ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Το τέλος ενός μισθοφόρου - Σε ποιου τα χέρια πεθαίνουν οι ένοπλοι του Ντονμπάς;


Το τέλος ενός μισθοφόρου - Σε ποιου τα χέρια πεθαίνουν οι ένοπλοι του Ντονμπάς;

του Πάβελ Καζάριν στο intersection

μετάφραση για τον «Μαύρο Κρίνο»: Ασφάλιος


Το μεγαλύτερο πρότζεκτ για την κινητοποίηση της Ρωσικής κοινωνίας μπήκε σε εφαρμογή στην Ρωσική τηλεόραση πριν τρία χρόνια. Αυτή η πρωτοβουλία ήταν dejure ανεπίσημη όμως defacto με την υποστήριξη του κράτους: δημόσιοι λειτουργοί και πολιτικοί στριμώχτηκαν μαζικά στις τηλεοπτικές οθόνες για να μιλήσουν για το ότι ο πόλεμος στο Ντομπάς είναι «μια άλλη μάχη του Στάλιγκραντ», χρησιμοποιώντας ρητορικές του είδους: «η αδυναμία να προστατευτεί το Ντομπάς από τον Ουκρανικό στρατό σήμερα, θα οδηγήσει τα στρατεύματα του ΝΑΤΟ να στρατοπεδεύσουν στον Βόλγα αύριο και αυτό θα σημάνει το τέλος της Ρωσίας». Αυτό το πρότζεκτ περιείχε τα πάντα και δεν σταματούσε πουθενά: Τα κρατικά Ρωσικά ΜΜΕ ξόδεψαν όλη τους την ενέργεια και πρωτοτυπία στο να περιγράψουν «τις φρικαλεότητες της Ουκρανικής χούντας».

Η προπαγάνδα δεν μπορεί να είναι αμερόληπτη καθώς πάντα απαιτεί κάποιον ήρωα.  Ο Αρσέν Παβλώφ, γνωστός με το ψευδώνυμο «Μοτορόλα», έγινε αυτό το είδος του ήρωα το 2014. Καταγόταν από την Ρωσική Δημοκρατία του Κόμι της οποίας το προ-πολεμικό ιστορικό ήταν σχεδόν ασήμαντο: μεγαλωμένος από την γιαγιά του, υπηρέτησε στους πεζοναύτες, υπάλληλος σε πλυντήριο αυτοκινήτων. Το ραντεβού του με την ιστορία επήλθε όταν, κατά τα λεγόμενά του, δεν μπορούσε πια να κάθετε πάνω στις δάφνες του κι έτσι έφυγε για το Ντονμπάς για να πολεμήσει τον Ουκρανικό στρατό.

Ο «Μοτορόλα» ήταν ένας από τους παίκτες κλειδιά στον πόλεμο της Ρωσίας στην Ουκρανία και τα Ρωσικά ΜΜΕ μετέφεραν την ιστορία του ως ένα κλασικό επιτυχημένο παραμύθι: Ένας γενναίος πολεμιστής του οποίου το θάρρος, του έφερε θαυμασμό και σεβασμό. Ατυχώς, σκοτώθηκε από μια έκρηξη στο ασανσέρ της πολυκατοικίας του στα μέσα του Οκτώβρη του 2016 στην ίδια την καρδιά του Ντόνετσκ και από τότε ο θάνατός του έχει θεωρηθεί ως μια από τις πιο σημαντικές μεσούσες φάσεις του πολέμου που διεξάγει το Κρεμλίνο στο έδαφος της γειτονικής Ουκρανίας.

Μάχη για επικράτηση

Ο Αρσέν δεν ήταν ο πρώτος ένοπλος που σκοτώθηκε. Άλλα διάσημα πρόσωπα πίσω από την Ρωσική εισβολή είχαν προηγουμένως χάσει την ζωή τους πολύ πίσω από την γραμμή του μετώπου. Για παράδειγμα, ο Παβέλ Ντρέμωφ δολοφονήθηκε τον Δεκέμβρη του 2015. Ήταν ένας από τους «ηγέτες» μιας αυτόκλητης στρατιωτικής ομάδας του Λουγκάνσκ η οποία είχε επανειλημμένως ασκήσει κριτική στον Ιγκόρ Πλοτνίτσκυ, τον επικεφαλής της τοπικής τρομοκρατικής οργάνωσης. Η αυτοκινητοπομπή του έπεσε σε ενέδρα στο δρόμο για το χωριό Σταχάνοβ οπού ο Ντρέμωφ θα παντρευόταν.

Μισό χρόνο νωρίτερα, τον Ιούλιο του 2015, σκοτώθηκε άλλος ένας οπλαρχηγός, ο Αλεξέι Μοζγκοβόι. Η αυτοκινητοπομπή του έπεσε και αυτή σε ενέδρα καθοδόν για το Λουγκάνσκ. Ο Μοζγκοβόι έχασε τη ζωή του μαζί με τέσσερις άλλους που τον συνόδευαν. Όπως και σε όλες τις άλλες περιπτώσεις η Ουκρανική υπηρεσία πληροφοριών δολιοφθοράς κατηγορήθηκε για την δολοφονία, αν και πρόσωπα προσκείμενα στον Μοζγκοβόι ισχυρίστηκαν ότι ήταν σε διαμάχη με άλλους οπλαρχηγούς.

Ένας από τους πιο σεβαστούς εκ των Ρώσων πολεμιστών στο Ντονμπάς, ο Αλεξάντρ Μπέντνωφ, ή αλλιώς «Βatman», σκοτώθηκε τον Ιανουάριο του 2015. Η αυτοκινητοπομπή του δέχτηκε επίθεση με χρήση «Σμέλ» (Bumblebbe) φλογοβόλα πεζικού. Η μόνη διαφορά μεταξύ αυτής και των επομένων δολοφονιών ήταν ότι οι αρχές της, όπως λέγεται, Λαϊκής Δημοκρατίας του Λουγκάνσκ, ανέλαβαν την ευθύνη, δηλώνοντας πως ο θάνατος του Μπέντνωφ είχε διαταχτεί μετά από την άρνηση του να καταθέσει τα όπλα του και να υπακούσει στις διαταγές των ανωτέρων του.

Κοινά σημεία που συνδέουν όλες αυτές τις δολοφονίες υπάρχουν στο γεγονός ότι: όλες διεπράχθησαν σε Ρωσικό έδαφος – όπου ισχυρό έλεγχο εξασκούσαν οι ίδιοι οι ένοπλοι – και στο ότι όλοι όσοι σκοτώθηκαν ήταν σεβαστοί οπλαρχηγοί που διοικούσαν αποσπάσματα και ήταν συχνά σε  σύγκρουση με τις αρχές των μη-αναγνωρισμένων «Δημοκρατιών». Οι ένοπλοι σταθερά κατηγόρησαν την Ουκρανία για τις δολοφονίες των πρώην συντρόφων τους, υπήρξαν όμως και ισχυρισμοί, μετά από κάθε δολοφονία, ότι αυτές έγιναν ως αποτέλεσμα της πάλης για επικράτηση. Παρ’ όλα αυτά, η τελευταία δολοφονία του Αρσέν «Μοτορόλα» Παβλώφ, υπήρξε η πλέον περίβλεπτη ανάμεσα σε όλες τις προαναφερθείσες δολοφονίες απλά επειδή ήταν ο πρωταγωνιστής που συγκέντρωσε πάνω του την μεγαλύτερη προσοχή από τα ΜΜΕ.

Πόλεμος μέσω τηλεόρασης

Η Ρωσική εισβολή στην Ουκρανία δεν περιορίστηκε στην προμήθεια όπλων και στρατιωτικών εγκεφάλων. Τα Ρωσικά ΜΜΕ έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στην επέμβαση μέσω της κάλυψής τους σχετικά με ειδήσεις περί «ηρωϊκών ανταρτών πολεμιστών» που αντιστέκονται στα «τάγματα του ΝΑΤΟ» στο Ντονμπάς από την πρώτη κιόλας ημέρα του πολέμου. Δύο άνδρες επιλέχτηκαν να εκπροσωπήσουν τις «χαμηλότερες τάξεις» σε απόλυτη ταύτιση με τους κανόνες της δραματικής τέχνης. Ένας από αυτούς ήταν ο Μικαϊλ Τόλστυκχ, πιο γνωστός από το παρατσούκλι του «Γκίβι», και ο άλλος ήταν ο πρόσφατα θανών Ἀρσεν «Μοτορόλα» Παβλώφ.

Ο Μιχαϊλ Τόλστυκχ ήταν Ουκρανός πολίτης και στρατολογημένος πολεμιστής σε θητεία στον Ουκρανικό στρατό. Όμως, μετά την Ρωσική επέμβαση στην Κριμαία και το Ντονμπάς, εισχώρησε στους αποσχιστές. Ήταν διοικητής στο τάγμα των «Σομαλών» και έπαιξε σημαντικό ρόλο στις εχθροπραξίες. Τα Ρωσικά μέσα με μεγάλη ζέση τον παρουσίαζαν σαν εκπρόσωπο του στοιχείου εκείνου του Ουκρανικού λαού που ήταν αντίθετοι με την στροφή της χώρας προς την Δύση και που πολεμούσαν για την Ρωσική ταυτότητα του Ντομπάς. Τον παρουσίασαν σαν έναν «ηρωικό στρατιώτη» που «βγήκε μπροστά για να προστατέψει την μητέρα πατρίδα» σε μια στιγμή που εκείνη βρίσκονταν «υπό απειλή».

Το όνομα του Άρσεν «Μοτορόλα» Παβλώφ βρίσκονταν συνεχώς στα δελτία ειδήσεων. Έγινε η προσωποποίηση του πνεύματος των Ρώσων «εθελοντών» που είχαν έρθει για να βοηθήσουν τον «λαό του Ντομπάς». Ακόμη, η βιογραφία του καθ’ αυτή ήταν μια μορφή προπαγάνδας: ένας καθαριστής αυτοκινήτων και ο «κανένας» εχθές, ένας ένστολος συνταγματάρχης, πολλαπλά παρασημοφορημένος από την, όπως λέγεται, Λαϊκή Δημοκρατία του Ντονμπάς, σήμερα. Ο «Μοτορόλα» συνάντησε την γυναίκα του μέσα στον ντόπιο πληθυσμό του Ντονμπάς και όλα τα τηλεοπτικά κανάλια της Ρωσίας μετέδωσαν την γαμήλια τελετή του ζεύγους. Αργότερα διέρρευσε πως ο Άρσεν Παβλώφ είχε εγκαταλείψει στην Ρωσία μια άλλη σύζυγο κι ένα παιδί, το γεγονός όμως αυτό έλαβε ελάχιστη κάλυψη από τα Ρωσικά τηλεοπτικά δίκτυα.

Ο «Μοτορόλα» έγινε μια προπαγανδιστική βερσιόν του Κάπτεν Αμέρικα. Το μήνυμα ήταν απλό: αν είσαι γενναίος, έχεις κουράγιο και θέληση να αφήσεις τα πάντα πίσω σου για να πολεμήσεις στο Ντονμπάς, καριέρα, πλούτος και δόξα αλλά και μια ευτυχισμένη οικογένεια σε περιμένουν. Υπό το φως της Ρωσικής προπαγάνδας, ο Παβλώφ πέτυχε να συμβολίζει την «φιλία των λαών», ένας πολίτης της Ρωσίας που, αφού στάθηκε στα πόδια του, επέδραμε στην Ουκρανία για να βοηθήσει τον «αδελφό λαό» και να νικήσει την «χούντα».

Και τώρα δεν υπάρχει. Ο πολεμικός του σύντροφος στα χαρακώματα και στην Τιβί, ο Μικαϊλ «Γκίβι» Τόλστυκχ, ορκίστηκε να ισοπεδώσει όλες τις Ουκρανικές πόλεις μέχρι το Κίεβο στα δυτικά ως αντίποινα. Ηγέτες στρατιωτικών ομάδων συνεχώς κατηγορούν το Κίεβο για την δολοφονία μέχρι και του ισχυρισμού ότι ο φόνος του ήταν ισοδύναμος με κήρυξη πολέμου. Αυτός όμως ο ισχυρισμός είναι αμφιλεγόμενος, με δεδομένο το γενικότερο πλαίσιο αυτής της δολοφονίας, ιδιαίτερα εφόσον, όπως συνέβη και με παλαιότερες περιπτώσεις, μια διαμάχη περί των σφαιρών επιρροής μεταξύ αντιμαχόμενων φατριών στην υπό Ρωσική κατοχή Ουκρανική περιοχή φαίνεται να είναι μία κατά πολύ περισσότερο πιθανή εξήγηση.

Τέλος εποχής

Ο φόνος του «Μοτορόλα» υποσκάπτει την υπόσχεση για «κοινωνική άνοδο», που το Κρεμλίνο προωθούσε κατά τα τελευταία δυόμισι χρόνια. Απ’ ότι φαίνεται ούτε η πανεθνική δόξα αλλά ούτε και η προσωπική τύχη του «Φύλακα της Νοβοροσίγια» μπόρεσε να αποτρέψει τον θάνατό του στο ίδιο το κέντρο της Ουκρανικής πόλης που «προστάτευε» από τις επελάσεις του Ουκρανικού στρατού, και ο θάνατος του συμπίπτει με την στροφή της κοινής γνώμης στην Ρωσική Ομοσπονδία που έχει πάρει μορφή τα τελευταία δύο χρόνια.

Ο πόλεμος της Ρωσίας στο Ντονμπάς άρχισε ακριβώς την στιγμή που η λαϊκή ευφορία στην Ρωσία είχε φτάσει στο απόγειό της. Η Μόσχα είχε μόλις εξασφαλίσει τους χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες στο Σότσι και είχε μόλις καταλάβει την Ουκρανική Κριμαία εν ριπή οφθαλμού. Η συναλλαγματική αξία του ρουβλιού σε σχέση με το δολάριο ήταν σχετικά σταθερή, οι τιμές δεν είχαν ακόμη ανέβει σε δραματικό επίπεδο και τα μηνύματα που μεταδίδονταν από την τηλεόραση δεν εκλαμβάνονταν σαν να έχουν ακόμα σχέση με το περιεχόμενο του ψυγείου των Ρώσων, ενώ ρητορικές που άπτονταν σε «φασίστες που προσπαθούσαν να καταλάβουν την Ουκρανία» δεν είχαν ακόμη καταντήσει ανιαρές για τον μέσο Ρώσο όπως και το ισχυρότατο κύμα προπαγάνδας δεν είχε ακόμα χάσει τη λάμψη του.

Όμως, οι κοινωνίες δεν μπορούν να συνεχίζουν να διατηρούν τόσο συναισθηματισμό για τόσο πολύ. Το ενδιαφέρον για τον πόλεμο στην Ουκρανία εξαντλήθηκε μετά από δύο χρόνια ανυποχώρητης μάχης. Και τώρα, ακόμη και ο Ιγκόρ Στρέλκοφ, πρώην ηγέτης των φιλορωσικών στρατιωτικών ομάδων, παραπονιέται ότι τα επίπεδα των εισφορών για την πρόβλεψη «ανθρωπιστικής βοήθειας» στους κατοίκους του Ντονμπάς έχουν«καταρρεύσει». Το Ντονμπάς έχει πάψει να βρίσκεται στο κέντρο της Ρωσικής ατζέντας και η Συρία, μεταξύ άλλων, το έχει από καιρό εκτοπίσει στην θεματολογία της σχετικά με την αντιπαράθεση με την Δύση».

Αν ένα σύμβολο πάψει ναι είναι τέτοιο, δεν χρειάζεται πια κάποιο πρόσωπο. Το Ντονμπάς έχει οργανική χρησιμότητα στην Ρωσική πολιτική. Έτσι, θέσεις για όσους ξέρουν πολλά και βλέπουν τα πάντα, λόγω της δημοφιλίας τους, μπορεί ναι μην βρίσκονται σε άμεση διαθεσιμότητα και μένει να δούμε ποιων οπλαρχηγών οι θάνατοι θα μεταδοθούν ως «πεσόντων ηρωικά» κατά τους ερχόμενους μήνες.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: «Η Ουκρανία και οι Ευρωπαίοι Εθνικιστές», του συναγωνιστή Igor Zahrebelny (άρθρο της 24ης Δεκεμβρίου 2014/ Ukrainian Crusade)

Η Ουκρανική εξέγερση και ο πολιτικός παρενδυτισμός της ελληνικής ακροδεξιάς.

Ο Μύθος της “Μάχης της Cable Street”



του Kevin Scott (Alternative Right) / ΚΟ

Οι λίμπεραλ και οι αριστεροί είναι κατενθουσιασμένοι για την ογδοηκοστή επέτειο της λεγόμενης «Μάχης της Οδού Cable» (‘Battle of Cable Street’), που συνέβη στις 4 Οκτωβρίου 1936, στους δρόμους του ανατολικού Λονδίνου. Στις 9 Οκτωβρίου, αυτού του μήνα, ο μουσουλμάνος δήμαρχος του Λονδίνου, Sadiq Khan, και ο ηγέτης των Εργατικών Jeremy Corbyn, θα μιλήσουν σε συγκέντρωση που διοργανώνει το Εβραϊκό Φόρουμ του Λονδίνου, στην οποία θα συμμετέχει επίσης ο αρχιραβίνος Ephraim Mirvis, για να τιμήσει την εκδήλωση.

Σύμφωνα με την ψευδή αφήγηση τους*, μια αυθόρμητη συμμαχία Εβραίων, κομμουνιστών και «αντιφασιστών» εργατών από το ανατολικό Λονδίνο σχηματίστηκε για να σταματήσουν τον Sir Oswald Mosley της Βρετανικής Ένωσης Φασιστών (BUF), από το να κάνει πορεία μέσα στο πολυπολιτισμικό ανατολικό Λονδίνο, χάρη σε μια μαζική διαδήλωση στην οποία συμμετείχαν δεκάδες χιλιάδες διαδηλωτές, οι οποίοι αργότερα συγκρούστηκαν με πάνω από έξι χιλιάδες αστυνομικούς, που κάποιοι από αυτούς ήταν έφιπποι, τερματίζοντας έτσι την πολιτική έκκληση του κινήματος των Μελανοχιτώνων (Blackshirts), του πρώην βουλευτή των Εργατικών.

Στην πραγματικότητα, η «αντιφασιστική» σύγκρουση διοργανώθηκε από Εβραίους μετανάστες γκάνγκστερ, με επικεφαλής τον περιβόητο Jack "Spot" (Jacob Colmore,  1912 – 1996 - φώτο) και Εβραίους μέλη του κομμουνιστικού κόμματος, με πολλούς από αυτούς να έχουν καταφθάσει με λεωφορεία εκεί για να συγκρουστούν με την αστυνομία. Και ο ίδιος ο Mosley συμφώνησε με την αστυνομία να βαδίσει με τους τρεις χιλιάδες υποστηρικτές της BUF μακριά από τα οδοφράγματα που είχαν ανεγερθεί στην περιοχή γύρω από την Οδό Cable από εβραϊκά εγκληματικά στοιχεία, προκειμένου να σταματήσουν την απολύτως νόμιμη και νομοταγή πορεία των Μελανοχιτώνων.

Η μόνη σύγκρουση που αναφέρθηκε μεταξύ των υποστηρικτών της BUF και του όχλου των αριστερών αλλοδαπών συνέβη όταν ο πραγματικός ήρωας της Cable Street, ο γεννημένος στο Newcastle ακτιβιστής Tommy Moran (φώτο), δέχθηκε επίθεση ενώ οδηγούσε μια μικρή ομάδα Geordie Μελανοχιτώνων σε ένα σημείο που είχαν ραντεβού πριν από την προγραμματισμένη πορεία. Παρόλο που κατέφερε και εξουδετέρωσε αρκετούς από τον όχλο, με μερικές σκηνές από την μάχη να έχουν καταγραφεί από μια κάμερα επικαίρων, ο Moran τελικά κτυπήθηκε από πίσω στο κεφάλι, με μια καρέκλα τυλιγμένη σε συρματόπλεγμα, και χρειάστηκε ιατρική θεραπεία, άλλο ένα περιστατικό που κατέγραψαν οι κάμερες. 

Και στις αναφορές από τα επίκαιρα της εποχής αργότερα η είδηση μεταδόθηκε έτσι: «κομμουνιστές, Εργατικοί και Εβραίοι μπλόκαραν την φασιστική πορεία, αντιστεκόμενοι στις ειρηνικές προσπάθειες της μεγαλύτερης αριθμητικά αστυνομίας να ανοίξει το δρόμο», δείχνοντας νεαρούς Εβραίους να σφίγγουν τις γροθιές τους κάνοντας τον κομμουνιστικό χαιρετισμό και φωνάζοντας "One, two, three, four, five - we want Mosley, dead or alive" (“Ένα, δύο, τρία, τέσσερα, πέντε - θέλουμε Mosley, νεκρό ή ζωντανό”) …

για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο στον σύνδεσμο εδώ ...

Dominique Venner

Μετάφραση: Λοθάριος

"Υπάρχω σημαίνει πολεμώ ότι με αρνείται. Η ανυποταγή δεν συνίσταται στη συλλογή αιρετικών βιβλίων, την ονειρία φαντασμαγορικών συνομωσιών ή αντάρτικων στα Καρπάθια. Σημαίνει ότι είσαι απέναντι στον εαυτό σου ο ίδιος σου ο κανόνας από πίστη προς έναν ανώτερο κανόνα. Ότι κρατιέσαι από πάνω σου μπροστά στο μηδέν. Ότι φροντίζεις να μην γιάνεις ποτέ απ’ τη νιότη σου. Ότι προτιμάς να φέρεις όλο τον κόσμο ενάντιά σου απ’ το να κυλιστείς κάτω. Μέσα στις συμφορές, να μη θέτεις ποτέ το ερώτημα της χρησιμότητας της πάλης. Δρα κανείς γιατί θα ‘ταν ανάξιο να σταυρώσει τα χέρια και περισσότερο αξίζει να πεθάνει πολεμώντας παρά να παραδοθεί."

Dominique Venner: "Ένας Σαμουράι της Δύσεως -
Το Εγκόλπιο των ανυποτάκτων" 2013


Emlékezzünk! / Let us remember!



Erika Kornelia Szeles: «Το λουλούδι της ελευθερίας ποτίζεται με το αίμα των Πατριωτών»

Ουγγρικός Εθνικοσοσιαλισμός: Ο Ferenc Szálasi και τα Σταυρωτά Βέλη ... Kitartás!

Εμπρός νέοι της Βούδας
Εμπρός νέοι της Πέστης
φοιτητές, αγρότες, εργάτες
ο ήλιος δεν ανατέλλει πια στην Ανατολή.

Μείναμε ξύπνιοι 100 νύχτες
Και ονειρευόμασταν για μήνες
για εκείνες τις ημέρες του Οκτώβρη
την αυγή της Ουγγρικής Νεολαίας.

Θυμάμαι είχες ένα όπλο
και το έφερες κάτω στην πλατεία, σε περίμενα
κρυμμένος ανάμεσα στα βιβλία μου
Θα φέρω κι εγώ ένα πιστόλι.

Έξι ένδοξες μέρες και έξι υπέροχες νύχτες
Με τη νίκη μας
Αλλά από την έβδομη ημέρα
οι Ρώσοι έφτασαν με τανκς

Τα τανκς έσπασαν τα κόκαλα
Κανείς δεν βοήθησε
Ο κόσμος απλά έβλεπε
και καθόταν δίπλα στο δρόμο.

Κορίτσι μου μην πεις στη μητέρα μου
Μην της πεις ότι θα πεθάνω απόψε
Πες της ότι θα κρυφτώ στα βουνά
και ότι θα επιστρέψω την άνοιξη.

Εγώ και οι σύντροφοί μου διωκόμαστε
Η Επανάστασή μας έχει χαθεί
Θα μας πιάσουν σύντομα
και θα μας φέρουν μπροστά στο εκτελεστικό απόσπασμα

Οι σύντροφοί μου στέκονται μπροστά στο εκτελεστικό απόσπασμα
Ο πρώτος πέφτει, μαζί και ο δεύτερος
Η ελευθερία μας χάνεται
Θάβεται η τιμή του κόσμου.

Οι σύντροφοί μας θα κρύψουν τα όπλα τους
Και θα επιστρέψουν, τραγουδώντας τα εμβατήριά μας
Την ημέρα εκείνη, θα συνταχθούμε και πάλι
Και θα επιστρέψουμε από τα βουνά.

Εμπρός νέοι της Βούδας
Εμπρός νέοι της Πέστης
φοιτητές, αγρότες, εργάτες
ο ήλιος δεν ανατέλλει πια στην Ανατολή. 

Propatria Fight Club: Παρέμβαση στο hotspot του Ελληνικού



Πέρα από τις αθλητικές δραστηριότητες της κοινότητας μας. Στις 19 Οκτωβρίου αργά το απόγευμα η μαχητική κοινότητα του Propatria προέβη σε παρέμβαση, έξω από το Hotspot του Ελληνικού. 
για περισσότερα στον σύνδεσμο εδώ

Ένας αντάρτης θυμάται ... (*κλικάρετε στις εικόνες για μεγέθυνση)

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Συνέντευξη του Συναγωνιστή Αθανάσιου Χασάπη της «Ελληνικής Δράσης» (Καλαμάτα)


Ο Αθανάσιος Χασάπης είναι γνωστός στον Εθνικοεπαναστατικό «χώρο» για την πολυετή δράση και ποιοτική προσφορά του, σε εθνικό και κοινωνικό επίπεδο. Μαζί με δεκάδες άλλους Συναγωνιστές και Συναγωνίστριες προασπίζεται τις Ιδέες μας στην γη της Μεσσηνίας, ενώ σήμερα είναι πρόεδρος της «Ελληνικής Δράσης». Φανατικός εχθρός της αστικής αντιφασιστικής ακροδεξιάς που καπηλεύεται πρόσωπα ιδέες και σύμβολα, πολέμιος του πολιτιστικού μαρξισμού, και αλληλέγγυος με τους Συνέλληνες που δεν υποτάσσονται στον κοινοβουλευτισμό και τον Διεθνή Σιωνισμό.


Πες μας λίγα λόγια για σένα και πως αυτοπροσδιορίζεσαι πολιτικά;

Αρχικά να ευχαριστήσω την συντακτική ομάδα του «Μαύρου Κρίνου», όχι μόνο για την δυνατότητα που μου δίνει να μιλήσω για την «Ελληνική Δράση» αλλά και για την σπουδαία πολυετή προσφορά του στον «χώρο» μέσα από το εξαίρετο Αυτόνομο ιστολόγιο του. Η ιδεολογία μας είναι η λατρεία των Ηρώων, παράδοση αρχαία και παλαιά του Έθνους των Ελλήνων είναι ότι πιο χειροπιαστό ότι πιο κοντινό προς την αληθινή ΕΥΣΕΒΕΙΑ την πραγματική προσέγγιση στην θεϊκή υπόσταση αυτού του κόσμου. «Πόλεμος πάντων μεν πατήρ εστί, πάντων δε βασιλεύς. Και τους μεν Θεούς έδειξε τους δε ανθρώπους, τους μεν δούλους εποίησε τους δε ελευθέρους». Ο Πόλεμος θεωρείται από τον Ηράκλειτο ως ο πατέρας των πάντων, η αρχή του Κόσμου. Είναι ο Γεννήτορας που καταστρέφει το ατελές και δημιουργεί το τέλειο, τόσο στο επίπεδο της φυσικής ζωής των όντων, όσο και στο ιδεατό επίπεδο των αξιών. Είναι η αιτία της δυναμικής εξέλιξης του Κόσμου, μακροσκοπικώς και μικροσκοπικώς. Ο άνθρωπος είναι ο μόνος που μπορεί να τα συνειδητοποιήσει και επιπλέον να επιλέξει συνειδητά ανάμεσα από εναλλακτικές πορείες. Η αγάπη για τη Ζωή αποτελεί το μέγιστο κίνητρο για αγώνα, για εξέλιξη, για δημιουργία.


Πότε ιδρύθηκε η «Ελληνική Δράση»;

Η αρχή έγινε το 2011 μια ομάδα αγνών Εθνικιστών στην Καλαμάτα, πήραμε  την πρωτοβουλία και δημιουργήσαμε  τον Πατριωτικό - Εθνικιστικό σύλλογο «Ελληνική Δράση». Ουσιαστικά το ξεκίνημα έγινε τον Μάρτιο του 2013 με την πραγματοποίηση της πρώτης μας εκδήλωσης. Λόγω της παράδοσης που έχει η Μεσσηνία στον Εθνικιστικό χώρο και με την πείρα πρωτοπόρων παλιών συναγωνιστών η αρχή δεν ήταν δύσκολη για εμάς.

Ποια η συνεισφορά του Γιώργου Δημητρούλια σε αυτή την προσπάθεια;

Ο Γιώργος Δημητρούλιας είναι ο επικεφαλής της «Ελληνικής Δράσης» και δημοτικός σύμβουλος της παράταξης μας. Οι νεότεροι είμαστε τυχεροί που μεγαλώσαμε δίπλα σε παλιούς συναγωνιστές αποκτώντας με τα χρόνια την Εθνικιστική κουλτούρα και τις βάσεις ώστε να συνεχίσουμε το έργο τους.


Το νέο Εθνικιστικό περιοδικό "Ανάκτηση" με αφιέρωμα στην Ουκρανική Azov κυκλοφορεί μέσω των πρακτορείων τύπου: Τον Οκτώβριο στην Αθήνα και τον Νοέμβριο στην επαρχία ...


Οδοιπορικό του Γιώργου Δημητρούλια στην Ουκρανία και σε εκδηλώσεις της Εθνικοεπαναστατικής Azov - για περισσότερα εδώ

Ποια η δράση της οργάνωσης σας στην τοπική κοινωνία;

Πρώτα απ’ όλα απ’ την αρχή ξεκαθαρίσαμε ότι δεν είμαστε ένας καινούργιος πολιτικός φορέας, η «Ελληνική Δράση» είναι μια Λαϊκή Πατριωτική-Εθνικιστική  πρωτοβουλία με σαφείς θέσεις-προτάσεις, χωρίς προσωπικά συμφέροντα με γνώμονα την πρόοδο και ανάπτυξη του λαού και του δήμου μας. Βασικός μας στόχος μας είναι να προστατέψουμε τις γειτονιές μας, να σταθούμε δίπλα στους συμπολίτες μας και μέσα από τις καθημερινές παρεμβάσεις μας ευελπιστούμε να αφυπνίσουμε την εθνική τους συνείδηση. Οι παρεμβάσεις της δημοτικής παράταξης είναι καθημερινές στα τοπικά ΜΜΕ, μέσα στο δημοτικό συμβούλιο και φυσικά δίπλα στους συνδημότες μας.

Έχουμε καταφέρει να πραγματοποιήσουμε αυτόνομες πορείες στο κέντρο της πόλης, διάφορες εκδηλώσεις - ομιλίες με αξιόλογους ομιλητές, συγγραφείς, ιστορικούς. Οι εκδηλώσεις αυτές ήταν παρουσιάσεις βιβλίων, ομιλίες ιστορικού περιεχομένου, ημερίδες για επίκαιρα θέματα όπως (εγκληματικότητα, αντιρατσιστικός νόμος, ρομά κ.α.) καθώς και προβολές ντοκιμαντέρ και έργων. Ήδη έχει ξεκινήσει η πρωτοβουλία κατά της εγκληματικότητας  κυρίως για τις τοπικές κοινότητες στην ύπαιθρο του δήμου μας.  Σύντομα θα σας ενημερώνουμε και για τις επόμενες δράσεις μας.



Εκδόσεις «Το Αντίδοτο». Ποια η άποψη σου για αυτή την προσπάθεια;

Για εμάς το αντίδοτο στην παγκοσμιοποίηση και στον αμερικάνικο τρόπο ζωής είναι ο Ελληνισμός.  Το αντίδοτο για την υφιστάμενη κατάσταση είναι μια επιστροφή στις αιώνιες αξίες και αρχές του Ελληνισμού. Πρέπει να γίνει μια επανελλήνιση της Πατρίδας μας. Αυτό επιδιώκουμε όχι μόνο με τις εκδόσεις μας αλλά και με όλες τις δράσεις μας.


για επικοινωνία σχετικά με το βιβλίο: 6938330100

Προσφάτως βρεθήκατε στο πλευρό των κατοίκων της Μεσσηνίας μετά τις καταστροφές από τον καιρό. Ποιοι τοπικοί παράγοντες έχουν ευθύνες;

Δύσκολες στιγμές για το δήμο και την πόλη μας , στο μυαλό μας ήρθαν εικόνες από τον φονικό σεισμό του 1986. Τρεις ανθρώπινες ζωές χάθηκαν, σπίτια, αυτοκίνητα, περιουσίες και επιχειρήσεις καταστράφηκαν τεράστιες ζημιές σε φυτική και ζωική παραγωγή . Η πόλη έμοιαζε βομβαρδισμένη, ο κόσμος ανήμπορος να αντιδράσει μια δημοτική αρχή ανίκανη δείχνει να τα έχει χαμένα και η περιφέρεια με την πολιτική ηγεσία της χώρας χαμογελαστοί με σοβαροφάνεια σε «τραπεζάκι» στο διοικητήριο, προσπαθώντας να κερδίσουν τις εντυπώσεις όπως κάνουν πάντα κατόπιν εορτής. Όμως ΕΜΕΙΣ είμαστε συνυπεύθυνοι για όλη αυτή την τραγωδία γιατί συντηρούμε τόσα χρόνια όλα αυτά τα παράσιτα της μεταπολίτευσης .

Τις τελευταίες ημέρες ο υπεύθυνος της σ.ο. του «Μαύρου Κρίνου» δέχτηκε μια δημόσια επικήρυξη - στοχοποίηση από τους ακροδεξιούς σαλτιμπάγκους οι οποίοι και συνεργάστηκαν έμμεσα με τους antifa. Σπεύσατε να δηλώσετε ως κίνηση την συμπαράσταση σας. Ποια η άποψη σου για το θέμα αυτό;

Από την αρχή εκφράσαμε την στήριξη μας στη συντακτική ομάδα του «Μαύρου Κρίνου», δεν μας κάνει καμιά εντύπωση η συνεργασία των ακροδεξιών με τους antifa άλλωστε είναι γνωστός ο ρόλος της ακροδεξιάς. Είναι καθήκον μας να πολεμήσουμε όλους αυτούς τους ρουφιάνους. ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ.

Με ποιες Ανένταχτες/Αυτόνομες ομάδες αλλά και πρόσωπα έχετε επαφή και συνεργασία;

Στην Ελλάδα συνεργαζόμαστε στενά με Πατριωτικούς, Εθνικιστικούς συλλόγους από την Πελοπόννησο  και όχι μόνο. Από παλιά,  δίνουμε το παρών σε συναυλίες στο Skinhouse με άριστες σχέσεις φιλίας και συναγωνιστικότητας με τα παιδιά από τα Τρίκαλα, συμμετείχαμε στα Κάστρα Ιδεών από τον κύκλο Ιδεάπολις, είμαστε ενθουσιασμένοι με το Propatria Festival που έχει πραγματοποιηθεί στην Αθήνα, γενικά στηρίζουμε και συμμετέχουμε σε δράσεις αυτόνομων ομάδων. Ο σύλλογός μας έχει και μία άλλη δραστηριότητα στην οποία έχει δώσει την πρέπουσα βαρύτητα, αυτή των εξωτερικών σχέσεων και των διεθνών επαφών με πρόσωπα και οργανώσεις. Συνεργαζόμαστε με ένα πλήθος πολιτικών φορέων και οργανώσεων από σχεδόν το σύνολο των Ευρωπαϊκών χωρών.


Πως βλέπεις την κατάσταση στην πατρίδας μας και τι προτείνεις;

Πολλοί συμπολίτες μας μην αντέχοντας άλλο την φορομπηχτική πολιτική της ΝΔ πίστεψαν την ελπίδα που έρχεται (κεντρικό σύνθημα του ΣΥΡΙΖΑ) και έδωσαν την εξουσία στους αριστεριστές του ΣΥΡΙΖΑ. Έλα όμως που αυτοί αποδείχτηκε ότι ήταν διαποτισμένοι με την νοοτροπία του πράσινου ήλιου του ΠΑΣΟΚ. Εμείς συμφωνούμε με αυτό που υποστηρίζει ο απλός Λαός ότι «όλα τα γουρούνια έχουν την ίδια μούρη». Αυτή η νοοτροπία που μας έφθασε στον πάτο πρέπει να αλλάξει αν θέλουμε να αλλάξει κατεύθυνση η Ελλάδα. Η αναχώρηση από το Εγώ στο Εμείς είναι η πεμπτουσία του Λαϊκού Εθνικισμού και είναι πολύ δύσκολο να υιοθετηθεί στην Ελλάδα σήμερα που επικρατεί ένας ατομικισμός σε παροξυσμό. Ο Λαϊκός Εθνικιστικός Αγώνας δεν τελειώνει στα κοινοβουλευτικά έδρανα αλλά επικρατεί στο πεζοδρόμιο δίπλα στον απλό λαό όπως γινόταν τόσα χρόνια.

Τα τελευταία λόγια δικά σου για τους φίλους, συντρόφους και εχθρούς ...

Στην δύσκολη εποχή που διανύουμε μέσα σε μια γενικευμένη κρίση ιδεών και πραγμάτων έχουμε το χρέος να παραμείνουμε Πιστοί, χρειάζεται υπομονή και επιμονή . Η νεολαία, μας δείχνει το δρόμο για να συνεχίσουμε τον αγώνα μας.Το μέλλον ανήκει σε Εμάς.

https://ellinikidrasi.wordpress.com/


Λεωνίδας Σταθόπουλος: Παρών!

Βιβλιοπαρουσίαση: Ζήτω ο Βασιλεύς - Leon Degrelle (εκδόσεις To Αντίδοτο)



για επικοινωνία σχετικά με το βιβλίο: 6938330100

Μετά την Πολιτική Εκπαίδευση των Σπαρτιατών και την Ελληνική Δράση για την Πατρίδα, την Ελευθερία και την Δικαιοσύνη κυκλοφορεί από τις εκδόσεις το Αντίδοτο το βιβλίο του Leon Degrelle - Ζήτω ο Βασιλεύς.

Ο Λεόν Ντεγκρέλ, (1906-1994), Βέλγος εθνικιστής πολιτικός έδρασε με το Ρεξιστικό κίνημα, «Parti Rexiste», που μετεξελίχθηκε σε πολιτικό κόμμα, δημοσιογράφος και πολεμιστής μία από τις πλέον θρυλικές μορφές του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. 

Οι Ρεξιστές ήταν μαχητικοί Καθολικοί, που επεδίωκαν την ηθική και εθνική αναγέννηση μέσω της Κοινωνικής Διδασκαλίας της Καθολικής Εκκλησίας και το πραγματικό τους όνομα ήταν «Κρίστους Ρέη», (Βασιλιάς Ιησούς). Ο Ντεγκρέλ περιέγραφε το κόμμα του ως: «… μαχητικά Καθολικό, μαχητικά σοσιαλιστικό και μαχητικά αντικομμουνιστικό …».



Το 1940, προχώρησε σε στρατολόγηση εθελοντών για την δημιουργία της λεγόμενης «Λεγεώνας των Βαλλόνων», στην οποία συμμετείχε και ο ίδιος. Κατατάχθηκε ξεκινώντας από τον βαθμό του δεκανέα και σε διάστημα τεσσάρων ετών ανέλαβε διοικητής του 28ου Τάγματος S.S. Wallonien. Τραυματίστηκε επτά φορές στο ανατολικό μέτωπο. Παρασημοφορήθηκε με τον Σταυρό των Ιπποτών και έγινε ο πρώτος μη Γερμανός και συνολικά τρεις , που κατείχαν το παράσημο. 

Wir Rufen Deine Wolfe - Blood Axis

Козацький Дім

In Memoriam: Alfred Rosenberg (12.01.1893 - 16.10.1946)


του Γιάννη Μανωλέα

Ήταν πρωί. Ο Βασιλιάς Ήλιος δεν είχε φτάσει ακόμη με το άρμα του σε αυτή την  πλευρά του κτιρίου μήτε καν σε αυτή την πολιτεία. Είναι σαν όλη η Άγια Γερμανική Γη να περιμένει, θρηνώντας, τον θάνατο του τελευταίου τέκνου της μέσα στην σκοτεινιά του πένθους. Αυτός αγέρωχος περιφρονώντας την άδικη δικαιοσύνη των ξεβρασμάτων της παρακμής και της υποτέλειας, προχωρά ακάθεκτος στο Πεπρωμένο του, ο αιώνιος πατέρας ντυμένος επίσημα με την μαύρη κάπα του περιμένει περήφανα το ξεχωριστό αυτό παιδί του, τον γεννήτορα του δόγματος της Λατρείας του Υπαρξιακού Αγώνα του Άριου Ανθρώπου. Έτσι στις 16 Οκτωβρίου άφησε στην αγχόνη της προσωπικής Τιμής και  Αξιοπρέπειας, μα και της Ντροπής για όλους τους κατήγορούς του, την τελευταία πνοή του ένας  από τους μεγαλύτερους φιλοσόφους του 20 Αιώνα. Στις 16 Οκτώβρη, του δεύτερου μήνα του Φθινοπώρου του 1946 όλη η Ευρώπη και κάθε Συνειδητοποιημένος Λευκός πάνω στη Γη θρήνησε για ακόμη μια φορά μετά τον Απρίλιο του 1945, ένα από τα εκλεκτότερα τέκνα της Φυλής του. Ποιος ήταν αυτός ο εκλεκτός; Δεν ήταν άλλος από τον Άλφρεντ Ρόζενμπεργκ.


Ο Alfred Rosenberg  γεννήθηκε στις 12 Ιανουαρίου του 1893 στο Rival της Εσθονίας από Γερμανούς γονείς. Τις σπουδές του τις έκανε στην ίδια πόλη ενώ αργότερα τις συνέχισε στην Μόσχα - την πρωτεύουσα της Τσαρικής Ρωσίας που κυριαρχούσε στην περιοχή - όπου και έλαβε και τον τίτλο PhD to 1917. Από την πρώτη στιγμή αντιτάχθηκε στην μνησίκακη και χαμερπή εξέγερση των Μπολσεβίκων και έτσι αναγκάστηκε να μεταναστεύσει στην Γερμανία. Εκεί αναμείχθηκε ενεργά στην δημιουργία και στην θεμελίωση της Εθνικοσοσιαλιστικής Θεώρησης γράφοντας το 1930 το κορυφαίο έργο του τον Μύθο του 20ου Αιώνος επηρεασμένος από τον Μάιστερ Έκχαρτ, τον Σοπενχάουερ, τον Νίτσε, τον Τσάμπερλαιν, τον Γκομπινώ και κατά κύριο λόγω τον Σπένγκλερ. Σε αυτό το φοβερό έργο αναλύει τον μύθο του Αίματος. Και ο μύθος αυτός είναι, με ένα Δυναμικό Τρόπο, Τραγικός. Η Φυλή είναι το βασικό στοιχείο που δημιουργεί την Κοινότητα και  οι Δυναμικές Προσωπικότητες που ξεπηδούν μέσα από αυτήν με την σειρά τους δημιουργούν ή συμβάλλουν στην Δημιουργία του Πολιτισμικού Κύκλου που τους περιβάλλει. Η Φυλή όμως εμπλέκεται σε μια κατάσταση συνεχούς Αγώνα. Έτσι οι πολιτισμοί της αρχαιότητας που δημιουργήθηκαν από τους Άριους Κατακτητές εκμηδενίστηκαν κάτω από την αφομοίωση, την ανάμειξη και την εξίσωση των μεγάλων αυτών και ενεργητικών κατακτητών  με τους υποταγμένους υπηκόους -δούλους τους.


Οι υπάνθρωποι που ξεσηκώθηκαν κατά των Αρίων στην αρχαιότητα (από την Ινδία μέχρι την Χαττούσα και την Ελλάδα) έθεσαν τα θεμέλια της παρακμής της Ρώμης και του Ελληνορωμαϊκού Πολιτισμού, όπως επίσης και της εμφάνισης του Θρησκευτικού, Σημιτικού, Μύθου του Χριστιανισμού και του Ισλάμ. Δεν είναι βέβαια ένα φαινόμενο που έχει ξεπεραστεί αλλά με την παρακμή του Σύγχρονου Δυτικού Πολιτισμού, ο οποίος όντας καρκινοπαθής όπως κάποτε υπήρξαν οι μεγάλοι Άριοι πολιτισμοί της αρχαιότητας, σιγοντάρει στον εθελούσιο αφανισμό του από τους άλλοτε σκλάβους του, όλα αυτά είναι μια ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. Ο Φιλόσοφος προειδοποιεί και προφητεύει: ήρθε η παρακμή της Λευκής  Κυριαρχίας και η αρχή της παντοδυναμίας των μη Άριων συμφερόντων  στο Δυτικό Πολιτισμό. Έτσι όπως οι απόγονοι των πρώτων Άριων Φύλων και Ορδών κατακτήθηκαν ψυχικά και βιολογικά με τον καιρό, γηρασμένοι πλέον πολιτιστικά και βιολογικά, από την Ανατολή τώρα οι σύγχρονοι λευκοί, απόγονοι της μεγάλης καθόδου που δημιούργησαν τον Δυτικό Πολιτισμό έπαθαν το ίδιο και μάλιστα θα κακοπαθήσουν περισσότερο πλέον σαν σκλάβοι των, κακοφορμισμένων σωματικά και πληγιασμένων ψυχικά, υποτακτικών τους.  


Μέσα όμως στο πηκτό σκοτάδι λάμπει ακόμη σαν ένα αέναο Άστρο μέσα σε Ησιόδειο Έρεβος, ο Μύθος του Φυλετισμού που με τον Μύθο του 20ου Αιώνος ο Άλφρεντ Ρόζενμπεργκ κόπιασε να δημιουργήσει για τους μελλοντικούς ενσαρκωτές της Ιδέας. Η Φυλή είναι Αιώνια! Μέσα σε ένα κόσμο καταρρεόντων Εθνών και ταυτοτήτων  πλάθονται και σφυροκοπούνται  μέσα στην Άβυσσο από τον μάστορα Κρόνο, με το ατσάλι του Χάους, τα κοφτερά σπαθάρια των Μελλοντικών Κατακτητών του Κόσμου, των Μελλοντικών Καταστροφέων και Δημιουργών ενός Νέου Πολιτισμού και μιας Νέας Ταυτότητας, που θα προκύψουν μέσα από τον Ιερό Φυλετικό Πόλεμο  που η μητέρα Νέμεση συνοδεύει στεφανωμένο πάνω στο άλογό του για να συναντήσει  τους Τελευταίους Πιστούς.


   ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΑΛΦΡΕΝΤ ΡΟΖΕΝΜΠΕΡΓΚ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΕΛΙΟ ΤΗΣ ΑΙΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΤΙΝΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΦΥΛΕΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΟΡΆΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. ΑΣ ΓΊΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΚΕΦΑΛΙ ΚΑΘΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΟΣ ΨΥΧΙΚΑ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΑ. 

Αφιέρωμα στον ελληνικό ρομαντισμό από τον Σταμάτη Μαμούτο.

Η απάντηση του υπεύθυνου της συντακτικής ομάδας μετά την επικήρυξη του στο Indymedia.


Στάλθηκε στο Indymedia μετά την δημόσια επικήρυξη μου

Προς την διεύθυνση του μέσου

09/10/2016

et in arcadia ego

Δεν θεωρώ πιθανό να δημοσιευτεί η παρακάτω δημόσια δήλωση μου. Όμως λόγοι τιμής και αρχής με οδηγούν σε κάτι που ποτέ δεν περίμενα να πράξω. Να απαντήσω σε μια δημόσια επικήρυξη στοχοποίηση που δημοσιεύτηκε στο μέσο αυτό. Ουδέποτε αρνήθηκα την στράτευση μου στις τάξεις του μαχόμενου Ελληνικού Εθνικοσοσιαλισμού - τα τελευταία 8 χρόνια μέσω της Εθνικής Αυτονομίας - και κάνω γνωστό ότι είμαι ο υπεύθυνος της συντακτικής ομάδας του "Μαύρου Κρίνου" ενώ αναλαμβάνω προσωπικά την πολιτική ευθύνη για τις δημοσιεύσεις στο εν λόγω αυτόνομο μέσο πληροφόρησης.

Τα τελευταία 20 χρόνια δηλώνω Πολιτικός Στρατιώτης και εχθρός του καθεστώτος. Αντιμετώπισα από μικρό παιδί τις προβοκάτσιες της ακροδεξιάς και την πολεμική του επιδοτούμενου αντιφασισμού. Το ίδιο θα προσπαθήσω να κάνω και στο μέλλον ως υπερήφανο μέλος της ελληνικής εργατικής τάξης και γόνος φάρας του Μοριά που ποτέ δεν έσκυψε το κεφάλι απέναντι στο κράτος και τα δουλικά τσιράκια του. Το τηλέφωνο μου είναι 6972085084 και είμαι έτοιμος να αντιμετωπίσω όχι μόνο την λάσπη αλλά και τις πρακτικές του καθεστώτος.

Τονίζω ότι η φωτογραφία του εν λόγω προσώπου δεν έχει καμιά σχέση με εμένα. Η εν λόγω καταγγελία που περιέχει ψευδείς πληροφορίες είναι δημιούργημα ανώνυμων ρουφιάνων του παρακράτους που διατηρούν επαφές με ένστολα σκυλιά. Απέναντι στα μαντρόσκυλα του συστήματος συνεχίζουμε να είμαστε Λύκοι μέχρι να νικήσουμε ή να πεθάνουμε. Πιστοί στα Μελανοπόρφυρα Λάβαρα παντοτινοί εχθροί της σαπίλας που σπέρνει η αστική δημοκρατία και ο κοινοβουλευτισμός, τόσο εγώ όσο και οι Αυτόνομοι Σύντροφοι/Συντρόφισσες δεν έχουμε να απολογηθούμε για τίποτα και σε κανέναν και θα υπερασπιστούμε με κάθε μέσο τις Ιδέες μας θυμίζοντας σε όλους τα λόγια του Φασιστή ποιητή Ezra Pound.

Η Αντιδημοκρατική Σκέψη παραμένει στην πρώτη γραμμή της αντίστασης σε ολόκληρο τον κόσμο. Χαιρετισμούς σε φίλους συντρόφους και εχθρούς.

Σταύρος Λιμποβίσης 6972085084

Λάβαμε μηνύματα συμπαράστασης από τον Άρη Αρίων, τον Λουκά Σταύρου, την Εθνικοσοσιαλιστική Δράση Καλαμαριάς, τους Αυτόνομους Κύπρου - Μαύρες Ταξιαρχίες, τον Χάρη Μιχαλακόπουλο, τον Ιφικράτη Αμυρά, τον Βασίλειο Δοργανά, την Ελληνική Δράση, την ομάδα Propatria, την κίνηση Ιδεάπολις, την Εθνικοσοσιαλιστική Στρατιά Δράμας, τους Αυτόνομους Εθνικιστές Χρυσούπολης Καβάλας, τους Αυτόνομους Εθνικιστές Βόλου, τον Σοσιαλιστικό Πυρήνα της Κω, τον υπεύθυνο του ιστολογίου Αγχιβασίην, τον Πατριωτικό Σύνδεσμο Λάρισας, καθώς και από δεκάδες Συντρόφους και Συντρόφισσες ...

"Με μεγάλη λύπη διαβάσαμε την στοχοποίηση της συντακτικής ομάδας του Μαύρου Κρίνου και του ίδιου του Σταύρου συγκεκριμένα. Λύπη όχι για την στοχοποίηση του, καθώς από την απάντηση του φαίνεται ότι είναι ένας συνειδητοποιημένος και αμετανόητος συναγωνιστής, αλλά για τις πληροφορίες που δόθηκαν από κάποιους που μας το έπαιζαν "φίλοι" κάποτε. Δυστυχώς αυτοί οι δήθεν "φίλοι" έχουν πολύ υλικό και δεν είναι η πρώτη φορά που ρουφιανεύουν. Είμαστε στο πλευρό του Μαύρου Κρίνου. Είμαστε στο πλευρό όλων των υγειών συναγωνιστών και κινήσεων σε όλη την Ελλάδα. Είμαστε ορκισμένοι εχθροί των ρουφιάνων"

Αυτόνομοι Εθνικιστές Χρυσούπολης Καβάλας

Εκφράζουμε την αλληλεγγύη και την συμπαράσταση μας στον συναγωνιστή της συντακτικής ομάδας του «Μαύρου Κρίνου» και καταδικάζουμε όλες της προβοκάτσιες της αστικής ακροδεξιάς που στοχοποιεί συναγωνιστές στο Indymedia. H τρομοκρατία δεν θα περάσει ο Εθνικοσοσιαλισμός θα νικήσει!

Εθνικοσοσιαλιστική Στρατιά Δράμας

Οι Αυτόνομοι Εθνικιστές Κύπρου μέσω της σ.ο και της συλλογικότητας ΜΑΥΡΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ καταδικάζουν την στοχοποίηση του συντρόφου του Μ.Κ. Από την αρχή της δράσης μας, σταθήκαμε στο πλευρό όσων συναγωνιστών και συντρόφων έδειξαν ΗΘΟΣ και ΤΙΜΗ ανεξαρτήτως ιδεολογικών τοποθετήσεων. Είμαστε αμείλικτοι για όλους αυτούς που προδίδουν τον Αγώνα. Είμαστε απέναντι σε όσους στοχοποιούν πρόσωπα και ομάδες. Δεν θα διστάσουμε να σταθούμε απέναντι σε όσους ρουφιανεύουν. Δεν έχουμε και δεν πρόκειται να έχουμε επαφές με όσους συνειδητά διαλέγουν την οδό της λάσπης. Δεν διστάσαμε να σταθούμε απέναντι σε όσους έπραξαν τα πιο πάνω στο παρελθόν. Στον δρόμο τις Τιμής συνεχίζουμε. Είμαστε βέβαιοι ότι η σ.ο. του ΜΑΥΡΟΥ ΚΡΙΝΟΥ θα συνεχίσει τον αγώνα της μέχρι την ΝΙΚΗ. Ευχαριστούμε την σ.ο. του Μ.Κ για την συνεργασία και την συντροφικότητα που επέδειξε όλα αυτά τα χρόνια της δράσης μας.

ΖΗΤΩ Η ΝΙΚΗ. 

14/88 Αυτόνομοι Εθνικιστές Κύπρου

Στηρίζουμε την συντακτική ομάδα του Μαύρου Κρίνου

- ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ

Ελληνική Δράση Καλαμάτα

Σαν κοινότητα μέσα από τα μέσα που διαθέτουμε προτάσσουμε την αλληλεγγύη σαν ένα από τα βασικά στοιχεία ώστε να χτιστεί ένα υγιές κίνημα, και όχι ο "χώρος" ο οποίος θα εγκολπώνεται "σέχτες" αντικοινωνικών στοιχείων. Η οποιαδήποτε επιμέρους ιδεολογική διαφορά με ομάδες και άτομα είναι ανεκτή, στα πλαίσια της σύνθεσης Ιδεών που πραγματοποιείται εντός του κινήματος. Όμως η δημοσιοποίηση στοιχείων συναγωνιστών, όπως αυτά του Μ.Κ, είναι πράξη που έχει σαν στόχο να χτυπήσει όχι μόνο άτομα αλλά και ολόκληρη την Ιδέα, είναι πράξη που βασίζεται στην ιδιοτέλεια, είναι ξεκάθαρα πράξη που πράττει μονάχα ένας ρουφιάνος.

Propatria

Το ιστολόγιο και η κίνηση "Μαύρος Κρίνος" έχουν μία πολυετή πορεία στην εγχώρια εθνικιστική αυτονομία και μέσα από αυτή την πορεία απέκτησαν πολλούς φανατικούς φίλους κι ακόμα περισσότερους φανατικούς εχθρούς. Ο Κύκλος μας είναι δεδομένο ότι απέχει πολιτικά και ιδεολογικά από αρκετές θέσεις από τις οποίες έχουν εκφραστεί κατά καιρούς μέσα από τον Μ.Κ., αλλά είναι επίσης δεδομένο ότι αναγνωρίζει και τιμά το γεγονός πως ο Μ.Κ. υπήρξε από τις ελάχιστες κινήσεις που έδειξαν αμέριστη και έμπρακτη συμπαράσταση και συντροφικότητα απέναντί μας από την αρχή. Πάνω απ' όλα, βέβαια, στεκόμαστε απέναντι στους ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ, απ' όπου κι αν προέρχονται.

Ιδεάπολις

Ως αυτόνομη συλλογικότητα εκφράζουμε την πλήρη αλληλεγγύη και συμπαράσταση μας στην συντακτική ομάδα του Μαύρου Κρίνου για την στοχοποίηση την οποία δέχθηκαν μέλη της στo athens indymedia. Επίσης δηλώνουμε δημοσίως πως οποιοιδήποτε σεχταρισμοί, ρουφανιλίκια και μελλοντικές στοχοποιήσεις θα μας βρούν κάθετα αντίθετους όπως επίσης και αυτοί που τολμούν να συνεργαστούν με τον ιδεολογικό εχθρό μας για να χτυπήσουν συναγωνιστές και συντρόφους θα μας βρουν απέναντι τους.

Σοσιαλιστικός Πυρήνας Κω

Η πρόσφατη στοχοποίηση του υπευθύνου της Σ.Ο. του Μαύρου Κρίνου και προσωπικού φίλου Σταύρου Λιμποβίση αποτελεί μια άνανδρη και ποταπή ενέργεια εναντίον ενός αφοσιωμένου αγωνιστή ο οποίος ουδέποτε δίστασε να υπερασπιστεί δημοσίως τις αρχές και τις ιδέες του, αδιαφορώντας για το κόστος, αλλά ούτε και να εκφράσει την συμπαράστασή του σε καταδιωκόμενους αγωνιστές ακόμη και σε αντιπάλους. Προφανώς το επαναστατικό αυτό ήθος ελάχιστοι το συμμερίζονται, πράγμα που δεν μπορεί παρά μόνο να καταδείξει ακόμη περισσότερο την αξία του συναγωνιστή μας και να καταστήσει υπερήφανους γι'αυτόν όλους εμάς που τυγχάνει να στεκόμαστε στην ίδια γραμμή αγώνα ή να μας δένουν μαζί του δεσμοί μακροχρόνιας φιλίας. Γνωρίζουμε φυσικά ότι χρειάζονται πολύ περισσότερα για να κλονίσουν έστω και στο ελάχιστο την θέληση, το θάρρος και την πεποίθησή του, όμως είναι ζήτημα τιμής για το ριζοσπαστικό εθνικιστικό κινήματα να μην αφήνει κανένα αγωνιστή εκτεθειμένο στις προκλήσεις. Ανεξαρτήτως της ιδεολογικής ταυτότητας του μέσου το οποίο επέτρεψε την κατάπτυστη ανάρτηση με τα στοιχεία του συναγωνιστή, δυνάμεθα να γνωρίζουμε η συγκεκριμένη πράξη προέρχεται από τον λεγόμενο "χώρο", κάτι το οποίο αποτελεί ακόμη μια απόδειξη, για όσους αδυνατούσαν να το συνειδητοποιήσουν, της ορθότητας των τοποθετήσεων του Μαύρου Κρίνου εναντίον της πυορροούσας ακροδεξιάς και των δηλητηριωδών αερίων που αυτή εξαπολύει. Είναι ζήτημα ζωής και τιμής για το κίνημά μας να συντρίψει αυτού του είδους τα άτομα και να τα καρφώσει στον πάσσαλο της ατίμωσης και της προδοσίας. Τέλος απευθυνόμενοι στους αντιπάλους μας, τους παροτρύνουμε να είμαι πιο προσεχτικοί και να γνωρίζουν ότι όταν το απύθμενο μίσος επιρρεαζει την κρίση τους βρίσκονται ήδη δυο βήματα πριν από την ήττα και διαπράττουν σφάλματα που θα πληρώσουν πολύ ακριβά αργότερα. Με τεταμένη τη δεξιά χαιρετίζουμε το ήθος του συναγωνιστή Στ. Λιμποβίση και τον καλούμε να μην κάνει ούτε βήμα πίσω! 

Βασίλειος Π. Δοργανάς

Η στοχοποίηση του Μαύρου Κρίνου, αποδεικνύει την έλλειψη ήθους και πολιτικής παιδείας όσων συνέργησαν στην κατάπτυστη πράξη.  Η φρασεολογία της αναρτήσεως στο indymedia προσιδιάζει σε άτομο με ακροδεξιές αντιλήψεις. Οι αναρχικοί αναγνώστες του indymedia δεν έχουν κανέναν λόγο να λάβουν υπ'όψιν τους τα ψεύδη και τις συκοφαντίες του ακροδεξιού συντάκτου της εν λόγω αναρτήσεως. Το ιστολόγιο Μαύρος Κρίνος είναι από τις λίγες φωνές που έχουν σταθεί αλληλέγγυες σε οιονδήποτε επαναστάτη, ακόμη και σε αναρχικούς, σε πολύ δύσκολες στιγμές. Καμία ιδεολογική αντιπαράθεση δεν δικαιολογεί τον χαφιεδισμό. (Το indymedia διαβάζεται και από την κρατική ασφάλεια). Με εκτίμηση στην συντακτική ομάδα του ΜΚ

Ιφικράτης Αμυράς


Έμαθα για την στοχοποίηση του Σταύρου Λιμποβίση στο Athens Indymedia και έχω την ηθική υποχρέωση να του εκφράσω την αλληλεγγύη μου. Την ίδια υποχρέωση έχει νομίζω κάθε ηθικός άνθρωπος ανεξάρτητα από την πολιτική του τοποθέτηση και τις όποιες  πολιτικές διαφωνίες η κοινές απόψεις που μπορεί να έχει με τον Μαύρο Κρίνο.

Τον Σταύρο τον έχω γνωρίσει πολύ προσωπικά και δηλώνω ότι είναι ένας σκληρά εργαζόμενος άνθρωπος που με δυσκολία και ιδρώτα βγάζει τα έσοδα του και παρόλα αυτά ξόδεψε πολλές φορές χρήματα για να δείξει την αλληλεγγύη του σε συνανθρώπους του που είχαν ανάγκη και μάλιστα χωρίς κάποιο πολιτικό όφελος. Είχε πολλές φορές συνδράμει πολλούς ανθρώπους και μάλιστα θυμάμαι πως είχε καταφέρει να μαζέψει δεκάδες κλινοσκεπάσματα και πολλά τρόφιμα και ρούχα για να τα δώσει σε απόρους. Με είχε βοηθήσει και εμένα προσωπικά με τρόφιμα και ρούχα σε μια περίοδο που είχα βρεθεί άστεγος και είχα ανάγκη. Ταυτόχρονα εδώ και χρόνια παλεύει για τις πολιτικές του ιδέες με κάθε δυνατό τρόπο απέναντι σε τεράστιες δυσκολίες και αντιξοότητες και κινδύνους.

Ο Σταύρος ήταν πάντα ανοικτός να συζητά ιδεολογικά με οποιοδήποτε άτομο είχε διαφωνίες μαζί του. Κάποιοι όμως  τις διαφωνίες τους αποφάσισαν να τις λύσουν αλλιώς, με την ρουφιανιά πίσω από την ασφάλεια και την ανωνυμία ενός υπολογιστή μαζί με πολλά ψέματα και λασπολογίες. Η ρουφιανιά είναι η πιο ανήθικη πράξη που θα μπορούσε να κάνει κανείς ιδιαίτερα μάλιστα κάποιος που θέλει να λέγεται και  Έλληνας εθνικιστής ενώ  κανονικά δεν θα έπρεπε να λέγεται άνθρωπος. Δυστυχώς όμως αυτή είναι η έλλειψη ήθους κάποιων που κινούνται στο χώρο της αστικής ακροδεξιάς και δεν έχουν καμιά αξιοπρέπεια γιατί αν είχανε θα ντρέπονταν για τις πράξεις τους.

Αυτή η έλλειψη  ήθους  και αξιοπρέπειας είναι η αιτία που ο εθνικιστικός χώρος στην Ελλάδα τόσα χρόνια έχει γίνει σαν τα μούτρα τους. Η σχολή της ρουφιανιάς, των απειλών και της παρακρατικής τρομοκρατίας είναι πλέον παλιά  στην Ελλάδα και ξεκίνησε να διδάσκεται δυστυχώς εντός του εθνικιστικού χώρου από συγκεκριμένους κύκλους με τακτικές που έχουν ποτίσει τόσο βαθιά τον "χώρο" για δεκαετίες που  δεν θα έφτανε όλη η φωτιά από την λάβα όλων των ηφαιστείων της γης για να ξεπλύνει και να απολυμάνει την διάχυτη βρωμία τους. Οποιοσδήποτε παλεύει τόσα πολλά χρόνια ενάντια σε αυτή την βρωμιά όπως ο Σταύρος και ακόμα καταφέρνει και στέκεται όρθιος απέναντι τους, ανεξάρτητα από τα όποια λάθη και τις αδυναμίες του είναι σίγουρα σπουδαίος αγωνιστής.

Η μόνη στοχοποίηση που είναι μια σωστή και ηθική πράξη είναι αυτή των αποδεδειγμένα ρουφιάνων. Αργά η γρήγορα κάποτε η Δικαιοσύνη έρχεται και οι ρουφιάνοι βρίσκουν από κάπου την αντιμετώπιση που τους αξίζει. Το κακό Κάρμα που έχουν προκαλέσει οι άθλιες πράξεις τους θα το πληρώσουν στην παρούσα ζωή  και αν η Νέμεσις δεν έρθει από τους Εθνικιστές (όπως θα έπρεπε κανονικά), είμαι σίγουρος ότι το πληρώσουν από κάπου αλλού.


Ο διαχειριστής του Iστολογίου Αγχιβασίην



Επιθυμώ να δηλώσω τα εξής:

1.Καταδικάζω απερίφραστα την θρασύδειλη ρουφιανιά και την δόλια στοχοποίηση εναντίον του Μαύρου Κρίνου.

2. Συμπαρίσταμαι ολοψύχως στον Μαύρο Κρίνο.

3.Το θλιβερό γεγονός, ότι υπάρχουν μικρόψυχοι άνθρωποι αυτοαποκαλούμενοι υποκριτικά ως "εθνικιστές" και "εθνικοσοσιαλιστές" που σιωπούν, επιχαίρουν ή και επικροτούν την στοχοποίηση του ΜΚ, απλά και μόνον επειδή διαφωνούν σε επιμέρους ιδεολογικά θέματα με τον Μαύρο Κρίνο ή επειδή ο Μαύρος Κρίνος δεν  είναι μέλος στο "πολιτικό μαντρί" τους, καταδεικνύει την βαθύτατη ηθικοπνευματική σήψη στην οποία έχουν περιέλθει.


Άρης Αρίων