του Κορνήλιου Κοντρεάνου
Στις σελίδες που ακολουθούν, επιθυμώ να παρουσιάσω
μερικά συμπεράσματα που προέρχονται από την καθημερινή εμπειρία, με έναν τρόπο
που να μπορεί να γίνει κατανοητός από κάθε νέο λεγεωνάριο ή εργαζόμενο. Φοράμε τα ενδύματα και έχουμε αγκαλιάσει τους
δημοκρατικούς θεσμούς. Αναρωτιέμαι, το αξίζουν άραγε καθόλου ; Δεν το γνωρίζουμε ακόμα. Αλλά γνωρίζουμε ένα πράγμα,
και το γνωρίζουμε με σιγουριά: Ότι ορισμένα από τα
μεγαλύτερα και πιο πολιτισμένα έθνη της Ευρώπης έχουν απορρίψει αυτά τα
ενδύματα και έχουν αποκτήσει νέα. Απαλλάχθηκαν άραγε από αυτά επειδή ήταν καλά;
Άλλα έθνη επίσης διεξάγουν την καλύτερη τους προσπάθεια για να τα απορρίψουν
και να ενδυθούν νέα ενδύματα επίσης.
Γιατί; Είναι δυνατόν όλα τα έθνη να έχουν τρελαθεί; Είναι δυνατόν οι Ρουμάνοι πολιτικοί να παρέμειναν οι σοφότεροι άνθρωποι του κόσμου; Αμφιβάλλω κάπως για αυτό. Όσοι τα έχουν αλλάξει και εκείνοι που θέλουν να τα αλλάξουν, πρέπει να έχουν -έκαστος εξ' αυτών- τους λόγους τους. Αλλά γιατί πρέπει να ασχολούμαστε με τους λόγους που έχουν κάποιοι άλλοι; Ας ασχοληθούμε καλύτερα με τους λόγους που θα κάνουν εμάς τους Ρουμάνους έτοιμους να αλλάξουμε τα ρούχα της δημοκρατίας. Αν δεν έχουμε λόγους να το πράξουμε, αν μας κάνουν, τότε θα κρατήσουμε τα ρούχα, ακόμη και αν όλη η Ευρώπη απαλλαγεί από αυτά. Ωστόσο, δεν είναι καλά (τα ρούχα της δημοκρατίας) ούτε για εμάς επειδή:
Γιατί; Είναι δυνατόν όλα τα έθνη να έχουν τρελαθεί; Είναι δυνατόν οι Ρουμάνοι πολιτικοί να παρέμειναν οι σοφότεροι άνθρωποι του κόσμου; Αμφιβάλλω κάπως για αυτό. Όσοι τα έχουν αλλάξει και εκείνοι που θέλουν να τα αλλάξουν, πρέπει να έχουν -έκαστος εξ' αυτών- τους λόγους τους. Αλλά γιατί πρέπει να ασχολούμαστε με τους λόγους που έχουν κάποιοι άλλοι; Ας ασχοληθούμε καλύτερα με τους λόγους που θα κάνουν εμάς τους Ρουμάνους έτοιμους να αλλάξουμε τα ρούχα της δημοκρατίας. Αν δεν έχουμε λόγους να το πράξουμε, αν μας κάνουν, τότε θα κρατήσουμε τα ρούχα, ακόμη και αν όλη η Ευρώπη απαλλαγεί από αυτά. Ωστόσο, δεν είναι καλά (τα ρούχα της δημοκρατίας) ούτε για εμάς επειδή:
1. Η
δημοκρατία καταστρέφει την ενότητα του ρουμανικού έθνους, διασπώντας το σε
πολιτικά κόμματα, προκαλώντας του ταραχή, εκθέτοντάς το κατά αυτόν τον τρόπο,
διαιρεμένο να αντιμετωπίσει το ενωμένο μπλοκ της ιουδαϊκής δύναμεως, σε μία
δύσκολη εποχή για την ιστορία του. Το επιχείρημα αυτό είναι τόσο πειστικό που δικαιολογεί
από μόνο του την απόρριψη της δημοκρατίας υπέρ του οτιδήποτε άλλου θα μπορούσε
να εξασφαλίσει την ενότητα μας: συγκεκριμένα την ζωή μας, διότι ο διχασμός μας
σημαίνει τον θάνατο μας.
2. Η
δημοκρατία μεταμορφώνει τα εκατομμύρια των Εβραίων σε Ρουμάνους πολίτες,
κάνοντάς τους ίσους με τους Ρουμάνους, δίνοντάς τους ίσα δικαιώματα μέσα στο κράτος. Ισότητα; Επί
ποίας βάσεως; Εμείς έχουμε ζήσει σε αυτήν την γη εδώ και χιλιάδες χρόνια. Με το
άροτρο και το όπλο στο χέρι. Με τους κόπους μας και το αίμα μας. Γιατί λοιπόν ισότητα
με αυτούς που έχουν υπάρξει εδώ μόνο για εκατό, δέκα, ή ακόμα και πέντε χρόνια;
Κοιτώντας στο παρελθόν, βλέπουμε πως εμείς δημιουργήσαμε αυτό το κράτος.
Κοιτώντας στο μέλλον: Εμείς οι Ρουμάνοι
είμαστε που φέρουμε απολύτως την ιστορική ευθύνη για την ύπαρξη της Μεγάλης
Ρουμανίας. Αυτοί (οι Εβραίοι) δεν έχουν να κάνουν σε τίποτα με αυτό. Ποιά
μπορεί να είναι η ευθύνη των Εβραίων απέναντι στην ιστορία, για την εξαφάνιση
του ρουμανικού κράτους; Ανακεφαλαιώνοντας: Δεν είναι ίσοι όσον αφορά την
εργασία, την θυσία και τον αγώνα που δημιούργησαν το κράτος, ούτε είναι ίσοι όσον αφορά την
ευθύνη για το μέλλον του. Ισότητα; Σύμφωνα με ένα αρχαίο ρητό ισότητα είναι να
αντιμετωπίζεις άνισα τους άνισους. Επί ποίας βάσεως οι Εβραίοι απαιτούν ίση
μεταχείριση, ίσα πολιτικά δικαιώματα με
τους Ρουμάνους;
3. Η δημοκρατία
είναι ανίκανη για την εκπλήρωση μακροπρόθεσμων
σχεδίων. Διαιρεμένη ανάμεσα σε πολιτικά κόμματα τα οποία κυβερνούν για
ένα, δύο, ή τρία χρόνια, είναι ανέφικτο να συλλάβει και να πραγματοποιήσει
μακροπρόθεσμα σχέδια. Το ένα κόμμα ακυρώνει τα σχέδια και τις προσπάθειες του
άλλου. Ότι έχει σχεδιαστεί και χτιστεί από το ένα κόμμα σήμερα, καταστρέφεται
από το άλλο κόμμα αύριο. Σε μία χώρα η οποία έχει ανάγκη να χτιστούν πολλά, το
οποίο χτίσιμο (της χώρας) είναι πράγματι μία ιστορική απαίτηση, αυτό το
μειονέκτημα της δημοκρατίας συνιστά έναν πραγματικό κίνδυνο. Είναι σαν σε ένα
αγρόκτημα οι ιδιοκτήτες να αλλάζουν κάθε χρόνο, ο καθένας ερχόμενος με τα δικά
του πλάνα, γκρεμίζοντας ότι είχε φτιαχτεί από τους προκατόχους, μόνο και μόνο
για να καταστραφεί το έργο τους από τον επόμενο ιδιοκτήτη που θα έρθει την
επομένη μέρα.
4. Η
δημοκρατία δεν επιτρέπει την εκπλήρωση των καθηκόντων ενός πολιτικού απέναντι
στο έθνος. Ακόμα και ο πιο καλοπροαίρετος πολιτικός γίνεται στην δημοκρατία,
δούλος των υποστηρικτών του επειδή εξυπηρετεί τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα,
ειδάλλως του καταστρέφουν την οργάνωση. Ο πολιτικός ζει κάτω από την τυραννία
και την μόνιμη απειλή του εκλογικού παράγοντος. Βρίσκεται σε μία θέση όπου
πρέπει να επιλέξει μεταξύ της ολοκλήρωσης των εργασιών και σχεδίων μίας ζωής
και της ικανοποίησης των αιτημάτων των υποστηρικτών του. Και ο πολιτικός όταν
του δίνεται μία τέτοια επιλογή, επιλέγει το δεύτερο. Και το κάνει όχι από την
δική του τσέπη, αλλά από αυτή της χώρας του. Δημιουργεί θέσεις εργασίας,
αποστολές, προμήθειες - όλα καταλογίζονται στον εθνικό προϋπολογισμό της χώρας-
που δημιουργούν περαιτέρω πίεση σε έναν κουρασμένο λαό.
5. Η δημοκρατία δεν μπορεί να ασκήσει εξουσία, διότι
δεν μπορεί να επιβάλλει τις αποφάσεις της. Ένα κόμμα δεν επιβάλλει κυρώσεις σε
αυτούς που ζουν μέσω σκανδαλωδών επιχειρηματικών συμφωνιών εκατομμυρίων, που
ληστεύουν και κλέβουν, επειδή φοβάται ότι θα χάσει τους υποστηρικτές του. Ούτε
μπορεί να κινηθεί εναντίον των αντιπάλων του, διότι ο τρόπος αυτός θα ενείχε τον
κίνδυνο έκθεσης των δικών του ατασθαλιών και σκιερών επιχειρήσεων (από τους
αντιπάλους του).
6. Η δημοκρατία είναι στην υπηρεσία του μεγάλου
κεφαλαίου. Εξαιτίας του πολυέξοδου συστήματος και του ανταγωνισμού διαφόρων
ομάδων, η δημοκρατία απαιτεί άφθονα χρήματα. Ως εκ τούτου φυσικά γίνεται ο
υπηρέτης του μεγάλου διεθνούς Ιουδαϊκού κεφαλαίου, το οποίο την σκλαβώνει (την
δημοκρατία) χρηματοδοτώντας την. Με αυτόν τον τρόπο η μοίρα ενός έθνους
τοποθετείται στα χέρια μίας κλίκας τραπεζιτών.
για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο στον σύνδεσμο εδώ ...