Benito Amilcare Andrea Mussolini (29.07.1883 - 28.04.1945)


«Ο Φασισμός σε ότι αφορά γενικά στο μέλλον και στην ανάπτυξη της ανθρωπότητας, έξω από κάθε σημερινή πολιτική σκοπιμότητα, δεν πιστεύει ούτε στη δυνατότητα ούτε στη χρησιμότητα της διαρκούς ειρήνης. Γι' αυτό απορρίπτει τις ειρηνιστικές θεωρίες που κρύβουν ένα είδος άρνησης του κάθε αγώνα και μια δειλία μπροστά στην ανάγκη της θυσίας. Μόνο ο πόλεμος αναπτύσσει στο ανώτατο δυνατό σημείο όλες τις ανθρώπινες δυνατότητες και σφραγίζει με σφραγίδα ευγενείας τους λαούς που έχουν το θάρρος να τον αντιμετωπίσουν. Όλες οι άλλες δοκιμασίες είναι υποδεέστερες και δεν τοποθετούν ποτέ τον άνθρωπο μπροστά στον αληθινό εαυτό του, απέναντι στη ζωή και στο θάνατο. Γι΄αυτό κάθε θεωρία που ξεκινά από την αξία της ειρήνης είναι εχθρική στο Φασισμό»

- Mussolini -

Muammar Gaddafi (07.06.1942 - 20.10.2011)


«Ζῶ σὲ ἕνα μέρος, ὅπου δὲν μπορεῖτε νὰ μὲ βρῆτε 
καὶ νὰ μὲ σκοτώσετε.
Ζῶ στὶς καρδιές ἑκατομμυρίων»

Μουαμὰρ Καντάφι 

Ο Ρένος για τις εκλογές, την πολιτική και τα μέσα εξουσίας ...

Απέναντι στο σκότος της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας υψώνουμε τα πύρινα σύμβολα της Αλληλεγγύης!



Τους τελευταίους μήνες υπάρχει μια αυξανόμενη κινητοποίηση των Αυτόνομων Συντρόφων σχετικά με κινήσεις αλληλεγγύης προς τους φυλακισμένους Συναγωνιστές μας. Με την οικονομική αλλά και υλική συνδρομή δεκάδων συναγωνιστών αλλά και με την πρωτοβουλία της συντακτικής ομάδας του «Μαύρου Κρίνου» καθώς και με την αμέριστη συμπαράσταση Αυτόνομων προσώπων και ομάδων από Θεσσαλία, Μακεδονία, Αθήνα και Πελοπόννησο - χωρίς την οποία ελάχιστα θα είχαν επιτευχθεί - «τρέχουν» ταυτόχρονα 4 διαφορετικοί σχεδιασμοί με κοινό στόχο την ενίσχυση. 

Την άμεση στήριξη όλων αυτών που αρνήθηκαν τα προνόμια της φυλακής, δεν υπέγραψαν την δήλωση μετανοίας και παραμένουν αιχμάλωτοι αλλά Πιστοί στα κελιά της αστικής δημοκρατίας. Δεν χρειάζεται να αναφερθούν λεπτομέρειες για τις εν λόγω κινήσεις αλλά μέσα από αυτή την ανάρτηση οφείλουμε να χαιρετήσουμε όλους αυτούς που ανταποκρίθηκαν άμεσα στο κάλεσμα και βοήθησαν στην πράξη ενώ αρνήθηκαν να μείνουν μόνο στα λόγια αγνοώντας «λογικές» που μπορεί να βρει κάποιος στα λαγούμια της γνωστής αντιφασίζουσας ακροδεξιάς σαπίλας …

Θάνατος στην Δημοκρατία! 

Λευτεριά στους Εθνικοσοσιαλιστές!

Ιδού ποιοι στηρίζουν τους Σαλαφιστές δολοφόνους και τα τσιράκια του FSA!


Τι δεν καταλαβαίνεις νεολαίε χρυσαυγίτη; (αγκαλιά μ' αυτούς που τους έκλεισαν στη φυλακή ...)


Αγκαλιά μ' αυτούς που τους έκλεισαν στη φυλακή.

Αντωνίου Μαρία: Βουλευτής ΝΔ - Ν.Καστοριάς

Σβερώνη Δέσποινα: Βουλευτής Χρυσής Αυγής - Ν.Λάρισας

(Βίτσι, 30-8-2015)

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Το βιβλίο που ξεσκέπασε τον μύθο του ολοκαυτώματος «Άουσβιτζ: η προσωπική αφήγηση ενός αυτόπτη μάρτυρα» Manfred Roeder - Thies Christophersen σε μορφή αρχείου .pdf (έκδοση και μετάφραση του Άρη Αρίωνος) - διαδικτυακή αρχειοθέτηση -


ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Το βιβλίο που ξεσκέπασε τον μύθο του ολοκαυτώματος «Άουσβιτζ: η προσωπική αφήγηση ενός αυτόπτη μάρτυρα» Manfred Roeder - Thies Christophersen  σε μορφή αρχείου .pdf (έκδοση και μετάφραση του Άρη Αρίωνος) - διαδικτυακή αρχειοθέτηση -

Το λεγόμενο «ολοκαύτωμα» αποτελεί την επικοινωνιακή ναυαρχίδα της Ισραηλινής εξωτερικής πολιτικής από την εποχή της λήξης του Δευτέρου Μεγάλου Πολέμου μέχρι και σήμερα. Σε αρκετές χώρες η δημόσια διαφωνία για τον αριθμό των νεκρών ή διάφορες άλλες πλευρές του μύθου τιμωρείται με πολυετείς φυλακίσεις και χρηματικά πρόστιμα καθώς και με δημόσια διαπόμπευση ή εκδίωξη από την εργασία, ενώ σε πολλές περιπτώσεις τον ρόλο της άμεσης καταστολής αναλαμβάνει η γνωστή «antifa».


Παρά ταύτα υπάρχει σήμερα μεγάλος αριθμός ιστορικών και τεχνικών που αμφισβητούν τις Σιωνιστικές θεωρίες για τους θαλάμους αερίων και τα κρεματόρια, οι οποίες και παρουσιάζονται ως η μόνη και απόλυτη αλήθεια από το σύστημα ενώ διδάσκονται στις βαθμίδες της σχολικής εκπαίδευσης χωρών της Ευρώπης αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο. Προσφάτως ακόμη και γνωστοί «ταγοί» της ελληνόφωνης αντιφασιστικής ακροδεξιάς δήλωσαν υπερασπιστές και τιμητές του ολοκαυτώματος γεγονός που δεν μας προκαλεί έκπληξη, αφού η αποδοχή στους κόλπους του συστήματος και όταν αυτή έχει να κάνει μάλιστα με την κοινοβουλευτική παρουσία προϋποθέτει την δημόσια και πλήρη παραδοχή της Σιωνιστικής μυθολογίας.


Η πρόσφατη υποταγή της δημοτικής αρχής της Καβάλας σε σχέση με το Σιωνιστικό μνημείο αλλά και πολλές άλλες κινήσεις των Ισραηλινών τα τελευταία χρόνια αποδεικνύουν στην πράξη την χειραγώγηση της ελληνικής κοινής γνώμης και την δυναμική του Σιωνιστικού παράγοντα στην χώρα μας αλλά και σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Το παρακάτω βιβλίο έχει μεταφραστεί από τον συναγωνιστή Άρη Αρίων ο οποίος προκάλεσε - στο παρελθόν αλλά και πρόσφατα -  ιδιαίτερη αίσθηση, τόσο με τις εξαιρετικές συνεντεύξεις του στο Altermedia Hellas (διαβάστε εδώ και εδώ) - οι οποίες θάφτηκαν από όλους - όσο και με το πρόσφατο άρθρο του σχετικά με την οικονομία και το τοκογλυφικό σύστημα (το άρθρο εδώ). 


Η παρθενική έκδοση του βιβλίου που έχετε την ευκαιρία να διαβάσετε σήμερα πραγματοποιήθηκε τον Μάρτιο του 1973 στην Δυτική Γερμανία και ήταν η πρώτη  μεταπολεμική έκδοση («Die Auschwitz Luge») που προσπάθησε να τσακίσει το τείχος του ψεύδους. Γνώρισε πολλαπλές εκδόσεις με μεγάλη επιτυχία, έχει πουλήσει περισσότερα από 150.000 αντίτυπα σε ολόκληρο τον κόσμο και θεωρείται το best seller σχετικά με τον Ιστορικό Αναθεωρητισμό. Προκάλεσε ιδιαίτερες αντιδράσεις στους κύκλους της κυβέρνησης μαριονέτας και απαγορεύτηκε από την νομοθεσία της Γερμανίας.

Προτεινόμενος ιστότοπος: ihr.org και revisionists.com

Ο Άρης Αρίων προχώρησε στην ελληνική έκδοση στις 8.8.1988 μετά από άδεια του εκδότη Manfred Roeder καθώς και με την προτροπή του Alexi Erlanger (υπαρχηγός του Γερμανικού Απελευθερωτικού Κινήματος) του οποίου το βιβλίο «Αδόλφος Χίτλερ ο ηγέτης» θα προβληθεί σε μελλοντική ανάρτηση. Να σημειωθεί ότι και αυτό το εξαιρετικά σπάνιο βιβλίο έχει μεταφραστεί και εκδοθεί από τον συμπατριώτη μας Άρη Αρίων το 1991. Η συντακτική ομάδα του «Μαύρου Κρίνου» θέλει να ευχαριστήσει δημοσίως τον συναγωνιστή για την άδεια του να προχωρήσουμε σε αυτή την δημόσια προβολή του εν λόγω έργου, το οποίο είναι όχι απλά δυσεύρετο αλλά κυριολεκτικά εξαφανισμένο και απίθανο να βρεθεί σε παλαιοπωλεία ή σε βιβλιοπωλεία. 

Η σημερινή ανάρτηση είναι η καλύτερη απάντηση σε όλους αυτούς που αμφισβήτησαν τόσο την ύπαρξη του συναγωνιστή μας (!) όσο και την πολυετή προσφορά του στον Ελληνικό Εθνικοσοσιαλισμό (…) αλλά ακόμη και την έκδοση των 2 αυτών βιβλίων … Ο Άρης Αρίων διατηρούσε προσωπική φιλία και επαφή με τον Manfred Roeder μέχρι και τον θάνατο του, ενώ στο παρελθόν ήταν αυτός που εξασφάλισε μια αποκλειστική συνέντευξη του για το περιοδικό «Αντίδοτο».


Ο Manfred Roeder γεννήθηκε την 6η Φεβρουαρίου του 1929 και απεβίωσε την 30η Ιουλίου του 2014. Εργάστηκε ως δικηγόρος ενώ είχε στρατευτεί στις τάξεις της Wehrmacht κατά την διάρκεια του πολέμου. Έλαβε μέρος στην μάχη του Βερολίνου και υπήρξε μεταπολεμικά οργανωτής και ακτιβιστής στο κίνημα της χώρας του. Διώχθηκε και φυλακίστηκε για την πολύπλευρη δράση του από την Δημοκρατική Σιωνιστική κυβέρνηση της Γερμανίας.

O Thies Christophersen γεννήθηκε την 27η Ιανουαρίου του 1918 και απεβίωσε την 13η Φεβρουαρίου του 1997. Υπηρέτησε ως στρατιώτης στον Γερμανικό στρατό, ασχολήθηκε επαγγελματικά με την αγροτική ανάπτυξη ενώ ενίσχυσε τις δυνάμεις του Ιστορικού Αναθεωρητισμού. Διατήρησε επαφές με κορυφαία στελέχη του Εθνικοσοσιαλισμού στην μεταπολεμική περίοδο, και υπερασπίστηκε τον Ernst Zündel κατά την διάρκεια των δικαστικών διώξεων. Αντιμετώπισε την εκδικητικότητα της κρατικής αρχής λόγω των απόψεων του.

για να κατεβάσετε το βιβλίο στον σύνδεσμο εδώ ...

Anthony Browarczyk. Ο 20χρονος Πολωνός οπαδός που έπεσε νεκρός από τις σφαίρες του κομμουνιστικού αστυνομικού κράτους.

Φωτογραφία του νεκρού. Φαίνεται η τρύπα από την σφαίρα ...


Ο Anthony Browarczyk γεννήθηκε στις 21 Οκτωβρίου του 1961 στο Γκντανσκ.

Ο Browarczyk, οπαδός της ομάδας της πόλης του, της Λέγκια Γκντανσκ, και πιστός ρωμαιοκαθολικός, προέβαινε σε αφισοκολλήσεις του συνδικάτου της «Αλληλεγγύης» (Solidarność‎), του Λεχ Βαλέσα, η οποία, είχε απαγορευτεί βάσει του στρατιωτικού νόμου του στρατηγού Βόιτσεχ Γιαρουζέλσκι. Ο Browarczyk συμμετείχε ενεργά στην δράση κατά της επιβολής του στρατιωτικού νόμου τον Δεκέμβριο του 1981. Υπό τον στρατιωτικό νόμο στρατιώτες περιπολούσαν στους δρόμους, τα σύνορα της χώρας σφραγίστηκαν και εκατοντάδες ακτιβιστές κατά του καθεστώτος φυλακίστηκαν χωρίς καμία κατηγορία. Κάθε αντίδραση ενάντια στην κομμουνιστική τάξη έπρεπε να συνθλιβεί.

Την νύχτα της 13 προς 14 Δεκεμβρίου του 1981 το κράτος προέβη σε συλλήψεις ακτιβιστών της «Αλληλεγγύης». Την 16η του Δεκεμβρίου ο Anthoni Browarczyk συμμετείχε σε οδομαχίες στο Γκντανσκ. Την επομένη, στις 17 Δεκέμβρη, επιστρέφοντας στο σπίτι του από την εργασία του στη μονάδα ηλεκτρομηχανικών, συναντήθηκε με μια διαμαρτυρία του Εργατικού Κόμματος στο Γκντανσκ. Αν και δεν είχε λάβει μέρος σε αυτήν, πυροβολήθηκε θανάσιμα στο κεφάλι από έναν αξιωματικό της πολιτοφυλακής.

Μεταφέρθηκε στο Επαρχιακό Νοσοκομείο του Γκντανσκ. Στο ράντζο που τον έβαλαν του πέταξαν πυροτεχνήματα! Μετά από έξι ημέρες που βρισκόταν σε κατάσταση κλινικού θανάτου, πέθανε στις 23 Δεκεμβρίου, αλλά η οικογένειά του ειδοποιήθηκε την επόμενη ημέρα. Το σώμα του νεκρού δεν δόθηκε στην οικογένεια, παρά μόνο μετά από δύο εβδομάδες.

Ο υπαίτιος της δολοφονίας δεν αποκαλύφθηκε ποτέ. Σύμφωνα με την οικογένεια του δολοφονηθέντος, μια ημέρα πριν από την τραγωδία, ο Anthoni τους είχε πει ότι τον παρακολουθούσαν.

Τάφηκε στις 31 Δεκεμβρίου 1981 στο νεκροταφείο του Γκντανσκ. 

για περισσότερα στον σύνδεσμο εδώ ...

Gregor Strasser - Thoughts about the Tasks of the Future

Gregor Strasser - Thoughts about the Tasks of the Future 


I. The Spirit of the Economy 

We are Socialists, enemies, mortal enemies of the present capitalist economic system with its exploitation of the economically weak, with its injustice in wages, with its immoral evaluation of individuals according to wealth and money instead of responsibility and achievement, and we are determined under all circumstances to abolish this system! And with my inclination to practical action it seems obvious to me that we have to put a better, more just, more moral system in its place, one which, as it were, has arms and legs and better arms and legs than the present one. 

And yet it is not enough to change a system, to replace one economic system by another— necessary above all is a CHANGE OF SPIRIT! The spirit which is to be overcome is the SPIRIT OF MATERIALISM!! We must achieve an entirely new kind of economic thinking, a kind of thinking which frees itself from the present conceptions rooted in money, in property, in profit and false success. It is an indication of the Marxist, the false Socialism, that its way of thinking is exactly that of capitalism . For this reason I have said for years that the two form a spiritual unity, only with reversed signals. National Socialism, which stems from organic life itself, casts aside the mendacious words of a theory remote from the world, as well as the dead ideas of a declining civilization. 

We have to learn that in the economy of a people it is not profit. not gain, which are important—but only satisfying the needs of the members of this people. This and nothing else is the task of a national economics. We have to learn that the ideas world trade, balance of trade, and export surplus are ideas of a declining epoch which have in the end reduced themselves ad absurdum, because they violate the eternal law of organic life and were born out of speculation, not out of necessity, not out of the soil. We have to learn that it is a betrayal when speculative production, with all its means of touting and advertising, creates an artificial need, a betrayal of human labor, of human life. For artificially stimulated covetousness creates ever-increasing aspirations, and increased aspirations double human slavery, which is slavery of the mind, which instead of the soul has taken up mastery over life. What do people know today about life? They run around and tire themselves out, torment themselves, strive and drudge like galley slaves—in order to lead a life of horrifying emptiness. It is not that this new economic system which we want produces more. What is at stake is certainly not higher production, which Marxism demands, but the human soul! And production, economies have only the one task: to meet the economic needs of individuals, rejecting goods which owe their demand only to artificial stimulation, rejecting also the prodding of profit and gain! 

We have to learn that WORK IS MORE THAN PROPERTY! ACHIEVEMENT IS MORE THAN DIVIDENDS!! It is the most unfortunate heritage of this capitalist economic system that all things are evaluated according to money, according to wealth, property. The decline of a people is the inevitable result of the application of this standard, since selection according to property is the mortal enemy of race, of blood, of life. We have never left a doubt that our National Socialism breaks this prerogative of the owner and that the liberation of the German worker shall also extend to SHARING PROFIT, SHARING PROPERTY AND SHARING ACHIEVEMENT!! But it would mean measuring again with the old standards if one left it at that and did not stress that revolution of the spirit which guides us against the spirit of the present system. We consciously oppose valuation according to property with VALUATION ACCORDING TO ACHIEVEMENT. This is the only valuation which we recognize! We consciously place WORK higher than PROPERTY! We focus on ACHIEVEMENT not dividends, and we recognize RESPONSIBILITY, not riches or splendor, as the crowning of human striving . That is a new world view, a new religion of economics. It establishes with certainty that the horrid rule of the golden calf is at an end and that the differences among individuals and the differences among rights—are differences in achievement, differences in degree of responsibility, differences which come from God and which are sacred! 


II. The Spirit of Society and of the State 

And just as our fight against the form of the capitalist economy is at the same time a fight against the spirit of this capitalist economy, which must he rooted out in its outward expression and in the heart of every individual; so our fight against the form of society and of the present state is also a life or death struggle against the SPIRIT of this society, this state : AGAINST LIBERALISM AND FALSE DEMOCRACY! The spirit of our National Socialist idea has to overpower the spirit of liberalism and false democracy if there is to be a third Reich at all. Deeply rooted in organic life, we have realized that the false belief in the equality of man is the deadly threat with which liberalism destroys people and nation, culture and morals. violating the deepest levels of our being. National thinking gnaws at the basis of life itself, destroys the blood, destroys the sacred order which is based on the distance which is created by inequality and which has nothing in common with the present social structure. For hierarchy, of which I am speaking here, depends exclusively on the achievements of the individual for the community. We have to reject with fanatical zeal the frequent lie that people are basically equal and equal in regard to their influence in the state and their share of power. People are unequal, they are unequal from birth, become more unequal in life and are therefore to be valued unequally in their positions in society and in the state. But this inequality in turn has only one standard can and must have only this one standard : the achievement of the individual for society, for the nation, for the state. 

And thus I reach a demand which at first glance may seem utopian, but which results inevitably from what I have said, and which has occurred to various friends in a similar way. The demand for unequal distribution of rights according to achievement for the state requires the elaboration of a process of selection according to which such achievements are to be measured . In the folkish movement there is much talk about the emergence of a new group of leaders, and this demand touches what I said, but the ways which are recommended for a solution : these blood tests, Nordicization, and so forth, and so forth, appear to my practical mind somewhat dubious as to possibility, value and even effect. Another way, however, a thoroughly German, Prussian way of which my friend Pfeffer reminded me on one occasion, is suited as no other : selection by the Army. 

This requires that military service be voluntary, a right and not a duty. The practical way would be that by law every German Citizen would have to serve the state for one year during this year he would not, as the supporters of a compulsory year of labor service want, build roads or do other mass work, but would learn a trade, so that there would not be a single German who had not had at least a year’s training in a trade. The selection of the best however, would be reserved to the trade of arms, which would last for TWO years and therefore attract only those most willing to sacrifice and which would bring with it the mortal danger of war and therefore demand all the heroic virtues. Entrance is voluntary and not dependent on any force . Who doubts that those Germans who voluntarily apply for the army, which removes them from private life twice as long the civil service, which further does not, like the latter, include practical advantages for practical life, but on the contrary, after an infinitely more severe service, means danger to life in war-who doubts that these Germans would be the best of their people, the racial best, whose achievements for the state now and in the future would.


Ποίηση: Οι Άγιοι των Φτωχών (του Α.Β.Δ.)

                                                                          
Οι Άγιοι των Φτωχών (του Α.Β.Δ.)


Μια λιτανεία περνάει στον ουρανό

Μέσα στη νύχτα που κρατάει χιλιάδες χρόνια

Είναι οι Άγιοι Των Φτωχών

Μπροστά - μπροστά η Santa Evita

Και ο πατήρ Φραγκίσκος της Ασίζης

Και παραπίσω τα αδέλφια της αγάπης

Ο Otto κι ο Gregor Strasser

Και τελευταίοι οι ανάργυροι  γιατροί

Ο Commandante Ernesto και ο Louis - Ferdinand Céline

Κρατούν κόκκινα κεριά και ένα άστρο έχουν

Στο μέτωπο γραμμένο

Σκύβουν επάνω απ’ το δισάκι των άκληρων

Και των πεινασμένων

Με ένα δάκρυ κουβαλούν πάνω σε φέρετρα την αισιοδοξία

Είναι οι Άγιοι Των Φτωχών

Που λιτανεύουν μια Φαιοκόκκινη

Ελπίδα

Για τους Συνέλληνες που υπερασπίζονται την Αντιδημοκρατική Ιδέα!

"Ινδία και Εθνικοσοσιαλισμός" το είδαμε εδώ διαβάστε το εδώ 

"Περίανδρος Ανδρουτσόπουλος - Το Μυστικό Του Κοχυλιού" το είδαμε εδώ διαβάστε το εδώ 

"Ο Εθνικοσοσιαλισμός είναι ένα κίνημα της Αριστεράς" 
το είδαμε εδώ διαβάστε το εδώ 

"Δημήτριος Δημόπουλος - Η Νέα Τάξις" το είδαμε εδώ διαβάστε το εδώ 

"Ευάγγελος Κυριάκης - Μαρξιστικαί Ουτοπίαι" το είδαμε εδώ διαβάστε το εδώ 

Μαύρος Ήλιος



“Σας αγαπώ γιατί μοιραζόμαστε όλοι 
μια κατάμαυρη καρδιά 
Και ένας μελανός ήλιος 
θάλπει τα όνειρa μας…” 

Α. Β. Δ.

Αυτό αξίζει στον φίλο του Νετανιάχου και των Σαούντ!



Βουδισμός και Εθνικοσοσιαλισμός.

του Αλεξόπουλου Στέλιου

Η σχέση του Βουδισμού με τον Εθνικοσοσιαλισμό είναι ένα θέμα που λίγοι έχουν ερευνήσει εις βάθος ενώ στα ελληνικά οι αναφορές είναι ελάχιστες. Είναι αναμφισβήτητο το γεγονός ότι υπήρξαν φιλικές σχέσεις ανάμεσα στο Θιβέτ και στην Εθνικοσοσιαλιστική Γερμανία, ενώ για το θέμα αυτό οι περισσότερες πηγές κάνουν λόγο κυρίως για τις ερευνητικές αποστολές των Γερμανών και τις εθιμοτυπικές συναντήσεις των 2 πλευρών. Παραμένει άγνωστος σε πολλούς ο ρόλος του θεωρητικού της Γεωπολιτικής Karl Haushofer σχετικά με την κοινότητα του «Πράσινου Δράκου» καθώς και η επίδραση του μυστικιστικού Θιβέτ και των «Πράσινων Ανθρώπων» στις εσωτερικές δομές του Γερμανικού κόμματος. 


Τα περισσότερα αρχεία είναι εξαφανισμένα ή κατεστραμμένα αλλά υπάρχουν ακόμη στοιχεία σχετικά με την συμμετοχή Βουδιστών μοναχών από το Θιβέτ στην επική μάχη του Βερολίνου το 1945. Κατά την διάρκεια της εισόδου των κατοχικών Σοβιετικών στρατευμάτων βρέθηκε μεγάλος αριθμός πτωμάτων Ασιατικής καταγωγής με στολές του Γερμανικού στρατού χωρίς διακριτικά και άλλα εντελώς γυμνά, ενώ οι περισσότεροι εξ αυτών είχαν προχωρήσει σε τελετουργική αυτοκτονία με ξιφίδιο το οποίο έπληξε το στομάχι τους και επέφερε τον θάνατο. Ο ίδιος ο Haushofer το 1946 - σύμφωνα με μια λιγότερη γνωστή εκδοχή - αφού πρώτα σκότωσε την γυναίκα του προχώρησε σε seppuku, μια κίνηση αναμενόμενη από τους κύκλους του Θιβέτ. Οι τελευταίοι θύλακες της εν λόγω οργάνωσης σαρώθηκαν από τους Κομμουνιστές της Κίνας μετά την εισβολή στο Θιβέτ. 


Μια άλλη ιστορική παράμετρος της συμμετοχής Βουδιστών στην Εθνικοσοσιαλιστική Στρατιά είναι η παρουσία των Καλμούκων. Αφού παρέμειναν πιστοί στον Τσάρο και πολέμησαν τους Μπολσεβίκους μέσω της Λευκής Φρουράς στην συνέχεια ενίσχυσαν τον Εθνικοσοσιαλισμό. Το κάψιμο των ιερών τους βιβλίων και οι συνεχείς εξορίες και διώξεις από τον Κόκκινο Στρατό οδήγησαν χιλιάδες εξ αυτών στην πρώτη γραμμή υπέρ της εθνικής ανεξαρτησίας. Κατά την διάρκεια του πολέμου διατήρησαν εφημερίδα στην γλώσσα τους και ραδιοφωνικό σταθμό, ενώ στην υποχώρηση 5.000 μαχητές συνέχισαν τον αγώνα στο πλευρό των δυνάμεων του Άξονα. Δημιούργησαν ένα εθελοντικό σώμα Ιππικού στην περιοχή της Σιλεσίας και πολέμησαν με ιδιαίτερο θάρρος ενάντια στους παρτιζάνους του Τίτο. Το καθεστώς της ΕΣΣΔ τους επέτρεψε να γυρίσουν στον τόπο τους μετά το 1957. Ελάχιστοι εξ αυτών βρέθηκαν στο Βερολίνο τις τελευταίες ημέρες του πολέμου.





Τα σκυλιά των Σαούντ είναι οι εφεδρείες του συστήματος!


 Laith Al Saleh 

Σαλαφιστής και διοικητής ομάδας του Ισλαμικού κράτους 
στην ΚΩ ... με προορισμό την Αθήνα;