Ο Ιερός Πόλεμος - Julius Evola.


Ας μην προκαλέσει κατάπληξη το γεγονός ότι για την αποσαφήνιση του νοήματος του Ιερού Πολέμου , θα αναφερθούμε πρωτίστως στην Ισλαμική παράδοση. Επί του προκειμένου , η Ισλαμική Παράδοση υποκαθιστά την Άρια Ιρανική …


Η ιδέα του Ιερού Πολέμου διαδόθηκε στις αραβικές φυλές μέσω του Περσικού κόσμου των ιδεών. Μπορεί αναμφίβολα να μας χρησιμεύσει όντας μια πρόσφατη αναγέννηση της Πρωταρχικής Άριας Παράδοσης …


Στην υπό εξέταση Παράδοση , γίνεται διάκριση ανάμεσα στον Μικρό και τον Μεγάλο Ιερό Πόλεμο. Η διάκριση αυτή θεμελιώνεται σε μια ρήση του Προφήτη Μωάμεθ , ο οποίος επιστρέφοντας από την μάχη , έλεγε :


«Από τον Μικρό Ιερό Πόλεμο , επιστρέψαμε στον Μεγάλο» …


Ο Μεγάλος Ιερός Πόλεμος ανήκει στην πνευματική τάξη. Αντίθετα , ο Μικρός Ιερός Πόλεμος είναι ο φυσικός υλικός αγώνας , η εξωτερική διάσταση της μάχης.


Ο Μεγάλος Ιερός Πόλεμος είναι ο αγώνας του ανθρώπου ενάντια στους εχθρούς που έχει μέσα του. Πιο συγκεκριμένα είναι ο αγώνας του υπερφυσικού στοιχείου του ανθρώπου ενάντια σ’ οτιδήποτε ενστικτώδες χαώδες , συνδεδεμένο με τα πάθη , στο έλεος των φυσικών δυνάμεων …


Στο πλαίσιο της Ηρωικής Παράδοσης , ο Μικρός Ιερός Πόλεμος δηλαδή ο εξωτερικός αγώνας χρησιμεύει ως μέσο για την πραγμάτωση του Μεγάλου Ιερού Πολέμου. Γι’ αυτό στα ιερά κείμενα , οι όροι Ιερός Πόλεμος και Δρόμος του Θεού συχνά ταυτίζονται.



Διαβάζουμε στο Κοράνι :


«Στον δρόμο του Θεού πολεμούν αυτοί που θυσιάζουν την επίγεια ζωή για χάρη της μέλλουσας. Μεγάλο βραβείο θ’ απονείμουμε σ’ εκείνον που πολεμά και σκοτώνεται στον Δρόμο του Θεού ή σ’ εκείνον που νικά … Εδώ υπονοείτε ο φυσικός θάνατος στην μάχη , ο λεγόμενος mors triumphalis – ο ένδοξος θάνατος – που αντιστοιχεί πλήρως στις κλασσικές παραδόσεις …»



Τζούλιο Τσεζάρε Αντρέα Έβολα


’’Το Άρειο Δόγμα για τον Αγώνα και την Νίκη’’




“ Τους ονομάζετε τρομοκράτες εγώ λέω ότι είναι μαχητές της ελευθερίας. Και θέλω να εμφυτεύσω το ίδιο συναίσθημα για τον Ιερό Πόλεμο στις καρδιές των δικών μας ανθρώπων στην Λευκή φυλή , όπως αυτοί έχουν για τον πατέρα τους που τον ονομάζουν Αλλάχ. Δεν πιστεύω ότι ήταν αυτοί που μας επιτέθηκαν. Αν και ακόμα το έκαναν όπως εσείς λέτε δεν με ενδιαφέρει καθόλου ! ”


August Kreis ηγέτης της Ε/Σ οργάνωσης Aryan Nations.





" Το αγνό αυθεντικό Ισλάμ της αναγέννησης , το οποίο αναγνωρίζει την πρακτική του τζιχάντ ως καθήκον , είναι η μόνη ικανή δύναμη να πολεμήσει και να καταστρέψει την ατιμία , την αλαζονεία , τον υλισμό της Δύσης …


Για την δύση τίποτα δεν είναι σεβαστό εκτός από τους Σιωνιστές , τον Σιωνισμό την απάτη του αυτοαποκαλούμενου ολοκαυτώματος και τα είδωλα που η δύση και οι λακέδες της λατρεύουν ή προσποιούνται ότι λατρεύουν όπως η δημοκρατία. Θέλουν και απαιτούν να εγκαταλείψουμε την αγνότητα του αυθεντικού Ισλάμ και να υποταχθούμε μπροστά σε αυτούς και τα είδωλα τους , να δεχθούμε να μας δαμάσουν με το αντιθρησκευτικό «Ισλάμ» που αυτοί και οι αποστάτες λακέδες τους δημιούργησαν.


Αυτός θα είναι ένας μεγάλος πόλεμος δεκαετιών μπορεί και περισσότερο και εμείς ως μουσουλμάνοι πρέπει να σχεδιάσουμε τα πράγματα ανάλογα. Πρέπει να επικυρώσουμε την πρακτική του Ιερού Πολέμου να λάβουμε μέρος στην μάχη για την απελευθέρωση των εδαφών μας από τους άπιστους.

Ο Ιερός Πόλεμος είναι το καθήκον μας ..."



David Myatt.



Ο φιλόσοφος , συγγραφέας , ποιητής , αγρότης και πολιτικός ακτιβιστής Ντέιβιντ Βούλσταν Μάυατ ( σήμερα Αμπντούλ Αζίζ Ιμπν Μάυατ ) γεννήθηκε το 1950 στην Αφρική , γιος Βρετανού διπλωμάτη. Το 1967 επέστρεψε στη Βρετανία, όπου σπούδασε Φυσική και αναμίχθηκε με την Ε/Σ πολιτική και φυλακίστηκε δυο φορές.


Υπήρξε πάντοτε υπέρμαχος του βίαιου ακτιβισμού , σε βαθμό που χαρακτηρίστηκε «θεωρητικός της τρομοκρατίας». Στις 4 δεκαετίες της πολιτικής του δράσης , μεταξύ άλλων συνεργάστηκε με τον Κόλιν Τζόρνταν , το Column 88 , το Combαt 18 , και, πρόσφατα , με ριζοσπαστικούς Ισλαμικούς κύκλους.


Ασχολήθηκε πολύ σοβαρά με τον εσωτερισμό και μόνασε σε βουδιστικά και χριστιανικά μοναστήρια. Μετέφρασε αρχαίους Έλληνες ποιητές , έγράψε δική του ποίηση και πληθώρα δοκιμίων πάνω στον Εθνικοσοσιαλισμό.

1 σχόλιο:

  1. Δεν καταλαβαίνω καθόλου γιατί σας γοητεύει αυτό το μεσαιωνικό φαινόμενο που εμφανίζεται επιθετικά στις μέρες μας.

    Ο μάλλον ιδεολογικός σας σύντροφος Αμπντούλ Αζίζ Ιμπν Μάυατ γράφει μεταξύ άλλων: "...να λάβουμε μέρος στην μάχη για την απελευθέρωση των εδαφών μας από τους άπιστους."

    Ξεχνάτε όμως ότι και τα ελλαδικά εδάφη, όπως και τα υπόλοιπα Βαλκάνια ήταν τμήμα αυτών των εδαφών που κατέλαβαν τελικά οι "άπιστοι" εκδιώκοντας με τις εθνικοαπελευθερωτικές επαναστάσεις τους "πιστούς".
    Σας προτείνυμε ένα κείμενο που έχουμε ανεβάσει από καιρό με τίτλο "Περί τουισλ΄μα":

    http://pontosandaristera.wordpress.com/2007/01/02/islam/

    ΑπάντησηΔιαγραφή