Όσοι έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο το τελευταίο 24ωρο σίγουρα έχουν πληροφορηθεί για το γεγονός της επίθεσης εναντίον εκδοτικών οίκων στην Διονυσίου Αρεοπαγίτου. Δεν μας εκπλήσσει το γεγονός ότι άλλη μια φορά τα παρακρατικά σκουπίδια επιτίθονται εναντίον ανθρώπων του Εθνικοεπαναστατικού «χώρου». Επίσης δεν μας εκπλήσσει το γεγονός ότι αυτοί αριθμούσαν 40 άτομα και οι αμυνόμενοι μόλις 3 άτομα . Παρόλο την δυσμενή θέση των αμυνόμενων κάποιοι «αντιφάδες» σίγουρα δεν είχαν και το καλύτερο βράδυ αφού έφαγαν αρκετές από τους θαρραλέους Εθνικοεπαναστάτες.
Κάποιοι άλλοι το λιγότερο γραφικοί «εθνικόφρονες» κραυγάζουν και αναρωτιούνται για την απουσία της αστυνομίας και κάποιοι άλλοι κάνουν και ερωτήσεις στην βουλή ...
Εμείς φυσικά δεν θα ζητήσουμε καμιά συνδρομή των αρχών ούτε θα ασχοληθούμε με το «κοινοβουλευτικό έργο» γνωστών ακροδεξιών.Πως είναι δυνατόν να ζητάς την αστυνομική παρέμβαση την στιγμή που οι δύο αυτοί χώροι ( κράτος και αντιφά ) είναι συγκοινωνούντα δοχεία…Και αυτό δεν το λέμε μόνο εμείς αλλά και άνθρωποι που είναι πραγματικοί Αναρχικοί και δεν διστάζουν να πουν τα πράγματα με το όνομα τους..Άρα ας μην κοιτάμε τι θα κάνει το κράτος ( που τίποτα δεν θα κάνει και ποτέ δεν έκανε ) αλλά τι κάνουμε εμείς..
Πρόσφατα για το φαινόμενο «αντίφα» ένας από τους συντάκτες της ιστοσελίδας μας έγραφε σε σχετικό άρθρο :
Ο «αντιφά» αντίθετα, επιτρέπεται να χρησιμοποιεί βία σε οποιοδήποτε μορφή, μπορεί να διαπράττει μέχρι και απόπειρες ανθρωποκτονίας δίχως το θέμα να προβάλλεται πουθενά δίχως το παραμικρό πολιτικό κόστος, δίχως να κλονίζει τις «δημοκρατικές» αυταπάτες του λαού. Δεν περιορίζεται από πουθενά και είναι εκεί που το σύστημα τον χρειάζεται όταν τον χρειάζεται. Θα γίνει ο ρουφιάνος και ιδεολογικός μπάτσος στη γειτονιά, στη σχολή, στο δρόμο, στη δουλειά, θα μπορεί να χρησιμοποιεί σιδηρολοστούς , ρόπαλα , καδρόνια , πέτρες και φωτιές όταν αυτά για λόγους «δημοκρατικών» αυταπατών δεν επιτρέπονται ακόμα να χρησιμοποιούνται εμφανώς από την επίσημη μισθωτή αστυνομία. Και όλα αυτά τα προσφέρει δωρεάν, χωρίς να ζητάει μισθούς και επαγγελματικά δικαιώματα. Δεν χρειάζεται να τον διατάξει κανείς, θα πάει μόνος του να πάρει τη γραμμή του από την αστική φυλλάδα στο περίπτερο ή από τη χρηματοδοτούμενη από το Σόρος και άλλα αφεντικά «ανεξάρτητη ενημέρωση» στο Internet και μόνο όταν υπάρχει «ανάγκη» θα τον βοηθήσει και θα τον οργανώσει ο «σύντροφος» ασφαλίτης με μαλλιά και μούσια που μπαινοβγαίνει όποτε θέλει στην «παρέα», στην «ομάδα» και στην «κατάληψη». Ο μπάτσος πάλι μπορεί κάποιες φορές να νιώθει «δημόσιος υπάλληλος» και να ενδιαφέρεται να βγάλει το μισθό του όσο πιο ανώδυνα γίνεται, αντίθετα ο «αντιφά» είναι ένα πορωμένο πρόβατο σε ιδεολογικό νεοταξικό παροξυσμό , πρόθυμο να θυσιαστεί με κάθε τρόπο για τα αφεντικά του. Ο μπάτσος δεν επιτρέπεται, κατά τα προσχήματα τουλάχιστον, να «ποινικοποιήσει» την πολιτική άποψη και γνώμη. Ο αντιφά αντίθετα ποινικοποιεί όχι μόνο την πολιτική άποψη αλλά ακόμα και το ντυσίματος που δεν του αρέσει. Έτσι οι «αντιφά» λειτουργούν ως εθελοντικές δυνάμεις επέμβασης και καταστολής, είναι η βάση της πυραμίδας της κατασταλτικής ιεραρχίας που ξεκινά με τους υπερεθνικούς στρατούς , και συνεχίζει με τις διάφορες μορφές καταστολής σε επίπεδο «εθνικού» κράτους.
Ας το καταλάβουμε καλά : Κράτος και παρακράτος πάνε μαζί ενάντια σε κάθε φωνή που είναι ενάντια στην Παγκοσμιοποίηση , το κεφάλαιο , τον Διεθνή Σιωνισμό και όλους τους γνωστούς εχθρούς της χώρας , της Ευρώπης αλλά και του πλανήτη. Η συλλογικότητα «antifa !» που υπάρχει οργανωμένη στην Ελλάδα ( με σημαντικό ποσοστό στις τάξεις της από άτομα στα βόρεια προάστια ) είναι «μόδα» που μας ήρθε πρόσφατα από το εξωτερικό χρηματοδοτείτε από συγκεκριμένους καθεστωτικούς κύκλους και χτυπάει στόχους μετά από υπόδειξη εγκεφάλων.
Δεν είναι τυχαία η επίθεση του Σαββάτου. Επιτέθηκαν σε βιβλιοπωλεία που διακινούν ιδέες κατά του Σιωνισμού και του Φιλελευθερισμού.
Όπως δεν ήταν τυχαία η επίθεση παλαιότερα στην ίδια εκδοτική ομάδα για το βιβλίο του Γάλλου και πρώην στελέχους του ΚΚΓ Ροζέ Γκαροντύ που ξεσκέπαζε τα σκοτεινά ιμπεριαλιστικά σχέδια της Ισραηλινής εξωτερικής πολιτικής.
Δεν ήταν τυχαία η επίθεση κατά του Εθνικιστή Η.Β. πέρσι το καλοκαίρι και πάρα πολλά άλλα γεγονότα…
Κάποιοι άλλοι το λιγότερο γραφικοί «εθνικόφρονες» κραυγάζουν και αναρωτιούνται για την απουσία της αστυνομίας και κάποιοι άλλοι κάνουν και ερωτήσεις στην βουλή ...
Εμείς φυσικά δεν θα ζητήσουμε καμιά συνδρομή των αρχών ούτε θα ασχοληθούμε με το «κοινοβουλευτικό έργο» γνωστών ακροδεξιών.Πως είναι δυνατόν να ζητάς την αστυνομική παρέμβαση την στιγμή που οι δύο αυτοί χώροι ( κράτος και αντιφά ) είναι συγκοινωνούντα δοχεία…Και αυτό δεν το λέμε μόνο εμείς αλλά και άνθρωποι που είναι πραγματικοί Αναρχικοί και δεν διστάζουν να πουν τα πράγματα με το όνομα τους..Άρα ας μην κοιτάμε τι θα κάνει το κράτος ( που τίποτα δεν θα κάνει και ποτέ δεν έκανε ) αλλά τι κάνουμε εμείς..
Πρόσφατα για το φαινόμενο «αντίφα» ένας από τους συντάκτες της ιστοσελίδας μας έγραφε σε σχετικό άρθρο :
Ο «αντιφά» αντίθετα, επιτρέπεται να χρησιμοποιεί βία σε οποιοδήποτε μορφή, μπορεί να διαπράττει μέχρι και απόπειρες ανθρωποκτονίας δίχως το θέμα να προβάλλεται πουθενά δίχως το παραμικρό πολιτικό κόστος, δίχως να κλονίζει τις «δημοκρατικές» αυταπάτες του λαού. Δεν περιορίζεται από πουθενά και είναι εκεί που το σύστημα τον χρειάζεται όταν τον χρειάζεται. Θα γίνει ο ρουφιάνος και ιδεολογικός μπάτσος στη γειτονιά, στη σχολή, στο δρόμο, στη δουλειά, θα μπορεί να χρησιμοποιεί σιδηρολοστούς , ρόπαλα , καδρόνια , πέτρες και φωτιές όταν αυτά για λόγους «δημοκρατικών» αυταπατών δεν επιτρέπονται ακόμα να χρησιμοποιούνται εμφανώς από την επίσημη μισθωτή αστυνομία. Και όλα αυτά τα προσφέρει δωρεάν, χωρίς να ζητάει μισθούς και επαγγελματικά δικαιώματα. Δεν χρειάζεται να τον διατάξει κανείς, θα πάει μόνος του να πάρει τη γραμμή του από την αστική φυλλάδα στο περίπτερο ή από τη χρηματοδοτούμενη από το Σόρος και άλλα αφεντικά «ανεξάρτητη ενημέρωση» στο Internet και μόνο όταν υπάρχει «ανάγκη» θα τον βοηθήσει και θα τον οργανώσει ο «σύντροφος» ασφαλίτης με μαλλιά και μούσια που μπαινοβγαίνει όποτε θέλει στην «παρέα», στην «ομάδα» και στην «κατάληψη». Ο μπάτσος πάλι μπορεί κάποιες φορές να νιώθει «δημόσιος υπάλληλος» και να ενδιαφέρεται να βγάλει το μισθό του όσο πιο ανώδυνα γίνεται, αντίθετα ο «αντιφά» είναι ένα πορωμένο πρόβατο σε ιδεολογικό νεοταξικό παροξυσμό , πρόθυμο να θυσιαστεί με κάθε τρόπο για τα αφεντικά του. Ο μπάτσος δεν επιτρέπεται, κατά τα προσχήματα τουλάχιστον, να «ποινικοποιήσει» την πολιτική άποψη και γνώμη. Ο αντιφά αντίθετα ποινικοποιεί όχι μόνο την πολιτική άποψη αλλά ακόμα και το ντυσίματος που δεν του αρέσει. Έτσι οι «αντιφά» λειτουργούν ως εθελοντικές δυνάμεις επέμβασης και καταστολής, είναι η βάση της πυραμίδας της κατασταλτικής ιεραρχίας που ξεκινά με τους υπερεθνικούς στρατούς , και συνεχίζει με τις διάφορες μορφές καταστολής σε επίπεδο «εθνικού» κράτους.
Ας το καταλάβουμε καλά : Κράτος και παρακράτος πάνε μαζί ενάντια σε κάθε φωνή που είναι ενάντια στην Παγκοσμιοποίηση , το κεφάλαιο , τον Διεθνή Σιωνισμό και όλους τους γνωστούς εχθρούς της χώρας , της Ευρώπης αλλά και του πλανήτη. Η συλλογικότητα «antifa !» που υπάρχει οργανωμένη στην Ελλάδα ( με σημαντικό ποσοστό στις τάξεις της από άτομα στα βόρεια προάστια ) είναι «μόδα» που μας ήρθε πρόσφατα από το εξωτερικό χρηματοδοτείτε από συγκεκριμένους καθεστωτικούς κύκλους και χτυπάει στόχους μετά από υπόδειξη εγκεφάλων.
Δεν είναι τυχαία η επίθεση του Σαββάτου. Επιτέθηκαν σε βιβλιοπωλεία που διακινούν ιδέες κατά του Σιωνισμού και του Φιλελευθερισμού.
Όπως δεν ήταν τυχαία η επίθεση παλαιότερα στην ίδια εκδοτική ομάδα για το βιβλίο του Γάλλου και πρώην στελέχους του ΚΚΓ Ροζέ Γκαροντύ που ξεσκέπαζε τα σκοτεινά ιμπεριαλιστικά σχέδια της Ισραηλινής εξωτερικής πολιτικής.
Δεν ήταν τυχαία η επίθεση κατά του Εθνικιστή Η.Β. πέρσι το καλοκαίρι και πάρα πολλά άλλα γεγονότα…
Και η κάλυψη από τα ΜΜΕ σε αυτές τις περιπτώσεις βίας είναι δεδομένη. Όπως ήταν δεδομένη η βοήθεια του Καραμανλικού κράτους ( πάντα η «δεξιά» χειριζόταν πιο ύπουλα το παρακράτος ) σε πολλά άλλα συμβάντα και για να μην μιλάμε γενικά ενδεικτικά υπενθυμίζουμε την συνοδεία ανδρών των ΜΑΤ για την προστασία «αντιεξουσιαστών» στην Θεσσαλονίκη , την βοήθεια και κάλυψη τοπικής αστυνομίας σε επαρχιακό νομό για την αφισοκόλληση «αντιφασιστών» , αλλά και πρόσφατα την οργάνωση «αντιφασιστικής» συγκέντρωσης στο κέντρο της Κορίνθου ακριβώς δίπλα στο κτίριο της αστυνομίας. Σε αυτή την περίπτωση υπήρξε έντονη η επιθυμία των διοργανωτών ( με διασυνδέσεις σε κόμματα και κρατικές υπηρεσίες ) να προστατεύσει η ΕΛ.ΑΣ. την εκδήλωση αυτή και φυσικά η τοπική κρατική ασφάλεια έκανε το καλύτερο δυνατό για να φυλάξει τα παρακρατικά σκουπίδια…
Κάποιοι χαρακτήρισαν αυτή την πρόσφατη επίθεση γενικά «αριστερή βία». Πέρα από το ότι η γενίκευση αυτή θυμίζει εθνικόφρονες της δεκαετίας του ’50 αφού όλους τους βλέπουν είτε ως δεξιούς ( άρα πατριώτες σύμφωνα με αυτούς ) είτε αριστερούς ( προδότες πάλι σύμφωνα με αυτούς ) ας μας εξηγήσουν από πού προερχόταν για παράδειγμα η επίθεση το ’99 εναντίον υπερηλίκων Σταλινικών στην Καισαριανή όταν ομάδα «αντιφάδων» επιτέθηκε με σιδερολοστούς σε 90 χρόνους γέρους…ακόμα τις καθημερινές επιθέσεις και απειλές εναντίον ανθρώπων της Πατριωτικής Αριστεράς.. και άλλα πολλά γεγονότα που δεν χρειάζεται να αναφερθούν.
Άρα η βία αυτή δεν είναι απλά «αριστερή» αλλά βία προερχόμενη ξεκάθαρα από κρατικές δομές και υπηρεσίες που στρατολογούν και επιδιώκουν δολοφονίες και μελλοντικά προβοκάτσιες και αλληλοσυγκρούσεις ανάμεσα σε επαναστατικούς χώρους και επαναστατικές νεολαίες με σκοπό την αλληλοεξόντωση τους.Φυσικά η λεγόμενη δράση της «αντίφα» δεν μένει αναπάντητη. Πέρα από τις δυναμικές δράσεις Ε/Σ και Εθνικοεπαναστατών κατά καιρούς έχουν υπάρξει αντιδράσεις και από τον λεγόμενο Σταλινικό χώρο είτε σε δρόμους και πορείες είτε σε πανεπιστήμια και σχολεία. Εκεί λοιπόν οι «αντιφάδες» παίρνουν κάποια καλά μαθήματα από διαφορετικούς πολιτικούς χώρους αφού όλοι πλέον αναγνωρίζουν την προέλευση τους και την πραγματική τους ταυτότητα.Στο παρελθόν αντιμετωπίσαμε και σε προσωπικό επίπεδο πολλές φορές την παρακρατική δράση της «αντίφα» και καταλήξαμε στο συμπέρασμα αυτό :
Η οργανωμένη δράση ενάντια σε τέτοιες ομάδες , το ξεμπρόστιασμα των ανθρώπων που τους οργανώνουν τους χρηματοδοτούν και τους καθοδηγούν φέρνει αποτελέσματα. Η λογική ότι «δεν ασχολούμαστε μαζί τους» και ότι δεν αποτελούν αντίπαλο είναι λανθασμένη. Η λογική της τήρησης χαμηλών τόνων αποθρασύνει τα παρακρατικά ερπετά που λέγονται αντιφά….
Κάποιοι χαρακτήρισαν αυτή την πρόσφατη επίθεση γενικά «αριστερή βία». Πέρα από το ότι η γενίκευση αυτή θυμίζει εθνικόφρονες της δεκαετίας του ’50 αφού όλους τους βλέπουν είτε ως δεξιούς ( άρα πατριώτες σύμφωνα με αυτούς ) είτε αριστερούς ( προδότες πάλι σύμφωνα με αυτούς ) ας μας εξηγήσουν από πού προερχόταν για παράδειγμα η επίθεση το ’99 εναντίον υπερηλίκων Σταλινικών στην Καισαριανή όταν ομάδα «αντιφάδων» επιτέθηκε με σιδερολοστούς σε 90 χρόνους γέρους…ακόμα τις καθημερινές επιθέσεις και απειλές εναντίον ανθρώπων της Πατριωτικής Αριστεράς.. και άλλα πολλά γεγονότα που δεν χρειάζεται να αναφερθούν.
Άρα η βία αυτή δεν είναι απλά «αριστερή» αλλά βία προερχόμενη ξεκάθαρα από κρατικές δομές και υπηρεσίες που στρατολογούν και επιδιώκουν δολοφονίες και μελλοντικά προβοκάτσιες και αλληλοσυγκρούσεις ανάμεσα σε επαναστατικούς χώρους και επαναστατικές νεολαίες με σκοπό την αλληλοεξόντωση τους.Φυσικά η λεγόμενη δράση της «αντίφα» δεν μένει αναπάντητη. Πέρα από τις δυναμικές δράσεις Ε/Σ και Εθνικοεπαναστατών κατά καιρούς έχουν υπάρξει αντιδράσεις και από τον λεγόμενο Σταλινικό χώρο είτε σε δρόμους και πορείες είτε σε πανεπιστήμια και σχολεία. Εκεί λοιπόν οι «αντιφάδες» παίρνουν κάποια καλά μαθήματα από διαφορετικούς πολιτικούς χώρους αφού όλοι πλέον αναγνωρίζουν την προέλευση τους και την πραγματική τους ταυτότητα.Στο παρελθόν αντιμετωπίσαμε και σε προσωπικό επίπεδο πολλές φορές την παρακρατική δράση της «αντίφα» και καταλήξαμε στο συμπέρασμα αυτό :
Η οργανωμένη δράση ενάντια σε τέτοιες ομάδες , το ξεμπρόστιασμα των ανθρώπων που τους οργανώνουν τους χρηματοδοτούν και τους καθοδηγούν φέρνει αποτελέσματα. Η λογική ότι «δεν ασχολούμαστε μαζί τους» και ότι δεν αποτελούν αντίπαλο είναι λανθασμένη. Η λογική της τήρησης χαμηλών τόνων αποθρασύνει τα παρακρατικά ερπετά που λέγονται αντιφά….
υ.γ. Αξίζει να σημειωθεί οτι στα γεγονότα στην Αμάρυνθο Ευβοίας κάποιοι απο αυτούς που έδωσαν ενα καλό μάθημα στην "αντίφα" μαζί με τους Έλληνες κατοίκους ηταν και Βούλγαροι μετανάστες....