Ο Joseph Goebbels υπήρξε αναμφισβήτητα ο ενορχηστρωτής της Εθνικοσοσιαλιστικής προπαγάνδας, ο μετρ της προσπάθειας να κερδίσουν την καρδιά του Γερμανικού λαού, ο «διάβολος» για τους Δυτικούς δημοκράτες και το «τέρας» για τους Σοβιετικούς.
Μια προσωπικότητα άκρως ενδιαφέρουσα που συνδέθηκε άρρηκτα αρχικά με την Στρασσερική τάση και στην συνέχεια με τον Αδόλφο Χίτλερ στον οποίο έμεινε πιστός μέχρι το τέλος. Οξυδερκής και διπλωμάτης, οργανωτικός νους και «σκοτεινός» το όνομα του συνοδεύεται από μια έκφραση φόβου όταν προφέρεται από τους αντιπάλους του.
Ελάχιστα είναι τα άρθρα στα ελληνικά που αναφέρονται στην πρώιμη περίοδο της ένταξης του στο Εθνικοσοσιαλιστικό κόμμα, αφού οι εντυπώσεις που αποκομίζονται μέσα από αυτά τονίζουν την έμφαση του στον σοσιαλιστικό και επαναστατικό χαρακτήρα του κόμματος.
Το παρακάτω άρθρο το οποίο δημοσίευσε η συντακτική ομάδα «Μαύρες Λεγεώνες» - διαβάστε το εδώ - προκάλεσε διαδικτυακές αντιδράσεις ενώ ιδιαίτερη σημασία έχει και η εισαγωγή η οποία παρατίθεται στην συνέχεια με πηγή τον ιστότοπο Arplan.
Με αφορμή την αναφορά στον υπουργό προπαγάνδας του Γερμανικού Εθνικοσοσιαλισμού καλό είναι όμως να αναφερθεί - αν και αρκετά αργοπορημένα είναι η αλήθεια - μια άλλη «καλλιτεχνική» επικοινωνιακή παράμετρος δείγμα της «αγωνίας» των αντιφασιστών που όμως αμφιβάλλουμε αν έγινε αντικείμενο καίριας παρατήρησης από τους συναγωνιστές που αυτοπροσδιορίζονται ως Εθνικοσοσιαλιστές.
Στα τέλη του 2015 και στις αρχές του 2016 έλαβε μέρος μια θεατρική παράσταση.
Διαβάζουμε στο διαδίκτυο:
«Στο νέο θεατρικό έργο του Γιώργου Βέλτσου, πρωταγωνιστεί η Μάγκντα Γκαίμπελς, η γυναίκα του διαβόητου υπουργού προπαγάνδας του Χίτλερ Γιόζεφ Γκαίμπελς, εξιδανικευμένο πρότυπο συζύγου και μητέρας στη ναζιστική Γερμανία, που σκότωσε τα έξι παιδιά της πριν αυτοκτονήσουν με τον άντρα της στο μπούνκερ το 1945».
Στην σελίδα του Εθνικού Θεάτρου διαβάζουμε:
«Ο υπουργός προπαγάνδας του εθνικοσιαλιστικού κόμματος Γιόζεφ Γκαίμπελς, και η γυναίκα του, Μάγκντα, πρότυπο συζύγου και μητέρας στη ναζιστική Γερμανία, περιηγούνται στο τετελεσμένο μέλλον τους και επαναθεωρούν την ιδεολογία, τις πράξεις και τα ίχνη τους στην Ιστορία, γράφοντας το χρονικό της ανόδου και της πτώσεως της χιτλερικής κοσμοθεωρίας μέσα από έναν σκληρό προσωπικό απολογισμό.
Περιγράφοντας
τη «σκηνοθεσία» του θανάτου της οικογένειας
Γκαίμπελς, το έργο του Γιώργου Βέλτσου, μιλάει για αυτό που ο σύγχρονος πολιτισμός δεν μπόρεσε να
απωθήσει: την ακαταμάχητη ανθρώπινη έπαρση, την ηδονή της βίας, τη
ρητορική της κυριαρχίας και του μίσους, και ότι άλλο χαρακτηρίζει το «ριζικό
κακό», που κυριεύει το ανθρώπινο φαντασιακό και ανιχνεύεται μέσα στους ίδιους
τους εαυτούς μας, χωρίς να γνωρίζει φυλές και έθνη. Η παράσταση είναι κατάλληλη
από 18 ετών και άνω».
Δεν χρειάζονται πολλά λόγια και σχόλια για την προσπάθεια κάποιων να αλλάξουν την ιστορία όπως επιτάσσει το κυρίαρχο δημοκρατικό αφήγημα ή να «μακιγιάρουν» με τρομακτικές εικόνες και πλάνα - άνευ συμβόλων - ή μονόλογους την στράτευση, την πλήρη κινητοποίηση, την αφοσίωση, την πίστη, τον φανατισμό για μια ιδεολογία που αποτελεί σήμερα το απόλυτο κακό.
Οι υμνητές του Bomber Harris και του Κόκκινου Στρατού που ισοπέδωσαν την Δρέσδη και το Αμβούργο αλλά και τον Πειραιά … με εμπρηστικές και εκρηκτικές βόμβες ή βίασαν παιδιά και γυναίκες σε ασύλληπτους αριθμούς, έρχονται μέσα από την «τέχνη» να πλάσουν την δική τους ιστορική εκδοχή για τον ηττημένο - σε επίπεδο μεραρχιών και όχι ιδεών - Εθνικοσοσιαλισμό.
Έρχονται να κουνήσουν επιδεικτικά το δάχτυλο επί σκηνής - απαγορεύοντας την είσοδο κάτω των 18 για να αποφύγουν και τον κίνδυνο εμφράγματος σε περίπτωση νεανικών αντιδράσεων - ενώ ακόμη ζουν οι επιζώντες των πυρηνικών βομβών της Ιαπωνίας.
Έρχονται να φορέσουν το κοστούμι του ανθρωπισμού και της υψηλής κριτικής πάνω στο λιωμένο δέρμα και τα κόκκαλα εκατομμυρίων νεκρών του Διεθνούς Σιωνισμού που εξόπλισε τα καθεστώτα εκείνα που είχαν και έχουν ως σημαία τους την Βία το Κακό και το Μίσος και από το ’45 και μετά ενίσχυσαν τις παγκόσμιες δυνάμεις του σκότους.
Όσες παραστάσεις και αν ανεβάσουν, όσους διαλόγους και αν πλάσουν, ότι και να γράψουν ότι και να πουν για αυτούς που έχουν μάτια να δουν και τα αυτιά να ακούσουν η αλήθεια παραμένει: ο σημερινός σάπιος κόσμος είναι γέννημα θρέμμα της αστικής δημοκρατίας και εμείς οι θανάσιμοι εχθροί του.
Είπα και γω θα γράψει σοβαρό άρθρο; Χτύπα το Βέλτσο και τις μεταμοντέρνες μαλακίες και άσε τις γνωστές σάλτσες για τους βομβαρδισμούς του Πειραιά. Αν πας τη συζήτηση εκεί, θα σου απαντήσουν ότι ήταν αναγκαίο κακό του πολέμου για να νικήσουν οι σύμμαχοι και να ηττηθεί ο φασισμός, ότι ο φασισμός ξεκίνησε τον πόλεμο και τα γνωστά. Στα ίσια γιατί δεν τους χτυπάς και το γυρνάς στον ανθρωπισμό από την ανάποδη; Τι λέει το σενάριο για τη Μάγδα που αντιστρέφει τα ιστορικά γεγονότα; Πώς περνά την αντιφασιστική προπαγάνδα εκμεταλλευόμενος το συναίσθημα και την θεατρική κάθαρση; Τι άλλες παπαριές έχει γράψει ο Βέλτσος για να χτυπήσουμε τα επιχειρήματά του; Είναι τσιράκι της φιλελεύθερης αριστεράς; Μπορείς να το κάνεις αυτό; Κάνε το και άσε τα γιαχωβίστικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Γιόζεφ Γκέμπελς είναι ίσως η σπουδαιότερη μορφή του εθνικοσοσιαλισμού. Από τους πιο ευγενείς εκφραστές του, με το μαχητικό του πνεύμα, την διεγερτική του μαγεία και την επαναστατική ορμή του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτις Λεγεώνες δίνεται ως πηγή του άρθρου η εξαιρετική ιστοσελίδα ARPLAN, που παραθέτει το αρχικό κείμενο του Γκέμπελς, και που στο παρελθόν έχει μεταφράσει το Μανιφέστο των Εθνικομπολσεβίκων του Paetel κ.ά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς θυμηθούμε τι ήταν το ARPLAN στη Γερμανία του Μεσοπολέμου, από το οποίο πήρε το όνομά της η εξαιρετική αυτή ιστοσελίδα σήμερα.
ARPLAN ήταν τα αρχικά μιας οργάνωσης που μεταφράζεται ως Όμιλος Μελέτης της Ρώσικης Σχεδιασμένης Οικονομίας. Τα μέλη του Ομίλου (ονόματα παρακάτω) επισκέφτηκαν την ΕΣΣΔ το 1932.
Κάποια από τα μέλη:
-Ερνστ Γιούνγκερ
-Ερνστ Νίκιτς (το 1919 στα βαυαρικά σοβιέτ, μετά εθνικομπολσεβίκος, μετά αντιστασιακός κατά του χιτλερισμού, μετά στην DDR)
-Γκέοργκ Λούκατς (και κάτι μήνες πριν, εδώ στο μπλογκ, θυμάμαι τι έντονο πόνο ένιωθε ένα γκαρσόνι στη γλουτιαία του περιοχή, κάθε φορά που κάναμε αναφορά στον Γ. Λ., και ωρυόταν ότι είναι έγκλημα καθοσιώσεως να μιλάμε για τέτοιους μαρξιστές εδώ μέσα)
-Καρλ Άουγκουστ Βιτφόγκελ (μέλος του ΚΚ Γερμανίας)
-Φρίντριχ Χίλσερ (εθνικιστής, στο ρεύμα της Συντηρητικής Επανάστασης, πίστευε σε μια συμμαχία με τα αντιαποικιακά εθνικοαπελευθερωτικά κινήματα της Ασίας και άλλων υπόδουλων εθνών).
Σε εκείνη την περίοδο οι εθνικοεπαναστάτες έβλεπαν χωρίς παρωπίδες ακόμα και την ΕΣΣΔ. Σήμερα αν αρνηθείς να δεις με τις παρωπίδες της Μοσάντ και της πρεσβείας κράτη όπως η Συρία, το Ιράν, η Ρωσία, η Κίνα, σε πετροβολάνε τα βρωμερά εστιατόρια και οι κάθε λογής κατσικωμένοι εντός του εθνικισμού νουδούλοι.
https://rivaltimes.com/trump-criticizes-american-jews-for-voting-democrat-and-not-doing-the-right-thing-for-israel/
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι εφικτή και ρεαλιστική η ζεύξη εθνικοσοσιαλιστών και κομμουνιστικής αριστερά ή με τον αναρχοαυτονομο χώρο, στον ελλαδικό χώρο μετά απ όσα έχουν συμβεί τόσο σε διεθνές όσο και σε εθνικό επίπεδο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήθελα τη γνώμη σας. Ευχαριστώ.
με κανενα απο τα δυο ...εχθροι μας ειναι και με την πρωτη ευκαιρια θα μας ξεπαστρεψουν .
Διαγραφήθερμή παράκληση στον διεστραμμένο ... γείτονα της ΓΑΔΑ να μην εκτίθεται για πολλοστή φορά όταν χρησιμοποιεί την καθαρεύουσα για να καρφώσει συναγωνιστές στο ιντυμιντια
ΑπάντησηΔιαγραφή''Είναι εφικτή και ρεαλιστική η ζεύξη εθνικοσοσιαλιστών και κομμουνιστικής αριστερά ή με τον αναρχοαυτονομο χώρο;''
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν ξερω αν ειναι ρεαλιστικη και εφικτη, σιγουρα ειναι μονοδρομος. φαιοκοκκινο/εθνικομπολσεβικο μετωπο. δεν υπαρχει καμια αλλη πραγματικα επαναστατικη και ριζοσπαστικη προοπτικη.
Φυσικά και είναι δυνατή η συμπορευση με αναρχικούς και κομουνιστές. Οι περισσότεροι του χώρου είναι αγράμματοι, δεν έχουν καμία ικανότητα κρίσης και λειτουργούν με κατώτερη συνείδηση, βαθιά δεμένοι στη πλατωνικη σπηλιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε άλλα νέα πάλι δεν έβαλες σχόλιο ενάντια στο χριστιανισμό. Αστική ακροδεξιά χριστιανοπληκτη. Κλασσικός χώρος. Η αυτονομία σε μαρανε
πως και του ξέφυγε η παράσταση του ... να μας πει την άποψη του με ύφος καθηγητή
ΑπάντησηΔιαγραφή