Σημείωμα της συντακτικής ομάδας του περιοδικού «Τὸ Ἔνζυμο» για τον Κουφοντίνα: ‘’Δεν είμαστε ούτε ίσα, ούτε όμοια, «σύντροφοι»’’

 


Η συντακτική ομάδα του «Μαύρου Κρίνου» στα πλαίσια προβολής του «Αυτονομισμού» καθώς και του ιδεολογικού ρεύματος της «Τρίτης Θέσης» προβάλλει και απόψεις κινήσεων που δεν είναι στον «χώρο» με την στενή έννοια του όρου. 

Το παρακάτω άρθρο δημοσιεύτηκε από εθνοταυτοτιστές και έρχεται να επιβεβαιώσει έως ένα σημείο μια παλαιότερη άποψη μας για τους «αριστεριστές» την οποία μπορείτε να διαβάσετε εδώ

Υπενθυμίζουμε στους αναγνώστες μας ότι την 27η Ιανουαρίου 2021 είχαμε αναφερθεί με εκτενές άρθρο στο βιβλίο του Κουφοντίνα στον σύνδεσμο εδώ

Η παρακάτω δημοσίευση δεν είναι αναγκαίο να εκφράζει το σύνολο των μελών της συντακτικής μας ομάδας.

«γινε μι λόκληρη συζήτηση γι τ ν ο τρομονόμοι, κα πόσοι τρομονόμοι, κι κενο, κα τ’ λλο. μες, ς Δίκτυο λέω τώρα, εμαστε κατ τς παρξης τν ντιτρομοκρατικν νόμων: κα το 187 κα το 187Α. Διότι ατο ο νόμοι φτιάχτηκαν γι ν χτυπήσουν φ’ νς τν ντικαπιταλιστικ νοπλη δραστηριότητα μ εδικ κτηνώδη τρόπο, κα δεύτερον, γι ν ποινικοποιήσουν μ κραο τρόπο τν πολιτικ νυπακο κα τν κοινωνικ πειθαρχία. Λοιπόν, θέλουμε ν καταργηθον ο τρομονόμοι. Παράλληλα, θέλουμε ν θεσπιστε μία ντιναζιστικ νομοθεσία ξ’ ρχς, πο ν παγορεύει τν λειτουργία ναζιστικν ργανώσεων, ν ο ναζιστς εναι κτς στικς δημοκρατίας, εναι κτς πολιτικς σφαρας, διότι γωνίζονται γι τν καταστροφή, γι τν ξόντωση. Ατ εναι ποιοτικ διαφορά. Κα μες πως τ καταλαβαίνουμε -ξέρουμε τι πολιτικ σ μι τηλεόραση εναι δύσκολο ν γίνει ατ διάκριση- χουμε τν ντίληψη τς ταξικς μεροληψίας. Θεωρομε τι ο χθρο το νθρώπου, τν γώνων, τν συλλογικοτήτων, πρέπει ν βάλλονται, ν καταστέλλονται κα π τ Κράτος, ν σοι γωνίζονται νάντια στ κεφάλαιο, τ κράτος κα τν κμετάλλευση πρέπει νχουνε τν ποστήριξή μας».

Νίκος Γιαννόπουλος, στέλεχος το «Δικτύου γι τ κοινωνικ κα πολιτικ δικαιώματα» [συνιστώσα το ΣΥΡΙΖΑ], 14/3/2015, μιλία στν κδήλωση «Τ ντιφασιστικ κίνημα μπροστ στ δίκη τς ‘Χρυσς Αγς».

ν ατ δν εναι μία προκάλυπτη πολιτικ δήλωση κροαριστερο Παρακρατισμο, τότε τί στν εχ εναι;

Εμαστε κατ τν ντιτρομοκρατικν νόμων πο δίνουν τν δυνατότητα στ στικ κράτος ν καταστέλλει αστηρ τν δικιά μας νοπλη πολιτικ δράση, λλ ζητμε π τ διο τ στικ κράτος ν θεσπίσει νόμους γι ν παγορεύει τν νόμιμη πολιτικ παρξη τν ντιπάλων μας.

Κα σφαλς ο «ναζιστς», τν ποίων τν πολιτικ παρξη ζητμε π τ στικ κράτος ν παγορεύσει, εναι ατο πο κάθε φορ θ ποδεικνύουμε μες, δηλαδ θ εναι λοι σοι διαφωνομε μαζί μας.

Γιατ «ναζιστς» θεωρεται π τν θνομηδενιστικ ριστερ ποιος γαπ τν πατρίδα του, ποιος εναι φοσιωμένος στ θνος του, ποιος περασπίζεται τν θεσμ τς οκογένειας, ποιος πιστεύει στν ρθοδοξία, ποιος θεωρε τι πάρχουν μονάχα δύο φύλα, ποιος τέλος πάντων εναι ντίθετος μ τν καθολικ ντικοινωνικ μηδενισμ τς μεταμοντέρνας ριστερς.

Κα συνεχίζουμε.

Εμαστε κατ το καθεσττος τς στικς δημοκρατίας, λλ παιτομε π τν στικ δημοκρατία ν θέσει κτς νόμου τος ντιπάλους μας, γιατί... ατο εναι κτς στικς δημοκρατίας!

Κα ποιος εναι κτς στικς δημοκρατίας -κουσον, κουσον- εναι κτς πολιτικς σφαρας!

ννοια το Πολιτικο γι τος μεγίστους «ντικαπιταλιστς παναστάτες», ταυτίζεται μ τν ννοια το στικοδημοκρατικο. ποιος εναι κτς στικς δημοκρατίας ξοβελίζεται π τν δια τν σφαρα τς πολιτικς!

Οτε ο πι φανατικο φιλελεύθεροι δν χουν φθάσει ποτ σ τέτοιο σημεο στικοδημοκρατικς λαγνείας στε ν ξοβελίζουν σους εναι κατ τς στικς δημοκρατίας π τν ννοια το Πολιτικο. κτς π τν... Θάνο Τζήμερο, ποος κριβς μ τν διο σχυρισμ ζητε ν τεθε τ ΚΚΕ κτς νόμου, μ τν βασικ διαφορ τι ατς εναι δεολογικ συνεπής, καθότι εναι νθερμος ποστηρικτς τς φιλελεύθερης δημοκρατίας κα δν παριστάνει τν ντικαπιταλιστή, οτε πικαλεται τν στικ δημοκρατία ποτε τν βολεύει.

Ο νθερμοι ντίπαλοι το στικο κράτους φθάνουν στ κατάπτυστο σημεο ν ποστηρίζουν τν καταστολ τν ντιπάλων τους π τ διο τ στικ κράτος πο ο διοι ντιπαλεύουν.

Κα λο ατ τ μνημεο δεολογικς συναρτησίας, πολιτικο τυχοδιωκτισμο κα θικς ξαχρείωσης βαφτίζεται «ταξικ μεροληψία».

Σ ατ συμφωνομε πολύτως. Μόνο πο πρόκειται γι ταξικ μεροληψία πρ τς θύνουσας τάξης, πρ το φιλελεύθερου πλουτοκρατικο κατεστημένου, πρ το στισμο.

κύριος «σύντροφος» πο τ γράφει ατ δν εναι πλ νας π τος τόσους κα τόσους μικροπαράγοντες τς «παναστατικς ριστερς».

Εναι στενς φίλος το Δημήτρη Κουφοντίνα καί, κυρίως-κυρίως, συγγραφέας το Προλόγου το βιβλίου του «Γεννήθηκα 17 Νοέμβρη», στ ποο διαβόητος «φαρμακοχέρης» πιχειρε τν πολιτικ ξιδανίκευση τς ργάνωσης προκειμένου ν φήσει μία πολιτικ παρακαταθήκη γι τν νέα γενε τς κροαριστερς.

Μις νέας, μεταμοντέρνας κροαριστερς πο ποτελε τόφιο δεολογικ μοχλ το νεοφιλελεύθερου κοινωνικο μηδενισμο, πού, κατ γελοιογραφικ τρόπο, χει φομοιώσει κα μεταλλάξει τν πάλαι ποτ μαρξιστικ σοσιαλισμ νάγοντας σ δεολογική του σημαία τν οκονομισμν θεμέλιο λίθο το μαρξισμο περ το πρωτείου τς οκονομίας ναντι τς πολιτικς -«εναι οκονομία λίθιε!»), τν κατάργηση το θνους, τς πατρίδας, τς οκογένειας, τς θρησκείας κα γενικότερα λων τν φυσικν κα παραδοσιακν συλλογικν ταυτοτήτων, γι τ θεμελίωση μις παγκόσμιας κοινωνίας, πο θ ποτελεται π μεμονωμένα τομα-φορες τομικν δικαιωμάτων -στν πραγματικότητα νας κοινωνικς χυλς ποτελν το περεθνικο κεφαλαίου. Κα σύντομα, πως διακηρύττει προσφάτως τ Παγκόσμιο Οκονομικ Φόρουμ (τ παγκόσμιο «κόμμα το Νταβς»), θ πρέπει ν καταργηθε κα διοκτησία τν πολλν, στε ν ποτελε προνόμιο μις λάχιστης μειοψηφίας κροίσων. σύγχρονος καπιταλισμς εναι «μαρξιστικς» κα τ πρότυπό του εναι Λαϊκ Δημοκρατία τς Κίνας.

Κατ τν διο γελοιογραφικ τρόπο βλέπουμε σήμερα τν Δημήτρη Κουφοντίνα, τ πρόσωπο πο χει ταυτισθε μ τν 17 Νοέμβρη, μία ργάνωση ποία δεολογικ νήκει στν χρο τς «πατριωτικς ριστερς» (βλ. εδικ τ τελευταο του βιβλίο « γεωπολιτικ τς 17 Νοέμβρη» γι τ ποο, διόλου τυχαα, ριστερ κατάπιε τν γλσσα της) ν στηρίζεται στν περγία πείνας πο κάνει πό... ριστερος θνομηδενιστς (ο δεξιο θνομηδενιστς εναι στν κυβέρνηση) -ατος τος ποίους ργάνωση στς προκηρύξεις της ποκαλοσε ετε συμβιβασμένους ρεφορμιστς (ν πρόκειτο γι τος σημερινος Συριζαίους) ετε «καραγκιόζηδες τν ξαρχείων» (ν πρόκειτο γι τος σημερινος κροαριστερος κα «ντιεξουσιαστές»).

πως κα νχει τ πργμα, τ πόσπασμα π τν μιλία το φίλου κα προλογιστ το πρώτου βιβλίου το Κουφοντίνα δηλώνει σαφς μία πολιτικ στάση, κα κυρίως μι θική. 

Τν πολιτικ στάση τν εδαμε ν κφράζει μ τν πι κορυφαο κα γλαφυρ τρόπο στν μεγάλη συγκέντρωση στ φετεο, τν μέρα τν πόφασης γι τν περιβόητη δίκη τς «Χρυσς Αγς». πόφαση καταδίκης στηρίχθηκε στν ντιτρομοκρατικ νόμο περ γκληματν ργανώσεων ( 187 πο ναφέρει Γιαννόπουλος), πο θέσπισε τ ΠΑΣΟΚ, κα στν ποο στηρίχθηκε καταδίκη τς 17 Νοέμβρη.

Τότε ριστερ κα κροαριστερ πολ σωστ τν εχε στιγματίσει, γιατ νόμος ατς ταύτιζε τ πολιτικ γκλημα μ τ κοιν ποινικ γκλημα ξομοιώνοντας πολιτικς ργανώσεις μ γκληματικς συμμορίες. Τοτο στόσο, μέσα στ ντελίριο τς παροιμιώδους πι ριστερς ποκρισίας, δν τν μπόδισε διόλου ν χαρακτηρίζει τν «Χρυσ Αγ» χι ς πολιτικ ργάνωση λλ ς συμμορία κα ν παιτε τν καταδίκη της ς γκληματικ ργάνωση βάσει το νόμου πο δια εχε στιγματίσει στν περίπτωση τς 17 Νοέμβρη κα το ΕΛΑ.

πολιτικ στάση τς ρραγος νότητας κα μοψυχίας μ τ στικ καθεστς κα τ στικ κράτος φάνηκε κείνη τν μέρα ξω π τ φετεο, ταν σύσσωμος πίσημος πολιτικς κόσμος, π τν κυβέρνηση ως τν λάσσονα ντιπολίτευση, τ πο «φημερίδα τν Συντακτν» σ πρωτοσέλιδό της νόμασε «Τεχος τς Δημοκρατίας»), τ σύνολο τν μεγάλων συγκροτημάτων το Τύπου, λες ο μεγάλες κοινωνικς ργανώσεις τς χώρας -,τι, τέλος πάντων, συγκροτε τ πονομαζόμενο Σύστημα- μαζ μ τν «παναστατικ ριστερ» κα τν «ντιεξουσιαστικ χρο» γιναν νας νθρωπος γι ν καταδικάσουν τος «χθρος τς Δημοκρατίας» στ πρόσωπο νς κροδεξιο πολιτικο κόμματος πο τ πολιτικ σύστημα πρεπε ν βγάλει π τν μέση μ μία ντελς νυπόστατη κατηγορία (τι γεσία της διέταξε τάχα τν δολοφονία Φύσσα), πειδ δν μπόρεσε ν τ φομοιώσει, φο προηγουμένως τ χρησιμοποίησε ς πολιτικ φάκα γι ν γκλωβίσει κα ν ξουθενώσει τ «κραία στοιχεα» τς «λλης πλευρς», μ πικεφαλς της ναν μιπαράφρονα γετίσκο, πο δη π τς ρχς τς δεκαετίας το ‘80 βρισκόταν στ μισθολόγιο τς ΚΥΠ.

κείνη τ μέρα φάνηκε ξεκάθαρα βαθι σύμπνοια λόκληρου το πολιτικο φάσματος -π τν κρα ριστερ ως τν κοινοβουλευτικ κρα Δεξι- νότητα τς πολιτικς, οκονομικς κα πνευματικς θύνουσας τάξης κα τ πολύχρωμο κα πολυπλόκαμο μέτωπο τς Τρίτης λληνικς Δημοκρατίας.

κείνη τ μέρα πέσαν ο μάσκες δεκαετιν γι πολλος «συμβίβαστους παναστάτες» κι καθένας δειξε τί πραγματικ ταν.

Κα πρόκειτο πλς γι ναν εκονικό, δοκιμαστικ συναγερμ το καθεσττος.

Μις κα πυρνας τς ξουσίας γνώριζε πάρα πολ καλ τι ξεδοντιασμένος κα ατοεξευτελισμένος Μιχαλολιάκος κα ο σύν ατ οδόλως ποτελον πειλ γι τ Σύστημα.

ταν μως εκαιρία τόσο γι μία μεγάλη σκηση τοιμότητας γι ν πιδειχθε νότητα τν δυνάμεων το καθεσττος κα γι ν δηλωθε νομιμοφροσύνη πρς τ Σύστημα π’ λους.

ταν μως πρωτίστως κα κδήλωση μις θικς στάσης.

Μις θικς συνέπειας λόγων κα ργων γι σους νθρώπους διατείνονται τι βρίσκονται πέναντι στ Σύστημα, ποια κι ν εναι «κραα» δεολογική τους τοποθέτηση.

Κα ποδείχθηκε γι τν «παναστατικ ριστερ» κα τν «ντιεξουσιαστικ χρο» μι κδήλωση θικς χρειότητας τ τι σπευσαν, μ τέτοια μάλιστα σπουδ κα προθυμία, ν προσκυνήσουν τ «Τεχος τς Δημοκρατίας», τ στικ Καθεστώς.

Κα μάλιστα ατ τ στικ Καθεστς πο χει διαπράξει λα τ γνωστ φοβερ γκλήματα τς τελευταίας δεκαετίας.

Ατς «παναστατικς χρος» ταυτίσθηκε κείνη τν ποφράδα μέρα μ τν πι σάπια, τν πι βρωμερ κα τν πι γκληματικ γενε το στικο καθεσττος στν στορία τς Τρίτης λληνικς Δημοκρατίας.

Τώρα, τν ρα πο ζω το Κουφοντίνα κρέμεται π μία κλωστή, μπορε ραγε ν ναλογισθε τί σημαίνει τ «Τεχος τς Δημοκρατίας» πο πρν π μερικος μνες προσκύνησε;

Γιατί κριβς τ κόμμα τν σημερινν κυβερνώντων ταν ατ πο δεσε χειροπόδαρα τος χρυσαυγτες μ τν προβοκάτσια στ Κερατσίνι (πως εχε φήσει σαφς ν ννοηθε μακαρίτης δημοσιογράφος Γιργος Δελαστκ -  μόνος ριστερς δημοσιογράφος πο τόλμησε ν τ κάνει) κα ταν ατ τ κόμμα πο κανόνισε ν δικασθον κα ν καταδικασθον.

λήθεια, τώρα πο τ διο ατ κόμμα φήνει τν Κουφοντίνα ν πεθάνει, τος ρέσει τ «Τεχος τς Δημοκρατίας»;

Εμαστε πολύτως βέβαιοι πς δν καταλαβαίνουν τίποτα.

Κι ατ χι μονάχα πειδ χουν πολέσει κα τ πι στοιχειώδες ταξικό τους κριτήριο, γι ν πιδοθον μ ζλο περισσ στν νεοφιλελεύθερη πανδαισία το δικαιωματισμο, λλ κα πειδ εναι βαθι παραδομένοι στν μακάριο ναρκισσισμό τους.

μες δν πιστεύουμε στν μύθο τς σότητας.

μες δν διαχωρίζουμε τν θικ π τν πολιτική, λλ τς ταυτίζουμε.

μες ς πέρμαχοι το θνικο Κοινοτισμο δν εαγγελιζόμαστε μι κοινωνία λιστικο εδαιμονισμο, πως φιλελευθερισμός, μαρξισμς κα ναρχισμς -λα τους παιδι το δυτικο Φωταδισμο τς στικς νεωτερικότητας.

μες ποστηρίζουμε τς πάγιες ξίες το Γένους μας, χι γι ν πικαλεσθομε ναν βιολογικ ντετερμινισμ στν θέση νς οκονομικο ντετερμινισμο, λλ γι ν ναδείξουμε τν παγωγ τς θνικς κοινότητας σ ρχς περβατικές, πο μετασχηματίζονται σ δυνάμεις θικές.

θνοφυλετικ κοινότητα δν εναι μι κοινότητα εδαιμονισμένων χορτάτων χοίρων λλ μι θικ κοινότητα πεπρωμένου. Κα σ ατν τν βάση στηρίζουμε τ δικό μας, αθεντικ σοσιαλισμό: στν δέα τς κοινωνικς δικαιοσύνης ς θικ πιταγ τς κοινοτικς λληλεγγύης.

Κα κριβς πειδ γι μς θικ εναι πολιτική, δν στηρίζουμε τν πολιτική μας στν κροαριστερ θικ μοραλισμό.

Δημήτρης Κουφοντίνας δν εναι φίλος μας. Εναι πολιτικός μας ντίπαλος.

Κα εναι νας πολιτικς ντίπαλος πο πεθαίνει.

δικιά μας θικ δν εναι θικ τν Ρωμαίων κφυλισμένων προλετάριων πο ζητον ν χυθε αμα στν παλαίστρα το Κολοσσαίου γι ν εφρανθον μ τν κατασπαραγμ τν μιθανν μονομάχων π τ γρια θηρία.

θριαμβευτικ αχ πο κούστηκε ξω π τ φετεο, ταν χλος τν κφυλισμένων παρακαθεστωτικν προλετάριων τς Τρίτης λληνικς Δημοκρατίας εδε ν σκυλεύονται τ πτώματα τν πολιτικν τους ντιπάλων μς προκαλε τν μεγαλύτερη ηδία κα ποστροφ στν διο βαθμ πο σ ατος προκάλεσε χαρ κα γαλλίαση.  

Δημήτρης Κουφοντίνας κάνει μι περγία πείνας μέχρι θανάτου γι ν κανοποιηθε να ατημά του πο εναι πολύτως σύννομο.

Ζητε ν φαρμοσθε νόμος πο θέσπισε κυβέρνηση τν πολιτικν περιτριμμάτων τς Νέας Δημοκρατίας γι τν περίπτωσή του: τν μεταγωγή του π τς γροτικς φυλακς στν φυλακ π τν ποία προλθε.

Τίποτα λιγότερο κα τίποτα περισσότερο.

Ζητε ν φαρμοσθε νόμος μ βάση τν ρχ τς σονομίας.

Κα γι’ ατ τ ατημά του εναι δίκαιο.

Κα γι’ ατ τ ποστηρίζουμε χωρς στερίσκους, εσαγωγικ κα ποσημειώσεις.

Τ τι εναι δολοφόνος δν σημαίνει τι θ πρέπει ν φεθε ν πεθάνει.

ν ο κυβερνώντες -κα μαζ κα ο λίθιοι παδοί τους- θέλουν ν πεθάνει Κουφοντίνας, πειδ εναι κατ συρρον δολοφόνος, τότε ς παιτοσαν π τ θνοπροδοτικ βοθροκόμμα τους -τ Κόμμα τν Προδοτν τς Κύπρου, μ πικεφαλς τν μητραλοία Καραμανλ, τν «θνάρχη» τους- ν μν καταργοσε τν ποιν το θανάτου, πο τν διατήρησε κα τν φήρμοσε «τύραννος Παπαδόπουλος», πο κατοντάδες χιλιάδες μετέπειτα νεοδημοκράτες τν προσκυνοσαν ταν ταν κραταιός.

ς μν τ βουλώνανε ταν Τρίτη λληνικ Δημοκρατία καταργοσε τν θανατικ ποιν , ο νεώτεροι, ς βγονε ντόμπρα κα ντρίκια ν τ παιτήσουν νοικτ π τ σημεριν θνομηδενιστικ ποιο βοθροκόμμα τους ν τν παναφέρει στε κάθε Κουφοντίνας ν κτελεται.

μες, πάντως, εμαστε πρ τς παναφορς τς θανατικς ποινς.

Κα πικροτομε πέρα γι πέρα τν τελευταα κτέλεση, πο γινε τ 1972, γι κάποιον πο καψε ζωντανος τν γυνακα του, τν πεθερά του κα τ δύο του παιδιά (!!!). 

Ναί, στ δικό μας πολιτικ καθεστς νθρωποι πως Κουφοντίνας θ καταδικάζονταν μ τν θανατικ ποινή, μόνο κα μόνο γι τν στυγερ δολοφονία το Μάτη κα τν θάνατο το ξαρλιάν.

Τώρα χουμε να καθεστς πού, μ τν λαϊκ ψήφο, κα τν ψφο σων εχονται τν θάνατο το Κουφοντίνα, δν σχύει θανατικ ποινή, στε κάθε εδεχθς γκληματίας ν μπορε ν ποφυλακίζεται ν εθέτ χρόνω κα ν διάγει τ πόλοιπο το βίου του, ν τ θύματά του ν εναι στ χμα. Ατ τ ποινικ σύστημα θέλει τ πολιτικ σύστημα, κι ατ τ πολιτικ σύστημα ψηφίζει λαός.

σο γι τν «κακ Παπαδόπουλο» θυμίζουμε τι χι μόνο δν στειλε τν παρολίγο δολοφόνο του, λέκο Παναγούλη, στ κτελεστικ πόσπασμα, λλ το δωσε κα μνηστία, κα μάλιστα μ εδικ διατύπωση το διατάγματος, γι ν μν θίξει τν προσωπικότητά του.

σο γι τν διαβόητη 17 Νοέμβρη δν χουμε τν παραμικρ μφιβολία τι δν πρόκειτο γι καμμία παναστατικ ργάνωση λαϊκν γωνιστν, πως νομίζει (στν πνο της) κροαριστερά, ποία χοντας μείνει ρέστη π δέες ψάχνει πεγνωσμένα γι πρότυπα κα ρωες.

Κι ατ χι πειδ χουμε στοιχεα, λλ πειδ διαθέτουμε στοιχειώδη πολιτικ ντίληψη, γι ν μν «χάψουμε» τ γεγονς τι μία τέτοια τρομοκρατικ ργάνωση-φάντασμα, κοντολογς μι νοπλη παρέα, πο π 27 χρόνια δροσε νενόχλητη δολοφονώντας ποιον ψηλ στάμενο θέλει, ποτε θέλει κα που θέλει, χωρς ν χει διαβρωθε π μυστικς πηρεσίες.

κόμη κι τσι πάντως -κι πειδ σκνε διάφορες γαπησιάρικες νθρωπιστικς σαπουνόφισκες περ αταξίας τς νθρώπινης ζως- δν χύνουμε κανένα δάκρυ γι τος δύο δολοφονημένους Τούρκους διπλωμάτες (νας κ τν ποίων νθρωπος τς ΜΙΤ), εδικ μάλιστα ταν ταν νωπ κόμη τ αμα το μάρτυρα Θεόφιλου Γεωργιάδη.

Κουφοντίνας, στερα π τ δημόσιο χάλι πο πέδειξαν ρκετο π τος συλληφθέντες γκρεμίζοντας τν μύθο τς 17 Νοέμβρη στν κοινωνία -πο σημαντικ τμμα της τν ποστήριζε- πρε πάνω του τν ργάνωση, ταυτίστηκε μαζί της, τν ξωράϊσε κα τν ξιδανίκευσε, κα τώρα, ν τελικς ο Μητσοτάκηδες τν φήσουν ν πεθάνει, θ κλείσει τν κύκλο τς ργάνωσης μ τρόπο πικ προσφέροντας μία παρακαταθήκη σ νέες γενες πο θ τν χουν ς ρωα.

Ατς θ εναι, τελικά, θρασύδειλα κδικητικς «θλος» το Μητσοτάκη, το ποίου βλακεία, σο κα το θος, συναγωνίζονται τν βλακεία το μέσου παδο του.

Κι να τελευταο.

κατ συρρον δολοφόνος Κουφοντίνας εναι ρσακειάδα το 1850 μπροστ στν μεγαλύτερη γκληματικ ργάνωση το τόπου, δηλαδ τ τρισάθλιο νεοελληνικ πολιτικ κατεστημένο πο λυμαίνεται τν τόπο π τ 1974 λέ τς ψήφου το τρισμέγιστου δημοκράτη λαο.

στάση μας στν περγία πείνας μέχρι θανάτου το Κουφοντίνα εναι πολύτως ξεκάθαρη.

Τουτέστιν, πολύτως ντικαθεστωτικ κα ντικρατική.

μες δν χουμε οτε τν πολιτικ στάση οτε πολ περισσότερο τ θος το ξεφτιλισμένου κροαριστερο στικοδημοκρατικο παρακρατισμο.

Δν συντασσόμαστε μ τ κράτος γι ν χτυπήσουμε τος πολιτικούς μας ντιπάλους.

Γιατ μεγαλύτερος χθρς το θνους δν εναι οτε Κουφοντίνας οτε 17 Νοέμβρη.

Εναι τ σημεριν νθελληνικ Κράτος.

Κα ατο πο πρέπει ν λογοδοτήσουν κα ν καταδικασθον ναλόγως (μν παναλαμβανόμαστε πς) εναι ο κεφαλς τς θύνουσας τάξης τς Τρίτης λληνικς Δημοκρατίας.

λλωστε πανάσταση δημιουργε Δίκαιο.

πηγή

Μνημόσυνο Γρηγόρη Αυξεντίου (ενημέρωση από Κύπρο)

 



Πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 28η Φεβρουαρίου 2021 στην Ιερά Μονή Μαχαιρά το ετήσιο μνημόσυνο του Σταυραετού, του «Μάστρου» και ήρωα της Ε.Ο.Κ.Α., πρώτου Κύπριου έφεδρου ανθυπολοχαγού Γρηγόρη Αυξεντίου. 

Το μνημόσυνο τελέστηκε από τον Παγκύπριο Σύνδεσμο Εφέδρων Αξιωματικών, το Συμβούλιο Ιστορικής Μνήμης Αγώνα Ε.Ο.Κ.Α. 1955 - 1959, τους Συνδέσμους Αγωνιστών Ε.Ο.Κ.Α. 1955 - 1959, το Συμβούλιο Ιστορικής Μνήμης Αγώνα Ε.Ο.Κ.Α. 1955 - 1959, την ΣΕΚ, τον Δήμο Λύσης και την οικογένεια του ήρωα. 

Παρέστη ο ηγούμενος της Ιεράς Μονής Μαχαιρά, θεοφιλέστατος επίσκοπος Λήδρας κ. Επιφάνιος. Επιμνημόσυνο λόγο εκφώνησε ο δήμαρχος Λύσης, δημοσιογράφος κ. Ανδρέας Καουρής. 

Λόγω της «πανδημίας» και των μέτρων προστασίας, το μνημόσυνο υπήρχε εντολή να λάβει μέρος χωρίς παρουσία του κόσμου αλλά οι Κύπριοι δεν υπάκουσαν στις διαταγές της εξουσίας και έδωσαν δυναμικό παρών.

Μίκης Μάντακας Πεθαίνοντας για την Ευρώπη - του Κωνσταντίνου Μποβιάτσου - πρόλογος Gabrielle Adinolfi (εκδόσεις Λόγχη)



Τηλέφωνο: 2103611590

facebook εδώ 

Το βιβλίο αυτό δεν είναι απλά μία επανάληψη των όσων έχουν γραφεί μέχρι σήμερα.

Έρχεται να συμπληρώσει την προηγούμενη εκδοτική προσπάθεια μας, φέρνοντας στην επιφάνεια νέα συγκλονιστικά στοιχεία από τις ημέρες εκείνες, που πολύ εύστοχα ονομάστηκαν «ημέρες του μολυβιού».

Ήταν τότε που οι σφαίρες είχαν δώσει την θέση τους στην πολιτική αντιπαράθεση, αλλά όχι μόνον αυτές. Υπήρξαν, με θύματα Εθνικιστές, τρομοκρατικές εμπρηστικές επιθέσεις και κάθε είδους βία. Επιθέσεις που έμεναν εν πολλοίς ατιμώρητες ή οι δράστες «έπεφταν στα μαλακά». 

Και όλα αυτά υπό την συνεχή πίεση των Αριστερών που διαδήλωναν στους δρόμους της γειτονικής χώρας απαιτώντας την αθώωση και την απαλλαγή ανθρώπων οι οποίοι είχαν διαπράξει εγκληματικές πράξεις μόνο και μόνο γιατί τα θύματα ήταν Εθνικιστές. Δεν θεωρούσαν ότι η ζωή των Εθνικιστών έχει αξία και το αποδείκνυαν στην πράξη.

Ξετυλίγεται μπροστά μας η ανελέητη προσπάθεια της Αριστεράς να επιβληθεί με βία και αίμα, τότε που τις σφαίρες των δολοφόνων ακολουθούσαν οι πέννες των στρατευμένων δημοσιογράφων τους. Όλα αυτά φυσικά συνέβαιναν υπό την ανοχή του τότε αστικού καθεστώτος, ενός καθεστώτος του οποίου εχθροί ήταν μόνον οι Εθνικιστές. 

πηγή

Μαύρες Φλόγες - podcast#2 με τον Κωνσταντίνο Μποβιάτσο (Μνήμη Μίκη Μάντακα)

 


Νέο τεύχος Zentromag #2


Κεντρικό άρθρο αλλά και το οπισθόφυλλο του περιοδικού* αφιερωμένο στον Βουδιστή Βαρόνο von Ungern-Sternberg

zentropafatria@protonmail.com

*Επανακυκλοφορεί το τεύχος #1

Κυκλοφορεί: Το ένζυμο - τεύχος Χειμώνας 2020 - 2021


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

- Πατριωτισμός καὶ ἐθνοεπαγγελματίες, ἄρθρο τῆς σύνταξης

- Γιὰ τις ἀμερικανικές ἐκλογές, ἄρθρο τῆς σύνταξης

- Ἡ ἐπαναστατικὴ μεταφυσική – Οἱ θεολογικές ρίζες τῆς νεωτερικότητας, τοῦ Ἀθανασίου Γεωργιλᾶ

 -  Ἡ Μεγάλη Ἐπανεκκίνηση, τοῦ Χοσὲ Ξαβιέρ Ἐσπάρθα

 -  Θαυμαστός καινούργιος κόσμος, τοῦ Λουσιέν Σερίζ

 -  Ἡ μειονότητα ἄρχει, τοῦ Ἐδουάρδου Μπερνέζ

 -  Ἡ πολιτικὴ φιλοσοφία τοῦ Ρότζερ Σκροῦτον, τῆς Μαρίας Κορνάρου

  - Τὸ πολιτικὸ πρόβλημα τοῦ Ἰσλάμ, τοῦ Ρότζερ Σκροῦτον

  - Ὁ ἐθνικισμός στὴ μουσική, τοῦ Γεωργίου Λαμπελέτ

  - Γιὰ τον Ἴωνα Δραγούμη, τοῦ Σταμάτη Μαμούτου

  - Κόσμος καὶ Ὀρθοδοξία, τοῦ Ἰωάννου Σαρρῆ

  - Β Ι Ο Ι  Η Ρ Ω Ω Ν : Σπῦρος Ματσοῦκας : Ὁ ἐθνεγέρτης ποιητής, τῆς Ἑλένης Δημοπούλου 

Ο «καταραμένος αναρχοφασίστας» Νίκος Βεργίδης: Αυτόνομος, Άναρχος και Αμετανόητος, ένας «συνειδητός ασυμβίβαστος» - και ένα άρθρο του στο περιοδικό «Έρημη Χώρα» - (.pdf)


«Λοιπόν στο χέρι μας - στο χέρι δηλαδή του απλού λαού - είναι ν' ανατρέψουμε τους δολοφονικούς αστικούς μύθους και τους δήθεν «ηθικούς» πειθαναγκασμούς τους. Στο χέρι μας είναι να συντρίψουμε τούτο το κράτος των ηλιθίων αρθρώνοντας τον ολοκληρωτικά νέο λυτρωτικό Λόγο. Στο χέρι μας είναι να μετατρέψουμε τα αγχώδη βογγητά της μπουκωμένης κοινωνίας «μας», σ' εξαγνιστικό Λόγο μιας ετοιμόγεννης «παρθένας» μήτρας»

Νίκος Βεργίδης - 1986


του
Wolverine

Μια ριζοσπαστική προσωπικότητα που δεν αναφέρθηκε στην ανάρτηση για τον «αναρχοφασισμό» - δείτε εδώ το άρθρο που προκάλεσε ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ενόχλησε σφόδρα τους «τυφλοπόντικες» εντός και εκτός διαδικτύου - είναι ο Διονύσης Κατσαρός ή Νίκος Βεργίδης για όσους γνωρίζουν το συγγραφικό του έργο.

Μια ιδιαίτερη φυσιογνωμία και εργάτης της πένας που δεν φοβήθηκε τις απειλές για την ζωή του και για πολλούς δολοφονήθηκε μετά από ένα «σενάριο» στο κέντρο των Αθηνών, από αυτούς που δεν ήθελαν να «φωτίζει» με το έργο του τα σκοτεινά λαγούμια της εξουσίας. Κάποιοι ισχυρίστηκαν ότι και η Ισραηλινή Mossad είχε ενεργό ρόλο αλλά αυτός είναι ένας ισχυρισμός που δεν έχει αποδειχθεί. Ένας αναθεωρητής της ιστορίας που ξεκίνησε την πορεία του από την μαρξιστική αριστερά και κατέληξε σύμφωνα με κάποιους στον «νεοφασισμό» και στις «απόκρυφες γραφές» του Εθνικοσοσιαλισμού.

Ο γράφων είχε την τύχη να ακούσει μαρτυρία από γνωστό εκδότη του «χώρου» ο οποίος δεν βρίσκεται σήμερα στην ζωή, και να «ομολογεί» ότι αυτός ήταν που επηρέασε καίρια τον Νίκο Βεργίδη προτείνοντας του γνωστά αντιδημοκρατικά έργα όταν ως νεολαίος έψαχνε βιβλία πολιτικής φιλοσοφίας στα ράφια του βιβλιοπωλείου του. Και ενώ στην αρχή είχε «μολυνθεί» από τον «αντιφασισμό» σταδιακά η σκέψη του εξελίχθηκε και προσέγγισε την «απαγορευμένη» γνώση του Αίματος και της Φυλής, του δικού μας Σοσιαλισμού και της πίστης στην γη των Προγόνων.

Ανατρεπτικός, οξυδερκής, ένας συγκλονιστικός «χείμαρρος» που σε καθηλώνει στα έργα του τα οποία είναι εξαντλημένα και δυσεύρετα και σε υψηλές τιμές αν έχει κάποιος την τύχη να βρει ένα από αυτά (εκδόσεις Arcadia).

Πληροφορίες για το περιεχόμενο τους εδώ …

Αξίζει κάποιος να τα μελετήσει όχι μόνο λόγω της πολιτικής ανάλυσης αλλά και της αιρετικής σκέψης που τον ξεχώριζε ανάμεσα στο πλήθος. Ένας άνθρωπος άγνωστος στους συναγωνιστές όπως και τόσοι άλλοι (…) που δεν προβλήθηκαν ποτέ αφού επικράτησαν οι «φελλοί» και οι «μαριονέτες» της αστικής ακροδεξιάς.

Στα τέλη της δεκαετίας του ’80 διατηρούσε το «Λαϊκό Βιβλιοπωλείο» στην Εμμανουήλ Μπενάκη και συνεργαζόταν με τους αυτόνομους και «εθνικοεπαναστάτες» της συντακτικής ομάδας του περιοδικού «Αντίδοτο» - μπορούσε κάποιος να το βρει εκεί αλλά και ο ίδιος διαφημιζόταν στις σελίδες του περιοδικού - μια «οξύμωρη» συνεργασία ενός ανθρώπου που «θαύμαζε» τον Αδόλφο Χίτλερ αλλά έβρισκε φιλίες και συνεργασίες στους κύκλους των συναγωνιστών που εκτιμούσαν την σκέψη των Otto και Gregor Strasser κ.α. προσώπων της «αριστερής» τάσης του Ε/Σ κινήματος.

Δεν είναι τυχαίο ότι εκείνο τον καιρό κράτησε αποστάσεις από γνωστή «ναζιστικοφανή» κίνηση αφού τον απωθούσε σφόδρα ο απροκάλυπτος «καταγωγιακός» χαρακτήρας συγκεκριμένων προσώπων και οι παρασκηνιακές διεργασίες. Με αυτή του την σοφή επιλογή θα μπορούσε να πει κάποιος ότι προφήτεψε την μελλοντική εξέλιξη των «ακροδεξιών» κοινοβουλευτικών «τσοπάνηδων» και «προβάτων» που καπηλεύτηκαν τις επαναστατικές ιδέες και σήμερα είτε κατέληξαν συνοδοιπόροι της δεξιάς και σε υπουργικούς θώκους είτε βρέθηκαν σταδιακά και υπό τον διαρκή σαρκασμό του αντιφασιστικού «όχλου» ατιμασμένοι και κρεμασμένοι στα τσιγκέλια του σφαγείου της αστικής δημοκρατίας προς παραδειγματισμό.

Το έργο του είναι απαγορευτικό για όσους φοράνε παρωπίδες - και είναι πολλοί αυτοί - και σοκαριστικό για αυτούς που καθοδηγούνται από τα ψέματα των ΜΜΕ και των διεθνών σκηνοθετών. Η μεγαλύτερη επιτυχία του ήταν ότι επηρέασε κάποιους συμπατριώτες μας που διαφωνούσαν με τις «φασιστικές» ιδέες και τους οδήγησε σταδιακά στο να αλλάξουν τρόπο σκέψης και την ματιά τους στην ιστορία και να βρεθούν σε ένα χαράκωμα που μέχρι χτες νόμιζαν ότι ήταν ο «εχθρός».

Ο ιδιαίτερος θαυμασμός του για τον Γκεβάρα αλλά παράλληλα και για τις ηγετικές μορφές του Εθνικοσοσιαλισμού οδήγησε τους γνωστούς θαμώνες του Περισσού αλλά και άλλους «γνώστες» να τον χαρακτηρίσουν δημοσίως ως «ιδιότυπο εκφραστή του Ελληνικού νεοφασισμού» αλλά και «αναρχοφασίστα» λόγω του γεγονότος ότι τα βιβλία του, τους είχαν προκαλέσει νευρικό κλονισμό και δεν ήθελε καμιά «κομματική στέγη» ή αρνιόταν να σιτίζεται από τους φόρους που δίνει το κράτος στα κοινοβουλευτικά πλοκάμια του. Ο Νίκος Βεργίδης ήταν αυθεντικός, μοναδικός και παρά το γεγονός ότι μπορεί να διαφωνεί κάποιος μαζί του σε κάποια συμπεράσματα η πορεία του ήταν και η κατάθεση του: 

Αυτόνομος, Άναρχος, Αμετανόητος … και φυσικά «καταραμένος».




Η συντακτική ομάδα του «Μαύρου Κρίνου» τον Μάρτιο του 2017 είχε παρουσιάσει το πρώτο τεύχος της «Έρημης Χώρας» στο οποίο συμπεριλαμβανόταν το άρθρο του Νίκου Βεργίδη με τον τίτλο «Οι γονείς του έθνους και οι μιγάδες παιδιά τους». Μπορείτε να κάνετε κλικ πάνω στις εικόνες για να το διαβάσετε ή να κατεβάσετε ολόκληρο το άρθρο σε .pdf εδώ καθώς και τα τρία από τα τέσσερα τεύχη του περιοδικού στον σύνδεσμο εδώ …

Βιβλιοπαρουσίαση: Αριστοκρατία IV: D'Annunzio, Nietzsche, Stirner και Κοινωνική Επανάσταση


Manticore Press 2016

K. Deva

Μετάφραση: Boer

Περιγραφή:

Η περίοδος του 19ου - 20ου αιώνα προκάλεσε ραγδαίες αλλαγές στον πολιτισμό, στην τεχνολογία και στην πολιτική σκέψη. Από τον αριστοκρατικό ριζοσπαστισμό των D'Annunzio και Nietzsche, ακόμη και στον Μαρξ, έως τον ακραίο ατομικισμό του Stirner, ο χρόνος ήταν ώριμος για επανάσταση. Σε αυτό το πλαίσιο βρίσκεται η Αριστοκρατία IV.

Gabriele D'Annunzio: Nietzsche, Πολιτική και ο Υπεράνθρωπος στην Ιταλία.

Ο Gabriele D'Annunzio είναι ένας από τους πιο συναρπαστικούς χαρακτήρες της ιστορίας. Η πλειοψηφία των γραπτών του δεν είναι πλέον διαθέσιμη στα Αγγλικά, αλλά η επιρροή του στη σύγχρονη πολιτική ιστορία είναι χωρίς κάτι το προηγούμενο. Ο D'Annunzio επηρεάστηκε από τη φιλοσοφία του Friedrich Nietzsche και κατέλαβε το Fiume με τη βοήθεια των Arditi, οι οποίοι αναφέρονται ως τα «Σκοτεινά Σεραφείμ της Αποκάλυψης» του D'Annunzio.

Nietzsche: Ο Ιατρός της Κουλτούρας

Τον Μάρτιο του 1873, ο Φρίντριχ Νίτσε έγραψε μια επιστολή στον Erwin Rohde, λέγοντας ότι σκέφτεται να ονομάσει ένα βιβλίο «Ο Φιλόσοφος ως ιατρός της κουλτούρας». Όσον αφορά αυτήν την δήλωση, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Νίτσε πίστευε ότι το έργο του θα θεραπεύσει μερικές από τις ασθένειες που πλήττουν την δυτική κουλτούρα.

Ψυχό-ιστορία, Φυσιολογία και Κοινωνική Επανάσταση.

Η ψυχό-ιστορία ορίζει τις πολιτικές ιδεολογίες και σε ποιο βαθμό; Η ψυχό-ιστορία είναι μια σχετικά νέα επιστημονική σύνθεση, που αναπτύχθηκε σε μεγάλο βαθμό από τα έργα του Lloyd de Mause. Ο Shuster έγραψε για την ψυχό-ιστορική σημασία των παθήσεων, σχολιάζοντας ότι οι θεωρίες της αποξένωσης του Καρλ Μαρξ αναπτύχθηκαν κατά την διάρκεια της συγγραφής του Κεφαλαίου, όταν έπασχε από διαπυητική ιδρωταδενίτιδα (ασθένεια hidradenitis suppurativa)

Max Stirner: Ο Επιδέξιος Ατομικιστής.

Το άτομο και η ιδιοκτησία του είναι το πιο σημαντικό έργο αυτού του εμπρηστικού Γερμανού στοχαστή και άδικα περιέπεσε στην λήθη για λίγο. Με αυτό το έργο ο Stirner έριξε το γάντι σε ολόκληρο το κοινό, στις εκκλησίες, στα κόμματα, στις κυβερνήσεις, στους κοινωνικούς επαναστάτες και στους «ιδεαλιστές».

Οντολογικός ιστορικισμός:

Σκεφτόμαστε την ιστορία ως χρονοδιάγραμμα, ως μια σειρά από γεγονότα που εκτείνονται μερικές χιλιάδες χρόνια στο παρελθόν και οδηγούν σε ένα αόριστα καθορισμένο χρονικό σημείο γνωστό ως το παρόν. Ακόμα χειρότερα, έχει γίνει συνήθεια των σύγχρονων ιστορικών να ισχυρίζονται ότι σε μια περίεργη πράξη τελεολογίας ότι η Ιστορία, με την απόλυτη έννοια της, προχωρά προς ένα αόριστα καθορισμένο οντολογικό τέλος.

Magick για νοικοκυρές: Η σκέψη του Neville Goddard.

Γιατί στη Γη δεν έχετε ακούσει για τη Neville Goddard στο παρελθόν; Στον Neville, η New Thought βρήκε τον Alan Watts: έναν αυτοδίδακτο μυστικιστή του οποίου η ψηλή, όμορφη, χαρισματική, βρετανική παρουσία είχε μεγάλη επιτυχία στο τότε προηγμένο κύκλωμα οπτικοακουστικών διαλέξεων.

Η Ιδέα του Κέντρου.

Η ιδέα του πνευματικού κέντρου βρίσκεται σε πολλές διαφορετικές παραδόσεις. Όλες οι μελέτες επιβεβαιώνουν την αξιοσημείωτη επικράτηση και στην αρχαιότητα, στο βαθμό που δεν μπορούμε να απορρίψουμε την υπόθεση ότι είναι καθολική. Η ιδέα του κέντρου φτάνει στο υψηλότερο νόημά της στις Iνδοευρωπαϊκές παραδόσεις.

Από τους ήρωες στους υπανθρώπους.

Λαμβάνοντας υπόψη την παρακμή του ανθρώπου, ίσως δεν υπάρχει καλύτερο παράδειγμα από τη βιβλιογραφία που να δείχνει τη θεμελιώδη μετάβαση από την αριστοκρατική αρχή στην κατάσταση του κοινού ανθρώπου, του υπανθρώπου και του αντι-ήρωα.

Μην πιστεύεις στον εαυτό σου (ή πώς να κόβετε τα πέταλα ενός λουλουδιού) Ένα πρωτότυπο έργο με παρόμοιο στυλ και συναίσθημα με τον Emil Cioran και τον Nicolás Gómez Dávila.

Συγγραφείς: K. R. Bolton | Gwendolyn Taunton | Rene Walter Pletat | David Muller | Louis-Ferdinand Celine | Boris Nad | James O'Meara | Lukas Kubena | Jarrad Ackert | N. M. Phoenix