Αριστερά και παρακράτος: η υπόθεση Feltrinelli
γράφει ο Κωνσταντίνος Μποβιάτσος
Στις 14 Μαρτίου 1972, ενώ πραγματοποιούσε μια βομβιστική ενέργεια επί του τεράστιου πυλώνα στην περιοχή Segrate (Μιλάνο), ο αντάρτης δισεκατομμυριούχος Giangiacomo Feltrinelli κόπηκε στα δύο από την έκρηξη. Ο χρηματοδότης των εξεγερμένων της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς, φίλος του Σαρτρ και του Φιντέλ Κάστρο, σε σύνδεση και σχέση με τις μυστικές υπηρεσίες του ανατολικού μπλοκ, ιδίως των Τσεχοσλοβακικών, ο Feltrinelli ήταν ένας από τους προδρόμους του αριστερού ένοπλου αγώνα. Ένας ένοπλος αγώνας που, αντίθετα με το χυδαίο και εξημερωμένο από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης τρόπο που παρουσιαζόταν, για την αριστερά πραγματοποιούταν κυρίως με βόμβες.
Ο Feltrinelli, όπως θα αποκαλύψουν
αργότερα πολλοί σύντροφοι του, ήταν επίσης θεωρητικός της «ψεύτικης σημαίας».
Στην πραγματικότητα, προέτρεπε να
διαπραχθούν επιθέσεις και να τις αποδίδουν στους φασίστες.
Αυτό το σύστημα θα εφαρμοστεί και στις
28 Μαΐου 1974 στην Piazza della Loggia της Μπρέσια όπου μια ομάδα παλαιών και νέων ανταρτών θα διαπράξει μια σφαγή που θα αποδοθεί στην «ακροδεξιά».
Σε άλλες περιπτώσεις, κάποιος από το
περιβάλλον του Feltrinelli θα συλληφθεί με φυλλάδια υπογεγραμμένα από τις «Ομάδες Δράσης Mussolini» στις τσέπες του.
Ιδρυτής της GAP (Partisan Action
Groups), ο Feltrinelli ήταν, μαζί με τον παρτιζάνο Lazagna, ένας από τους
πρώτους διοργανωτές του ένοπλου αγώνα. Στην
πραγματικότητα υπήρχε ένας ανταγωνισμός για τον έλεγχο αυτού του νεογέννητου
δημιουργήματος ανάμεσα σε αυτόν και κάποιον αόρατο τον Corrado Simioni, τον επικεφαλής του Superclan
που μέσω του παρισινού Σχολείου Hypérion, θα αναλάβει τον έλεγχο των Ερυθρών
Ταξιαρχιών.
Ακόμα κι αν δεν ήταν νεκρός, ο
Feltrinelli θα είχε χάσει πάλι την αντιπαράθεση για την διοίκηση.
Αρκεί να ρίξουμε μια ματιά στις
πολιτικές αναλύσεις που εξέφρασαν και οι δύο για να κατανοήσουμε την ιδιοφυΐα του Simioni και την ανοησία του Feltrinelli.
Για τον θανατηφόρο τραυματισμό του
Feltrinelli στο τρομοκρατικό του έργο υπήρξε επίσης και λόγος για σαμποτάζ.
Το ελαττωματικό χρονόμετρο του είχε
παρασχεθεί από τον ίδιο τον Simioni. Κάποιος θα μιλήσει για τη CIA.
Ο γιος του Feltrinelli θα πει για μια
προειδοποίηση που είχε λάβει από το Κομμουνιστικό Κόμμα ότι οι γερμανικές,
ισραηλινές, βρετανικές και αμερικανικές υπηρεσίες, όλοι μαζί, τον ήθελαν να
πεθάνει. Είναι
δύσκολο να πούμε τι ακριβώς συνέβη.
Πρέπει να θυμόμαστε ότι για τη σφαγή
της Piazza Fontana (12 Δεκεμβρίου 1969), της μητέρας όλων των σφαγών και
σίγουρα καθόλου τυχαίων, παρεμποδίστηκαν οι ερευνητές που σκόπευαν να
ερευνήσουν τον Feltrinelli. Μάλιστα και το
ότι δεν είχε ληφθεί υπόψη από την αστυνομία,
η γνώμη του γαμπρού του, του
Carlo Melega την παραμονή του χτυπήματος αυτού. Ο ίδιος είχε καυχηθεί ότι σε ένα βενετσιάνικο μπαρ, πήρε το αυτί του
για κάτι πολύ μεγάλο που επρόκειτο να συμβεί στο Μιλάνο.
Οι Carabinieri ήταν ικανοποιημένοι με
την κατάθεση του στην οποία ισχυρίστηκε απλά ότι "έχω το δώρο της μαντικής"
...
Ωστόσο, διάφοροι σύντροφοι του
Μιλάνου, για παράδειγμα ο brigatista Roberto Fabbri, ανέφεραν ότι ο Feltrinelli
αναζητούσε εθελοντές για να φυτέψουν βόμβες σε τράπεζες.
Μερικοί από αυτούς στη συνέχεια θα
εμπλακούν με διάφορους τρόπους στη σφαγή μπροστά από την Αστυνομική Διεύθυνση
του Μιλάνου στις 17 Μαΐου 1973 (που συνελήφθη επί τόπου, ο Gianfranco Bertoli
αναρχικός που προερχόταν από ένα
ισραηλινό κιμπούτς και οπλισμένος με ισραηλινό υλικό). Δεν υπάρχει αμφιβολία
για το ποιος έκανε τη σφαγή, ούτε ποιος του έδωσε την υλικοτεχνική υποστήριξη,
προφανώς πρόκειται για μια σφαγή για την οποία δεν γίνεται ποτέ λόγος γιατί θα
ντροπιάζονταν οι επίσημες αρχές.
Οι κύκλοι του Μιλάνου κοντά στον
Feltrinelli θα συμμετάσχουν επίσης στην απαγωγή του δικαστή Sossi, το
αποτέλεσμα του οποίου θα πυροδοτήσει την επίθεση της Μπρέσια. Η τάση του
δικτύου Feltrinelli που επεκτάθηκε στην Πράγα, θα συμμετάσχει στην έρευνα της αστυνομίας
για την απαγωγή - δολοφονία του Saronio και στη βόμβα στο τραίνο Italicus.
Οι υποψίες για την εκτέλεση του Alceste
Campanile, ενός νεαρού αριστερού από το Ρέτζιο,
θα διαλυθούν από την καθυστερημένη
εξομολόγηση ενός βολικού «φασίστα» (ληστής, δολοφόνος, συνεργάτης των υπηρεσιών και συνεργάτης της δικαιοσύνης, καθώς
και κοντά στον Εισαγγελέα της Μπολόνια), του Πάολο Μπελίνι, ο οποίος θα κατηγορηθεί για το έγκλημα, χωρίς να χρειάζεται να
πληρώσει τις συνέπειες λόγω της μετάνοιας. Μια εκδοχή που βολεύει πολλούς!
Επιστρέφοντας στην βόμβα στην Piazza
Fontana, οι Ερυθρές Ταξιαρχίες πραγματοποίησαν εσωτερική έρευνα στα αριστερά - της σφαγής του 1969 - και φαίνεται ότι έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα της
συμμετοχής του Μιλάνου και σε μια τροχιά γύρω από τον Feltrinelli.
Ο φάκελος, ωστόσο, κατασχέθηκε από τους
Carabinieri στο κρησφύγετο του Robbiano
di Mediglia και έκτοτε εξαφανίστηκε ... πολλά περίεργα!
«Άσε την ψυχή σου εκεί έξω και η Βαλχάλλα θα σε περιμένει» (απόσπασμα από την σελίδα «Έλληνες φίλοι του Κινήματος Azov» & σχετικό βίντεο)
Την 22η Δεκεμβρίου την μεγαλύτερη νύχτα του χρόνου, ένα πειρατικό πλοίο των Βίκινγκς το φημισμένο Drakkar - φέρει στην πλώρη το ομοίωμα ενός δράκου που πίστευαν πως τρομάζει τα εχθρικά πλοία - κάηκε στην κορυφή ενός λόφου παρουσία χιλιάδων μαχητών του εθελοντικού πολιτικοστρατιωτικού σχηματισμού Azov.
Οι Ουκρανοί κρατούν αναμμένους πυρσούς στη μνήμη των νεκρών εν όπλοις αδελφών τους, που έπεσαν κατά την διάρκεια της εισβολής του Κρεμλίνου. Οι ψυχές των νεκρών μεταφέρονται στην θρυλική Βαλχάλλα.
Τα φερέφωνα της ομοσπονδιακής Ρωσίας - ελληνικά και ξένα - έσπευσαν να μιλήσουν για «σατανιστική τελετή και μαύρο τελετουργικό».
28/12/2022 Berlin
Graffiti of Der III. Weg
Cavalcare la tigre: Με αφορμή την συμπλήρωση ενός χρόνου από την κυκλοφορία του «Καβαλικεύοντας την Τίγρη», το κορυφαίο έργο του Julius Evola - θα το βρείτε από τις εκδόσεις «Λόγχη» - γράφει ο Κωνσταντίνος Μποβιάτσος.
Για πρώτη φορά στα ελληνικά, κυκλοφόρησε τον Δεκέμβριο του 2021 από τις εκδόσεις Λόγχη το έργο του Ιουλίου Έβολα «Καβαλικεύοντας την τίγρη», σε μετάφραση Αθανασίου Νοτόπουλου.
Παρότι ο Έβολα έγραψε το βιβλίο
αυτό λίγα χρόνια μετά το τέλος του δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, φαντάζει
εξαιρετικά επίκαιρο στις προτάσεις του και στις προοπτικές που μπορεί να λάβει.
Προτείνονται σε αυτό το πόνημα δρόμοι για την επαναπρόσληψη των παραδοσιακών αρχών μέσω μεταπολιτικών δρόμων, η αναζήτηση ενός εσωτερικού προσανατολισμού από τον άνθρωπο που δίνει νόημα στην ζωή και στην ύπαρξη.
Κρίνεται η αποϊεροποιήση του σύγχρονου κόσμου και η
έλλειψη υπερβατικού και παραδοσιακού οράματος. Ταυτόχρονα προτείνεται ως τρόπος
αντίστασης το καβαλίκεμα της τίγρης, μια πρόκληση εσωτερικής απελευθέρωσης που
οδηγεί στην αφύπνιση.
Ένα σημαντικό έργο που ανοίγει νέους
δρόμους στην σκέψη αλλά και στην ενεργό συμμετοχή.
Με άρθρο αυτό θα ανοίξω μια μελέτη σε βάθος για να τιμήσουμε τα εξήντα
χρόνια από την πρώτη έκδοση, ενός από τα πιο σημαντικά και τα
πιο συζητημένα έργα του Julius Evola. Σίγουρα ένα «βιβλίο για όλους και για κανέναν». Ένα έργο
δύσκολο (όπως όλα τα βιβλία του Βαρόνου είναι δύσκολα στις έννοιες), που είναι μάλιστα
και πολύ επίκαιρο όπως θα καταλάβετε από τα παρακάτω. Ένα βιβλίο που είχα την
τιμή να μελετήσω με πολύ προσοχή και να διαμορφώσω κάποιες απόψεις για την
πολιτική και κοινωνική κατάσταση, μέσα στα ερείπια ενός κόσμου που εμείς
καταστρέψαμε!
Το βιβλίο ήταν μέρος ενός
συγκεκριμένου ιστορικού πλαισίου: αφού πέρασε δύο χρόνια σε Αυστριακές κλινικές
μετά το γνωστό περιστατικό που τον είδε ως πρωταγωνιστή κατά την διάρκεια του
βομβαρδισμού στη Βιέννη, ο Evola είχε επιστρέψει στην Ιταλία στα τέλη του 1948.
Πολλοί δεν γνωρίζουν, ακόμη και σήμερα, πότε ακριβώς εκείνη την περίοδο ο Evola
άρχισε να εργάζεται πάνω στο
"Cavalcare la tigre", το οποίο μάλιστα ολοκληρώθηκε σε ένα πρώτο προσχέδιο
ήδη τον Απρίλιο του 1951.
Αυτό προέκυψε ξεκάθαρα από διάφορα
στοιχεία που ελήφθησαν, μεταξύ άλλων, από την τέταρτη επιστολή που γράφτηκε από
τον Βαρόνο προς τον συμβολαιογράφο Giovanni Barresi, στις 26 Νοεμβρίου 1951 και
από μια άλλη επιστολή που έγραψε στον Evola ο Angelo Barenzi, εκδότης της
εβδομαδιαίας εφημερίδας "Il Meridiano d'Italia", στις 18 Μαΐου 1951.
Ο Evola παραδέχτηκε στο έντυπο " Il Cammino del Cinabro”, ότι το γράψιμο του «Cavalcare la tigre» του «είχε παροτρυνθεί» από διάφορα άτομα που τον είχαν ακολουθήσει στην παραδοσιακή φάση, που αναρωτήθηκαν τι θα μπορούσε να γίνει ποτέ σε έναν κόσμο, μια κοινωνία, και ένα πολιτισμό σαν αυτούς που έχουν πλέον σταθεροποιηθεί στη σημερινή εποχή, ακόμα κι αν ποτέ δεν ξέρανε τι ακριβώς ήταν. Ωστόσο, αυτή η «αρνητική ισορροπία» που επεξεργάστηκε ο Βαρόνος μετά τον παγκόσμιο πόλεμο, η οποία, περισσότερο από ότι στο σώμα, τον είχε αφήσει με σημαντικές πληγές στην ψυχή.
Όλο αυτό τον έκανε να πιστέψει ότι δεν μπορούσε να
γίνει τίποτα περισσότερο για να προκαλέσει μια σημαντική αλλαγή, η να δράσει σε διαδικασίες που μέχρι τώρα, μετά τις
τελευταίες καταρρεύσεις, είχαν μια ασταμάτητη αρνητική πορεία. Είχε και την
πεποίθηση ότι δεν υπήρχε τίποτα άλλο στον πολιτικό και κοινωνικό τομέα που να
άξιζε μια βαθιά δέσμευση και αφοσίωση, έτσι γνώρισε μια προσωρινή παύση αυτήν
της δημοσίευσης του «Καβαλώντας την τίγρη» ως το πρώτο
ανέκδοτο μεταπολεμικό κείμενο.
Κείμενο έτοιμο πλέον, στο οποίο σκιαγραφούνταν η γνωστή φιγούρα του διαφοροποιημένου ανθρώπου και επιβεβαιωνόταν η αρχή της «Μη Πολιτείας», που στην πραγματικότητα τελικά μπλοκαρίστηκε από τον ίδιο τον Evola. Κι αυτό γιατί, στο μεταξύ, ο Βαρόνος είχε αποδεχθεί την πρόταση μιας ομάδας νέων (συμπεριλαμβανομένων των Enzo Erra, Pino Rauti, Primo Siena και πολλών άλλων) που, εκπαιδευμένοι στα κείμενα του, «δεν είχαν επιτρέψει να σέρνονται στη γενική κατάρρευση», και του είχαν ζητήσει να αναδιοργανώσει και να αναπτύξει τα σημεία των “Orientamenti” (Προσανατολισμών), σε μια πιο υπολογιστική μορφή.
Θα είχε γραφτεί έτσι το «Gli uomini e le rovine» (Οι άνθρωποι και τα ερείπια), που ολοκληρώθηκε το 1952 μετά την αναγκαστική διακοπή για έξι μήνες λόγω της κράτησης του Βαρόνου στις φυλακές Regina Coeli για την ιστορία της δίκης του FAR (ένοπλη φασιστική ομάδα με την ίδρυση της το 1945), και δημοσιεύτηκε το 1953. Ακριβώς εκείνη τη χρονιά, μάλιστα, όπως έγραψε ο Evola, «φαινόταν ότι στην Ιταλία υπήρχαν οι συνθήκες για να ξεκινήσει ο σχηματισμός για μια ‘’δεξιά’’ παράταξη (ορολογία που δεν έχει σχέση με τον όρο Δεξιά που χρησιμοποιείται στην Ελλάδα).
Μια ‘’δεξιά’’ όχι με την πολιτική
έννοια ακριβώς, αλλά πάνω από όλα με κάποια
ιδανικά και με μια μεταπολιτική διάσταση.
Αυτό θα γινόταν σε μια προσπάθεια να
δημιουργήσει ένα πνευματικό ρεύμα μέσα στο MSI (το νεοφασιστικό κόμμα),
επηρεάζοντάς το έτσι με την παραδοσιακή έννοια. Έτσι ο Evola άρχισε επίσης να
συνεργάζεται με διάφορες εκδόσεις, ειδικά για τη νεολαία, αυτού του πολιτικού
χώρου, ξεκινώντας το 1949: Il Nazionale, Rivolta Ideal, la sfida,
Meridiano d'Italia, Imperium, αλλά και το Il Secolo d'Italia.
Ωστόσο, μετά την κρίση των οργανώσεων νεολαίας του MSI στα τέλη της δεκαετίας του 1950 και ενώ ο Evola, όπως έγραψε ο Romualdi, συνέχισε να δίνει τη βοήθειά του σε εκείνες τις δυνάμεις που, εντός και εκτός του MSI, αγωνίζονταν για την ανανέωση του εθνικού περιβάλλοντος, σταδιακά απομακρύνθηκε από την πολιτική προοπτική.
Ας δούμε όμως το
περίφημο άρθρο που δημοσιεύτηκε στο "Il Popolo d'Italia" και
τιτλοφορείται "Cavalcare la tigre" με το οποίο, τον Μάρτιο του 1957,
ο Evola, όταν η πιθανότητα να δώσει ζωή σε εκείνο το "πολιτικό"
εγχείρημα σταδιακά εξασθενούσε, έδειξε ότι η επιστροφή. με αποφασιστική έννοια προς
τις πρώτες απολίτικες προοπτικές της αμέσως μεταπολεμικής περιόδου, στρέφοντας
ξανά την προσοχή του στην εσωτερικότητα του διαφοροποιημένου ανθρώπου.
Του Julius Evola, παρμένο από το "Il Popolo
d'Italia", 10 Απριλίου 1957
Η εικόνα του να καβαλάς την τίγρη, έχει ανατολική προέλευση. Είναι ένα ρητό της Άπω Ανατολής ότι «όποιος καβαλάει την τίγρη δεν μπορεί να κατέβει» γιατί, φυσικά, το ζώο θα ορμούσε πάνω του. Αν όμως κρατηθεί τότε μπορεί να έχει αποτέλεσμα. Παρόμοια σύμβολα συναντάμε και αλλού, στον ίδιο θρησκευτικό τομέα. Στα αρχαία μυστήρια του Μίθρα, του οποίου η ευρεία διάδοση στη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία είναι γνωστή, ιδιαίτερα μεταξύ των λεγεώνων. Ο Μίθρας, ο θεϊκός ήρωας, απεικονιζόταν ως αυτός που πιάνεται από τα κέρατα ενός εξαγριωμένου ταύρου και αφήνεται να παρασυρθεί σε μια τρελή κούρσα και δεν τον αφήνει μέχρι να σταματήσει το εξουθενωμένο ζώο. Μετά τον σκοτώνει.
Από αυτό, ένας χαρακτηριστικός παραλληλισμός μπορεί να βρεθεί στο λεγόμενο Ζεν, ένα δόγμα που είχε τη φήμη ότι ήταν των Σαμουράι, δηλαδή της Ιαπωνικής αριστοκρατίας των πολεμιστών. Και εδώ, σε μια πολύ διαδεδομένη και πολύ αρχαία ακολουθία δέκα συμβολικών εικόνων, εμφανίζεται ο ταύρος. Ωστόσο, το επεισόδιο της τελικής δολοφονίας λείπει. Αντίθετα, στο τέλος το ζώο, εξαντλημένο, πειθήνιο ακολουθεί αυτόν που το δάμασε χωρίς όμως να επιτρέψει να το καβαλήσουν.
Όπως όλα τα αληθινά παραδοσιακά σύμβολα, ακόμα και αυτό που μόλις αναφέρθηκε είναι ευαίσθητο σε πολλαπλές εφαρμογές: στην εσωτερική ζωή του ατόμου, αλλά και σε ιστορικές και συλλογικές καταστάσεις. Για το σκοπό αυτό, είναι απαραίτητο να αναφερθούμε σε μια ερμηνεία της ιστορίας που έχει πανομοιότυπα χαρακτηριστικά τόσο στην Ανατολή όσο και στην αρχαία Δύση. Στον ελληνορωμαϊκό κόσμο παίρνει τη μορφή του δόγματος των τεσσάρων Εποχών, από την κάθοδο της ανθρωπότητας από το τέλος της εποχής του χρυσού σε αυτό που ο Ησίοδος ονόμασε Εποχή του Σιδήρου.
Δεν έχουμε να κάνουμε εδώ με τις μυθικές φαντασιώσεις των ποιητών.
Όπως έχουμε τεκμηριώσει σε ένα από τα βιβλία μου, ο μύθος, από αυτή την άποψη,
αποκαλύπτει αντ' αυτού την πιο σημαντική και βαθιά δομή της αληθινής ιστορίας. Όχι
λιγότερο αρχαία, η Ινδία, γνώριζε το
ίδιο δόγμα. Η τελευταία από τις τέσσερις εποχές, ή yuga, - αυτή στην οποία θα
βρισκόμασταν αυτή τη στιγμή και που αντιστοιχεί στην Ησιοδική Εποχή του Σιδήρου
-, εδώ λαμβάνει το όνομα του kali-yuga, δηλαδή της «σκοτεινής εποχής».
Η κύρια συμβολή που δίνει αυτό το παραδοσιακό δόγμα στο γενικό θέμα συνίσταται στην υπογράμμιση ότι ένα από τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά της τελευταίας εποχής είναι ένα κλίμα διάλυσης, είναι το πέρασμα στην ελεύθερη και ανεξέλεγκτη κατάσταση των ατομικών και συλλογικών δυνάμεων που είχαν προηγουμένως δεσμευτεί από ένα νόμο ανώτερο, από αρχές ανώτερης τάξης. Για αυτή την κατάσταση, που στην πραγματικότητα φαίνεται να έχει το επίκεντρό της στον σύγχρονο δυτικό πολιτισμό, η σχολή της Tantra δίνει μια υπαινικτική εικόνα, λέγοντας ότι σε αυτήν μια γυναικεία θεότητα «αφυπνίζεται πλήρως» η οποία, αν από τη μια συμβολίζει τη στοιχειώδη και αρχέγονη δύναμη. του κόσμου, από την άλλη παρουσιάζεται επίσης ως η θεά του σεξ και των οργιαστικών τελετουργιών και ως μια καταστροφική και ενεργά διαλυτική δύναμη.
Προηγουμένως ήταν «αδρανής», δηλαδή λανθάνουσα, στη «σκοτεινή εποχή» αυτή είναι ξύπνια και ενεργή. Αλλά ακριβώς σε αυτό το πλαίσιο επανεμφανίζεται στα κείμενα ο αναφερόμενος συμβολισμός του καβαλήματος της τίγρης. Η ιδέα που περιέχει θα μπορούσε στη συνέχεια να εκφραστεί με τους ακόλουθους όρους: όταν ένας ολόκληρος πολιτισμός πλησιάζει στο τέλος του, είναι δύσκολο να σκεφτεί κανείς να φτάσει σε κάτι θετικό κάνοντας αντίσταση: το ρεύμα είναι πολύ δυνατό, θα παρασυρόταν στην άβυσσο. Από την άλλη πλευρά, η απόσυρση και η απομάκρυνση, ακόμη κι αν είναι δυνατόν, θα σήμαινε εγκατάλειψη του παιχνιδιού, παραίτηση από το πεπρωμένο του ηλιοβασιλέματος, αποφυγή κάθε ευθύνης τόσο για το μέλλον της ανάκαμψης όσο και, ακόμη περισσότερο, όσον αφορά στον κόσμο στον οποίο ζεις.
Η μόνη λύση, λοιπόν, είναι να «καβαλήσουμε την τίγρη», δηλαδή να μην αντιμετωπίσουμε άμεσα τις δυνάμεις και τις διαδικασίες ενός κόσμου σε κρίση, αλλά να παρασυρθούμε από αυτές, σαν να λέγαμε, να τους δώσουμε ένα προσωρινό τρέξιμο χωρίς αφήνοντας τον εαυτό του να καταπατηθεί, παραμένοντας σταθερός, έτοιμος να επέμβει όταν «η τίγρη, που δεν μπορεί να πηδήξει στον αναβάτη της, θα κουραστεί να τρέχει». Σε μια πολύ συγκεκριμένη ερμηνεία, το χριστιανικό ρητό του «μη αντιστέκεσαι στο κακό» θα μπορούσε, πέρα των άλλων, να έχει μια μη διαφορετική σημασία. Οπότε το παν είναι να έχεις μια ειδική μορφή του να είσαι ατρόμητος. Το να επιδοθείς σε κάτι, χωρίς να είσαι δεσμευμένος, το παιχνίδι είναι αναμφίβολα ριψοκίνδυνο. Μόνο ο καλός κολυμβητής μπορεί να χρησιμοποιήσει το κύμα για να τρέξει μαζί του και, στη συνέχεια, να πάει ακόμα πιο μακριά με τις δικές του δυνάμεις, αφήνοντας στο παρελθόν τα κύματα.
Μπορούμε επίσης να θυμηθούμε τη θεμελιώδη αρχή του ιαπωνικού αγώνα: να αφήνουμε τον αντίπαλο να ασκήσει όλη του τη δύναμη, αλλά με μια δεδομένη κίνηση, την χρησιμοποιούμε για να τον θέσουμε εκτός μάχης. Είναι αρχές, οι οποίες μπορούν φυσικά να εφαρμοστούν και στην προσωπική ζωή, όσον αφορά την πειθαρχία των παρορμήσεων και την εσωτερική συμπεριφορά. Εδώ βέβαια ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος δεδομένης της ευκολίας, στα περισσότερα, να εξαπατήσει κανείς τον εαυτό του. Εκτός από αυτό, στο επίπεδο των συλλογικών δυνάμεων και των ίδιων αυτών πολιτικών, ίσως κινούμαστε προς καταστάσεις στις οποίες μια σοφία αυτού του είδους φαίνεται άξια διαλογισμού.
Μας δείχνει έναν τρόπο εξοικονόμησης και συγκέντρωσης ενέργειας για να μπορούμε
να πούμε την τελευταία λέξη την κατάλληλη στιγμή, χωρίς να αφήνουμε τους
εαυτούς μας να εντυπωσιάζονται από τον
κυρίαρχο και φαινομενικό θρίαμβο των δυνάμεων που, προκειμένου να στερούνται
σύνδεσης με οποιαδήποτε ανώτερη αρχή, βασικά έχουν πάντα κάποια όρια. Ένα απλό,
λεπτό χαμόγελο ήταν η μόνη απάντηση του υπουργού Tojo όταν το βάναυσο και
αλαζονικό αμερικανικό δικαστήριο του διάβασε τη θανατική ποινή του. Και ένα
ρητό του Hegel είναι: «Η ιδέα δεν βιάζεται».
Σκανδιναβική Μυθολογία - συγγραφέας: Κωνσταντίνος Α. Καλογερόπουλος - εκδόσεις Ιάμβλιχος
Η Σκανδιναβική Μυθολογία, ως επί το πλείστον άγνωστη στους περισσότερους αναγνώστες, κρύβει τη δική της γοητεία και μαγεία.
Η μυθολογία αυτή του ζοφερού Βορρά διαφέρει από εκείνη του ηλιόλουστου Νότου και φυσικά διαφέρει από την ελληνική μυθολογία, είναι όμως εξίσου μαγευτική και πλούσια.
Ωστόσο, πίσω από τη διαφορετικότητα κρύβεται ο ίδιος αρχέγονος πυρήνας, τα ίδια αρχέτυπα, τα ίδια όνειρα, οι ίδιες προσδοκίες, οι ίδιοι φόβοι.
Η Σκανδιναβική Μυθολογία αναδεικνύει τους δικούς της θεούς και ήρωες, πιο τραχείς, πιο γήινους, πιο ογκώδεις, όπως οι χώρες στις οποίες πλάστηκαν. Μάχονται το κακό, το ψύχος και τη σκοτεινιά, εκφράζουν το καλό, τη θέρμη και το άπλετο φως.
Ο Όντιν, ο Φρέι, ο Θορ και η Φρέια έχουν αδυναμίες και προτερήματα. Ερωτεύονται και μισούν, θυμώνουν και ανησυχούν, νοιάζονται τους ανθρώπους.
Στηρίξτε το αγροτοβιβλιοπωλείο «Ορφικός» και τις εκδόσεις «Θρακικός Οιωνός» (6988055650) V
Στηρίξτε τους ποιοτικούς εκδοτικούς οίκους
Ενδεικτικοί τίτλοι που μπορείτε να βρείτε
Επικοινωνήστε για πληροφορίες και αντικαταβολή:
6988055650
Ο Serge «Batskin» Ayoub και η Jeunesse Nationaliste Révolutionnaire (γράφει ο Κωνσταντίνος Μποβιάτσος)
Ο Serge «Batskin» Ayoub και η Jeunesse Nationaliste Révolutionnaire
γράφει ο Κωνσταντίνος
Μποβιάτσος
Με το παρακάτω άρθρο θα αναφερθώ σε μια από τις πιο δραστήριες και σκληρές εθνικιστικές ομάδες στην Γαλλία κατά την δεκαετία του '80 και μετά. Η JNR, Jeunesse Nationaliste Revolutionnaire (Επαναστατική Εθνικιστική Νεολαία) είναι μια Γαλλική εθνικιστική επαναστατική ομάδα που σχηματίστηκε για πρώτη φορά την δεκαετία του 1980 και στη συνέχεια ξαναενεργοποιήθηκε το 2010 - 2013. Αποτελείται κυρίως από skinheads και είναι γνωστή για την ακτιβιστική πεζοδρομιακή δράση της στο βίαιο Παρίσι. Ιδρύθηκε από τον Serge Ayoub και συνδέεται με το κίνημα της «Τρίτης Θέσης» ή «Τρίτου Δρόμου» κατά την γαλλική ονομασία. Τέθηκε εκτός νόμου οριστικά με διάταγμα της 12ης Ιουλίου 2013. Ο Serge Ayoub, ο οποίος ήταν γνωστός με το ψευδώνυμο Batskin ήταν ένας νεαρός εθνικιστής με άριστη εκπαίδευση στις πολεμικές τέχνες και ειδικά σε αυτές του δρόμου.
Γεννήθηκε το 1964 και από μικρός ξεκίνησε να κάνει ακτιβισμό στο Σοσιαλιστικό κόμμα αλλά έφυγε με κάποιους άλλους μετά τις αλλαγές του Mitterand. Μια επίσκεψη του στο Λονδίνο κάπου το 1982, τον έφερε κοντά στην κουλτούρα των skinheads και επιστρέφοντας στην Γαλλία άρχισε να μαζεύει φίλους για να δημιουργήσουν μια τέτοια ομάδα και με την βοήθεια του Άγγλου skinhead Bruce Thompson από τους hooligans της Chealsea. Η πρώτη παρέα ήταν η ομάδα της Gambetta μαζί με τους πρώτους κολλητούς που συνέχισαν να είναι μαζί για πολλά χρόνια, ο Sniff, ο Porky, ο Piaf, ο Grand Eric, ο Jean Luc, ο Bruno de Meaux, ο Jovany και ο Ptit Willy. Έτσι εκείνη την χρονιά ενώθηκαν και με άλλες παρέες σκινάδων όπως αυτές του Τolbiac, Bonsergent[ και les Halles.
Φυσικά η μουσική δεν θα μπορούσε να λείψει και έτσι έγιναν και
τα πρώτα γκρουπ Οi! όπως
οι Evil Skins.
Καθημερινά υπήρχαν σκληρές συγκρούσεις και επεισόδια και η παρουσία των skinheads του Batskin είχαν
δημιουργήσει ένα δυνατό όνομα. Συμμετείχαν σε όλες τις εθνικιστικές εκδηλώσεις
και προστάτευαν με μεγάλη επιτυχία ότι αναλάμβαναν. Ταυτόχρονα πραγματοποιούσαν
και δικές τους πορείες καθαρά
εθνικοσοσιαλιστικές υπέρ των Γερμανών αξιωματικών, όπως αυτό του διάσημου αξιωματικού
των SS του Klaus Barbie. Μάλιστα είχαν φτιάξει και
ένα γκρουπ με το όνομα «Οι φίλοι του Barbie». Ταυτόχρονα ο Batskin έκανε
και μια διείσδυση στο σκληρό κομμάτι των οπαδών της PSG, με μεγάλη επιτυχία. Ήταν τα χρυσά
χρόνια των παριζιάνων χούλιγκαν που έχουν το δικαίωμα να περηφανεύονται ότι
«απελευθέρωσαν» το κέντρο του Παρισίου από την μάστιγα των εποικιστών.
Έτσι κάποια
στιγμή όταν ένιωσε ότι η κατάσταση ήταν πλέον ώριμη, δημιούργησε το JNR. Ο πυρήνας του JNR ήταν η πρώτη ομάδα των παριζιάνων
skinheads.
Η ικανότητα του Serge ήταν να μπορέσει
να τους μαζέψει, τους πιο πολλούς από αυτούς, σε μια ομάδα ώστε με πειθαρχία
και εκπαίδευση στρατιωτική να τους δώσει την δυνατότητα να ανταπεξέλθουν στις
δύσκολες συνθήκες του Παρισίου. Συνθήκες δύσκολές όπως είπαμε, αφού οργανωμένες
ομάδες Αράβων, καλά εκπαιδευμένων στις πολεμικές τέχνες, είχαν καταλάβει το
κέντρο του Παρισιού. Ταυτόχρονα δρούσαν και οι γνωστές συμμορίες με το όνομα“antiskinheads”, αποτελούμενες από
μαύρους. Η καθημερινότητα ήταν πολύ σκληρή αφού το να είσαι εθνικιστής και
ειδικότερα skinhead
ήταν
δύσκολο και υπήρχε πάντα το ρίσκο να βρεθείς μαχαιρωμένος ή και νεκρός.
Πρώτα λοιπόν οι ομάδες αυτές σχημάτισαν το τμήμα
νεολαίας του εθνικιστικού - επαναστατικού κινήματος Troisième Voie του Jean-Gilles
Malliarakis (στενές επαφές με την «Τρίτη
Θέση» στην Ιταλία). Αυτή η προσπάθεια να ενωθούν οι διάφορες ομάδες skinheads, ωστόσο, απέτυχε και το κίνημα μόλις
ξεπέρασε τα τριάντα μέλη. Ήταν δύσκολο να συγκροτηθεί κάτι ενιαίο ειδικά με
νεαρούς που γενικά είχαν ένα πιο ατίθασο και ελεύθερο πνεύμα και δρούσαν κυρίως
καταδρομικά σε μια πόλη που οι κοινωνικές φυλετικές ταραχές είχαν ήδη γίνει
φονικές. Είναι γνωστές άλλωστε οι μεγάλες συγκρούσεις στην περιοχή του πύργου
του Άιφελ αλλά και σε μερικούς σταθμούς του μετρό, μεταξύ των εθνικιστών και
των Αράβων πεζοδρομιακών.
Μέσα σε αυτή όχι και τόσο εύκολη κατάσταση, το κίνημα δεν ήταν ιδιαίτερα διακριτικό και συνεργάσιμο και έπρεπε να εγκαταλείψει το γαλλικό βιβλιοπωλείο όπου ο Malliarakis τους είχε προσφέρει μια θέση μαζί με την Union Defense Group (GUD), που ήταν τότε το φοιτητικό παράρτημα της Troisième Voie. Στις αρχές της δεκαετίας του 1990, πήρε προσωρινά το όνομα Comité de Base Jeunesse (CBJ) και επιχείρησε μια προσέγγιση με το Γαλλικό Εθνικιστικό Κόμμα. Το 1995 το κίνημα πλησίασε κοντά στο “Front National de la Jeunesse” (FNJ), την νεολαία του FN. Ο Serge Ayoub ισχυρίζεται εκείνη τη στιγμή ότι επικοινώνησε μαζί του ο Carl Lang, πριν από τις δημοτικές εκλογές του 1995, για να πάρει τον επικεφαλής της λίστας του FN στο Stains (Seine-Saint-Denis), σε ένα προάστιο όπου δεν είχε το FN κανέναν υποψήφιο, μια περιοχή όχι πλέον λευκή. Οι επαφές σε αυτό το επίπεδο θα ήταν μόνο περιστασιακές, ωστόσο, η συμβολή του JNR στο Εθνικό Μέτωπο περιοριζόταν κυρίως σε αφισοκόλληση και με υπηρεσίες ασφαλείας για τις συγκεντρώσεις του FN χωρίς να λείπουν και συγκρούσεις με την ίδια την υπηρεσία ασφαλείας του FN.
Τελικά η συνεργασία της τελευταίας με την αστυνομία, μετά τον θάνατο του Άραβα Brahim Bouarram, που πέταξαν στον Σηκουάνα οι skinheads κατά την παρέλαση της 1ης Μαΐου 1995 (αφού είχαν προηγηθεί βίαιες επιθέσεις antifa και Αράβων ενάντια στους εθνικιστές), το Εθνικό Μέτωπο φέρεται να έδωσε ένα τέλος μεταξύ των δύο κινημάτων. Μάλλον ο λόγος ήταν ότι αφού το NF έχει δεσμευτεί σε μια νόμιμη στρατηγική κατάληψης της εξουσίας, η παρουσία των skinheads δεν θεωρούταν ότι καλύτερο τις περισσότερες φορές αν και είναι πολύ πρακτικό να καταφεύγουν στις υπηρεσίες τους για αφισοκόλληση και προστασία. Δυστυχώς η αστική ακροδεξιά νοοτροπία το έχει αυτό και έχουν συμβεί τα ίδια και σε άλλα ευρωπαϊκά κράτη. Οι πολεμιστές του δρόμου είναι καλοί μόνο όταν βγάζουν τα κάστανα από την φωτιά. Ο αρχηγός του JNR, ο Batskin, κηρύττει λιγότερο άσκοπη βία και περισσότερες ιδεολογικές αναφορές μέσα από μελέτη, συναντήσεις και ομιλίες. Παρά την ορισμένη «επιτυχία» προς αυτή την κατεύθυνση, η μετάβαση στην πολιτική είναι δύσκολη και η διαμαρτυρία συνεχίζει να εκφράζεται μέσω άγριων συγκρούσεων σε ένα πολύ δύσκολο αστικό περιβάλλον, κυριαρχούμενο στον δρόμο από τους μετανάστες. Η καθημερινή βία παραμένει το πρωταρχικό χαρακτηριστικό αυτών των σκληρά πολιτικοποιημένων skinheads.
Μια έκθεση της γενικής υπηρεσίας πληροφοριών του 1994
συνόψιζε το θέμα ως εξής: «Η ιδεολογία του skinhead, βασισμένη στον απλοϊκό
εθνικισμό και τον αυξημένο ρατσισμό, επέλεξε τον Hitler ως σύμβολό της. Ωστόσο,
τις περισσότερες φορές αγνοώντας οτιδήποτε σχετίζεται με το Mein Kampf, το
σύνθημα τους συνοψίζει την ουσία του
δόγματος τους που θέτει ως αποστολή να καθαρίσουν τη Γαλλία από τους εχθρούς της, όπως τους
Εβραίους, Άραβες, Μαύρους, Αριστερούς, ομοφυλοφίλους εναντίον των οποίων
οργανώνονται συχνές τιμωρητικές εξορμήσεις. Να σημειώσω εδώ ότι οι Εβραίοι
είχαν και αυτοί οπλισμένες ομάδες προστασίας.
Στις 22 Απριλίου 1990, οι δημοσιογράφοι του καναλιού
“La Cinq” οργάνωσαν το γύρισμα μιας βίαιης δράσης με το JNR. Κινηματογραφούν
την επίθεση στον Karim Diallo σε μια συνοικία
του Παρισιού. Αυτό τελικά οδήγησε τον Serge Ayoub και τα άλλα δύο μέλη
του JNR να καταδικαστούν σε ποινή φυλάκισης 8 μηνών με αναστολή τον Ιανουάριο
του 1994. Στις 18 Ιουνίου 1990 δύο μέλη του JNR, ο Joël Giraud και ο Régis
Kerhuel - ο τελευταίος, ηγέτης του συγκροτήματος skinhead “Evil
Skins” - σκοτώνουν έναν νεαρό Μαυρίκιο, τον James Dindoyal, στη Χάβρη.
Ταυτοποιήθηκαν μόλις το 1997 και καταδικάστηκαν τον Οκτώβριο του 2000 σε είκοσι
χρόνια φυλάκιση. Βέβαια επειδή η αστική δικαιοσύνη είναι εντελώς
στραβή, δεν έδειξε και την ίδια ευαισθησία με την εν ψυχρώ δολοφονία νεαρών
εθνικιστών από την αστυνομία, αλλά ούτε σε δολοφονίες από τους
βορειοαφρικανούς. Οι δράστες αυτοί ακόμη … αγνοούνται.
Αφού κέρδισε κάποια φήμη από τα μέσα ενημέρωσης, ο Serge Ayoub έθεσε υποψηφιότητα για τις γαλλικές βουλευτικές εκλογές του 1993 με την ετικέτα JNR και έλαβε 0,17% στο Hauts-de-Seine. Τον Μάρτιο την ίδια χρονιά διοργανώνει στο Vitry-sur-Seine μια ευρωπαϊκή συνάντηση των skinheads - απαγορευμένη από τη Νομαρχία και την Αστυνομία του Παρισιού - που συγκεντρώνει Ιταλούς και Γερμανούς skinheads (είχα προσπαθήσει μαζί με κάποιους Ιταλούς συναγωνιστές τότε να παραβρεθούμε αλλά η αστυνομία στα σύνορα είχε άλλη γνώμη) καθώς και εκπροσώπους του αγγλικού εθνικοσοσιαλιστικού κινήματος Blood & Honour. Στις 7 Μαΐου 1994 το JNR και το GUD οργανώνουν μια διαδήλωση ενάντια στον «αμερικανικό ιμπεριαλισμό». Η αντίδραση των υπηρετών του καθεστώτος, της αστυνομίας, ήταν κάτι παραπάνω από βίαιη και η διαδήλωση σημαδεύτηκε από τον θάνατο ενός 22χρονου νεαρού skinhead διαδηλωτή, του Sébastien Deyzieu. Αυτό οδήγησε στη συνέχεια σε ετήσιες εκδηλώσεις εις μνήμη που οργανώθηκαν από την Επιτροπή της 9ης Μαΐου (C9M) που συγκέντρωσε το JNR, το Εθνικό Μέτωπο Νεολαίας, το GUD και το Γαλλικό Εθνικιστικό Κόμμα. Οι νεαροί επαναστάτες εθνικιστές διαλύθηκαν τελικά στα μέσα της δεκαετίας του 1990 από τον Ayoub. Στη συνέχεια αναστέλλει τις δραστηριότητες μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2000.
Οι Νέοι Επαναστάτες Εθνικιστές επαναδραστηριοποιήθηκαν
το 2010 με στόχο την ίδρυση της υπηρεσίας ασφαλείας για μια νέα εκδοχή της «Τρίτης
Θέσης» με πρωτοβουλία του Serge Ayoub. Ο τελευταίος δηλώνει ότι δεν είναι πλέον
εθνικοεπαναστάτης και ισχυρίζεται ότι δεν βλέπει «κανένα φυλετικό ή εθνικό πρόβλημα στη
Γαλλία και στον κόσμο, αλλά ένα οικονομικό πρόβλημα και μια ανισορροπία
δυνάμεων». Το σύνθημα τώρα είναι: «Τρίτος δρόμος για μια πρωτοπορία
αλληλεγγύης» και αυτοπροσδιορίζεται ως «κοινωνικός πατριώτης». Οι καιροί
αλλάζουν και μαζί τους κάποιες καταστάσεις, σε μια Γαλλία που πλέον το
μεταναστευτικό έχει γίνει απλά μια συνήθεια. Οι JNR της νέας γενιάς, που
υποστηρίζουν το φασιστικό σύνθημα «πιστεύω, μάχομαι και υπακούω», παρουσιάζονται
πλέον με το εξής προφίλ:
«Το κίνημα είναι σχεδιασμένο να είναι η
ασπίδα του λαού του, ενάντια στις επιθέσεις αντίδρασης και στους υπηρετών του
παγκοσμιοποιημένου κεφαλαίου, το JNR αναπτύσσεται ως κοινωνικό αντίσωμα και
αποτελείται μόνο από αποφασισμένους, μαχητές και έμπειρους άντρες.
Απορρίπτοντας τόσο τη διεθνιστική αριστερά και τον καπιταλισμό που δεν είναι παρά οι δύο όψεις
του ίδιου νομίσματος, πολεμούμε σύμφωνα με την μακρά γαλλική και ευρωπαϊκή επαναστατική
παράδοση, για την υπεράσπιση των
εργαζομένων, βασισμένοι στην ηθική μας
της τάξης και της προόδου, συνώνυμη με όλο τον πολιτισμό και την ταυτότητα μας».
Η επανεμφάνιση του κινήματος σχολιάστηκε από πολιτειολόγους. Για τον ιστορικό Stéphane François, ωστόσο, η ιδεολογική βάση του JNR δεν έχει αλλάξει ριζικά από τη δεκαετία του 1980: «δογματικά οι JNR ισχυρίζονται ότι είναι ένας επαναστατικός εθνικισμός, δηλαδή προσπαθούν να συμφιλιώσουν έναν ριζοσπαστικό εθνικισμό με έναν επιθετικό αντικαπιταλισμό. Είναι μια προσπάθεια επαναδραστηριοποίησης των ιδεολογιών του Μεσοπολέμου ή ακόμα και επανενεργοποίησης των ιδεολογιών που εμφανίστηκαν μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Το JNR υποστηρίζει επίσης ένα δόγμα που γεννήθηκε από τους Γάλλους ριζοσπάστες της αλληλεγγύης του τέλους του δέκατου ένατου αιώνα». Ο καθηγητής Jean-Yves Camus, από την πλευρά του, επικεντρώνεται σε μια διαδήλωση τους, τον Φεβρουάριο του 2013 με θέματα όπως: «Όλοι ενωμένοι ενάντια στον ιμπεριαλισμό» και «Obama κλείσε το στόμα σου, η Γαλλία δεν είναι δικιά σου. Obama σκάσε, η Συρία δεν είναι δικιά σου». Ο αντιιμπεριαλισμός, κυριαρχεί όσο ποτέ και πράγματι θυμίζει αρκετά τα ριζοσπαστικά εθνικιστικά κινήματα του μεσοπολέμου.
Αυτή τη φορά ως επί το πλείστον, το κίνημα στο Παρίσι αποτελούταν από πενήντα ακτιβιστές με ηλικία περίπου στα σαράντα και πάνω με απουσία νεαρών μελών. Αντίθετα στην περιοχή της Piccardia, το 90% των νέων που προσεγγίζουν αυτό το κίνημα με τους ενδυματολογικούς τους κώδικες και τη μουσική του είναι ανήλικοι. Στο Chauny της Aisne, μια μικρή πόλη κατοίκων, υπάρχουν σχεδόν 200 skinhead. Οι σχέσεις γενικά με παρόμοιες εθνικιστικές ομάδες παραμένουν δύσκολες παρά τις συνεχείς επαφές. Αυτό το κομμάτι του εθνικισμού στην Γαλλία, στην πραγματικότητα ανταγωνίζεται την κάποια λανθασμένη πολιτική της Marine Lepen, η οποία διώχνει συνεχώς από το κόμμα της τα ριζοσπαστικά στοιχεία. Και ακόμη άρχισαν να δραστηριοποιούνται πάλι και ομάδες skinheads όπως ανέφερα όχι μόνο στην Piccardia αλλά και στο βορρά, στην Αλσατία και στην περιοχή της Λυών. Δεν είναι απαραιτήτως πολιτικοποιημένες ομάδες αλλά ο Serge Ayoub, προσπαθεί να τους ανακάμψει, ενώ οι Jeunesse Nationaliste του Alexandre Gabriac ή οι neo - Gud απευθύνονται σε νέους υιοθετώντας ένα άλλο στυλ τόσο ενδυματολογικό όσο και ιδεολογικό. Οι σχέσεις με το Εθνικό Μέτωπο χαρακτηρίζονται από διαφορετικούς στρατηγικούς στόχους και με κάποιες συνεργασίες που γίνονται υπογείως αφού η Marine, αντίθετα με τον πατέρα της δεν θέλει επαφές καθόλου. Έτσι όλα γίνονται στο σκοτάδι με κρίκους σύνδεσης μέλη του FN πιστά στον Jean Marie και που στο παρελθόν είχαν υπηρετήσει στις εθνικοεπαναστατικές αυτές ομάδες ή ήταν κάποτε και skinheads.
Οι JNR γίνονται γνωστοί στα ΜΜΕ κυρίως με αφορμή τις
διάφορες ενωτικές συγκεντρώσεις των πατριωτικών, ακροδεξιών και
εθνικιστικών κινημάτων του 2010. Στις διαδηλώσεις
της Επιτροπής της 9ης Μαΐου όπου συγκεντρώνουν από 200 έως 250
συμμετέχοντες περίπου το 2010, μετά το 2011 όπου μερικές δεκάδες ακτιβιστές
έχουν ένα πανό «1η διεθνής αλληλεγγύη», ενώ παλαιότεροι από την
πρώτη γενιά διασφαλίζουν την ασφάλεια της παρέλασης. Εμφανίζονται επίσης σε
επόμενες συναντήσεις που διοργανώθηκαν από το περιοδικό “Synthèse nationale”
του Roland Hélie, ιδιαίτερα τον Νοέμβριο του 2010, στη συνέχεια τον Φεβρουάριο
του 2011, όπου ο Serge Ayoub κάνει λόγο για «απαραίτητη δουλειά στα συνδικάτα».
Τον Οκτώβριο του 2011, ο Ayoub και το JNR είναι
επίσης παρόντες στη διοργάνωση μιας
διαδήλωσης στη Lille, με το όνομα "Λαϊκό Μέτωπο Αλληλεγγύης" για έναν
πατριωτικό φόρο τιμής στον Σοσιαλιστή Υπουργό του “Λαϊκού Μετώπου” Roger
Salengro, στο πλαίσιο της ανάκαμψης της εικόνας του τελευταίου από το FN. Ο Serge Ayoub αναφέρεται πάνω από
όλα στην έννοια του κράτους πρόνοιας. Είναι μια έκκληση στον λαϊκό σοσιαλισμό
και στην αλληλεγγύη. Η παραπομπή στο Λαϊκό Μέτωπο παραμένει συνεπής από τα
χείλη της ριζοσπαστικής αυτής ομάδας, θυμίζοντας αρκετά τους Φασίστες
διανοούμενους της δεκαετίας του 30, που είχαν περάσει από το κόμμα αυτό. Ένα
μεγάλο παράδειγμα ο Drieu
la Rochelle. Στις 8 Οκτωβρίου, η
παρέλαση συγκεντρώνει 500 έως 600 συμμετέχοντες υπό τα συνθήματα «Ευρώπη,
νεολαία, επανάσταση», «Ελευθερία, κοινωνική και εθνική» ή «Παγκόσμια κρίση,
εθνική λύση», ενώ δεν έλειψαν οι σφοδρές συγκρούσεις με αντιφασιστικές
οργανώσεις ενισχυμένες με χιλιάδες μετανάστες.
Η πολιτική βία δεν έχει σταματήσει στους γαλλικούς
δρόμους. Τον Ιούνιο του ίδιου έτους, μετά τον θάνατο ενός αντιφασίστα ακτιβιστή
της CAPAB και της Φοιτητικής Αλληλεγγύης, του Clément Méric, σε μια συμπλοκή
στο δρόμο. Το θέμα είναι ότι ο συγκριμένος αντιφασίστας παρουσιάστηκε από τα
ΜΜΕ κλασικά ως ένας ακόμη ειρηνικός φοιτητής που δολοφονήθηκε άνανδρα από τους «κακούς
ναζί». Αλλά παρόλο που κάμερες στο σημείο της δολοφονίας δείχνουν καθαρά τι συνέβη,
το JNR θα
πληρώσει την νύφη. Εκείνη την ημέρα μια παρέα από αντιφασίστες σε ένα πάρκο της
πόλης, επιτέθηκε σε 2 skinheads
με
δολοφονικές διαθέσεις. Οι 2 εθνικιστές αντέδρασαν όπως δείχνουν και τα στοιχεία
αφού βρισκόταν σε νόμιμη άμυνα. Το αποτέλεσμα ήταν ο νεκρός αντιφασίστας. Συνελήφθησαν
και οι 2 εθνικιστές και καταδικάστηκαν σε φυλάκιση παρόλο τον δικαστικό αγώνα
ειδικά για τον Esteban Morillo, που για τον οποίον θα αναρτηθούν και πολλά πανό
από εθνικιστές οπαδούς στην Ευρώπη.
Στις 11 Ιουνίου 2013, ο Jean - Marc Ayrault επιβεβαίωσε ενώπιον της Εθνοσυνέλευσης ότι είχε κινήσει μια διαδικασία που θα μπορούσε να οδηγήσει στη διάλυση του JNR, της ομάδας Troisième Voie καθώς και άλλων «ομάδων». Προβλέποντας αυτή την απόφαση, ο Serge Ayoub ανακοίνωσε στις 25 Ιουνίου 2013 την αυτοδιάλυση του JNR εξηγώντας ότι «πήρε αυτή την απόφαση από τιμή, πριν διαλυθεί από άλλους». Η διάλυση ανακοινώνεται στο Υπουργικό Συμβούλιο στις 10 Ιουλίου 2013, ενώ ο Serge Ayoub ανακοινώνει προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Στις 30 Ιουλίου 2014, το Συμβούλιο της Επικρατείας επικύρωσε τη διάλυση του JNR και της Troisième Voie, αλλά δεν διατήρησε τον λόγο υποκίνησης μίσους που επικαλείται το κυβερνητικό διάταγμα. Οι δύο οντότητες διαλύονται γιατί σύμφωνα με το Συμβούλιο της Επικρατείας «πρέπει να θεωρηθούν ως ιδιωτική πολιτοφυλακή». Η διάλυση του συνδέσμου “Envie de rêve”, διαχειριστή του τόπου συνάντησης, το εθνικιστικό στέκι “Local” των μελών της Troisième Voie και του JNR, θεωρούνται επίσης παράνομα και σφραγίζονται. Αυτό ήταν και το τέλος της περιπέτειας του Βatskin και του κινήματος του. Τα τελευταία χρόνια απλά, συμμετέχει με την παρέα του σε κάποιες εκδηλώσεις εθνικιστικών κινημάτων καθώς και στην μεγάλη ετήσια πορεία της 1ης Μαΐου, αφιερωμένη στην Jean d’ Arc. Γράφει κάποια βιβλία και παρακολουθεί σε κάποια think tank μεταπολιτικής και πάντα επιτηρούμενος στενά από το κράτος.
Σίγουρα έγραψε μια μεγάλη ιστορία και κυρίως στα πεζοδρόμια και τους δρόμους του Παρισιού, αφήνοντας τους αστούς ακροδεξιούς απλά να εκμεταλλεύονται από τον καναπέ τους, όπως κάνουν πάντα, το όνομα του και την φήμη του, όποτε τους βόλευε.
Κύριε Δημακόγιαννη … Shalom שָׁלוֹם ;
του Σταύρου Λιμποβίση
Αίσθηση προκάλεσε η συνέντευξη του εκδότη Γιώργου Δημακόγιαννη στον «Στόχο» και στον γνωστό Θόδωρο Χατζηγώγο σχετικά με τον ελληνικό εθνικισμό και τις εκλογές. Καταρχάς να σημειωθεί ότι ο δημοσιογράφος που πήρε την συνέντευξη δηλώνει φίλος ενός παλαιότερου Αμερικανού πρέσβη και ύπατου αρμοστή της αποικίας, συχνός θαμώνας στα coctail parties της πρεσβείας, φίλος του Ισραήλ και υποστηρικτής της άποψης ότι οι εθνικιστές «πρέπει να ζητήσουν συγνώμη από τους Εβραίους αν θέλουν να δουν μέλλον».
Ουδείς αγνοεί το γεγονός ότι ο Μανιάτης εκδότης της «Αδούλωτης Μάνης» έχει συμβάλλει στην πατριωτική «παράταξη» όπως αρέσκονται να αποκαλούν οι ακροδεξιοί τον εθνικιστικό «χώρο», όμως η κριτική έχει νόημα όταν υπάρχει μια ξεκάθαρη πολιτική σκέψη και ένας καίριος σχολιασμός σε θέματα ευαίσθητα. Και αν μη τι άλλο το Σιωνιστικό κράτος του Ισραήλ και ο Διεθνής Σιωνισμός στο σύνολο του είναι θέματα «δύσκολα» προς δημόσια διαβούλευση και τροφή για έναν διάλογο άνευ απαγορεύσεων. Όχι μόνο επειδή υπάρχει η σχετική νομοθεσία αλλά και για τον λόγο ότι πολλοί αποφεύγουν την όποια κριτική σε σχέση με το εβραϊκό ζήτημα.
Η δεξιά και οι ουρές της είναι
γνωστές για την φιλοσιωνιστική πρακτική τους όπως και τα πρόσωπα που την προωθούν
είτε πρόκειται για την Ντόρα Μπακογιάννη, τον ένθερμο φίλο του Ισραήλ και αλεξιπτωτιστή … Φαήλο Κρανιδιώτη, τον πρώην συνεργάτη του Κωνσταντίνου Πλεύρη
και υπουργό της ΝΔ Άδωνη Γεωργιάδη αλλά και με τελευταίο στην σειρά τον Κωνσταντίνο
Μπογδάνο που από το βήμα δεν κρύβει τις φιλοσιωνιστικές απόψεις του.
Πριν ελάχιστες ημέρες και συγκεκριμένα την 8η Δεκεμβρίου όπως μπορείτε να διαβάσετε - εδώ - ο εκδότης με καταγωγή από την Μάνη, πρώην «κολλητός» του Νίκου Μιχαλολιάκου, γνωστός από την θητεία του σε διάφορα κόμματα της άκρας δεξιάς δηλώνει ευθαρσώς:
«Επηρεασμένος από τα σχετικά
μελετήματα, όπως το «Ας μιλήσουμε για Εβραίους» του Κ. Πλεύρη, ήμουν κι εγώ
πολύ αρνητικός λόγω ιστορίας, σήμερα όμως δεν έχω παρά να εκφράσω το θαυμασμό
μου για το σοβαρό κράτος του Ισραήλ! Πόσα έχει να μάς διδάξει αυτός ο λαός και
αυτό το κράτος!.. Στο κριτήριο επιλογής της ηγεσίας του, στο μέγα θέμα της
λαθρομετανάστευσης, στην κατ’ ουσίαν εφαρμογή του δόγματος πολίτη - οπλίτη όπως
στην αρχαία Σπάρτη, με επέκταση και στις γυναίκες μάλιστα, στο πώς μια έρημος
γίνεται εύφορη γη κλπ, κλπ. Τους επικροτώ και για την θέση τους απέναντι στην
απειλή του Ισλάμ στην Ευρώπη!»
Ο φιλοσιωνισμός είναι το χαρακτηριστικό της νέας άκρας δεξιάς και των λεγόμενων «νεοεθνικιστών». Πρόσωπα όπως η Γαλλίδα Λεπέν, ο Ολλανδός Βίλντερς, ο Αυστριακός Στράχε και παλαιότερα ο Ιταλός Φίνι αλλά και άλλοι όπως προσφάτως η Μελόνι έχουν στηρίξει το κράτος αυτό ή έχουν βρεθεί προσωπικά στο Ισραήλ για να προσευχηθούν στο γνωστό «τείχος των δακρύων» και για να λάβουν τα εύσημα από τους Σιωνιστές.
Το κράτος που χτίστηκε μέσα από τις τυφλές επιθέσεις των πρώτων κρατικών τρομοκρατικών οργανώσεων, το κράτος που επιτέθηκε σε όλα τα Αραβικά κράτη με τα οποία συνορεύει, το κράτος που υποδαύλισε την Συριακή αντιπολίτευση των μακελάρηδων που εξόντωσαν ανάμεσα σε άλλους και χιλιάδες χριστιανούς της Συρίας, το κράτος που έγινε αρωγός ισλαμικών Σαλαφιστικών δικτύων και προέτρεψε μεγάλες ιμπεριαλιστικές δυνάμεις να καταστρέψουν καθεστώτα τα οποία ήταν εχθρικά σε αυτό, είναι το κράτος που θαυμάζει ο κύριος Δημακόγιαννης που σήμερα στηρίζει με την σειρά του τον Ηλία Κασιδιάρη και το κόμμα του.
Μάλλον ο κύριος εκδότης δεν έχει ακούσει ότι το Σιωνιστικό κράτος αφαίμαξε ευρωπαϊκές οικονομίες, παρέλαβε παράνομες αποζημιώσεις με σκάνδαλα να στολίζουν τα πρωτοσέλιδα προηγούμενων ετών, έκλεψε τεχνογνωσία από κορυφαίες εταιρείες και εξόντωσε επιστήμονες, αντέγραψε σχέδια πολεμικών σκαφών και αεροπλάνων ή έκλεψε τα πρωτότυπα, κινητοποίησε μυστικές υπηρεσίες για να εξοντώσουν όσους ηγέτες δεν συμφωνούσαν με τα σχέδια των γερακιών του Τελ Αβίβ και χίλια άλλα «καλά» όπως το να διατηρεί σήμερα στην Γάζα την μεγαλύτερη φυλακή του κόσμου αγνοώντας τις δυσμενείς συνθήκες που ζουν οι Παλαιστίνιοι.
Για να μην πούμε για τον ρόλο του Ισραήλ στα θέματα σχετικά με το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, την σύλληψη τον βασανισμό και την εκδίωξη Ελλήνων ακόμη και σε γεγονότα κομβικά όπως η ανάκριση διαδηλωτών στο Μαβί Μαρμαρά, και δεκάδες άλλες υποθέσεις ανθελληνικών κινήσεων και δράσεων απέναντι στα ελληνικά συμφέροντα! Αυτούς θαυμάζει ο κύριος Δημακόγιαννης. Θαυμάζει το κράτος εκείνο που εμπλέκεται στο μεγαλύτερο εμπόριο λευκής σαρκός, το κράτος που εξοντώνει ξένους ηγέτες και στρατιωτικούς ανεξαρτήτων χωρών και έχει να επιδείξει μια φανατική ανθελληνική πολιτική δεκαετιών, ένα κράτος δολοφόνος που αποτελεί θανάσιμο εχθρό για δεκάδες χώρες και είναι στόχος καθεστώτων που δεν ανέχονται την διεθνή εγκληματική σιωνιστική πολιτική.
Τέλος θα έπρεπε ο κύριος Δημακόγιαννης, να είναι λίγο πιο προσεκτικός ως Μανιάτης και Λάκωνας για να θεωρεί το Ισραηλινό κράτος ως παράδειγμα προς μίμηση. Για τον λόγο ότι από την δεκαετία του ’60 η Mossad σε συνεργασία με άλλες υπηρεσίες και με αρωγό τις πανεπιστημιακές έδρες που ελέγχονται πλήρως, προωθεί ιστορικές απόψεις που κάνουν λόγο για κοινή καταγωγή Εβραίων και ... Κρητών/Μανιατών!
Σε αυτές τις επιχειρήσεις εμπλέκονται άτομα
υπεράνω πάσης υποψίας καθώς και πανεπιστημιακοί κύκλοι του εξωτερικού μαζί με τις
υποτακτικές ελληνικές αρχές σύμφωνα με γνωστά δημοσιεύματα δυο από τα οποία ενδεικτικά μπορείτε
να διαβάσετε εδώ και εδώ. Στα μέσα της δεκαετίας του ’80 υπήρξαν ακόμη και παράνομες
αποστολές σε Μάνη και Κρήτη σε συνεργασία με ξένους αρχαιολόγους που προσπαθούσαν να
παραποιήσουν την ιστορία, να εξυπηρετήσουν σκοτεινά συμφέροντα και με τελικό στόχο να
πλήξουν τον Ελληνισμό.
Καλό θα είναι λοιπόν να προσέχουν κάποιοι, γιατί επιβεβαιώνουν πλήρως τα όσα έχει γράψει η συντακτική μας ομάδα από το 2007 για τον ρόλο του Ισραηλινού παράγοντα στα ενδότερα της ελληνικής άκρας δεξιάς, γεγονός που εξελίσσεται ακόμη και στις μέρες μας.