Στρατευμένη Μουσική: η αποκλειστική συνέντευξη του Aleksey Thuleseeker των M8L8TH στο περιοδικό «Αντεπίθεση» τεύχος 07 Μάρτιος - Απρίλιος 2019 (.pdf)






Μουσικό βίντεο εδώ ...

Πριν ελάχιστα χρόνια η σφοδρή πολεμική διαμάχη μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας επηρέασε και τον Ελληνικό «χώρο» με αποτέλεσμα να υπάρξουν παρεμβάσεις συζητήσεις αλλά και διαφωνίες τόσο εντός όσο και εκτός διαδικτύου. Ο «Μαύρος Κρίνος» υπήρξε ένα από τα ιστολόγια που ασχολήθηκε εκτενώς με το θέμα αυτό και στον σύνδεσμο εδώ μπορείτε να βρείτε δεκάδες αποκλειστικές αναρτήσεις και αναλύσεις για την Ουκρανία και το Εθνικοεπαναστατικό Κίνημα της χώρας το οποίο έχει ιστορικές ρίζες στην «Τρίτη Θέση».

Αποτελεί γεγονός ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων Εθνικοσοσιαλιστών τάχθηκε την εποχή εκείνη με το μέρος των Ουκρανών Συναγωνιστών με τους πρώτους να υποστηρίζουν έμπρακτα τον αγώνα της Azov και των άλλων πολιτικοστρατιωτικών σχηματισμών. Είναι επίσης γνωστό ότι εδώ και αρκετά χρόνια η ηγεσία της «Χρυσής Αυγής» έχει επιλέξει στρατόπεδο και έχει ταχθεί μέχρι και σήμερα στο πλευρό του φιλελεύθερου καθεστώτος της Μόσχας και του Πούτιν.

Όμως παρά την αυστηρή κομματική γραμμή (…) κάποιοι νεολαίοι (τους οποίους συγχαίρουμε δημοσίως) αμφισβήτησαν το αντιφασιστικό και φιλορωσικό αφήγημα του Μιχαλολιάκου και τον Μάρτιο – Απρίλιο της περασμένης χρονιάς έλαβε μέρος μια ευχάριστη έκπληξη. Μια συνέντευξη «βόμβα» σε γνωστή κομματική έκδοση η οποία όπως ήταν αναμενόμενο δεν προβλήθηκε ιδιαίτερα και φυσικά δεν κυκλοφόρησε στα πρακτορεία τύπου.


Δεν ήταν άλλη από την αποκλειστική συνέντευξη του Aleksey Thuleseeker αρχηγού και ιδρυτικού μέλους της NSBM μπάντας M8L8TH στο περιοδικό «Αντεπίθεση» (τεύχος 07 Μάρτιος - Απρίλιος 2019) έκδοση του Μετώπου Νεολαίας της «Χρυσής Αυγής». Ο εν λόγω Συναγωνιστής - Ρωσικής καταγωγής - ζει στην Ουκρανία και συμμετέχει ενεργά στις δομές του Ουκρανικού Εθνικοεπαναστατικού Κινήματος. Είναι καταζητούμενος για πολιτικούς λόγους από τις αρχές της Ρωσικής Ομοσπονδίας. Οι απόψεις του φιλοξενούνται στο http://wotanjugend.info/

Με δεδομένο το γεγονός ότι η συντακτική ομάδα του «Μαύρου Κρίνου» έχει επιλέξει εδώ και χρόνια να προβάλλει και να στηρίξει με κάθε τρόπο την Πολεμική Εθνικοσοσιαλιστική Μουσική - σχετικές αναρτήσεις εδώ - θα αποτελούσε σφάλμα να μην προβληθεί η εν λόγω συνέντευξη αφού τα τελευταία χρόνια η Ουκρανία με το Εθνικοσοσιαλιστικό Black Metal (NSBM) έχει άμεση σχέση και σύνδεση.

Να σημειωθεί ότι η ενδιαφέρουσα συνέντευξη δόθηκε στον Commando Wolf και μπορείτε να την κατεβάσετε σε μορφή αρχείου .pdf στον σύνδεσμο εδώ …

52 σχόλια:

  1. Ανώνυμος17/6/20 3:49 μ.μ.

    Το συγκεκριμένο παιδί παραμένει πάντως στην Χ.Α. Ούτε έχει υποστηρίξει ποτέ την Ουκρανία. Ενα αμεροληπτα ουδέτερο ρεπορτάζ/συνέντευξη κάνει, χωρίς να παίρνει θέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντι-κομματικος Οργασμός18/6/20 10:06 π.μ.

      εντάξει δεν σας πήρε κανεις την δόξα ηρεμηστε κάποια κομματοσκυλα ναουμε. εξάλλου εσείς είστε καθαρά ορθόδοξοι μεσα σε οργάνωση με παγανιστικο όνομα. όλοι το ξέρουν αυτό

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος17/6/20 6:37 μ.μ.

    Τι εστί NSBM; Πάμε καλά ρε;

    Τι σχέση είχε ή έχει ο ΕΣ με το σατανισμό;
    Πόσο μάλλον οι Έλληνες;

    Στο σατανισμό υποκλίνονται και βάση αυτού καθοδηγούνται όλοκληρη η Ελίτ, προσπαθεί να τον επιβάλει με νύχια και με δόντια,με τρόπους που βλέπουμε καθημερινά οποίος είναι έξυπνος κατάλαβε τι γράφω...


    Τι διαφέρετε εσείς "Συναγωνιστές" από αυτούς έχοντας ασπασθεί το σατανισμό;
    Δεν έχετε κανένα δικαίωμα στον ΕΣ...

    Και για να προλάβω κάποιους άλλο να είναι κάποιος αποκρυφιστής (υπάρχουν πολλών μορφών) και άλλο σατανιστής...


    Στον ΕΣ πλέον έχει εισχωρήσει ο κάθε ένας καραγκιόζης, που στα λόγια τα βάζει με θεριά και δαίμονες,στην πράξει όμως κοιμάται με ανοιχτό το φώς φοβούμενος μην δει εφιάλτη πόσο μάλλον μην τον πειράξει η Λίλιθ και δεν μπορεί να κουνηθεί..




    Η μουσική είναι όπλο προπαγάνδας Oi! Rac! Δεν είναι όμως και αυτή που θα φέρει την Ελευθερία... Καταλάβετε τι θέλω να γράψω!

    ΤΑ ΤΟΊΧΟΙ ΈΠΕΣΑΝ ΟΙ ΚΑΡΔΙΈΣ ΜΑΣ ΌΜΩΣ ΟΧΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος17/6/20 9:34 μ.μ.

    Ωραία αφού, εσύ ξέρεις περισσότερα, παρουσιάσου αύριο στον Ελληνικό λαό πού είναι 95% Ορθόδοξοι Χριστιανοί και πες τους οτι είστε σατανιστές και ήρθατε να φέρεται την ελευθερία χαχαχα...

    Καταστρέψατε τον ΕΣ αυτό έχω να πω εγώ, τέτοια κάνανε και στη Θούλη και τους ξεπαστρεψαι ο Φύρερ...

    Επαναστάσεις στα λόγια και εχθροί έχουν ολόκληρους στρατούς...

    Και εσείς παίζετε κιθάρες σε υπόγεια ύμνοντας αναποδους σταυρούς,δεν περιμένω να καταλάβεις....

    Θα δούμε στην πορεία ποιός έχει δίκιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάθε πρώτα να γράφεις σωστά και μετά μπορείς να μας κάνεις ιδεολογική κατήχηση. Τι να κάνουμε "συναγωνιστή" δεν μπορούμε όλοι να ακούμε Σφακιανάκη όπως εσυ και κάποιοι άλλοι. Δεν αξίζει κάποιος να κάνει διάλογο μαζί σου. Μάθε πρώτα και μετά κάνε κριτική για το NSBM!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος17/6/20 9:44 μ.μ.

    Μιλάει για την Θούλη και τον Φύρερ ο ακροδεξιός σαλτιμπάγκος σε ένα ιστολόγιο που είναι γνωστό ότι ακολουθεί εδώ και χρόνια την Στρασσερική οπτική. Τι πίνεις ρε "ελληνόψυχε" ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος17/6/20 10:02 μ.μ.

    Μιλάνε για τον Εθνικοσοσιαλισμό άνθρωποι που προτείνουν να ακολουθήσουμε τον δρόμο του Ιερώνυμου και του Βαρθολομαίου. Πόσο ξεφτιλισμένοι είστε ρε ραγιάδες; Ρε ραμολιμέντα που το παίζετε και "εθνικοσοσιαλιστές" εσάς σας έχει μαζέψει ο Λαγός και ο Μιχαλολιάκος γιατί ασχολείστε με πράγματα που δεν γνωρίζετε; Έχετε ποτέ ακούσει NSBM ή μόνο Πάολα και τσιφτετέλια όπως κάνουν οι αρχηγοί σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/6/20 10:54 μ.μ.

      Έχεις αναρωτηθεί ποτέ γτ λέγετε μέταλ αυτό το είδος μουσικής (χαρντ μέταλ,χέβι μέταλ, Μπλάκ μέταλ κτλ) την ιστορία του μετάλλου την ξέρεις;

      Μόνο ακούς αλλά δεν ξέρεις, μάθε για το μέταλλο καί μετά γράψε, αλλά ψάξε καλά εκεί πού λίγοι γράφουν για την ιστορία και την προέλευση του μέταλ...

      Τίποτα δεν ξέρεις πιτσιρίκο, τραβά κάνε καμία επίκληση και ασε τον ΕΣ για αυτούς που κραταν στον δρόμο...

      Διαγραφή
    2. Μακελάρης των γηπέδων18/6/20 5:39 μ.μ.

      KRATHSTE TO FANARI MAZI ME TON PEZODROMIAKO ETHNIKOSIALISMO ADERFIA!!
      ERXONTAI DYSKOLOI KEROI
      ORTHODOXY OR DEATH ☠

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος17/6/20 10:44 μ.μ.

    Τώρα μαζεύτηκαν οι μαχητές των πλήκτρων, ακούστε εσείς ΝΣΒΜ και ύμνηστε κανα τραγι και ασε εμάς να "γράφουμε μουσική" στο δρόμο...

    Προσέξτε τα πλήκτρα κρίμα είναι μην τα σπάσετε, όσο για μιχαλολιακους χρυσή αυγή και λοιπά δεν μπαίνω στο κόπο να σχολιάσω, ούτε για μεγάλη στοά της Αγγλίας όπου πέφτουν οι χορηγήσεις...

    Υ.Γ Ο ΦΑΣΙΣΜΌΣ ΒΛΆΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΆ ΤΗΝ ΥΓΕΊΑ για σχόλιο μου που δεν ανέβηκε...




    ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΈΡΕΙΣ ΙΕΡΏΝΥΜΟ ΚΑΙ ΒΌΘΡΟ ΚΑΙ ΑΥΤΉ ΦΊΛΟΙ ΤΟΥ ΒΜ ΕΊΜΑΙ...

    ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΊΑ ΑΚΟΎΩ ΝΟ SURRENDER

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/6/20 4:51 μ.μ.

      ακούς no surrender αλλά μιλάς για τον κακό φασισμό ... πόσο πρόβλημα έχεις άραγε

      Διαγραφή
    2. Μακελάρης των γηπέδων18/6/20 5:34 μ.μ.

      ESEIS POY EISTE TOSO MAXHMOI KAI DYNATOI DEIXTE MAS TON DROMO ADERFIA!!
      KAKOS FASISMOS BM KAI IERARXES KAI ALLA TETOIA IERA KAI PEFWTISMENA!!

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος18/6/20 9:24 π.μ.

    Δεν θα μιλήσω γιω την σχέση ενός πολιτικού κινήματος σαν τον ΕΣ και τον Φασισμό με την θρησκεία, καθώς το τι είπαν αυτά τα ανεξίθρησκα κινήματα έχουν αναλυθεί και ειπωθεί (οποίος προβάλει σαν αντεπιχειρημα το τι έκαναν μικρότερα κινήματα που ανήκαν μεν στο ίδιο ρεύμα αλλά είχαν δε, λόγω τοπικών ιδιαίτεροτητων, πιο συντηρητικά στοιχεία στο θέμα θρησκείας και ιδεολογιας καθίσταται χαζός και επιπόλαιος καθότι προσπαθεί σόι και καλά να εντάξει τις προσωπικές τους σύγχρονες χιπστερο-ιδεοληψίες στο παρελθόν).. Τώρα όσον αφορά τον σατανισμό και τον παγανισμο έχω να πω ότι ενώ οι επίσημοι φορεις των εκκλησιών, μέχρι και τώρα πχ βλέπε Ελπιδοφορος και στήριξη των BLM στo Αμερικα από την αντιρατσιστικη ορθόδοξη εκκλησία, είχαν και εχουν μια εξισωτικη και αντιφυλετικη λογικη, ο ιδρυτής της εκκλησίας του Σατανά στην Αμερική Λαβευ ηταν ακριβώς το αντίθετο όπως και πολλοί εκπροσωποι του σύγχρονου παγανισμου (τώρα αν σύγχρονοι φορείς ή και οι ίδιοι άλλαξαν πολλά φορές τα λόγια τους λόγω πιέσεων ή λόγω παρακμής των φορέων που ανήκουν, αυτό δεν θα το κρίνει κανεις χριστιανός που πιστεύει ότι όλοι οι άνθρωποι είναι ίδιοι και ίσοι σαν δύο σταγόνες νερό-σύμφωνα με το δόγμα της επίσημης εκκλησίας και των ιερών κειμένων τους)… τέλος το τι είναι ένα μεγάλο μέρος ενός λαού στα χαρτιά που δεν πηγαίνει καν εκκλησία, καθότι αυτό αποτελει χομπυ τον γέρων πλέον και των θρησκευτικών οργανώσεων και συνδέσμων, με μηδενική κοινωνική επιρροή ή γραφική εκφραση,μάς ενδιαφέρει λίγο πόσω δε οταν μιλάμε για ζητήματα ιδεολογίας και όχι πολιτικής - που στην τελική δεν θα την καθορίσει το κάθε ακροδεξίο παιδάκι που έμαθε τον ΕΣ και τον Φασισμό από το διαδίκτυο και το παίζει ουλτρα εθνικιστής-του κωλου. Αλλά φαίνεται πως κάποιοι μπερδεύετε την σύγχρονη επιφανειακή φίλο - ορθόδοξη ταση στο βροθρο- χώρο ως ιδεολογία, χωρίς καν να έχετε πολιτικό και ιδεολογικη παιδεία για να ξεχωρίσετε τα όρια μεταξυ της σύνδεσης μιας θρησκείας στο παρελθον με μια κοινότητα, η οποία δεν υπαρχει όπως τότε ούτε καν σε εσάς τους ίδιους που απλά larp-αρετε ασύστολα τσιτάτα και περιθωριακες μόδες, και της κοσμοαντιληψης που κρύβεται πίσω από την οικουμενική αυτή θρησκεία,όπως είπα η σύνδεση θρησκευτικών ορθοδόξων φορέων με την παγκοσμιοποίηση είναι πασιφανης.. Αν παρόλα αυτά πείτε ότι είναι ζητήμα του καθενός ξεχωριστά το τι θα πιστεύει, τότε μην σας νοιάζει αν ο άλλος είναι σατανιστής, παγανιστης άθεος ή οτιδήποτε άλλο και βούλωστε το επιτέλους και μην μας πρήζετε(αλλιώς αν είστε τόσο πιστοί γίνεται μονοχοι στην Μόνη Εσφιγμενου διαβάζοντας συνεχώς και σε επανάληψη την Αγία Γραφή που δεν έχετε ανοίξει ποτέ στην ζωή σας εξάλλου )...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος18/6/20 10:02 π.μ.

    Όσον αφορά την Θουλη δεν την ξεπαστρέψε κανενας Φυρερ ή τις εβολιανες διδαχές κανενας Ντουτσε-ουτε κανένας 'αρχηγός' είναι αλάνθαστος. Μερικοί φαίνεται ότι πίσω από το προσωπείο της '' ιδεολογίας'', κρύβετε μια βαθύτατη υποταγη στον κάθε αρχηγο όπως και σε κάθε ιστορικό συμβάν, για αυτό βλέπετε την ιδεολογία γραφικά και φετιχιστικα παίρνοντας ταυτόχρονα αυτά που σας αρέσουν.. Εξάλλου δεν είστε δημιουργικά άτομα ούτε πραττετε το οτιδήποτε μόνο λέτε κοινότυπες μακακιες που δυστυχώς σας καλλιεργησαν έμμεσα ή άμεσα διάφοροι '' παλιοί '' στο χώρο που δεν είχαν εξίσου επαφή με οτιδήποτε ιδεολόγικο πάρα μόνο με μια στρατοκαυλη και μακακισμενη υποταγη σε πρόσωπα και καταστασεις, χωρίς επαφή με το παρόν όπως και σεις οι νεώτεροι που συνεχίζετε τέτοιες κουταμάρες..Για αυτό οι περισσότεροι νομίζετε ότι είστε και πρακτικά άτομα της δράσης ενώ στην πραγματικότητα δεν κάνετε τιποτα γιατί δεν πιστεύετε και σε τίποτα. Εξαλλου η δηθεν 'Δράση για την Δράση', που δικαιολογεί απλοϊκές προσεγγίσεις στο ζήτημα του πολιτικού Προτάγματος, δεν υπήρχε ποτέ ιστορικά στο κίνημα, πάρα μόνο σε περιθωριακες ομάδες και χούλιγκαν, με τις πλάτες του κράτους βέβαια και όσο αυτό επέτρεπε και επιτρέπει τέτοια φαινόμενα..
    Τέλος και κλείνοντας ο Φυρερ και ο Ντουτσε αντίστοιχα ξεπάστρεψαν και αρκετούς απλοικους θερμοκεφαλους(πέρα από εσωκομματικους αντιπάλους, ειδικά ο πρώτος) για αυτό προσέξτε ποιον υμνειτε και γιατί, καθώς πολύ απλά θα βρισκόσασταν με τέτοιες μακακιες που λετε στο πάτο κανενος μαζικού τάφου τότε ή απλα θα σας την χάριζαν λόγω υπερβολικής βλακειας με στέρηση ενεργής συμμετοχής στο οτιδήποτε αφορούσε το τότε κράτος και την κοινωνία-περα απο εργαλειακους σκοπούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος18/6/20 10:37 π.μ.

    Αυτα παθαινει το μυαλουδακι οσων διαβαζουν Πλευρη, Πανουση, Σπινο, Περδικαρη κλπ και εχουν για καθοδηγητες τους μεγαλυτερους πρωην γλειφτες του Μιχαλολιακου, που τωρα το παιζουν πυρηναρχες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος18/6/20 11:45 π.μ.

    Καταρχάς γεννάται το ερώτημα ποιος του είπε του ακροδεξιού/νεοεθνικιστη σχολιαστη ότι είναι υπέρ του σατανισμού αυτό το συγκρότημα.

    Εκτός κι αν θα πρέπει να αποδεχτούμε την ανόητη κατηγορία οτι όλα τα heavy metal συγκροτήματα που χρησιμοποιούν σύμβολα παραδοσιακά είναι σατανιστικα. Μόνο που τότε δεν θα μιλάμε για εθνικισμό αλλά για φονταμενταλισμό.

    Κατά τα άλλα θα ψάχνει ο συγκεκριμένος σχολιαστής συναγωνιστές και ψήφους στον παγανιστικό χώρο και στο τέλος δεν θα του βγαίνουν τα κουκιά.

    Για να προλάβω τυχόν αντιδράσεις δηλώνω ότι είμαι χριστιανός. Αλλά με ενδιαφέρει στα αλήθεια ή ενότητα του χώρου και οχι στα λόγια. Απλά δεν αποδέχομαι στον χώρο μας τους ακροδεξιούς νεοεθνικιστες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συνάδει με την αρχαιοελληνική αισθητική αντίληψη περί κάλλους, ομορφιάς και μουσικής αρμονίας το ηχόχρωμα αυτής της μουσικής υποκουλτούρας; Η θεματολογία ορισμένων εξ' αυτών, υμνεί το ωραίο και το υψηλό; Προς τί η αλλοίωση των χαρακτηριστικών του προσώπου; που αποσκοπεί; Ποιό φυσικό κάλλος υμνεί η ασχήμεια και ο βόρβορος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να διαβάσεις είτε την έκδοση για το NSBM είτε την ετικέτα με την ίδια ονομασία. Μην λέμε τα ίδια.

      Διαγραφή
    2. Μάλλον είναι χρήσιμο να ξεκαθαριστούν κάποια πράγματα.

      Πρώτον, ο κάθε παγανισμός δεν είναι απαραίτητα και αρχαιοελληνικός. Ειδικά εφόσον έχουμε να κάνουμε με έναν Ρώσο μουσικό, που ο κλασικισμός δεν συνδέθηκε με την εθνική του κληρονομιά. Άλλη ήταν η ρωσική αρχαία παράδοση. Δεν ήταν ο κλασικισμός προκειμένου να ζητάς αισθητική αρμονία, φυσικό κάλλος κλπ

      Δεύτερον, η αρχαιοελληνική κληρονομιά δεν είναι μόνο κλασικιστική. Στην κλασική και τις μεταγενέστερες περιόδους της αρχαίας μας ιστορίας μπορεί να επικράτησε η κουλτούρα του κλασικισμού (αρμονία, ισορροπία μορφής και περιεχομένου κλπ) Αλλά στην ομηρική εποχή ήταν εντελώς διαφορετικά τα πρότυπα. Καμιά αρμονία, μόνο επική ένταση και μυθική πολεμική δράση. Καμιά ισορροπία μορφής και περιεχομένου. Σύγκρινε την κλασική ακρόπολη με τα ομηρικά μυκηναϊκά μνημεία και θα αντιληφθείς τις διαφορές.

      Τρίτον, υπήρχαν αρχαίοι ευρωπαϊκοί λαοί που έβαφαν τα πρόσωπά τους πριν από μάχες ή σε τελετές.

      Τέταρτον, στο heavy metal έχουμε να κάνουμε με τέχνη και όχι με αντιγραφή κάποιου παγανιστικού τελετουργικού (άσχετα με την θρησκεία του κάθε μουσικού). Η τέχνη αυτή δίνεται με ρομαντικό ύφος και όχι με κλασικιστικό. Για αυτό περιέχει και σκοτεινό ύφος, εσωστρέφεια, μυστικούς συμβολισμούς, βιαιότητα.

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    4. Θα σου απαντήσω επειδή γράφεις με σοβαρότητα, πράγμα σπάνιο για τους παροικούντες τον χώρο.
      1ον: Όχι δεν είναι και πώς θα μπορούσε να είναι άραγε; Εμείς όμως είμαστε Έλληνες και μάλιστα πολιτευόμαστε στη ζωή μας εθνικιστικά, ως εκ τούτου προς τί η στείρα αντιγραφή αλλότριων λαϊκών παραδόσεων και μάλιστα βαρβαρικών (με όλο το σεβασμό για τους Ρώς).
      2ον: Συμφωνώ υπό προϋποθέσεις. Όντως στη περίοδο που αναφέρεσαι έχουμε τα μεγαλιθικά μνημεία ωστόσο ήδη η τάση για μέτρο και αρμονία διαφαίνεται απ' τη γεωμετρική εποχή.
      Γράφεις: "σύγκρινε την κλασική ακρόπολη με τα ομηρικά μυκηναϊκά μνημεία και θα αντιληφθείς τις διαφορές". Απαντώ: Δεν δύνασαι να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα μεταξύ των! Είναι μαθηματικό αξίωμα αυτό και πρόσεχε γιατί ανάλογα εργαλεία ανάλυσης χρησιμοποιεί και η αριστεροδέξια θολοκουλτούρα της εποχής μας, προκαλώντας σύγχυση, νοηματικό αδιέξοδο, συσχετισμούς ατέρμονους και τέλος κατάθλιψη!
      3ον: Καταλαβαίνω πως σε γοητεύει ο παγανισμός οχι ο οποιοσδήποτε αλλά ο ευρωπαϊκός (πάντως και οι μαο μαο, οι ζουλου και οι ιθαγενείς αμερικάνοι βάφοντο. Και λοιπόν;) Αναφορικά με τον "εγχώριο παγανισμό" το βάψιμο του προσώπου και η δερματοστιξία μπορεί να υπήρχαν ώστοσο ουδέποτε έγινε κοινά αποδεκτή συνήθεια. Μάλλον κατακριτέα ήταν. Και κάτι άλλο: Στο "Μπλακ" η αλλοίωση των χαρακτηριστικών του προσώπου έχει και τελετουργικό-θρησκευτικό χαρακτήρα. Το γνωρίζεις να υποθέσω.
      4ον: Επί της ουσίας συμφωνώ.

      Διαγραφή
    5. 1) Κατανοητο και σεβαστο. Ομως αλλο εθνικισμος και αλλο εθνικος αποκλεισμος. Δυστυχως, η τουρκοκρατια μας αφησε πισω σε πολλα ζητηματα πολιτισμου. Για παραδειγμα, δεν ειχαμε ελληνικη κλασικη μουσικη τον 18ο αιωνα. Αυτο σημαινει οτι δεν πρεπει να την ακουμε, επειδη δεν ηταν ελληνικη; Και κυριως η εθνικιστικη πολιτικη θεωρια δημιουργηθηκε απο ευρωπαιους. Ο Ιωνας και ο Γιαννοπουλος τον Μπαρες, τον Χερντερ, τον Ρασκιν και τους αλλους ρομαντικους διβασαν πριν γραψουν.Το ιδιο ισχυει και ηια συγχρονες εθνικιστικες εκφρασεις. Ειναι δυνατο να μην παρουσιαζονται κινησεις αλλοεθνων συναγωνιστων; Δεν νομιζω οτι θα αλλοιωσουν την ελληνικη μας ταυτοτητα.
      2) Το heavy metal ειναι η μονη συγχρονη μουσικη που παιζεται κατα 95 τοις εκατο απι λευκους και περιλαμβανει παραδοσιοκρατικες αντιληψεις. Κατι σημαινει αυτο.
      3) Στις κοινωνικες επιστημες ειναι μεθοδολογικα σωστο να συγκρινουμε διαφορετικα απο τις θετικες.
      4) Δεν εχω σχεση με τον παγανισμο. Αυτα που με γοητευουν ειναι ο εθνικισμος, η παραδοσιοκρατια και πρωτιστα ο Ρομαντισμος. Τον παραδοσιακο πολιτισμο της πατριδας, αρχαιο και χριστιανικο, καθως και των αλλων εθνων, τον αντιλαμβανομαι μεσα απο το πρισμα του Ρομαντισμου ως ενοτητα απο την οποια επιλεγω στοιχεια που δενουν με την εθνικιστικη οπτικη και προσφερουν πολιτισμικες βασεις για να κοντραρουμε την υλιστικη νεωτερικοτητα.
      Χαιρομαι παντως που κανω διαλογο μαζι σου. Να εισαι καλα φιλε.

      Διαγραφή
    6. Δεν είναι πρέπον να καταχραζόμαστε τον χώρο που ευγενικά μας παραχωρεί ο οικοδεσπότης για να παρουσιάζουμε τις προσωπικές μας διαφωνίες. "Παντί λόγω λόγος παλαίει".
      Αντεύχομαι!

      Διαγραφή
  13. NS Headbanger18/6/20 4:20 μ.μ.

    Πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη. Ευχαριστούμε Μαύρε Κρίνε!

    Η σκληρή μουσική είναι από την φύση της ασύμβατη με την πολιτική ορθότητα, και από τα μουσικά κινήματα με επαναστατικό χαρακτήρα το NSBM είναι πλέον το πιο δραστήριο.

    Απ' ότι φαίνεται βέβαια, η σπαρτιάτικη αισθητική του και η πολεμική φιλοσοφία του ενοχλεί τους διάφορους κλειστόμυαλους ακροδεξιούς που παριστάνουν τους εθνικιστές αλλά προσκυνάνε τον γεσουά και ψηφίζουν ΝΔ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο Πατριάρχης18/6/20 6:46 μ.μ.

    Είστε κομμούνια, είστε σατανισταί!

    Ημείς οι αγνοί πατριώται δεν θα επιτρέψομεν εις τους στρασεροδραγούμηδες να σύρουν την άδολον εθνικιστική νεολαία εις το ακανθώδες πεδίο της βαρυμεταλλικής μουσικής ηχορυπάνσεως. Μηδέ θα ανεχθούμε την αλητοκρατίαν των δερματικών κεφαλών (αγγλιστί skinheads).

    Έκαστος εθνικιστής νεανίας οφείλει να μεταλαμπαδεύσει εις τους βαρβάρους την λαμπρή μουσική κληρονομιά μελωδών όπως η Ευγενία Μανωλίδου, ο Δάκης και ο Τέρης Χρυσός. Ακούσματα αγλαών συναισθημάτων, όπως τα "Ήταν ωραία, ήταν μοιραία" και "Εκείνο το πρωί στην Κηφισιά" δικαιούνται την οικουμενική καταξίωσιν.

    Προσωπικώς τα απολαμβάνω, υπό την ευλογία του Αδόλφου-Άβαταρ, γευματίζοντας εκλεκτά εδέσματα και ατενίζοντας τας κερκίδας του αμφιθεάτρου που κοσμεί τον κήπον μου. Ενώ οι στρασεροδραγούμηδες ηχορυπαίνουν τις συνοικίες των εργατών με απαίσιους μαυρομεταλλικούς θορύβους και ξεγελούν την πείνα των αναμασώντας αρτοκλωβούς της Εσπερίας (αγγλιστί club sandwiches)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. nationalist.socialist19/6/20 3:26 μ.μ.

      Μονο που αναφέρεις τα ονόματα Μανωλίδου, Δάκη και ο Τέρη Χρυσό
      Η heavy Metal είναι όαση

      Διαγραφή
    2. Ο Πατριαρχης21/6/20 12:31 μ.μ.

      Εσυναντησα καποτε μιαν κορασιδα, η οποια ητο ακροατρια της μαυρομεταλλικης μουσικης ηχορυπανσεως. Αρχικως ενομισα οτι ειχε μωλωπες εις τα ματια, αλλα μου εξηγησε οτι ειχε βαφτει συμφωνως με το υφος που αγγλιστι αποκαλειται corpse paint. Προτεινα να την κερασω μια σουμαδα, μα εκεινη αρχισε να ξεκουμπωνει ξεδιαντροπως την σκελεαν μου! Αξαφνα εβγαλε ενα μαστιγιον απο την τσαντα της. Την ρωτησα πως θα το χρησιμοποιουσε, εφοσον δεν υπηρχαν γυρω μας κομμουνιστας. Μου απηντησε οτι επρεπε να πεταξω εξω το οπλον μου. Της εδειξα τοτε την μπερετα των 9 χιλιοστων που ειχα στην ζωνη μου κι εκεινη το εβαλε εις τα ποδια! Ουδεποτε αντιληφθην το γιατι....

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος18/6/20 11:07 μ.μ.

    Καταρχάς τα σχόλια όπως ορισμένων τύπου πιτσιρικάς,νεοεθνικιστης, ακροδεξιός, πάνε γίνε μοναχός και τα λοιπά δεν τα σχολιάζω καν.

    Ελάτε στο δρόμο μαζί μου να δείτε πώς χορεύουν οποίος θέλει να μάθει τι έστει δράση, μετράμε Ίδη συναγωνιστές ΕΣ στη στενή,με δράσης εντός και εκτός Εξαρχείων,7 κατάληψης κλειστές υπό τον φόβο μας, οποίος κατάλαβε κατάλαβε... Γι'αυτό μετράτε λόγια...

    Όλως περιέργως πολύ αντιφαπες που σκίσαμε ήταν σκληροπυρηνικοί σατανιστές, όχι στα λόγια αλλά από αυτούς που κυκλοφορούν στην Πάρνηθα και όχι μόνο, από αυτά τα πρεαζακια το περιμένω...

    Εγώ χωρίς να έγραψα ότι ανήκω σε κάποιο θρησκευτικό δόγμα, αλλά εσείς βιάζεστε πολύ να βγείτε μάγκες...

    Λέω με απλά λόγια ότι σατανισμός δεν έχει καμία δουλειά στον ΕΣ...
    Και επιμένω σε αυτό, βγες αύριο στον Ελληνικό λαό και πες ότι είστε σατανιστές και θα ηγηθείτε, από την στιγμή πού το 95 της εκατό είναι Ορθόδοξοι ανεξάρτητα εάν πάνε στην εκκλησία ή όχι...

    Δεν θα σας βγεί... ΕΊΜΑΣΤΕ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΈΣ ΠΆΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΆΡΙ! ΧΩΡΊΣ ΤΗΝ ΣΤΉΡΙΞΗ ΤΟΥ ΛΑΟΎ ΔΕΝ ΘΑ ΓΊΝΕΙ ΤΊΠΟΤΑ, ΕΜΕΊΣ ΌΜΩΣ ΌΛΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΎΝΩΜΑΣΤΕ ΑΠΌ ΑΥΤΌΝ...

    ΤΣΆΜΠΑ ΓΡΆΦΩ ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΠΕΙΡΆΖΕΙ,ΥΜΝΗΤΕ ΣΑΤΑΝΆΔΕΣ, ΠΡΟΣΒΆΛΛΕΤΑΙ ΟΠΟΊΩΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΊ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΛΆΚ ΜΈΤΑΛ ΣΑΣ, ΕΠΕΙΔΉ ΜΕΡΙΚΟΊ ΝΩΜΙΖΟΥΝ ΌΤΙ ΒΡΉΚΑΝ ΤΟ ΣΟΎΠΕΡ ΌΠΛΟ ΕΝΆΝΤΙΑ ΣΤΟ ΠΑΓΚΌΣΜΙΟ ΣΎΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΦΈΡΕΙ ΣΤΡΑΤΌ, ΜΥΣΤΙΚΈΣ ΥΠΗΡΕΣΊΕΣ, ΠΥΡΗΝΙΚΆ, ΒΙΟΛΟΓΙΚΆ ΌΠΛΑ,ΠΟΥ ΑΠΛΆ ΣΕ ΑΝΈΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΑΝ ΘΈΛΕΙ ΜΑΣ ΜΑΣ ΞΕΠΑΣΤΡΕΒΕΙ ΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΈΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΕΣ ...

    ΚΑΙ ΕΣΕΊΣ ΒΡΉΚΑΤΕ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΜΠΛΆΚ ΜΕΤΑΛ;;

    ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΆΖΩ ΆΛΛΟ,ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ Ο ΕΧΘΡΌΣ ΑΛΛΑ ΕΝΑΣ ΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσγειώσου19/6/20 11:46 π.μ.

      Άσε μας ρε ξερόλα. Έκανε η μύγα κώλο και έχεσε τον κόσμο όλο! Πολύ μεγάλη ιδέα έχεις για τον εαυτό σου, προσγειώσου γιατί δεν εντυπωσίαζεις κανέναν με τις ανοησίες που γράφεις.

      Όσο για αυτά που λες ότι οι αντιφα που έχουν τις καταλήψεις στα Εξάρχεια είναι σατανιστές και μάλιστα σκληροπυρηνικοί που κάνουν τελετές στην Πάρνηθα κτλ, σε λάθος μέρος ήρθες να τα πεις, καλύτερα πήγαινε στην Στεφανίδου ή στην Πάνια, είναι οι μόνες που θα σε πάρουν στα σοβαρά.

      Διαγραφή
  16. Μακελάρης των γηπέδων19/6/20 10:04 π.μ.

    ETSI. ADERFE SKISTOUS OLOUS!
    PERIMENEI O ADOLFOS EKEI PCHLA STON PARADEISO MAZI ME TON SWTHRA MAS IHSOU XRISTTW NA MAS EYLOGISEI ENANTIA STOYS SATANISTES KAI TON ANTIFYLETISTH MOUSOLINH!!
    ORTHODOXY OR DEATH ☠

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γαμάω ρετάλια19/6/20 10:22 π.μ.

    Παιδιά ηρεμηστε μερικοί.
    Αν είστε τόσο μάγκες αλλάξτε την κατάσταση αφού κλείνετε και καταλήψεις κι μην σχολιάζετε σε ένα μπλογκ που υπήρχε προτού καν εσείς μαθετε τι εστι ΕΣ. Εξάλλου δέρνετε πολλούς 'σατανιστες' σαν αυτούς στην Παρνηθα γιατί ως γνωστών όλοι αυτοί είναι αντίφα
    Επίσης 'αγαπητέ συναγωνιστή' ο τρόπος και τα επιχειρήματα σου δείχνουν καθαρά ότι το πρόβλημα μας οταν θα προσεγγιζαμε άτομα και ανθρωπους στην κοινωνία θα ήταν καμένοι σαν εσένα.
    Βλέπεις δεν είναι θέμα θρησκείας αλλά το αν δείχνεις ρεταλι και παρακμιακος.
    Όπως είπε ένας σχολιαστής πιο πάνω αν ζούσατε επί Τρίτου Ράιχ μάλλον λίπασμα θα ήσασταν ή δεν θα είχατε ενεργή θέση σε τίποτα.
    Λοιπόν αν δεν σε αρέσει εσύ που είσαι πιο 'μάγκας' και χωρίς να ξέρεις ποιοι είναι οι άλλοι με ύφος από την αρχή βλέπω γράφεις έτσι μην γράφεις εδώ.
    Επίσης μην εύχεσαι ποτέ τον δρόμο για να λύσεις διάφορες γιατί μπορεί να κολατσισεις πεζοδρόμιο και οχι μόνο

    υσ η πολύ μαγκιά κρύβει ομοφυλοφιλικες καταστασεις, οπότε ηρεμηστε μερικοί μην σκισετε κανένα καλσόν, μήπως από το πολυ ιδεολόγικο μπερδεμα μπερδεψετε και την λούτσα με την βούρτσα καταλαθως εννοείται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γαμάω ρετάλια19/6/20 10:37 π.μ.

    Επίσης ρε φίλε βρήκες τόσο σχεδιασμένο τροπο που κλείσανε δικούς σου μέσα στην φύλακα; φαντάσου ρε φίλε ανοργανωσιά.
    Επίσης φαντάσου πόσο συγχυσμενος είσαι από την μία να μιλάς με γλώσσα πάτερ Κλεομενη,που ειναι πιο μάγκας από σένα, και από την να λες για ΕΣ και μάλιστα να μιλάς για παγκόσμιο πανισχυρο σύστημα και να προτείνεις επιθέσεις σε φουκαριαρηδες μέταλλαδες με φοβικο τρόπο όπως ένας φοβικός χωριάτης του 18 αιώνα , όταν του μιλάγαν για τους καθολικους.
    Δεν θα σου πω κάτι άλλο γιατι μετράω περισσότερα χρόνια από σένα στον χώρο και οι φωτοβολληδες του τύπου κάναμε επιθέσεις σε κσταληψεις μόνο σε χαζούς προσιδιαζουν που θέλουν να τους βρει το ip η ασφάλεια ή όποιος αλλος
    Οποιος κάνει δεν μιλά omerta φιλαρα
    Εσύ μάλλον δεν κάνεις όμως ή και να κάνεις ή μακακιες θα κάνεις ή απλά θα μεγσλοποιιεις πρσγματα
    Οπως είπα Βγες τωρα στην κοινωνία και στον λαό και μίλα έτσι και θα δεις τι θα παρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/6/20 1:38 μ.μ.

      ΤΟ ΠΟΥΛΟ ΑΡΜ!

      ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΈΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΡΌΜΟ, ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΈΠΩ, ΣΑΤΑΝΙΣΤΈΣ ΧΕΣΤΕΣ!!

      ΤΡΑΒΆΤΕ ΝΑ ΚΆΝΕΤΕ ΕΠΙΚΛΉΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΣΑΤΑΝΙΣΤΙΚΌ ΚΊΝΗΜΑ ΑΝΤΙΦΑ! ΧΑΙΡΕΤΊΣΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΑΖΑΖΕΛ ΦΙΛΟ ΣΑΣ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΕΒΡΑΊΟΙ Ε ΕΒΡΑΊΟΙ!!

      ΆΝΤΕ ΓΕΙΆ ΟΣΟ ΓΙΑ IP ,ΑΝΟΡΓΑΝΩΣΙΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΆ ΑΠΛΆ ΖΗΛΕΎΕΤΕ ΠΟΥ ΚΆΠΟΙΟΙ ΤΑ ΔΊΝΟΥΝ ΌΛΑ ΓΙΑ ΌΛΑ ΑΚΌΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΩΉ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΥΛΉ,ΕΝΩ ΕΣΕΊΣ ΚΆΝΕΤΕ ΜΌΝΟ ΓΙΑ ΠΛΉΚΤΡΑ ΚΑΙ ΚΙΘΆΡΑ...




      ΆΝΤΕ ΦΙΛΑΚΙΑΑαααααααααα μην ξεχνάτε να ζωγραφίζετε κύκλο όταν κάνετε επίκληση γιατί μπορεί να έχετε μπλεξίματα χαχαχ





      H8!

      Διαγραφή
    2. Υπογράφεις με 88 και γράφεις όπως ο τελευταίος αντίφας, να το κοιτάξεις! Έχεις θέμα μεγάλε!

      Διαγραφή
    3. Γαμάω ρετάλια20/6/20 12:50 μ.μ.

      Ο τύπος απλά είναι χαζός.. Απέδειξες με το επίπεδο σου τι βλακας είσαι εσύ και άλλοι όμοιοι σου..
      Φανταστείτε τώρα οτι δέρνετε κόσμο και σπάστε τα πλήκτρα φανταζομενοι ότι κλείνετε καταλήψεις.. Εμείς ότι έχουμε κάνει το εχουμε κάνει και το ξέρει ο κόσμος εσύ φίλε μείνε στην ανωνυμία και την βλακεία σου νομίζοντας ότι κάνεις.. Πάρε τα ψυχοφαρμακα σου και πήγαινε στον γυναικολόγο σου δεν είναι κακο

      Διαγραφή
    4. Γαμάω ρετάλια20/6/20 12:56 μ.μ.

      Επίσης επειδή αν είσαι πιτσιρίκος είσαι ανωριμος ή αν είσαι μεγαλύτερος αρκετά χαζός, μην σχολιάζεις ρε φίλε και εκτίθεσαι.. Επισης άσε το Η8 για όσους το υπερασπιστηκαμε οτσν έπρεπε και χωρίς γραφικότητες, αφού η ακροδεξιά και ζητωπατριωτική καρδουλα σου δεν το σηκώνει.. Πήγαινε καμία εκκλησία και κάνε κανένα μπαφο(γιατί για εκεί σε κόβω) και άστα αυτά.. Δεν είναι κακό εξάλλου ο καθένας ότι μπορεί

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος20/6/20 1:15 μ.μ.

      Για πες μας λοιπον ρε Η8 σε ποιους δρομους συχναζεις και μας περιμενεις; Μπορει να μενουμε κοντα

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος20/6/20 3:32 μ.μ.

      Σε εβραιους έτσι μιλάω

      Διαγραφή
    7. Γαμάω ρετάλια20/6/20 4:55 μ.μ.

      Εσύ τι πρόβλημα έχεις που με πληρώνει ο Σορρος;
      Ειμαστε περήφανοι Εβραίοι σιωνιστές και σας ρίχνουμε σατανιστικές κατάρες μέσα από τις Στοές μας

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος21/6/20 12:18 μ.μ.

      Ρε μηπως υπογραφοντας Η8, εννοει το παλιο πειρατικο καναλι που επαιζε ταινιες ερωτικου περιεχομενου;

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος25/7/20 11:57 π.μ.

      Μπάφο,μπαφο-μετ,μπαφομετ...

      Έχετε πολλά να μάθετε ακόμα, επειδή όλοι εσείς κολυμπάτε στα ρηχά...



      Διαγραφή
  19. Ανώνυμος19/6/20 10:47 μ.μ.

    https://www.counter-currents.com/2016/01/ukraine-side-greek/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος19/6/20 10:51 μ.μ.

    http://askrsvarte.org/eu/blog/lhp_odinism_and_traditionalism/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος20/6/20 1:08 μ.μ.

    Δεν το βλεπετε ρε παιδια οτι οι γνωστοι πρωην γλειφτες του Μιχαλολιακου και οι υπολοιποι γνωστοι κυπιτες του χωρου δηλητηριαζουν τα χα'ι'βανια που τους ακολουθουν με τη νεα τους προβοκατσια.
    Παλιοτερα τους εβαζαν να χαρακτηριζουν ως μπολσεβικους προσωπικοτητες της εθνικιστικης ιστοριας και τωρα τους βαζουν να κατηγορουν ως σατανιστικο ολοκληρο το heavy metal. Στοχος τους ειναι να αποκλειστουμε απο τις ριζοσπαστικες κοινοτητες της νεολαιας και απο τις κοινωνιστικες ριζες του εθνικισμου για να γινουμε ακροδεξιο δεκανικι του μητσοτακε'ι'κου (που βεβαιως ασκει εθνοσωτηρια πολιτικη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πρωτοσύγκελος20/6/20 2:23 μ.μ.

    Ρε μαγκίτες, επειδής λαγχάνει να είμαι και πολύ χιτλέρι, ναούμε, θα σας σφυρίξω δυο σκοπούς για πολύ ns ώτα. Είχα βρεθεί για καφεδιά στα Εξάρχεια, με ένα γκομενάκι που άκουγε black. Σκάω, που λέτε πλατεία, ξουρισμένος, με παραλλαγή και μπλουζάκι Η8. Τουμπέκα όλα τα φλωριά μόλις με είδαν! 7 καταλήψεις έκλεισαν!
    Κι εκεί που συνοδεύω τη βαριά και σκέτη καφεδιά με δυο τζουρίτσες Marlboro -καθότι τυγχάνει να είμαι και πολύ ρατσιστής, ναούμε- σκάει μύτη ένα λέσι και μου τη βγαίνει στο αλλιώτικο, αντιναζί, μοϊκανός και σου πα μου πες.
    Μόλις ακούω τον έτσι να μου ρίχνει τα κουφά του, πετάγομαι πάνω και του λέω, μωρή κουφάλα τι διαβάζεις, ναούμε, γιατί εγώ διαβάζω Σπίνο, Πανούση και Σεράνο!
    Ε, λοιπόν, μάγκες, ο τύπος έγινε μπουχός! Καθάρισα για πάρτη του Αδόλφου την πλατεία. Μούγγα οι άπλυτοι και τα στρασεροδραγούμια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Πατριαρχης21/6/20 12:14 μ.μ.

      Λαμπρε νεανια σου πρεπουν συγχαρητηρια. Ακολουθησες με θαυμαστη συνεπειαν την ατραπο του συναγωνιστου Αθανασιου Πλευρη και αλωσες το αβατο των αναρχοκομμουνιστων για δευτερα φορα. Ποιος λησμονει εκεινη την γενναια, καταδρομικη, προεκλογικην επελαση του Αθανασιου εις την καρδια των Εξαρχειων. Με τετοιους νεολαιους ωσαν εσε, συντομα θσ αλωθουν και τα ανδρα των κρυπτομπολσεβικων στρασεροδραγουμηδων, εις το ονομα του Ελληνος εξανθρωπισθεντος θεου Αδολφου Αβαταρ.

      Διαγραφή
  23. ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΉΣ20/6/20 6:34 μ.μ.

    Γνωρίζετε ότι στα μισά από κατάληψη Νοταρά με αυτήν της κατάληψης Γκαρε, εντός του πεζόδρομου κάθετα, υπάρχη τεκτονική ομάς,που παίζει πολύ μεγάλο ρόλο (χρηματοδότηση) κυρίως με τους καταληψίες έως και την καθοδήγηση αυτών.
    Εάν κανείς περιπλανηθεί σε εκείνο το δρομάκι το κτίριο που λέω είναι μεγάλο έναντι της καταλήψεως Γκαρε είς τα δεξιά βγαίνοντας από την πόρτα της Γκαρε ( για καλύτερη κατατοπίσει), ρίχνοντας μία απλή ματιά εντός από κάποια κενό που έχουν οι πόρτες του εν λόγω κτηρίου, θα παρατηρήσετε αμέσως τα (Ασπρόμαυρα, τύπου σκακιέρας πλακίδια) και σε μια έρευνα όπου έγινε παρακολουθούντας κάποιες μέρες, εισήλθαν και εξήλθαν από εκεί άτομα της υψηλής κοινωνίας θα έλεγα από την ακριβή ενδυμασία και αυτοκινήτων δεν συνάδουν με την περιοχή, όλως περιέργως και αστυνομικοί με πολιτικά αλλά εύκολα αναγνωρίσιμοι από τη στάση (Στυλ) και μέλη από την κατάληψη Γκαρε και άλλων που δεν γνωρίζουμε τον ρόλο τους.
    Τέκτονες σιωνιστές μασονία αστυνομία και περιθωριακοί παίζουν παιχνίδι εις βάρος της πλάτης μας. Το παιχνίδι έχει γίνει περίεργο εδώ κάποια χρόνια,ας είμαστε ποιο προσεκτικοί στο τι γράφουμε, διότι δεν ξέρουμε ποιος παρακολουθεί και συλλέγει πληροφορίες.

    Μήπως ο παραπάνω γραφών ρίχνει άδεια περί (NSBM, Εθνικοσοσιαλισμό και άλλα) για να πιάσει γεμάτα;
    Μήπως σχολιάζει ενέργειας άλλων ομάδων για να συνδέσει άτομα με αυτές,που ίσως αντιδράσουν; Μπορεί αυτό μπορεί να είναι καί στο δικό του κόσμο,ας ήμαστε καχύποπτοι και επιφυλακτικοί διότι η ΖΟΓΚ είναι παντού και περιμένει τις λάθος κινήσεις μας.

    Η ΖΟΓΚ είναι ύπουλοι, στοές υπάρχουν παντού όπως και στο Γέρακα σε τρίτο όροφο πολυκατοικίας που η διαφορά αυτή των Εξαρχείων είναι ότι δεν είναι "κρυφή".

    Θέλει προσοχή το όλο θέμα, θέλει και πρέπει να σοβαρευτεί και το κίνημα να γίνει πιο ενωτικό και αλληλέγγυο μεταξύ μας, χωρίς να μας ενδιαφέρει η μουσική που ακούει ο συναγωνιστής μας, όλους μας ενώνει η Σημαία η Γη μας και το αίμα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έκτη θέστε Κύριοι,έκτη θέστε!
    Μόνο και μόνον γελώντας προκαλείται από τους σχολιαστές, δίνοντας σημασία σε Αγνώστους που από τα γράφω μένα τους, είναι οφθαλμό φάνες πώς δεν έχουν ιδέα περί του όλων της ιστορίας του Εθνικό Σοσιαλισμού, πρίν αυτού και πόσο μάλλον τη πλήρη αναγέννηση του στη σημερινή Νέα Εποχή.
    Δίδοντας λοιπόν σημασία στο κάθε τυχάρπαστο, που πολύ πιθανόν αν όχι βέβαιον δεν έχει καμία σχέση με τη σπουδαιότητα της Ιδεολογίας μας πόσο μάλλον του τρόπου ζωής μας,μας φέρνει ακριβώς εκεί που θέλει, είτε όπως γράφει και ο παρατηρητής,τη συλλογή δεδομένων,τη σύνδεση κάποιον πρόσωπων σε αντιδράσεις αναφέροντας παραποιημένες ή ακριβής ενέργειες άλλων ομάδων/οργανώσεων και λοιπα ή απλώς αποσκοπεί σε μερική αναστάτωση μας.
    Ας μην πέφτουμε στη παγίδα του κυνηγού ή του κάθε προβληματικού αντιπάλου μας και ας μη του δίνουμε την πλήρη ευχαρίστηση βλέποντας μας να είμαστε σε απόσχιση, ΤΡΈΜΟΥΝ ΤΗΝ ΈΝΩΣΗ μας καί προσπαθούν να μας κρατήσουν σε μία κατάσταση 'διαβαλουμενου χώρου' έχοντας είς χωρίσει είς τίς τάξεις μας διάφοροι διαφορών ατόμων καθοδηγούμενοι εκ των αντιπάλων μας,διά αυτό των σκοπών και μονών!
    ΘΑ ΑΠΟΤΎΧΟΥΝ, ΌΠΩΣ ΑΠΈΤΥΧΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΌΝ, ΌΠΩΣ ΑΠΟΤΥΧΑΊΝΟΥΝ ΚΆΘΕ ΜΈΡΑ, ΈΧΟΝΤΑΣ ΔΙΑΤΉΡΗΣΗ ΤΗ ΠΑΡΟΥΣΊΑ ΜΑΣ ΣΤΑΘΕΡΉ ΚΑΊ ΑΚΛΌΝΗΤΗ!
    ΕΧΘΡΌΣ ΤΟΎ ΚΌΣΜΟΥ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΌΣ, ΜΌΝΗ ΛΎΣΗ Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΌΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος22/6/20 11:58 π.μ.

    Συμφωνούμε όλοι ότι υπάρχουν αντίπαλοι που θέλουν την διάσπαση του χώρου και ότι εμείς πρέπει να επιδιώκουμε την συνεργασία και την ενότητα. Αλλά δεν θα πρέπει να ξεκαθαριστεί ποιος είναι ο χώρος μας και ποιοι δικαιούνται να μιλούν για αυτόν;

    Όπως είπε και ο ανώνυμος 18/6/20 11:45 π.μ. είναι δυνατόν να θεωρούμε συνομιλητές μας αυτούς που υιοθετούν τις αρλούμπες του πατριάρχη, του Χατζηγώγου και του Πανούση ή τους νεοεθνικιστές καπιταλιστές του Κασιδιάρη; Όχι βέβαια!
    Είναι δυνατόν να θεωρήσουμε συνομιλητές αυτούς που το παίζουν σκληροί ναζί και χυδαιολογούν κατά του Δραγούμη και των προφασιστών, λέγοντας τον Γιαννόπουλο κοπρίτη, την ίδια ώρα που χαριεντίζονται με χαφιέδες και φυλακισμένους απατεώνες της Νέας Δημοκρατίας σαν τον Σπίνο και καθοδηγούνται από πρώην κιουσέκια του Μιχαλολιάκου; Σίγουρα όχι!
    Είναι μήπως συνομιλητές μας οι άλλοι γραφικοί που υποτίθεται ότι υποστηρίζουν τον Δραγούμη και χυδαιολογούν εναντίον του εθνικοσοσιαλισμού την ίδια στιγμή που πωλούν εθνικοσοσιαλιστικά βιβλία; Όχι βέβαια!
    Είναι συνομιλητές μας οι παράφρονες που αναμασούν την παράνοια του Γιαννάκη του Περδικάρη ότι ο Χίτλερ και η ηγεσία του NSDAP δεν ήταν άνθρωποι αλλά οντότητες με θεϊκή προέλευση από άλλες διαστάσεις; Θα είμαστε για καμια ΨΝΑ αν το κάνουμε.
    Ή θα συζητήσουμε με τα ζόμπι που ακολουθούν τη συνταγή του ΕΝΕΚ και των απριλιανών, θεωρώντας ότι το heavy metal είναι σατανισμός και μη ελληνικό ενώ το τσιφτετέλι είναι ελληνική κληρονομιά;

    Αν τα βάλουμε κάτω θα δούμε ότι ο χώρος μας αποτελείται στην ουσία από πολύ λίγα πρόσωπα και ομάδες. Μέχρι να καθαρίσει και αν καθαρίσει ποτέ απ όλους αυτούς που αναφέρω πιο πάνω φοβάμαι ότι μάλλον θα έχουμε γεράσει όλοι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μακελάρης των γηπέδων22/6/20 5:27 μ.μ.

    OI SIWNISTES DEN THELOUN THN ENWSH MAS ADERFOYLH MOY GIATI TOTE THA ENWTHOYN TA ELLANIA IQ MAS KAI THA KYRIEYSOYME TON KOSMO. DYNATA KAI ELLHNIKA MONO!!
    ORTHODOXY OR DEATH ☠

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.