Σημείωμα της συντακτικής ομάδας του περιοδικού «Τὸ Ἔνζυμο» για τον Κουφοντίνα: ‘’Δεν είμαστε ούτε ίσα, ούτε όμοια, «σύντροφοι»’’

 


Η συντακτική ομάδα του «Μαύρου Κρίνου» στα πλαίσια προβολής του «Αυτονομισμού» καθώς και του ιδεολογικού ρεύματος της «Τρίτης Θέσης» προβάλλει και απόψεις κινήσεων που δεν είναι στον «χώρο» με την στενή έννοια του όρου. 

Το παρακάτω άρθρο δημοσιεύτηκε από εθνοταυτοτιστές και έρχεται να επιβεβαιώσει έως ένα σημείο μια παλαιότερη άποψη μας για τους «αριστεριστές» την οποία μπορείτε να διαβάσετε εδώ

Υπενθυμίζουμε στους αναγνώστες μας ότι την 27η Ιανουαρίου 2021 είχαμε αναφερθεί με εκτενές άρθρο στο βιβλίο του Κουφοντίνα στον σύνδεσμο εδώ

Η παρακάτω δημοσίευση δεν είναι αναγκαίο να εκφράζει το σύνολο των μελών της συντακτικής μας ομάδας.

«γινε μι λόκληρη συζήτηση γι τ ν ο τρομονόμοι, κα πόσοι τρομονόμοι, κι κενο, κα τ’ λλο. μες, ς Δίκτυο λέω τώρα, εμαστε κατ τς παρξης τν ντιτρομοκρατικν νόμων: κα το 187 κα το 187Α. Διότι ατο ο νόμοι φτιάχτηκαν γι ν χτυπήσουν φ’ νς τν ντικαπιταλιστικ νοπλη δραστηριότητα μ εδικ κτηνώδη τρόπο, κα δεύτερον, γι ν ποινικοποιήσουν μ κραο τρόπο τν πολιτικ νυπακο κα τν κοινωνικ πειθαρχία. Λοιπόν, θέλουμε ν καταργηθον ο τρομονόμοι. Παράλληλα, θέλουμε ν θεσπιστε μία ντιναζιστικ νομοθεσία ξ’ ρχς, πο ν παγορεύει τν λειτουργία ναζιστικν ργανώσεων, ν ο ναζιστς εναι κτς στικς δημοκρατίας, εναι κτς πολιτικς σφαρας, διότι γωνίζονται γι τν καταστροφή, γι τν ξόντωση. Ατ εναι ποιοτικ διαφορά. Κα μες πως τ καταλαβαίνουμε -ξέρουμε τι πολιτικ σ μι τηλεόραση εναι δύσκολο ν γίνει ατ διάκριση- χουμε τν ντίληψη τς ταξικς μεροληψίας. Θεωρομε τι ο χθρο το νθρώπου, τν γώνων, τν συλλογικοτήτων, πρέπει ν βάλλονται, ν καταστέλλονται κα π τ Κράτος, ν σοι γωνίζονται νάντια στ κεφάλαιο, τ κράτος κα τν κμετάλλευση πρέπει νχουνε τν ποστήριξή μας».

Νίκος Γιαννόπουλος, στέλεχος το «Δικτύου γι τ κοινωνικ κα πολιτικ δικαιώματα» [συνιστώσα το ΣΥΡΙΖΑ], 14/3/2015, μιλία στν κδήλωση «Τ ντιφασιστικ κίνημα μπροστ στ δίκη τς ‘Χρυσς Αγς».

ν ατ δν εναι μία προκάλυπτη πολιτικ δήλωση κροαριστερο Παρακρατισμο, τότε τί στν εχ εναι;

Εμαστε κατ τν ντιτρομοκρατικν νόμων πο δίνουν τν δυνατότητα στ στικ κράτος ν καταστέλλει αστηρ τν δικιά μας νοπλη πολιτικ δράση, λλ ζητμε π τ διο τ στικ κράτος ν θεσπίσει νόμους γι ν παγορεύει τν νόμιμη πολιτικ παρξη τν ντιπάλων μας.

Κα σφαλς ο «ναζιστς», τν ποίων τν πολιτικ παρξη ζητμε π τ στικ κράτος ν παγορεύσει, εναι ατο πο κάθε φορ θ ποδεικνύουμε μες, δηλαδ θ εναι λοι σοι διαφωνομε μαζί μας.

Γιατ «ναζιστς» θεωρεται π τν θνομηδενιστικ ριστερ ποιος γαπ τν πατρίδα του, ποιος εναι φοσιωμένος στ θνος του, ποιος περασπίζεται τν θεσμ τς οκογένειας, ποιος πιστεύει στν ρθοδοξία, ποιος θεωρε τι πάρχουν μονάχα δύο φύλα, ποιος τέλος πάντων εναι ντίθετος μ τν καθολικ ντικοινωνικ μηδενισμ τς μεταμοντέρνας ριστερς.

Κα συνεχίζουμε.

Εμαστε κατ το καθεσττος τς στικς δημοκρατίας, λλ παιτομε π τν στικ δημοκρατία ν θέσει κτς νόμου τος ντιπάλους μας, γιατί... ατο εναι κτς στικς δημοκρατίας!

Κα ποιος εναι κτς στικς δημοκρατίας -κουσον, κουσον- εναι κτς πολιτικς σφαρας!

ννοια το Πολιτικο γι τος μεγίστους «ντικαπιταλιστς παναστάτες», ταυτίζεται μ τν ννοια το στικοδημοκρατικο. ποιος εναι κτς στικς δημοκρατίας ξοβελίζεται π τν δια τν σφαρα τς πολιτικς!

Οτε ο πι φανατικο φιλελεύθεροι δν χουν φθάσει ποτ σ τέτοιο σημεο στικοδημοκρατικς λαγνείας στε ν ξοβελίζουν σους εναι κατ τς στικς δημοκρατίας π τν ννοια το Πολιτικο. κτς π τν... Θάνο Τζήμερο, ποος κριβς μ τν διο σχυρισμ ζητε ν τεθε τ ΚΚΕ κτς νόμου, μ τν βασικ διαφορ τι ατς εναι δεολογικ συνεπής, καθότι εναι νθερμος ποστηρικτς τς φιλελεύθερης δημοκρατίας κα δν παριστάνει τν ντικαπιταλιστή, οτε πικαλεται τν στικ δημοκρατία ποτε τν βολεύει.

Ο νθερμοι ντίπαλοι το στικο κράτους φθάνουν στ κατάπτυστο σημεο ν ποστηρίζουν τν καταστολ τν ντιπάλων τους π τ διο τ στικ κράτος πο ο διοι ντιπαλεύουν.

Κα λο ατ τ μνημεο δεολογικς συναρτησίας, πολιτικο τυχοδιωκτισμο κα θικς ξαχρείωσης βαφτίζεται «ταξικ μεροληψία».

Σ ατ συμφωνομε πολύτως. Μόνο πο πρόκειται γι ταξικ μεροληψία πρ τς θύνουσας τάξης, πρ το φιλελεύθερου πλουτοκρατικο κατεστημένου, πρ το στισμο.

κύριος «σύντροφος» πο τ γράφει ατ δν εναι πλ νας π τος τόσους κα τόσους μικροπαράγοντες τς «παναστατικς ριστερς».

Εναι στενς φίλος το Δημήτρη Κουφοντίνα καί, κυρίως-κυρίως, συγγραφέας το Προλόγου το βιβλίου του «Γεννήθηκα 17 Νοέμβρη», στ ποο διαβόητος «φαρμακοχέρης» πιχειρε τν πολιτικ ξιδανίκευση τς ργάνωσης προκειμένου ν φήσει μία πολιτικ παρακαταθήκη γι τν νέα γενε τς κροαριστερς.

Μις νέας, μεταμοντέρνας κροαριστερς πο ποτελε τόφιο δεολογικ μοχλ το νεοφιλελεύθερου κοινωνικο μηδενισμο, πού, κατ γελοιογραφικ τρόπο, χει φομοιώσει κα μεταλλάξει τν πάλαι ποτ μαρξιστικ σοσιαλισμ νάγοντας σ δεολογική του σημαία τν οκονομισμν θεμέλιο λίθο το μαρξισμο περ το πρωτείου τς οκονομίας ναντι τς πολιτικς -«εναι οκονομία λίθιε!»), τν κατάργηση το θνους, τς πατρίδας, τς οκογένειας, τς θρησκείας κα γενικότερα λων τν φυσικν κα παραδοσιακν συλλογικν ταυτοτήτων, γι τ θεμελίωση μις παγκόσμιας κοινωνίας, πο θ ποτελεται π μεμονωμένα τομα-φορες τομικν δικαιωμάτων -στν πραγματικότητα νας κοινωνικς χυλς ποτελν το περεθνικο κεφαλαίου. Κα σύντομα, πως διακηρύττει προσφάτως τ Παγκόσμιο Οκονομικ Φόρουμ (τ παγκόσμιο «κόμμα το Νταβς»), θ πρέπει ν καταργηθε κα διοκτησία τν πολλν, στε ν ποτελε προνόμιο μις λάχιστης μειοψηφίας κροίσων. σύγχρονος καπιταλισμς εναι «μαρξιστικς» κα τ πρότυπό του εναι Λαϊκ Δημοκρατία τς Κίνας.

Κατ τν διο γελοιογραφικ τρόπο βλέπουμε σήμερα τν Δημήτρη Κουφοντίνα, τ πρόσωπο πο χει ταυτισθε μ τν 17 Νοέμβρη, μία ργάνωση ποία δεολογικ νήκει στν χρο τς «πατριωτικς ριστερς» (βλ. εδικ τ τελευταο του βιβλίο « γεωπολιτικ τς 17 Νοέμβρη» γι τ ποο, διόλου τυχαα, ριστερ κατάπιε τν γλσσα της) ν στηρίζεται στν περγία πείνας πο κάνει πό... ριστερος θνομηδενιστς (ο δεξιο θνομηδενιστς εναι στν κυβέρνηση) -ατος τος ποίους ργάνωση στς προκηρύξεις της ποκαλοσε ετε συμβιβασμένους ρεφορμιστς (ν πρόκειτο γι τος σημερινος Συριζαίους) ετε «καραγκιόζηδες τν ξαρχείων» (ν πρόκειτο γι τος σημερινος κροαριστερος κα «ντιεξουσιαστές»).

πως κα νχει τ πργμα, τ πόσπασμα π τν μιλία το φίλου κα προλογιστ το πρώτου βιβλίου το Κουφοντίνα δηλώνει σαφς μία πολιτικ στάση, κα κυρίως μι θική. 

Τν πολιτικ στάση τν εδαμε ν κφράζει μ τν πι κορυφαο κα γλαφυρ τρόπο στν μεγάλη συγκέντρωση στ φετεο, τν μέρα τν πόφασης γι τν περιβόητη δίκη τς «Χρυσς Αγς». πόφαση καταδίκης στηρίχθηκε στν ντιτρομοκρατικ νόμο περ γκληματν ργανώσεων ( 187 πο ναφέρει Γιαννόπουλος), πο θέσπισε τ ΠΑΣΟΚ, κα στν ποο στηρίχθηκε καταδίκη τς 17 Νοέμβρη.

Τότε ριστερ κα κροαριστερ πολ σωστ τν εχε στιγματίσει, γιατ νόμος ατς ταύτιζε τ πολιτικ γκλημα μ τ κοιν ποινικ γκλημα ξομοιώνοντας πολιτικς ργανώσεις μ γκληματικς συμμορίες. Τοτο στόσο, μέσα στ ντελίριο τς παροιμιώδους πι ριστερς ποκρισίας, δν τν μπόδισε διόλου ν χαρακτηρίζει τν «Χρυσ Αγ» χι ς πολιτικ ργάνωση λλ ς συμμορία κα ν παιτε τν καταδίκη της ς γκληματικ ργάνωση βάσει το νόμου πο δια εχε στιγματίσει στν περίπτωση τς 17 Νοέμβρη κα το ΕΛΑ.

πολιτικ στάση τς ρραγος νότητας κα μοψυχίας μ τ στικ καθεστς κα τ στικ κράτος φάνηκε κείνη τν μέρα ξω π τ φετεο, ταν σύσσωμος πίσημος πολιτικς κόσμος, π τν κυβέρνηση ως τν λάσσονα ντιπολίτευση, τ πο «φημερίδα τν Συντακτν» σ πρωτοσέλιδό της νόμασε «Τεχος τς Δημοκρατίας»), τ σύνολο τν μεγάλων συγκροτημάτων το Τύπου, λες ο μεγάλες κοινωνικς ργανώσεις τς χώρας -,τι, τέλος πάντων, συγκροτε τ πονομαζόμενο Σύστημα- μαζ μ τν «παναστατικ ριστερ» κα τν «ντιεξουσιαστικ χρο» γιναν νας νθρωπος γι ν καταδικάσουν τος «χθρος τς Δημοκρατίας» στ πρόσωπο νς κροδεξιο πολιτικο κόμματος πο τ πολιτικ σύστημα πρεπε ν βγάλει π τν μέση μ μία ντελς νυπόστατη κατηγορία (τι γεσία της διέταξε τάχα τν δολοφονία Φύσσα), πειδ δν μπόρεσε ν τ φομοιώσει, φο προηγουμένως τ χρησιμοποίησε ς πολιτικ φάκα γι ν γκλωβίσει κα ν ξουθενώσει τ «κραία στοιχεα» τς «λλης πλευρς», μ πικεφαλς της ναν μιπαράφρονα γετίσκο, πο δη π τς ρχς τς δεκαετίας το ‘80 βρισκόταν στ μισθολόγιο τς ΚΥΠ.

κείνη τ μέρα φάνηκε ξεκάθαρα βαθι σύμπνοια λόκληρου το πολιτικο φάσματος -π τν κρα ριστερ ως τν κοινοβουλευτικ κρα Δεξι- νότητα τς πολιτικς, οκονομικς κα πνευματικς θύνουσας τάξης κα τ πολύχρωμο κα πολυπλόκαμο μέτωπο τς Τρίτης λληνικς Δημοκρατίας.

κείνη τ μέρα πέσαν ο μάσκες δεκαετιν γι πολλος «συμβίβαστους παναστάτες» κι καθένας δειξε τί πραγματικ ταν.

Κα πρόκειτο πλς γι ναν εκονικό, δοκιμαστικ συναγερμ το καθεσττος.

Μις κα πυρνας τς ξουσίας γνώριζε πάρα πολ καλ τι ξεδοντιασμένος κα ατοεξευτελισμένος Μιχαλολιάκος κα ο σύν ατ οδόλως ποτελον πειλ γι τ Σύστημα.

ταν μως εκαιρία τόσο γι μία μεγάλη σκηση τοιμότητας γι ν πιδειχθε νότητα τν δυνάμεων το καθεσττος κα γι ν δηλωθε νομιμοφροσύνη πρς τ Σύστημα π’ λους.

ταν μως πρωτίστως κα κδήλωση μις θικς στάσης.

Μις θικς συνέπειας λόγων κα ργων γι σους νθρώπους διατείνονται τι βρίσκονται πέναντι στ Σύστημα, ποια κι ν εναι «κραα» δεολογική τους τοποθέτηση.

Κα ποδείχθηκε γι τν «παναστατικ ριστερ» κα τν «ντιεξουσιαστικ χρο» μι κδήλωση θικς χρειότητας τ τι σπευσαν, μ τέτοια μάλιστα σπουδ κα προθυμία, ν προσκυνήσουν τ «Τεχος τς Δημοκρατίας», τ στικ Καθεστώς.

Κα μάλιστα ατ τ στικ Καθεστς πο χει διαπράξει λα τ γνωστ φοβερ γκλήματα τς τελευταίας δεκαετίας.

Ατς «παναστατικς χρος» ταυτίσθηκε κείνη τν ποφράδα μέρα μ τν πι σάπια, τν πι βρωμερ κα τν πι γκληματικ γενε το στικο καθεσττος στν στορία τς Τρίτης λληνικς Δημοκρατίας.

Τώρα, τν ρα πο ζω το Κουφοντίνα κρέμεται π μία κλωστή, μπορε ραγε ν ναλογισθε τί σημαίνει τ «Τεχος τς Δημοκρατίας» πο πρν π μερικος μνες προσκύνησε;

Γιατί κριβς τ κόμμα τν σημερινν κυβερνώντων ταν ατ πο δεσε χειροπόδαρα τος χρυσαυγτες μ τν προβοκάτσια στ Κερατσίνι (πως εχε φήσει σαφς ν ννοηθε μακαρίτης δημοσιογράφος Γιργος Δελαστκ -  μόνος ριστερς δημοσιογράφος πο τόλμησε ν τ κάνει) κα ταν ατ τ κόμμα πο κανόνισε ν δικασθον κα ν καταδικασθον.

λήθεια, τώρα πο τ διο ατ κόμμα φήνει τν Κουφοντίνα ν πεθάνει, τος ρέσει τ «Τεχος τς Δημοκρατίας»;

Εμαστε πολύτως βέβαιοι πς δν καταλαβαίνουν τίποτα.

Κι ατ χι μονάχα πειδ χουν πολέσει κα τ πι στοιχειώδες ταξικό τους κριτήριο, γι ν πιδοθον μ ζλο περισσ στν νεοφιλελεύθερη πανδαισία το δικαιωματισμο, λλ κα πειδ εναι βαθι παραδομένοι στν μακάριο ναρκισσισμό τους.

μες δν πιστεύουμε στν μύθο τς σότητας.

μες δν διαχωρίζουμε τν θικ π τν πολιτική, λλ τς ταυτίζουμε.

μες ς πέρμαχοι το θνικο Κοινοτισμο δν εαγγελιζόμαστε μι κοινωνία λιστικο εδαιμονισμο, πως φιλελευθερισμός, μαρξισμς κα ναρχισμς -λα τους παιδι το δυτικο Φωταδισμο τς στικς νεωτερικότητας.

μες ποστηρίζουμε τς πάγιες ξίες το Γένους μας, χι γι ν πικαλεσθομε ναν βιολογικ ντετερμινισμ στν θέση νς οκονομικο ντετερμινισμο, λλ γι ν ναδείξουμε τν παγωγ τς θνικς κοινότητας σ ρχς περβατικές, πο μετασχηματίζονται σ δυνάμεις θικές.

θνοφυλετικ κοινότητα δν εναι μι κοινότητα εδαιμονισμένων χορτάτων χοίρων λλ μι θικ κοινότητα πεπρωμένου. Κα σ ατν τν βάση στηρίζουμε τ δικό μας, αθεντικ σοσιαλισμό: στν δέα τς κοινωνικς δικαιοσύνης ς θικ πιταγ τς κοινοτικς λληλεγγύης.

Κα κριβς πειδ γι μς θικ εναι πολιτική, δν στηρίζουμε τν πολιτική μας στν κροαριστερ θικ μοραλισμό.

Δημήτρης Κουφοντίνας δν εναι φίλος μας. Εναι πολιτικός μας ντίπαλος.

Κα εναι νας πολιτικς ντίπαλος πο πεθαίνει.

δικιά μας θικ δν εναι θικ τν Ρωμαίων κφυλισμένων προλετάριων πο ζητον ν χυθε αμα στν παλαίστρα το Κολοσσαίου γι ν εφρανθον μ τν κατασπαραγμ τν μιθανν μονομάχων π τ γρια θηρία.

θριαμβευτικ αχ πο κούστηκε ξω π τ φετεο, ταν χλος τν κφυλισμένων παρακαθεστωτικν προλετάριων τς Τρίτης λληνικς Δημοκρατίας εδε ν σκυλεύονται τ πτώματα τν πολιτικν τους ντιπάλων μς προκαλε τν μεγαλύτερη ηδία κα ποστροφ στν διο βαθμ πο σ ατος προκάλεσε χαρ κα γαλλίαση.  

Δημήτρης Κουφοντίνας κάνει μι περγία πείνας μέχρι θανάτου γι ν κανοποιηθε να ατημά του πο εναι πολύτως σύννομο.

Ζητε ν φαρμοσθε νόμος πο θέσπισε κυβέρνηση τν πολιτικν περιτριμμάτων τς Νέας Δημοκρατίας γι τν περίπτωσή του: τν μεταγωγή του π τς γροτικς φυλακς στν φυλακ π τν ποία προλθε.

Τίποτα λιγότερο κα τίποτα περισσότερο.

Ζητε ν φαρμοσθε νόμος μ βάση τν ρχ τς σονομίας.

Κα γι’ ατ τ ατημά του εναι δίκαιο.

Κα γι’ ατ τ ποστηρίζουμε χωρς στερίσκους, εσαγωγικ κα ποσημειώσεις.

Τ τι εναι δολοφόνος δν σημαίνει τι θ πρέπει ν φεθε ν πεθάνει.

ν ο κυβερνώντες -κα μαζ κα ο λίθιοι παδοί τους- θέλουν ν πεθάνει Κουφοντίνας, πειδ εναι κατ συρρον δολοφόνος, τότε ς παιτοσαν π τ θνοπροδοτικ βοθροκόμμα τους -τ Κόμμα τν Προδοτν τς Κύπρου, μ πικεφαλς τν μητραλοία Καραμανλ, τν «θνάρχη» τους- ν μν καταργοσε τν ποιν το θανάτου, πο τν διατήρησε κα τν φήρμοσε «τύραννος Παπαδόπουλος», πο κατοντάδες χιλιάδες μετέπειτα νεοδημοκράτες τν προσκυνοσαν ταν ταν κραταιός.

ς μν τ βουλώνανε ταν Τρίτη λληνικ Δημοκρατία καταργοσε τν θανατικ ποιν , ο νεώτεροι, ς βγονε ντόμπρα κα ντρίκια ν τ παιτήσουν νοικτ π τ σημεριν θνομηδενιστικ ποιο βοθροκόμμα τους ν τν παναφέρει στε κάθε Κουφοντίνας ν κτελεται.

μες, πάντως, εμαστε πρ τς παναφορς τς θανατικς ποινς.

Κα πικροτομε πέρα γι πέρα τν τελευταα κτέλεση, πο γινε τ 1972, γι κάποιον πο καψε ζωντανος τν γυνακα του, τν πεθερά του κα τ δύο του παιδιά (!!!). 

Ναί, στ δικό μας πολιτικ καθεστς νθρωποι πως Κουφοντίνας θ καταδικάζονταν μ τν θανατικ ποινή, μόνο κα μόνο γι τν στυγερ δολοφονία το Μάτη κα τν θάνατο το ξαρλιάν.

Τώρα χουμε να καθεστς πού, μ τν λαϊκ ψήφο, κα τν ψφο σων εχονται τν θάνατο το Κουφοντίνα, δν σχύει θανατικ ποινή, στε κάθε εδεχθς γκληματίας ν μπορε ν ποφυλακίζεται ν εθέτ χρόνω κα ν διάγει τ πόλοιπο το βίου του, ν τ θύματά του ν εναι στ χμα. Ατ τ ποινικ σύστημα θέλει τ πολιτικ σύστημα, κι ατ τ πολιτικ σύστημα ψηφίζει λαός.

σο γι τν «κακ Παπαδόπουλο» θυμίζουμε τι χι μόνο δν στειλε τν παρολίγο δολοφόνο του, λέκο Παναγούλη, στ κτελεστικ πόσπασμα, λλ το δωσε κα μνηστία, κα μάλιστα μ εδικ διατύπωση το διατάγματος, γι ν μν θίξει τν προσωπικότητά του.

σο γι τν διαβόητη 17 Νοέμβρη δν χουμε τν παραμικρ μφιβολία τι δν πρόκειτο γι καμμία παναστατικ ργάνωση λαϊκν γωνιστν, πως νομίζει (στν πνο της) κροαριστερά, ποία χοντας μείνει ρέστη π δέες ψάχνει πεγνωσμένα γι πρότυπα κα ρωες.

Κι ατ χι πειδ χουμε στοιχεα, λλ πειδ διαθέτουμε στοιχειώδη πολιτικ ντίληψη, γι ν μν «χάψουμε» τ γεγονς τι μία τέτοια τρομοκρατικ ργάνωση-φάντασμα, κοντολογς μι νοπλη παρέα, πο π 27 χρόνια δροσε νενόχλητη δολοφονώντας ποιον ψηλ στάμενο θέλει, ποτε θέλει κα που θέλει, χωρς ν χει διαβρωθε π μυστικς πηρεσίες.

κόμη κι τσι πάντως -κι πειδ σκνε διάφορες γαπησιάρικες νθρωπιστικς σαπουνόφισκες περ αταξίας τς νθρώπινης ζως- δν χύνουμε κανένα δάκρυ γι τος δύο δολοφονημένους Τούρκους διπλωμάτες (νας κ τν ποίων νθρωπος τς ΜΙΤ), εδικ μάλιστα ταν ταν νωπ κόμη τ αμα το μάρτυρα Θεόφιλου Γεωργιάδη.

Κουφοντίνας, στερα π τ δημόσιο χάλι πο πέδειξαν ρκετο π τος συλληφθέντες γκρεμίζοντας τν μύθο τς 17 Νοέμβρη στν κοινωνία -πο σημαντικ τμμα της τν ποστήριζε- πρε πάνω του τν ργάνωση, ταυτίστηκε μαζί της, τν ξωράϊσε κα τν ξιδανίκευσε, κα τώρα, ν τελικς ο Μητσοτάκηδες τν φήσουν ν πεθάνει, θ κλείσει τν κύκλο τς ργάνωσης μ τρόπο πικ προσφέροντας μία παρακαταθήκη σ νέες γενες πο θ τν χουν ς ρωα.

Ατς θ εναι, τελικά, θρασύδειλα κδικητικς «θλος» το Μητσοτάκη, το ποίου βλακεία, σο κα το θος, συναγωνίζονται τν βλακεία το μέσου παδο του.

Κι να τελευταο.

κατ συρρον δολοφόνος Κουφοντίνας εναι ρσακειάδα το 1850 μπροστ στν μεγαλύτερη γκληματικ ργάνωση το τόπου, δηλαδ τ τρισάθλιο νεοελληνικ πολιτικ κατεστημένο πο λυμαίνεται τν τόπο π τ 1974 λέ τς ψήφου το τρισμέγιστου δημοκράτη λαο.

στάση μας στν περγία πείνας μέχρι θανάτου το Κουφοντίνα εναι πολύτως ξεκάθαρη.

Τουτέστιν, πολύτως ντικαθεστωτικ κα ντικρατική.

μες δν χουμε οτε τν πολιτικ στάση οτε πολ περισσότερο τ θος το ξεφτιλισμένου κροαριστερο στικοδημοκρατικο παρακρατισμο.

Δν συντασσόμαστε μ τ κράτος γι ν χτυπήσουμε τος πολιτικούς μας ντιπάλους.

Γιατ μεγαλύτερος χθρς το θνους δν εναι οτε Κουφοντίνας οτε 17 Νοέμβρη.

Εναι τ σημεριν νθελληνικ Κράτος.

Κα ατο πο πρέπει ν λογοδοτήσουν κα ν καταδικασθον ναλόγως (μν παναλαμβανόμαστε πς) εναι ο κεφαλς τς θύνουσας τάξης τς Τρίτης λληνικς Δημοκρατίας.

λλωστε πανάσταση δημιουργε Δίκαιο.

πηγή

13 σχόλια:

  1. Ανώνυμος1/3/21 11:31 π.μ.

    Αν δεν κάνω λάθος πάει 52-53 μέρες απεργίας πείνας; Με βάση τα κιλά και την ηλικία του έπρεπε στις 30 μέρες να μας είχε αφήσει χρόνους,ΕΝΑ είναι σίγουρο το πάει το σουβλάκι σύννεφο και αυτά περί απεργίας και νοσοκομείο κτλ είναι θεατραλε ΠΟΙΟΣ ΞΈΡΕΙ ΤΙ ΝΌΜΟΥΣ ΦΈΡΝΕΙ ΟΙ ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΡΑΤΆΕΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΜΈΝΟΥΣ, ΜΊΑ ΤΟ ΘΈΑΤΡΟ ΠΟΎ ΑΠΟΔΕΊΧΤΗΚΕ ΟΙΚΟΣ ΑΝΟΧΉΣ, ΜΊΑ Ο ΚΟΥΦΌΣ μία το ένα μία το άλλο, κάποιο θέλουν να βλέπουμε το δέντρο μάλλον για να αλωνυζουν στο δάσος....



    Εάν πέφτω έξω για τον κουφοντινα και μας αφήση χρόνους τότε από θεατραλε,

    Θα είναι Θεατραλε μορταλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/3/21 12:51 μ.μ.

      Το αν κάνει θέατρο ή όχι θα φανεί μέσα στις επόμενες λίγες μέρες. Αυτό που λες για τις 30 μέρες το βγάζεις από το μυαλό σου προφανώς

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/3/21 4:56 μ.μ.

      Ολική απεργία πείνας και τώρα και δίψας ,για τόσες μέρες που λένε και με βάση τα κιλά του και την ηλικία του, είναι λίγο δύσκολο να μην πάει από ασιτία, αφυδάτωση, πόσο μάλλον η πτώση του ζαχάρου που πας μια και έξω...

      Όντως τις 30 τις λέω εγώ, πάντως η επιστημονική ιατρική κοινότητα λέει μέχρι σαράντα...


      Πάντως αποκλείετε να μην έπαθε υπογλυκαιμία, αλλά Ρωμανός θέατρο είναι...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος2/3/21 12:58 π.μ.

      Θάνατος από απεργία πείνας στις 30 ημέρες δεν πρέπει να έχει υπάρξει ποτέ. Σχεδόν όλοι οι θάνατοι από απεργία πείνας είναι μεταξύ 50 και 75 ημερών. Απεργία δίψας ξεκίνησε πριν λίγες ημέρες και πριν δύο τρεις μέρες αφαίρεσε τον όρο αντιβίωσης που τον ενυδάτωνε εμμέσως. Δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο να "υποκριθεί" κάποιος ότι κάνει απεργία πείνας τόσες μέρες, δεν είναι κάτι που μπορείς να υποκριθείς

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος2/3/21 2:00 μ.μ.

      Μάλλον δεν έχεις διαβάσει το τι λέει ο Μαζιώτης και πως ξεμπροστιάζει τους δήθεν "απεργούς πείνας" της Συμμοριτοantifa

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος1/3/21 12:50 μ.μ.

    έτσουξε όργανο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Anarxofasism1/3/21 6:15 μ.μ.

    Σε ένα κράτος ανθρωποκτόνο, ανάλγυτο και Αλητήριο ο Δ. ΚΟΥΦΟΝΤΙΝΑΣ ήταν Αγγελούδι. Μακάρι και από την από δω πλευρά να υπήρχαν τέτοιοι αγωνιστές. Είναι για μας πολιτικός αντίπαλος αλλά πρέπει να ζήσει και είμαστε στο πλευρό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αρκεί να εστιάσει κανείς στο παγωμένο βλέμμα του για να καταλάβεις το ποιόν της ψυχής του...
    Απ' τη στιγμή που μάχονται το Κράτος γιατί επαιτουν προνομιακή μεταχείριση από αυτο; Ενώ επιθυμούν τη κατάλυση θεσμικών πυλώνων όπως της αστικής δικαιοσύνης, σπεύδουν σ' αυτή απαιτώντας να κάνουν χρήση ευεργετικών διατάξεων.
    Το ίδιο δεν συνέβη με τους πραξικοπηματίες.
    ΟΧΙ και δεν είμαστε στο πλευρό του συγκεκριμένου και για λόγους αρχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος2/3/21 3:48 μ.μ.

    Λίγο άσχετο με το κύριο περιεχόμενο του άρθρου μα σχετικό με μια φράση που παραθέτει:
    Ας μην συνεχίσουμε να συνδέουμε τις αρσακειάδες με την καθώς πρέπει συμπεριφορά. Ειδικά τώρα που γνωρίζουμε ότι δάσκαλος θεατρολογίας στη σχολή τους ήταν ο Λιγνάδης (με επόπτη τον φίλο και "σύντροφο" του στην δεξιά παράταξη, κύριο Μπαμπινιώτη). 300 καταγγελίες έγιναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος2/3/21 3:55 μ.μ.

    Αν ήταν οι αγωνιστές σαν τον Κουφοντίνα εγώ είμαι ο Τσε Γκεβάρα. Οι περισσότεροι συγκατηγορούμενοι τον υποπτεύονται για πράκτορα.
    https://kourdistoportocali.com/news-desk/otan-o-archigos-eiche-apokalesei-anthropo-ton-mystikon-ypiresion-ton-koyfontina/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παναγιώτης2/3/21 9:47 μ.μ.

    Στα πλαίσια του οικονομισμού επιδιώκεται κατάργηση των παραδοσιακών συλλογικών ταυτοτήτων ( έθνους , πατρίδας , οικογένειας , θρησκείας) για τη θεμελίωση μιας παγκόσμιας κοινωνίας που θα αποτελείται από μεμονωμένα άτομα - φορείς ατομικών δικαιωμάτων , στην πραγματικότητα ένας κοινωνικός χυλός υποτελής στο παγκόσμιο υπερθνικό κεφάλαιο. Σαν να ακούω τον Μακαριστό Χριστόδουλο να μιλάει πριν από 20 περίπου χρόνια για τους κινδύνους που συνεπάγεται η Παγκοσμιοποίηση . Ειδικά η λέξη ''χυλός " παραπέμπει σε δικά του λόγια. Θέλω να ρωτήσω το εξής. Η συντακτική ομάδα του μαύρου κρίνου συμφωνεί με το συγκεκριμένο απόσπασμα που επέλεξα να σας παραθέσω από την ανακοίνωση του "Ένζυμου"; Είναι η πορεία της παγκόσμιας οικονομίας αυτή που περιγράφει η παράγραφος αυτή; Είναι η άκρα μεταμοντέρνα αριστερά(ΣΥΡΙΖΑ και παραφυάδες) ιδεολογικός μοχλός του νεοφιλελευθέρου κοινωνικού μηδενισμού ; Εγώ πάντως αισθάνομαι ότι το τελευταίο 11μηνο είναι σαν να ζούμε στην Ελλάδα σε καθεστώς Κομμουνιστής Κίνας, μαρξιστικό καπιταλισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αδέκαστος3/3/21 12:11 π.μ.

    Για να είμαι ειλικρινής δεν καταλαβαίνω την ιδεολογία του Κουφοντίνα, αλλά: Στην προκειμένη περίπτωση το κράτος φαίνεται να φέρεται με πούστικο τρόπο, πράγμα που από μόνο του προκαλεί πολλά ερωτήματα. Η δικηγόρος του καταγγέλλει περίεργες πρακτικές με δήθεν κοινοποιήσεις κενών εγγράφων προκειμένου να φαίνεται πως οι υπηρεσίες λειτουργούν σωστά απέναντί της τηρώντας τους νόμους ενώ στην πραγματικότητα την εμπαίζουν με θράσος.

    Η δε κυρία με τα λευκασμένα δόντια «αναρωτιέται» γιατί ο Κουφοντίνας «δεν προσφεύγει στην δικαιοσύνη ώστε να βρει το δίκιο του»...

    Όποιος δεν βαριέται να σκεφτεί ας τα λάβει κι αυτά υπόψη πριν σχηματίσει άποψη για το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος3/3/21 7:13 μ.μ.

    Διαβάστε την τελική απολογία του Κουφοντίνα. Αναφέρθηκε σε ποίημα του ΕΘΝΙΚΙΣΤΗ ΠΑΛΑΜΑ αναφέρθηκε στον ενωτικό πατριώτη Κύπριο Κουμή και εκτέλεσε τον Τούρκο διπλωμάτη σε εκδίκηση για τον Καταδρομέα εθνικιστή Γεωργιάδη υιό μέλους της ΕΟΚΑ 'Α και φανατικό εχθρό της Τουρκίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.