Η συντακτική ομάδα του «Μαύρου Κρίνου» στα πλαίσια προβολής όλων των Εθνικιστικών / Εθνικοσοσιαλιστικών / Εθνικοεπαναστατικών οργανώσεων , κινήσεων και ομάδων της χώρας έχει την τιμή να φιλοξενήσει συνέντευξη ενός μέλους της μουσικοπολιτικής κίνησης «Αίμα και Τιμή» ( Blood and Honour Hellas ).
Χαίρε συναγωνιστή! Ευχαριστούμε για τον χρόνο σου και για την αποδοχή να απαντήσεις στις ερωτήσεις του «Μαύρου Κρίνου».Γειά σου και σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου.
Ας ρωτήσουμε αρχικά κάποια πράγματα σχετικά με το B&H Hellas. Πότε ιδρύθηκε το ελληνικό παράρτημα του οργανισμού σας και σε ποιες περιοχές της χώρας;
Καταρχήν ένα μικρό ιστορικό του αυθεντικού B&H κινήματος:
Το κίνημα του Blood & Honour ( Αίμα & Τιμή ) , ιδρύθηκε στην Αγγλία το 1987 από το μέλος και ψυχή του εθνικοσοσιαλιστικού μουσικού συγκροτήματος των Skrewdriver, Ian Stuart Donaldson. Ήδη από τα τέλη του εβδομήντα με αρχές του ογδόντα , οι Skrewdriver μαζί με άλλα πολλά μουσικά συγκροτήματα και εθνικοσοσιαλιστές ακτιβιστές skinheads, είχανε προκαλέσει ‘πονοκέφαλο’ στο σύστημα και την παγκόσμια εβραϊκή κρατική μηχανή μέσα από το φυλετικό ροκ που παίζανε.
Η ονομασία αυτού του είδους μουσικής, ήταν R.A.C και ήταν παρμένη από τα αρχικά Rock Against Communism (Ροκ Ενάντια στον Κομμουνισμό - Καπιταλισμό). Έτσι, ο ομώνυμος δίσκος (Blood & Honour) που κυκλοφόρησαν οι Skrewdriver το 1985, θα μετατρεπόταν μετά από δύο χρόνια σε μία αυτόνομη και ανεξάρτητη οργάνωση κυκλοφορώντας μάλιστα την ίδια χρονιά και το πρώτο της περιοδικό. Το κίνημα δημιουργήθηκε έπειτα από την απογοήτευση και αποχώρηση των περισσότερων εθνικοσοσιαλιστών skinheads από διάφορα κόμματα, αφού οι δήθεν συναγωνιστές των διάφορων κομμάτων τους εκμεταλλευόντουσαν με πολλούς τρόπους ακόμα και οικονομικά.
Δυστυχώς ο ιδρυτής και ηγέτης της οργάνωσης Ian Stuart, σκοτώθηκε το 1993 σε αυτοκινητιστικό ατύχημα αλλά το κίνημα όχι μόνο δεν αποδυναμώθηκε, αλλά εξαπλώθηκε εντός και εκτός ολόκληρης της Ευρώπης. Έτσι, τα παραρτήματα και τα μέλη του, συνεχίζουνε τις δραστηριότητες τιμώντας μάλιστα τον ηγέτη τους με συναυλίες μνήμης.
Στα δικά μας … το Ελληνικό παράρτημα του B&H ξεκινά το 1999 στην Αθήνα από την μόνη (τότε) παρέα εθνικοσοσιαλιστών skinheads, με κάτι σαν βάση μια γνωστή μπυραρία. Πέρασε πολύς καιρός μέχρι να δημιουργήσουμε και ‘παραρτήματα’ σε άλλες πόλεις και αρχές 2005 εκτός από το κεντρικό B&H στην Αθήνα, θα υπάρξουν και τρεις ‘εικονικοί’ πυρήνες στις πόλεις της Θεσσαλονίκης, των Τρικάλων καθώς και στην Κύπρο. Δυστυχώς δεν κρατήσανε πολύ λόγω της στασιμότητας κάποιων , την ενέργεια και χρόνο σε άλλες καινούργιες δυναμικές δράσεις άλλων, αλλά και έναν θάνατο συναγωνιστή …
Βέβαια, πάντοτε όπως και σήμερα, υπήρξαν υποστηρικτές που βοηθούσανε και σε άλλες επαρχιακές πόλεις, συμμετέχοντας στις διάφορες δραστηριότητες μας και το να δημιουργούμε πυρήνες ενός - δύο ατόμων μόνο και μόνο για το φαίνεσθαι δεν είναι σωστό. Όλα αυτά τα χρόνια πιστεύουμε ότι βάλαμε κι εμείς το λιθαράκι μας στην ελληνική σκηνή, δημιουργώντας την ελληνική μουσικο - πολιτική ιστοσελίδα μας, εθνικιστικές συναυλίες (και με ξένο σχήμα), κυκλοφορώντας το περιοδικό μας, τυπώνοντας ακτιβιστικό / πολιτικό υλικό όπως αυτοκόλλητα, προκηρύξεις, φτάνοντας μέχρι και σε πάρτι και κυκλοφορίες Ελληνικών R.A.C cd. Φυσικά η συμμετοχή μας και σε πάμπολες άλλες πολιτικές εκδηλώσεις στο δρόμο για χρόνια, είναι γεγονός.
Πόσα τεύχη του περιοδικού σας έχουν εκδοθεί μέχρι στιγμής και με ποια θέματα ασχολούνται κυρίως όσοι γράφουν σε αυτά ;Μέχρι τώρα έχουμε κυκλοφορήσει 24 τεύχη. Για την ιστορία …. το πρώτο βγήκε εξ’ολοκλήρου στην Αγγλική γλώσσα. Τα θέματα είναι μουσικά, πολιτικά, φιλοσοφικά, ιστορικά και σίγουρα όσο περνάει ο καιρός, τα κείμενα και τα άρθρα ωριμάζουν τόσο στην ποιότητα όσο και στην ποσότητα. Κάτι που μου άρεσε, είναι ότι στην ύλη συγκαταλεγόντουσαν πολλές φορές κείμενα και σχέδια ανθρώπων που δεν συναντήσαμε ποτέ από κοντά, αφού μας στέλνανε και συμμετέχανε ταχυδρομικώς! Ένα μεγάλο Εύγε σε όλους που βάλανε το χεράκι τους, ακόμη και σε αυτούς που αράξανε, αλλά όχι στους προδότες και σε κάποιους που ντρέπονται για το παρελθόν τους.
Πως βλέπεις τον ελληνικό εθνικιστικό χώρο ; Είσαι υπέρ της αυτόνομης οργάνωσης και δράσης και αν ναι γιατί ;Σίγουρα πλυθαίνουμε αριθμητικώς και αριστεύουμε σε δράσεις αλλά να ξέρεις όταν ανεβαίνει ένα κίνημα χάνει και κάποια από την ποιότητα του, χωρίς να είμαι ελιτιστής. Χαίρομαι πολύ που υπάρχουν πολλές πλέον αυτόνομες κινήσεις, αλλά πρέπει να κρατάμε και την αλληλεγγύη ανάμεσα μας.
Αν είμαι υπέρ της αυτόνομης δράσης ;
Φάγαμε το κράξιμο της αρκούδας και τόνους λάσπης ως τους πρώτους που θέλαμε να κάνουμε κάτι πιο αυτόνομο και ελεύθερο και μου φαίνεται περίεργο που κάποιοι από τους πρώην υβριστές είναι αυτόνομοι σήμερα, αλλά σίγουρα αισθανόμαστε συγχώρεση, ευχαρίστηση και δικαίωση, οπότε … ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΙ !
Βλέπουμε τα τελευταία χρόνια να αναπτύσσονται όλο και περισσότερο οι αυτόνομες δράσεις και κινήσεις. Το B&H Hellas στηρίζει τις αυτόνομες / ανένταχτες κινήσεις και ομάδες και αν ναι ποιες είναι αυτές ;
Τις στηρίζουμε όλες και μου αρέσει που η κάθε μια έχει τον χαρακτήρα της: Μαύρος Κρίνος, Αυτόνομοι, Άρμα, Έρημη Χώρα και ομάδες εθνικοσοσιαλιστών skinheads (NS Violence και άλλοι) σε ολόκληρη την Ελλάδα συνεχίστε !
Συμμετέχεις στην γνωστή Εθνικιστική μπάντα No Surrender. Πότε ιδρύθηκε η μπάντα, ποια είναι η σημερινή σύνθεση της και ποια τα σχέδια για το μέλλον ;
Οι No Surrender ξεκίνησαν το 2002. Αν και κυκλοφορήσαμε το καλοκαίρι του 2009 ένα μίνι cd, μπορώ να πω ότι από τότε κι’όλας είχαμε σταματήσει σαν συγκρότημα για κάποιους λόγους, με βασικό την απουσία μου από την έδρα της μπάντας. Δεν μπορώ να πω ότι το διαλύσαμε, αφού με την πρώτη ευκαιρία θα συνεχίσουμε, αλλά πέσαμε σε ‘χειμερία νάρκη’.
Πάντως τσεκάρετε και τους Pride & Pain:
http://www.myspace.com/pridepain28
Υποστηρίχτε όλες τις Ελληνικές μπάντες !
Ποια τα σχόλια των ξένων συναγωνιστών για το ελληνικό B&H ; Πως είναι σήμερα η δυναμική του παγκόσμιου κινήματος του B&H ;
Τα σχόλια πάντα είναι θετικά εκτός από κάποιους κολλημένους του C18, μόνο και μόνο για το ότι είμαστε με το B&H Unity, αλλά έχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι δεν μας ενδιαφέρει αυτή η διαμάχη … C18, Unity και οτιδήποτε άλλο το υποστηρίζουμε αρκεί να είναι σωστό και αληθινό.
Η δυναμική του B&H παγκόσμια, έρχεται από το Αγγλικό παράρτημα μονάχα, αφού είναι το μόνο με συνεχείς συναυλίες και σταθερό περιοδικό. Αμέσως μετά μου φαίνεται ότι ερχόμαστε εμείς λόγω σταθερού περιοδικού επίσης, προπαγανδιστικού υλικού γενικά, δράση στον δρόμο και ανανεώσιμης ιστοσελίδας. Πραγματικά, εδώ και χρόνια η B&H κίνηση σε άλλες Ευρωπαικές χώρες εμφανίζεται αραιά, με συναυλίες μόνο ( δες αυτό τον καιρό B&H France, Vlanderen, Slovenia, Ukraine ) και με τίποτα παραπάνω. Το βασικό είναι όμως να παρακολουθούμε και να στηρίζουμε ολόκληρη τη σκηνή και να μην κολάμε σε ταμπέλες.
Η προσωπική σου γνώμη για τα παρακάτω πρόσωπα:
α) Θεόδωρος Κολοκοτρώνης
Ο γέρος του Μοριά και το πιο αγαπητό πρόσωπο της Ελληνικής επανάστασης του 1821. Τσεκούρι και φωτιά στους προσκυνημένους!
β) Μίκης Μάντακας
Έλληνας εθνικιστής φοιτητής στην Ιταλία που έπεσε νεκρός από τους εκεί ακροαριστερούς. Να ‘ναι καλά εκεί που είναι. Ας διαβάσουμε επίσης γενικά για τους Έλληνες φοιτητές –συντρόφους του ΕΣΕΣΙ.
γ) Σίτσα Καραϊσκάκη
Να σου πω την αλήθεια δεν έχω διαβάσει μέχρι τώρα, αλλά γνωρίζω για τον αντι-κομμουνισμό και αντι-σιωνισμό της.
δ) Ίων Δραγούμης
Μαζί με τον Περικλή Γιαννόπουλο η νεότερη έκφραση του εθνικισμού στην Ελλάδα. Το Όσοι Ζωντανοί είναι ένα από τα καλύτερα βιβλία του χώρου που μας παρουσιάζουν το κλίμα. και τους πολιτικαντισμούς της εποχής που έζησε ο συγγραφέας.
Έχετε πολλές φορές στο παρελθόν προβάλλει μέσα από το ιστολόγιο σας το έργο τις ιδέες και την προσωπικότητα του Αριστοτέλη Καλέντζη. Ποια είναι η γνώμη σου για τον εν λόγω συναγωνιστή ;
Βασικά αποτέλεσε και αποτελεί τον μόνο έλληνα εθνικοσοσιαλιστή που έμεινε τόσα χρόνια έγκλειστος στις δημοκρατικές φυλακές, δεχούμενος και ψυχολογικό πόλεμο, χωρίς να έχει μια 100% σοβαρή κατηγορία, απόπειρα φόνου ας πούμε. Όσες φορές τον έχω συναντήσει μπορώ να πω με σιγουριά ότι είναι αρκετά προσγειωμένος για αυτά που έχει τραβήξει σε σχέση με κάτι άλλους πουθενάδες που το παίζουν φυρερίσκοι. Άξιος επίσης γιατί πάντοτε έχει έναν άλφα τρόπο ζωής, δες και σήμερα την ασχολία του με την έφιππη τοξοβολία.
Πως βλέπεις την κατάσταση στην χώρα μας και ποια νομίζεις ότι πρέπει να είναι η τακτική μας στο μέλλον ώστε να αντιμετωπίσουμε τις μελλοντικές προκλήσεις ;
Δραστήριοι σε πολλά κοινωνικά γεγονότα και ξαφνικοί για το σύστημα, διατηρώντας ποιότητα τόσο στα άτομα όσο και στις δράσεις και όχι: ‘ας μαζέψουμε πολλούς να φαινόμαστε, να κάνουμε σαματά’ με αποτέλεσμα μηδέν. Φυσικά, όσο ανεβαίνουμε, ας είμαστε και προσεκτικότεροι με τους λίτες …
Στην Παλαιστίνη , στο Κοσσυφοπέδιο και αλλού ο ιμπεριαλισμός διαλύει έθνη ταυτότητες και παραδόσεις μέσα από στρατιωτικές επεμβάσεις και κάθε είδους εισβολές. Πως μπορούμε να ενισχύσουμε το μέτωπο της αντίστασης ;Αν δεν κάνουμε το υπέρτατο, δηλαδή να πάμε να πολεμήσουμε στο πλευρό τους ( χλωμό το κόβω ) , τότε προβάλλοντας συνεχώς και δυναμικά για το πώς έχουν πραγματικά τα γεγονότα - γιατί η προπαγάνδα καραδοκεί στην tv - αφυπνίζοντας περισσότερο κόσμο για ηθική και πρακτική αντίσταση. Μην νομίζεις όμως ότι ο ιμπεριαλισμός δεν δρα και υπό άλλες μορφές - εκτός πολέμου δηλαδή - και στην Ελλαδίτσα μας. Οπότε ας πολεμήσουμε και για την χώρα μας. Πρώτα ξεκινάμε από τις γειτονιές μας και μετά φτάνουμε στην κορυφή.
Πως μπορεί κάποιος να έρθει σε επαφή με την οργάνωση σας ;
Στην ιστοσελίδα μας:http://28hellas.blogspot.com/Και στο email μας:bh_hellas@yahoo.grΔεν είμαστε οργάνωση, αλλά κάποιοι λίγοι καταραμένοι που προσπαθούν να αφυπνιστούν ….
Τι σημαίνει για σένα το R.A.C και πως νομίζεις ότι πρέπει να χρησιμοποιούμε την μουσική μας σήμερα ;Δυστυχώς βλέπω ακόμα κάποιους να αναφέρουν για Rock Against Communism και η στιχουργική τους να είναι στείρα αντικομμουνιστική ! ΞΥΠΝΗΣΤΕ ! Έχουμε 2010 και ο καπιταλισμός είναι αυτός που μας πίνει το αίμα !
Rock Against Capitalism για σήμερα ( άσχετα αν είχε και τις δύο έννοιες από το ογδόντα κιόλας ) αλλά και ροκ ενάντια στην γαμημένη απάθεια ! Την μουσική μας δεν πρέπει να την χρησιμοποιούμε για οικονομικούς λόγους και ούτε για το ψώνιο μας. Επίσης καλό που γίνονται συναυλίες συχνά, αλλά οι ελληνικές μπάντες πρέπει να μπαίνουν και στο στούντιο που και που αφού η εγγραφή - κυκλοφορία θα μείνει και θα αφυπνίσει, ενώ η κάποτε ξεχασμένη συναυλία που καυλώσαμε θα περάσει. Φυσικά πρέπει να δίνουμε πολύ βάση στον στίχο ( και ελληνικό και αγγλικό ) ώστε να είναι κοινωνικός, έξυπνος και άμεσος αλλά και πολλές φορές με χιούμορ. Ας μην χρησιμοποιούμε ξύλινη γλώσσα.
Τα τελευταία λόγια δικά σου. Σε ευχαριστούμε πολύ.Να’ στε καλά, ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας και συνεχίστε την δράση και την αφύπνιση! 14 / 28