Αποκλειστική συνέντευξη του Ελληνοκύπριου αγωνιστή Λουκά Σταύρου.

Έχουμε την τιμή και την χαρά να φιλοξενήσουμε μια αποκαλυπτική συνέντευξη ενός ξεχωριστού έλληνα και συναγωνιστή, του Λουκά Σταύρου.


Παλαίμαχος εθνικιστής πάντα στην πρώτη γραμμή του αγώνα για την διάδοση των ιδεών μας την λευτεριά και την δικαιοσύνη.


Πρόεδρος του πολιτικού σχηματισμού ΕΔΗΚ στην Κύπρο πατέρας τριών παιδιών εθελοντής πολεμιστής το '74 συγγραφέας ποιητής και ζωγράφος, σίγουρα μια ξεχωριστή προσωπικότητα της Κύπρου και του ευρύτερου εθνικιστικού «χώρου».






1. Συναγωνιστή καταρχάς να σε ευχαριστήσουμε για την τιμή να μας παραχωρήσεις αυτή την συνέντευξη.



Είναι μεγάλη μου χαρά να συνομιλώ με αδελφούς εθνικιστές από την μητέρα πατρίδα. Έχει μεγάλη σημασία να υπάρχει και να διευρύνεται συνεχώς αυτή η εθνικιστική σχέση Κύπρου - Ελλάδος . Στις δύσκολες στιγμές που έρχονται προσβλέπω μάλιστα σε μια κοινή δράση υπό την έννοια του συντονισμού αυτόνομων εθνικιστικών σχηματισμών και το άνοιγμα πολλαπλών μετώπων εναντίον του κατεστημένου.



2. Ας αφήσουμε τα τυπικά που υπάρχουν ως συνήθως στις συνεντεύξεις και ας προχωρήσουμε στα πιο ουσιώδη που σίγουρα μας αφορούν όλους. Από πότε άρχισες να δραστηριοποιείσαι στον εθνικιστικό χώρο και ποιες υπήρξαν οι πρώτες ενέργειες σου για την διάδοση των ιδεών μας και την ενδυνάμωση του κινήματος;



Η πρώτη μου επαφή με τη πολιτική ήταν επεισοδιακή. Ήμουν πρώτη τάξη του γυμνασίου όταν πήγα, παρά τις απαγορεύσεις τότε προς τους μαθητές να συμμετέχουν σε πολιτικές συγκεντρώσεις , σε μια ομιλία του Νίκου Σαμψών . Την άλλη μέρα τιμωρήθηκα με τριήμερη αποβολή από τον γυμνασιάρχη.



Αυτός ήταν ο πρώτος άνεμος που μου εναντιώθηκε . Από τότε , όπως είπε και ο Νίτσε πάω κόντρα σε όλους τους ανέμους σε μια διαρκή προσπάθεια συνειδητοποίησης και πραγμάτωσης της εθνικιστικής ιδέας . Στον ελλαδικό χώρο έδρασα μετά την αποφυλάκιση μου τον Δεκέμβρη του 1981 όπου ανέβηκα στην Αθήνα.



3. Υπήρξες ποτέ μέλος κάποιας εθνικιστικής οργάνωσης στον κύριο ελλαδικόχώρο ή είχες επαφές και συνεργασίες με κάποιες κινήσεις και συσπειρώσεις την δεκαετία του '70 και του '80 ;



Όπως προανέφερα , στην Ελλάδα ανέβηκα Δεκέμβριο του 1981. Ήρθα σε επαφή με τον εθνικιστικό χώρο και είχα μια πολύμορφη δράση. Άρθρα , ομιλίες , βιβλία κλπ.



4. Από όσο γνωρίζουμε συμμετείχες στην ΕΟΚΑ Β'. Πες μας λίγα λόγια για αυτή την οργάνωση την δομή της και την ένοπλη δράση της.



Επειδή πολλά ακούγονται και λέγονται σχετικά με τα μέλη της και τις δραστηριότητες της ποια είναι η δική σου θέση σήμερα που όλα είναι πιο ξεκάθαρα ; Ποια η άποψη σου για τον Νικόλαο Σαμψών ;



Υπήρξα μέλος της νεολαίας της ΕΟΚΑ Β' . Μέχρι την 27η Ιανουαρίου του 1974 η οργάνωση κατευθυνόταν από τον ένδοξο αρχηγό της τον Γεώργιο Γρίβα - Διγενή. Σκοπός εκείνης της δράσης ήταν να πεισθεί και να πιεσθεί ο Μακάριος να αλλάξει την γραμμή πλεύσεως και να περάσει από τον ενδοτισμό των συνομιλιών που στηρίζονταν στο απεχθές σύνταγμα της Ζυρίχης όπου αναγόρευαν την τουρκοκυπριακή μειονότητα σε κοινότητα υπέρμετρων δικαιωμάτων εις βάρος του κυπριακού ελληνισμού και όδευαν προς μια μορφή ομοσπονδίας , στην γραμμή της αυτοδιάθεσης και της ένωσης με την Ελλάδα.



Δυστυχώς όμως τα οικονομικά συμφέροντα της εκκλησίας και της ολιγαρχίας του πλούτου που ενδυναμώνονταν από την κλειστή και ελεγχόμενη κυπριακή αγορά ενίσχυσαν την αδιαλλαξία και την εγωπάθεια του Μακαρίου ο οποίος προτίμησε τη σύγκρουση αντί τη συνεργασία με τον Γεώργιο Γρίβα.



Ο θάνατος του αρχηγού επέτρεψε στις μυστικές υπηρεσίες του Μακαριακού καθεστώτος αφενός και της χούντας αφετέρου να διεισδύσουν στην οργάνωση και να την κατευθύνουν σύμφωνα με την εξυπηρέτηση των συμφερόντων τους. Οι αγνοί αγωνιστές οδηγήθηκαν στις φυλακές και υπέστησαν απερίγραπτα και φρικτά βασανιστήρια, ενώ κάποιοι αντάρτες στα βουνά έζησαν διώξεις και στερήσεις.



Η ΕΟΚΑ Β' ξαναβρήκε τη δύναμη της μετά το πραξικόπημα όπου και ανασυντάχθηκε σε πολεμικά τάγματα , για να δώσει τη μεγάλη μάχη της εξουδετέρωσης των τουρκικών θυλάκων. Σε αυτά τα τάγματα συμμετείχα ως εθελοντής και έλαβα μέρος σε πολλές μάχες. Στη μάχη της Λεμεσού αξίζει να αναφερθεί πως μεταξύ των ηρωικών νεκρών συγκαταλέγεται και ο συμμαθητής μου Θεοδοσίου Ελευθέριος από το Άρσος Λεμεσού του οποίου και αφιέρωσα το βιβλίο μου «Προσκλητήριο Μάχης» που εκδόθηκε στην Αθήνα το 1984.



Θέλω να πω με αυτή την αναφορά πως την σκυτάλη του αγώνα την πήραμε μέσα από τα αιματοβαμμένα πεδία των μαχών και όχι μέσα από επιδεικτικές παρελάσεις σε μνημόσυνα.



Ο Νίκος Σαμψών ήταν ένας αγνός αγωνιστής . όμως όταν κινείσαι σε ένα συγκεχυμένο ιδεολογικοπολιτικό πλαίσιο περιορίζεται η δυνατότητα παραγωγής υψηλού έργου. Ολόκληρη η παράταξη μας έπεσε θύμα αυτής της σύγχυσης , θύμα των ιδεολογημάτων της καπιταλιστικής δεξιάς.


5. Υπήρξες στρατιώτης του Γεωργίου Γρίβα στον δεύτερο ένοπλο κύκλο τηςοργάνωσης κατά την διάρκεια της περιόδου όπου και εναντιώθηκε έμπρακτα στασχέδια του αρχιεπισκόπου. Πως τον χαρακτηρίζεις ως άνθρωπο και ως στρατιωτικό.



Πιστεύεις ότι διέπραξε κάποια λάθη σε σχέση με τα γεγονότα της Κύπρου ή ότι αντέδρασε ως έπρεπε στα σχέδια του Μακαρίου ;



Ο αρχηγός Διγενής έπραξε το καθήκον του στο ακέραιο, δυστυχώς όμως ο αγώνας εκείνος στερείτο πολιτικού επιτελείου που θα έφερνε τις λαϊκές εθνικές δυνάμεις σε πολιτικο -κοινωνική σύγκρουση με την ολιγαρχία του πλούτου και της εκκλησίας που στήριζε την γραμμή Μακαρίου. Χωρίς αυτοδύναμη πολιτική οργάνωση καμιά στρατιωτική δράση δεν είναι αρκετή να φέρει θετικά αποτελέσματα. Αυτό είναι το δίδαγμα.



Απελευθερωτικός αγώνας σημαίνει άρρηκτη σύζευξη πολιτικού και μαχητικού αγώνα υπό ένα και μόνο επιτελείο. Ομοίως στην ΕΟΚΑ 55 - 59 δεν είχαμε το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα διότι η ηγεσία του ένοπλου αγώνα δεν μπορούσε να ελέγξει την πολιτική έκφραση του που βρισκόταν στα χέρια του Μακαρίου. Έτσι αντί να φτάσουμε στο Παρθενώνα , φτάσαμε στο αίσχος της Ζυρίχης.



6. Η επίσημη θέση είναι ότι ο Γεώργιος Γρίβας πέθανε από φυσιολογικά αίτια.Έχεις κάποια διαφορετική άποψη για το τι προκάλεσε τον θάνατο του ; Αληθεύει ότι αποσκοπούσε στην σύναψη εκεχειρίας με τον Μακάριο αλλά δεν πρόλαβε να προχωρήσει σε αυτή ;

Οι άνθρωποι που βρίσκονταν κοντά στο Διγενή ήταν της απολύτου εμπιστοσύνης του. Νομίζω εκ του πονηρού ανεβάστηκε αυτό το σενάριο του μη φυσιολογικού θανάτου του αρχηγού. Όσο για τη συμφωνία Μακαρίου - Γρίβα είναι γεγονός ότι έγινε μια συνάντηση τους το 1973 , όπου και τέθηκαν οι όροι του αρχηγού προς το Μακάριο με τους οποίους και συμφώνησε αλλά δεν τήρησε ποτέ. Συμφωνήθηκε τότε η παραίτηση του Μακαρίου και η παράδοση της εξουσίας σε πολιτικό πρόσωπο , η ενίσχυση της άμυνας και η πλοήγηση προς την αυτοδιάθεση.



7. Ποια είναι η άποψη σου για τον Μακάριο και τις κινήσεις του μετά την ανεξαρτητοποίηση της Κύπρου. Ποια η εμπλοκή του με τα κέντρα εξουσίας του εξωτερικού ;



Ο Μακάριος ήταν δέσμιος εσωτερικών φατριαστικών συμφερόντων της ολιγαρχίας του πλούτου και της εκκλησίας. Αυτά τα συμφέροντα δεν ήθελαν ποτέ την ένωση με την Ελλάδα, γιαυτό και συμμάχησαν και με τα συνομόλογα συμφέροντα της Αγγλίας. Από αυτή τη συνεργασία εξυφάνθηκαν καταστροφικά σχέδια εις βάρος του κυπριακού ελληνισμού από τα οποία επωφελήθηκαν και οι τούρκοι.


8. Από ότι γνωρίζουμε από το διαδίκτυο μαζί με τον κ. Αντώνη Πιερίδη υπήρξατε ιδρυτικά μέλη του ΕΛΑΜ. Τι είναι αυτό που σε έκανε να αποχωρήσεις από το εν λόγω κόμμα ; Σε τι διαφωνείς με την ηγεσία και τις τακτικές του ενλόγω κόμματος ;



Πράγματι υπήρξαμε ιδρυτικά μέλη του ΕΛΑΜ. Διαφωνήσαμε ευθύς μετά τις ευρωεκλογές του 2009 σε θέματα αρχών και αποχωρήσαμε . Ζητήσαμε αξιοκρατικές διαδικασίες ανάδειξης ενός τομεαρχικού συμβουλίου , πράγμα που δεν έγινε δεχτό.



Στη συνέχεια εκδηλώθηκαν και άλλες ιδεολογικές διαφορές που κατέστησαν το ΕΛΑΜ ένα εξάρτημα του εκκλησιαστικο - πολιτικού κατεστημένου και συγκεκριμένα της ευρύτερης δεξιάς.



9. Πως βλέπεις την σημερινή κατάσταση στην Κύπρο σε σχέση με το θέμα της εισβολής και κατοχής ; Μπορεί να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο και αν ναι πως μπορεί να γίνει αυτό σύμφωνα με την δική σου άποψη.



Όλα μπορούν να αλλάξουν και να ανατραπούν αλλά με σκληρούς αγώνες. Η σημερινή κατάσταση είναι απελπιστική. Το πολιτικό κατεστημένο θέλει να κλείσει το κυπριακό με ένα σχέδιο λύσης που στην ουσία είναι ένα έξωθεν επιβαλλόμενο , δεύτερο κατακτητικό σύνταγμα , συνέχεια του πρώτου κατακτητικού συντάγματος της Ζυρίχης που θα περιλαμβάνει και τους πολιτικούς στόχους της τουρκικής εισβολής.



Αυτό το νέο σχέδιο προσπαθούν να το περάσουν μέσα από διαδικασίες που θα δημιουργούν διχοτομικά δεδομένα ώστε να εκβιάσουν την βούληση του κυπριακού ελληνισμού. Αναφέρομαι στη διαδικασία του διπλού δημοψηφίσματος με τη συμμετοχή των εποίκων όπως έγινε και στο προδοτικό δημοψήφισμα του 2004.



Ενάντια σε αυτές τις εξελίξεις απαιτείται ξεκάθαρος εθνικιστικός λόγος που θα ξεσκεπάζει τη προδοσία με στόχο να τεθεί επί τάπητος η στρατηγική της απελευθέρωσης και να εγκαταλειφθεί δια παντός η πορεία της υποχώρησης και του ραγιαδισμού. Για να επιτευχθεί μια τέτοια εθνική αλλαγή χρειάζεται συσπείρωση δυνάμεων και συντονισμός δράσεως από ένα στρατηγείο και όχι ο καθένας να παίζει το βιολί του.



10. Είσαι ιδρυτικό μέλος και πρόεδρος του Εθνικιστικού Δημοκρατικού Κόμματος και θα συμμετάσχεις στις επερχόμενες εκλογές ως ανεξάρτητος υποψήφιος στην Λεμεσό μαζί με τον κύριο Αντώνη Πιερίδη.



Αν και η άποψη μαςγια τα πολιτικά κόμματα είναι γνωστή και δεδομένη αυτό δεν μας αποκλείει να σε ρωτήσουμε το αυτονόητο. Γιατί επιλέξατε να εμπλακείτε στον πολιτικό αγώνα μέσω του εν λόγω κόμματος και όχι μέσω κάποιας άλλης κίνησης ή οργάνωσης.



Δεν υπάρχει άλλη κίνηση που να μας εκφράζει. Ακόμα και οι λεγόμενες αντιομοσπονδιακές κινήσεις ή δεν κατανοούν ή αποκρύπτουν τη συνομωσία. Νομίζουν ότι αν πουν ένα δεύτερο ΟΧΙ σε ένα επικείμενο δημοψήφισμα θα είναι αρκετό να ανακόψουν τα σχέδια των εχθρών μας. Πλανώνται πλάνην οικτράν. Επίσης κανένα από τα υφιστάμενα σχήματα δεν έχει τον εθνικοκοινωνικό λόγο που εκφράζει το ΕΔΗΚ.


Απελευθέρωση της πατρίδος χωρίς εθνικοκοινωνική συνοχή , χωρίς ισχυρή λαϊκή οικονομία δεν θα δούμε ποτέ.



11. Γνωρίζουμε ότι φυλακίστηκες για την δράση σου . Μίλησε μας για τις συνθήκες κράτησης , πόσο παρέμεινες στα κάτεργα της δημοκρατίας και ποιοι ήταν αυτοί που σου στάθηκαν αλληλέγγυοι κατά την διάρκεια της φυλάκισης σου.



Μετά το 1974 το εκκλησιαστικο - πολιτικό κατεστημένο ξεκίνησε μια διαδικασία «κάθαρσης» παρά τον κλάδο ελαίας που υποσχέθηκε ο Μακάριος όταν επέστρεψε στη Κύπρο. Επί κυβερνήσεως Κυπριανού - ΑΚΕΛ και λοιπών συνοδοιπόρων άρχισε ένας εξοντωτικός διωγμός της παράταξης μας με στόχο να φιμωθεί η ΕΟΚΑ Β΄ , να στριμωχθεί στους ψυκτικούς θαλάμους του ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ και να προχωρήσουν όλοι από κοινού , ανενόχλητοι , στην εφαρμογή των σχεδίων της υποχώρησης που προσυπέγραψε ο Μακάριος στις λεγόμενες συμφωνίες κορυφής του 1977 όπου τέθηκαν οι βάσει της διζωνικότητας και της ομοσπονδίας. Εμείς αντιδράσαμε με βομβιστικές επιθέσεις και άλλες ενέργειες.


Ήμασταν μια μεγάλη ομάδα από πρώην καταδρομείς αποφασισμένοι για κάθε μορφή ένοπλης δράσης. Δυστυχώς όμως τα σχέδια της προσκυνημένης ηγεσίας της ΕΟΚΑ Β’ οδηγούσαν στην υποταγή της στον ΔΗ.ΣΥ και στην εκμηδένιση κάθε αυτόνομης εθνικιστικής δράσης.



Έτσι καταλήξαμε στη φυλακή με βαριές ποινές . Καταδικάστηκα σε πενταετή ποινή φυλάκισης ως πολιτικός κατάδικος , στις 18 Σεπτεμβρίου του 1978 και παρέμεινα κρατούμενος μέχρι τον Δεκέμβρη του 1981.Έχω τη τιμή να πω ότι δεν έτυχα στήριξης από κανένα .



Τουναντίον δεν έπαυσε ποτέ ο πόλεμος εναντίον μας ακόμα και όταν βρισκόμασταν στη φυλακή. Ήθελαν την εκμηδένιση μας γιατί τους χαλούσαμε τα χρυσοφόρα σχέδια.



12. Σήμερα στην Κύπρο οι πολιτικές διαφορές συνεχίζουν να κρατούν χωρισμένους πολλούς Κύπριους παρόλο την πολυπληθή παρουσία του κατοχικού στρατού και το αδιέξοδο της κατάστασης.



Πιστεύεις ότι υπάρχουν κάποιοι στην Κυπριακή αριστερά που δεν ακολουθούν τις ανθελληνικές απόψεις του Χριστόφια και αν ναι υπάρχουν περιθώρια συνεννόησης με τα εν λόγω πρόσωπα ;



Είμαστε οι πρώτοι εθνικιστές που κατά την προεκλογική μας εκστρατεία μπαίναμε μέσα στα σωματεία της αριστεράς και μοιράζαμε φυλλάδια και κάναμε συζητήσεις . Πιστεύω ακράδαντα πως ο εθνικισμός δεν θα έχει μέλλον στην πατρίδα μας χωρίς την αφύπνιση και τον απεγκλωβισμό των πατριωτικών αριστερών δυνάμεων από το μαντρί του ΑΚΕΛ. Υπάρχει μια σοβούσα διαφωνία μέσα στα λαϊκά στρώματα για την εν γένει πολιτική του ΑΚΕΛ.


Εμείς νομίζουμε πως με σωστές κινήσεις και εθνικο λαϊκό λόγο θα σπάσουμε τα φράγματα των εθνομηδενιστών του ΑΚΕΛ και θα φέρουμε στις τάξεις μας ρωμαλέες λαϊκές δυνάμεις που θα ενδυναμώσουν το μέτωπο της επίθεσης κατά του αντεθνικού και αντιλαϊκού συστήματος. Να ξεχάσουμε τα ψυχροπολεμικά που μας χώριζαν έως τώρα και να καλλιεργήσουμε ένα ενωτικό λαϊκό λόγο.



Υπάρχουν λαϊκές δυνάμεις εγκλωβισμένες στα κόμματα της Μαρξιστικής αριστεράς όπως επίσης και στα κόμματα της καπιταλιστικής δεξιάς. Προς όλες αυτές τις δυνάμεις πρέπει να απευθυνθούμε και να στρατολογήσουμε μέλη αποδεικνύοντας στη πράξη ότι δεν ανήκουμε ούτε στη δεξιά ούτε στην αριστερά , ούτε στο χώρο του κέντρου αλλά σε μια νέα πραγματική λαϊκή δύναμη .



Η επικρατούσα διαίρεση του λαού δεν προέρχεται εκ των κάτω αλλά εκ των άνω , δηλαδή από τις ηγεσίες των κομμάτων του ενδοτισμού . Τούτο σημαίνει πως στη λαϊκή βάση μπορεί να υπάρξει άθραυστη ενότητα υπό την καθοδήγηση μιας εθνικής και λαϊκής ηγεσίας.



13. Πες την άποψη σου για τα κόμματα που συμμετέχουν σήμερα στην Κυπριακή βουλή. Πόσο επηρεάζει ο σιωνιστικός παράγοντας την κυπριακή πολιτική σκηνή ;



Τα κόμματα του κυπριακού κατεστημένου είναι ευθυγραμμισμένα στη γραμμή της υποχώρησης και της υπεράσπισης του τραγέλαφου που λέγεται σοσιαλκαπιταλισμός. Οι τραπεζίτες θησαυρίζουν την ώρα που το κράτος αφαιμάζει την μεσαία τάξη , την εργατιά και την αγροτιά διασφαλίζοντας μόνο την κάστα των δημοσίων υπαλλήλων με παχυλούς μισθούς και συντάξεις και άλλες απολαβές ώστε να έχει την αναγκαία συναίνεση στην αισχρή διακυβέρνηση του τόπου.



Όσο για το σιωνισμό εκείνο που θέλει είναι να μην ενοχληθούν οι αγγλικές βάσεις και να μην υπάρξει ελληνική παρουσία στη Κύπρο. Τα πολιτικά κόμματα του κατεστημένου εξασφαλίζουν αυτή την προοπτική δηλώνοντας μάλιστα ότι είναι έτοιμοι να προχωρήσουν και σε συμμαχία με το Ισραήλ με πρόφαση την εξόρυξη του φυσικού αερίου από την κυπριακή ΑΟΖ.



Εμείς δεν αποκλείουμε συνεργασία με το Ισραήλ σε αυτό το ζήτημα, θεωρούμε όμως άκρως επικίνδυνη την υπαγωγή της ασφάλειας και της άμυνας μας στη στρατιωτική ομπρέλα του Ισραήλ. Μόνο η ισχυρή ελληνική παρουσία στη Κύπρο μπορεί να διασφαλίσει το μέλλον του κυπριακού ελληνισμού.

14. Ως γνωστόν ο Τουρκικός στρατός συνεχίζει να εξοπλίζεται σε όλα τα επίπεδα. Είναι έτοιμη η Εθνική Φρουρά να απαντήσει σε μελλοντική επίθεση των κατοχικών στρατευμάτων ; Το καθεστώς Χριστόφια βοήθησε όλα αυτά τα χρόνιαστην άμυνα του νησιού ;



Το καθεστώς Χριστόφια αλλά και οι προηγούμενες κυβερνήσεις , άφησαν ανοχύρωτη τη Κύπρο. Το πολιτικό κατεστημένο προσανατολίζεται προς λύση και αποστρατικοποίηση . Φαίνεται έχουν κάποιες διαβεβαιώσεις πως αυτή η λύση θα επιβληθεί. Εμείς ζητούμε ενιαίο ελληνικό στρατό , ενιαίο μέτωπο Θράκης - Αιγαίου - Κύπρου ώστε να τεθεί στο τραπέζι των αποφάσεων η στρατηγική της απελευθέρωσης που δεν θα αποκλείει τον ένοπλο αγώνα. Με λίγα λόγια η άμυνα της πατρίδος για να ενδυναμωθεί πρέπει να συνδεθεί με την πολιτική διεκδίκησης και απελευθέρωσης.



15. Γρηγόρης Αυξεντίου, Ευαγόρας Παλληκαρίδης, Μάρκος Δράκος. Ποια τα συναισθήματα σου όταν ακούς τα ονόματα των ηρώων ;



Κορφές υψηλές ηρωικού ήθους . Αυτοί μας καθοδηγούν στον αγώνα. Την φωνή τους που βγαίνει μέσα από τους τάφους δεν μπορεί να τη σιγήσει καμιά ανθρώπινη δύναμη ή εξουσία . Αυτοί αποτελούν την αιώνια φρουρά της πατρίδος.



16. Στην Κύπρο όπως γνωρίζουμε υπάρχουν 2 Αγγλικές στρατιωτικές βάσεις.Ποιες θα πρέπει να είναι οι ενέργειες των Εθνικιστών σύμφωνα με την άποψη σου για την απομάκρυνση τους και αν αληθεύει ότι σήμερα πολλοί Κύπριοι καιΚύπριες συνεργάζονται στις βάσεις αυτές ως συνεργάτες και βοηθοί τουΑγγλικού ιμπεριαλισμού.



Πολλοί κύπριοι εργάζονται στις αγγλικές βάσεις. Μάλιστα ένα από τα επιχειρήματα της δεξιάς για την παραμονή των βάσεων είναι ότι εργοδοτούν κύπριους. Αστείο επιχείρημα. Το σύνθημα να φύγουν οι βάσεις από τη Κύπρο είναι πέρα για πέρα σωστό και δίκαιο. Εμείς προτείνουμε την ακόλουθη μέθοδο.



Πρώτα να περιέλθουν στη κυπριακή δημοκρατία οι κατοικημένες από Έλληνες της Κύπρου εκτάσεις που βρίσκονται πέριξ των συρματοπλεγμάτων των αγγλικών βάσεων , στη Δεκέλεια και στο Ακρωτήρι. Μετά να καταγγελθούν οι συνθήκες εγγυήσεως και συμμαχίας ως και οι πράξεις εκείνες που ορίζουν κυριαρχία στις αγγλικές βάσεις. Να απαιτήσουμε στη συνέχεια τη μετατροπή τους σε βάσεις της Ευρωπαϊκής συναντίληψης για την άμυνα ώστε να χρησιμοποιήσουμε την Ευρώπη ως μοχλό πιέσεως κατά της κυριαρχίας των βάσεων. Να απαιτήσουμε επίσης τον περιορισμό τους σε μια μονάχα περιοχή ως και την κατάργηση των κεραιών echelon που είναι και αιτίες καρκίνου .



Έτσι θα βγάλουμε τα δόντια του θηρίου και θα εξουδετερώσουμε την παρουσία των άγγλων στο νησί. Ευρωπαϊκός στρατός στις νυν αγγλικές βάσεις μαζί με ενιαίο ελληνικό στρατό Ελλάδος -Κύπρου σημαίνει την προστασία του κυπριακού ελληνισμού αλλά και τη σύνδεση της λύσης της πραγματικής δημοκρατίας που προτείνουμε με τα συμφέροντα της ευρωπαϊκής ενδοχώρας και συγκεκριμένα του γαλλογερμανικού άξονα. Ο χειρισμός του ζητήματος των βάσεων είναι αλληλένδετος με τη λύση της δημοκρατίας και την αποχώρηση όλων των κατακτητών από τη γη μας , άγγλων και τούρκων.



17. Πρόσφατα επισκέφτηκε επίσημα την Ιρλανδία η βασίλισσα της Αγγλίας η γνωστή σε όλους μας Ελισάβετ. Ποια τα συναισθήματα σου για τον Ιρλανδικό λαότους μαχητές του IRA και την σημερινή αγγλική πολιτική σκηνή.



Το όνομα αυτής της κυρίας μου θυμίζει τις εκκλήσεις όλου του πολιτισμένου κόσμου για μετατροπή της θανατικής ποινής στον ήρωα μας Ευαγόρα Παλλικαρίδη. Έμεινε παγερή και ανένδοτη όπως τα τέρατα στην αρχαία μυθολογία μας. Σαν ζωγράφος την βλέπω εικαστικά , να στάζει αίμα από τα ρουθούνια της την ώρα που μασά ανθρώπινες σάρκες.



Η Αγγλία μέσω του Ηνωμένου βασιλείου στην ουσία στερεί την ελευθερία των Ιρλανδών , των Σκωτσέζων και των Ουαλών. Είμαστε υπερ της πλήρους ανεξαρτησίας αυτών των εθνών. Αν γίνει αυτό , πολλοί λαοί θα απαλλαγούν από την αγγλική επιβουλή που είναι και το δεξί χέρι του σιωνισμού. Η ανεξαρτησία της Ιρλανδίας θα σπάσει ένα κρίκο της παγκόσμιας σιωνιστικής τυραννίας. Για αυτό εμείς οι εθνικοδημοκράτες τασσόμαστε εναντίον του ΒΝP και της ιδεολογίας του που ασπάζονται ακόμα και οι έλληνες ακροδεξιοί σε Ελλάδα και Κύπρο.


18. Αναφέρσου αν θέλεις αναλυτικά στις καλλιτεχνικές ενασχολήσεις. Ποιες είναι οι ποιητικές σου συλλογές και πότε κυκλοφόρησαν, αν και πως μπορεί κάποιος να τις βρει σήμερα και σε ποιες εκθέσεις ζωγραφικής έλαβες μέρος.



Επίσης ποια είναι τα βιβλία που έχεις εκδώσει κατά το παρελθόν. Υπάρχει περίπτωση να τα βρει κάποιος στην ηπειρωτική Ελλάδα ;



Έχω εκδώσει ποιητικές συλλογές και άλλα βιβλία πολιτικού και ιδεολογικού -φιλοσοφικού περιεχομένου κυρίως με τις εκδόσεις ΕΨΙΛΟΝ και ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ. Πολλά εξαντλήθηκαν και γενικά έχω χάσει επαφή με τους εκδοτικούς οίκους. Ενδεικτικά αναφέρω το «ερειπωμένη πατρίδα» , «προσκλητήριο μάχης» , «ενάντια στους προσκυνημένους», «η θέληση της δυνάμεως στον Νίτσε» και πέντε ποιητικές συλλογές.



Μερικά από τα βιβλία μου δεν είχαν καλή τύχη. Ο εκδότης της «ΕΨΙΛΟΝ» μου ανέφερε ότι εξ αιτίας αυτών τον γρονθοκόπησαν οι αναρχικοί σε έκθεση βιβλίου στην Αθήνα, κάποια άλλα κάηκαν από βόμβα που τέθηκε στο βιβλιοπωλείο της «ελεύθερης σκέψης» και το τελευταίο μου έργο «ενάντια στους προσκυνημένους» κατασχέθηκε το 1998 από τα όργανα της δεξιάς που κυβερνούσε τότε την Κύπρο. Ελπίζω τα μελλοντικά μου έργα να έχουν καλύτερη τύχη. Στη ζωγραφική έχω εξειδικευτεί στην υπαιθριστική τοπιογραφία .



Έκανα 8 ατομικές εκθέσεις και έλαβα μέρος σε πολλές ομαδικές, σε Ελλάδα και Κύπρο. Έργα μου βρίσκονται στη Κερκυραϊκή πινακοθήκη και σε πολλές ιδιωτικές συλλογές. Διαπιστώνω πως ανάμεσα στο λαό υπάρχει αισθητική υγεία και το έργο μου γίνεται αποδεκτό. Στην αντίληψη των νεόπλουτων και των βολεμένων η αξία ενός έργου τέχνης εξαρτάται από το πόσο συνδυάζεται με το χαλί και τη κουρτίνα .



19. Με ποια πρόσωπα κινήσεις ομάδες και συλλογικότητες συνεργάζεστε ως ΕΔΗΚ στην Κύπρο και ποια η άποψη σου για τις Μαύρες Ταξιαρχίες και το ΔΡΑΣΙΣ - ΚΕΣ ;

Πιστεύουμε και στηρίζουμε την αυτόνομη δράση . Υπάρχουν πράγματα που δεν μπορούν να γίνουν από τον πολιτικό φορέα . Πρέπει να υπάρχουν όμως δίοδοι επικοινωνίας και συνεργασίας. Περιμένω περισσότερη δράση από τις «Μαύρες Ταξιαρχίες». Κάνουν καλή δουλειά και έχουν απήχηση στη νεολαία . Αποφεύγουν τις επιδείξεις και τις πασαρέλες και αυτό είναι πολύ θετικό .



Το ΔΡΑΣΙΣ - ΚΕΣ έδωσε μάχες ενάντια στην ομοσπονδία σε καιρούς πλήρους κατάρρευσης του αντιστασιακού μετώπου . Αυτή η δράση θα ολοκληρωθεί ιστορικά αν υψωθεί σε συνείδηση ιδεολογικής και πολιτικής απομάκρυνσης από το σύστημα και τα πατριωτικά του περίπτερα που εξαπατούν και εγκλωβίζουν λαϊκές δυνάμεις .



Εάν όχι, θα παράγει στελέχη για το σύστημα.



20. Πως βλέπεις την κατάσταση στην Ελλάδα και ποια είναι τα κοινά προβλήματα με την Μεγαλόνησο ;



Μας ανησυχούν αυτά που συμβαίνουν στη μητέρα πατρίδα. Η Ελλάδα βρίσκεται υπό κατοχή. Η τραπεζοκρατία και η ξενοκρατία την περισφίγγουν σε ένα ατσάλινο ιστό. Η κατάσταση αυτή έχει αντίκτυπο και στη Κύπρο. Μια ισχυρή Ελλάδα είναι η ελπίδα μας και το όραμα μας. Το ελληνικό κράτος πρέπει να κτιστεί από την αρχή , να πεταχτούν τα σάπια , να μπουν καινούριες βάσεις στην οικονομία , στη διοίκηση , στη παιδεία , να δοθεί πραγματική εξουσία στο λαό και στις παραγωγικές του ενώσεις μέσα από ένα καινούριο σύνταγμα.



Να ορθωθεί ένα δημοκρατικό εθνικοκοινωνικό κράτος που να εδράζεται στην ευρεία λαϊκή συναίνεση. Έχουμε προτείνει πολλά μέσα από την ιστοσελίδα μας . Η κρατικοποίηση του συσσωρευμένου πλούτου , όπως των ιδιωτικών τραπεζών και της εκκλησίας είναι αναγκαία πράξη αναστήλωσης της εθνικής ισχύος . Η ανακήρυξη της ελληνικής ΑΟΖ και η συνομολόγηση ενιαίας ΑΟΖ με την Κύπρο θα βοηθήσει πολύ τα δύο κράτη του ελληνισμού.



21. Ποια η άποψη σου για όλους αυτούς τους Ελληνοκύπριους που επισκέπτονται τα καζίνο, τις υπεραγορές, τις ταβέρνες ακόμα και τους οίκους ανοχής ... στα κατεχόμενα και αφήνουν τα χρήματα τους στον Τούρκο κατακτητή και τους καπιταλιστές ;



Τούτο οφείλεται στο άνοιγμα των οδοφραγμάτων που στην ουσία ήταν προδοτική άρση της εμπολέμου καταστάσεως και αποδοχή των τετελεσμένων της κατοχής . Ο λαός εξωθήθηκε στην οικονομική υποστήριξη της κατοχής μέσα από τις πράξεις και τη προπαγάνδα του προσκυνημένου κατεστημένου. Εκείνοι που λειτουργούν μέσα από υψηλό αίσθημα ευθύνης και αρνούνται να στηρίξουν τη κατοχή είναι λίγοι.



Οι μάζες κινούνται από παραστάσεις και εικόνες που διαμορφώνει το σύστημα της υποταγής . Αυτό είναι νόμος στη συμπεριφορά των μαζών. Την ευθύνη την φέρουν πάντοτε οι ηγέτες που στη προκειμένη περίπτωση είναι συνειδητοί μειοδότες. Εμείς ζητούμε να κλείσουν τα οδοφράγματα , να σταματήσει η ενίσχυση του κατοχικού μορφώματος , να επανέλθει η εμπόλεμη κατάσταση με τους κατακτητές της γης μας στα πλαίσια μιας ευρύτερης διεκδικητικής πολιτικής.



22. Υπάρχει πρόβλημα με τα ναρκωτικά στην Κύπρο ; Τι ρόλο παίζουν όλοι αυτοί που ζητούν να είναι ανοιχτά τα οδοφράγματα ;



Τα ναρκωτικά είναι ένα άλλο μεγάλο πρόβλημα. Ο μεγαλύτερος όγκος έρχεται από τα κατεχόμενα. Η πάταξη αυτού του φαινομένου έχει να κάνει με την καταπολέμηση της διαφθοράς. Οι μηχανισμοί προστασίας του λαού είναι σάπιοι ως το κόκκαλο. Απαιτούνται αυστηρές ποινές , όπως δημεύσεις περιουσιών , φυλακίσεις και εξορίες. Μόνο ένα εθνικό κράτος μπορεί να επιβάλει τη τάξη και να αντιμετωπίσει τα ναρκωτικά και τη διακίνηση τους ως ασύμμετρη απειλή κατά της κοινωνίας .


23. Η άποψη σου για τον Θεόφιλο Γεωργιάδη και την δράση του ;



Πρωτοπόρος αγωνιστής. Είχε κατανοήσει την σχέση του απελευθερωτικού αγώνα των Κούρδων με την δική μας απελευθέρωση. Δυστυχώς δεν βρήκε την στήριξη που έπρεπε και αφέθηκε εκτεθειμένος στις μυστικές υπηρεσίες των τούρκων που αλωνίζουν κυριολεκτικά το νησί ανενόχλητοι. Ο ήρωας Θεόφιλος Γεωργιάδης μας έδειξε το δρόμο που οφείλει να ακολουθήσει η ελληνική στρατηγική.



Χρειάζεται ανοικτή συμμαχία με Κούρδους , Αρμένιους , Ασσύριους και Έλληνες για την απώθηση της βαρβαρότητας από την Μικρά Ασία και την ανάκτηση της ελευθερίας των γηγενών λαών μας. Αυτό θα διασφαλίσει την ειρήνη και θα ωφελήσει τον πολιτισμό.



24. Πόσο δυνατός είναι ο Σιωνιστικός οικονομικός παράγοντας στην Κύπρο ; Ποια η άποψη σου γενικά για τον Διεθνή Σιωνισμό και την κατοχή της Παλαιστίνης ;



Ο σιωνισμός ασκεί παγκόσμια κυριαρχία. Ελέγχει το χρηματοπιστωτικό σύστημα , συνδέεται άρρηκτα με τις τοπικές ολιγαρχίες του πλούτου μέσα από χίλιες διόδους. Είναι γνωστός ο ρόλος της μασονίας και των παρακλαδιών της που αγκαλιάζει όλη την καλή κοινωνία των αφεντικών.



Θαυμάζω τον αγώνα των Παλαιστινίων . Έχουν δικαίωμα να ζήσουν ελεύθεροι στη πατρώα γη τους. Πρέπει να έχουμε φιλικές σχέσεις μαζί τους και να τους στηρίζουμε όπως μπορούμε, προσβλέποντας σε μια καθοριστική στήριξη τους από την Ευρώπη των εθνών που οραματιζόμαστε.



25. ΑΠΟΕΛ ΑΠΟΛΛΩΝ ΛΕΜΕΣΟΥ ΑΝΟΡΘΩΣΗ και άλλες ομάδες έχουν δυνατές εθνικιστικές παρουσίες στην εξέδρα και συσπειρώνουν χιλιάδες Έλληνες της νήσου, μπορούμε και πρέπει ως Εθνικιστές να στρατολογήσουμε κόσμο από το γήπεδο στην ευρύτερη κοινωνία ;



Το ιδανικό είναι να αφήσουμε το ποδόσφαιρο εκτός πολιτικής . Όμως αυτό θα ήταν δυνατό αν υπήρχε ορθή εθνική παιδεία που δεν υπάρχει. Το καθήκον αυτό καλούνται να το επιτελέσουν οι εθνικιστικές οργανώσεις . Φτάνει να γίνεται σωστή δουλειά και να μη μετατρέψουμε την πολιτική σε προέκταση του χουλιγκανισμού . Αυτό θα ήταν ο ενταφιασμός της πολιτικής και του εθνικιστικού λόγου.



26. Πόσο δυνατό είναι το στρατόπεδο των ομοσπονδιακών σήμερα και πως βλέπεις την πιθανολογούμενη μελλοντική εξέλιξη να προωθήσουν κάποιοι ένα δεύτερο σχέδιο Αναν ;


Το στρατόπεδο των ομοσπονδιακών κατέχει την εξουσία. Έχει πλήρη ελευθερία κινήσεων, σχέσεων και διασυνδέσεων . Έχει στρατηγική και μεθοδικότητα. Χρησιμοποιεί τον δόλο , την απειλή , την εύνοια , την αποσιώπηση των αντιπάλων του .



Την ώρα που εμφανίζεται διασπασμένο εξωτερικά, είναι στο βάθος απολύτως ομόθυμο και προχωρά σε πράξεις που δημιουργούν τετελεσμένα. Ο λαός υπνώττει. Οι ειδικοί τηρούν αργυρώνητη σιγή. Φαίνεται ότι πορεύεται μέσω των συνομιλιών και των σχεδίων λύσης ενώ επιβάλλει καταστάσεις δυσμενείς στον κυπριακό ελληνισμό, όπως το άνοιγμα των οδοφραγμάτων, το μνημόνιο συναντίληψης με του ς άγγλους , το διπλό δημοψήφισμα με την συμμετοχή των εποίκων, την παραχώρηση του απευθείας εμπορίου με αντάλλαγμα την επιστροφή της περίκλειστης πόλης της Αμμοχώστου, την σταδιακή εγκατάσταση τούρκων στην ελεύθερη επικράτεια της κυπριακής δημοκρατίας , την επιβολή διχοτομικών ορολογιών που αναβαθμίζουν το κατοχικό μόρφωμα.



Μας ετοιμάζουν ένα νέο σχέδιο μα παράλληλα θέλουν να εξουδετερώσουν ένα νέο ΟΧΙ μέσα από την επανάληψη της εσχάτης προδοσίας του διπλού δημοψηφίσματος με την συμμετοχή των εποίκων που θα οδηγήσει στην πλήρη αναγνώριση της κατοχής.



Το αντιομοσπονδιακό μέτωπο είναι ασύνταχτο και διαλυμένο. Ελεγχόμενο από την εκκλησία που επιδιώκει αντί της απελευθέρωσης, την λεγόμενη βιώσιμη λύση. Μοναδική ξεκάθαρη φωνή της αλήθειας είμαστε εμείς. Χωρίς μέσα , χωρίς φωνή, εκτεθειμένοι σε μιαν άνιση μάχη ενάντια στο κατεστημένο.



27. Αφού σε ευχαριστήσουμε και πάλι ένα τελευταίο μήνυμα σου προς τους Ελλαδίτες Εθνικιστές και Εθνικοσοσιαλιστές αλλά και προς τους Ελληνοκύπριους που μας διαβάζουν και σίγουρα αυτοί είναι εκατοντάδες από όσο είμαστε ικανοί να γνωρίζουμε.



Πρώτα από όλα ζητούμε από τους ελλαδίτες αδελφούς μας να μας καταλάβουν .



Να κατανοήσουν τις ειδικές συνθήκες του αγώνα μας στη Κύπρο και να μας στηρίξουν όπως μπορούν. Όσο για τους ελληνοκύπριους ένα έχω να πω.



Αν δεν κόψουν δια παντός τις σχέσεις τους με το κατεστημένο και να στηρίξουν ανεπιφύλακτα και συμμετοχικά το αυτόνομο Εθνικιστικό Δημοκρατικό Κόμμα , το τελευταίο οχυρό ενάντια στην υποχώρηση, δεν θα ξημερώσει η μέρα της λευτεριάς μας.



Αν συνεχίσουν να στηρίζουν τα πατριωτικά περίπτερα των κομμάτων του ενδοτισμού θα αφήσουν τη πατρίδα να χαθεί. Καμιά εμπιστοσύνη στο κατεστημένο και τα φερέφωνα του.



Ας έλθουν κοντά να δουλέψουμε συλλογικά για να σηκώσουμε τον ήλιο στον ουρανό της πατρίδος.



Το κατεστημένο φαντάζει εξωτερικά ισχυρό , όμως εσωτερικά είναι σάπιο γιατί συντίθεται από ανθρώπους διεφθαρμένους .



Όσα υλικά μέσα και αν διαθέτει δεν θα αντέξει στην αδιάκοπη έφοδο του φλογερού εθνικιστικού πνεύματος. Ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.