Κamikaze.

Σημαιοφόρος Χειίκι Οκάμπε
2η Μονάδα « Σικισέι»

Απόσπασμα από το ημερολόγιο του :

Επιτέλους ήρθα για να λάβω μέρος στα Ειδικά Σώματα Επιθέσεως. Για τριάντα μέρες η ζωή μου θα μου φαίνεται πιο γεμάτη. Θα’ρθη τέλος και η σειρά μου !

Εγώ και ο θάνατος βρισκόμαστε σε αναμονή. Η εκπαίδευση ήταν σκληρή μα άξιζε τον κόπο αφού πραγματικά μπορούμε να πεθάνουμε για μια μεγάλη υπόθεση.

Θα πεθάνω έχοντας μπρος στα μάτια μου τον συγκινητικό αγώνα του έθνους μας. Αυτές τις εβδομάδες η ζωή μου θα τρέχει με ορμή προς τον τελικό σκοπό της νιότης μου.




Θα υπηρετήσουμε με χαρά το έθνος στην οδυνηρή μάχη της στιγμής θα χτυπήσουμε τα εχθρικά πλοία με ακλόνητη πίστη ξέροντας τι υπήρξε τι είναι και τι θα είναι πάντα η Ιαπωνία :

Ένας τόπος όπου μπορεί να υπάρχουν μονάχα εγκάρδιες κοινότητες θαρραλέες γυναίκες και έξοχες φιλίες.

Ποίο είναι το σημερινό καθήκον ; Να μαχόμαστε

Ποίο είναι το αυριανό καθήκον ; Να νικήσουμε

Ποίο είναι το παντοτινό καθήκον ; Να πεθάνουμε

Σαν λουλούδια κερασιάς – Την άνοιξη – Αφήστε μας να πέσουμε Ωραίοι και Ακτινοβόλοι.

Με προσευχές ο Κόσμος δεν Αλλάζει το Δίκιο το έχουν οι Καμικάζι !



Βίντεο :


http://www.youtube.com/watch?v=iKbuy7bPYlo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου