Κυκλοφόρησε το 9ο τεύχος του free - press περιοδικού της λέσχης ''Φανταστική Λογοτεχνία''.
http://flefalo.blogspot.com/
Το κύριο δρώμενο ήταν η περιφορά στην πόλη ενός Ελάτου στολισμένου με καρπούς ή ενός καρποφόρου κλαδιού Αγριελιάς. Έθιμο που μεταφέρθηκε αλώβητο στις ημέρες μας. Φέτος βεβαίως, το ομοίωμα του δέντρου στο κέντρο της Αθήνας είτε καίγεται είτε στολίζεται με σκουπίδια από δύστυχα απαίδευτα παιδάκια και επαγγελματίες ινστρούχτορες – κομματόσκυλα.
Οι αρχαίοι λαοί αναπαριστούσαν την κίνηση του ήλιου με την ζωή ενός ανθρώπου που γεννιόταν κατά την χειμερινή τροπή του ήλιου που μεγάλωνε βαθμιαία καθώς αυξάνονταν και οι ώρες που ο ήλιος φωταγωγούσε την Γη, και πέθαινε ή ανασταίνονταν τον Μάρτιο την ημέρα της Εαρινής Ισημερίας, συμβολίζοντας με αυτόν τον τρόπο την αναγέννηση του φυτικού βασιλείου μέσα από την μήτρα της Γης.
για περισσότερα στον σύνδεσμο εδώ ...
“Συνύπαρξη” πολλών παράλληλων, εφήμερων κοινωνιών που δεν θα συγκροτούν κοινότητα Αξιών και Πεπρωμένου. Αναγκαστική συγκατοίκηση ανθρωπομαζωμάτων που θα λειτουργούν μεταξύ τους ανταγωνιστικά είτε ως “lobby” στο “Κυβερνείο”, είτε ως δυστοπικά γκέτο, όπου οι “διαχειριστές” τους θα επιβάλλουν “δυναμικά” την παρουσία και προστασία τους (“Αφροέλληνες” εναντίον “ελληνοΑσιατών”).
Πολυπολιτισμική κοινωνία είναι το αντίθετο της πολιτισμένης κοινωνίας, είναι η επιβεβαίωση της άριζης ατομικότητας. Μεγαλόπολη σημαίνει “δυστοπία”, δηλαδή βίωση της ασχήμιας ως μοναδικής πραγματικότητας, το “δύσμορφο τόπο” ως μοναδικό υπαρκτό χώρο.
Ο όρος πρωτοχρησιμοποιήθηκε από τους πρωτοπόρους της επιστημονικής φαντασίας, σήμερα όμως είναι ένας όρος απόλυτα πολιτικός, δηλαδή υπαρκτός, παράγει άμεσα αποτελέσματα. Η δυστοπία θα είναι η πραγματικότητα, εντός της οποίας, “όλοι ώριμα οφείλουμε να συμπεριφερόμαστε”, να αποδεχόμαστε τα όποια “τετελεσμένα” ως δεδομένα. Η δυστοπία θα σηματοδοτεί το αιώνιο “σήμερα”, εν απουσία του “αύριο”.
για την συνέχεια στον σύνδεσμο εδώ ...
Όλοι ζούμε εντός αυτής της “επικράτειας”, όλοι κατά καιρούς έχουμε υπάρξει ή υπάρχουμε ως “εφήμεροι”, γι αυτό, πέρα από την όποια κριτική, απαραίτητη (όσο κι επώδυνη) προσωπική άσκηση, η αυτοκριτική ...
Εφήμερο είναι η αποθέωση της “στιγμής”, του παρόντος, της καθημερινότητας, είναι η κυρίαρχη στις δυτικές κοινωνίες κουλτούρα της σύμβασης και της συναλλαγής, της χρηστικότητας, του λογικού υπολογισμού, της χυδαίας αντίληψης ότι “ο χρόνος είναι χρήμα” και “όπου γης, πατρίς”.
Είναι το “αυτονόητο” του ωφελιμισμού που πέρα από τη “δουλειά” και τη “διασκέδαση” κατακλύζει και τις ανθρώπινες “σχέσεις”. Απουσιάζουν η χαρά της άδολης συνεύρεσης, η βιωματική εμπειρία της σύναξης, η ανιδιοτέλεια της δωρεάς, η πεποίθηση ότι δεν είμαστε μόνον “σημερινοί”, ότι είναι “παιδιά πολλών ανθρώπων τα λόγια μας”.
Το Εφήμερο φοβάται τις όχι κατασκευασμένες Αξίες, εκείνες που δεν έχουν ημερομηνία λήξης. Η Διαχρονία είναι η μοναδική αναγνωρίσιμη απειλή. Όλοι οι διαχειριστές του (πολιτικοί, εκδότες, “ιντελιγκέντσια”) προσπαθούν να μας πείσουν ότι τίποτε δε διαρκεί, διότι, πολύ απλά, τίποτε δεν είναι προορισμένο να διαρκέσει.
Τα πάντα είναι “σχετικά και γι αυτό ανεκτά”, τα πάντα υπάρχουν “σήμερα” για να αντικατασταθούν “αύριο”, όπως οι διανοούμενοι του συρμού και τα βιβλία τους που γίνονται “best sellers” για να πεταχτούν την επομένη μαζί με τις εφημερίδες και τα “life style” περιοδικά.
Στην Ελλάδα του Εφήμερου που δεν είναι καν δυτική, αλλά εκδυτισμένη (κάτι πολύ χειρότερο, κάτι πρόστυχο, υβριδικό), όχι μόνον η “δουλειά”, η “διασκέδαση”, “οι σχέσεις”, αλλά όπως πολύ όμορφα έγραψε κάποιος, “ακόμα και η απόγνωση δεν κοινωνείται”.
για την συνέχεια στον σύνδεσμο εδώ ...
Τα κρούσματα ειδικά τα τελευταία χρόνια είναι πάρα πολλά στην χώρα μας. Από που να ξεκινήσει και που να τελειώσει κανείς, παλαιότερα αλλά και πρόσφατα παραδείγματα. Από δασκάλους, καθηγητές, προπονητές σε ομάδες μικρών παιδιών, διασκεδαστές τηλεοπτικών εκπομπών (Φωτούλης) μέχρι και στην εκκλησία έχουμε πολλά περιστατικά.
Με λίγα λόγια η αρρώστια και η σήψη έχουν φτάσει παντού και οι γονείς χωρίς να γνωρίζουν εμπιστεύονται τα παιδιά τους σε ανθρώπους που υποτίθεται ότι θα τα διδάξουν σωστά, θα τα μορφώσουν ώστε αύριο να γίνουν σωστοί άνθρωποι οι οποίοι θα στηρίζουν ο ένας τον άλλο για να χτιστεί μία εποικοδομητική κοινωνία.
Αντί αυτού όμως, συμβαίνει το ανάποδο και τα παιδιά μεγαλώνουν πλέον σε έναν πολύ πιο σκληρό, βίαιο και αποτρόπαιο κόσμο όπου είναι αναγκασμένα να κοιτάνε πίσω τους κάθε φορά που περπατούν στον δρόμο η να φοβούνται την ίδια τους την σκιά, με τα άσχημα συναισθήματα και τα φαντάσματα του παρελθόντος να τους κυνηγούν !
για την συνέχεια στον σύνδεσμο εδώ ...
Μέχρι την έναρξη της εκδήλωσης οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το μικρό περίπτερο που είχε στηθεί στον χώρο. Λίγο πριν τις 5 μμ το λόγο πήρε αρχικά ο συντονιστής και εκπρόσωπος του περιοδικού "Μηδέν Τελεία".
Ο συναγωνιστής αναφέρθηκε επιγραμματικά στην πολιτική στάση των Αυτόνομων σχετικά με το υπάρχον πολιτικό σκηνικό, διαχωρίζοντας τη θέση τους από τα πολιτικά κόμματα και τους σχηματισμούς που συμμετέχουν σε αυτό.
Τόνισε την ανάγκη υποστήριξης των δομών που υπάρχουν και την ανάπτυξη νέων προς ανάλογη κατεύθυνση, κάτι που θα κάνει εν τέλει πράξη τον στόχο, που έχει να κάνει με το άνοιγμα στην κοινωνία.
για περισσότερα στον σύνδεσμο εδώ ...
Μετάφραση – επεξεργασία κειμένου: M.N.F.
Nicola Bombacci: από την Μόσχα στο Salò.
“με τη γενειάδα του Bombacci
θα υφάνουμε κουρέλια
να καθαρίσουμε τα παπούτσια
του Benito Mussolini”
Στις αρχές της δεκαετίας του 1920, οι Mελανοχίτωνες της Ιταλίας τραγουδούσαν αυτό το ρεφρέν. 25 χρόνια μετά στις 28 Απρίλη του 1945 ο πρώην αναπληρωτής γραμματέας του Κομμουνιστικού κόμματος της Ιταλίας, πρώην φίλος του Lenin και σημαντικό στέλεχος της Comintern, ο Nicola Bombacci, που συνόδευε τον Mussolini κατά τη φυγή του, κείτονταν νεκρός στο Dongo από τις σφαίρες κομμουνιστών παρτιζάνων, μαζί με άλλους υψηλόβαθμους Φασίστες.
Καθώς έπεφτε, οι τελευταίες λέξεις που βροντοφώναξε ήταν «Ζήτω ο Σοσιαλισμός». Κάπως έτσι τελείωσε η ζωή του Bombacci, μια ζωή που κάθε άλλο εκτός από συμβατική μπορεί να χαρακτηριστεί.
Ο Nicola Bombacci γεννήθηκε στα περίχωρα του Forli το 1879 από οικογένεια χωρικών. Δάσκαλος στο επάγγελμα, γνώρισε - την περίοδο που εξασκούσε το επάγγελμα του - τον τότε καθηγητή και σοσιαλιστή Benito Mussolini. Σύντομα θα γίνει μέλος του Ιταλικού Σοσιαλιστικού Κόμματος, επηρεασμένος από τον αντιμιλιταριστικό και αντικληρικό λόγο του. Το 1909 παρατάει την έδρα του δασκάλου για να γίνει ένας επαγγελματίας επαναστάτης.
Τον ίδιο καιρό αρχίζει να γίνεται όλο και πιο σημαντικός στην «αριστερή» πτέρυγα του Ιταλικού σοσιαλιστικού κόμματος (Partito Socialista Italiano), στην οποία ανήκε και ο Mussolini. Όντας ειρηνιστής, ο Bombacci φυλακίστηκε για μια περίοδο κατά τη διάρκεια του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου.
Αργότερα, με τον Gramsci και τον Bordiga, βοήθησε στην οργάνωση της εξτρεμιστικής πτέρυγας του Iταλικού Σοσιαλιστικού Κόμματος, την φράξια που ήταν η πιο ευνοϊκή απέναντι στη Ρώσικη Επανάσταση. Υπήρξε ιδρυτικό στέλεχος του Ιταλικού Κομμουνιστικού Κόμματος (Partito Comunista Italiano: ήταν μια απόσχιση από το Ιταλικό Σοσιαλιστικό κόμμα, μιας και εξέφραζε πιο «ακραίες» θέσεις) και οι ιταλικές εφημερίδες της εποχής τον χαρακτήριζαν ως «τον κλασσικό τύπο του Μπολσεβίκου συνωμότη».
Σύντομα εκλέχθηκε αναπληρωτής γενικός γραμματέας του κόμματος. Αρχίζει να δουλεύει για την Comintern και πηγαίνει στην Σοβιετική Ένωση όπου γίνεται φίλος του Litvinov, Zinoviev και του Lenin. Παρόλα αυτά, έρχεται σε ρήξη με την υπόλοιπη ηγεσία του Κομμουνιστικού Κόμματος, επειδή δεν αποκηρύσσει τον Mussolini. Βλέποντας με θετικό μάτι την εκστρατεία του Αnnunzio στο Fiume και όντας υποστηρικτής των θεωριών πάνω στη σύγκλιση των φασιστικών και κομμουνιστικών επαναστάσεων, προσπάθησε να πείσει τις κυβερνήσεις της Φασιστικής Ιταλίας και της Σοβιετικής Ένωσης να συμμετάσχουν σε μια συμμαχία.
Λόγω αυτής της αντισυμβατικής σκοπιάς του – που υποστήριζαν και ορισμένοι σοβιετικοί ηγέτες – σιγά σιγά περιθωριοποιήθηκε με αποτέλεσμα το 1927 να διαγραφεί από την λίστα μελών του Ιταλικού Κομμουνιστικού Κόμματος.
Η αποπομπή του αυτή, είχε σαν αποτέλεσμα τη απόσυρση του από το πολιτικό παρασκήνιο και το ξεκίνημα του σαν παραγωγός εκπαιδευτικών ταινιών. Ο Bombacci, όμως, διατήρησε τους δεσμούς του με την Σοβιετική Πρεσβεία μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του ‘30 όπως και με εκπροσώπους της «αριστερής πτέρυγας» του Φασιστικού Καθεστώτος, ενεργώντας κατά κάποιο τρόπο ως διπλωμάτης ανάμεσα στις δύο πλευρές.
Από το 1936, ο Bombacci επανεμφανίστηκε, εκδίδοντας, μαζί με άλλους στρατευμένους οπαδούς της άκρας αριστεράς, το έντυπο «Η Αλήθεια» (λέγεται ότι ακόμα και ο Bordiga ήταν μέλος της συντακτικής ομάδος), μια εφημερίδα που υποστήριζε την θέση μιας προλεταριακής Ιταλίας που θα μαχόταν ενάντια στον καπιταλισμό των ξένων Δυνάμεων. Μέσω αυτής της εφημερίδας ασκούσε κριτική απέναντι στο τότε καθεστώς, αλλά μπορούσε να διαβάσει κανείς για την αναγκαιότητα της ύπαρξης ενός άξονα συμμαχίας ανάμεσα στην Ρώμη, το Βερολίνο και την Μόσχα ή την διαφορά Μπολσεβικισμού και Σοβιετισμού.
Ο Bombacci κινητοποιήθηκε επίσημα στο πλευρό του Φασισμού το 1943, μετά την καθαίρεση του Μουσολίνι και την επιστροφή του στη σκηνή με τη βοήθεια των Γερμανών. Πολύ γρήγορα, έγινε ένας από τους πιο ακραίους και απόκρυφους ιδεολόγους του κινήματος, συγγραφέας των νόμων της εθνικοποίησης και της διακήρυξης της Βερόνα.
Ως το δεξί χέρι του Duce, ακολούθησε τον Mussolini στην απόδραση του πέρα από τις γραμμές του προελαύνοντα στρατού των Συμμάχων. Μια απόδραση στην οποία και οι 2 έμελλε να σκοτωθούν ...
σχετικοί σύνδεσμοι:
Η δέσμη των ράβδων (μέρος τρίτο) Francis Parker Yockey: ο αινιγματικός οραματιστής του μεταπολεμικού Φασισμού.
Η δέσμη των ράβδων (μέρος δεύτερο) Nicola Bombacci: ο «κόκκινος παπάς» του Φασισμού.
Η δέσμη των ράβδων (μέρος πρώτο) Berto Ricci: o «αιρετικός» διανοητής του Φασισμού.
Σχετικά με την «αριστερή» έκφραση του Εθνικοσοσιαλισμού.
Sir Oswald Ernald Mosley: Ένας πραγματικός επαναστάτης !
Oswald Mosley: «Σύντροφοι στον αγώνα» (ομιλία του ηγέτη των Βρετανών Φασιστών τον Ιούνιο του 1938)
Το 1969 δημοσιεύει την «αποσύνθεση του συστήματος», ένα δημιουργικό βιβλίο για το εθνικιστικό στρατόπεδο εκείνα τα χρόνια. Σε αυτό το βιβλίο ο Freda απορρίπτει την στείρα αντικομμουνιστική στάση του τότε «εθνικιστικού χώρου» και προτείνει μια στρατηγική συμμαχία μεταξύ της ένοπλης άκρας αριστεράς και των ριζοσπαστών εθνικιστών / φασιστών για να επιτευχθεί η ανατροπή της σύγχρονης καπιταλιστικής κοινωνίας.
Η θέση αυτή, μαζί με την πρόταση για μια ιεραρχική, κολεκτιβιστική πολιτεία με τις ρίζες της να βρίσκονται στην πολιτική σκέψη του Πλάτωνος, τον έκανε γνωστό με τον τίτλο του "Nazi Maoist".
Αυτή η πολιτική τάση του «αριστερού φασισμού» επηρέασε πολλές Ιταλικές εθνικιστικές ομάδες της δεκαετίας του '70, όπως την Lotta di Popolo και την Terza Posizione .
Υπήρξε ο πρώτος Ιταλός που υποστήριξε ανοιχτά το παλαιστινιακό ζήτημα και καταδίκασε έντονα την επεκτατική πολιτική του Ισραήλ ενώ παράλληλα κατήγγειλε την υποκρισία της ιταλικής ακροδεξιάς στο θέμα αυτό. Τον Μάρτιο του 1969 οργάνωσε μαζί με την Μαοϊκή οργάνωση «Potere Operairo» (Εργατική Δύναμη) το πρώτο διεθνές συνέδριο στην Ιταλία για την Παλαιστίνη στο οποίο παρευρέθηκαν και επίσημοι εκπρόσωποι της παλαιστινιακής PLO.
Ο εκδοτικός του οίκος προχώρησε στην έκδοση των «πρωτοκόλλων των σοφών της Σιών» γεγονός που εξόργισε τους Σιωνιστές ενώ στην συνέχεια όχι μόνο δεν σταμάτησε μπροστά στις απειλές αλλά συνέχισε με την έκδοση μέρους της σύγχρονης παλαιστινιακής ποίησης.
Οι Σιωνιστές εξεγέρθηκαν για πολλοστή φορά και ζήτησαν την καταδίκη του.
Έχει αυτοπροσδιοριστεί ο ίδιος ως «μελετητής της εθνικιστικής θεωρίας» ενώ προώθησε παράλληλα τις αρχές του επαναστατικού φυλετισμού. Μετά από επαφές που είχε με τον Pino Rauti , συμμετείχε στις δραστηριότητες της «Ordine Nuovo», αν και δεν εντάχθηκε ποτέ στο κίνημα αυτό.
Οι διώξεις και τα δικαστήρια επί σειρά πολλών ετών δεν σταμάτησαν καθόλου την επαναστατική πρωτοπορία του Freda. Το 1971 αρχίζει άλλος ένας κύκλος διώξεων με αφορμή τις πολύνεκρες βομβιστικές επιθέσεις σε κεντρικά σημεία των Ιταλικών πόλεων. Τις οργάνωσαν και τις εκτέλεσαν μυστικές υπηρεσίες σε συνεργασία με μασονικές στοές καθώς και πράκτορες των Σιωνιστών.
Παρόλο που οι κατηγορίες ήταν γελοίες και ήταν ξεκάθαρο ότι πρόκειται για ένα ακόμα στημένο «κυνήγι μαγισσών» τον στέλνουν στα δημοκρατικά κάτεργα για τα επόμενα 16 χρόνια μόνο και μόνο επειδή δήλωνε και έπραττε ως Εθνικιστής και επαναστάτης.
Η φιλοσιωνιστική ακροδεξιά πτέρυγα του MSI τον κατηγορεί την εποχή εκείνη ως κομμουνιστή (!) και πράκτορα της Κίνας … ενώ η αστική αριστερά και οι Σιωνιστές ως «ρατσιστή και αντισημίτη». Οι κατηγορίες το 1976 καταρρέουν πολύ γρήγορα και αμέσως μετά βρίσκεται σε συνεχή παρακολούθηση καθώς και σε κατ οίκον περιορισμό. Θεωρεί και το κάνει γνωστό προς κάθε κατεύθυνση ότι «η ένοπλη πάλη είναι ο μόνος δρόμος αντίστασης».
Παίρνει τον δρόμο της αυτοεξορίας στο εξωτερικό, συλλαμβάνεται και κατηγορείτε και πάλι για ανατρεπτική δράση με σκοπό της καταστροφή του καθεστώτος. Συνεχίζονται επί σειρά ετών οι πολιτικές διώξεις τα στημένα κατηγορητήρια και οι συκοφαντίες και στο τέλος για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι είναι άσχετος με τα γεγονότα που τον κατηγορούν. Βλέποντας οι δικαστές ότι δεν μπορούν να του φορτώσουν τις κατηγορίες σχετικά με τις βόμβες τον κατηγορούν στην συνέχεια για «εγκλήματα γνώμης» !
Το 1990 ίδρυσε την εθνικιστική επαναστατική κίνηση «Fronte Nazionale» ενώ δημοσίευσε στο περιοδικό «L' Antibancor», οικονομικές μελέτες. Το νέο αυτό κίνημα που είχε ως στόχο την καταπολέμηση του αμερικανισμού και του κοσμοπολιτισμού απαγορεύτηκε από την Ιταλική σιωνιστική κυβέρνηση το 2000, με τον νόμο Mancino.
Αμέσως μετά 49 σύντροφοι του «Fronte Nazionale», μεταξύ των οποίων και ο Freda, κρίθηκαν ένοχοι με την κατηγορία της «ανασύστασης του Φασιστικού κόμματος» (το οποίο είναι παράνομο στην Ιταλία).
Ο Freda εξακολουθεί να είναι σήμερα παρών στη ευρύτερη εθνικιστική σκηνή της χώρας του ως ιδεολόγος και εκδότης, παρότι οι δημόσιες εμφανίσεις του οι παρεμβάσεις και τα άρθρα του είναι σπάνια. Είναι γνωστός στην εθνικιστική σκηνή για την ευρυμάθεια του, το κομψό ύφος γραφής και την αδιάλλακτη στάση του.
Ο εκδοτικός οίκος του συναγωνιστή Franco G. Freda:
http://www.edizionidiar.it/
Θεσσαλονίκη:
βιβλιοπωλείο
"Αριστοτέλειον"
Λάρισα:
βιβλιοπωλείο "Σκάλα"
Τρίκαλα:
Skinhouse Hellas
Κύπρος:
mavrestaksiarhies@hotmail.com
Αθήνα:
βιβλιοπωλείο "Αλληλεγγύη των φίλων",
περίπτερο Κάνιγγος
Πελοπόννησος:
lukoitoumoria@gmail.com
Κεντρική διάθεση:
ediktyo@hotmail.gr
Δοκιμαστική έκδοση 300 αντιτύπων Χειμώνας 2011 - 12
Μια απεργία όχι σε κάποιον δημόσιο τομέα, που κρύβεται κάτω από τον μανδύα της μονιμότητας, αλλά σε μια από τις πιο παραγωγικές βιομηχανίες της Ελλάδας την «Ελληνική Χαλυβουργική». Οι απεργοί κάνουν αγώνα για να μην προχωρήσουν οι απολύσεις των 34 εργατών στη Χαλυβουργία Ελλάδος και να μπει τέλος στην εργοδοτική τρομοκρατία.
Η εργοδοσία της «Ελληνικής Χαλυβουργίας» ανησυχεί καθώς βλέπει τους εργαζόμενους να κλείνουν ένα μήνα αγώνα αλλά αντί να κουράζονται, να συνεχίζουν ακόμα πιο αποφασιστικά διαμηνύοντας ότι δεν πρόκειται να υποκύψουν.
Η πρώτη ελληνική βιομηχανία χάλυβα, που έφερε τον τίτλο «Ελληνική Χαλυβουργία», ιδρύθηκε από την οικογένεια Σταύρου Σαλαπάτα στην οδό Πειραιώς στην Αθήνα το 1937, ο οποίος προηγουμένως είχε ιδρύσει την εταιρεία «Ελληνικά Συρματουργεία» (1932).
Το 1951, το εργοστάσιο της Ελληνικής Χαλυβουργίας μετακόμισε στον Ασπρόπυργο Αττικής, όπου λειτουργεί ακόμα ως μία από τις δύο μονάδες της «Χαλυβουργίας Ελλάδος» με ετήσια παραγωγική δυναμικότητα 400.000 τόνους χάλυβα από ανάτηξη παλαιοσιδήρου.
Η δεύτερη ελληνική χαλυβουργία ήταν η «Χαλυβουργική» της οικογένειας Θεόδωρου Αγγελόπουλου. Η εταιρεία αυτή ξεκίνησε ως βιομηχανία καρφιών το 1932 για να εξελιχθεί σε μικρό χαλυβουργείο επί της οδού Πειραιώς στην Αθήνα το 1938. Το 1953 η εταιρεία έθεσε σε λειτουργία νέες καμίνους ηλεκτρικού τόξου στην Ελευσίνα, που σύντομα μεταβλήθηκαν σε πλήρως καθετοποιημένη σιδηρουργία - χαλυβουργία.
Το 1962, η οικογένεια Στασινόπουλου ίδρυσε την εταιρεία «Σιδενόρ» για να παράγει προϊόντα χάλυβα, όπως χαλυβδοσωλήνες, λέβητες, κ.λπ. Το 1964, η Σιδενόρ ξεκίνησε την παραγωγή μπετόβεργας και άλλων επιμηκών προϊόντων στην Θεσσαλονίκη, στο εργοστάσιο που για πολλά χρόνια ήταν γνωστό στους Θεσσαλονικείς ως «εργοστάσιο Βιοχάλκο».
Το εργοστάσιο αυτό εξακολουθεί να βρίσκεται σε λειτουργία με ετήσια δυναμικότητα 600.000 τόνους χάλυβα από ανάτηξη παλαιοσιδήρου. Η «Χαλυβουργία Ελλάδος» συμμετέχει μαζί με τις άλλες δύο επιχειρήσεις στο καρτέλ σιδήρου, το οποίο ευθύνεται για την τεράστια αύξηση των τιμών του σιδήρου στη χώρα μας.
Χαρακτηριστικά, μόνο μέσα σε ένα επτάμηνο (10/12/09 ως 7/7/2010) η τιμή σιδήρου είχε αυξηθεί από 0,47 ευρώ σε 0,63 ευρώ το κιλό, δηλαδή κατά 34%, οδηγώντας σε ρεκόρ κερδοφορίας τις επιχειρήσεις - μέλη του καρτέλ!
Παρόλα αυτά, η διοίκηση της εν λόγω βιομηχανίας επικαλείται οικονομικές δυσκολίες για να δικαιολογήσει τις απολύσεις και την εκστρατεία τρομοκράτησης των εργαζομένων, τη στιγμή που θα έπρεπε να ελέγχεται από τις αρμόδιες υπηρεσίες και αρχές.
Συμπαράσταση στον αγώνα των απεργών. Οι Εθνικιστές Σοσιαλιστές πρέπει να είναι όλοι εκεί, στο δρόμο του αγώνα κοντά στους εργάτες. Ανθρώπινα δικαιώματα στους εργάτες.
"Τον εχθρό σας πρέπει να ψάξετε να βρείτε, τον πόλεμο σας πρέπει να κάνετε, και υπέρ των σκέψεων σας !
Κι αν υποκύψει η σκέψη σας, τότε πρέπει η εντιμότητα σας να ψάλει ακόμα τον θρίαμβο της !
... Λέτε ότι η καλή υπόθεση είναι εκείνη που εξαγιάζει ακόμη και τον πόλεμο ;
Εγώ σας λέω: ο καλός πόλεμος είναι εκείνος που εξαγιάζει οποιανδήποτε υπόθεση".
Φρ. Νίτσε,"Για τον Πόλεμο και τους Πολεμιστές", Τάδε έφη Ζαρατούστρα
(...) Ήταν ως οργανωτής της IRB, που ο Κόλλινς πήρε μέρος στην Εξέγερση του Πάσχα του 1916, πολεμώντας δίπλα στον Πάτρικ Πηρς στην κατάληψη του Ταχυδρομείου του Δουβλίνου. Θα αναδεικνυόταν επίσης σε μεγάλο ταλέντο τόσο στην οργάνωση επιχειρήσεων, όσο στην χρηματοδότηση της εξέγερσης. Η Εξέγερση του 1916 θα αποτύχαινε τραγικά. Θα άναβε όμως το φυτίλι για τον Απελευθερωτικό Αγώνα, τρία χρόνια αργότερα. (...)
(...) Στις 21 Ιανουαρίου 1919, με αφορμή την δολοφονία αστυνομικών από μια ομάδα του IRA, ξεκινά ο Αγώνας της Ανεξαρτησίας. Η βρετανική κυβέρνηση επιβάλει στρατιωτικό νόμο στο νησί και στέλνει τους παραστρατιωτικούς των «Black and Tans».
O Μάικλ Κόλλινς απαντά με την ίδρυση των περίφημων «flying columns», ομάδων αντάρτικου, που κτυπούσαν γρήγορα και εξαφανιζόταν. Οι ομάδες αυτές βασιζόταν στην καθοδήγηση τοπικών ηγετών και την ανάπτυξη στρατηγικής από τον ίδιο τον Κόλλινς η τον Ρίτσαρντ Μουλκάχυ. Η καλή γνώση της επαρχίας και η στενή σχέση με τον λαό της, θα αντιστάθμιζε την έλλειψη εφοδίων. Αυτή η τακτική ανέδειξε τον Μάικλ Κόλλινς ως έναν από τους μεγαλύτερους θεωρητικούς του ανταρτοπόλεμου, που αργότερα αντιγράφηκε από την ΕΟΚΑ. (...)
για την συνέχεια στον σύνδεσμο εδώ ...
Εδώ λοιπόν κάποιες παρενθέσεις.
1.Καταθέτεις στεφάνι για να τιμήσεις. Όχι για να συνοδεύσεις την διαμαρτυρία σου.
2.Εάν δεν σε αφήνει ο αστυνόμος να καταθέσεις στεφάνι στους προγόνους σου, τότε απλά πρέπει να αναλάβεις την ευθύνη σου και να πολεμήσεις με αυτά που έχεις.
Η ελευθερία θέλει τόλμη και θυσία. Δηλαδή αίμα. Αυτό είναι καταδρομική ενέργεια. Οτιδήποτε πέραν από αυτό είναι ανοησίες.
3.Εάν θέλεις να διαμαρτυρηθείς το κάνεις σε αυτόν που σε ακούει. Το κράτος και οι συμπολίτες σου σε έχουν «γραμμένο» εδώ και πολλά χρόνια, και συνεπώς οι διαμαρτυρίες σου θα πέσουν στο κενό.
4.Εάν πραγματικά είσαι Έλληνας, δεν δίνεις τα στοιχεία σου στις αρχές που σκοπό έχουν να σε εξευτελίσουν, να σε κλέψουν και να σε ελέγξουν.
5. Πατριώτες δεν είναι εκείνοι που πίσω από ένα εθνόσημο και μία σκανδάλη (προσ-)ποιούνται το αρχέτυπο του ήρωα. Αντιθέτως ! Πατριώτης είναι εκείνος που παραμένει πιστός και σταθερός σε ένα ελάχιστο κοινό παρανομαστή αρετών.
Πόσοι άραγε έφεδροι καταδρομείς έγλυψαν κώλο βουλευτή για να έχουν βύσμα και ευνοϊκή μεταχείριση ;
Ας προσπαθήσουμε να αποφύγουμε τον κοινό «πατριώτη» και να ορίσουμε τον Εθνικοσοσιαλιστή.
Καταρχήν αναγνωρίζουμε ότι βιώνουμε μια κρίση ; Εάν ναι, πώς την ορίζουμε ;
Στην Ελλάδα του 2011 η συντριπτική πλειοψηφία έχει ένα σπίτι να μείνει και ένα πιάτο φαγητό να φάει. Οτιδήποτε πέραν από αυτό είναι πολυτέλεια !
Η μόνη κρίση που υπάρχει λοιπόν είναι ηθική: δεν υπάρχει κοινότητα εντός των τειχών, παρεμπιπτόντως οι κάδοι των σκουπιδιών είναι γεμάτοι.
Και αυτό εκδηλώνεται πολλάκις με τους μετανάστες: εάν υπήρχε κοινότητα απλά δεν θα μπορούσαν να μπουν. Τόσο απλά.
Και περαιτέρω: Ο Νιγηριανός μετανάστης που πουλάει μουσικά αντίγραφα σαφώς είναι έτη φωτός ανώτερος από τον γραικύλο δημόσιο υπάλληλο, διότι συντηρεί οικογένεια στην Νιγηρία. Ο γραικύλος συντηρεί την κακομουτσουνιά και την μιζέρια του. Συνεπώς εντός της παρούσης θα πρέπει να προσανατολιστούμε με βάση την αρετή παρά την ταμπέλα.
Αρχίζουμε λοιπόν από τον εαυτό μας. Πρέπει να τον αγαπάμε. Αυτό σημαίνει να του δώσουμε αρμονία.
Εάν δεν μπορούμε εμείς τότε πρέπει να τον εναρμονίσουμε με την φύση. Το περιβάλλον που ζούμε πρέπει να συνοδεύεται από μία ελάχιστη παρουσία φύσης είτε πρόκειται για φυτά είτε για οικόσιτα ζώα.
Οδεύουμε στην προσωπικότητα: Και αυτή πρέπει να αναπτυχθεί. Πώς ; Εκπαίδευση, αυτό - εκπαίδευση, δημιουργία ... Οδεύουμε στην κοινωνικότητα.
Πρέπει να είμαστε κοινωνικοί μόνο με εκείνους που εκδηλώνουν τα παραπάνω. Οποιοσδήποτε άλλος είναι αντίπαλος με δεδομένο μέλλον. Εάν οι παραπάνω προϋποθέσεις εκδηλώνονται και ικανοποιούνται μόνον τότε μπορούμε να μιλούμε για άνθρωπο. Εντός όμως αυτής της κατηγορίας εμπίπτουν άνθρωποι όλων των αποχρώσεων και φυλών.
Πώς δυνάμεθα να ορίσουμε τον Εθνικοσοσιαλιστή εντός της φυλετικής πανσπερμίας ;
Η απάντηση είναι πολύ απλή. Ο Εθνικοσοσιαλιστής είναι εκείνος που υπερβαίνει τα παραπάνω και εφαρμόζει την αλλαγή του παρακμιακού περιβάλλοντος γύρω του. Με άλλα λόγια δεν πρέπει να αρκούμαστε στην προσωπική μας ανάπτυξη αλλά να επιβάλλουμε την δικιά μας πραγματικότητα. Και βέβαια να είμαστε απόλυτα εκτεθειμένοι στα αποτελέσματα των πράξεων μας, αλλιώς δεν αξίζουμε.
Έτσι λοιπόν ορίσαμε το πεδίο δράσης αλλά και το πεδίο δοκιμών της Εθνικοσοσιαλιστικής κοσμοθέασης. Η ερώτηση που παραμένει είναι τι γίνεται με τον κοινό «πατριώτη».
Και ρωτούμε διότι αυτός λόγω της αγάπης του για τα πάτρια θα διασταυρώσει την πορεία του με την δική μας - αργά η γρήγορα.
Ο κοινός πατριώτης είναι μία εξελικτική γραφικότητα που υπηρετεί τον δημοκρατικό θεσμό.
Να μείνετε μακριά του !
Οι καταδρομείς που είδαμε, αντιπροσωπεύουν κομμάτια του συνόλου που περήφανα θα παρελάσουν μπροστά στον κάθε κουτσοδήμαρχο. Δώστε τους ένα όπλο και περήφανα θα πυροβολήσουν έναν Τούρκο.
Δώστε τους όμως τιμητική θέση ανάμεσα σε κουτσοδημάρχους και θα γίνουν χειρότεροι ραγιάδες από όλους. Πάρτε το λοιπόν χαμπάρι.
Πατριώτης μας είναι ο ενάρετος όχι η ταμπέλα. Και για τον ενάρετο χύνουμε αίμα.
Είναι μια έννοια που κατ' αρχάς ενυπάρχει στο χρόνο. Είναι μια ζωντανή κατάσταση, η Πατρίδα είναι η γη μας αλλά και η γη των προγόνων μας, είναι η γη που έχει ποτιστεί με το αίμα ηρώων που έπεσαν στη μάχη, εργατών που έπεσαν την ώρα της δουλειάς, συμπατριωτών μας που σκοτώθηκαν σε δυστυχήματα, νέων και μεγαλύτερων σε ηλικία που συγκρούστηκαν με την καταστολή ...
Η διάσταση του όρου "Πατρίδα" ουδέποτε υπήρξε αστική και ανάλογης αντίληψης, όσο και αν διαμέσου των χρόνων οι "μεγαλοαστοί πατριώτες" θέλησαν να καπηλευτούν τον όρο. Η Πατρίδα έχει πρωτίστως διάσταση Εθνική και Κοινωνική.
Η Πατρίδα του κεφαλαίου, της παγκοσμιοποίησης, του καπιταλισμού και του διεθνισμού δεν είναι Πατρίδα, επομένως αυτοί που κινούν τη χώρα προς αυτή την κατεύθυνση δεν έχουν κανένα δικαίωμα να οικειοποιούνται τον όρο ...
Το 1880 πηγαίνει στην Γερμανία για να σπουδάσει φιλολογία, φιλοσοφία και γλωσσολογία. Εκεί ασχολήθηκε με τα σανσκριτικά φιλοσοφικά κείμενα, μετέφρασε αποσπάσματα από την Μαχαμπχαράτα, συνέθεσε λυρικά ποιήματα και σκακιστικά προβλήματα.
Κύρια έμπνευση και επιρροή του ήταν ο Σολωμός, ο Νίτσε, ο Σοπενάουερ και ο Καντ. Ο Μαβίλης δεν ήταν μόνο φιλόσοφος αλλά και άνθρωπος της πράξης· το πνεύμα και η δράση του χαρακτηρίζονται από έντονο πατριωτισμό.
Προσχωρεί στην Εθνική Εταιρεία, το 1896 μάχεται στην Επανάσταση της Κρήτης και το 1897 συμμετέχει εθελοντικά στον ελληνο - τουρκικό πόλεμο με μια ομάδα 70 Κερκυραίων εθελοντών, τους οποίους ο ίδιος είχε συγκεντρώσει και κάλυπτε τα έξοδά τους.
Συμμετέχει και στους Βαλκανικούς Πολέμους ως επικεφαλής του λόχου των Εθελοντών, αλλά πέφτει ηρωικά μαχόμενος στις 28 Νοεμβρίου του 1912 στο βουνό Δρίσκος της Ηπείρου στα 52 του χρόνια.
πηγή
Γεννημένος στην Μυτιλήνη, πήρε το ψευδώνυμό του απο το βουνό Μιριβίλι, στους πρόποδες του οποίου βρίσκεται το χωριό του η Σκαμνιά. Ο πατέρας του Χαραλάμπης Σταματόπουλος (πρώην Σταμάτογλου), ήταν δενδροφυτευτής όχι για συμφέρον - οπως έλεγε ο Στράτης - αλλά απο μεράκι. Ηταν μεγάλος πατριώτης. Οι Τούρκοι κάποτε τον συνέλαβαν και τον πέταξαν σε ένα βάραθρο και σώθηκε απο θαύμα. Αυτόν τον πατριωτισμό είχε μέσα του και ο Στράτης.
Η κήρυξη των Βαλκανικών πολέμων το φθινόπωρο του 1912 βρήκε τον Μυριβήλη να μάχεται για το ψωμί και για την μόρφωσή του στην Αθήνα.Ολοι οι Ελληνες βρίσκονται στο πόδι. Η Αθήνα δονείται απο ενθουσιασμό. Ο Βενιζέλος εγείρει τα πλήθη και ο Κωνσταντίνος προμαχεί του Στρατού.
Ο Μυριβήλης, αγορεύοντας σαν τον Τυρταίο ξεσηκώνει τους συμπατριώτες του φοιτητές να πάνε να καταταγούν εθελοντές και να πολεμήσουν εναντίον των Τούρκων για να απελευθερώσουν την Ηπειρο και την Μακεδονία.
Την επομένη μια μεγάλη συντροφιά φοιτητών πάνε στην Στρατολογία να καταταγούν, αλλά δεν τους δέχονται γιατί είναι Τούρκοι υπήκοοι! «Να πολεμήσουμε, - φώναξε με αγανάκτηση ο Μυριβήλης, για να γίνουμε κι εμείς Έλληνες υπήκοοι …». Ο στρατολόγος τους εξέφρασε την λύπη του λέγοντας οτι μόνο ο πρωθυπουργός μπορεί να λύσει το πρόβλημα ...
1. Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ Το θεμελιώδες στοιχείο τού κοινωνικού ελέγχου είναι η στρατηγική τής απόσπασης τής προσοχής που έγκειται στην εκτροπή τής προσοχής τού κοινού από τα σημαντικά προβλήματα και τις αποφασισμένες από τις οικονομικές και πολιτικές ελίτ αλλαγές μέσω τής τεχνικής τού κατακλυσμού συνεχόμενων αντιπερισπασμών και ασήμαντων πληροφοριών. Η στρατηγική τής απόσπασης τής προσοχής είναι επίσης απαραίτητη για να μην επιτρέψει στο κοινό να ενδιαφερθεί για απαραίτητες γνώσεις στους τομείς τής επιστήμης, τής οικονομίας, τής ψυχολογίας, τής νευροβιολογίας και τής κυβερνητικής. «Διατηρήστε την προσοχή τού κοινού αποσπασμένη, μακριά από τα αληθινά κοινωνικά προβλήματα, αιχμάλωτη θεμάτων που δεν έχουν καμία σημασία. Διατηρήστε το κοινό απασχολημένο, τόσο πολύ ώστε να μην έχει καθόλου χρόνο για να σκεφτεί – πίσω στο αγρόκτημα, όπως τα υπόλοιπα ζώα» (απόσπασμα από το κείμενο: «Αθόρυβα όπλα για ήρεμους πολέμους»).
2. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΛΥΣΕΩΝ Αυτή η μέθοδος καλείται επίσης «πρόβλημα-αντίδραση-λύση». Δημιουργείται ένα πρόβλημα, μια προβλεφθείσα «κατάσταση» για να υπάρξει μια κάποια αντίδραση από τον κόσμο, με σκοπό αυτός ο ίδιος να ορίσει τα μέτρα που η εξουσία θέλει να τον κάνει να δεχτεί. Για παράδειγμα: Αφήνεται να ξεδιπλωθεί και να ενταθεί η αστική βία ή οργανώνονται αιματηρές επιθέσεις που αποσκοπούν στο να απαιτήσει ο κόσμος νόμους ασφαλείας και πολιτικές εις βάρος τής ελευθερίας. Ή ακόμα: Δημιουργούν μία οικονομική κρίση ώστε να γίνει αποδεκτή ως αναγκαίο κακό η υποχώρηση τών κοινωνικών δικαιωμάτων και η διάλυση τών δημόσιων υπηρεσιών.
3. Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΣΤΑΔΙΑΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ Για να γίνουν αποδεκτά τα διάφορα απαράδεκτα μέτρα, αρκεί η σταδιακή εφαρμογή τους, λίγο λίγο, επί συναπτά έτη. Κατά αυτόν τον τρόπο επιβλήθηκαν τις δεκαετίες του ΄80 και ΄90 οι δραστικά νέες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες (νεοφιλελευθερισμός): ανύπαρκτο κράτος, ιδιωτικοποιήσεις, ανασφάλεια, ελαστικότητα, μαζική ανεργία, μισθοί που δεν εξασφαλίζουν ένα αξιοπρεπές εισόδημα, τόσες αλλαγές που θα είχαν προκαλέσει επανάσταση αν είχαν εφαρμοστεί μονομιάς.
4. Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Ένας άλλος τρόπος για να γίνει αποδεκτή μια αντιλαϊκή απόφαση είναι να την παρουσιάσουν ως «επώδυνη και αναγκαία», εξασφαλίζοντας τη συγκατάβαση του λαού τη δεδομένη χρονική στιγμή και εφαρμόζοντάς τη στο μέλλον. Είναι πιο εύκολο να γίνει αποδεκτή μια μελλοντική θυσία απ’ ό,τι μία άμεση. Κατά πρώτον επειδή η προσπάθεια δεν καταβάλλεται άμεσα και κατά δεύτερον επειδή το κοινό, η μάζα, πάντα έχει την τάση να ελπίζει αφελώς ότι «τα πράγματα θα φτιάξουν στο μέλλον» και ότι οι απαιτούμενες θυσίες θα αποφευχθούν. Αυτό δίνει περισσότερο χρόνο στο κοινό να συνηθίσει στην ιδέα των αλλαγών και να τις αποδεχτεί με παραίτηση όταν φτάσει το πλήρωμα του χρόνου ...
Το περιοδικό διατίθεται από το βιβλιοπωλείο «Αριστοτέλειο» στην Θεσσαλονίκη και θα διατίθεται εντός των ημερών από το βιβλιοπωλείο «Ελεύθερη Σκέψις» στην Αθήνα, ενώ συντόμως θα ανακοινωθούν επιπλέον σημεία διαθέσεως.
Για παραγγελίες με αντικαταβολή μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση: erimihora@hotmail.com
Λάρισα: Βιβλιοπωλείο "Σκάλα"
Τρίκαλα: Skinhouse Hellas
πηγή
Μαύρες οι σημαίες μας, για τους συντρόφους που έφυγαν νωρίς για το ταξίδι στα Ηλύσια Πεδία.
Μαύρες οι σημαίες μας και για τα σύγχρονα ζόμπι που περπατούν στους σκοτεινούς δρόμους των τερατουπόλεων.
Μαύρες οι σημαίες όπως το χρώμα των ρούχων που φοράμε, δείγμα της εσωτερικής μας δύναμης αλλά και της αποφασιστικότητας που χαρακτηρίζει εμάς τους Φασίστες και Εθνικοσοσιαλιστές.
Υψώνουμε την σημαία αυτή, την μαύρη σημαία και θυμόμαστε όλους εκείνους τους εραστές της δόξας και της τιμής.
Μαύρη η σημαία μας σαν τις στολές των Squadristi και των Werewolves, μαύρη σαν τα χρώματα των κουρσάρων που πολεμούσαν αδιάκοπα τον Οθωμανό δυνάστη, μαύρη και άραχνη σαν την στολή των Ιερολοχιτών στο Δραγατσάνι.
Μαύρη η σημαία μας όπως τα φλάμπουρα των κατάφρακτων πολεμιστών της Αυτοκρατορίας, μαύρη όπως και τα χρώματα των Ουλανών του θανάτου και των εφήβων γρεναδιέρων τελευταίων υπερασπιστών της Ευρώπης.
Μαύρη η σημαία μας σαν τα λάβαρα των συντρόφων του Capitan, μαύρη ίδια με τα ρούχα των συντρόφων του ΕΣΕΣΙ και των χιλιάδων αγνώστων συντρόφων που μόχθησαν για το κίνημα στην δεκαετία του ʼ80.
Μαύρη η σημαία μας ίδια στην όψη με το χειμερινό παλτό των Wood Brothers, μαύρη όπως οι φόρμες ασκήσεων των Fentagin, μαύρη όπως το χρώμα στα πουκάμισα των ηρωικών ανταρτών του όρους του Λιβάνου.
Μας τα έδωσαν όλοι αυτοί μέσα από ποτάμια αίματος πολεμικού ιδρώτα και θυσιών για να θυμόμαστε το χρέος το δικό μας.
Μαύρη σημαία γιατί εμείς είμαστε οι τελευταίοι μαχητές, αυτοί που γελάμε μπροστά στον θάνατο και δεν υποτασσόμαστε στα κελεύσματα του παγκόσμιου αφέντη.
Ανεμίζουμε την Μαύρη μας σημαία με θάρρος και ορμή μπροστά στα μάτια των έκπληκτων αστών και τους φρικιώνουμε τα όνειρα με την δική μας «τρέλα».
Συντρόφισσες και Σύντροφοι υψώστε τις μαύρες σημαίες στον αγέρα και αφήστε την ψυχή σας να ανεμίσει μαζί τους καλπάζοντας στο όνειρο που παλεύουμε να γίνει πραγματικότητα.
Στεριώστε καλά τα μαύρα λάβαρα στα ερείπια της πατρίδας, γνωρίζοντας ή θα αναστηθούμε μαζί τους, ή θα πεθάνουμε μαζί τους.
πηγή