«Ναι, αλλά ο Κασιδιάρης μπήκε άδικα στην φυλακή…»

γράφει ο Μυρμιδών

Μετά την τριχοτόμηση της Χρυσής Αυγής την περίοδο 2019-2020 αφενός μέσω της δημιουργίας της "Ε.ΛΑ.ΣΥΝ." (Εθνικής Λαϊκής Συνείδησης) και αφετέρου μέσω της δημιουργίας των "Ελλήνων Γ.Τ.Π." (Έλληνες Για Την Πατρίδα) μετέπειτα "Εθνικό Κόμμα Έλληνες", όλοι οι "εθνικιστές" θεώρησαν δεδομένο ότι υπό την ηγεσία του Ηλία Κασιδιάρη ο χώρος δεν θα μπορούσε να διασπαστεί περαιτέρω, κι όμως μέσα σε λίγα μόνο χρόνια διαπιστώθηκε όχι μόνο ότι ο χώρος μπορεί τω όντι να διαιρεθεί περαιτέρω, αλλά και ότι δύναται να καταστήσει πολύ πιο σοβαρή και αξιοπρεπή την περίπτωση της Χρυσής Αυγής, παρ' όλο που και η τελευταία έπραξε πολλά λάθη σε πολλαπλά επίπεδα.

Ο Ηλίας Κασιδιάρης μη έχοντας ίχνος ώριμης πολιτικής σκέψης έσπευσε να τελέσει σπασμωδικές κινήσεις μόνο και μόνο για το θεαθήναι, την ίδια ώρα που το σύστημα δεν χρειαζόταν καν να βυσσοδομήσει κάποιο σχέδιο εναντίον του, διότι απλούστατα εκτίθετο ο ίδιος και όσοι επέλεξε. Παρά την ρητή πρόβλεψη των «τροπολογιών Βορίδη», ο "αλάνθαστος ηγέτης" Ηλίας Κασιδιάρης στην αρχή διατυμπάνιζε σαν κυριολεκτικά καλός «δημαγωγός» ότι θα μετείχε κανονικά ως πρόεδρος του κόμματος στις εκλογές, διότι η τροπολογία δεν θα επηρέαζε το κόμμα των «Ελλήνων» στις εκλογές του Μαΐου του 2023 και λίγο αργότερα με τον ίδιο ξαφνικό τρόπο που ανακοίνωσε την παραχώρηση του κόμματος στον γνωστό Αντιεισαγγελέα και την προσχώρησή του προαναφερθέντος κόμματος στο ΕΑΝ, αποφάσισε (μυστηριωδώς) την αναίρεση των επιλογών του δίχως την παραμικρή εξήγηση ούτε για το πως προέκυψε αυτή η επιλογή εξ αρχής, ούτε για το πως έληξε εξίσου αιφνιδίως.

Μετά το φαιδρό παραπλανητικό τέχνασμα με τον λεγόμενο Συνδυασμό του κόμματος των Ελλήνων ως Ανεξαρτήτων Υποψηφίων με σκοπό να στηρίξει ο Ηλίας Κασιδιάρης πλαγίως άλλα κόμματα και κυρίως τους «Σπαρτιάτες», ο μέγας αυτός ηγετίσκος και οι «Σπαρτιάτες» εν τέλει τέθηκαν στο στόχαστρο από μόνοι τους δίχως καν η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας να πράξει ουσιαστικά το παραμικρό! Με άλλα λόγια, η Νέα Δημοκρατία γέλασε τελευταία και το πιθανότερο είναι να επωφεληθεί και η ίδια εξ απόψεως εδρών από την πιθανώς βέβαιη και επικείμενη έκπτωση των Βουλευτών των «Σπαρτιατών» από το Εκλογοδικείο.

Οι «Σπαρτιάτες» ως τυπικά κοινοβουλευτικό κόμμα είχαν μία μοναδική ευκαιρία, παρά τις αδυναμίες τους και τις αντίξοες περιστάσεις, να φτιάξουν ένα σοβαρό και αξιοπρεπές εθνικίζων αν όχι εθνικιστικό κόμμα, αλλά η προσωπολαγνεία και η ένδεια ιδεολογικής κατάρτισης, αγωνιστικής διάθεσης και οργανωτικής πρωτοβουλίας αποτέλεσε γι'αυτούς πλέον την χαριστική βολή οδηγώντας για ακόμη μία φορά τον χώρο εκτεθειμένο, περιθωριοποιημένο, στοχοποιημένο και γελοιοποιημένο.

Με τούτα και με εκείνα λοιπόν ο χώρος οδηγήθηκε σε μία νέα ακόμη διάσπαση αίσχιστου είδους. Από την μία στελέχη των "Εθνικού Κόμματος Έλληνες" μεταπήδησαν στον Φίλιππο Καμπούρη, ο οποίος έσπευσε να αναβιώσει την "δόξα" και "αίγλη" του "ΛΑ.Ο.Σ.". Υπόψιν βέβαια ότι δεν ήταν λίγα τα στελέχη του στενού περιβάλλοντος του Κασιδιάρη, τα οποία προ ολίγων μόνο μηνών εξύβριζαν τον πρόεδρο του εν λόγω κόμματος ως υποψήφιο περιφερειάρχη, αλλά πιθανώς τόσο αυτοί όσο και οι υπόλοιποι για τους οποίους θα γίνει αναφορά στην συνέχεια να ήθελαν να σκορπιστούν κατόπιν νέου "σχεδίου" προκειμένου να διοχετεύσουν στοχευμένα την ψήφο των προσωπολατρικών Κασιδιαρικών και να ασκήσει έτσι ο Κασιδιάρης εκ νέου επιρροή σε όποιο κόμμα λάβει το κοινό του.

Μετά την περίπτωση Καμπούρη, ορισμένα άλλα στελέχη του εν λόγω μορφώματος μετακινήθηκαν προς τους "Πατριώτες" του Εμφιετζόγλου, ο οποίος παραδόξως ήταν πιθανότατα ο κύριος λόγος για τον οποίο ανατράπηκε σε δεύτερο χρόνο η συνεργασία Κανελλόπουλου μέσω του «ΕΑΝ» και του «Εθνικού Κόμματος-Έλληνες».

Τέλος, υπάρχει και η τραγελαφική περίπτωση του δηλωμένου "καπιταλιστή" Τέρρυ Χατζηιερεμία ως προέδρου των "Συντηρητικών", ο οποίος ήταν από τους μεγαλύτερους οπαδούς του ηγετίσκου Ηλία Κασιδιάρη και είναι απορίας άξιον σε έναν βαθμό πως κατάφερε και εγκρίθηκε το κόμμα του από τον Άρειο Πάγο. Βέβαια υπόψιν ότι εν αντιθέσει με τους άλλους 2 συνδυασμούς που είχαν μία κάποια προϊστορία και άρα πιθανότατα δεν θα βρεθούν στο στόχαστρο των δικαστικών αρχών, το πιθανότερο είναι το Εκλογοδικείο και ο Άρειος Πάγος κατ'επέκταση να θέσουν το κόμμα των «Συντηρητικών» στο στόχαστρο, αν ο Χατζηηρεμίας αρχίσει και αυτός το εκθείασμα προς το "είδωλό" του, αν και εφόσον αποκτήσει κάποια κοινοβουλευτική ή αυτοδιοικητική εκπροσώπηση. Αυτό ας μείνει για τα «πρακτικά»…

Αυτό, το οποίο αγνόησε και αγνοεί επιδεικτικά ο χώρος στην περίπτωση των «Σπαρτιατών» και του «Εθνικού Κόμματος-Έλληνες» του φίλαυτου Κασιδιάρη είναι ότι δεν μπορεί κανείς με τέτοια τεχνάσματα βρεφικής εμπνεύσεως να στηθεί ένα σοβαρό εθνικιστικό κίνημα με αρχές και αξίες, πολλώ δε μάλλον με συγκροτημένο και καταρτισμένο ιδεολογικό λόγο ενάντια στο μαρξιστοφιλελεύθερο κατεστημένο. Ουσιαστικά τέτοια (από)κόμματα τύπου «Σπαρτιάτες» λειτουργούν προσωρινά για την εντυπωσιοθηρία και μόνο προκειμένου άτομα δυστυχώς σαν τον τελειωμένο ηγετίσκο του εθνικιστικού χώρου να ικανοποιήσουν την φιλαυτία του και να συντηρήσει το εκλογικό, πλην φανατικό τους κοινό αγνοώντας όμως στο ενδιάμεσο ότι ο ιδεολογικός χώρος διαλύεται και η Ελλάδα χάνεται οικονομικά, κοινωνικά και φυλετικά! 

Μέχρι να το συνειδητοποιήσει αυτό όμως ο ματαιόδοξος και προσωπολάγνος όχλος του εν λόγω ηγετίσκου, ο κατά τα άλλα καυχώμενος ως "γνήσιος" και "ανόθευτος" εθνικιστικός χώρος εν Ελλάδι θα έχει μεταλλαχθεί και τελικώς καταντήσει ένα κακέκτυπο των πολλών άλλων "συμβιβασμένων", κατά δήλωσή του ίδιου, εθνικιστικών κομμάτων της Ευρώπης, τα οποία μέχρι πρότινος στηλίτευε, αν όχι καταδίκαζε...

Τραγική ειρωνία ή ποιητική νέμεσις;

92 σχόλια:

  1. Σωτη σκέψη, ορθός λογισμός. Αλλά δυστυχώς η προσωπολατρεια και οι παρωπίδες, ασθένειες που υπάρχουν ακόμη, δεν επιτρέπουν μα δούμε την ωμή αληθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος25/4/24 3:28 μ.μ.

    Ο Χατζηιερεμίας δεν έχει καμμία σχέση με τον Κασιδιάρη. Μετά τις δημοτικές εκλογές έβγαλε βίντεο όπου δήλωσε ότι σταματά την στήριξή του στον Κασιδιάρη. Δημιούργησε ένα δεξιοαστικό ψηφοδέλτιο και πλέον δεν έχει καμμία σχέση με τον χώρο. Όσο για την αποτυχία του Κασιδιάρη, μπορείτε κάλλιστα διάφοροι να κάνετε εσείς τα επιτυχημένα κινήματα. Δεν σας εμποδίζει κανένας. Εκτός κι αν περιμένετε...τους οπαδούς του Κασιδιάρη για να τα κάνετε αυτά. Όπως παλιότερα κάποιοι περιμένατε τους οπαδούς της ΧΑ... Δηλαδή χωρίς αυτούς δεν μπορείτε να τα κάνετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/4/24 10:16 π.μ.

      Ο πρώτος που έφτιαξε δεξιοαστικά μορφώματα και ψηφοδέλτια στον χώρο ο Κασιδιάρης σας είναι.Αυτός έβαλε και το τσίρκο των σπαρτιατών στην βουλή.Αν κάποιος σήμερα μετά από τις απροκάλυπτες προδοσίες του,εν ετει 2024 δηλώνει "οπαδός του κασιδιάρη" έχει σοβαρό πρόβλημα νοητικής υστέρησης και χρειάζεται βοήθεια ειδικού.

      Διαγραφή
  3. Αθανασιος Γιαλαμας.25/4/24 6:08 μ.μ.

    Θα ήταν άμεμπτο το άρθρο αν έλειπαν οι εμπαθείς χαρακτηρισμοί.
    Είτε το θέλουμε είτε όχι...ο ΗΚ τραβάει κόσμο που δηλώνει εθνικιστής άσχετα αν δεν είναι.
    Επίσης έδειξε ότι με μια δήλωση μέσω της δικηγόρου του έβαλε έναν ανύπαρκτο στην βουλή που έσπευσε να βγάλει μόνος του τα μάτια..
    Αν ήταν έξω ο ΗΚ θα δεχομουν την οποία κριτική από οποιοδήποτε. Όμως σε έναν άδικα φιλακισμενο από το σύστημα της δημοκρατίας , είναι κάπως άκομψο, να κάνουμε αυστηρή κριτική.
    Όλα όμως προέρχονται από την ίδια την Χρυσή Αυγή που έδειξε ότι ήταν αδύνατη. Αντί να έχει 2- 3 πλάνα έτοιμα για να αντιμετωπίσει τις ενέργειες του καθεστώτος....τρία πουλάκια κάθονταν.
    Φάνηκε η ηγετική ομάδα ...λίγη. Σαν να το επιδιωκε ο ΝΜ να καταδικαστεί το εθνικιστικό κίνημα. Ο καιρός θα δείξει. Για την ώρα οι εθνικιστέςας σκορπίσουν και ας ενισχύσουν όλα τα μικρά κόμματα . Να μην κάνουν μόνο το λάθος και δεν πάνε στις ευρωεκλογές. Αυτό θέλει ο Κούλης την απόχη τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/4/24 10:18 π.μ.

      Οι τραγικές προδοτικές του υποδείξεις δεν έχουν καμία σχέση με την φυλάκιση του.Ήξερε για τον Στίγκα χρόνια πριν φυλακιστεί.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/4/24 9:41 π.μ.

      οι εθνικιστες της γενιας του πολυτεχνειου στηριζουν τον ανηψιο .. τρατζικ .

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος25/4/24 7:01 μ.μ.

    Κάποια στιγμή πρίν 2 χρόνια περίπου είχα γράψει ότι ο Κασιδιάρης δεν έχει καθόλου πολιτικό αισθητήριο. Σε λίγο το τότε tweeter μού έκλεισε το λογαριασμό. (Ούτε θα αποκτήσει ποτέ).
    Πολύ καλό το άρθρο, τα λέει όλα. Ο εθνικιστικός χώρος κυριολεκτικά έγινε και πλέον απογίνεται σμπαράλια και οι αρχηγίσκοι τρέχουν να πιάσουν θέσεις για τη νέα χιλιετία γιατί ο εγωισμός τους θέλει μόνο την ηγεσία και άς είναι 2-3 άτομα όλοι μαζί.
    Η Χρυσή Αυγή ήτανε ο λαμπερός κομήτης τού χώρου. Γίνανε λάθη, κατά τη γνώμη μας ένα λάθος ήτανε το κύριο και το καταλυτικό (άλλη φορά θα πούμε σχετικά).
    Προσωπική εκτίμηση ότι γιά τα επόμενα αρκετά χρόνια θα πάμε έτσι η και ποιό ζόρικα από το σύστημα με 'δημοκρατικά συστήματα' σαν μοντέρνες δικτατορίες. Δυστυχώς το ΚΚΕ τα είχε καταλάβει όλα αυτά καλά και πορεύεται έχοντας το σεβασμό όλων (οχι ότι γίνανε κομμουνιστές όλοι ξαφνικά αλλά εκτιμάνε τη σοφία του) ενώ οί εθνικιστές και οί εθνικοσοσιαλιστές (κατάρα οι δεύτεροι) μη έχοντας καθόλου λέμε πολιτική αντίληψη βρέθηκαν γιά πολλά χρόνια στη φυλακή από όπου ουσιαστικά δεν μπορούν να γίνουν πολλά με τον κλοιό να σφίγγει (νόμοι και διατάγματα Βορίδη, βαριές ποινές για μικρά αδικήματα κλπ...).
    Και μάς έμεινε να περιμένουμε τον 3ο ΠΠ η την όποια καταστροφή μήπως έρθει ο κόσμος πρός εμάς αφού δεν μπορέσαμε να κάνουμε την απαραίτητη διαχείριση κρίσεων και καταστάσεων ώστε να πείσουμε τον κόσμο μόνοι μας.
    Μην ξεχνάμε (και όχι μόνο να κατηγοράμε) πόσες συγκεντρώσεις τής Λεπέν είχανε διαλυθεί από αντισυγκεντρώσεις και τούς είχανε και αποκλεισμένους από τα ΜΜΕ στη Γαλλία και αντίστοιχα στην Ιταλία κλπ αλλά είτε κατάφεραν να πάρουν την κυβέρνηση και κινούνται προσεκτικά είτε είναι στα πρόθυρα. Πάντως δεν είναι ποιό χαζοί από εμάς τούς ελληναράδες και φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/4/24 10:20 π.μ.

      Δρόμο Λεπέν και Σαλβίνι-Μελόνι τραβάει και ο Κασιδιάρης πάντως επίσημα εδώ και χρόνια.Δηλαδή αυτόν που προτείνεις να ακολουθήσουμε,αυτόν της υποταγής στο σύστημα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος28/4/24 2:55 μ.μ.

      10:20 Και το ΕΛΑΜ στην Κύπρο δρόμμο Σαλβίνι-Μελόνι τραβάει (βασικά...έχει γίνει πιο καθωσπρέπει αστικό κόμμα και απο αυτούς...), αλλά δεν έχει σοβαρά προβλήματα. Στο κόμμα του Κασιδιάρη δυστυχώς μαζεύτηκε σαβούρα που είχε μαζευτεί στη ΧΑ απο το 2012 και μετά (δεν το λέω αυτό για όλους όσους πήγαν στη ΧΑ μετά το 2012, γιατί πήγαν και αξιόλογα άτομα), αρρωστημένοι πολιτευτάδες που κυνηγούν να βγουν βουλευτές και διάφοροι άλλοι καραγκιόζηδες, σε αυτούς προστέθηκαν και άλλοι πολιτικάντηδες που θέλησαν επίσης να βγούνε βουλευτές και έκαναν το κόμμα του μπάχαλο. Όλοι αυτοί οι αρρωστημένοι πολιτικάντηδες που κατέστρεψαν τη ΧΑ και την οδήγησαν εκτός βουλής, κατέστρεψαν και το κόμμα του Κασιδιάρη.

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος25/4/24 9:13 μ.μ.

    Το Εθνικό Μέτωπο κάνει μια καλή προσπάθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/4/24 10:24 π.μ.

      Αν ο νεκροθάφτης του εθνικισμού Κασιδιάρης δεν είχε εγωισμό μέσα του θα μπορούσε να τους βάλει στην βουλή στις περσινές εκλογές με μια του δήλωση,αλλά προτίμησε τους σπαρτιάτες γιατί νόμιζε ότι θα τους έχει του χεριού του.Τα εγκληματικά λάθη πληρώνονται...

      Διαγραφή
    2. Μιλτιάδης Βισαξής26/4/24 2:51 μ.μ.

      Δυστυχώς το Εθνικό Μέτωπο θα βρεθεί και αυτό στο στόχαστρο της κεφαλαιοκρατίας, και δέν νομίζω πως οι ηγέτες του έχουν κάποιο σχέδιο. Για αυτό θα πέσουν και οι ίδιοι στην φάκα με το τυράκι.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος26/4/24 3:50 μ.μ.

      Με Πλεύρη και σία..όχι

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος26/4/24 5:30 μ.μ.

      Το Εθνικό Μέτωπο είναι υπόλογο για την εισαγωγή του χειρίστου είδους ακροδεξιών αραμπατζήδων στις λίστες των υποψηφίων. Συγκεκριμένα εκτιθέμενα άτομα στο ψηφοδέλτιο του εν λόγω κόμματος οφείλουν εδώ και δεκαετίες μια συγγνώμη στους εθνικοσοσιαλιστές για τα πεπραγμένα τους. Απορίας άξιον αν αισχύνονται υποσυνείδητα για τους εαυτούς τους.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος26/4/24 9:37 μ.μ.

      10:24. Το Εθνικό Μέτωπο συνεργαζόταν με το κόμμα του Κασιδιάρη. Αποχώρησε απο την συνεργασία τους, λίγο πριν τις εκλογές του Μαΐου του '23. 'Αγνωστο γιατί, αλλά πάντως τα έσπασαν. Πως θα μπορούσε να τους στηρίξει μετά;

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος27/4/24 2:16 π.μ.

      Σε ποιους εθνικοσοσιαλιστές;

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος27/4/24 3:09 μ.μ.

      Καθόλου άγνωστο δεν ειναι το γιατί. ΑΝ διάβαζες τις τροπολογίες Βορίδη, θα καταλάβαινες και εσύ.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος27/4/24 6:11 μ.μ.

      2.16 στον δανδή της Ζωγράφου.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος28/4/24 9:13 μ.μ.

      3:09 Οι τροπολογίες Βορίδη είχαν γίνει πολύ πριν την αποχώρηση του ΕΜ απο τους Έλληνες. Αν το ΕΜ έμενε στη συνεργασία θα μπορούσε να ήταν αυτό στην θέση των Σπαρτιατών.

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος29/4/24 3:57 μ.μ.

      Η τροπολογία Βορίδη είχε περιλάβει νέες διατάξεις οι οποίες έκαιγαν και το Εθνικό μέτωπο σε περίπτωση που συνεργαζόταν με το προσωποπαγές κόμμα Κασιδιάρη.πολύ σωστά κάνανε και χώρισαν το δρόμο τους.

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος29/4/24 4:40 μ.μ.

      Δηλαδή μας λες, πως ο Βορίδης θα έβαζε φυλακή τον Κώνστα; Κάπου δεν κολλάει η ιστορία.

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος29/4/24 9:25 μ.μ.

      Πάντως ο Κώνστας πιο αντισυστημικός από τον Ελάι σου είναι ..

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος29/4/24 9:58 μ.μ.

      Εθνικό Μέτωπο είναι γεμάτο σαβούρες. Την καρέκλα κυνηγάνε. ΈΛΕΟΣ ποια με τη σαβούρα.

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος26/4/24 12:40 μ.μ.

    ΕΠΑΜ Καζάκης η μόνη αληθινή φαιοκόκκινη αντισυστημική λύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/4/24 9:39 μ.μ.

      Το ΕΠΑΜ είναι αντιφασιστικό και ο Καζάκης έχει δηλώσει ότι "Έλληνας είναι όποιος επενδύει το μέλλον του σε αυτό τον τόπο".

      Διαγραφή
    2. Μιλτιάδης Βισαξής27/4/24 4:53 π.μ.

      Ο Καζάκης ήταν από τα ηγετικά στελέχη του ΚΚΕ για χρόνια. Τώρα, εάν πραγματικά έχει αναλογιστεί τις ιδεολογικές του αρχές και έχει προχωρήσει στον εθνικοσοσιαλισμό, λίγο χλωμό το βλέπω...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος27/4/24 8:40 μ.μ.

      Το ΕΠΑΜ από που και ως που ανήκει στην τρίτη θέση και τους αποκαλείς φαιοκόκκινους;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος1/5/24 5:02 μ.μ.

      Κι εγώ Ε.ΠΑ.Μ. αποφάσισα πως θα ψηφίσω, και μάλιστα αυτή θα είναι η πρώτη εκλογική αναμέτρηση που θα το στηρίξω.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος2/5/24 8:13 μ.μ.

      5:02 λες ψέματα

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος4/5/24 10:05 μ.μ.

      Άσε μας ρε που λέω και «ψέματα»... Σε τι λέω ψέματα; Επειδή είπα ότι θα ψηφίσω για πρώτη φορά Ε.ΠΑ.Μ.;

      Όχι φιλαράκι δε λέω ψέματα: Δεν το έχω ξαναψηφίσει στο παρελθόν αλλά θα το πράξω τώρα γιατί όλοι όσοι κατεβαίνουν στις επερχόμενες ευρωεκλογές και υποτίθεται πως σχετίζονται με τον λεγόμενο εθνικιστικό χώρο είναι ο ένας φαιδρότερος από τον άλλο, κι αυτοί από μένα ψήφο ΔΕΝ παίρνουν. Χορτάσαμε τυχοδιωκτισμό και προχειρότητα τόσα χρόνια σε αυτό το χώρο και δυστυχώς πάλι δεν υπάρχει κάποια αξιόλογη πρόταση, έστω και ερασιτεχνική.

      Εσύ λοιπόν που δε λες «ψέματα» αλλά είσαι ο μάγκας που λέει πάντα αλήθειες, πήγαινε να ψηφίσεις ΛΑΟΣ ή κάτι παρόμοιο.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος6/5/24 9:33 μ.μ.

      10:05 ψήφισε το ανατιφασιστικό ΕΠΑΜ που είναι υπερ των λαθρο

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος9/5/24 11:13 π.μ.

      Πιο αντιφασιστικό από γυφτοκόμματα όπως το ΛΑΟΣ αποκλείεται να είναι.

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος26/4/24 1:48 μ.μ.

    Κώματα μασκαράδων που ζητάνε ψήφους φουκαράδων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος26/4/24 2:29 μ.μ.

    Σε τέτοια κατάντια είναι ο χώρος που αναπολούμε τα χρόνια της χρυσής αυγής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος26/4/24 9:12 μ.μ.

    Σ... ο χαντζηιερεμιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αδέκαστος27/4/24 8:23 π.μ.

    Ο Κασιδιάρης ήταν και είναι ένας ανεπάγγελτος τεμπέλης που σε ολόκληρη την ενήλικη ζωή του έτρωγε από τις συντάξεις των ευκατάστατων γονιών του. Μαζί με τα λαμόγια και τους χρήσιμους ανόητους που των πλαισιώνουν προσπαθεί να εδραιώσει το δικό του πολιτικό μαγαζί ώστε να ζήσει και την υπόλοιπη ζωή του χωρίς να εργάζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/4/24 4:39 μ.μ.

      Ο Χάρης σου τι δουλειά κάνει εθνικοσοσιαλισταρά;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος27/4/24 6:54 μ.μ.

      Η δημοκρατία είναι έτσι στημένη.Μια μπ@σταρδοκρατια είναι.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος30/4/24 9:44 π.μ.

      4.39 ο χαρης εργαζεται σκληρα και ειναι πατερας 2 παιδιων σε αντιθεση με τον κοπριτη κασιδιαρη σου ..

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος27/4/24 2:22 μ.μ.

    Δεν είμαστε με κανένα κόμμα. Ο εξτρεμισμός ειναι η πίστη μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος27/4/24 9:19 μ.μ.

    Ο Μυρμιδών γ..σε την γαλανόλευκη antifa για άλλη μια φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος27/4/24 11:48 μ.μ.

    Ο Γιώτης στον Εμφιετζογλου και ο Μεταξάς στον Καμπούρη γλύφουν εκεί που έφτυναν.Ο Γιώτης ο νεοδημοκράτης άνθρωπος του Κασιδιάρη στο ίδιο ψηφοδέλτιο με κάτι κομμουνιστές μαζί με τον μπεχλη τον νεοδημοκράτη και τον κολυβα τον κομμουνιστή που βρίζουν τον Κασιδιάρη.Ο Μεταξάς με τα σκουπίδια της τηλεόρασης.Ολοι αυτοοι βρίζουν τον εθνικισμό και έλεγαν να φυλακιστούν οι Χρυσαυγήτες.Φτυνουμε τον πατριωτικό χώρο.Είμαστε αυτόνομοι φασίστες και ναζιστές και σιχαινόμαστε την δημοκραττια τους και ο Κασιδιάρης είναι μέρος της δημοκρατίας και συναγελαζεται με ανθρωπακια που δεν έχουν σχέση με τον εθνικισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/4/24 11:02 π.μ.

      Ο Ζώης δεν έχει σχέση δηλαδή με την εθνική αυτονομία και την ελληνική τρίτη θέση,με τον "μορφωτικά επεξεργασμένο πατριωτισμό" και ένα "σοβαρό πολιτικό κίνημα";Αυτές τις μπαρούφες δεν έλεγε ο "αντινατοικός";

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος28/4/24 2:46 μ.μ.

      Ο Μεταξάς πότε έβριζε τον εθνικισμό και έλεγε "να φυλακιστούν οι Χρυσαυγίτες"; Παλιός εθνικιστής είναι. Άλλο θέμα η κομματική του επιλογή με το ΛΑΟΣ.

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος28/4/24 2:35 μ.μ.

    Η Εθνικιστική Συμμαχία έρχεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/4/24 11:50 π.μ.

      O παππούς θα στεγάσει τον έρωτα του σε πανάκριβο παλατάκι και εσείς ονειρεύεστε εθνικιστικές συμμαχίες.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/4/24 5:44 μ.μ.

      Έχεις εφιάλτες με τα λεφτά του παππού και τα χρυσά πόμολα. Πόσο θα ταθελες και εσύ αντί του μουχλιασμενου υπογειου

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος30/4/24 9:18 π.μ.

      Ναι Γιώργο σιγουρα ζηλεύω,και πιο πολύ εσένα που θα του πηγαίνεις καφεδάκι στα "γραφεία".

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος30/4/24 9:45 π.μ.

      καλη η ειρωνεια αλλα να δω που θα κρυφτειτε οταν τα παιδια αρχισουν την προσπαθεια ..

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος30/4/24 4:23 μ.μ.

      Με τον παππού έχεις το πρόβλημα πραιπόζιτε επειδή σου την έφερε. Σε γλεντά 50 χρόνια.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος30/4/24 8:51 μ.μ.

      9:45 απο πέρσυ έχει που ξεκινάει αυτή η προσπάθεια. Ακόμη στο ξεκίνημα είναι...

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος1/5/24 5:16 μ.μ.

      Mε τον Αλογαταρη έχεις θέμα ακροδεξιουλη,όταν τον βλέπεις να ξεπροβάλει πίσω από κάθε σχόλιο.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος6/5/24 7:00 μ.μ.

      Φαίνεται ότι τον βλέπουν όλο και περισσότεροι πίσω από τα σχόλια, απορώ γιατί...

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος28/4/24 7:41 μ.μ.

    Κουτοπόνηροι Μανιάτες άρχουν στον εθνικιστικό χώρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος29/4/24 12:16 μ.μ.

    ΑΝΤΙΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ - Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ:

    https://youtu.be/-C5hW_eP_Vs?si=DPhPiKMjomovrkHD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος29/4/24 2:30 μ.μ.

    Το πρόβλημα πάει πίσω στο 2011. Με την προοπτική του κοινοβουλευτισμού που διαφαινόταν. Απο τότε στη ΧΑ είχαν αποφασίσει να κατεβάσουν στελέχη της που ήθελε και ήθελαν να βγουν βουλευτές, όχι στους δικούς τους νομούς (όπου δεν υπήρχε περίπτωση να βγει έδρα), αλλά σε άλλους νομούς (όπου υπήρχαν περισσότερες πιθανότητες να βγει έδρα). Ταυτόχρονα αποχώρησαν απο αυτούς τους νομούς τοπικά στελέχη της, επειδή δεν θα τα κατέβαζε για βουλευτές. Τα κρούσματα της παρακμής είχαν ξεκινήσει απο τότε. Το 2012 που μπήκε στην βουλή, υπήρχε ήδη έτοιμη μια τέτοια κατάσταση. Στελέχη της μαγεύτηκαν απο το "κοινοβολευτικό όνειρο" και δημιουργούσαν θέματα για να βγούνε βουλευτές. Ακόμη και σε άλλους νομούς. Οι "'είδα φως και μπήκα για να γίνω βολευτής" αρρωστημένοι πολιτικάντηδες που μαζεύτηκαν μετά την άνοδό της, βρήκαν έτοιμο ένα τέτοιο πεδίο και δεν το δημιούργησαν αυτοί. Εαν στην ΧΑ δεν υπήρχε ένα τέτοιο κλίμα, αυτοί οι καραγκιόζηδες δεν θα το δημιουργούσαν ποτέ. Το βρήκαν όμως και το διόγκωσαν. Έτσι ξεκίνησε ο κύκλος της φθοράς. Ο κομματικός μηχανισμός διαβρώθηκε απο τέτοιους τύπους, οι οποίοι είχαν έριδες με ανάλογης ποιότητας συνυποψηφίους τους για το ποιος θα βγει βουλευτής και με τις μεταξύ τους έριδες, διέλυσαν τον κομματικό μηχανισμό, έδιωξαν οπαδούς και η ΧΑ οδηγήθηκε εκτός βουλής. Όταν ο Κασιδιάρης δημιούργησε το κόμμα του, τον ακολούθησαν όλοι αυτοί σε αυτό. Αποτέλεσμα ήταν αυτό το κόμμα να είναι προβληματικό απο τα θεμέλιά του. Πλέον, έχουν διασκορπιστεί γενικά σε κόμματα του χώρου. Με το φιάσκο των Σπαρτιατών πήρε μια τέτοια γεύση ο χώρος. Και άλλα κόμματα που έχουν τέτοιους καραγκιόζηδες, θα τους βρουν μπροστά τους εαν αποκτήσουν κοινοβολευτική προοπτική. Πλέον, έχουμε φτάσει στο σημείο όπου λαμόγια με χρόνια διαπλοκής με το σύστημα, τα οποία έχουνε εισχωρήσει σε κόμματα του χώρου, σε διατεταγμένη αποστολή απο το σύστημα για να δημιουργήσουν προβλήματα, να πιάνουν τον χώρο στο στόμα τους και να τον αποκαλούν περιπεκτικά "αποχωρητήριο". Μπορεί οι διαπιστώσεις τους να είναι σωστές, αλλά κάποιοι άνοιξαν τις πόρτες των κομμάτων τους για να εισέλθουν και αυτοί. Το πρόβλημα των κομμάτων του χώρου όμως, είναι όλοι αυτοί οι αρρωστημένοι πολιτικάντηδες που έχουν αυτοσκοπό το βουλευτιλίκι, οι οποίοι είχαν εισρεύσει στην ΧΑ τον καιρό που ήταν στην βουλή, για να βγουν βουλευτές και πλέον έχουν εισρεύσει στα άλλα κόμματα του χώρου, μετά την εκλογική κατάρρευση της ΧΑ. Αυτοί οι αρρωστημένοι πολιτικάντηδες δημιουργούσαν, δημιουργούν και θα δημιουργούν προβλήματα για όσο είναι στον χώρο. Μία λύση υπάρχει. Ο χώρος να απομακρυνθεί απο την εκλογική προοπτική. Όταν δουν ότι οι πόρτες του κοινοβουλευτισμού για τον χώρο είναι κλειστές, τότε θα αδειάσουν την γωνία απο τον χώρο και ο χώρος θα ανασάνει. Ας είναι και μικρός σε επιρροή. Θα είναι όμως υγιής και θα μπουν τα θεμέλια της προοπτικής για ποιότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον κασιδιάρη τον ξέραμε από ενωρίς τι καπνό εφούμαρε. Τον είχαμε πάρει χαμπάρι πολύ πριν κι από τον συμμανιάτη του τον Μιχαλολιάκο. Βεβαιωθήκαμε για το ποιόν του από την πρώτη κιόλας (τρόπος του λέγειν) διακήρυξη των "Ελλήνων ΓΤΠ" όπου ρητώς ανέφερε πως πρωτεύον αντικειμενικός σκοπός του(ς) ήταν η είσοδος στη βουλή! Δηλαδή να την αράξει ο ηλίας και οι συν αυτώ στα βουλευτικά έδρανα και εδώ πια τι να πρωτοσχολιάσει κανείς! Κατά συνέπεια το "κόμμα" αποκάλυψε την πλήρη ανυπαρξία του όταν το υπόλοιπο σύστημα τους έκοψε μια και καλή το δρόμο προς τις βουλευτικές καρέκλες. Άντε και να βγει με το καλό από τη φυλακή, να βρει μια δουλίτσα και να κάνει Ελληνόπουλα, αυτή θα είναι μια πολύ πιο ουσιώδης προσφορά στο Έθνος μας από όσα χρόνια κι αν παρίστανε το μεγαλοστέλεχος του "χώρου" (πανάθεμά μας!)

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/4/24 9:51 μ.μ.

      Ναι ναι βγει, να βρει μια δουλίτσα, να βρει και μια κοπελίτσα σαν την άλλη από την Αίγυπτο που φωτογραφίζονταν....
      Ε, να μην χαλάσει και την ράτσα!
      Τι διάολο φυλετιστές είμαστε!

      Διαγραφή
    3. Αδέκαστος1/5/24 9:55 μ.μ.

      Ο Κασιδιάρης έχει σπουδάσει Χημεία Τροφίμων επομένως τώρα που με το καλό θα αποφυλακιστεί είναι μια καλή ευκαιρία να βρει μια θέση εργασίας στο αντικείμενό του καθώς και να κάνει και μερικά παιδιά ώστε να δείξει συνέπεια απέναντι στη ιδεολογία του. 43 χρονών έχει φτάσει και ακόμα είναι άεργος, ανύπαντρος και άτεκνος.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος15/5/24 4:24 π.μ.

      9:55 Γιατί να κάνει παιδιά και να διαιωνιστεί το dna του που είναι αφροασιατικό ;

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος29/4/24 8:57 μ.μ.

    Μια σοβαρή προσπάθεια γίνεται από την Θεσσαλονίκη και τον Ιερό Λόχο.
    Σε λιγότερο από ένα χρόνο που έγιναν κόμμα έφτιαξαν και το πρώτο Εθνικό πανεργατικό σωματείο.
    Αγωνιστές του δρόμου που έχουν μείνει μακριά από την σαπίλα της Αθήνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/4/24 9:45 μ.μ.

      Πότε έγινε κόμμα ο Ιερός Λόχος;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/4/24 10:18 μ.μ.

      Παιδιά σας παρακολουθώ τα τελευταία χρόνια. Μπράβο σας, δεν κάνατε πίσω ούτε στις διώξεις και τη λάσπη που φάγατε.
      Σας στηρίζω και θα ήθελα να ενταχθω μαζί σας.
      Είστε ότι ποιο καθαρό υπάρχει αυτή τη στιγμή στο χώρο.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος1/5/24 7:51 π.μ.

      Ναι, η σαπιλα της Αθηνας εναντίον στην "αγνοτητα" της Θεσσαλονίκης. Τους είδαμε και εκεί. Μην ανοίξω το στομα μου τώρα....

      Διαγραφή
  19. Ανώνυμος29/4/24 9:38 μ.μ.

    Ούτε ένα δεν αξίζει, σε όλα βλέπω σαβούρες. Αυτό δείχνει και τον απώτερο σκοπό τους. Δεν υπάρχει ίχνος ηθικής.
    Για να μην τους αδικώ όλους, ο Ιερός Λόχος που τα παιδιά δυστυχώς δεν κατεβαίνουν, δείχνουν έμπρακτα ότι αξίζουν μια ευκαιρία.
    Μπράβο τους, κρατάν τη σημαία ακόμα ψηλά.




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος29/4/24 10:08 μ.μ.

    ΙΕΡΟΣ ΛΟΧΟΣ ....ειναι η μονη δυναμη με ανιδιοτέλεια με ηθος αξιες ιδανικα και παντα ενωτικοι τους βλεπω τοσα ετη οι μονοι που παντα επρατουν τα αυτονόητα με ηθος ως εθνικιστες .....για μενα προσωπικά.....η μονη ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΞΙΑ στο χωρου του εθνικισμου...και νιωθω βιωνοντας απο την προσωπικη μου εμπειρια 35 ετων στο χωρο ειναι η μονη ηρεμη ενωτικη δυναμη ενωτικη κάι ολοι τους μεσα στον ιερο λοχο ατομα με ανιδιοτέλεια....τα θερμα μου συγχαρητήρια απο καρδιας στον ΙΕΡΟ ΛΟΧΟ ισως ο μονος καθαρος πολιτικος ενωτικος φορεας αυτη την στιγμη σε ολη την επικράτεια τις πατριδις μας !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος30/4/24 12:47 π.μ.

    Μίλησε η Πυθία του Δομοκού να ψηφίσετε τον καραβανα Γιώτη για να μοιραστούν 25000 ευρώ.Εμπρος καλά μου γκοιμ για την κάλπη ότι πει ο μεσσίας μπεεεεεε μπεεεεεε 🤣

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος30/4/24 9:46 π.μ.

    τα ξεφτιλικια των αληταραδων της πρωην χρυσης αυγης εχουν ντροπιασει την ιδεα χωρις επιστροφη ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/4/24 11:54 π.μ.

      Η Χρυσή Αυγή μετά την αποχώρηση Κασιδιάρη πάντως μοιάζει να έχει ένα περισσότερο ενδιαφέρον από τα βουλευτικά της χρόνια.Σαν να ξεφορτώθηκε τους πολιτικάντηδες ένα πράγμα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος13/5/24 5:58 μ.μ.

      Καιρός ήταν.

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος30/4/24 10:54 π.μ.

    Αναμένουμε την άνοδο των αγνών αγωνιστών του ΙΕΡΟΥ ΛΟΧΟΥ οι οποίοι έγιναν και κόμμα , μήπως και σωθεί τίποτα από τον εθνικιστικό χώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/4/24 2:28 μ.μ.

      Έγινε κόμμα και ο Ιερός Λόχος; ΌΧΙ ΆΛΛΑ ΚΟΜΜΜΑΤΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!!! Αρρώστεια έχει γίνει πλέον! Τόσο και τόσο ταλαιπωρήθηκε ο χώρος απο τους πολιτευτάδες και την ενασχόλησή του με τις εκλογές. Έχει γίνει ανύπαρκτος πλέον, στα χειρότερά του! Μην κομματικοποιείτε αγνές προσπάθειες! Ο χώρος δεν έχει ανάγκη απο κόμματα, αυτά τον κατέστρεψαν! Ο χώρος έχει ανάγκη απο αγωνιστές! Αγωνιστές που αγωνίζονται για τον εθνικισμό και όχι για τις εκλογές!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/5/24 2:51 μ.μ.

      Πολιτικό Κίνημα έγινε και καλά έκαναν τα παιδιά.
      Σαν σύλλογος δεν έχουν την ίδια δυναμική.
      Άργησαν κι ολας.
      Επιτέλους μέσα στη σαπίλα, βγαίνει κάτι αληθινό.
      Δυστυχώς δεν κατεβαίνουν στις εκλογές.
      Εσύ τι θέλεις; να μην υπάρχει κανείς; τι θες να κάνεις; να μείνεις ανάμεσα στην ανακύκλωση και τα λαμογια της Νέας Τάξης;
      Αυτοί τουλάχιστον συγκρούονται με το σύστημα και το αποδεικνειουν.
      Πρόσφατα έφτιαξαν νομίζω και εργατικό σωματείο, αν είδα σωστά.
      Την προσφορά και την δράση τους , την παρακολουθώ προσωπικά και τους θαυμάζω.
      Αν είναι να κυνηγάμε και την ανιδιοτελεια, τότε μας αξίζουν τα χειρότερα.
      Αν κάποιοι θέλουν να στηρίζουν παπατζηδες και γερόντια που κυνηγάνε καρέκλα μετά μη περιμένουν τη σωτηρία.
      Αν κάποιοι άλλοι παραιτήθηκαν, ας ψηφίσουν ανακύκλωση.
      Γνωρίζω προσωπικά κάποια παιδιά από τον Ιερό Λόχο και έχω να πω χίλια μπράβο. Κάνουν τη διαφορά,με απόλυτη ειλικρίνεια.
      Καιρός να ξυπνήσουν και άλλοι.
      Δεν θα θα ξαναδούμε κάτι αντίστοιχο. Είναι η σπίθα που θα γίνει πυρκαγιά.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος2/5/24 3:30 μ.μ.

      2:51 αν κατέβουν στις εκλογές θα μαζέψουν πολιτικάντηδες στις τάξεις τους και αυτοί θα τους διαλύσουν το κόμμα με τις κόντρες για το ποιος θα βγει βουλευτής. Δεν διδαχτήκατε τίποτα απο την ΧΑ και το κόμμα του Κασιδιάρη;
      Για να κατέβει οτιδήποτε απο τον χώρο στις εκλογές και να λειτουργήσει σωστά, θα πρέπει να προσελκύσει αρκετούς νέους (ειδικά φοιτητές/αυριανούς επιστήμονες - άτομα που θα έχουν και μια προσωπική καλλιέργεια κι επιστημονική κατάρτιση), να τους περάσει απο σχολεία, αν τους κάνει στελέχη και όταν θα είναι γεμάτο σε όλη την Ελλάδα απο στελέχη - ιδεολόγους, τότε να κατέβει στις εκλογές. Αλλά αυτό είναι κάτι που αφορά το μέλλον. Είναι κάτι που αφορά την επόμενη γενιά.
      Στο παρόν δεν μπορεί να γίνει κάτι. Όποιος θελήσει τώρα να κατέβει στις εκλογές, ελλείψει στελεχών - ιδεολόγων, θα μαζεύει γυρολόγους-πολιτικάντηδες, οι οποίοι έχουν αυτοσκοπό το να βγούν βουλευτές και θα τους δημιουργήσουν προβλήματα στο κόμμα με τις κόντρες τους για το ποιος θα βγει βουλευτής.

      Διαγραφή
  24. Ανώνυμος30/4/24 11:10 π.μ.

    Αυτό ακριβώς . Βλέπω αναλύσεις απ' όλους και καμιά αναφορά στον Λόχο. Ίσως είναι ο μόνος σοβαρός εθνικιστικός φορέας που από το 2012 που ιδρύθηκε, παραμένει αναλλοίωτος και ενεργός με δράση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/4/24 11:55 π.μ.

      Συμφωνώ απόλυτα,ο Ιερός Λόχος συνεχίζει δυναμικά στο πεζοδρόμιο και στήριξε τους φυλακισμένους του Δομοκού.Μόνη παραφωνία η στάση στην εισβολή Πούτιν στην Ουκρανία,αλλά εντάξει οι περισσότεροι στον χώρο την ίδια στάση κράτησαν.

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος30/4/24 2:14 μ.μ.

    Ο Χατζηησυχίας που χάθηκε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανταλέων1/5/24 4:32 μ.μ.

      Ο Terry Χατζηησυχίας ίδρυσε το κόμμα «ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΙ» με το οποίο πρόκειται να συμμετάσχει στις επερχόμενες ευρωεκλογές.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/5/24 5:29 μ.μ.

      Γύρισε πίσω στο Πακιστάν

      Διαγραφή
  26. Ανώνυμος1/5/24 10:47 μ.μ.

    Ζήτω ο Σουμπκομαντάντε Μάρκος, δόξα και τιμή στο EZLN.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος3/5/24 4:13 π.μ.

    Αν ο Μιχαλολιακος το 2015 μετα την αποφυλακιση ειχε κανει τον Κας αρχηγο της ΧΑ οπως του λεγαμε πολλοι τοτε σημερα θα ειχαμε ως αντιπολητευση την ΧΑ με την ανοδο που εδειχναν ολες οι δημοσκοποσεις οτι ειχε και δεν θα ηταν και τοσο ευκολο να φυλακισουν ενα ολοκληρο κομμα που ειχε ποσοσστα που θα αγγιζαν το 20%... Βεβαια ο Μιχαλολιακος εβλεπε το κομμα ως επειχειρηση και μαλιστα ως ταβερνα τα 7 ξαδερφια αφου ειχε βολεψει εκει ολο το συγγενικο του περιβαλον.. Γυναικα κορη γαμπρο κτλ.. Ετσι οχι μονο δεν πας μπροστα αλλα δινεις και πατημα να σε στραγγαλισουν οι αντιπαλοι σου. Βεβαια ευθυνη ειχε τοτε και ο Κας που του λεγαμε φυγε και κανε ενα δικο σου κομμα και αυτος τυφλωμενος απο τα βουλευτιλικια της ΧΑ οχι μονο δεν το εκανε αλλα εβριζε και οποιον του το προτεινε... Ηρθε ομως η φαπα του 2019 και οταν πεφτει πεινα βγαινουν και τα μαχαιρια..... Ετσι λοιπον ο καθενας πηρε το δρομο του για το κελι του και πηρε τελικα οτι αξιζε διοτι αν ηταν γνησιοι εθνικιστες θα ειχαν κανει αυτα που τους λεγαμε απο το 2015 και δεν θα επαναπαυοντουσαν πανω στα βουλευτικα αξιωματα που οπως φανηκε ηταν περιστασιακα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/5/24 6:26 μ.μ.

      Τίποτα δεν θα άλλαζε αν ο τεμπέλης Κασιδιάρης είχε γίνει αρχηγίσκος στο μαγαζί.Τα ίδια με τους "έλληνες" θα βλέπατε.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4/5/24 3:22 μ.μ.

      Και τί θα άλλαζε αν αναλάμβανε την ΧΑ ο Κασιδιάρης; Έγινε πολιτικός αρχηγός ο Κασιδιάρης. Δημιούργησε δικό του κόμμα, πέτυχε και εκλογική επιτυχία με την στήριξή του στους Σπαρτιάτες μέσα απο την φυλακή και; Τώρα διαλύονται όλα. Το ίδιο θα γινόταν και με την ΧΑ. Δεν μπορούσε να γίνει κάτι αξιόλογο με τους πολιτικάντηδες που είχαν μαζευτεί και διέλυσαν την ΧΑ. Οι ίδιοι διέλυσαν και το κόμμα του.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος10/5/24 4:33 π.μ.

      Συμφωνω στο οτι η ΧΑ ειχε γινει ενα κακογουστο μαγαζακι οπως γραφω και στο αρχικο σχολιο ταβερνα τα 7 ξαδερφια. Βεβαια οι ευθυνες δεν μπορουν ολες να χρεωθουν στον Μιχαλολιακο αλλα και στους γυρω του. Σε συνομιλιες με Λαγο Παναγιωταρο Ηλιοπουλο Κασιδιαρη τοτε το 2015 οταν τους λεγαμε οτι για να προχωρησει το εργο πρεπει να αναλαβει ο Κας τοτε ηταν ολοι τους ΑΡΝΗΤΙΚΟΙ μεχρι θανατου. Βλεπεις επεφτε ο μισθος και ολα ηταν μελι γαλα. Δεν περιμεναν να ερθει η φαπα του 2019 και να μεινουν ολοι ανεργοι. Τωρα το τι θα γινοταν αν ειχε αναλαβει ο Κας ειναι ολα σε θεωρητικο επιπεδο. Δεν μπορουμε ομως να αμφισβητισουμε οτι με το Κας στην ηγεσια η ΧΑ θα πηγαινει να δικαστει ως αντιπολιτευση και ως αντιπολιτευση δε νομιζω οτι θα ηταν τοσο ευκολο το εργο των δικαστων οπως εγινε με την ΧΑ εξωκοινοβουλευτικο κομμα. Οπως και να εχει οσα λαθη και αν τους χρεωσουμε σε ολους ειτε ομαδικα ειτε προσωπικα στον καθενα θα ηταν λιγο διαφορετικα τα πραγματα ΑΝ ειχαμε την ΧΑ να μας εκπροσωπει στην βουλη με τα κακα της, τα στραβα της και τα ασχημα της. Θα ειχαμε γεννα εθνικιστων θα ειχαμε αναπαραγωγη πατριωτων που αυτη την δεδομενη στιγμη οι περιστασεις δεν μας επιτρεπουν να πιασουμε την κρησαρα και να αρχισουμε το κοσκινισμα για το ποιος ειναι ιδεολογος εθνικιστης εθνικοσοσιαλιστης και το ποσο εχει εμβαθυνει στην Ιδεα. Ελπιζω να καταλαβαινετε το νοημα οσων γραφω. Με αυτα τα δεδομενα που εχουμε να πολεμησουμε αυτο το σαπιο συστημα δεν μπορουμε να ειμαστε ελιτιστες διοτι αν βλεπουμε το εργο ως Αρια Φυλη τοτε το μονο που θα καταφερουμε ειναι να μεινουμε βαθια κλειδωμενοι στο χρονοντουλαπο της Ιστοριας. Μακαρι να ειχαμε την δυνατοτητα να κανουμε το κοσκινισμα αλλα αυτο θα μπορεσει να γινει μονο αν τελικα παρουμε την εξουσια στα δικα μας χερια.

      Διαγραφή
  28. Ανώνυμος5/5/24 10:45 π.μ.

    Όμοιοσ ομοίω αεί πελάζει λοιπόν ο κασιδιάρης μετά από 2 τετραετίες βουλευτής και πρώην νεοναζί σας έδειξε τι είναι με τους ανθρώπους με τους οποίους συναναστρέφεται και προωθεί.Αντί να προωθήσει αγωνιστές τις ιδέας προωθεί ένα φορτίο τενεκέδων.Καραβαναδες,θειτσες,ινδοί, νεοδημοκράτες και άλλοι απίθανοι προωθήθηκαν στον εθνικισμό εξαιτίας του δημοφιλούς Κασιδιάρη.Όλοι ίδιοι είστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/5/24 9:36 μ.μ.

      Πως τους προώθησε όλους αυτούς ο Κασιδιάρης; Επειδή πήγαν και στελέχωσαν το κόμμα του, σημαίνει ότι τους προώθησε;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος8/5/24 7:00 μ.μ.

      Φυσικά και τους προώθησε,τον Γιώτη διαφημίζει τώρα ως πρώτη επιλογή για ευρωεκλογές,τον Χατζηησυχία είχε στενό συνεργάτη,και όλο την γυναίκα του Ζαφειρόπουλου προωθούσαν οι "ελληνες" για τις περιφερειακές.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος9/5/24 1:17 π.μ.

      Ναι ακριβώς πήγαν και στελέχωσαν το κόμμα.Αν είχε τιμή και αξιοπρέπεια ο Κασιδιάρης θα είχε κοντά του αξιόλογους στρατιώτες της ιδέας.Είτε Εθνικιστές είτε περισσότερο Εθνικοσοσιαλιστές.Ομως δεν είχε ούτε έναν.Μια μπάντα αναλφάβητων γραικύλων και σκουρόχρωμων Ρωμιών πλαισιώνουν τον Κασιδιάρη.Αυτό δεν είναι τυχαίο.Ο ίδιος ο Κασιδιάρης ψυχικά και φυλετικά ταιριάζει με τους φίλους και συνοδοιπόρους του.

      Διαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.