Βιβλιοπαρουσίαση: Η Τρίτη Ιδεολογία και η Ορθοδοξία (του Δημητρίου Κιτσίκη)



Τα άρθρα απηχούν τις προσωπικές απόψεις των συντακτών τους και δεν υιοθετούνται απαραίτητα από το σύνολο της συντακτικής ομάδας. 


του Πάνου Ευθυμίου

Ο καθηγητής Δημήτριος Κιτσίκης κανονικά δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Διδάσκων επί σειρά ετών στο Πανεπιστήμιο της Οτάβας στον Καναδά, στο τμήμα Διεθνών Σπουδών έχει συγγράψει πλήθος βιβλίων στα Αγγλικά, Γαλλικά, Τουρκικά και φυσικά στα Ελληνικά. Εδώ θα ασχοληθούμε με ίσως το κορυφαίο του και όσο μας αφορά μιας που αναλύει την Ιδεολογία του Φασισμού με τον πλέον διεισδυτικό τρόπο, που όσον τουλάχιστον γνωρίζω ουδείς άλλος Έλληνας έχει κάνει ως σήμερα.

Πριν όμως προχωρήσω στο καθαυτό έργο του, πρέπει να επισημάνω κάποια στοιχεία που αποτελούν δικές του “επινοήσεις” και που είναι παρόντες στην πολύχρονη διαδρομή του. Το πρώτο βασικό στοιχείο, αυτό με το οποίο έγινε ευρύτερα γνωστός ήταν η θεωρία του, της Ενδιάμεσης Περιοχής. Η Ελλάδα δεν ήταν και ούτε μπορεί να είναι χώρα της καθολικής Δύσης μα ούτε και της Ανατολής, αλλά ανήκει στην Ενδιάμεση Περιοχή που είναι γέφυρα μεταξύ των δύο κόσμων. Αυτό προκύπτει από το ιστορικό πολιτισμικό υπόβαθρο των περιοχών που συνθέτουν αυτή την περιοχή. Η Δύση από τον 9ο αιώνα με τον Καρλομάγνο, προσπάθησε να καπηλευθεί την Ελληνική κληρονομιά πρώτα με την σφετερισμό της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας αλλά και αργότερα με την παραμορφωτική εικόνα που απέδωσε στην Αρχαία Ελληνική Σκέψη.

Το δεύτερο στοιχείο της θεωρίας Κιτσίκη, είναι ο διαχωρισμός εντός της ελληνικής κοινωνίας σε δύο αντίπαλα πολιτικά στρατόπεδα. Δυτική και Ανατολική παράταξη. Και οι δυο αυτές παρατάξεις, ανάγονται πολλούς αιώνες πριν την δημιουργία του Ελληνικού κράτους αφού η ανίχνευσή τους υπάρχει από την εποχή του Βυζαντίου. Είναι η παράταξη εκείνη που ήθελε την ένωση των Εκκλησιών δηλαδή την υποταγή της Ορθοδοξίας στον Πάπα πράγμα που πέτυχε με την σύνοδο της Φερράρας - Φλωρεντίας. Από την άλλη η Ανατολική Παράταξη σαφώς πολυπληθέστερη εναντιώθηκε στην συγκεκριμένη Ένωση, με πρωτεργάτη τον Γεννάδιο Σχολάριο και ο Βυζαντινός λαός δεν επέτρεψε την αφομοίωσή του στην Δύση. Την δυτική παράταξη, δηλαδή τους δυτικόπληκτους ευρωπαϊστές, θα τους δούμε ξανά αργότερα με τον Κοραή και την “μετεκένωση” του και λίγο μετά με την δημιουργία του Αγγλικού και του Γαλλικού κόμματος. Οι ανατολιστές θα ταχθούν υπέρ του Ρωσικού κόμματος αλλά ο μόνος οπαδός της Ανατολικής παράταξης που μπόρεσε να πάρει την εξουσία - ο Ι. Καποδίστριας - δολοφονήθηκε και έκτοτε η εξουσία παρέμεινε στα χέρια των Δυτικόφιλων. Μόνες εξαιρέσεις μέχρι σήμερα που η εξουσία των Ευρωπαϊστών ανατράπηκε ήταν με τον Ιωάννη Μεταξά και τον Γεώργιο Παπαδόπουλο αφού και οι δύο υπήρξαν ανατολιστές (οι οπαδοί του Ρωσικού κόμματος αργότερα εστράφησαν προς την Γερμανία).

Αυτά ως μια πολύ μικρή εισαγωγή πριν περάσουμε στην “ανατομία” του έργου Τρίτη Ιδεολογία και Ορθοδοξία. 

Εκατοντάδες βιβλία και αρκετές δεκάδες και στα Ελληνικά έχουν γραφεί στην προσπάθεια ανάλυσης της ιδεολογίας του Φασισμού και ενώ πραγματικά κάποια εξ αυτών είναι πράγματι σημαντικά, δεν καταφέρνουν εν πολύς όμως να αποδώσουν το πολιτιστικό πλαίσιο μέσα στο οποίο βρίσκονται οι ρίζες του, και πολλές φορές πέφτουν στην παγίδα των αντιφάσεων του Φασισμού διότι λείπει από τους συγγραφείς αυτούς η διαλεκτική σκέψη. Θέσις + Αντίθεσις = Σύνθεσις. Ο Δ. Κιτσίκης ξεκινά το βιβλίο του και όχι τυχαία με τον ορισμό της διαλεκτικής που πρώτοι ο Πυθαγόρας και ο Ηράκλειτος εισήγαγαν και αργότερα και η Ορθοδοξία συνέχισε. Παρόλα αυτά η διαλεκτική θα εκλείψει στην βαρβαρότητα της Δύσης, που μέσα από μια διαδικασία αιώνων, όπου τα πρώτα βαρβαρικά φύλα εγκαταστάθηκαν στην δυτική πλευρά της Αυτοκρατορίας κατάφεραν με το πέρασμα των ετών να αναλάβουν την Πολιτική εξουσία. Τον 9ο αιώνα ο Καρλομάγνος στέφεται από τον Πάπα ως ψευδορωμαίος Αυτοκράτορας και ξεκινά την πολιτική του που βρίσκεται σε αντίθεση με αυτή της Κωνσταντινουπόλεως. Άλλο σημείο καμπής του πνευματικού κατήφορου της Δύσης είναι η Αναγέννηση του 14ου αιώνα προάγγελος του Διαφωτισμού. Το θείο εξοβελίζεται και την θέση του παίρνει η επιστήμη. Η ύλη έναντι του πνεύματος. Η αρχή του υλιστικού πολιτισμού της Δύσεως που θα φθάσει στον χειρότερο σύστημα που θα μπορούσε να σκεφθεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος. Τον καπιταλισμό.

Η ονομαζόμενη ως Κλασσική εποχή του ρασιοναλισμού έχει σημάνει. Το λογικό κυριαρχεί, όλα άγονται και είναι αποτέλεσμα του οικονομικού συμφέροντος, το πνεύμα, το συναίσθημα εξοβελίζεται . Και όμως δεν θα αργήσει ο περίοδος που το συναίσθημα, η ζωική ορμή η ασυνείδητη πλευρά του ανθρώπου, θα κάνει την εμφάνισή της και θα σφραγίσει μια νέα περίοδο αυτή του Ρομαντισμού. “Από το 1450 έως το 1770, έχουμε την άνοδο του εμπορικού καπιταλισμού, μαζί με την άνοδο του κλασικισμού στην λογοτεχνία και την τέχνη και του καρτεσιανικού ορθολογισμού. Έτσι συντελείτε η κλασσική σκέψη ως ιδεολογική βάση του αστικού φιλελευθερισμού: πρώτα με τον μεταφυσικό ιδεαλισμό (Καρτέσιο, Βολταίρο), ως βάση του δεξιού Φιλελευθερισμού και μετά με τον μηχανιστικό υλισμό (Ντιντερό) , ως βάση του αριστερού φιλελευθερισμού (σελ35)”. Μα την ίδια εποχή βρίσκουμε και τις βάσεις του κομμουνισμού. Αν και ο Μαρξ έζησε στον 19ο αιώνα υπήρξε παιδί του Διαφωτισμού εμπνεόμενος από τον Χέγκελ. 

Ενώ οι κλασσικοί είχαν δώσει προτεραιότητα στο λογικό, οι Ρομαντικοί στο τέλος του 18ου αιώνα θα δώσουν προτεραιότητα στο ζωικό ένστικτο , στην πρωτόγονη πλευρά του ανθρώπου. “Ως ρομαντικός ο Χίτλερ θα δηλώσει στους οπαδούς του πως επιθυμούσε να δει μέσα στα μάτια τους το άγριο βλέμμα της υπέροχης τίγρης της Βεγγάλης (σελ 41)”. 

ΓΕΝΝΕΣΗ ΤΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ

Και οι τρεις ιδεολογίες προέρχονται από την Δύση και τον Διαφωτισμό αν και ο Φασισμός έρχεται σε αντίθεση με την πορεία που έχει πάρει η Δυτική σκέψη. Ποιος είναι όμως ο πατέρας της Τρίτης Ιδεολογίας; “Εν μέσου του Διαφωτισμού του 18ου αιώνα, προτού ακόμα ξεκινήσει η πρώτη βιομηχανική επανάσταση με τον άνθρακα και τον χάλυβα, στην Αγγλία το 1770, που θα δημιουργήσει τις τεράστιες πόλεις και τις ρυπάνσεις τους, τους βιομηχανικούς αστούς και τους βιομηχανικούς εργάτες , την στιγμή που ακόμα διατυμπανίζεται γύρω από το είδωλο της προόδου η βεβαιότητα για το λαμπρό μέλλον της Ανθρωπότητας, να που καταφθάνει ο προφήτης των νέων καιρών, ο Jean-Jacques Rousseau (1712-1778), γιός ενός ρολογά που είχε κάνει στην Κωνσταντινούπολη και προειδοποιεί: πήραμε λάθος δρόμο στην Δύση, το 1450. Όχι η άνοδος της επιστήμης δεν έφερε ηθική καλυτέρευση στον άνθρωπο, τον εκπόρνευσε ... Έτσι ο Ζαν - Ζάκ Ρουσώ είναι ο πατέρας της τρίτης μεγάλης δυτικής ιδεολογίας, του φασισμού (σελ 42-43)”. Στην συνέχεια του βιβλίου ο συγγραφέας μας αναλύει διεξοδικά τις απόψεις του Ρουσώ, όπου πράγματι αποτυπώνει με ξεκάθαρο τρόπο την πρώιμη φασιστική θεωρία. Πολέμιος του καπιταλισμού και του μεγάλου κεφαλαίου των αστών, υπέρ της ολοκληρωτικού κράτους και της μικροαστικής τάξης δίνει τα πρώτα δείγματα γραφής αυτού που αργότερα θα ονομάσουμε ιστορικό φασισμό. 

Χαρακτηριστικό του πολιτικού ρομαντισμού είναι η εξύψωση του μυστικισμού που από τον 19ο αιώνα θα εξαπλωθεί στην Γερμανία. “Η ρομαντική σκέψη εκφράζεται τέλεια από τον Βάγκνερ. Η διαίσθηση - ενόραση δίδει απόλυτη δεσποτική ελευθερία στον ήρωα, τον μεγαλοφυή … Μάλιστα ο μεγάλος πολιτικός δεν δύναται να έχει ''πολιτικές'' ικανότητες αλλά μόνον ''καλλιτεχνικές'' … Έτσι η διεθνής πολιτική θα γνωρίσει Βαγκνερικά πρότυπα ηρώων, σαν τον Χίτλερ που ήταν ζωγράφος ή τον Μάο που ήταν ποιητής. Ο Χίτλερ, το πνευματικό παιδί του Βάγκνερ, είχε σκοπό, όπως και ο Ροβεσπιέρος, να εγκαθιδρύσει μια καινούργια θρησκεία, την ''βόρεια θρησκεία'' αλλά ο χρόνος του έλειψε για να μπορέσει να την επισημοποιήσει πλήρως, αφού παρέμεινε στην εξουσία μόνον 12 χρόνια από τα οποία τα έξι ήταν αυτά του πολέμου”.

Ο ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ - ΣΩΜΑΤΕΙΑΚΟ ΚΡΑΤΟΣ

Μπροστά στην λαίλαπα του καπιταλισμού που φτωχοποιεί τεράστιες μάζες του πληθυσμού, και από την άλλη του κομμουνισμού που καλεί σε ταξική πάλη, ο Φασισμός θα προωθήσει την ταξική συνεργασία μέσα στα πλαίσια του Έθνους. Με την σωματειακή δομή του κράτους και την ίδρυση μεικτών συντεχνιών  αποτελούμενα από εργοδότες και εργαζομένους θα λύσει την ταξική αντιπαλότητα. “Η συντεχνία ήταν για την εργάτη μια κοινωνική ασφάλεια, μια οικογενειακή ζεστασιά. Η συστηματική εξατομίκευση του ανθρώπου που εξ αρχής επεδίωξε ο καπιταλισμός και που συνεχίζεται ακατάπαυστα και σήμερα, απομόνωσε τον καθένα γυμνό στην απέραντη έρημο του Βορείου Πόλου της αστικής κοινωνίας (σελ 138)”.  Η Τρίτη Ιδεολογία είναι φανατικός εχθρός του καπιταλισμού και όταν ακόμα συγκρούεται με τον μαρξισμό αυτό δεν γίνεται σε καμία περίπτωση από θέση υπεράσπισης του. Εδώ σημαντικά είναι τα λόγια του Ιωσήφ Γκαίμπελς που το 1936 στο συνέδριο του Εθνικοσοσιαλιστικού κόμματος έλεγε “εάν εμείς οι εθνικοσοσιαλιστές, από την πρώτη στιγμή ήδη της πολιτικής μας δράσεως διεξήγαμε τον αγώνα κατά του παγκόσμιου τούτο κινδύνου με απεριόριστη σφοδρότητα, καθόλου δεν υπερασπίζουμε δια του αγώνος μας τούτου οιαδήποτε αντισοσιαλιστικά και κεφαλαιοκρατικά συμφέροντα. Ο αγώνας μας κατά του μπολσεβικισμού δεν είναι αγώνας εναντίον, αλλά ακριβώς υπέρ του σοσιαλισμού”. 

Ο Σαίν - Σιμόν, ο Λαμενναί, ο Σορέλ είναι κάποιοι που τους πρώτους σοσιαλιστές που επέδρασαν καίρια στην φυσιογνωμία της Τρίτης Ιδεολογίας. Στην πορεία του βιβλίου θα γίνει μια πλήρης αναφορά στον Ιταλικό Φασισμό και τον Μουσολίνι καθώς και στην όλη οργάνωση του.” Έχουμε σε κάθε συμβούλιο σωματείου (συντεχνίας), ισάριθμους εργοδότες και εργαζόμενους υπό την διαιτησία του κράτους και του κόμματος. Αυτή είναι η ουσία του σωματειακού συστήματος βασισμένου στην συνεργασία και όχι στην πάλη των τάξεων. Οι διαφορές συμφερόντων εργοδοτών και εργαζομένων λύνονται με τον διάλογο των δυο πλευρών, υπό την καθοριστική παρουσία του κράτους - κόμματος. Συνεπώς το σωματείο είναι το σύνολο του λαού που ασκεί την εξουσία άμεσα: είναι το κράτος είναι το έθνος. Γι’ αυτό και το φασιστικό κράτος ονομάζεται σωματειακό (σελ 162)”.

ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΔΡΟΜΟΣ

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το κεφάλαιο του βιβλίου που αναφέρεται στον αναρχισμό, τον μαοϊσμό , αλλά και στις τριτοκοσμικές χώρες που πολλές υιοθέτησαν την Τρίτη Ιδεολογία.  Ο  φασισμός πέρα από τις εξωτερικές εκφάνσεις του που στην πραγματικότητα δεν αποτελούν το σημαντικό και πρωτεύων στοιχείο, έχει κάποια κοινά ιδεολογικά χαρακτηριστικά. Έτσι πολλά καθεστώτα ιδιαιτέρως στον λεγόμενο Τρίτο Κόσμο, ενώ μπορεί να μην υιοθετούσαν τον φασιστικό προσδιορισμό, στην πραγματικότητα ανήκαν στην Τρίτη Ιδεολογία. Ανάμεσα σε αυτά διακρίνει το καθεστώς του Μουαμάρ Καντάφι, του Αργεντίνου Χουάν Περόν όπως και του Ιρακινού Σαντάμ Χουσεϊν. “Ο Τρίτος Κόσμος είναι ο κύριος φορέας της ιδεολογίας του φασισμού κατά της οποίας μάχονται οι δυο υπερδυνάμεις. Για αυτό και η ήττα του φασισμού στο τέλος του δευτέρου Π.Π, περιορίστηκε στην χερσόνησο της Ευρώπης, ενώ η ιδεολογία αυτή συνέχισε την πορεία της στον υπόλοιπο πλανήτη, ώστε να εμφανίζεται σήμερα σαφώς ως η ιδεολογία του μέλλοντος. Ο δυτικός αναλυτής αγνοώντας την ουσία του φασισμού και δίνοντας αποκλειστική σημασία στην ορολογία και τα σύμβολα (αγκυλωτός σταυρός, φασιστικός χαιρετισμός κλπ), αδυνατούσε να αναγνωρίσει τον φασισμό εκεί που έλειπαν τα εξωτερικά γνωρίσματα (σελ 231)”.

Στο επόμενο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά στο Φασιστικό Μοντέλο που είναι επινόηση του Καθηγητή Κιτσίκη. Αυτό αποτελείται από 13 σημεία ώστε να μετρηθεί ακριβώς το ποσοστό φασιστικοποιήσεως ενός καθεστώτος. Αφού γίνεται ορισμός κάποιων λέξεων, όπως η διαφορά ανάμεσα στον ολοκληρωτισμό και την δικτατορία ο αναγνώστης έχει την δυνατότητα να μελετήσει τα 13 σημεία του μοντέλου που έχουν να κάνουν με την έννοια της τάξεως και την σημασία της αγροτιάς, την ατομική ιδιοκτησία και το χρήμα, το έθνος και την διαφορά μεταξύ έθνους και κράτους, την σημασία του πολιτικού ήρωος και πολλά ακόμα. Μάλιστα γίνεται αντιδιαστολή με το τι πρεσβεύουν και οι ιδεολογίες του φιλελευθερισμού και του κομμουνισμού πάνω στα θεμελιώδη αυτά ζητήματα. 

Κλείνοντας όσο αφορά την Τρίτη Ιδεολογία στην Ελλάδα εκτός από τον Πατέρα του Ελληνικού Εθνικισμού Ίωνος Δραγούμη, ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στα πρόσωπα του Ρένου Αποστολίδη, Ιωάννη Βεζανή και Γεωργίου Γεωργαλά.

Επίλογος

Φυσικά είναι αδύνατο σε ένα άρθρο να γίνει πλήρης παρουσίαση ενός έργου 300 σελίδων. Προσπάθησα να δώσω ένα πολύ μικρό περίγραμμα της αξίας αυτού του βιβλίου που είναι διαφωτιστικό, πλήρες και καινοτόμο και οφείλει κάθε Έλληνας συναγωνιστής να το μελετήσει.  

Θεωρώ ότι στην χώρα μας δεν έχουν αξιολογηθεί και διαβαστεί τα πολύ σημαντικά έργα του Δημητρίου Κιτσίκη. Ακόμα και αν κάποιες από τις απόψεις του είναι αιρετικές ή υπερβολικές και ο καθένας μπορεί να διαφωνεί, η ουσία είναι ότι πολλάκις έχει εκφράσει την υποστήριξη του στις ιδέες μας και εξάλλου δεν είναι τυχαίο που το κατεστημένο των ΜΜΕ, τον έχει αποκλείσει συστηματικά. 

24 σχόλια:

  1. Ανώνυμος8/3/21 12:16 μ.μ.

    Σωστές σε γενικές γραμμές προσεγγίσεις. Μόνο φάλτσο του μπάρμπα-Δημήτρη η αναγορευση του Ρουσω σε πρώτο φασίστα. Ο Ρουσω δεν ήταν εξολοκλήρου Ρομαντικός. Υπήρχε ο Χέρντερ πριν απ αυτόν. Μετά τον Χέρντερ ακολούθησαν άλλοι ρομαντικοί που επηρέασαν τη ριζοσπαστική εθνικιστική σκέψη περισσότερο από την ρουσωικη "γενική βούληση".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος8/3/21 1:16 μ.μ.

    Εδω παρατηρώ είτε άγνοια είτε έλλειψη συνέπειας.
    Σε άρθρα του ΜΚ   έχει γίνει  επίθεση στο Χρήστο γουδη με την ορθή αιτιολογία της φιλικά προσκείμενης επαφής  του, που διατηρεί με Ιουδαίους και γενικότερα για το γεγονός ότι έχει εκφράσει θετικές απόψεις για τον σιωνισμό- ιουδαισμό.
    Και εδω υπάρχει παρουσίαση βιβλίου του κιτσίκη  πού ΑΝΟΙΧΤΆ και απροκάλυπτα κανει ακριβώς το ίδιο! διατυμπανίζει για τον φιλοσιωνισμό του !

    Περίεργη η στάση του ιστολόγιου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καθόλου περίεργη η στάση του ιστολογίου.Το ότι κατά καιρούς γίνεται αναφορά σε συγγραφείς ή κείμενα που μπορεί να έχουν διαφορετικές απόψεις, καθόλου δεν αλλάζει την σε όλους γνωστή αντισιωνιστική ιδεολογική πάλη που διεξάγει επί χρόνια ο ΜΚ.

      Διαγραφή
  3. Η στάση μας είναι ξεκάθαρη επί σειρά ετών. Δημοσιεύουμε απόψεις άρθρα και αναλύσεις που μπορεί και να διαφωνούμε. Δεν υπάρχει "γραμμή" στην πολιτική δημοσίευσης. Αυτό σημαίνει Αυτονομία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένα πολύ σημαντικό πόνημα - παρακαταθήκη για τις επόμενες γενεές. Ο κ.Κιτσίκης αποτελεί ένα πολύ σημαντικό πυλώνα στον λεγόμενο "χώρο", ανεξάρτητα αν συμφωνείς ή διαφωνείς με τις απόψεις του. Άνθρωπος με ευρεία μόρφωση και πρόσβαση στα κέντρα λήψεως αποφάσεων.
    Πολύ εύστοχη η παρατήρησή σας για τον αποκλεισμό του απ' τα καθεστωτικά ΜΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με αφορμή την βιβλιοπαρουσίαση λάβαμε ένα σχόλιο από ανώνυμο σχολιαστή φυσικά ... το οποίο είναι το λιγότερο προϊόν προβοκάτσιας. Η συντακτική ομάδα του ΜΚ έχει ξεκάθαρες θέσεις και απόψεις από το 2007. Όποιος διαθέτει πληροφορίες και στοιχεία εναντίον μας τον καλούμε να τα προβάλλει δημοσίως επώνυμα ή ανώνυμα. Καλούμε επίσης τα ίδια άτομα ή το ίδιο άτομο ... να έρθουμε/έρθει σε δημόσια αντιπαράθεση μαζί μας είτε σε διαδικτυακό ραδιόφωνο είτε σε web tv είτε όπου θέλουν όποτε θέλουν για οποιαδήποτε ζήτημα και θέμα. Και εκεί θα πέσουν και οι ανώνυμες διαδικτυακές μάσκες και οι πομφόλυγες των υβριστών και των συκοφαντών. Και τότε θα δούμε την ποιότητα των σχολιαστών και των ανακριτών του διαδικτύου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος8/3/21 6:10 μ.μ.

      Αφου ειναι προβοκατσια βγαλτο ρε μαυρε κρινε το σχολιο να το δουμε ! Μαλλον για να μην το βαζεις απλα το Επαληθεύεις!��

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος8/3/21 8:59 μ.μ.

      μην ασχολείστε με τους διωγμένους υποχαλίφηδες και τους ιπποκόμους τους

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος8/3/21 5:17 μ.μ.

    Τίποτα δεν θα αλλάξει εάν δεν πράξει ο ίδιος ο Λαός Η μόνη λύση είναι ο Εθνικοσοσιαλισμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος8/3/21 8:06 μ.μ.

    ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ Ο ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΦΑΛΑΓΓΑΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

    https://www.youtube.com/watch?v=Bs75rUrQwPA&ab_channel=%CE%95%CE%98%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%91%CE%95%CE%9C%CE%92%CE%91%CE%A4%CE%97%CE%A1%CE%99%CE%91

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος8/3/21 8:07 μ.μ.

    ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ Ο ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΦΑΣΙΣΤΩΝ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

    https://www.youtube.com/watch?v=_xrLz-xoKJE&t=2s&ab_channel=%CE%95%CE%98%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%91%CE%95%CE%9C%CE%92%CE%91%CE%A4%CE%97%CE%A1%CE%99%CE%91

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν γνωρίζουμε τον λόγο που ενοχλήθηκαν τόσο κάποιοι από την εν λόγω βιβλιοπαρουσίαση. Ξεχνούν μάλλον ότι τα μέλη της σ.ο. διαθέτουν και φωνή στο διαδίκτυο μέσω των podcasts. Με ονόματα χωρίς να κρύβουν τις απόψεις τους. Ξεχνούν επίσης ότι μέλη της σ.ο. συμμετείχαν στο παρελθόν σε εκπομπές ζωντανές με πρόσωπο και θέσεις δημόσιες. Και πάλι η μνήμη τους πάσχει όταν ζητούν να τους δώσουμε διεύθυνση ... και κινητά ... αφού αν ρωτήσουν θα μάθουν και που είμαστε και πως μπορούν να επικοινωνήσουν. Αυτά ισχύουν βέβαια ΑΝ είναι άτομα του "χώρου" ... Λογικές ανάκρισης έχουν οι μπάτσοι και οι ακροδεξιοί που νομίζουν ότι κάποιοι φοβούνται να πουν τα πράγματα όπως είναι. Την ίδια λογική έχουν οι αντιφα και οι σύμμαχοι τους. Άρα για να μην γνωρίζουν οι σχολιαστές που εμφανίζονται ως άτομα του "χώρου" ή δεν είναι εθνικιστές ή δεν έχουν αντιληπτική ικανότητα. Η πρόταση για δημόσια αντιπαράθεση ισχύει σε όποιον δίαυλο επιλέξουν οι ίδιοι και οι συνοδοιπόροι τους. Ας επιλέξουν και χρόνο και χώρο και θέμα συζήτησης. Δημόσια χωρίς κουκούλες και με θέσεις και επιχειρήματα. Από κοντά ή από skype από όπου θέλουν αυτοί και με άλλους στον διάλογο ακόμη και με τους συμβούλους τους να πάρουν μέρος ή ανοιχτές γραμμές και τους βοηθούς τους στα chat. Είμαστε μεγαλόκαρδοι με τους σχολιαστές που παραμένουν ανώνυμοι αλλά ζητούν τα στοιχεία μας σε δημόσια θέα ανίκανοι ακόμη και να πράξουν το αυτονόητο. Αν τόσο σας ενοχλεί ένα βιβλίο για τον Φασισμό που να δείτε τι έρχεται εντός και εκτός διαδικτύου. Ραντεβού στα γουναράδικα για να θυμηθούμε και μια ατάκα της αριστεράς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος9/3/21 1:09 π.μ.

    ΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΩ ΤΟΝ ΑΡΘΟΓΡΑΦΟ ΟΤΙ ΠΡΕΛΟΥΔΙΟ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ-ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ ΥΠΗΡΞΕ Η ΑΝΤΙΔΙΑΦΩΤΙΣΤΙΚΗ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΜΕ ΤΙΤΑΝΕΣ ΔΙΑΝΟΗΤΕΣ ΟΠΩΣ Ο ΧΕΡΝΤΕΡ , Ο ΣΟΡΕΛ, Ο ΤΑΙΝ, Ο ΜΑΙΣΤΡ, Ο ΜΠΑΡΕΣ,κτλ.....ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ Ο ΡΟΥΣΩ.......ΝΑ ΤΟΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΟΙ ΜΕΤΑΞΑΣ ΚΑΙ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥΣ ΟΣΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑΝ ΠΟΤΕ "ΑΝΑΤΟΛΙΣΤΕΣ" ,ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΠΛΗΡΩΣ ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΓΛΟΣΑΞΩΝΙΚΟ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ.......

    ΕΠΙΣΗΣ Η ΘΕΩΡΙΑ ΚΙΤΣΙΚΗ ΠΕΡΙ "ΑΝΑΤΟΛΗΣ-ΔΥΣΗΣ" 9ΑΠΟ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΑΚΟΜΑ0 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ........Ο ΠΛΗΘΩΝ ΕΠΙΔΙΩΞΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΕΠΕΙΔΗ ΠΙΣΤΕΥΕ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ....... ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕ ΣΤΟ ΣΑΠΙΟ ΔΥΤΙΚΟ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟ ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΟΡΑΗ Η ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΚΦΥΛΙΣΜΕΝΗ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΥΣΗ.......ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΣ Ο ΓΕΝΝΑΔΙΟΣ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΤΗΝ "ΑΝΑΤΟΛΗ"(ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ) ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΣΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΑΝ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.......

    ΓΕΝΙΚΑ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΑΠΛΑ ΚΟΥΡΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΟΥΝ.........ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΒΑΣΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΗΝΤΗΡΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ,ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΠΟΥ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΟΥΣΙΕΣ ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΔΙΑΝΟΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όποιος διαθέτει λίγες γνώσεις, όχι κατ' αναγκη ακαδημαϊκού επιπέδου απλά θέληση για μελέτη της διαχρονίας του ελληνισμού, θα μπορούσε να σου απαντήσει στα περί μη ύπαρξης του όρου Ανατολής Δύσης στους βυζαντινούς χρόνους... Επίσης μάθε ότι στην ύστερη περίοδο της Ρωμιοσύνης (σ.σ.:ελπίζω να μου επιτρέπεις αυτή τη λέξη ε;) οι "φίλοι" μας οι Ρώσσοι όχι απλώς δεν ήθελαν αλλά ούτε και μπορούσαν να είναι η διάδοχη κατάσταση στο χώρο της νοτιοανατολικής Ευρώπης.
      Όσο για τα δεικτικα σου σχόλια που αφορούν την προσωπικότητα του κ.Κιτσικη, αυτό να το προσέξεις γιατί κάπως έτσι λειτουργούν όλοι οι αριστεροί φιλελελεύθεροι και οι αντιφα. Ανασφαλείς για την ορθότητα των επιχειρημάτων τους, υβρίζουν και προσβάλλουν. Μη το κάνεις είσαι νέος άνθρωπος.Όσον αφορά τις ανούσιες αμπελοφιλοσοφιες, θα σου πω μόνο ότι η σκεψη είναι το πρώτο στάδιο της δράσης φίλτατε.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/3/21 10:10 μ.μ.

      Πολύ καλά τα λες 1:09!
      Το ότι αναστατώνονται οι Ρωμηοί είναι καλό σημάδι, ότι καλά συλλογιέσαι!

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος9/3/21 7:56 μ.μ.

    Ε οχι και ανατολιστης ο Μεταξας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος10/3/21 7:46 π.μ.

    Άσχετο με την ανάρτηση αλλά σχετικό με τα σχόλια: Πριν λίγο διέρρευσαν στο ιnternet πληροφορίες για τους αστυνομικούς που έδειραν τον κόσμο στην πλατεία Νέας Σμύρνης. Από τις δημοσιεύσεις φωτογραφιών και σχολίων στα προφίλ τους φαίνεται ότι είναι πρώην ψηφοφόροι .... και υποστηρικτές του κυρίου .... Μπορεί αυτή η πληροφορία να βοηθήσει τους ανώνυμους σχολιαστές να καταλάβουν ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στους εθνικιστές και τους ακροδεξιούς. Ας πάνε οι σχολιαστές αυτοί να ευλογήσουν το κράτος καταστολής και να λειτουργήσουν σαν τους διαχρονικους απόγονους των χωροφυλακων της δεξιάς και ας αφήσουν τις απορίες για τις θέσεις όσων είναι επαναστάτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος10/3/21 7:56 π.μ.

    Από τα καλύτερα του Κιτσίκη μαζί με το "Εθνικομπολσεβικισμός... στα Βαλκάνια". Το βιβλίο ενόχλησε εκατέρωθεν του πολιτικού φάσματος γιατί σπάει τα φετίχ και τα καλούπια.
    Ειδικά τα 13 κριτήρια για το αν ένα κίνημα εμπίπτει στην φασιστική τυπολογία ή όχι δεν αρέσει ούτε στους μεν ούτε στους δε. Τα περισσότερα μεταπολεμικά Εθνικοαπελευθερωτικά Κινήματα, που σφετερίστηκε η μαρξιστική Αριστερά, σύμφωνα πάντα με τον καθηγητή, ήταν και είναι φασιστικά. Η γκάου ακροδεξιά δυτικολάγνα μπατσολαγνεία - φρέσκα παραδείγματα από την ζοφερή νεοελληνική πραγματικότητα -, όχι! Σε όλο το βιβλίο ο καθηγητής πλέκει το εγκώμιο του Φασισμού - χαρακτηρίζοντας τους ηγέτες του Ρομαντικούς Αναρχικούς -, αν και στον επίλογο καταλήγει να τον απορρίπτει, γιατί, όπως λέει, δεν ταιριάζει στον Ελληνισμό και την Ορθοδοξία κατά την γνώμη του.Τον τιμά το γεγονός ότι τον απορρίπτει μεν, χωρίς να κατρακυλά στις αντιφασιστικές άναρθρες κραυγές δε, όπως το συνηθίζουν πλείστοι διάφοροι εκατέρωθεν του πολιτικού φάσματος. Και είναι ακριβώς και χάρις αυτόν τον επίλογο που το βιβλίο αυτό πονάει πολύ περισσότερο. Γιατί δεν τους κάνει το χατίρι να ενδώσει στον πειρασμό της αντιφασιστικής υπεραπλούστευσης του ότι δήθεν ό,τι είναι αυταρχικό, δυτικό(στροφο) στρατόκαυλο (άλλο στράτευση άλλο στρατοκρατία) και μπατσολάγνο είναι φασιστικό. Ίσα ίσα... Τώρα για τα περί σιωνισμού είναι λίγο περίεργο να ζητούνται τα ρέστα από το ιστολόγιο του Μαύρου Κρίνου. Προβλήθηκε ένα βιβλίο, όχι συνολικά οι θέσεις του συγγραφέα, πόσο μάλλον ο ίδιος ως άνθρωπος. Η πρακτική αυτή θυμίζει την αντιφασιστική τακτική του "όταν δεν έχεις επιχειρήματα άρχισε να ουρλιάζεις φασίστας"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος10/3/21 7:58 π.μ.

    Με το "σιωνιστής" στην θέση του φασίστα. Και δε νομίζω να υπάρχει στον λεγόμενο "Χώρο" άλλος με την Αντισιωνιστική Παρρησία του Μαύρου Κρίνου! Αιδώς Αργ(χ)είοι. Και μιας και το φτάσαμε στις συνολικότερες θέσεις του Κιτσίκη, το γεγονός ότι στον επίλογο του βιβλίου καταλήγει τελικά να απορρίπτει τον Φασισμό για τον Ελληνισμό και την Ορθοδοξία, όχι όμως και τα κριτήρια για τον ορθό ορισμό του και τον σαφή προσδιορισμό των κινημάτων που εμπίπτουν στην φασιστική τυπολογία, διόλου δεν έρχεται σε αντίθεση με τον φιλοσιωνισμό του. Ίσα ίσα... Ένα μάλιστα από τα κριτήρια αυτά είναι και θέση υπέρ των Εθνικοαπελευθερωτικών Κινημάτων του Τρίτου Κόσμου. Θέση που ταιριάζει και με την θέση του Αλαίν Ντε Μπενουά ότι ο Δυτικός Φιλελευθερισμός είναι ο Κυριότερος Εχθρός και ότι η Ευρώπη πρέπει να συμπράττει με τα Εθνικοαπελευθερωτικά Κινήματα του Τρίτου Κόσμου! Ο Τριτοκοσμισμός ως Τριτοθεσιτισμός. Ειδικά ο Αραβομουσουλμανικός Κόσμος και η Λατινική Αμερική ήταν ακόμα και κατά την διάρκεια του πολέμου φιλικά προσκείμενοι στον Άξονα... Εδώ μαρξιστές και ακροδεξιοί σχίζουν τα ιμάτια τους. Ο καθηγητής όμως είναι συνεπής ως προς την απόρριψη του Φασισμού για χάρη του Σιωνισμού. Αλλού βρίσκεται η κραυγαλέα αντίφαση των θέσεων του Κιτσίκη: Φιλοσιωνισμός και φιλοτουρκισμός δεν μπορούν να σταθούν μαζί με την θεωρία του της Ενδιάμεσης Περιοχής. Η θέση δλδ ότι ο Ελληνισμός δεν είναι ούτε Δύση ούτε Ανατολή - θέση που ταιριάζει και με την παραπάνω θέση του Ντε Μπενουά για την Ευρώπη και που καλό θα ήταν να συνειδητοποιήσουμε ότι πρέπει να τις συνδέσουμε - και που στην ουσία αποτελεί εκσυγχρονισμό των προτάσεων του Ίωνος Δραγούμη και όχι μόνο για μια Ανατολική Ομοσπονδία - στη θέση της Οθωμανίας και εναλλακτικά προς την μονολιθικότητα της ξεπερασμένης πια εκ των πραγμάτων και κυρίως δημογραφικά Μεγάλης Ιδέας - και της οποίας τον καλύτερο ορισμό έχει δώσει άθελα άλλος ένας αντιφασίστας εν αγνοία των φασιστικών του ιδεών: "η Ελλάδα θα Ανήκει στους Έλληνες όταν η Ανατολική Μεσόγειος θα Ανήκει στους Λαούς της" και συνεπώς ο Φα είναι με την Συρία του Άσαντ και την Χεζμπολάχ και όχι με το Ισραήλ και τον Ερντογάν. Συνεπώς στην ουσία όσοι ωρύονται με αυτόν τον "στρασσερικού" και "δραγουμικού" τύπου ορισμό του Φασισμού που συνειδητά ή όχι δίνει ο Κιτσίκης, ανεξάρτητα από τις υπόλοιπες θέσεις του, στην ουσία καταφάσκουν στις αντιφάσεις του και αντιφάσκουν στις καταφάσεις του. Υπέρ του Σιωνισμού και κατά του ορθού ορισμού του Φασισμού. Τελευταίο αλλά όχι ελάχιστο το βιβλίο είναι αποστομωτικό προς όσους επιμένουν στην υπεραπλουστευτική απαξιωτική χρήση του όρου για κάθε τί που δεν είναι του γούστου τους ακριβώς επειδή ορίζεται ο Φασισμός θετικά από κάποιον που δεν τον επιλέγει και δεν τον προτείνει τελικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος10/3/21 8:00 π.μ.

    Διαφωνώ και με τον αρθρογράφο, εκτός της παράλειψης αναφοράς στον Τρίτο Δρόμο του Πλήθωνα πέραν του διπόλου δυτικόφυλοι ανατολιστές, σχετικά με το κατά πόσο ο Μεταξάς υπήρξε εξαίρεση στον κανόνα της δυτικοδουλείας μετά την δολοφονία του Καποδίστρια. Ίσα ίσα...

    Το 19ο αι Γαλλία εκπροσωπούσε - θεωρητικά τουλάχιστον ή στο φαντασιακό των Λαών της Ευρώπης έστω - Τον Τρίτο Δρόμο.

    Το Γαλλικό κόμμα του Κωλέττη, παρά τα πλείστα όσα μπορεί να του σούρει κανείς για διάφορα θέματα, απείχε πολύ από τις θέσεις του Κοραή και στην ουσία οι θέσεις του εκπροσωπούσαν έναν Τρίτο Δρόμο μεταξύ Ορθόδοξης Ρωσίας και φιλελεύθερης Αγγλίας και στην ουσία προοικονομούσαν την Τρίτη Θέση ή Τρίτη Ιδεολογία!

    . Πρώτος διατύπωσε και έθεσε στο πρόγραμμα του κόμματος του την Μεγάλη Ιδέα.

    . Η Ελλάδα ως φορέας της Επανάστασης στον Αίμο και την Ανατολική Μεσόγειο. Ούτε με όχημα την Ορθοδοξία και μόνο, ούτε εμπορικοί εκπρόσωποι του εβραιοβρετανικού κεφαλαίου στην Ανατολική Μεσόγειο.

    . Ελληνοαλβανικό Βασίλειο. Όπως και πάνω. Ούτε με την Ορθοδοξία αποκλειστικό όχημα, ούτε το καλό παιδί (τσουτσέκι) των Άγγλων στην περιοχή.

    . Το γαλλικό κόμμα, το κόμμα "της μοσχόμαγκας"! Το κόμμα των παλικαριών του '21 δλδ που δεν την βόλεψαν όπως οι κοτζαμπάσηδες και οι υποτακτικοί τους με τις Εθνικές Γαίες, μετά την Επανάσταση και αναγκάστηκαν να περιφέρονται άνεργοι στις λίγες ελληνικές πόλεις μέχρι που τους οργάνωσε ο Κωλέττης. Η πρώτη Άγρια Νεολαία δλδ, ο πρώτος Ανθός, τα πρώτα "Τάγματα Εφόδου" ήταν οι αγνοί αγωνιστές του '21 που τα πήραν στο κρανίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παναγιωτης12/3/21 10:43 μ.μ.

    Ειναι αληθεια οτι ο Κιτσικης θελει συνομοσπονδια Ελλαδος και Τουρκιας; Κατι τετοιο ειχα διαβασει παλιοτερα στο "Στοχο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νὰ διαβάσετε στὸν ἱστολόγιό μου "Ἐνδιάμεση Περιοχή (νέα)" τὸ πρόσφατο ἀρθρο μου:"Γιατὶ εἶμαι φασιστής" (ὄχι φασίστας). Ὡς Στρασσερικὸς ὁ ἴδιος τίποτα δὲν μὲ χωρίζει ἀπὸ τὸν Μαῦρο Κρῖνο ἐκτὸς ἀπὸ θέματα τακτικῆς πρὸς ἐπίτευξιν τοῦ ἰδίου σκοποῦ.Δημήτρης Κιτσίκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συγκεκριμένα, τὸ ἄρθρο μου "Γιατὶ εἶμαι φασιστὴς" δημοσιεύθηκε στὸ ἱστολόγιό μου Endiamese Perioche (nea) μὲ τὸν ἀριθμὸ 683. Δημήτρης Κιτσίκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 688 - Ἄλλο Χίτλερ καὶ ἄλλο φασισμὸς γιὰ τὸ Ἰσραήλ (ἀπὸ τὸ ἱστολόγιο Endiamese Perioche(nea)
    Ἀπὸ τὸν Ῥουσσῶ, τὸν Μὰρξ καὶ τὸν Χὲρτζλ στὴν ἵδρυση τοῦ Ἰσραὴλ τὸ 1948, τὸ σιωνιστικὸ ἑβραϊκὸ κίνημα ἀπελευθερώσεως ἀπὸ τὸν δυτικὸ ἰμπεριαλισμὸ ἐπέρασε ἀπὸ τὸν σοσιαλιστικὸ μικροαστικὸ σοσιαλισμὸ στὸν σημερινὸ ἰσραηλινὸ φασισμό, ἔχοντας πάντα ὡς κύριο ἐχθρὸ τὸν ἀνέκαθεν βρεταννικὸ φιλελεύθερο ἀντισημιτισμὸ καὶ ῥατσισμὸ πού, ἀπὸ τὰ τέλη τοῦ ΙΘ΄αἰῶνος, ἐμόλυνε καὶ τὴν Γερμανία, μὲ τελικὸ θῦμα τὸν Ἀδόλφο Χίτλερ, ποὺ προσέθεσε στὸν ἐργατικὸ καὶ μικροαστικό του ἐθνικοσοσιαλισμὸ τὸ βρεταννικὸ δηλητήριο, μὲ στρατόπεδα ἐξοντώσεως ποὺ εἶχε ἱδρύσει τὸ βρεταννικὸ διεφθαρμένο πνεῦμα τὸ 1900 στὴν Νότιο Ἀφρικὴ καὶ τοὺς ἀποτεφρωτῆρες πτωμάτων, αὐστηρα ἀπαγορευμένες ἀπὸ τὴν χριστιανικὴ ὀρθοδοξία.

    Ἔτσι, ὁ παρασυρόμενος ἀπὸ τὴν βρεταννικὴ διδασκαλία τοῦ ἐγκλήματος τῆς βρεταννικῆς αὐτοκρατορίας -ποὺ μεταξὺ τῶν ἀπείρων ἐγκλημάτων της εὐθύνεται καὶ γιὰ τὴν δολοφονία τοῦ Καποδίστρια καὶ τὴν μετατροπὴ τῆς Ἑλλάδος τοῦ 1821 σὲ τριτοκοσμικὸ βρεταννικὸ προτεκτορᾶτο- ὁ Χίτλερ ἐμόλυνε τὸ ἐθνικοσοσιαλιστικὸ στρασσερικὸ κίνημα μὲ τὴν βρεταννικὴ τρέλλα τοῦ ἀντισημιτισμοῦ καὶ τοῦ ῥατσισμοῦ ποὺ μέχρι τὸ 1948 οἱ πρωτεργάτες τοῦ σιωνιστικοῦ κινήματος στὴν Παλαιστίνη ἀντιμετώπισαν μὲ ὅπλα καὶ ἀπελευθερωτικὴ τρομοκρατικὴ δρᾶσι.

    Τὸ νέογέννητο κράτος τοῦ Ἰσραὴλ ἐπέρασε σταδιακὰ ἀπὸ τὸν σοσιαλισμὸ τῶν κιμπουτσὶμ στὸν σημερινὸ ἡγέτη Νετανυάχου ποὺ βασίζεται στὸν ἰσραηλινὸ ἀπελευθερωτικὸ φασισμὸ μὴ ξεχνῶντας ὅμως ποτὲ ὅτι ὁ ἐχθρὸς τοῦ ἰσραηλιτικοῦ γένους παραμένει ὁ βρεταννόπληκτος σφαγεὺς τοῦ ἑβραϊσμοῦ, ὁ Ἀδόλφος Χίτλερ.

    Τὸ σημερινὸ μέλλον τοῦ πλανήτου εἶναι στὰ χέρια τοῦ καλῶς ἐννοουμένου φασισμοῦ ποὺ συμπεριλαμβάνει καὶ τὸν ἑβραϊκὸ σιωνισμό, παραμερίζοντας μιὰ γιὰ πάντα τὸ βρεταννικὸ φιλελεύθερο ἰμπεριαλιστικὸ μόρφωμα ποὺ εἶχε μετατρέψει σὲ παράφρονα τὸ θῦμα του, τὸν Ἀδόλφο Χίτλερ.

    Δημήτρης Κιτσίκης 24 Μαρτίου 2021

    Ἀναρτήθηκε ἀπό Dimitri Kitsikis στις 6:38:00 AM

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.