ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Περιοδικό «Έρημη Χώρα» τεύχος δεύτερο σε μορφή αρχείου .pdf
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Περιοδικό «Έρημη Χώρα» τεύχος πρώτο σε μορφή αρχείου .pdf
Με το έργο του Γερμανού Caspar David Friedrich “Wanderer above the Sea of Fog” να κοσμεί το εξώφυλλο, το περιοδικό
ανεξάρτητης σκέψης «Έρημη Χώρα» τον Ιανουάριο του 2008 έρχεται και πάλι στο
προσκήνιο. Ένα έντυπο που στο 2ο τεύχος εμφανίζεται ακόμη καλύτερο τόσο σε
ποιότητα όσο και σε αρθρογραφία, ενώ να σημειωθεί ότι εξαντλείτο στα σημεία διανομής λίγες μόνο
μέρες μετά την κυκλοφορία του.
Οι Friedrich Nietzsche, Adrian Salbuchi, Oswald Spengler, Νικόλαος Γιαννιός, Τέλλος Άγρας, Σωτήρης Μουστάκας, είναι μόνο μερικά από τα πρόσωπα που παρουσιάζονται ανάμεσα σε διάφορα ιδεολογικά κείμενα που αξίζει να διαβάσετε στις σελίδες της εν λόγω έκδοσης.
Περιοδικό «Έρημη Χώρα» τεύχος δεύτερο
Geert Wilders, ο «εθνικιστής» Ολλανδός είναι εβραϊκής καταγωγής.
"Βεβαίως, το πατριωτικό κόμμα ανέβασε την δυναμική του και αύξησε τις έδρες του στη Βουλή, όμως οι δημοσκοπήσεις που το έφερναν πρώτο ανατράπηκαν με τη βοήθεια του Ερντογάν, αλλά και των ολλανδικών ΜΚΟ, που έκαναν την γνωστή δουλειά με τις αντισυγκεντρώσεις και την παρακρατική βία"
Geert Wilders, ο «εθνικιστής» Ολλανδός είναι εβραϊκής καταγωγής.
Στις 15 Μαρτίου 2017 πραγματοποιήθηκαν εκλογές στην Ολλανδία. Το αποτέλεσμα ήτανε να κερδίσει το κόμμα του Μάρκ Ρούτε και ακολουθούν τα υπόλοιπα κόμματα. Εκεί όμως που θα εστιάσουμε είναι στο εθνικιστικό κόμμα και πιο συγκεκριμένα τον εκπρόσωπο του, τον Γκέρντ Βίλντερς. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Ο Γκέρντ Βίλντερς γεννημένος το 1963, εκπροσωπεί το εθνικιστικό κόμμα «Party for Freedom»(Partij voor de Vrijheid, PVV) το τρίτο σε δύναμη πολιτικό κόμμα της Ολλανδίας το οποίο ίδρυσε το 2004.
Ο Βίλντερς είναι γνωστός για τις αντι - Ισλαμικές του δηλώσεις, που τον κάνανε μια πολυσυζητημένη προσωπικότητα στην χώρα αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο. Το 2009 όμως η ανθρωπολόγος Lizzy van Leeuwen αποκάλυψε τις Εβραϊκές ρίζες του Βίλντερς σε άρθρο στην εφημερίδα «De Groene Amsterdammer». Σύμφωνα με το άρθρο λοιπόν, η γιαγιά του Γκέρντ, Johanna Meijer αναφέρεται πως καταγόταν από εύπορη Εβραϊκή οικογένεια κάτι το οποίο κάνει και τη μητέρα του Βίλντερς Εβραία άρα και αυτόν Εβραίο σύμφωνα με τον Εβραϊκό νόμο.
Ο Γκέρντ απ΄ όταν ήταν νέος είχε ισχυρούς δεσμούς με το Εβραϊκό κράτος και είχε επισκεφθεί το Ισραήλ τουλάχιστον 40 φορές. Σαν νέος είχε πάει να εργαστεί στο Κιμπούτς (σ.σ. Το Κιμπούτς είναι ισραηλινή συλλογική κοινότητα. Όταν δημιουργήθηκαν τα κιμπούτς λειτουργούσαν με τα σοσιαλιστικά πρότυπα: τα μέλη τους έκαναν διάφορες εργασίες και όλες οι ανάγκες τους καλύπτονταν από την κοινότητα δωρεάν.
Επίσης η οικονομία των κιμπούτς στηρίζονταν κυρίως στη γεωργία) και εργαζόταν σε ένα εργοστάσιο ψωμιού και είχε σχέσεις με μια Εβραία. Πλέον ο Γκέρντ είναι παντρεμένος με την δεύτερη γυναίκα του, Εβραϊκής καταγωγής, την διπλωμάτη Krisztina Marfai.
για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο στον σύνδεσμο εδώ
Ο Ολλανδός “Λαϊκιστής” Γκέερτ Βίλντερς, Είναι Ένας Εβραίος Σιωνιστής ~ The Dutch “Populist” Geert Wilders Ιs Α Zionist Jew…! (Photos)
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Περιοδικό «Έρημη Χώρα» τεύχος πρώτο σε μορφή αρχείου .pdf
Συνέντευξη με τον αρχισυντάκτη του περιοδικού ''Έρημη Χώρα''
Το 2007 ένα νέο ανεξάρτητο περιοδικό κάνει την εμφάνιση
του στον ελληνικό εθνικιστικό «χώρο». Τα κείμενα της συντακτικής ομάδας
υπερασπίζονται την Παραδοσιοκρατία προσθέτοντας την αναγκαία σύνθεση στο πεδίο
των Ιδεών, σε μια χρονική περίοδο που η Αυτόνομη σκέψη και δράση αναπτύσσεται με
ταχύτητα σε πολλές περιοχές της πατρίδας μας.
Οι απόψεις που φιλοξενούνται στις σελίδες του
περιοδικού, δείχνουν μια διαφορετική οπτική που δεν έχει καμιά σχέση με την
γνωστή φιλοκαθεστωτική ακροδεξιά η οποία και αποτελεί τον μεταστατικό καρκίνο του
Εθνικοεπαναστατικού Κινήματος. Η εν λόγω ποιοτική προσπάθεια στήριξε τις Αυτόνομες κινήσεις και εκδόσεις
και φυσικά προβλήθηκε από όλες εκείνες τις δυνάμεις που μπορούν να ονομαστούν «εξωκοινοβουλευτικές».
Τα 3 πρώτα τεύχη έχουν εξαντληθεί εδώ και καιρό ενώ
μπορείς κάποιος να βρει το 4ο τεύχος στον χώρο του Ιδεάπολις
(Θεσσαλονίκη) και στα βιβλιοπωλεία «Ελεύθερη Σκέψη» (Αθήνα) και «Αριστοτέλειο»
(Θεσσαλονίκη). Στο πρώτο τεύχος τα πρόσωπα Julius Evola, Ιωάννης Συκουτρής, Martin Heidegger, Alain de Benoist, Λορέντζος Μαβίλης, Βασίλειος
Πολεδούρης, Νίκος Βεργίδης είναι ο καλύτερος λόγος για να μελετήσετε με προσοχή
το εν λόγω έντυπο.
Η συντακτική ομάδα του «Μαύρου Κρίνου» οφείλει να
ευχαριστήσει δημοσίως τον αρχισυντάκτη του περιοδικού για την άδεια να
προβληθούν τα 3 τεύχη του περιοδικού.
Περιοδικό «Έρημη Χώρα» τεύχος πρώτο
Ο Otto Strasser για τους Φασίστες.
«Το μονοπάτι όπου βαδίζουν αυτοί οι άνθρωποι είναι πάντοτε το ίδιο. Αρχικά είναι αναρχικοί ή ακραίοι σοσιαλιστές, κατόπιν “προσηλυτίζονται” στον εθνικισμό και δημιουργούν αξιοσημείωτες μεσσιανικές ιδέες … και φορτίζουν τον ακίνδυνο εθνικισμό των ενώσεων και των κομμάτων με το δυναμίτη της αναρχικής ετοιμότητας για δράση»
Otto Strasser
Σαρλ Μωρράς: Τι είναι το κοινοβούλιο;
Τι είναι το κοινοβούλιο; Είναι άραγε μια συνένωση αρετών και ταλάντων, μεγάλων αυταπαρνήσεων, υψηλών διανοιών, μια εκλεκτή συνάθροιση των καλλιτέρων ανθρώπων ενός έθνους; Εάν κοιτάξω τα δείγματα των βουλευτών τα οποία ενόχλησαν, διέφθειραν και απογοήτευσαν τον τόπο, είναι ένα υπόλειμμα μηδαμινών ανδρών και εγωιστών, όπου διακρίνονται μερικοί τεχνίτες του λόγου και μερικές βλαβερές επιδεξιότητες, οι οδηγοί του ποιμνίου και οι κύριοι του κόσμου όλου. Κατά τις ημέρες της θύελλας και της καταστροφής, όταν η πατρίδα κινδυνεύει στις βάσεις της, ο εγωισμός όλων τούτων των μετριοτήτων φέρνει ταχέως την καταστροφή. Το ένστικτο το οποίο τους κυριεύει είναι πρώτον ο φόβος και κατόπιν το συμφέρον.
Charles-Marie-Photius Maurras, ιδρυτής της Action Francaise
Ezra Pound, Sestina: Altaforte
Άδη κάνε γρήγορα να ξανακούσουμε
τα σπαθιά να συγκρούονται!
τα σπαθιά να συγκρούονται!
και τ’ άλογα στη μάχη δυνατά να χρεμετίζουν από χαρά,
ακιδωτά σπαθιά μ’ ακιδωτά σπαθιά να πολεμούν!
Καλύτερα μιας ώρας μάχη παρά ένα χρόνο ειρήνη
με παχιά τραπεζώματα, προαγωγούς, κρασί και λεπτή μουσική!
Μπα! δεν υπάρχει κρασί σαν το αίμα κόκκινο!
Ezra Pound, Sestina: Altaforte
Andriy Yevhenovych Biletsky: Ενωμένοι Ουκρανοί Εθνικιστές
Εμείς οι ουκρανοί εθνικιστές σε αυτή την ιστορική στιγμή το
λιγότερο που μας ενδιαφέρει είναι οι βουλευτικές εκλογές. Δεν έχουμε ενωθεί σε κόμμα ούτε σε δομές.
Υπάρχει όμως στενή συνεργασία στην περιοχή και στο Κίεβο σε μια στρατηγική
συμφιλίωσης. Θέλουμε να πιέσουμε την οργανωμένη δύναμη. (σ.μτφ. αναφέρεται στη
συνεργασία με Δεξιό Τομέα και Σβομπόντα). Αυτή τη στιγμή συζητούμε στο πώς να
ενώσουμε τις δυνάμεις μας και όχι να συγχωνέψουμε ονόματα και λίστες κομματικών
δομών.
Η πρόκληση για εμάς τώρα είναι το να εμποδίσουμε την πώληση γεωργικών γαιών
κατά την τρέχουσα οικονομική και
πολιτική κατάσταση στην Ουκρανία. Επίσης, να μην επιτρέψουμε την αύξηση των
συνταξιοδοτικών εισφορών. Να αξιολογήσουμε τον νόμο σχετικά με τις κατεχόμενες
περιοχές, ο οποίος καθαρά τις αναφέρει ως κατεχόμενες και όχι ως ξεχωριστές
περιοχές του Ντονέτσκ και του Λουγκάνσκ.
Μαζί οι εθνικιστές ζητούμε να επιτευχθούν τα απαραίτητα
αποτελέσματα, απαιτώντας αποτελεσματική κυβερνητική στάση για τους δικούς της
ανθρώπους. (σ.μτφ. εννοεί για τους Ουκρανούς).
Σε αυτό το στάδιο, και πριν από κάθε εκλογική αναμέτρηση, θέλουμε να
ασκήσουμε απόλυτη πίεση σε όλα τα επίπεδα: σε επίπεδο κοινοβουλευτικό - νομοθετικό, δηλαδή την δημιουργία ομάδας που
θα επηρεάζει στους δρόμους γιατί έχουμε και το ανθρώπινο δυναμικό και το
δικαίωμα να το κάνουμε.
Οι Ουκρανοί
εθνικιστές με την παρουσία μας στο χώρο
και την συμμετοχή μας στον πόλεμο έχουμε
λάβει από τον κόσμο την εντολή για πίεση στους δρόμους. (σ.μτφ. ακτιβισμός). Σύντομα θα δώσουμε δημόσια το Εθνικό Μανιφέστο, το οποίο θα
είναι ένα βήμα προς βήμα σχέδιο και θα διευρύνει την κατανόηση μας για το
μέλλον του ουκρανικού κράτους.
πηγή
πηγή
Βιβλιοπαρουσίαση: Shoah - Η Αναθεωρητική Εκδοχή (του Παναγιώτη Χελιώτη)
Σύμφωνα με την επίσημη ιστορία κατά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο σε εφαρμογή της λεγομένης Τελικής Λύσης του Εβραϊκού Ζητήματος, το εθνικοσοσιαλιστικό καθεστώς του Τρίτου Ράιχ εξόντωσε περίπου 6.000.000 Εβραίους εντός και εκτός στρατοπέδων συγκέντρωσης κυρίως με χρήση δηλητηριωδών αερίων εντός ειδικών θαλάμων.
Το γεγονός αυτό έγινε γνωστό ως Ολοκαύτωμα ή Shoah και κατά τους ιστορικούς πρόκειται για το πιο καλά τεκμηριωμένο γεγονός στην ιστορία. Παρά ταύτα, σύμφωνα με κάποιους ερευνητές γνωστούς ως ρεβιζιονιστές (αναθεωρητές), η ιστορική αυτή αφήγηση δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Ποιοι είναι όμως αυτοί; Τι ακριβώς λένε και γιατί;
Μέσα από μια σύντομη αλλά συγχρόνως λεπτομερή μελέτη το βιβλίο αυτό παρουσιάζει για πρώτη φορά στην ελληνική βιβλιογραφία τις θέσεις και τα επιχειρήματα αυτών των ερευνητών τα οποία απειλούν να ανατρέψουν την επίσημη ιστορία αλλά και την άποψή μας για τον κόσμο.
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Το βιβλίο που ξεσκέπασε τον μύθο του ολοκαυτώματος «Άουσβιτζ: η προσωπική αφήγηση ενός αυτόπτη μάρτυρα» Manfred Roeder - Thies Christophersen σε μορφή αρχείου .pdf (έκδοση και μετάφραση του Άρη Αρίωνος) - διαδικτυακή αρχειοθέτηση -
Εθνικοσοσιαλιστικό Black Metal: το ξίφος στα πλευρά της αστικής δημοκρατίας.
του Ian Black
Οι απαρχές
Κάπου στη δεκαετία του ‘80 ανιχνεύονται οι απαρχές της μουσικής σκηνής του Black Metal. Το μουσικό αυτό ρεύμα αποτέλεσε αρχικά έναν σκοτεινό και ιδιότυπο συνδυασμό Thrash και Death Metal ήχων. Συγκροτήματα που κατέστησαν σημεία αναφοράς αυτής της νέας σκηνής ήταν οι Venom, οι Celtic Frost, οι Bathory και οι Tormentor. Τα γενικά γνωρίσματα των απαρχών της Black Metal σκηνής θα μπορούσαμε να πούμε ότι ήταν ο ακραίος ήχος, που διέθετε όμως στην χαοτική του δομή κάποιες υπόρρητες μελωδίες (πράγμα που διαφοροποιούσε καίρια την μαυρομεταλλική σκηνή από κείνες του Thrαsh και του Death Metal), η σκοτεινή αισθητική και η θεματολογία που είχε να κάνει με αποκρυφιστικά, μυθολογικά και «evil» ζητήματα. Ένα δεύτερο μαυρομεταλλικό ρεύμα ξεκίνησε στις αρχές του ‘90 κυρίως στη Νορβηγία και εξαπλώθηκε σε όλη την Ευρώπη και την Βόρεια Αμερική πολύ γρήγορα. Μέσα σε αυτό το χρονικό πλαίσιο, το Black Metal συγκεκριμενοποιήθηκε, αποκρυσταλλώθηκε και αναδείχθηκε οριστικά ως συλλογικό ξεχωριστό ρεύμα της heavy metal σκηνής.
Το Black Metal κυνηγήθηκε, πολλές φορές βίαια κοινωνικά,
λόγω των πράξεων που συνδέθηκαν με αυτό αλλά και της ιδεολογίας που πρεσβεύει.
Η ακραία εμφάνιση με τα βαμμένα πρόσωπα που θυμίζουν τους πολεμιστές του Odin και τα εξεζητημένα ρούχα που υιοθέτησαν
οι εκφραστές αυτής της σκηνής σοκάρισαν κυριολεκτικά τις αστικές κοινωνίες των
αρχών της δεκαετίας του ’90. Αλλά και η τάση των πρώιμων blacksters να
υιοθετούν ένα αντιχριστιανικό προφίλ, (το Black Metal χαρακτηρίστηκε και ως
«Satanic Metal», ένας λάθος κατά τη γνώμη μου χαρακτηρισμός), και να προκρίνουν αντιχριστιανικές και
«μισανθρωπικές» απόψεις όξυναν τα πνεύματα ακόμη περισσότερο. Η κατάσταση
χειροτέρευσε στην Βόρεια Ευρώπη όταν οπαδοί και μουσικοί αυτού του ρεύματος
άρχισαν να εκδηλώνουν την αντίθεση τους στην κατεστημένη εξουσία πυρπολώντας ιστορικές εκκλησίες ως τα σύμβολα της θρησκείας που επιβλήθηκε με σφαγές αλλά κυρίως όταν ήρθαν στην επιφάνεια τα πρώτα κρούσματα φόνων που
συνδέονταν με την «μισανθρωπική» κουλτούρα που πρόκρινε αυτό το μουσικό ρεύμα.
Το παράδοξο ήταν πως, σε αντίθεση με άλλα ρεύματα της
ευρωπαϊκής μουσικής, το Black Metal ευδοκίμησε (για τα δικά του βέβαια
δεδομένα) και στην χώρα μας. Συγκροτήματα όπως οι Rotting Christ, οι
Necromantia, οι Kawir και πολλοί άλλοι κέρδισαν την γρήγορα την εκτίμηση των
ακροατών της Heavy Metal μουσικής. Η διονυσιακή παράδοση του αρχαίου ελληνικού
πολιτισμού μπολιάστηκε μέσα από τις σκοτεινές ανταύγειες της φαντασίας των
metal μουσικών αρμονικά με την ελληνική Black Metal σκηνή. Από το δεύτερο μισό
της δεκαετίας του ’90 η πανευρωπαϊκή σκηνή του Βlack Metal άρχισε να
εγκαταλείπει το παλιό στυλ της και πολλές μπάντες ωρίμασαν πνευματικά και,
απορρίπτοντας την εβραϊκή μυθολογία του σατανισμού, ακολούθησαν την ατραπό που
προδρομικά είχαν διαγράψει οι Bathory στρεφόμενες προς τον ευρωπαϊκό παγανισμό
και την μελέτη των αρχαίων παραδόσεων.
Έκτοτε το Black διαμορφώθηκε σε νέες βάσεις, απέκτησε περισσότερες epic metal αποχρώσεις και από τους κόλπους του ξεπήδησαν νέες τάσεις και προέκυψαν καινούργια υπο-ρεύματα. Από συγκροτήματα τύπου Bal Sagoth με ύφος θεατρικό και θεματολογία απόλυτα επικά μέχρι star bands όπως Cradle Of Filth που μέσω μιας γοτθικής αισθητικής μετέτρεψαν τους εαυτούς τους σε «Motley Crue του ακραίου ήχου», αλλά και με την εμφάνιση νέων ρευμάτων όπως το Pagan Metal -ακόμη και το Neofolk- δεν θα ήταν άτοπο αν σήμερα υποθέταμε πως το Black Metal έγινε η μουσική μήτρα πολλών τάσεων.
Έκτοτε το Black διαμορφώθηκε σε νέες βάσεις, απέκτησε περισσότερες epic metal αποχρώσεις και από τους κόλπους του ξεπήδησαν νέες τάσεις και προέκυψαν καινούργια υπο-ρεύματα. Από συγκροτήματα τύπου Bal Sagoth με ύφος θεατρικό και θεματολογία απόλυτα επικά μέχρι star bands όπως Cradle Of Filth που μέσω μιας γοτθικής αισθητικής μετέτρεψαν τους εαυτούς τους σε «Motley Crue του ακραίου ήχου», αλλά και με την εμφάνιση νέων ρευμάτων όπως το Pagan Metal -ακόμη και το Neofolk- δεν θα ήταν άτοπο αν σήμερα υποθέταμε πως το Black Metal έγινε η μουσική μήτρα πολλών τάσεων.
Η Ιδεολογία
Το Black Metal έχει την τύχη να είναι από τα λίγα μουσικά
είδη που συνδέονται με κάποια ιδεολογία και ηθική. Το Black Metal στρέφεται
ανοιχτά ενάντια στον μοντερνισμό και τις σύγχρονες κοινωνίες και αποτελεί μια
αντίδραση ενάντια στην παγκοσμιοποίηση και τα συναισθηματικά κενά που έχει
δημιουργήσει ο σύγχρονος πολιτισμός. Διατηρεί την πρωτογενή αντικαταναλωτική
κουλτούρα της rock σκηνής, ξεσπά σε μισανθρωπισμό σύμφωνα με την Νιτσεϊκή σκέψη
και αρνείται ολοκληρωτικά τα αστικά ιδεώδη. Αποτελεί σύμφωνα με πολλούς ένα
ψυχικό σπάραγμα που κατατίθεται μέσω μιας χαοτικής ηχητικής επέλασης, ως
έκφραση δημιουργικού μηδενισμού, σε έναν έρημο από πνευματικότητα αστικό κόσμο.
Αλλά στις πιο πολλές περιπτώσεις ο μηδενισμός αποτελεί απλώς την ιδεολογική του
αφετηρία.
Στις επικές του εκφάνσεις το Black Metal έχει συνδεθεί με τον Ρομαντισμό λόγω της θεματολογίας που εμφανίζει παραδοσιοκρατικές τάσεις και την λατρεία προς τον αρχαίο κόσμο και την ένθεη φύση. Φύση, Μύθος, Σύμβολο και Φαντασία, όλα τα γνωρίσματα του Ρομαντισμού σύμφωνα με την τυπολογία του Rene Wellek, είναι παρόντα στην μαυρομεταλλική θεματολογία και αισθητική. Κι ακόμη, η καλλιτεχνική σύνδεση με την ιερότητα του εθνικού παρελθόντος, της ιστορίας και της μυθολογίας, όπως αναδύθηκαν από τους Ρομαντικούς του 18ου και του 19ου αιώνα, επιστρέφει στις μουσικές και αισθητικές ατραπούς πολλών συγκροτημάτων του ακραίου μουσικά αυτού ρεύματος.
Στις επικές του εκφάνσεις το Black Metal έχει συνδεθεί με τον Ρομαντισμό λόγω της θεματολογίας που εμφανίζει παραδοσιοκρατικές τάσεις και την λατρεία προς τον αρχαίο κόσμο και την ένθεη φύση. Φύση, Μύθος, Σύμβολο και Φαντασία, όλα τα γνωρίσματα του Ρομαντισμού σύμφωνα με την τυπολογία του Rene Wellek, είναι παρόντα στην μαυρομεταλλική θεματολογία και αισθητική. Κι ακόμη, η καλλιτεχνική σύνδεση με την ιερότητα του εθνικού παρελθόντος, της ιστορίας και της μυθολογίας, όπως αναδύθηκαν από τους Ρομαντικούς του 18ου και του 19ου αιώνα, επιστρέφει στις μουσικές και αισθητικές ατραπούς πολλών συγκροτημάτων του ακραίου μουσικά αυτού ρεύματος.
Ο Εθνικοσοσιαλισμός στο Black Metal
Το Εθνικοσοσιαλιστικό Black Metal (NSBM) είναι ένα υποείδος
του Black Metal που ξεκίνησε στα μισά του 1990 από καλλιτέχνες που ήθελαν να
φέρουν στην θεματολογία της Black Metal το Εθνικοσοσιαλιστικό ιδεώδες
προωθώντας ιδέες όπως ο λευκός εθνικισμός και ο εθνοπαγανισμός. Πολύ αναλυτές
θεωρούν το NSBM ως την φυσική εξέλιξη και συνέχεια του Black Metal, όπως
θεωρούν τον εθνικισμό ως αυτονόητο πολιτικό απότοκο του Ρομαντισμού. Το NSBM
βρήκε μεγάλη ανταπόκριση σε χώρες με ισχυρή προχριστιανική παράδοση όπως η
Σκανδιναβία, η Γερμανία αλλά και η Ελλάδα αλλά και σε χώρες του πρώην
ανατολικού μπλοκ ξεπηδώντας σαν αντίδραση στην ιδεολογία του κομμουνισμού αλλά
και του καπιταλισμού (ο οποίος αναδύθηκε αδυσώπητος απ’ ευθείας μετά την πτώση
της Σοβιετικής Ένωσης).
Το Black Metal και το NSBM στην Ελλάδα
Άλλες σημαντικές μπάντες της ελληνικής σκηνής εκτός εκείνων
που ανέφερα στο πρώτο κεφάλαιο υπήρξαν οι Naer Mataron, οι Ravencult, οι Thou
Art Lord, οι Astarte, οι Nightfall, οι Acherontas, οι Aherusia, οι Daemonia
Nymphe, οι Varathron, οι Septic Flesh κ.α. Η θεματολογία των μπαντών αφορούν
συνήθως αρχαίες προσευχές, τον αρχαίο κόσμο, τον πόλεμο, τον αντιχριστιανισμό.
Κάπου στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του ‘90 είχαμε την πρώτη εμφάνιση και του
NSBM στην Ελλάδα με μπάντες όπως οι Bannerwar, Stutthof, The Shadow Order, Wolfnacht,
Darkthule, Legion of Doom, Der Stürmer, ΝΟΣΤΟΙ, Hagalaz, Gauntlet’s Sword,
ΠΑΤΡΙΣ, Wodulf.
Το Κιλελέρ σύμβολο Εθνικοκοινωνικής Απελευθερώσεως.
Τό Κιλελέρ ήταν καί παρέμεινε ένα σύμβολο ένα πολυεδρικό σύμβολο πού χάραξε την Ιστορία της Χώρας μας έντονα. Δέν εντάσσεται στά πολεμικά μεγάλα γεγονότα πού καθόρισαν τά σύνορα της άλλά ασφαλώς στά γεγονότα πού καθώρισαν οικονομικές καί κοινωνικές διεργασίες καί εξελίξεις. Οι ρίζες του είναι πολύ βαθιές ίσως ακόμα έχουν τό ίδιο βάθος μέ τις ρίζες της κακοδαιμονίας της υπόλοιπης Ελλάδας αλλά φέρνει ένα μοναδικό μήνυμα γιά τούς εθνικιστές πού κατ έπανάληψι τό έχουν εντοπίσει καί προβάλει σάν βασικό συντελεστή της μιζέριας μας. Την νοοτροπία καί τό ήθος πού έχουν πάντοτε οι εκπρόσωποι τού κόμματος τών πολιτικών κομμάτων ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ.
ΤΑ ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΑ
Ή προσάρτησις της Θεσσαλίας έγινε ώς γνωστόν κατά ιδιάζοντα μή στρατιωτικό τρόπο τό 1881. Ή Ελληνική κυβέρνησις ανεγνώρισε τίς μεγάλες ιδιοκτησίες Τουρκικής προελεύσεως βάσει τής συνθήκης τής Κωνσταντινουπόλεως 1818 (άρθρα 3-6). Τό 1896 οί καλλιεργηθεϊσαι εκτάσεις ανήρχοντο σέ 1.029.428 στρέμματα καί 500.000 άγροαναπαυτικές εκτάσεις. Τό 1900 τά στρέμματα ήσαν 1.531.700 καί όί οικογένειες πού ζούσαν άπό αυτά γύρω στίς 24.000 έξών 12.000 κολήγοι (εργάτες γής) πού ήργάζοντο σέ 280 τσιφλίκια. Οι συνθήκες εργασίας ήταν οικτρές σχεδόν παρόμοιες μέ τίς τού Αμερικανικού Νότου έπί τών νέγρων.
Οι Πολιτικοί δέν παρέλειψαν νά παράσχουν ψήφο στους κολήγους νά τούς χρυσώσουν δηλ. τό χάπι ότι συμμετέχουν στά κοινά, άλλά κάθε φορά τούς ένθυμοΰντο παραμονές εκλογών καί αμέσως τήν έπαύριο τούς λησμονούσαν διαιωνίζοντας τήν κατάστασι υπέρ τών τσιφλικάδων. Τό 1896 ό Δεληγιάννης είχε κάνει κάτι προσπάθειες για αναγκαστική άπαλλωτρίωσι τού 1/8 τών τσιφλικών άλλά τό κατεψήφισαν ακόμη καί οί βουλευτές του τό νομοσχέδιο!!!
Ή έπανάστασις τού 1909 αστική στή βάσι της δέν έλυσε το πρόβλημα, έδωσε τόν Βενιζέλο βέβαια, άλλά έν τέλει αμέλησε εντελώς τούς κολήγους τής Θεσσαλίας. Γύρω στά 1900 ό Μαρίνος Άντύπας θερμός θιασώτης τών απαλλοτριώσεων γυρίζει τά χωριά τής Θεσσαλίας ξεσηκώνοντας τούς αγρότες εναντίον τών εκμεταλλευτών της. Τό παράδειγμα του ακολουθούν άλλοι καί μέχρι τό 1910 δημιουργούνται στά Φάρσαλα, Τρίκαλα, · Καρδίτσα, Βόλο αγροτικοί σύλλογοι όπου οί κολήγοι συσπειρώνονται καί όργανώνωνται.
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΦΟΥΝΤΩΝΕΙ
Οι προσπάθειες τού Μαρίνου 'Αντύπα γιά τήν άπαλλωτρίωσι αμέσως δημιουργεί τό φόβο στους τσιφλικάδες πού συνομωτοΰν καί μισθώνουν εγκαθέτους γιά νά τόν δολοφονήσουν. Τέλος στίς 9.3.1907 στον Πύργετο Λαρίσης ό Μαρίνος Άντύπας δολοφονείται. Στά 1908-1910. Ή άγροτιά βράζει, στάσεις εργασίας, απεργίες διαμαρτυρίες έπί μεμονωμένης βάσεως είναι ένα καθημερινό φαινόμενο. Ή συμπεριφορά τών τσιφλικάδων άπό τήν άλλη πού έχουν δικαίωμα ακόμη καί στίς γυναίκες τών κολήγων ρίχνει λάδι στή φωτιά. Στίς 27.2.1910 γίνεται μά απόλυτη επιτυχία τό πρώτο συλλαλητήριο στά Τρίκαλα καί τήν 1.3.1910 100 αγρότες άπό τά Όρφανά επιτίθενται στόν Λαρισαϊκό καί απειλούν νά ξηλώσουν τίς γραμμές άν δέν γίνουν οί άπαλλωτριώσεις. Ή στάση τών άρχων έχει εξαγριώσει τούς κολήγους πού ετοιμάζουν μεγαλύτερες διαδηλώσεις.
Η ΕΞΕΓΕΡΣΙΣ
Στίς 6.3.1910 στό Γκερζή καμμιά 300 αγρότες επιχειρούν νά σταματήσουν τήν αμαξοστοιχία Βόλου-Λαρίσης άλλά ό μηχανοδηγός δέν κάνει στάσι στό σταθμό καί έτσι εξαγριωμένοι οί αγρότες λιθοβολούν ανεπιτυχώς τον συρμό. Στό σταθμό Κιλελέρ (ή σημερινή Κυψέλη) προτελευταίο σταθμό πρός τή Λάρισα 500 αγρότες έπιτίθεντο στό τρένο. Ό στρατός στήν προσπάθεια νά άναχαιτήση τούς χωρικούς σκοτώνει 6 έξ αυτών καί τραυματίζει 15. Προλαβαίνουν 100 άπό αυτούς νά μπουν στό τρένο γιά τή Λάρισα παίρνοντας καί μερικούς άπό τό Μπουλάρ. Αμέσως ό μέραρχος Ψαρροδήμος θέτει τήν πόλι τής Λαρίσης σέ κατάστασι ανάγκης. Ή αστυνομία ενισχύεται μέ 300 χωροφύλακες πολλούς μπράβους καί χαφιέδες τών τσιφλικάδων.
Λίγο πρίν τόν σιδηροδρομικό σταθμό μιά έφιππος περιπολία εμποδίζει αγρότες άπό τό Νεμπεγλέρ νά μπουν στήν πόλι. Αρχίζουν οί συγκρούσεις οί Ιππείς μέ επέλαση σκοτώνουν 2 άτομα. Αυτό μαθαίνεται καί άπό τούς άλλους χωρικούς καί ή σύρραξις γενικεύεται. Διατάσσεται πύρ καί οί συμπλοκές διαρκούν 20 λεπτά. Γίνονται πάμπολες συλλήψεις. Μετά πάροδο ώρας ό Νομάρχης Αργυρόπουλος κάλεσε επιτροπή χωρικών καί τόν αντιπρόσωπο τοϋ Κοινοϋ τών Θεσσαλών κ. Σχινά καί ζήτησε νά καθησυχάσουν τούς χωρικούς. Μετά κοπιώδεις προσπάθειες οί χωρικοί κατευνασμένοι κυρίως άπό τόν Δικηγόρο Νουσιά μέ ζητωκραυγές Ζήτω τό "Εθνος, Ζήτω ή "Ελλάς επιστρέφουν σπίτια τους.
Τό μήνυμα τής έξεγέρσεως είναι βαθειά ανθρώπινο άλλά κυριώτερα εθνικό.
Ή άγροτιά, οί κολήγοι πού ξεσηκώθηκαν είναι ή συνέχεια τοϋ έθνους μέσα άπό τήν Τουρκοκρατία, αυτό έξ άλλου έδειξε καί ό αγώνας τους καί τά συνθήματα τους. Οί πολιτικοί ώς συνήθως προσπάθησαν νά συντηρήσουν καταστάσεις καί κατεστημένα. Τά πολιτικά κόμματα εξώθησαν μέ τίς κατ' επανάληψιν υπαναχωρήσεις τους καί εμπαιγμούς τους στή δημιουργία τοϋ Κιλελέρ. Το τσιφλικο-καθεστώς ήταν τό καθεστώς ύπό τουρκοκρατία. Ή ένωσις τής Θεσσαλίας μέ τήν Ελλάδα έπρεπε νά τροποποιήσει θεσμούς αντεθνικούς ή αλλοεθνείς. Έδώ ή αδιαφορία καί τά συμφέροντα έδωσαν τά παραπάνω φαινόμενα πού είναι τόσο συχνά σήμερα. Τό Κιλελέρ είναι εναντίον τής εθνικής καταπιέσεως καί τής κοινωνικής απελευθερώσεως άπό τούς συνοδοιπόρους τών διεθνιστικών δυνάμεων.
Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην εθνικιστική εφημερίδα "ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ" τον Απρίλιο του 1985.
Δισκοπαρουσίαση: Wolfnacht - Υπερβορεία
γράφει ο Noeton
Ο θρύλος της Ελληνικής και παγκόσμιας NSBM σκηνής, Wolfnacht, επιστρέφει ύστερα από
έξι σχεδόν χρόνια με ένα νέο full-length δίσκο
με τίτλο “Ypervoreia”
(«Υπερβορεία»). Η μπάντα που μας χάρισε μαύρους Εθνικοσοσιαλιστικούς ύμνους
όπως “W.O.T.A.N. Returns” και “Wir Sind Die Sturmkolonnen” δηλώνει βροντερό παρών
με ένα album
που
μας ταξιδεύει στη μυθική γη του Βορρά.
Το νέο έργο του Athalwolf μας διηγείται το μυστικό
ταξίδι δώδεκα στρατιωτών των Μαύρων Ταγμάτων με τη συνοδεία δύο επιστημόνων και
ενός Εξερευνητή. Με βαρύ οπλισμό και μεταφυσική δίψα για ανακάλυψη, γνώση και
μάθηση πλησιάζουν στην γη που έφτασε με το άρμα του ο Υπερβόρειος Απόλλων. Η
επιχείρηση με το κωδικό όνομα «Πυθέας»
έχει μπει σε πλήρη λειτουργία. Τα τιτάνια κύματα και οι ολοφώτεινες
κραυγές του Θορ που σκίζουν τους ουρανούς δεν λυγίζουν τη Θέληση των γενναίων
Ανδρών που ταξιδεύουν στο πιο απόκοσμο σημείο του Βορρά. Οι κόποι τους σύντομα
θα ανταμειφθούν ωσάν αντικρίσουν το Ναό και ότι βρίσκεται πέρα από αυτόν…
Η Ιδέα σήμερα βάλλεται σε κάθε μορφή της. Η μουσική
έκφραση αυτής, το πολεμοχαρές, μη συμβιβαζόμενο και ενάντια στον σύγχρονο κόσμο
Black Metal, δε θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση.
Τα κρούσματα με απαγορεύσεις συναυλιών πληθαίνουν ανά τον κόσμο με πιο πρόσφατο
αυτό των Marduk
στο
Oakland και
των Peste
Noire το
φθινόπωρο του 2016. Οι λίγοι πιστοί ακόλουθοι της Μαύρης Επαναστατικής
μουσικής, ας στηρίξουν τους καλλιτέχνες μας που εξακολουθούν σε πείσμα των
μοντέρνων καιρών του MTV
και
της «εύκολης» θεματολογίας στον ακραίο
ήχο να κάνουν το «χρέος» τους.
The Past is (and always shall be) alive.
Σύλησαν τους Δελφούς οι ύαινες του Καπιταλισμού …
του Wolverine
Για ακόμη μια φορά οι κατοχικές δυνάμεις που
καταδυναστεύουν τα Έθνη της Ευρώπης αλλά και ολόκληρου του κόσμου, επέλεξαν
έναν χώρο με ιδιαίτερο συμβολισμό για τον Ελληνισμό ώστε να δείξουν το
πραγματικό και αποκρουστικό πρόσωπο τους. Στον ιερό χώρο των Δελφών (02/03 με
05/03) θα λάβει μέρος το 2ο Οικονομικό Φόρουμ (πληροφορίες εδώ) στο
οποίο θα παρευρεθούν όλοι οι καρχαρίες του Σιωνισμού και του Καπιταλισμού.
Εκεί λοιπόν στα ιερά εδάφη του Θεού Απόλλωνος οι εγκληματίες της Νυρεμβέργης, οι
τυχοδιώκτες της ευρώπης του Richard Coudenhove Kalergi που καμιά σχέση δεν έχει
με την δική μας Μεγάλη Ευρώπη, οι συνεργάτες των Ισραηλινών χασάπηδων, οι
μαριονέτες του κεφαλαίου και των τραπεζιτών θα αποφασίσουν και πάλι να
κατεβάσουν το σύμβολο της δημοκρατίας την γνωστή γκιλοτίνα στον λαιμό των
εργαζομένων, των άνεργων, των οικογενειών και όλων αυτών που στενάζουν κάτω από
την μπότα της πλουτοκρατίας.
Γιατί όταν δεν μας σκοτώνουν στις εθνικές οδούς με
τα πανάκριβα αυτοκίνητα τους οι μεγαλοαστοί και τα τσιράκια τους, μας πολτοποιούν
στους χώρους εργασίας με τις συμβάσεις της πείνας, στα σχολεία και στα
πανεπιστήμια με την έλλειψη υποδομών, στον στρατό με την πλύση εγκεφάλου, στην
καθημερινότητα με τον υπόγειο πόλεμο των μμε και τις ληστείες των σπιτιών και
των περιουσιών.Όλοι αυτοί οι δολοφόνοι με τις γραβάτες θα συνεχίσουν να μας κουνούν
επιδεικτικά το δάκτυλο ανάμεσα σε πολυτελή γεύματα και ξύλινες ομιλίες αφού
πρώτα θα μας έχουν ξεπουλήσει στους τοκογλύφους για τα επόμενα 100 χρόνια.
Από την
άλλη μεριά η λαϊκή αντίσταση καθημερινά υποβαθμίζεται και κατακερματίζεται αφού
ο ραγιάς αδυνατεί να αντιληφθεί όχι μόνο την κοινωνική μηχανική του κατοχικού
καθεστώτος, αλλά και τα παρασκήνια της ντόπιας και ξένης εξουσίας που μας οδηγεί
σε γενοκτονία και σε αντικατάσταση της πολιτικής εξουσίας με την τραπεζική
εξουσία. Το πνεύμα και τα έργα των Κωλέττη και Μαυροκορδάτου παραμένει ζωντανό μέχρι σήμερα ως Μόρα πάνω από τον Έλληνα και την Ελληνίδα …
Αφισοκόλληση για τον Φασιστή Μίκη Μάντακα.
Το βράδυ της 28 Φεβρουαρίου ομάδα νέων εθνικιστών, πραγματοποίησε εκτεταμένη αφισοκόλληση στην καρδία της Αθήνας. Σαν σήμερα πριν 42 χρόνια ο συναγωνιστης Μικης Μάντακας δολοφονείται από ακροαριστερους, κάθε χρόνο λοιπόν εμείς θα τιμούμε την Μνήμη του Ήρωα των Ιδεών μας.
Και στο σύνθημα ‘hazet 36 fascista dove sei’-κρατάμε 36άρι κλειδί για κάθε φασίστα (που ήταν σύνθημα των Ιταλών ακροαριστερών στα χρόνια του μολυβιού και εννοούσε την δολοφονία συναγωνιστών). Απαντάμε όπως ο Μίκης Μάντακας 'εδώ είμαι και κλάστε μου τα @@’.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)