Ahmed Huber: αγώνας για το Άρειο Jihad στο όνομα του Αλλάχ και του Αδόλφου Χίτλερ.



Σήμερα συμπληρώνονται 2 χρόνια (1927 – 15 Μαΐου 2008) από τον θάνατο του Ahmed Huber.



Τιμούμε με αυτό το άρθρο την μνήμη ενός μαχητή των ιδεών μας , ο οποίος μέχρι το τέλος της ζωής του στάθηκε στο πλευρό των διωκόμενων συντρόφων τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Μέση Ανατολή και υπερασπίστηκε με πάθος μέχρι το τέλος της ζωής του την πατρίδα του , την θρησκεία του και τον Επαναστατικό Εθνικοσοσιαλισμό.




του Jihad.



Ο Albert Friedrich Armand Huber (Ahmed Huber) υπήρξε ένας διακεκριμένος Ελβετός δημοσιογράφος - γερμανικής καταγωγής - με σημαντικές διασυνδέσεις και πολυετή διαδρομή τόσο στον χώρο του αντισιωνιστικού Ισλαμισμού όσο και στο Εθνικοσοσιαλιστικό πολιτικό μέτωπο.








Αρχικά υποστήριξε το φιλελεύθερο σοσιαλοδημοκρατικό Ελβετικό κόμμα το οποίο εγκατέλειψε λόγω των «ακραίων» πολιτικών πεποιθήσεων του. Κατά την διάρκεια της ζωής του εργάστηκε σε διάφορα μέσα ενημέρωσης της Ελβετίας μέχρι το 1989. Όμως το κύριο γεγονός που σταμάτησε την επαγγελματική του διαδρομή δεν είναι άλλο από την πολιτική δίωξη του , με αφορμή την υποστήριξη του στον πνευματικό ηγέτη της Ιρανικής Επανάστασης Αγιατολάχ Χομεϊνί στην γνωστή υπόθεση του Salman Rushdie.



Ο Huber στα πλαίσια έμπρακτης αλληλεγγύης του απέναντι στον αγώνα του Εθνικοαπελευθερωτικού κινήματος της Αλγερίας - το οποίο είχε επιδράσεις από την λεγόμενη εθνικοεπαναστατική «Τρίτη Θέση» - έκρυψε στην οικία του Αλγερινούς αντάρτες για σημαντικό χρονικό διάστημα οι οποίοι είχαν ως στόχο την ανατροπή της Γαλλικής αποικιοκρατίας.



Κατά την διάρκεια της συμβίωσης του με τους ένοπλους αντάρτες του FLN επηρεάστηκε από την θρησκεία του Ισλαμισμού και τα αντιυλιστικά πιστεύω των πιστών μουσουλμάνων , ενώ παράλληλα απέρριψε κάθε επίδραση από το χριστιανικό προτεσταντικό παρελθόν του.







Το 1962 εντάχθηκε τυπικά στον σουνιτικό κλάδο του Ισλαμισμού και επισκέφτηκε την Αίγυπτο όπου και συναντήθηκε με τον Αντισιωνιστή και υποστηρικτή του Εθνικοσοσιαλισμού Αιγύπτιο πρόεδρο Gamal Abdel Nasser. Ο δημοφιλής Αιγύπτιος πρόεδρος ήταν αυτός που επηρέασε με τις ομιλίες του τον Huber και τον έκανε να αναθεωρήσει την σχέση του με τον Εθνικοσοσιαλισμό και τον Φασισμό , ενώ τον προέτρεψε να αλλάξει στάση γύρω από την παγκόσμια πολιτική κατάσταση και τους «ηττημένους» του δευτέρου μεγάλου πολέμου.



Ο Αραβικός Εθνικισμός σε συνάρτηση με τον σύγχρονο Εθνικοσοσιαλισμό υπήρξαν οι 2 κύριες πολιτικές κατευθύνσεις και βιοθεωρίες που επηρέασαν καταλυτικά τον Ahmed Huber. Σημαντική στιγμή της ζωής του η συνάντηση του το 1965 με μια σημαντική προσωπικότητα , τον φημισμένο μουφτή της Ιερουσαλήμ , ιδρυτή της Βοσνιακής μεραρχίας των Waffen SS και φανατικό υποστηρικτή του Εθνικοσοσιαλισμού Mohammad Amin al - Husayni.





Άλλο σημαίνον πρόσωπο με τα οποίο ήρθε σε επαφή ήταν ο Johann von Leers βετεράνος πολέμου και στέλεχος του Εθνικοσοσιαλιστικού κόμματος, ο οποίος υπήρξε για τα πολλά χρόνια στέλεχος της Αιγυπτιακής υπηρεσίας αντικατασκοπείας του Νασσερικού καθεστώτος. Οι γραμματείς του Χίτλερ Traudl Junge και Christa Schroeder , ο αρχηγός της Χιτλερικής Νεολαίας Artur Axmann καθώς και ο Βέλγος Φασίστας παρασημοφορημένος πολεμιστής του ανατολικού μετώπου και πολιτικός Leon Degrelle υπήρξαν συνεργάτες και σύνδεσμοι του.



Ο Αμερικανός Εθνικοσοσιαλιστής και συγγραφέας Dr.William Pierce υπήρξε στενός φίλος και συνεργάτης του Huber, όπως και ο Ελβετός François Genoud γνωστός στην Ευρώπη για την νομική του υποστήριξη σε πολυετείς δίκες Φασιστών Εθνικοσοσιαλιστών και Παλαιστινίων ανταρτών που διώχθηκαν ανηλεώς από το δημοκρατικό μεταπολεμικό καθεστώς.



Ο Huber δεν έκρυψε ποτέ την συμπάθεια του για την Ιρανική Επανάσταση και τον Αγιατολάχ Χομεϊνί. Παρόλο την προσήλωση του στον σουνιτικό κλάδο του Ισλαμισμού άρχισε να μελετάει με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τα γραπτά του φημισμένου Ιρανού ηγέτη και το 1983 επισκέφτηκε το Ιράν και την Τεχεράνη όπου και μίλησε στο κοινοβούλιο της χώρας.



Οι επισκέψεις στο Ιράν συνεχίστηκαν και οι συναντήσεις με την πνευματική ηγεσία της χώρας είχαν ως σκοπό και στόχο την ενίσχυση των δεσμών ανάμεσα στις Εθνικιστικές οργανώσεις της Ευρώπης και το Εθνικοεπαναστατικό καθεστώς του Ιράν.



Επισκέφτηκε πολλές χώρες και συμμετείχε σε αναρίθμητες συσκέψεις και συνέδρια με στόχο την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συνεργασία μεταξύ Εθνικιστών / Εθνικοσοσιαλιστών και Αντισιωνιστών Αράβων.



Στα πλαίσια του γνωστού «κυνηγιού μαγισσών» η αμερικανοσιωνιστική κυβέρνηση επινόησε και κατεύθυνε μια τεράστια πλεκτάνη με σκοπό την πολιτική και φυσική εξόντωση του. Κατηγορήθηκε ότι μέσω μιας αμερικανικής τράπεζας χρηματοδότησε σε διάφορα χρονικά διαστήματα την Παλαιστινιακή Χαμάς , την Μουσουλμανική Αδελφότητα ακόμα και την ουαχαμπίτικη Al Qaeda.



Καμιά κατηγορία δεν στάθηκε δυνατόν να στοιχειοθετηθεί από την εξουσιαστική μανία και τις επίσημες πολιτικές αρχές των αμερικανών και η σκευωρία έπεσε στο κενό.



Η ασκητική φύση - παράλληλα με την απόρριψη των περισσοτέρων ιουδαϊκών επιδράσεων - , καθώς και η πολεμική εναντίον στον σύγχρονο καπιταλιστικό κόσμο σε συνδυασμό με τον φανατισμό του Ισλαμισμού , υπήρξαν ο καταλυτικός παράγοντας για την θρησκευτική μεταστροφή του Huber.



Οι θέσεις του Ισλαμισμού και του Εθνικοσοσιαλισμού σε σχέση με τον καταναλωτισμό , τον υλισμό , την οικολογία και την σύγχρονη αποικιοκρατία ταυτίστηκαν και υπήρξαν η ιδεολογική βάση της «αιρετικής» σύνθεσης στην πολιτική σκέψη του Huber. Υπήρξε αρνητής του «ολοκαυτώματος» και πιστός υποστηρικτής όλων αυτών που απέρριπταν τα αιώνια ψέμματα του Σιωνιστικού πολιτικού και οικονομικού κατεστημένου.



Ο Ahmed Huber δεν είναι ο μοναδικός Ευρωπαίος Εθνικοσοσιαλιστής που επηρεάστηκε από τον Ισλαμισμό και την διδασκαλία του Κορανίου.



Ο Johann von Leers , o Aribert Heim και ο γνωστός σήμερα Βρετανός Εθνικοσοσιαλιστής φιλόσοφος , συγγραφέας και πολιτικός ακτιβιστής David Myatt είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα προσώπων που προσέγγισαν παράλληλα τον Ισλαμισμό και τον Εθνικοσοσιαλισμό.





φωτογραφία απο πορεία στην Νέα Υόρκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.