Θαυμάστε τον Σιωνιστή Filip Dewinter, σημερινό αρχηγό του ακροδεξιού VLAAMS BELANG.
......................................................................................
Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com
Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.
Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.
Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.
Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.
Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.
Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.
Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.
Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.
Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.
Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.
Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.
Συγχαρητήρια στον συναγωνιστή Άρη Αρίωνα για αυτή την νέα συγκλονιστική αποκάλυψη-βόμβα που αποδεικνύει το πόσο ξεπουλημένη είναι η Χρυσή Αυγή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι το Vlaams Blok σιωνιστικο ακροδεξιο κομμα ηταν οι πραγματικοι επαναστατες εθνικιστες στηριζουμε το λαο της παλαιστινης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο "Vlaams Blok", μετετράπη εις σιωνιστικό μόρφωμα περί το 1991. Αρχικώς δεν ήτο σιωνιστικόν.
ΔιαγραφήΔιαθέτω προσωπικώς εμπειρία, διότι συνδεόμουν μετ'αυτού στην δεκαετία του 80..
αν δεν υπήρχε ο ΜΚ δεν θα μαθαίναμε τίποτα τόσα χρόνια, από τα παρασκήνια της δολοφονίας των 2 παιδιών στο ν ηράκλειο μέχρι τις διασυνδέσεις χρυσής αυγής και φιλοσιωνιστών δεξιών
ΔιαγραφήΚαι ο ελεύθερος κόσμος υποστηρίζει τέτοια ακροδεξιά σιωνιστικα κόμματα παράδειγμα το κομμα της ελευθερίας της Αυστρίας αλλά δεν βλέπω να το κάνεις θέμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα καταλαβαίνω, γιατί ο ακροδεξιός Μιχαλολιάκος υποστηρίζει φανατικά τους Ολιγάρχες Σιωνιστές Τραμπ και Πούτιν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ακροδεξιός υπερκοινοβουλευτικός οικονομισάριος δηλωσίας Μιχαλολιάκος, καταλήγει στον φυσικό ιδεολογικό του χώρο, δηλαδή στα αντίστοιχα Εβραιοσιωνιστικά ακροδεξιά κόμματα της Ευρώπης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤρομερό ξεβράκωμα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο στον ΜΚ και στον παλαίμαχο συναγωνιστή Άρη Αρίωνα για τη νέα αποκάλυψή του.
Το βαρέλι της ακροδεξιάς ξεφτίλας δεν έχει πάτο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά, αποδεικνύεαι ότι έχει σοβαρή βάση η φημολογία που εμφανίζει τον ακροδεξιό δηλωσία Μιχαλολιάκο ως ΚΡΥΠΤΟΣΙΩΝΙΣΤΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα ο μιχαλολιακος δεν ήταν εθνικοσοσιαλιστης πότε άνθρωπος της δεξιάς ήταν πάντοτε.
ΔιαγραφήΣωστά, αλλά εγώ που ήμουν μέλος της ΧΑ για 18 χρόνια είχα την ψευδαίσθηση ότι ο Ν. Γ. Μιχαλολιάκος πίστευε στον "εθνικοσοσιαλισμό" και δυστυχώς δεν ήμουν ο μοναδικός. Με λίγα λόγια, ο Μιχαλολιάκος μας "δούλευε" κανονικά κι εγώ λόγω φανατισμού δεν έβλεπα την πραγματικότητα. Το ίδιο γίνεται και σήμερα με όσους νομίζουν ότι ο νεοσυντηρητικός δεξιός κ. Νίκος Μιχαλολιάκος είναι "εθνικιστής".
ΔιαγραφήΣιγά μην είναι και σοσιαλιστης ο μιχαλοφυρερ χαχαχαχαχαχαχα έλεος το έχετε κάψει εδώ μέσα τελειος
ΔιαγραφήΚαλά ρε αρη αριων έχω μια περιέργεια ερωτευμένος είσαι με την χρυσή αυγή?
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://mavroskrinos.blogspot.gr/2015/05/altermedia-hellas-2011.html
ΔιαγραφήΕγώ μετά και από αυτή την τελευταία τραγική αποκάλυψη του συναγωνιστή Άρη Αρίωνος, είμαι σίγουρος, ότι ο ακροδεξιός Νίκος Μιχαλολιάκος θα πρέπει να ήταν και ρουφιάνος της ΚΥΠ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ.Π.
Υ.Γ. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω σχετικά με αυτό το ζήτημα ή για την εγκυρότητα του περίφημου εγγράφου της ΚΥΠ που είχε δημοσιεύσει η εφημερίδα "Αυριανή", ας μας πληροφορήσει.
Όταν ο Σωτήρης Σοφιανόπουλος δημοσίως - διά τηλεοράσεως - κατήγγειλε τον Νίκο Γ. Μιχαλολιάκο ως έμμισθο πράκτορα της ΚΥΠ βασιζόμενος επί του συγκεκριμένου εγγράφου της ΚΥΠ, ο Ν. Γ. Μιχαλολιάκος υπέβαλε μήνυση εναντίον του. Η υπόθεση εκδικάσθη και πρωτοδίκως την κέρδισε ο ΜΙχαλιάκος, αλλά ο Σωτήρης Σοφιανόπουλος άσκησε έφεση... Όταν εκδικάσθη η σχετική έφεσε την ΚΕΡΔΙΣΕ ο Σωτήρης Σοφιανόπουλος, που σημαίνει ότι τελεσιδίκως το δεδομένο έγγραφο απεδείχθη επισήμως ΕΓΚΥΡΟ και συνεπώς, αδιαμφισβήτητα ο Νίκος Μιχαλολιάκος όντως ήταν ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ της ΚΥΠ.
ΔιαγραφήΠολλοί αμφισβητούν το εν λόγω έγγραφο. κανείς όμως το άψογο πνεύμα συνεργασίας του Ν.Γ.Μ. με τις δυνάμεις καταστολής. Από τον Χ.Κ. μέχρι τον Περίανδρο και τον Γιαννόπουλο δεκάδες οι μαρτυρίες ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι ο μιχαλολιακος είναι χαφιες είναι γνωστό δεν χρειάζεται να το πει ο αρης αριων.
ΔιαγραφήΤο wikileaks στις 13 Οκτωβρίου 2008, επίσημα αποκαλύψε - δημοσιεύοντας ένα μεγάλο αρχείο με έγγραφα της ΚΥΠ - ότι ο Νίκος Γ. Μιχαλολιάκος ήταν μισθοδοτούμενος ρουφιάνος της ΚΥΠ και ουδέποτε ο Μιχαλολιάκος τόλμησε να κάνει μήνυση κατά του Wikileaks....
ΔιαγραφήΔείτε εδώ:
https://wikileaks.org/wiki/Greek_KYP_intelligence_payroll_including_politicians,_1981
Δείτε το σχετικό έγγραφο της ΚΥΠ από την ιστοσελίδα του Wikileaks:
https://file.wikileaks.org/file/kyp-payroll-excerpt-1982.pdf
Μαύρε Κρίνε και στον στρατό, ΧΑΦΙΕΣ και ΤΣΑΤΣΟΣ (αρχιβισματούχος) ήταν ο Νίκος Γ. Μιχαλολιάκος.
ΔιαγραφήΤον θυμάμαι πολύ καλά. Ήμουν στην 31η μοίρα καταδρομών και αρχές του 1982 μας είχαν πάει για εκπαίδευση στην Ρεντίνα. Εκεί λοιπόν, συνάντησα τον Ν. Γ. Μιχαλολιάκο να κόβει βόλτες μέσα στο στρατόπεδο με πολιτική περιβολή. Αμέσως, οι παλαιότεροι συνάδελφοι μου είπαν, "ωχ, πρόσεχε αυτόν τον τύπο, είναι πολύ μεγάλος ΧΑΦΙΕΣ!"
Λίγο αργότερα, ένας άλλος συνάδελφος με ενημέρωσε, ότι ο Ν. Γ. Μιχαλολιάκους του είχε επιδείξει μία ταυτότητα ΟΑΣ (Ομάς Ασφαλείας Στρατοπέδου), δηλαδή, είχε μία ειδικότητα την οποία έπαιραν μόνον όσοι ήταν σκληροπυρηνικοί ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΙ και ΑΡΧΙΒΙΣΜΑΤΟΥΧΟΙ.
Και να σκεφτεί κανείς, ότι όλα αυτά έγιναν μετά την περιβόητη δίκη Μιχαλολιάκου με τα εκρηκτικά κλπ...!
Υ.Γ. Αν κάποιος γνωρίζει περισσότερα, ας μας γράψει για να συνθέσουμε το πλήρες ρουφιανοπροφίλ του Μιχαλολιάκου.
υπάρχουν κάποιες αποδείξεις για την ταυτότητα κλπ;
ΔιαγραφήΜΚ, φυσικά και δεν έχω αντίγραφο αυτής της ταυτότητας. Απλά, είναι προσωπική μου μαρτυρία και κάποιων φίλων που τότε συνυπηρετήσαμε.
ΔιαγραφήΩστόσο, είναι πανεύκολο για τις κρατικές υπηρεσίες, αλλά και για τους δημοσιογράφους που έχουν άκρες, εφόσον "θελήσουν" να ψάξουν και να βρουν που υπηρετούσε ο Ν. Γ. Μιχαλολιάκος εκείνη την περίοδο και ποιά ακριβώς ειδικότητα είχε.
Συναγωνιστές, εγώ δεν γνωρίζω τι έκανε στο στρατό ο Νίκος Μιχαλολιάκος, αλλά εκείνο που ξέρω, είναι ότι όταν ο αδελφός του, Ιωάννης Μιχαλολιάκος, έγινε αρχηγός όπλου και μάλιστα έφτασε στον βαθμό του ΑΝΤΙΣΤΡΑΤΗΓΟΥ, στα γραφεία μας πούλαγε παραμύθια ότι ο αδελφός του υπέφερε και είχε στερήσεις βαθμών, ότι είχε μείνει στον βαθμό ταγματάρχη και ότι τον είχαν "παροπλίσει" λόγω της συγγένειάς του με έναν "ναζιστή"!
ΔιαγραφήΑργότερα, όταν έφυγα από την ΧΑ για προσωπικούς λόγους (καλαοκαίρι του 2012), κατάπληκτος έμαθα την αλήθεια και τότε κατάλαβα ότι ανέκαθεν όλη η οικογένεια Μιχαλολιάκου ήταν πιόνια του Συστήματος, γιατί αν δεν είσαι του συστήματος, μετά βίας θα καταφέρεις να φτάσεις στον βαθμό του συνταγματάρχη.
Κ.Α.
http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2013/09/blog-post_7988.html
Διαγραφήδεν υπάρχει ανάγκη για αριστερές πηγές, οι εθνικιστές και οι εθνικοσοσιαλιστές γνωρίζουν ...
ΔιαγραφήΜαύρε Κρίνε, διάβασα τα σχόλια κι εγώ με τη σειρά μου έχω να καταθέσω την δική μου μαρτυρία σχετικά με τo στρατιωτικό του Μιχαλολιάκου.
ΔιαγραφήΣτα τέλη Ιανουαρίου με αρχές του Φεβρουαρίου του 1982 ήμουν στην 32η Μοίρα Καταδρομών στην Ρεντίνα για εκπαίδευση και ασκήσεις.
Τον Μιχαλολιάκο τον ήξερα προσωπικά από την "4η Αυγούστου" και εκείνη την εποχή ήμουν μέλος στο "ΕΝΕΚ".
Μια μέρα είδα τον Μιχαλολιάκο μέσα στο στρατόπεδο με πολιτικά ρούχα να πηγαίνει προς τους θαλάμους στρατιωτών. Εκείνη την στιγμή ήταν δίπλα μου ο υποδιοικητής και τον ρώτησα με απορία "τί κάνει εδώ αυτός;" και μου απάντησε "μην δίνεις σημασία, είναι συνάδελφός σου, έφεδρος αξιωματικός των καταδρομών, απλά αυτός είναι λουφαχτός και υπηρετεί στη διοίκηση της 3η Στρατιάς στο Α2". Για να είμαι ειλικρινής, εκείνη τη στιγμή δεν μου έκανε τόσο μεγάλη εντύπωση ότι είχε βίσμα και υπηρετούσε σε τέτοια θέση, όσο το καταπληκτικό γεγονός ότι παρέμενε έφεδρος αξιωματικός, ενώ υποτίθεται ότι είχε καθαίρεση βαθμού λόγω της γνωστής ιστορίας...
Τέλος πάντων, τον Μιχαλολιάκο δεν τον ξανασυνάντησα και ούτε γνωρίζω κάτι παραπάνω.
Πρέπει να είναι αληθές αυτό το ιστορικό με τη στρατιωτική θητεία Μιχαλολιάκου, γιατί προ δεκαετίας είχα ακούσει κάποιον να λέει ότι συνηπυρέτησε με τον Ν.Γ.Μιχαλολιάκο το 1092 στα γραφεία της διοίκησης στο 3ο Σώμα Στρατού.
ΔιαγραφήΤότε, ήμουν μέλος της ΧΑ και δεν είχα δώσει σημασία, γιατί το θεώρησα σαν ιστορία για αγρίους.
Αν θυμάμαι καλά, ο άνθρωπος αυτός, είχε αναφέρει ότι ο Μιχαλολιάκος ήταν έφεδρος αξιωματικός καταδρομών που έκανε το υπόλοιπο της θητείας του και ότι ήταν στο τμήμα της ΚΥΠ στο Γ' Κλάδο Αντικατασκοπείας.
Α.Π.
υπάρχουν πολλά σενάρια και πολλές φήμες. ελάχιστοι γνωρίζουν τέτοιες λεπτομέρειες. κρατάμε επιφυλάξεις αν και ο ρόλος του κυρ νίκου είναι γνωστός εδώ και δεκαετίες
ΔιαγραφήΜΚ και εγώ έχω ακούσει μια ανάλογη ιστορία σχετικά με τη στρατιωτική θητεία του ακροδεξιού αστού Μιχαλολιάκου από κάποιον συντοπίτη μου.
ΔιαγραφήΓ.Π. (Κόρινθος)
Καλά κάνετε και αποκαλύπτετε τη Χρυσή Αυγή. Λυπάμαι που το λέω,αλλά η Μάνη (ναι! η Μάνη) είναι φωλιά ιουδαϊκή. Εκεί κατέφυγαν οι Ιουδαίοι που έδιωξε ο Όσιος Νίκων ο Μετανοείτε από τη Σπάρτη. Από εκεί άλλωστε, όπως εγγράφως έχει τεκμηριωθεί, κατάγεται και η οικογένεια Μητσοτάκη. Άλλωστε Μιχαλολιάκος είναι Μιχάλης συν Λιάκος. Τα αυθεντικώς μανιάτικα επώνυμα είναι μορφή υποκοριστικών ονομάτων βαφτιστικών (Γκητάκος<Νικήτας, Τζανετάκος<Τζανής κ.λπ.) Η κατάληξη -άκος παρασύρει, όπως ακριβώς και η κατάληξη -άκης στο επώνυμο Μητσοτάκης: την ακούει κάποιος, δεν συνειδητοποιεί ότι πρόκειται για όνομα τεχνητό, σύνθετο (Μήτσος συν Τάκης) και λέει αφελώς: εντάξει, Κρητικός είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημήτριος Τσεργίνης
Ρε φιλε σοβαρά βγάλε κανένα βιβλίο μπροστά σου είναι ένα τίποτα ο Βελοπουλος μιλάμε θα γράψεις μυθιστόρημα εσύ έλεος ποια ο σιωνισμος είναι εχθρός της ανθρωπότητας επιτέλους καταλάβετε το όχι οι σημιτες σαν λαός
ΔιαγραφήΕπιστημονικής φαντασίας έργο βγάλε Δημήτρη θα κάνει πάταγο.
ΔιαγραφήΦοβερή σαπίλα στην ηγεσία της ακροδεξιάς ΧΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Νίκος Μιχαλολιάκος είναι ο Αλέξης Τσίπρας της δεξιάς. Βίοι παράλληλοι...
ΑπάντησηΔιαγραφή"Φωτιά και τσεκούρι" στους προσκυνημένους "νενέκους" της ακροδεξιάς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ νοσηρή απληστία για το χρήμα και την εξουσία οδήγησε τον Μιχαλολιάκο σε αυτή την φοβερή κατάντια. Και ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα!
ΑπάντησηΔιαγραφήυπάρχει ένα σχετικό έγγραφο από την δικογραφία με την κρυφή διάρθρωση της χρυσής αυγής ως Στοά
ΑπάντησηΔιαγραφήσε ιστολόγιο 'αθέατη γνώση' γράφει ότι βρέθηκε στην οικία Παππά κατά τις έρευνες
http://air.news.gr/cov/xa/xakodikas.pdf
Μαύρε Κρίνε, έχει γίνει χαμός στην ΧΑ με την συγκεκριμένη ανάρτηση, τάχουν χαμένα, δεν ξέρουν πως να το διαχειριστούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι απίστευτος ο βαθμός εκφυλισμού της ακροδεξιάς Χρυσής Αυγής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι κ γνωστο κανα δυο εβραιοπουλα στο κομμα ;)... Δεν θυμαμαι ονοματα αλλα υπαρχουν..καλησπερα σε καθε ελλην..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σιχαμερή η κοινοβουλευτική συστημική ακροδεξιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά, η ακροδεξιά Χρυσή Αυγή αποδεικνύεται ότι είναι η ΧΡΥΣΗ ΡΕΖΕΡΒΑ του Συστήματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα τα πολιτικά κόμματα του Κοινοβουλίου είναι ελεγχόμενα από το σύστημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Μασονία έχει διαβρώσει τα πάντα.
Καλά σοβαρά εσύ τώρα το κατάλαβες.
ΔιαγραφήΣίγουρα δεν είναι τυχαίο, ότι στην Χρυσή Αυγή υπάρχουν Σατανιστές...
ΑπάντησηΔιαγραφήηλίθιοι υπάρχουν ποιοι σατανιστές
ΔιαγραφήΓια όσους πέρασαν από την ΧΑ είναι γνωστοί. Μην ξεχνάμε ότι κάποτε και ο Μιχαλολιάκος έγραφε κείμενα κατά του χριστιανισμού, σατανιστικά ποιήματα κλπ
ΔιαγραφήΠάντως, ο Σατανισμός συνήθως ταυτίζεται με τον Ηλιθιότητα.
Ευτυχώς συναγωνιστές εγώ δεν πέρασα από ΧΑ, αλλά έχω διαβάσει κάποια σατανιστικά κείμενα της ΧΑ που έχουν δημοσιευτεί στο διαδίκτυο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩστόσο, υπάρχει βίντεο στο διαδίκτυο με τον ανεγκέφαλο Γιώργο Γερμενή βουλευτή της Χρυσής Αυγής, που φορά μπλουζάκι με τον ανάποδο σταυρό των ΣΑΤΑΝΙΣΤΩΝ, το είχε φορέσει ειδικά για να παραδοθεί - ενώπιον των καμερών όλων των ΜΜΕ - στη ΓΑΔΑ, όταν είχαν γίνει οι περίφημες συλλήψεις βουλευτών της Χρυσής Αυγής..., λογικά αν ο Μιχαλολιάκος ήταν και στο ελάχιστο Χριστιανός θα τον είχε ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ αμέσως ή τουλάχιστον ΔΕΝ θα τον έβαζε ξανά ως υποψήφιο βουλευτή στην ΧΑ, αλλά ΔΕΝ έκανε τίποτα απολύτως.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Πέτρος
Η ενασχόληση του Μιχαλολιάκου με τον Σατανισμό ήταν μια επιδερμική ενασχόληση όπως κάθε τι το οποίο προσεγγίζει. Ο αντικληρικαλισμός δεν είναι απαραίτητα σατανισμός. Επίσης οι χριστιανοί οτιδήποτε δεν το αποδέχονταν το ονόμαζαν σατανιστικό. Ας μην ξεχνάμε ότι η πεντάλφα πχ έχει σχέση με την σχολή του Πυθαγόρα και την Θέα Αφροδίτη ...
ΔιαγραφήΌπως υπήρχαν Παγανιστές Ε.Σ στην ΧΑ υπήρχαν και Χριστιανοί. Γιατί να τον διαγράψει ... μέλος της κομματικής αυλής είναι μέχρι και σήμερα και συνένοχος για την κατάντια του ελλαδικού εθνικισμού με αποκλειστική ευθύνη τους νέοχρυσαυγίτες και τα φερέφωνα τους
ΔιαγραφήΘα έπρεπε να τον διαγράψει τον "Καιάδα" (και όχι μόνο), εφόσον μετά το 2011, ο Μιχαλολιάκος απέρριψε τον Εωσφορικό Παγανισμό και εμφανίζεται δημοσίως ως πιστός της Χριστιανικής Ορθόδοξης πίστης.
ΔιαγραφήΟι περισσότεροι που ασχολούνται με τον Παγανισμό στην Ελλάδα και που δηλώνουν "Παγανιστές", "Εθνικοί", "Βοτανιστές" ή "Οντινιστές" κλπ, είναι Μασόνοι. Τυχαίο; Δεν νομίζω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΩΣΤΑΣ
δεν διαφωνώ ότι υπάρχουν κανείς δεν γνωρίζει πόσοι ...
Διαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=cfvL4p8p0L8
Διαγραφήέλεος φίλτατε όχι και τον Φουράκη! :)
ΔιαγραφήΜέχρι το 2014, αρκετοί βουλευτές και στελέχη της ακροδεξιάς ΧΑ, φόραγαν δημόσια μπλουζάκια με σατανικά σύμβολα από γνωστά μουσικά γκρουπ, αλλά επειδή έφαγαν χοντρό κράξιμο από ψηφοφόρους τους, τώρα το αποφεύγουν και παρουσιάζονται προς τα έξω σαν χριστιανοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτοί είναι ικανοί να φορέσουν και την μάγια την μέλισσα! σημασία έχει ότι στο όνομα της πατρίδας και οι 300 παίρνουν 8.000 τον μήνα! εσένα τα μπλουζάκια σε πείραξαν;
ΔιαγραφήΕιμαι κατα του σιωνισμου εγω προσωπικα μπραβο σου για αυτη σου την αναρτηση δεν με νοιαζει αμα ειναι γαμψωμυτιδες οι εβραιοι ειμαι αντισιωνιστης το τονιζω οχι αντισημιτης για αυτο και στηριζω τα αντισιωνιστικα κρατη οπως την συρια το ιραν και το λιβανο.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.ideapolis.info/2016/11/blog-post_24.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρε θεση μαυρε κρινε στηριζουν την εμετικη σιωνιστικη ακροδεξια.
Με τον Δημήτρη Παπαγεωργίου έχουμε διαφωνήσει ανοιχτά και δημόσια επί σειρά θεμάτων
Διαγραφήhttp://mavroskrinos.blogspot.gr/2015/06/43-patria.html
από κει και πέρα το ΙΔΕΑΠΟΛΙΣ είναι σύλλογος αυτόνομων ανένταχτων και είναι δικό τους θέμα το τι θα δημοσιεύσουν.
Διαφωνούμε με διάφορα ιστολόγια την ίδια στιγμή όμως επί προσωπικού επιπέδου και ιδεολογικού και στο 90% στις εξωκοινοβουλευτικές ομάδες υπάρχει συνεργασία και συμφωνία απόψεων.
καλή η προσπάθεια σου να δημιουργήσεις εντυπώσεις.
Ο Δημήτρη Παπαγεωργίου στηριζει τον κρανιδιωτη και το κομμα του κανεις λαθος δεν προσπαθω να δημιουργησω εντυπωσεις απλως βλεπω οτι μονο με την χρυση αυγη ασχολεισαι
Διαγραφήυπάρχουν δεκάδες άρθρα για τους αντιφα, δεκάδες για την ακροδεξιά και το καθεστώς. μάλλον δεν τα έχεις διαβάσει. αναμένω την άποψη σου για την πρόσκληση και φιλοξενία ακροδεξιού κόμματος σιωνιστικών πρακτικών στην ελλάδα από το κόμμα της ΧΑ που τόσο αγαπάς
ΔιαγραφήΚαλά κάνεις και κράζεις την σιωνιστική ακροδεξιά και τους φιλοσιωνιστες τράμπ και πουτιν αλλά το ιδεαπολις είναι υπέρ του φιλοσιωνιστικου αυστριακού FPO διάβασα το άρθρο τους και είναι υπέρ του τραμπ υπερ FPO
ΔιαγραφήΡέ φιλε τώρα σοβαρολογεις αγαπάω την χρυσή αυγή είσαι με τα καλά σου τώρα το είδα την σιχαίνομαι απεριόριστα με μπερδεύεις με κάποιον άλλο απλώς λέω ότι ασχολείσαι μόνο με την ΧΑ
ΔιαγραφήΗ δημοσίευση εκδηλώσεων του κύκλου Ιδεάπολις δεν σημαίνει ταύτιση με τις συνολικές απόψεις του εν λόγω κύκλου.
ΔιαγραφήΑυτό σου λέω ότι δεν ασχολούμαστε μόνο με την ΧΑ. Από το 2007 υπάρχουν 2610 άρθρα και για την ΧΑ είναι περίπου 100 ...
ΔιαγραφήΕπιτελους ο ελληνικος εθνικισμος πρεπει να απεγκλωβιστει απο την ακροδεξια και μιλαω για κομματα οπως το FPO NATIONAL FRONT VLAAM BELANG AFD UKIP δεν ειναι εθνικιστες αυτοι ειναι ακροδεξιοι φιλοσιωνιστες.
ΔιαγραφήΥΓ δεν ταυτιζω τον αντισιωνισμο με τον αντισημιτισμο ειμαι βαθια αντισιωνιστης αλλα σεβομαι τους σημιτες παλαιστινιους η εβραιους που ζουν στην γη τους.
Δεν είναι τυχαίο και το γεγονός, ότι ο συστημικός ακροδεξιός δηλωσίας Νίκος Μιχαλολιάκος, πιστεύει ότι οι Ελευθεροτέκτονες (Μασόνοι) είναι "αληθινοί πατριώτες" και επίσης υποστηρίζει με πάθος το Σατανικό σύνθημα των Ιησουητών/Εβραιοσιωνιστών: "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα".
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ηγεσία της ΧΑ προωθεί όλες τις "αρετιές" του Σιωνισμού και του Σατανισμού: απληστία, υλισμός (κοινοβουλευτική κονόμα), υπερηφάνεια, εγωισμός, μνησικακία, εμπάθεια, μίσος, υποκρισία, διχόνοια, αχαριστία κλπ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι «Εθνικιστές» της Στοάς και της Συναγωγής:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://deltio11.blogspot.com/2016/11/blog-post_788.html
Ευτυχώς για εμάς τους εθνικιστές, οι μάσκες ήδη έπεσαν και τα ακροδεξιά πολιτικά καθάρματα/ρουφιάνοι της Στοάς και της Συναγωγής αποκαλύφθηκαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς ακολουθήσουν την πολιτικάντικη συστημική ακροδεξιά Χρυσή Αυγή οι δειλοί, οι καιροσκόποι, τα λαμόγια και οι αποκοιμισμένες μάζες των αμνών/ψηφοφόρων.
Η ΧΑ στήθηκε από Μασόνους Σατανιστές και γι'αυτό, από το 1ο κιόλας τεύχος της Χρυσής Αυγής, ο Μιχαλολιάκος εξυμνούσε το "αστραφτερό σκοτάδι". Το "αστραφτερό σκοτάδι" υμνείται μόνον από τους μυημένους Μασόνους και Σατανιστές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈπειτα, ας μην ξεχνάμε το βιβλίο του Οδυσσέα Πατεράκη, "ΤΟ ΑΣΤΡΑΦΤΕΡΟ ΣΚΟΤΑΔΙ", εκδόσεις "Ελεύθερη Σκέψις", το 1982. Ο Πατεράκης, παραμένει, όχι τυχαία, ένα από τα βασικά στελέχη της Χρυσής Αυγής.
Ως γνωστόν, ο Πατεράκης και ο Μάστορας, είναι Σατανολάτρες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκούγεται, ότι Πατεράκης και Μάστορας, είναι υπεύθυνοι για την επίσημη ιστοσελίδα της Χρυσής Αυγής. Αν ισχύει, τότε και ολόκληρη η Χρυσή Αυγή ελέγχεται από τους Σιωνιστές/Σατανιστές.
το μόνο ΚΑΚΟ που αποδέχονται σήμερα είναι ο αστικός κοινοβουλευτισμός
ΔιαγραφήΜαύρε Κρίνε, δεν μας τα λες καθόλου καλά. Δηλαδή, όλοι εμείς που αποχωρήσαμε από την Χρυσή Αυγή αηδιασμένοι πριν ο ακροδεξιός Μιχαλολιάκος γίνει δημόσια δηλωσίας και υποτακτικός του Κοινοβουλευτισμού, είμαστε μαλάκες;
ΔιαγραφήΜαύρε Κρίνε, είναι πάρα πολύ περίεργο που ξαφνικά δεν βρίσκεις να υπάρχει κάτι άλλο αρνητικό στην εκφυλισμένη ακροδεξιά Χρυσή Αυγή.
Διαγραφήτο μόνο περίεργο είναι το σχόλιο σου. τι εννοείς;
Διαγραφή8:48 μ.μ.
Διαγραφήμάλλον κάπου έχεις μπερδευτεί ... τι δεν κατάλαβες
Εννοώ, ότι όποιος είναι στον "χώρο" γνωρίζει τον "βίο και την πολιτεία" του Μιχαλολιάκου και πραγματικά είναι πάρα πολύ περίεργο που το ΜΟΝΟ κακό που βλέπεις στην ΧΑ είναι ο "αστικός κοινοβουλευτισμός".
ΔιαγραφήΔηλαδή, αύριο αν ο Μιχαλολιάκος σου φόραγε μια συστημική αστική ακροδεξιά δικτατορία στο κεφάλι, θα γούσταρες; Ή αν ο ακροδεξιός Μιχαλολιάκος στο μέλλον καιροσκοπικά απαρνηθεί τον κοινοβουλευτισμό, θα προσκυνούσες την οικογένεια Μιχαλολιάκου;
μα δεν είναι μόνο αυτό, και απόδειξη είναι τα 131 άρθρα για την ακροδεξιά και την ΧΑ. διάβασε τα αν θες και θα καταλάβεις.
ΔιαγραφήΜαύρε Κρίνε, σε ευχαριστώ που ξεκαθάρισες τα πράγματα.
ΔιαγραφήΗ αστική ακροδεξιά Χρυσή Αυγή, έχει ξεπουληθεί προ πολλού στην Σιωνιστική Συναγωγή του Σατανά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ μαζί σου συναγωνιστή. Θεωρώ, ότι αυτός είναι και ο βασικός λόγος που οι διεθνείς τραπεζίτες θα φέρουν στην εξουσία τον Μιχαλολιάκο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε δυό λόγια, αναμένονται μεγάλα δεινά για την πατρίδα μας από τον "Τσίπρα"/Μιχαλολιάκο της ακροδεξιάς Χρυσής Αυγής.
Δεν είναι μόνο η χρυσή αυγή που στηρίζει την σιωνιστική ακροδεξιά σε στυλ FPO VLAAM BELANG υπάρχουν και άλλοι που στηρίζουν την σιωνιστική ακροδεξιά ελπίζω σε δημοσίευση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ εγώ στηρίζω όλα τα αντισιωνιστικα κινήματα είτε σε Ευρώπη είτε στην μέση ανατολή
Epic
Δυστυχώς, δεν είναι μόνο η ακροδεξιά Χρυσή Αυγή, είναι ευρύτερο το πρόβλημα "διαπλοκής" Μασονίας, Ιλλουμινάτι, Σατανισμού... με κόμματα, συλλόγους, οργανώσεις και βιβλιοπωλεία που εμφανίζονται ως "πατριωτικά", "εθνικιστικά" ή "εθνικοσοσιαλιστικά".
ΑπάντησηΔιαγραφήλες για αυτούς που στήριζαν το ΝΑΙ στο δημοψήφισμα και προβάλλουν μπρέιβικ και όλη την ακροδεξιά σαπίλα;
ΔιαγραφήΝαι, αναφέρομαι και σε αυτούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αστική συστημική ακροδεξιά Χρυσή Αυγή έχει διαβρωθεί από τις Σιωνιστικές ακαθαρσίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι νεοέλληνες έχουν γίνει δειλοί, που το μόνο που κάνουν είναι να βιώνουν την εθνική καταστροφή της χώρας μας και απλά να ψηφίζουν κάθε φορά ως μεγάλα κορόιδα αντίχριστα συστημικά κόμματα για να κονομάνε οι επαγγελματίες πολιτικάντηδες σαν τον ακροδεξιούλη Νίκο Μιχαλολιάκο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυναγωνιστές, ας μην ξεχνάμε ότι στην Χρυσή Αυγή υπάρχουν άτομα άκρως Ρωσόδουλα που δηλώνουν Καμπαλιστές και Ταλμουδιστές. Φυσικά, τίποτα δεν είναι τυχαίο.
ΑπάντησηΔιαγραφήπολύ ενδιαφέρον, έχεις κάποιο στοιχείο να το προβάλλουμε;
ΔιαγραφήΓνωρίζω τουλάχιστον 3 άτομα από τα κεντρικά γραφεία της Χρυσής Αυγής, όπου δηλώνουν Καμπαλιστές/Ταλμουδιστές. Όπου εκεί, μπορούσες να ακούσεις καθημερινά απίστευτες μαλακίες, όπως "η Καμπάλα είναι ιερό βιβλίο των Αρίων" και άλλα πολλά.
ΔιαγραφήΕδώ θα ήθελα να σημειώσω ότι ο Ν.Γ.Μιχαλολιάκος σε εμάς που ήμασταν απλά μέλη εμφανιζόταν ως κανονικός χριστιανός και αυτό ήταν πάρα πολύ περίεργο, γιατί την ίδια στιγμή στενοί φίλοι και συνεργάτες του ανοιχτά μιλούσαν κατά του χριστιανισμού, υπέρ του πολυθεϊσμού του παγανισμού και ορισμένοι μάλιστα και υπέρ του σατανισμού.
Επίσης, στα κεντρικά γραφεία της Χρυσής Αυγής, είχα γνωρίσει και 2 ιλλουμινάτι φανατικούς οπαδούς του Ντούγκιν, όπου ένας από αυτούς "στρατολογούσε" επιλεκτικά μέλη της ΧΑ στους Ιλλουμινάτι.
Δεν θέλω να σου γράψω κάτι παραπάνω, τα ονόματά τους είναι γνωστά για όσους υπήρξαν ή συνεχίζουν να είναι μέλη στα κεντρικά γραφεία της ΧΑ τα τελευταία 3 χρόνια.
Ήμουν μέλος της Χρυσής Αυγής για 4 περίπου χρόνια, στις αρχές της δεκαετίας το 90, στα γραφεία της οδού Κεφαλληνίας. Από τότε στην ΧΑ υπήρχαν Μασόνοι, εγώ προσωπικά είχα γνωρίσει δύο Ροδοσταυρίτες, έναν Ελευθεροτέκτονα και έναν Θεοσοφιστή. Όλοι τους ανήκαν στον στενότερο κύκλο του Μιχαλολιάκου. Οι δύο από αυτούς αρθρογραφούσαν και στο περιοδικό Χρυσή Αυγή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα γραφεία θυμάμαι υπήρχε πολύ αρρωστημένη ατμόσφαιρα, έβρισκες κάθε λογής άτομα! Από άτομα που ασκούσαν μαύρη μαγεία και προπαγάνδιζαν υπέρ του σατανισμού, αντιχριστιανούς παγανιστές που έκαναν τελετές επίκκλησης αρχαίων θεοτήτων και πνευμάτων, υποστηρικτές του Γκουρτζίεφ, του Σουφισμού, της Καμπάλα, μελετητές της Σατανικής Μαύρης Βίβλου του Λαβέι, βιβλία Σολωμονικής, το βιβλίο του Κόκκινου Δράκου, το Νεκρονομικό και άλλα τέτοια.
Οπότε, είναι "φυσιολογικό" που οι σιωνιστές έχουν την ΧΑ υπό τον έλεγχό τους.
Γιάννης
Δυστυχώς, έχει δίκιο ο συναγωνιστής, εγώ έγινα μέλος στην ΧΑ το 2009 και είχα αναπτύξει μια σχετική "φιλία" με στενό φίλο/συνεργάτη του Μιχαλολιάκου, ο οποίος ήταν Μασόνος .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο 2011 μου αποκάλυψε εμπιστευτικά, ότι ήταν αρκετοί χρυσαυγίτες μέλη σε Μασονικές Στοές και ο ίδιος ήταν υψηλόβαθμος Μασόνος 31ου βαθμού.... Εγώ μετά από αυτό, σοκαρίστηκα και άρχισα να αραιώνω τις επισκέψεις μου στα γραφεία και να αποφεύγω την συμμετοχή μου σε δράσεις, μέχρι που σταμάτησα να πηγαίνω. Το πιο φοβρό ήταν ότι είχα ακούσει ομιλία του συγκεκριμένου "συναγωνιστή" στα γραφεία, ο οποίος υποκριτικά ήταν πολύ επιθετικός κατά της Μασονίας!
Επίσης, ΜΚ θα ήθελα να σου πω, ότι υπήρχαν άτομα μέλη της κίνησης, που έλεγαν ανοιχτά ότι ήταν Σατανιστές, αλλά τότε δεν είχα δώσει σημασία στα λεγόμενά τους.
Για να φτιάξουν κανά πατσά καλοί είναι, ο καθένας δηλώνει ότι θέλει μόνο και μόνο για να βρεί μια σχέση ή να παίξει το παινχίδι της καθεστωτικής κυβέρνησης. Παραπομπή στα 131 άρθρα μας για την ακροδεξιά. Εκεί να δεις αποκαλύψεις
ΔιαγραφήΣυγχαρητήρια σε όσους μας αποκαλύπτουν την τεράστια σαπίλα της ακροδεξιάς Χρυσής Αυγής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΩΣΤΑΣ (Αυτόνομος Εθνικιστής)
Μαύρε Κρίνε, θα μπορούσες να πάρεις μια συνέντευξη από τον Άρη Αρίωνα, που να αναφέρεται στην σχέση Σατανιστών-Ιλλουμινάτι-Ρωσοδουλείας-Χρυστής Αυγής-Ντούγκιν...;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα για το οποίο πιστεύω ότι όπως θέλω να ενημερωθώ εγώ, θέλουν και άλλοι πολλοί αναγνώστες του ΜΚ.
καλή ιδέα
ΔιαγραφήΩραία κι'εγώ θέλω να διαβάσω μια συνέντευξη του Άρη Αρίωνος πάνω στο σχετικό ζήτημα.
ΔιαγραφήΠέτρος
Το αποκαλυπτικό κείμενο του Άρη Αρίωνος, καθώς και τα σχόλια που ακολούθησαν τράνταξαν για τα καλά την ακροδεξιά Χρυσή Αυγή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκούγεται ότι ο Μιχαλολιάκος έδωσε αυστηρή εντολή σε όλους τους Μασόνους, Σατανιστές και Πολυθεϊστές που τον πλαισιώνουν, από εδώ και στο εξής να δηλώνουν "ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΕΣ", ώστε να μην χάνει Χριστιανούς ψηφοφόρους.
Οι ακροδεξιοί Μασόνοι της Χρυσής Αυγής σκέφτονται μόνο τους παραπάνω ψήφους που θα πάρουν στις επόμενες εκλογές και αδιαφορούν πλήρως για το μέλλον αυτού του τόπου. Ο ακροδεξιός συστημικός φιλομασόνος Ν.Γ.Μιχαλολιάκος ως γνήσιος πολιτικάντης, απλά ακολουθεί την πολιτική τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω αν υπάρχει κάποια γραμμή από τα κεντρικά γραφεία και τον Μιχαλολιάκο, αλλά πριν λίγες μέρες που είχα βγει για καφέ με ένα φιλαράκι μέλος της Χρυσής Αυγής που έλεγε παλιά ανοιχτά ότι στο θρήσκευμα ήταν "εθνικός, την τελευταία φορά, όταν πιάσαμε συζήτηση με αφορμή την αποκάλυψη του Άρη Αρίωνς και το περιεχόμενο των σχολίων στο Μαύρο Κρίνο, μου είπε, "εμείς είμαστε ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΕΣ, το ίδιο και οι Μασόνοι και οι Εωσφοριστές που υπάρχουν στην Χρυσή Αυγή, οπότε δεν βλέπω να έχουν πρόβλημα οι Χριστιανοί εθνικιστές και ψηφοφόροι με εμάς"!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης, μου ανέφερε, ότι ο κόσμος δεν ασχολείται με αυτά, παρά μόνο κάποιοι "κωλυμένοι αντιμασόνοι, αντισατανιστές, αντινεοεποχίτες Χριστιανοί και ο ΜΚ" που κάνει αντιπολίτευση στον Μιχαλολιάκο για "άγνωστους προσωπικούς" του λόγους.
Εγώ πιστεύω, ότι από μόνο του, το γεγονός ότι ο Κασιδιάρης δηλώνει "υπερήφανος" που η Χρυσή Αυγή είναι το μόνο πολιτικό κόμμα στην Ελλάδα που στήριξε την εκλογή του Σιωνιστή Ντόναλντ Τραμπ στις ΗΠΑ, δεν χρειάζεται κάποια παραπάνω απόδειξη να καταλάβεις, ότι η Χρυσή Αυγή λειτουργεί σε συνεργασία με τον Σιωνισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://derkameraddotcom.wordpress.com/2016/12/09/%CE%B7%CF%80%CE%B1-%CE%BF%CE%B9-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CE%B9-%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%BD/
ΔιαγραφήΠραγματικά συγκλονιστικά αποκαλυπτικά σχόλια για την διεφθαρμένη ακροδεξιά ΧΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφή