1. Χαίρε συναγωνιστή Κωνσταντίνε ! Καταρχάς να σε ευχαριστήσω για τον χρόνο σου και την τιμή να απαντήσεις στις ερωτήσεις της αυτόνομης συντακτικής μας ομάδας.
Σας χαιρετώ και οφείλω να σας πω ότι είναι δική μου η τιμή αλλά και ευχαρίστησις
μου να απαντήσω στις ερωτήσεις σας.
2.
Πρόσφατα βρέθηκες στα Τρίκαλα και στο Skinhouse Hellas όπου και παρουσίασες για πρώτη
φορά τον δίσκο "Κατά Μέτωπον". Μίλησε μας καταρχάς για το μουσικό κομμάτι
της βραδιάς. Πες μας αν θέλεις λίγα λόγια για την ανταπόκριση του
"κοινού" αλλά και την άποψη σου για το Skinhouse και τους εκεί συναγωνιστές που το διατηρούν μέσω της
αυτοργάνωσης σε μια σύγχρονη ιδεολογική / μουσική πλατφόρμα ιδεών.
Να
σας πω ότι η ζωή μου μοιράζεται ανάμεσα στην Λεμεσό, την πόλη που γεννήθηκα και
στα Τρίκαλα, την πόλη που παντρεύτηκα. Ως εκ τούτου η πόλη των Τρικκαίων μου
είναι εξ΄ίσου αγαπημένη. Την νοιώθω δική μου πόλη και δεν νοιώθω καθόλου ξένος
όταν βρίσκομαι εκεί. Είναι μια όμορφη πόλη με όμορφους ανθρώπους. Αν κοιτάξει
κανείς τον χάρτη της Ελλάδος θα ανακαλύψει ότι τα Τρίκαλα βρίσκονται ακριβώς
στο κέντρο της Ελλάδος. Είναι το κέντρο της Ελλάδος. Μόνο
στο κέντρο αυτό λοιπόν θα μπορούσε να φυτρώσει ένα Skinhouse. Το Skinhouse Hellas, το
οποίο γνωρίζω αρκετά καλά, αφού επισκέπτομαι συχνά αν και πρώτη φορά εμφανίστηκα
με την παρουσίαση του “Κατά Μέτωπον», μπορεί να γίνει το πρότυπο για την
λειτουργία και άλλων αυτόνομων χώρων.
Έχουμε ανάγκη την δημιουργία τέτοιων
χώρων και σε άλλες πόλεις, όχι κατ’ ανάγκην μουσικών αλλά χώρων αυτοργάνωσης
και ιδεολογικών ζυμώσεων. Χώροι στους οποίους θα σφυρηλατηθούν σχέσεις, θα
κατατεθούν απόψεις, θα δημιουργηθούν κινήσεις, θα τεθούν στόχοι, θα υπάρξει
τριβή μεταξύ των αυριανών συντρόφων. Αναφορικά
με το μουσικό μέρος, αν και έχω εμφανιστεί κατά καιρούς με πολλά και διαφορετικά
συγκροτήματα σε πολλές συναυλίες αλλά και σε άλλες μουσικές παραστάσεις οφείλω να πω ότι
πρώτη φορά στην ζωή μου έπαιξα σε ένα τέτοιο κοινό το οποίο με σκλάβωσε.
Ήταν η
πρώτη φορά που ένοιωσα τόσο έντονα την αποδοχή αλλά και την κοινωνία με ένα ομοιογενές
κοινό μέσα στην διαφορετικότητα του. Ένα δύσκολο κοινό, συνηθισμένο σε άλλα
ακούσματα, δέχτηκε και αγκάλιασε μια διαφορετική μουσική. Παρουσιάσαμε
τραγούδια και μελωδίες από το «Κατά Μέτωπον» αλλά και τραγούδια από την Κύπρο
και την Κρήτη που γράφτηκαν για να εξυμνήσουν την Ελληνική Ανδρεία. Επίσης να
σας πω ότι τολμήσαμε και παρουσιάσαμε στην Ελληνική γλώσσα (οι κοινοί θνητοί
γύρω μας κοροϊδεύουν, ο κόσμος μας κοιτάει και γελά χαχαχαχα, εμείς όμως ξανά
προχωράμε γιατί βλέπουμε την Νίκη να μας χαιρετά) για πρώτη φορά το γνωστό
εμβατήριο “SS marschiert in Feindesland” με μια ακουστική κιθάρα και μια μελωδία διατηρώντας
όσο το δυνατόν πιο πιστά τον ήχο του εμβατηρίου.
Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω το συγκρότημα “Midland Reapers” που εκτέλεσε μαζί μου δύο τραγούδια από το cd. Ήταν ένα πρόγραμμα διαμορφωμένο ειδικά για το Skinhouse Hellas. Ο ήχος στην συναυλία ήταν γενικά αρκετά καλός. Είναι σαφώς πιο δύσκολο να δημιουργήσεις ήχο για ακουστικά όργανα αλλά η καλή διάθεση και η εμπειρία των συντρόφων του Skinhouse Hellas βοήθησε σε αυτό. Ευελπιστώ ότι σύντομα θα υπάρξει και συνέχεια με την συμμετοχή περισσοτέρων μουσικών επί σκηνής.
3.
Πως μπορεί κάποιος να προμηθευτεί το cd εντός και εκτός Κύπρου ;
Το “Kατά Μέτωπον” διανέμεται από την S-Crew Records. Για την μητροπολιτική Ελλάδα όποιος θα ήθελε να το προμηθευτεί μπορεί να επικοινωνήσει στην ηλεκτρονική διεύθυνση screwrecords@yahoo.gr καθώς και στο screwrecordshellas.blogspot.com. Για τις ελεύθερες περιοχές της Κύπρου η διάθεση του γίνεται σε συγκεκριμένους χώρους όπως ο Συνδεσμος Φιλάθλων ΠΑΟΚ Λεμεσού, τον οποίο ευχαριστούμε για την φιλοξενία καθώς και από τα χέρια αυτόνομων αντιομοσπονδιακών εθνικιστών - συντρόφων που δείχνουν εμπράκτως την αλληλεγγύη τους στηρίζοντας αυτή την προσπάθεια.
4.
Στον στίχο έχεις συμπεριλάβει άκρως επαναστατικές σκέψεις και δυνατά συναισθήματα.
Ποιος ήταν ο στόχος με αυτή προσπάθεια και γιατί επέλεξες αυτό το είδος
μουσικής ;
Πιστεύω
στην δύναμη των λέξεων. Οι λέξεις είναι σφαίρες, που αν τοποθετηθούν εκεί που
πρέπει μπορούν να μετατραπούν από σφαίρες σε πυρηνικές βόμβες. Προσπάθησα να
χρησιμοποιήσω μελωδίες βασισμένες πάνω στον στίχο, διατηρώντας το μέτρο και
πάνω σε αυτό το μέτρο έγραψα την μουσική.
Για αυτό ακριβώς τον λόγο έκανα κάποιες παρεμβάσεις στους στίχους που μου εμπιστεύτηκαν δύο σύντροφοι και συνεργάτες στην δουλειά αυτή. Ο Μάριος Θρασυβούλου και ο Σταύρος Λιμποβίσης τους οποίους και ευχαριστώ που επέτρεψαν τις παρεμβάσεις τις οποίες έκανα. Έτσι λοιπόν απέφυγα από την μια την συνθηματολογία σαν εύκολη λύση στο στίχο και από την άλλη τους παρατονισμούς στο τραγούδι. Όσον αφορά το γιατί αυτό το είδος της μουσικής και όχι το κλασσικό Oi, R.A.C., Punk κτλ που συναντούμε ως επί το πλείστον στην εθνικιστική μουσική σκηνή θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι προτιμώ πάντα την συλλογική εργασία. Προτιμώ την αυτόβουλη ανάληψη ευθυνών μέσα από μια ομάδα, πχ ένα συγκρότημα, που σφυροκοπά τις συντροφικές σχέσεις. Την κοινή δράση και την κοινή παρουσία. Έτσι εξ΄ανάγκης δύο λόγοι με οδήγησαν σε αυτό το ηχητικό αποτέλεσμα.
Ο πρώτος αφορά την έλλειψη συνεργατών, μουσικών που πιστεύουν στην
ιδεολογία αφού στο νησί πολύ δύσκολα βρίσκεις ακροατές της εθνικιστικής μουσικής
μας, πόσο μάλλον μουσικούς και ο δεύτερος πηγάζει από τον πρώτο. Ελλείψη
μουσικών για την δημιουργία των τραγουδιών κατέληξα σε ένα ακουστικό, μη
ηλεκτρικό ήχο επηρεασμένο από παραδοσιακές φόρμες αυτό που αποκαλούμε folk music μέσα από τροπικές κλίμακες καθώς και
μελωδίες που είναι πιο κοντά στο δικό μου ήθος αλλά και στην δική μου θεώρηση.
Το
ιδανικό για μένα θα ήταν μια σκηνή που θα μπορεί να ενσωματώσει στοιχεία της
δικής μας παράδοσης, της Ελληνικής παράδοσης μέσα στην Λευκή Ευρωπαϊκή Μουσική,
με ηλεκτρικό ή ακουστικό ήχο δεν έχει και τόση σημασία. Σε αυτό το υλικό
δουλεύω και ελπίζω ότι θα υπάρξουν και οι συνεργάτες που θα μπορέσουν να
στηρίξουν αυτό το υλικό.
5. Το εξώφυλλο είναι ένα ακόμα μήνυμα για αυτόν που θα προμηθευτεί την μουσική αυτή έκδοση. Πες μας λίγο αν πιστεύεις στην άμεση σύγκρουση με το κατοχικό καθεστώς και ποιος πιστεύεις ότι είναι ο τρόπος για να βγούμε από το τέλμα της αδιαφορίας και της παρακμής.
Θέλω
να ευχαριστήσω τον Mind Terrorist για την πρόταση του
εξωφύλλου. Είναι η άμεση σύγκρουση με το παγκόσμιο καθεστώς που στην Κύπρο
εκφράζεται μέσω της Τουρκικής κατοχής και της αυριανής καθόδου της τρόϊκα, στην
μητέρα πατρίδα εκφράζεται το τελευταίο διάστημα μέσω ενός μνημονίου, στην
Ευρώπη εκφράζεται μέσω της ZOG και
της ανεργίας, στον υπόλοιπο κόσμο μέσω των πολυεθνικών και πάει λέγοντας. Στην
Κύπρο η άμεση σύγκρουση με το κατοχικό καθεστώς τερματίστηκε με το άνοιγμα των
οδοφραγμάτων. Η μέρα αυτή για μένα υπήρξε το ίδιο ολέθρια όσο και η εισβολή του
1974 ή η άλωση του 1453. Στις 23 του Απρίλη το 2003, τελείωνε η όποια σκέψη για
άμεση σύγκρουση με το κατοχικό καθεστώς της Άγκυρας. Όποιος δεν το κατάλαβε
κακό του κεφαλιού του.
Ο
αγώνας πλέον διαφοροποιείται αλλά παραμένει το ίδιο σκληρός και πρέπει να είναι
το ίδιο νικηφόρος. Αγώνας για Απελευθέρωση - Αυτοδιάθεση - Ένωση αλλά και αγώνας
για την αποτροπή της υποδούλωσης στις τράπεζες και στο κεφάλαιο. Θέλω να
πιστεύω ότι θα φτάσουμε στην δική μας Νίκη αν καταφέρουμε αντί της εισόδου στο
κομματικό μαντρί να αυτοοργανωθούμε σε φυλετικές κοινότητες που θα έχει η κάθε
μια τον δικό της επιμέρους προορισμό. (μουσική - αθλητισμός - τέχνη - συνδικαλισμός
κ.α.) Η αδιαφορία, η παρακμή, η σήψη και ο θάνατος σαφώς και δεν είναι για μας.
Εμείς μπορούμε να πιστεύουμε, να ζούμε και να πράττουμε μέσα από την
καθημερινότητα μας γιατί έχουμε λόγο ύπαρξης.
6.
Υπάρχουν κάποια μουσικά σχέδια για το μέλλον ; Έχεις κάποιο στόχο να εμφανιστείς
και αλλού στην μητροπολιτική Ελλάς ;
Αν και τώρα ξεκίνησε να κυκλοφορεί το «Κατά Μέτωπον» ήδη υπάρχουν σκέψεις για
την επόμενη δισκογραφική δουλειά όπως ανέφερα πιο πάνω. Δεν έχω θέσει ως στόχο
μου εμφανίσεις στην μητροπολιτική Ελλάδα αλλά είμαι στην διάθεση κάθε Αυτόνομης
Εθνικιστικής Κίνησης / Συλλογικότητας για εμφανίσεις. Βρισκεται
ήδη στο τυπογραφείο και σύντομα θα κυκλοφορήσει το δεύτερο μέρος της τριλογίας
του Πανός, “Η παραμυθία του Πανός”, τρία χρόνια μετά την κυκλοφορία του “Oι μικρές ιστορίες του Πανός”. Μια προσέγγιση της
σημερινής πραγματικότητας μέσα από τις λέξεις. Ίδωμεν.
7.
Υπάρχει ανταπόκριση και στήριξη από αντικατοχικές ομάδες και κινήσεις στην
Μεγαλόνησο και ποια τα σχόλια των εκεί αυτόνομων /ανένταχτων συναγωνιστών για
την προσπάθεια αυτή ;
Ομολογώ
ότι δεν μπορώ να απαντήσω στην ερώτηση σας επειδή αυτές τις μέρες κυκλοφόρησε
το cd στην Κύπρο. Θέλω να πιστεύω ότι θα
υπάρξει ανταπόκριση και στήριξη από τις αντικατοχικές ομάδες και τις φοιτητικές
οργανώσεις. Και να μην υπάρξει εμείς πάλι εδώ θα είμαστε, γιατί η δική μας
ύπαρξη δεν μετριέται ποτέ με αριθμούς.
Γνωρίζω όμως ότι στην μητροπολιτική
Ελλάδα τα σχόλια είναι υπέρ του δέοντος θετικά. Είναι σημαντικό να μετατραπεί ο
δίσκος αυτός σε μια ακόμα πέτρα στο οικοδόμημα που εδώ και χρόνια κάποιοι πριν
από εμάς ξεκίνησαν να κτίζουν.
8.
Όπως γνωρίζουμε πριν την κύρια μουσική εκδήλωση υπήρξε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση
με τον Αριστοτέλη Ηρ. Καλέντζη σχετικά με τον ακτιβισμό και την καταστολή. Ποια
η άποψη σου για τον εν λόγω συναγωνιστή και πως σου φάνηκε αυτός ο ανοιχτός
διάλογος μεταξύ πολλών συντρόφων ;
Στην συγκεκριμένη εκδήλωση - συζήτηση - παρουσίαση μου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω
τον αιώνιο έφηβο, τον αδιάλειπτο μαχητή Αριστοτέλη Ηρ. Καλέντζη. Είναι ένα
τεράστιο κεφάλαιο της ιστορίας μας που δεν έχει τελειώσει αλλά συνεχίζει να
γράφεται.
Ήταν
μια ενδιαφέρουσα συζήτηση και ετέθησαν αρκετά θέματα. Σκοπός των συναντήσεων
αυτών δεν είναι η άσκοπη ενημέρωση και γνώση αλλά ο γόνιμος διάλογος, ούτως
ώστε με το τέλος της συνάντησης να νοιώσεις ότι μπορείς να προσφέρεις
περισσοτέρα στον κοινό αγώνα.
9.
Ας πάμε και σε κάποια άλλα θέματα άσχετα με την μουσική. Πως βλέπεις την
πολιτική και οικονομική κατάσταση εδώ και ποια η ανάλογη κατάσταση της Κύπρου ;
Κατ’ αρχάς να σας πω ότι η μουσική δεν είναι άσχετη με την καθημερινή μας βιωτή, ούτε άσχετη με την πολιτική. Ο παππούς ο Πλάτωνας στην Πολιτεία δηλώνει ρητώς τους ήχους και τα όργανα τα οποία είναι επιτρεπτά σε μια πολιτεία ούτως ώστε να συμβάλλει και η μουσική στα κοινά. Ο Ναπολέων έλεγε ότι οι νομοθέτες θα έπρεπε να υποστηρίξουν την μουσική γιατί από όλες τις τέχνες έχει την βαθύτερη επίδραση στο θυμικό. Πιστεύω και εγώ ότι η Αλήθεια της Τέχνης μας μπορεί να δημιουργήσει τις προυποθέσεις για να σβήσει το σκοτάδι.
Έχοντας
καθημερινά επαφή με την μητροπολιτική Ελλάδα, τόσο από συγγενείς και φίλους όσο
και με συναγωνιστές γνωρίζω την άθλιες συνθήκες που δημιούργησαν οι κρατούντες
για τον Ελληνικό λαό. Το ίδιο άθλιες συνθήκες έχουν αρχίσει να επικρατούν και
στην Κύπρο με την χρονική διαφορά που ισχύει σε όλα όσα προηγούνται στον
μητροπολιτικό κορμό. Δυστυχώς
η ανοχή μας, επιτρέπει την αθλιότητα την οποία μας οδήγησαν με μαθηματική
ακρίβεια από το 1974 και εντεύθεν οι κυβερνήσεις της “μεταπολίτευσης” .
10.
Ως μόνιμος κάτοικος στο νησί και επειδή μας ενδιαφέρουν οι γεωπολιτικές εξελίξεις
ενημέρωσε μας σχετικά με τις εξορύξεις φυσικού αερίου, την άποψη σου για την
συμμετοχή του Ισραήλ στις κινήσεις αυτές αλλά και την συμπεριφορά των γνωστών
ακροδεξιών σχετικά με αυτό το ζήτημα. Υπάρχει κάτι νεότερο σχετικά με την
μειοδοτική πολιτική του ανεκδιήγητου "αριστερού" καπιταλιστή
Χριστόφια ;
Είναι αστείο το γεγονός ότι πριν από ένα χρόνο τα παπαγαλάκια του συστήματος διέδιδαν τις αερολογίες των “ειδικών” ότι δηλαδή σε λίγα χρόνια θα τρώμε με χρυσά κουτάλια αφού θα είχαμε φυσικό αέριο. Κάποιοι από εμάς ποτέ δεν πίστεψαν στα λόγια τους.
Ένα χρόνο μετά σύσσωμη η πολιτική ηγεσία, κυβέρνηση και αντιπολίτευση, καλούν την τρόϊκα για να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν στα χαμένα στοιχήματα των τραπεζών και της κακοδιαχείρισης. Κόπτονται για την ενίσχυση των τραπεζών, προωθούν την συνεκμετάλλευση της ΑΟΖ, συζητούν για έκδοση ομολόγων με εγγύηση τον πλούτο των οικοπέδων της ΑΟΖ.
Η μεσσιανική άποψη ότι το Ισραήλ θα μας σώσει έχει επικρατήσει ακόμα και σε αυτούς που δηλώνουν «εθνικιστές». Η συνεργασία με το Ισραήλ θα είναι ολέθρια για τον Ελληνισμό της Κύπρου αλλά δυστυχώς ακόμα και αυτοί που δηλώνουν Έλληνες υποστηρίζουν το αντίθετο ακολουθώντας έτσι την πάγια θέση της ακροδεξιάς ότι δηλαδή μια συμμαχία με το Ισραήλ θα είναι η σωτηρία μας. Τα δεδομένα δεν αλλάζουν γιατί οι ιδεολογίες, όπου και να βρίσκεσαι παραμένουν οι ίδιες.
Όσον
αφορά τον «αριστερό» καπιταλιστή που κυβερνά θεωρώ ότι αν ήταν πράγματι
κομμουνιστής θα ήμασταν σε πολύ καλύτερη θέση σήμερα, όσο αιρετικό και αν
ακούγεται αυτό. Για μια ακόμη φορά αποδείχτηκε, όπως και στην υπόλοιπη Ελλάδα
ότι δεν είναι θέμα χρώματος οι εκλογές αλλά θέμα θέσεων. Και οι θέσεις είναι σε
όλους οι ίδιες.
11.
Πρόσφατα υπήρξε μια εμπρηστική επίθεση στην Συριακή πρεσβεία της Κύπρου από
τους γνωστούς υποστηρικτές των Σαλαφιστών "εξεγερμένων" και των μισθοφόρων
των ΗΠΑ και της Σαουδικής Αραβίας.
Υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον στην Μεγαλόνησο για το Συριακό ζήτημα με δεδομένο ότι η χώρα αυτή είναι πολύ κοντά στην Κύπρο και οι όποιες εξελίξεις και σίγουρα θα σας επηρεάσουν;
Υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον στην Μεγαλόνησο για το Συριακό ζήτημα με δεδομένο ότι η χώρα αυτή είναι πολύ κοντά στην Κύπρο και οι όποιες εξελίξεις και σίγουρα θα σας επηρεάσουν;
Είναι γεγονός ότι τον περασμένο Ιούλιο πραγματοποιήθηκε επίθεση με βόμβες μολότωφ στο κτίριο της Συριακής πρεσβείας στην Λευκωσία. Είναι επίσης γεγονός ότι στην Κύπρο δεν υπάρχει αντίλογος αφού τα παπαγαλάκια του συστήματος, χωρίς να φιλτράρουν αναδημοσιεύουν ειδήσεις.
Αξιοθρήνητοι πολιτικοί αναλυτές μπροστά σε σκιάχτρα δημοσιογράφους, αναλύουν τις εξελίξεις στην Μέση Ανατολή και όλοι μαζί πιστεύουν ότι ο κακός Άσσαντ πρέπει να βρει το τέλος του κακού Μουμπάρακ και του κακού Καντάφι και όλοι μαζί μιλούν για την «αραβική άνοιξη».
Σαφώς
και οι εξελίξεις μας επηρεάζουν άμεσα, όπως οι εξελίξεις στην Αίγυπτο, στην
Λιβύη, σαφώς και μας επηρεάζει και θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει ότι συμβαίνει
στην Ευρώπη, στην Ασία, στην Αμερική. Αν κάποιος θεωρεί ότι δεν τον επηρεάζει οτιδήποτε συμβαίνει στον κόσμο τότε είναι άξιος της τύχης του και δεν θα έπρεπε
καν να ασχολούμαστε μαζί του.
12. Ποιος είναι αυτός ο περιβόητος Λιλήκκας ... και ποιο το παρασκήνιο των Κυπριακών εκλογών ;
Αν κάποιος πιστεύει στο ρηθέν του παππού του Πλάτωνα ότι η δημοκρατία
γεννάει την τυραννία, τότε δεν μένει
παρά να γελάσει από τους σωτήρες που ξεπηδούν κατά καιρούς στην Κυπριακή
πολιτική σκηνή. Για να είμαστε όμως και δίκαιοι δεν ξέρω αν πρέπει να είναι
μόνο για γέλια η κατάσταση αλλά και για κλάματα.
Το ιλαροτραγικό της
κατάστασης προβληματίζει όσους αγωνιούν. Από την άλλη όσοι αγωνιούν θα έπρεπε
να γνωρίζουν ότι η λύση δεν θα δοθεί μέσα από το στημένο εκλογικό παιγνίδι της
δημοκρατίας. Προβληματίζει πολλούς η μεγάλη ευκολία με την οποία ο κόσμος
ξεχνά. Προβληματίζει πολλούς ο τρόπος με τον οποίο τα διάφορα νούμερα πείθουν.
Ένας αριστοκράτης γνωρίζει ευθύς εξ αρχής τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το
σαθρό κατεστημένο.
Θεωρώ
έγκλημα την συγκεκριμένη επιλογή ειδικά από ανθρώπους που στο παρελθόν
αγωνίστηκαν για να μείνει η Κύπρος Ελλάδα. Είναι τεράστιο σφάλμα η επιλογή ενός
πολιτικού από το παρελθόν, ενός πολιτικού που τον βαραίνουν εξ΄ίσου τα λάθη για
τα σημερινά αδιέξοδα, από ανθρώπους που πιστεύουν ότι μπορούν να πολεμήσουν
ενάντια στην Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία (ΔΔΟ) με ηγέτη έναν εκφραστή της
χαλαρής ομοσπονδίας.
Ο συγκεκριμένος υποψήφιος ήταν ένας από τους συνεργούς της άρσης της εμπολέμου καταστάσεως με την κατοχή. Η «εθνικοφροσύνη» για μια ακόμη φορά όπως και το 1960 που συσπειρώθηκε στο πλευρό του Μακαρίου, όπως και το 1974 που πίστεψε στην χούντα των Αθηνών, όπως και το 1977 που εγκολπώθηκε τον Κληρίδη και κλείστηκε στους ψυκτικούς θαλάμους του ΔΗΣΥ φαίνεται κατώτερη των περιστάσεων.
Όσοι
πιστεύουν ότι μπορεί να αλλάξει κάτι μέσα από τις εκλογές σαφώς και μπορούν αν
πράγματι πιστεύουν ακόμη στις ιδέες με τις οποίες ανετράφησαν αφενός να
ανακαλύψουν και αφετέρου να επιλέξουν μια εθνικιστική, ενωτική πρόταση για τις
εκλογές του Φεβρουαρίου του 2013, αντί τους εντεταλμένους ηγετίσκους που
μοναδική τους έγνοια έχουν να ασελγούν πάνω στον Έλληνα της Κύπρου.
13.
Τι στάση κρατάει η ορθόδοξη αυτοκέφαλη εκκλησία της Κύπρου απέναντι στις εξελίξεις
σχετικά με την κρίση αλλά και στην παρουσία του Ισραηλινού παράγοντα στον αέρα
και την θάλασσα της Κύπρου ;
Είναι
γεγονός ότι η αυτοκέφαλη εκκλησία της Κύπρου προ πολλού έχασε τον εθναρχικό της
ρόλο και δεν μπόρεσε να κρατηθεί στο ύψος των περιστάσεων που απαιτούν οι
σημερινές συνθήκες αφενός και αφετέρου να λειτουργήσει ως συνδετικός κρίκος της
κοινότητας, αφού εγκατέλειψε τον πρωταρχικό της ρόλο, δηλαδή αυτό της συνάξεως.
Άφησε έτσι στο έλεος της πολυπολιτισμικότητας και του δυτικού - καπιταλιστικού τρόπου ζωής τις μικρές και κλειστές φυλετικές κοινότητες όπως λειτουργούσαν στην Κύπρο εδώ και αιώνες με αποτέλεσμα να διαλυθεί ο κοινωνικός ιστός.
Άφησε έτσι στο έλεος της πολυπολιτισμικότητας και του δυτικού - καπιταλιστικού τρόπου ζωής τις μικρές και κλειστές φυλετικές κοινότητες όπως λειτουργούσαν στην Κύπρο εδώ και αιώνες με αποτέλεσμα να διαλυθεί ο κοινωνικός ιστός.
Τα συσσίτια
και οι φιλανθρωπικές πράξεις της αυτοκέφαλης εκκλησίας της Κύπρου οδηγούν στην
ζητιανιά και στην εξαθλίωση τους Έλληνες της Κύπρου, την στιγμή που η ίδια η εκκλησία θα μπορούσε
να βοηθήσει πρακτικά ούτως ώστε να μπορέσουν να ζήσουν αξιοπρεπώς χωρίς να
ζητιανεύουν οι άνεργοι, λειτουργώντας ως μητέρα εκκλησία που είναι το κοινωνικό
της έργο και όχι ως μητέρα εταιρεία.
Οι
οικουμενιστικές προσεγγίσεις που λαμβάνουν χώρα στο Παγκόσμιο Συμβούλιο
Εκκλησιών, οδήγησαν αναπόφευκτα και στην συνεργασία με το Ισραήλ επενδύοντας έτσι
στο άμεσο μέλλον στην δημιουργία ηλεκτροπαραγωγικού σταθμού στο νησί.
Δυστυχώς το
ανύπαρκτο Κυπριακό κράτος επιτρέπει σε ντόπια και ξένα συμφέροντα να ελέγχουν
την οικονομία του τόπου αφού οι Εβραίοι μέσω των πολυεθνικών εταιρειών στην
Κύπρο καθώς και η ντόπια ολιγαρχία ( πολιτικοί - κεφάλαιο - ιεραρχία )
στραγγαλίζουν τους Έλληνες της Κύπρου. Οι ελάχιστες φωνές αντίστασης μέσα από
τον κλήρο δεν είναι ικανές να αντισταθούν στην σιωνιστική αρπαγή της Κύπρου.
14.
Τέλος αφού σε ευχαριστήσουμε και πάλι, θα θέλαμε να στείλεις ένα μήνυμα στους
συναγωνιστές που μας διαβάζουν.
Εγώ σας
ευχαριστώ για την φιλοξενία. Ευχαριστώ επίσης όλους τους συντρόφους που
στήριξαν και στηρίζουν την δισκογραφική αυτή παρουσία.
Πιστεύω μπορούμε να
σωθούμε μέσα από την δημιουργία, την πίστη και την αλληλεγγύη, των αυτόνομων
εθνικοσοσιαλιστικών, φασιστικών και αναρχοεθνικιστικών κοινοτήτων, μέσα από συλλογικότητες
που πιστεύουν στην Τρίτη Θέση (3rd Position).
Ζήτω η
αιωνία Ελλάς!
ΠΕΡ ΕΘΗ ΚΑΙ ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΓΛΩΤΤΑ ΚΑΙ ΒΙΟΣ ΙΔΙΟΣ, ΟΥΤΩ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΕΙΔΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΑΛΛ΄
ΎΜΩΝ ΓΕ ΟΥΔΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΕΝΕΙ ΤΟΙΣ ΠΟΛΛΟΙΣ ...;»
Μετάφραση
"Όπως οι Έλληνες χαρακτηρίζονται από ιδιαίτερα έθη, θεσμούς, γλώσσα και
τρόπο ζωής, έτσι και οι άνθρωποι εν γένει από την εμφάνιση και την συμπεριφορά
τους. Αλλά εσείς, ούτε καν τα ονόματα σας
κρατήσατε οι περισσότεροι ...;"
Απολλώνιος Τυανεύς