Lotta Di Popolo. (Λαϊκός Αγώνας). Από τον Έβολα στο Μάο: Ένα βιβλίο για τους νεαρούς νεοφασίστες στις δεκαετίες του 1960 και του 1970

 

Εισαγωγικό σημείωμα: Η γη της Ρώμης που μορφοποίησε τον Επαναστατικό Φασισμό δεν έπαψε να παράγει την αναγκαία σύνθεση ακόμη και μετά την ήττα του πολέμου. Κάποιες ομάδες και κινήσεις των νεοφασιστών δεν φοβήθηκαν να δοκιμάσουν να πορευτούν σε ιδεολογικές ατραπούς που φαινομενικά ήταν δύσβατες ή δυσδιάκριτες αλλά στην πράξη τις έφερναν ακόμη πιο κοντά στον στόχο που δεν ήταν άλλος από την αποτελεσματική πολεμική ενάντια στον εχθρό.

Οι «nazi-maoists» ήταν αυτοί οι «αιρετικοί» που ονειρεύονταν μια κολεκτιβιστική Πολιτεία την οποία ανακάλυπταν και στο έργο του Πλάτωνα, επιθυμούσαν την συμμαχία με την «άκρα αριστερά» που πολεμούσε με κάθε τρόπο το Ισραήλ και έκαναν αυστηρή κριτική στις συμβιβασμένες ηγεσίες των ακροδεξιών που ποδηγετούσαν τους κομματικούς μηχανισμούς.

Η αποδοχή της κοινής συμπαράταξης ενός «τριτοδρομικού» Ισλαμισμού μαζί με τους μύθους και την παράδοση του παγανισμού, την κληρονομιά των Εθνικοσοσιαλιστών και των Φασιστών σε συνάρτηση με την μεθοδολογία του Μαοϊκού Λαϊκού Στρατού που θύμιζε τον αγροτοφασισμό του 1919 ήταν το κύριο ιδεολογικό σχήμα που έμοιαζε αλλόκοτο ή γοητευτικό και σίγουρα ριζοσπαστικό.

Οι ιδέες του Ιρανού Khomeini μαζί με τα γραπτά των Julius Evola, Horia Sima, Corneliu Codreanu, Robert Brasillach, Rene Guenon, Frithof  Schuon, είναι τα κομμάτια του νέου παζλ του «Ιερού Πολέμου» που παίρνει σάρκα και οστά σε ολόκληρο τον πλανήτη ενάντια στην εκφυλισμένη Δύση και τον Διεθνή Σιωνισμό .

Εμβληματική μορφή της εν λόγω τάσης ο αντάρτης πόλης και φυλετιστής Franco Freda ενώ δεν μπορεί να μην αναφερθεί και το Ελληνικό φοιτητικό ΕΣΕΣΙ στα σπλάχνα του οποίου αναπτύχθηκε η εθνικοεπαναστατική σκέψη με πρωτοβουλία του συναγωνιστή Βεντούρη.

Μετάφραση: Κωνσταντίνος Μποβιάτσος & Τίτος


Lotta Di Popolo. (Λαϊκός Αγώνας). Από τον Έβολα στο Μάο: Ένα βιβλίο για τους νεαρούς νεοφασιστές στις δεκαετίες του 1960 και του 1970

Ένα βιβλίο του Alfredo Villano. Μια διαυγής και κατά κάποιο τρόπο διευκρινιστική ανάλυση. Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο Il Secolo d'Italia τις τελευταίες ημέρες, το οποίο δημοσιεύουμε πλήρως. Άνοιξε επίσης τη συζήτηση για το ρόλο που έπαιξε το αρχιπέλαγος των ομάδων και των κινημάτων που περιστράφηκαν γύρω από τον εξωκοινοβουλευτικό χώρο της ακροδεξιάς εκείνα τα χρόνια. Μαθαίνουμε για να καταλάβουμε και να κατανοήσουμε.

Όχι μόνο η ιστορία του MSI (Ιταλικό Κοινωνικό Κίνημα) και οι πολλαπλές ψυχές του αποτέλεσαν αντικείμενο, πρόσφατα, μελετών και ιδεών. Διερευνώνται επίσης πρωτοβουλίες, ομάδες και έργα φαινομενικά μειονοτικά, αλλά που κατάφεραν να επιδράσουν καταλυτικά ως προς την ενέργεια και τον ενθουσιασμό, αφήνοντας πίσω τους ένα ετερογενές αιρετικό φορτίο.

Αυτή είναι η περίπτωση της μελέτης του Alfredo Villano (Από τον Έβολα στον Μάο. Η ριζοσπαστική δεξιά από τον νεοφασισμό στους Ναζί-Μαοϊστές, Luni Editore, Μιλάνο, σελίδες 384) που εστιάζει στην εξέλιξη του νεολαιΐστικου νεοφασισμού που οδήγησε, από τη δεκαετία του 1950 και μετά, στο σχηματισμό αντικαθεστωτικών κινήσεων σχετικά με τη γραμμή εισαγωγής στα θεσμικά όργανα (στμ. "εκ των έσω") που υποστήριζε το MSI: η Εθνική Αριστερά και η Νέα Τάξη, η Νέα Ευρώπη και επίσης το κίνημα του Randolfo Pacciardi, Nuova Repubblica (Νέα Πολιτεία) με την νεολαιΐστικη οργάνωση του Primula Goliardica.

Αλλά ειδικότερα, το βιβλίο του Alfredo Villano εξετάζει την προέλευση και τις πολιτικές φιλοδοξίες της Lotta di Popolo (Λαϊκός Αγώνας), ένα φαινόμενο που κατά την γνώμη του συγγραφέα ήταν ο δείκτης «της ενεργητικής ιδεολογικής αντίδρασης, ριζοσπαστικής υφής, προς έναν νεοφασισμό που εξακολουθούσε να είναι επιρρεπής σε νοσταλγικές εκτροπές».

Αυτό που σκόπευε να δημιουργήσει η Lotta di Popolo, επίσης βάσει μιας έντονης κριτικής για την αντιδραστική στάση που ανέλαβε το MSI έναντι του 1968 (στο εξώφυλλο του βιβλίου, δεν προκαλεί έκπληξη, υπάρχουν οι συγκρούσεις του Valle Giulia), ήταν μια δύναμη ικανή να ενώσει στον αγώνα «όλα τα άτομα που δεν έχουν ακόμη ενσωματωθεί στο παραγωγικό-καταναλωτικό σύστημα»: οι επαναστατικές μειονότητες του βιομηχανικού προλεταριάτου, μαθητές, αγρότες και μη οργανικοί διανοούμενοι. Σε αυτό το πλαίσιο, η Lotta di Popolo ανέπτυξε επίσης μια σειρά εγγράφων για την υποστήριξη των εθνικο-απελευθερωτικών κινημάτων, εξετάζοντας με συμπάθεια τον Παλαιστινιακό και τον Ιρλανδικό λαό.

Ανάμεσα στα προκριματικά σημεία του πρότζεκτ της Lotta di Popolo υπήρχε πάνω απ' όλα η «ευρωπαϊκή κεντρικότητα» ενάντια στους ιμπεριαλισμούς, προϋπόθεση βάσει της οποίας επιτεύχθηκε η συμβολή της Lotta di Popolo στο Ιταλικό γκρουπ της Giovane Europa.

Το πρότζεκτ, ωστόσο, με το εξωσυστημικό του κάλεσμα (ούτε το κόκκινο μέτωπο ούτε η αντίδραση ήταν ένα από τα συνθήματα) και έξω από τις κλασικές αντιθέσεις δεξιάς - αριστεράς και φασισμού - αντιφασισμού, προοριζόταν να αντιπροσωπεύσει πάνω απ' όλα μια λεκάνη ιδεών και πολιτιστικών αναφορών, χωρίς όμως να καταφέρει να εδραιωθεί και να δομηθεί βαθιά στο έδαφος.

Μια λεκάνη που προσέλκυσε εκφραστές όπως ο Paolo Signorelli, και κινήσεις όπως η Terza Posizione (Τρίτη Θέση), βοηθώντας να δοθεί ουσία σε αυτήν την τάση του «φαίο-κόκκινου κοινοτισμού» που εξακολουθεί μέχρι και σήμερα να υποστηρίζεται από μερικές εφημερίδες και περιοδικά, όπως το Rinascita του Ugo Gaudenzi και τα περιοδικά Ευρασία και Orion των Claudio Mutti και Maurizio Murelli αντίστοιχα.

Γιατί όμως να μελετήσουμε σε βάθος το φαινόμενο Lotta di Popolo σήμερα; "Επειδή - απαντά ο συγγραφέας Alfredo Villano - κανείς δεν το είχε κάνει στο παρελθόν και η Lotta di Popolo επηρέασε πολύ τους ριζοσπαστικούς κύκλους της δεκαετίας του '70''.

Υπάρχει ένα αντικειμενικό ενδιαφέρον για τη μελέτη αυτού του ρεύματος σκέψης το οποίο, ξεκινώντας από το MSI, καθιστά τον αντισυστημικό αγώνα το στοιχείο ταυτοποίησης και πήξης πέρα από τα κλασικά σχήματα του νεοφασισμού.

Εξ ου και ο τίτλος: από τον Έβολα, συγγραφέα cult των παραδοσιοκρατών της δεκαετίας του 1950, περνάει στην συμπάθεια κυριολεκτικά ακόμα και για τον Μάο, κατά ένα πολιτικό ερμηνευτικό κλειδί του τι κινείται στο παρόν που δεν εξαρτάται πλέον από τη νοσταλγία.

Η "Εθνική Αριστερά" και η "Νέα Τάξη", η "Νέα Πολιτεία" του Pacciardi και τα αγόρια του από την Primula Goliardica: ποιο είναι το κόκκινο νήμα που ενώνει ομάδες τόσο διαφορετικές όσον αφορά το ξεπήδημα και την ιδεολογική προέλευση, τις εμπνεύσεις και τις φιλοδοξίες;

Εάν στη δεκαετία του πενήντα αυτή η εξεγερτικότητα αγκαλιάζει αναπόφευκτα τις κοινωνικές ρίζες του Φασισμού και του RSI (Ιταλική Κοινωνική Πολιτεία) ή ο πνευματισμός εβολιανής υφής, προκαλώντας προοπτικές και λύσεις που ενώνονται από έναν ισχυρό "αδιαλλαξισμό" προς την πολιτική γραμμή της "Φλόγας", η δεκαετία του εξήντα δεν οδηγεί απαραίτητα σε παρόμοια συμπεράσματα και εξόδους της ίδιας φύσης. Τα θέματα της εξωτερικής πολιτικής διαιρούν και φλέγουν τους νέους εξτρεμιστές οι οποίοι, ξεκινώντας από τους αντιϊμπεριαλιστικούς προβληματισμούς σε ένα ευρωπαϊκό πλαίσιο του Jean Thiriart και της Νέας Ευρώπης του, ξεκινούν και με κάποιο τρόπο συνεχίζουν έναν πολιτικο-πολιτισμικό δρόμο ο οποίος, περνώντας από την εμπειρία της Primula Goliardica, την ομάδα νέων της Nuova Repubblica, θα οδηγήσει στη γέννηση του πιο αμφιλεγόμενου κινήματος της φοιτητικής διαμαρτυρίας: την Lotta di Popolo.

Είναι σε μεγάλο βαθμό νέοι από τις τάξεις της δεξιάς εξεγερτικότητας που, με σκοπό να ξεπεράσουν την αντιπαλότητα φασισμού - αντιφασισμού, προσελκύθησαν από την αντι-κομματοκρατική και προεδρική μάχη του κινήματος επικεφαλής του οποίου ήταν ο  αντιφασίστας Randolfo Pacciardi. Ο Pacciardi επικεντρώνεται έντονα στους νέους γενικά, αλλά κυρίως σε εκείνους της Primula ώστε να είναι σε θέση να αποδείξει την δύναμη και την ζωτικότητα του κινήματος του. Ανάμεσα τους, πολλοί δεν αναγνωρίζουν τους εαυτούς τους στις ατλαντικές και φιλοισραηλινές θέσεις του ηγέτη του κινήματος και θα εισχωρήσουν βαθειά στη φοιτητική διαμαρτυρία μέχρι και την Valle Giulia. Αυτή η ομάδα, της οποίας η γένεση δεν μπορεί να διαχωριστεί από την εμπειρία του Φοιτητικού Κινήματος της Νομικής της Ρώμης, από μια αντι-αστική και αντι-ιμπεριαλιστική οπτική, θα αναπτύξει ένα πρωτότυπο μείγμα ιδεών κατά το οποία η Ευρώπη θα γίνει ο φάρος των εθνικο-απελευθερωτικών κινημάτων και οι απόλυτοι εχθροί είναι η ΕΣΣΔ, οι ΗΠΑ και οι πιστοί τους σύμμαχοι όπως το Ισραήλ.

Είναι ο λαός που ξεσπά στη σκηνή και γίνεται άξονας της ιστορίας και της αλλαγής αυτής: οι «Ναζί-Μαοϊκοί» της PLO, στην τολμηρή τους επεξεργασία ενός βαθιά αντι-αστικού στιλ, που προκαλούν, αναθεωρώντας και διορθώνοντας, θέματα ήδη αγαπητά τον εθνικό σοσιαλισμό, και να θυμηθούμε το γεωπολιτικό όραμα της Νέας Ευρώπης, το οποίο δεν μπορεί να αγνοήσει την αντισυστημική εμπειρία της Primula που σχημάτισε ένα πολιτιστικό και αξιακό φορτίο το οποίο, αφού ακούστηκε για χρόνια σε εγκάρσια μεταξύ τους περιβάλλοντα, ακόμα και σήμερα, κερδίζει χώρο σε σημαντικές κινήσεις, περιοδικά και εφημερίδες

Ο συγγραφέας:

Ο Alfredo Villano, ο οποίος αποφοίτησε στην Πίζα με διατριβή πάνω στις ρίζες του Ιταλικού Κοινωνικού Κινήματος, δημοσίευσε το «Η τελευταία Μαύρη Λεγεώνα» το 2008. Το κίνημα Ordine Nuovo (Νέα Τάξη) μεταξύ παράδοσης και επανάστασης (1954-1973), η πρώτη ανάλυση του ακροδεξιού κινήματος Νέα Τάξη, το οποίο ακολούθησε το 2011 το Rodolfo Graziani, ένας Φασιστής που αμφισβητήθηκε. Η δύσκολη σχέση με το MSI (Ιταλικό Κοινωνικό Κίνημα), οι φευγαλέες επαφές με το PCI (ΚΚΙ), η εξέλιξη του «μαύρου» μαχητισμού (1947-1962). Το 2015 είναι ο συγγραφέας μιας έκθεσης με τίτλο ''η γοητεία του Pacciardi για τους νεαρούς νεοφασιστές''.

πηγή

28 σχόλια:

  1. >>>>>....ΓΗΡΑΣΚΩ ΑΕΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΣ ...ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΕΞΕΛΙΣΟΝΤΑΙ , ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΡΟΣΦΟΡΟ ΕΔΑΦΟΣ , ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ << ΣΥΓΚΥΡΙΕΣ >> ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περὶ κινεζικοῦ Στρασσερισμοῦ,ἀπὸ τὸν Σοὺν Γιάτ-σὲν τοῦ Γκουμιντάνγκ, στὸν Τσιὰνγκ Κάϊ-σὲκ καὶ τὸν Μάο: "Ὁ Τσιὰνγκ Κάϊ-σέκ, ὡς πρόεδρος τοῦ Γκουομιντάνγκ [καὶ συνεχιστὴς τοῦ Σούν Γιάτ-σέν], καὶ ὁ Μάο Τσέ-τούνγκ, ὡς ὑποδιευθυνυὴς τοῦ τμήματος προπαγάνδας τῆς κεντρικῆς ἐπιτροπῆς τοῦ Γκουομιντάνγκ, ἐφ'ὅσον οἱ κομμουνιστὲς ἦσαν συνάμα μέλη τοῦ Κομμουνιστικοῦ Κόμματος τῆς Κίνας καὶ τοῦ [φασιστικοῦ] Γκουομιντάνγκ, ἐσυνέχισαν τὴν συνεργασία τους ἕως τὸ 1927, ὑπὸ τὴν πίεσι τοῦ Ἰωσὴφ Στάλιν" (Δημήτρης Κιτσίκης, "Συγκριτικὴ Ἱστορία Ἑλλάδος-Κίνας", Ἐκδόσεις Ἡρόδοτος, σ. 232). Ἡ πλήρης ἄγνοια τοῦ μαοϊκοῦ φασισμοῦ στὴν Δύσι καὶ τὴν Ἑλλάδα ὑπῆρξε πράγματι ἐντυπωσιακή! Δημήτρης Κιτσίκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περὶ Στρασσερισμοῦ: Οἱ Έκδόσεις Ἔξοδος στὴν ἐπιτυχημένη σειρὰ τῶν βιβλίων τσέπης κυκλοφοροῦν τοῦτον τὸν Ἀπρίλιο τὸ καινούργιο βιβλίο μου, μὲ τίτλο "Ῥουσσῶ καὶ ἐπιστημονικὸς φασισμός" ποὺ κάθε Στρασσερικὸς συναγωνιστὴς πρέπει νὰ ἔχῃ στὴν τσέπη του γιὰ τὸν ἐντεινόμενο ἀγῶνα ὑπὲρ τῆς ἀναποφεύκτου ἐπικρατήσεως στὴν χώρα μας φασιστικοῦ καθεστῶτος ἀναγεννήσεως τοῦ ἑλληνισμοῦ. Δημήτρης Κιτσίκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος31/3/21 1:47 μ.μ.

    Ας βάλει κάποιος φρένο στο γραφικό πρώην πασόκο που αυτοδιαφημίζεται με ψευδώνυμα ή με το ονοματεπώνυμο του σε διάφορα ιστολόγια του χώρου. Δεν το καταλαβαίνετε στη συντακτική ομάδα ότι προκαλεί άσχημη εντύπωση; Αν θέλουμε να τον διαβάσουμε θα το κάνουμε. Δεν είμαστε όλοι εικοσάχρονοι. Θυμόμαστε για ποιο πρόσωπο πρόκειται. Θυμόμαστε πως τον έπαιρναν στο ψιλό μια δυο φορές που βγήκε στην τηλεόραση. Μπορούμε να καταλάβουμε ποια είναι η γνώση του και ποιες οι διασυνδέσεις του. Ας σταματήσει την αυτοδιαφήμιση επιτέλους. Λίγη σοβαρότητα πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/4/21 9:45 π.μ.

      Τα είπες όλα και ήσουν και επιεικής.Προσωπικά δεν γράφω την άποψη μου διότι θα με κόψει η σ.ο σίγουρα.

      Διαγραφή
    2. Κόβονται μόνο υβριστικά συκοφαντικά και σχόλια που επιδιώκουν την διχόνοια ανάμεσα στους συναγωνιστές.

      Διαγραφή
  5. Για ποιόν Έβολα μιλάτε συνέχεια? Για αυτόν που απεχθανόταν την εργατική τάξη και υποστήριζε την φεουδαρχία? Ή για τον Έβολα που δεν πίστευε στην φυλή αλλά στην "φυσική"ανωτερότητα των πλουσίων? Το βιβλίο του για την φυλή γράφτηκε γιατί ο Μουσολίνι ήθελε να αντιμετωπίσουμε τον νορδικισμό του Εθνικοσοσιαλιστικού κόμματος της Γερμανίας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι για τον μύστη του νεοφασισμού τον άνθρωπο που υπήρξε η έμπνευση για το μεταπολεμικό αντάρτικο πόλης για αυτόν που ακόμη και σήμερα οι εχθροί μας θεωρούν επικίνδυνο αφού με το έργο του ανέδειξε τις πτυχές μιας σκέψης ριζοσπαστικής. Εκτός και αν πρέπει να θεωρούμε δικό μας μόνο κάποιον που θα πρέπει να ταυτιστούμε μαζί του στο 100%.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/4/21 12:44 π.μ.

      Τι του απαντάς Μ.Κ,ο άνθρωπος είναι αδαής, προφανώς δεν έχει διαβάσει ούτε ένα βιβλίο του Έβολα.Ο Έβολα ήταν υπέρ της αριστοκρατίας,αλλά εναντίον των πλουσίων καπιταλιστών.
      Επίσης ο Έβολα έχει γράψει τρία βιβλία για τη φυλή,με λεπτομερή τυπολογία ως περιεχόμενο.Σωματικά χαρακτηριστικά, ψυχικά,και απλά επέκτεινε τη φυλή και στην πνευματική της διάσταση,καθώς δεν τον κάλυπτε ολοκληρωτικά ο φυλετισμός των δύο σημείων.Συνεπώς ο φυλετισμός του είχε τριπλή διάσταση.
      Από αυτό εσύ συνάγεις ότι ήταν...εναντίον της φυλής.
      Άντε από εδώ με τον κάθε "εθνικοσοσιαλιστή" της πλάκας που θα πιάσει στο στόμα του τον Έβολα...
      Μιλάμε για "χώρο" μετά,όταν ορισμένοι δεν γνωρίζουν ούτε τα βασικά.

      Διαγραφή
    3. Απαντάμε σε όλους για όλα. Δεν απαντάμε ποτέ σε υβριστικά σχόλια συκοφαντικά ή άλλα που έχουν σκοπό την διχόνοια. Κανείς δεν γνωρίζει τα πάντα και όλοι οφείλουμε να μελετάμε τα πάντα. Κανείς δεν θα πρέπει να διεκδικεί το αλάθητο.

      Διαγραφή
    4. Συγγνώμη αν δεν ήταν προφανές αλλά ήταν ειρωνικό σχόλιο σχετικά με τα λεγόμενα της ΧΕΣΑ. Πραγματικά συγγνώμη αν το πήρατε στα σοβαρά ίσως δεν το έθεσα σωστά

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος4/4/21 5:02 π.μ.

      Δεν υποστήριξα ότι κάποιος πρέπει να γνωρίζει τα πάντα,ή ότι επιβάλλεται να ταυτιζόμαστε με όλες τις απόψεις συγκεκριμένου προσώπου.Απλά παρατηρώ τον τελευταίο καιρό από wannabe "εθνικοσοσιαλιστικούς" κύκλους μία απαξίωση προς τον Έβολα,ότι δήθεν ήταν "αντιρατσιστής" και υπέρ των πλουσίων (κατηγορίες για γέλια για όποιον έχει μελετήσει επιμελώς τον Έβολα).Επίσης γίνεται λόγος για το τί του είχε απαντήσει ο Wiligut,όσο ο Έβολα δίδασκε στα SS,και εκεί να δεις χαιρεκακία από τους wannabe Ε/.Σ.
      Λοιπόν,ο Έβολα όλους αυτούς,καθώς και τον μπουχέσα τον Wiligut,τους έχει γραμμένους στα μεταφυσικά "από τέτοια του",που πλανώνται σε τροχιά γύρω από το όρος Rosa.
      Επιπροσθέτως, εσείς οι wannabe Ε/Σ που λοιδορείτε τον Έβολα,τον Φασισμό,"ανακαλύπτετε δήθεν μία απόσταση μεταξύ Φασισμού-Ε/Σ, επιδιδόμενοι σε χαμηλού επιπέδου κοπτορραπτική,χάστε και κανένα κιλό...Έχετε δει εθνικοσοσιαλιστή χοντρό,πόσω μάλλον SS,που τόσο θαυμάζετε;Από την πολλή γυμναστική ήταν όλοι σαν στυλιάρια,δεν το είχαν ρίξει στα πιτόγυρα.
      Άντε που θα πιάσετε στο στόμα σας τον Έβολα,που στρατεύτηκε τον τελευταίο χρόνο του Α Παγκοσμίου πολέμου,και δήλωσε εθελοντής για το ανατολικό μέτωπο στον Β,αλλά δεν του επέτρεψαν να μεταβεί οι εχθροί που είχε στο καθεστώς Μουσολίνι,φοβούμενοι πιθανή αναγνώριση του.Θα πιάσετε εσείς στο στόμα σας τον άνθρωπο που εργαζόταν για τα SS εν μέσω βομβαρδισμών,για εκείνον που σκαρφάλωνε όρη και βουνά, ενώ εσείς το πολύ πολύ να σκαρφαλώσετε το τρίσκαλο για να σπρώξετε την πόρτα του σουβλατζίδικου της γειτονιάς.

      Διαγραφή
    6. 9:19 μ.μ. φυσικά και δεν ήταν προφανές. δεν χρειάζονται αντιπαραθέσεις και σχόλια που διατηρούν μια πολεμική ενάντια σε άλλες ομάδες ή κινήσεις. υπάρχουν κανόνες στον σχολιασμό καλούνται άπαντες να τους σεβαστούν.

      Διαγραφή
  6. Αν μπούμε στην διαδικασία γιατί η χ ομάδα προβάλλει Χίτλερ ή γιατί η ψ ομάδα προβάλλει Στράσσερ ή Έβολα κ.α. θα πρέπει να γραφτούν χίλια σχόλια με αντεγκλήσεις και διάφορες άλλες πρακτικές που κουράζουν. Χάσιμο χρόνου αποτέλεσμα μηδέν και μια εξωστρέφεια στείρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνησω απολυτα με την απαντηση σου ΜΚ. Οσο για τη περιπτωση της LdP επιγραμματικα θα αναφερω οτι οπως ακριβως οι οργανωσεις της εξ. Αριστερας αποτελουσαν προιον της κρισης του PCI ετσι και αυτη αποτελουσε προιον της κρισης του MSI λογω της πολιτικης του αναποτελεσματικοτητας. Προκειται για φοιτητικη κατ ουσιαν οργανωση που δε κατορθωσε ποτε να αποκτησει ερεισματα σε τμηματα της εργατικης ταξης. Αναλυτικα για το φαινομενο βλ. Τσερονι Ο.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4/4/21 12:41 μ.μ.

      Κύριε Γιαννακόπουλε,το Μαύρο Μέτωπο είναι σε ισχύ;

      Διαγραφή
    3. Απ οσο γνωριζω, μετα τη φυγη Οττο στην Ισπανια και τη διαλυση του εκδ. οικου Τοτ, δεν ξαναλειτουργησε.

      Διαγραφή
    4. ειρωνική ερώτηση μάλλον ...

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος12/4/21 3:25 μ.μ.

      Καθόλου ειρωνία, νόμιζα ότι ήταν κάποιο δικό μας περιοδικό, συγχωρέστε με...

      Διαγραφή
    6. το Μαύρο Μέτωπο υπήρξε έκδοση του ΜΚ στα πρώτα βήματα της σ.ο.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος13/4/21 10:48 π.μ.

      Υπάρχουν κάποιες εκδόσεις ακόμα;

      Διαγραφή
    8. το 2018 εκδόθηκε η μπροσούρα για το nsbm

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος13/4/21 12:50 μ.μ.

      Πως μπορώ να το αγοράσω;

      Διαγραφή
  7. 5:02 π.μ.

    μην δώσουμε συνέχεια σε μια διαδικτυακή διαμάχη. καλοδεχούμενος κάθε σχολιασμός αρκεί να υπάρχει πολιτική και ιδεολογική βάση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος12/4/21 5:06 μ.μ.

    Πολύ καλή βιβλιοπαρουσίαση.
    Ξέρετε κάτι για ενα μπλογκ με το όνομα
    limonovtribe.wordpress.com ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι αλλά χαιρόμαστε που οι απόψεις της τρίτης θέσης αυξάνονται και προβάλλονται

      Διαγραφή
  9. 12:50 μ.μ. έχει ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ εξαντληθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.