Το «φαιοκόκκινο» εκδοτικό γεγονός της χρονιάς από τις εκδόσεις «Λόγχη»: «Η διάλυση του συστήματος», του Franco Freda (μετάφραση: Βλάσης Βρανάς, πρόλογος: Κωνσταντίνος Μποβιάτσος)


2103611590

info@logxi.com



από τον πρόλογο του βιβλίου «Η διάλυση του συστήματος»

Το 1969 κυκλοφόρησε στα βιβλιοπωλεία της Ιταλίας ένα έργο ριζοσπαστικό και επαναστατικό για τα συντηρητικά ακροδεξιά δεδομένα της εποχής, του στυγνού και ξερού αντικομουνισμού. Πρόκειται για το έργο, σταθμό του Franco Freda, «Η διάλυση του συστήματος», που επηρέασε σημαντικά τους νεαρούς νεοφασίστες εκείνων των χρόνων και τάραξε πάρα πολύ τα πολιτικά νερά των ριζοσπαστικών κινημάτων, αλλά κυρίως τους βολεμένους πατριώτες στις τάξεις του MSI.

Σύμφωνα με την θεωρία του Freda, το αποτέλεσμα της ευρωπαϊκής ανάπτυξης είναι ο καπιταλιστικός - αστικός κόσμος, που διέπεται από τον οικονομικό παράγοντα και από την αρχή της εκμετάλλευσης του ανθρώπου από τον άνθρωπο.

Σε αυτό το πλαίσιο, η ύπαρξη της αστικής τάξης θα εξαρτιόταν από την επιβίωση του ίδιου του κρατικού συστήματος, από το οποίο θα αντλούσε τροφή και προστασία. Απέναντι σε αυτόν τον εκφυλισμό ο Freda ήλπιζε στη συγκρότηση ενός Λαϊκού Κράτους, πολύ παρόμοιου με αυτά του λεγόμενου πραγματικού σοσιαλισμού. Στην εξωτερική πολιτική, το νέο κράτος θα έπρεπε να είχε καταγγείλει το Ατλαντικό Σύμφωνο, να σπάσει τις συμμαχίες με τις «υπερεθνικές νεοκαπιταλιστικές δομές» και να συνάψει συνθήκες με «τα πραγματικά αντικαπιταλιστικά κράτη».

Ο Freda λοιπόν θεώρησε την ολοκληρωτική ανατροπή του υπάρχοντος πολιτικού συστήματος μέσω μιας «γρήγορης δράσης» που θα οδηγούσε στην «επιτάχυνση της αιμορραγίας» και, ως εκ τούτου, στο «θάψιμο του πτώματος». Σε αυτό το πλαίσιο - στο οποίο η επίθεση κατά της αστικής κοινωνίας ήταν αναπόσπαστο μέρος της νεοφασιστικής κουλτούρας όπως ήταν και της φασιστικής - η πρωτοτυπία της προσέγγισης του Freda εξαρτιόταν επίσης από τη θεωρητικοποίηση του λεγόμενου «επαναστατικού ενιαίου μετώπου».

Αυτό δεν πρέπει να γίνει κατανοητό ως απλή θεωρητική υπόθεση, αλλά ως μια συγκεκριμένη στρατηγική πρόταση. Έτσι, σφυρηλατώντας «πολιτικούς στρατιώτες» στους οποίους «η αγνότητα δικαιολογεί κάθε σκληρότητα και η αδιαφορία κάθε πονηριά», θα πρέπει να δημιουργηθεί μια επιχειρησιακή μονάδα με όλες τις αντισυστημικές δυνάμεις των λεγόμενων ακροδεξιών και ακροαριστερών δυνάμεων.

«Η διάλυση του συστήματος» φανερώνει μια διαίσθηση που έχει αναπτυχθεί από τον συγγραφέα στην πολιτική πρακτική όχι λιγότερο από ό,τι στο εκδοτικό έργο: τη δυνατότητα αντιστροφής της τάσης φθοράς της Δύσης, αποκατάστασης του αέρα Gestalt μέσω της αποσύνθεσης του πολιτισμού του Τρίτου Κράτους.

Ορίζοντας τον εαυτό του ως «ναζιμαοϊστή», ο Freda κατηγορήθηκε επίσης για υποκίνηση φυλετικού μίσους. Εξαιρετικός θεωρητικός και δηλωμένος αντιακαδημαϊκός, στο βιβλίο που θα διαβάσετε με προσοχή θεωρητικοποιεί τον αριστοκρατικό κομμουνισμό και το Μανιφέστο της Ομάδας του, στο οποίο θέτει τις συντεταγμένες της σκέψης του.

«Είμαστε: κατά των πολιτικών κομμάτων. Από τα σημερινά πολιτικά κόμματα εμφανίζονται μόνο πολιτικές θέσεις στο σούρουπο, που μπορούν μόνο να αποτελέσουν το στήριγμα για την επιτυχία των ολιγαρχικών ομάδων που σίγουρα δεν παρεμβάλλονται στον γενικό τρόπο ύπαρξης μας.

Είμαστε αντιδημοκρατικοί: τα φετίχ των καπιταλιστικών και μπολσεβίκικων δημοκρατιών είναι υπεύθυνα για την κατάρρευση των πολιτικών αξιών και για το ηθικό τραύμα που έχει διαλύσει τα άτομα, αποξενώνοντάς τα από την οργανική ζωή του κράτους. 

Είμαστε ενάντια σε ορισμένες εξάρσεις του εθνικισμού, οι οποίες πιστεύουμε ότι έχουν συντρίψει το ενιαίο υπόστρωμα του δυτικού πολιτισμού στις ιστορικές τους επιπτώσεις.

Είμαστε αντι - αστοί: η αστική τάξη, κατανοητή ως ψυχική κατάσταση και οικονομική προοπτική του κόσμου, είναι πρωταρχικά υπεύθυνη για αυτό το κλίμα που διαλύεται […] 

Είμαστε υπέρ ενός τρόπου ζωής που κανένα κόμμα δεν μπορεί να μας δώσει. αλλά μόνο μια τάξη ιδεών, μια διαφοροποιημένη ενότητα περιπτώσεων, η συναγωνιστικότητα (cameratismo) στον αγώνα ενάντια σε ένα ελαττωματικό σύστημα. 

Είμαστε υπέρ μιας αριστοκρατίας που είναι μια ριζική απόρριψη του μοντέλου της ισότητας. Έχουμε μια ιεραρχική και οργανική προοπτική […] 

Είμαστε υπέρ των πολιτισμών της Ευρώπης και της Δύσης, με τους Μύθους και τις Παραδόσεις τους, πέρα από τον εγωισμό και τους στείρους επαρχιωτισμούς στους οποίους καταλήγει η σημερινή εθνικιστική νοοτροπία.

Είμαστε υπέρ μιας παραδοσιακής αντίληψης ύπαρξης στην οποία οι εξοργισμένες και ανώμαλες προτάσεις της κοινωνίας και της οικονομίας δίνουν τη θέση τους σε ηρωικές αξίες του πνεύματος που νοούνται ως Τιμή, Ιεραρχία, Πιστότητα.»

Η λέξη disintegrazione, σημαίνει μια πιο «σκληρή και βίαιη διάλυση» του συστήματος

74 σχόλια:

  1. Ο ανώνυμος σχολιαστής που επιμένει να γράφει για τον Ιππέα - για μια ακόμη φορά - σε ανάρτηση που δεν έχει καμιά σχέση με το εν λόγω πρόσωπο, καλό θα είναι να γνωρίζει τις απόψεις της σ.ο. πριν βγάλει ετυμηγορία μέσω του διαδικτύου. Δεν θα αναλωθεί ο σχολιασμός σε γεγονότα του indymedia που ουδεμία σχέση έχουν με το βιβλίο του Franco Freda. Για περισσότερα στην ηλεκτρονική διεύθυνση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιχάλης8/5/22 3:05 μ.μ.

      Δηλαδή θα έχει βουίξει ο χώρος για την ανάρτηση στο Indymedia και εμείς εδώ θα παίζουμε τους ανήξερους;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος8/5/22 3:25 μ.μ.

      Nαι μαυρε κρινε εσύ ποτέ δεν δημοσιεύεις ασχετα σχόλια..

      Διαγραφή
    3. Τα γεγονότα του indymedia είναι πολύ σημαντικά καθώς δημοσιεύονται φωτογραφίες συναγωνιστών. Διαφωνώ σε πολλά μαζί τους αλλά δεν θα μείνω άπραγος όταν παγιδεύονται και δίνονται βορά στους άπλυτους. Ο χώρος πρέπει να τους στηρίξει και οι ιδεολογικές διαφορές να μπουν στην άκρη.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος9/5/22 3:18 μ.μ.

      Διάλεξαν να απομονωθούν απο τον χώρο και την αυτονομία και να συνταχθούν μαζί του. Καλά να πάθουν, όπως στρώσεις έτσι θα κοιμηθείς. Όλα αυτά τα χρόνια έβγαζαν χολή για τον χώρο στις εκπομπές του, γεμάτοι ειρωνεία και σπόντες. Να μην κλαίγονται τώρα που την πάτησαν.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος9/5/22 3:36 μ.μ.

      Συγχαρητήρια στον Μαύρο Κρίνο που δεν επιτρέπει άσχετα σχόλια κάτω από την ανάρτηση για το βιβλίο του Franco Freda.

      Διαγραφή
    6. Αν σβηστούν θα θεωρηθεί ως διάθεση απόκρυψης. Αν δεν σβηστούν τάση για ίντριγκα. Καιρός να αποφασίσετε.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος9/5/22 3:53 μ.μ.

      Δεν φοβάσαι μήπως σου κάνει αφιέρωμα στην πινακοθήκη του?

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος9/5/22 4:02 μ.μ.

      Λαγός την φτέρη ήτριβγε, κακό της κεφαλής του

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος9/5/22 5:16 μ.μ.

      Εσύ επέλεξες πάντως

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος8/5/22 12:52 μ.μ.

    Αυτοί οι, συνήθως, διατεταραγμένοι ...διαμαρτυρόμενοι δεν έχουν συνειδητοποιήσει ότι υπάρχουν, λόγω της τ ά ξ ε ω ς του σύμπαντος το οποίο έχει απαρέγκλιτους νόμους που αποτρέπουν, π.χ., μια σύγκρουση πλανητών με ανείπωτες συνέπειες. Δεν μπορούν καν να εννοήσουν ότι το αιώνιο ε ύ τ α κ τ ο, αρμονικό και συμμετρικό σύμπαν, προκειμένου να ανεχθεί τις εφήμερες υπάρξεις τους έχει εγκαθιδρύσει ένα απαραβίαστο πλαίσιο λειτουργίας μέσα στο οποίο προσαρμόζεται το κάθε τι ώστε να μπορεί να υπάρχει. Έτσι, λοιπόν, η τ ά ξ η ανάγεται σε προϋπόθεση υπάρξεως, ενώ η απουσία της σημαίνει αφανισμό. Πέραν αυτών, η διανοητική τ ά ξ η σε κάθε άνθρωπο αναδεικνύεται σε ευεργέτη πνευματικής υγείας, όπως μας ενημερώνουν ακόμη και πρόσφατες επιστημονικές μελέτες οι οποίες "υποσκελίζονται" από την ειδεχθή δημοσιογραφία των εγκληματικών πρωτοσέλιδων των, συγχρόνων, α τ ά κ τ ω ν κοινωνιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος9/5/22 6:34 μ.μ.

      Τι εννοεί ο στοχαστής;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/5/22 7:54 μ.μ.

      Δεν είμαστε δωδεκάχρονα για να μη καταλαβαίνουμε τι ρόλο παίζει αυτό το ιστολόγιο ο κ. Καλέντζης και οι συνεργάτες του και έχουμε υπόψη την πρώτη δημόσια εμφάνιση του Ελληνικού Εθνικού Κοινωνικού Καθιδρύματος πολύ πριν γίνει ιστολόγιο από τη δεκαετία του 90. Αυτό το ρόλο τον επικροτούμε και συγχαίρουμε όλους όσους φροντίζουν να προστατεύουν τις Αξίες της πλατωνικής Πολιτείας στη σύγχρονη Ελλάδα με ότι αυτές σημαίνουν και αναμφισβήτητα το ότι ο κ. Καλέντζης μέσα από τις φυλακές κατάφερε να μας ανοίξει τα μάτια γιο τον χαφιέ Πλεύρη εξουδετερώνοντας τον και από την πολιτική δια παντός μάλιστα είναι προσφορά που τον κάνει να διακρίνεται στον εθνικό χώρο. Όμως θα συμφωνήσω με σχολιαστή άλλης ανάρτησης και θα κακίσω τον κ. Καλέντζη που δεν καταδέχεται να ηγηθεί αυτού του χώρου και αρκείται στο ρόλο να δείχνει από την αφάνεια τους εγκάθετους που το σύστημα και οι υπηρεσίες του σπρώχνουν στο χώρο αυτό (Δεν θα ήταν καλύτερα κ. Αριστοτέλη Καλέντζη να είσαι το κεφάλι του εθνικού χώρου που μπορείς να είσαι ακόπιαστα κα να κατευθύνεις τον κόσμο του όπως μπορείς να το κάνεις ανά πάσα στιγμή; Γιατί θα πρέπει όλα αυτά τα σκουπίδια που τον λυμαίνονται να τον κρατούν υποχείριο του συστήματος και διαλυμένο; Όλοι εκτιμούμε τη προσφορά σου στο πολιτισμό διδάσκοντας πολεμικές τέχνες και μάλιστα δωρεάν αλλά σαν το εθνικό καθήκον δεν είναι τίποτα παραπάνω. Εμπρός λοιπόν βγες μπροστά.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος10/5/22 11:00 μ.μ.

      Ο Τέλης δεν δίνει απλά παράσταση. Χολιγουντιανή παραγωγή έχει στήσει.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος10/5/22 11:47 μ.μ.

      Ο μοναδικός Έλλην επαναστάτης έχει βγει μπροστά από τον Μάρτιο όταν διοργάνωσε το 1 εθνικοσοσιαλιστικό συνέδριο στην Ελλάδα. Πρέπει να στηρίξουμε την προσπάθεια που καταβάλει χωρίς καθυστέρηση ΟΛΟΙ.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος11/5/22 10:06 π.μ.

      Πολύ σωστά! Είναι επιτακτική ανάγκη ο Αρ.Κ. να βγει μπροστά και να ηγηθεί. Τα 72 του χρόνια, η ευγενής του καταγωγή, η υψηλή αισθητική του βίου του, και το αδαμάντινο ήθος αποτελούν εχέγγυα μεγάλης πορείας. Στα συν του εν λόγω συναγωνιστή, η οικονομική του άνεση, που του δίνει το ελεύθερο για απρόσκοπτο πολιτικό αγώνα, αφού δεν χρειάστηκε να δουλέψει για τα προς το ζην.

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος8/5/22 5:05 μ.μ.

    Αυτός που εμμένει στο πρόσωπο του ιππέα, δεν είναι άλλος παρά ο ίδιος. Συνέχεια φυτεύει το όνομα του σε σχόλια, άσχετα με την ανάρτηση, ώστε να γίνεται μπάχαλο. Απορώ γιατί συντηρείτε αυτή την κατάσταση, ενώ ξέρετε περί τίνος πρόκειται, εκτός αν θέλετε να εμφανίζεται ίντριγκες στο ιστολόγιο σας. Τηρήστε επιτέλους τους κανόνες που επικαλείστε συνεχώς. Παρακαλώ να δημοσιευθεί το σχόλιο μου και σταματώ εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος8/5/22 6:21 μ.μ.

      Χωρίς ιδιαίτερη ομορφιά, η κίσσα, είναι κι αυτή ένα συμπαθέστατο πτηνό το οποίο με την συμπεριφορά του μας διασκεδάζει, έτσι όπως θέλγεται με άχρηστα, για την ίδια, αντικείμενα τα οποία αρπάζει με το ράμφος της μόνο και μόνο επειδή ...γυαλίζουν! Η λάμψη και μόνον αποτελεί για την κίσσα δόλωμα ...αρπαγής και, φυσικά, το πτηνό δεν μπορεί να αντιληφθεί ούτε το σκεπτικό, ούτε τις διαδικασίες κατασκευής του λάμποντος αντικειμένου το οποίο άλλοι δημιούργησαν! Και το ποθεί ανεξαρτήτως εάν της είναι κατανοητό και χρήσιμο, ή όχι!

      Ομοίως και κάποιοι ανόητοι επιθυμούν να σφετερίζονται ακατανόητα κι άχηστα, γι΄ αυτούς πράγματα ή και Ιδέες, νομίζοντας ότι αυτά τους προσδίδουν αίγλη ή κύρος που στερούνται και που ουδέποτε θα αποκτήσουν!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος9/5/22 11:38 π.μ.

      Ο συντάκτης του παραπάνω σχολίου είναι εκτός θέματος, προσπαθεί εκ νέου να θολώσει τα νερά και να διασκεδάσει τις εντυπώσεις.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος9/5/22 3:14 μ.μ.

      Κρίμα που οι αφελείς ιθαγενείς δεν αντελήφθησαν ότι οι Μαορί δεν συγκινούνται από την "Τζιοκόντα", αλλά πιο κρίμα που δεν μπορούν να συναισθανθούν ότι δεν έχουν καμία σχέση με τον ...Leonardo da Vinci, αλλά το πολύ - πολύ με κανα-βίντσι μεταφοράς δεματιών με λαχανίδες!

      Κατανοούμε, δε, απολύτως την δυσκολία της κίσσας να αντιληφθεί την Αξία των πραγμάτων αρκούμενη στην λάμψη τους, διότι, διαφορετικά θα ήταν ...αετός και ξέρουμε πολύ καλά ότι τα πλάσματα γεννιούνται και δεν γίνονται, λόγος, άλλωστε, για τον οποίον δεν προσπαθούμε να πείσουμε κανέναν και για τίποτε!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος9/5/22 3:27 μ.μ.

      κουραστικός και λίγος. γέρασες και μυαλό δεν έβαλες. είχες πολλές δυνατότητες αλλά δεν ήθελες να παίξεις κύριο ρόλο. κατάντησες κομπάρσος και περίγελος. κρίμα ακολούθησε τον ρόλο του Μισίμα αν θέλεις να αφήσεις μια ελάχιστη παρακαταθήκη

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος9/5/22 3:57 μ.μ.

      Ενδιαφέρουσα η αλληγορία με την κίσσα, μάλλον κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος9/5/22 9:23 μ.μ.

      Αυτοί που τον αποκαλείτε βαρετό και λίγο πρέπει να το ξανασκεφτείτε . Μέσα σε λίγες μέρες έκανε τους πάντες να συζητούν για την ένωση δυνάμεων του ίδιου με τον Περίανδρο και το Γκέκα, διοργάνωσε συγκέντρωση, ανέβασε στο indy όσους πήγαν στη συγκέντρωση, άρχισε την ένωση των δικών του με τους Περιανδρικούς αφού είδε ότι ο Γκέκας αποστασιοποιήθηκε, καθάρισε τη σβουνιά από τα άλογα, έγραψε διακόσια σχόλια με διαφορετικά ψευδώνυμα. Αν αυτό κάποιοι το βλέπουν βαρετό έχουν υπερβολικές απαιτήσεις. Εγώ βλέπω έναν showman σε μεγάλη φόρμα να παρουσιάζει υπερπαραγωγές.

      Διαγραφή
  4. Για να μην υπάρχουν παρερμηνείες από ανώνυμους σχολιαστές που επικαλούνται ανάμεσα σε άλλα και την τήρηση των κανόνων: άρθρα και σύνδεσμοι που παρέχουν φωτογραφίες ή βιογραφικά αγνώστων ή γνωστών εθνικιστών/εθνικοσοσιαλιστών/φασιστών από ιστότοπους με ύποπτο παρελθόν δεν πρόκειται να δημοσιευθούν. Τα παράπονα σας μπορείτε να τα κάνετε και στον διαχειριστή γνωστού ιδρύματος ο οποίος διαθέτει μέιλ και κινητό. Είναι περίεργη αν όχι σκοτεινή αυτή η παράλληλη δημοσίευση ανακοινώσεων πριν από εκδηλώσεις του χώρου ή αμέσως μετά. Το ίδιο συνέβη και στην εκδήλωση για ένα βιβλίο σχετικά με τον Έβολα που παρουσιάστηκε στην καρδιά των Εξαρχείων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος8/5/22 5:54 μ.μ.

      Τι περιεργο ρε μαυρε κρινε, είναι απλά τα γεγονότα, κάθε φορά μετα τις συναντήσεις του με συγκεκριμένη ομάδα ανεβαίνουν πληροφοριες τους στο νημα του ιντι. Τώρα εαν θες να παριστανεις τον ανηξερο η τον διπλωμάτη ειναι δικό σου θεμα. Η αναρτηση είναι εκει και μπορει καποιος να την δει απο την αρχή.

      Διαγραφή
    2. Σε μια ανάρτηση που έχει σχέση με ένα βιβλίο υπάρχει πληθώρα άσχετων σχολίων τα οποία δημοσιεύτηκαν στο σύνολο τους, πλην ενός που ήταν υβριστικό για πρόσωπο συλλογικότητας γνωστής σε όλους. Δεν θα γίνει ο σχολιασμός μέσο μετάδοσης από συνελεύσεις αγνώστων προσώπων σε εμάς αλλά και ευρύτερων πληροφοριών με μόνους κερδισμένους τους αντιφα και το κράτος. Οφείλουν όσοι συμμετείχαν στην εν λόγω συγκέντρωση - αν ενοχλούνται από την δημοσιοποίηση των προσώπων τους δίπλα σε μια αναφορά όπου παρουσιάζονται γνωστά κειμήλια - να αντιδράσουν οι ίδιοι. Πολλές φορές έχουμε αναφερθεί σε συγκεκριμένα πρόσωπα και στις τακτικές τους. Κάποιοι κρυπτόμενοι πίσω από ιδεοληψίες και κυρίως από το 2003 και μετά αναπαράγουν λάσπη και συκοφαντίες για το σύνολο των συναγωνιστών. Κάποιοι όχι μόνο δεν έλαβαν υπόψιν τις όποιες δημοσιεύσεις των ανθρώπων που γνώριζαν λεπτομέρειες, αλλά τους προώθησαν σε ένα ευρύτερο πλαίσιο. Ας τους κρίνουν αυτοί που συμμερίζονται τις απόψεις τους και προβάλλουν τις θέσεις τους. Η σ.ο. αρνείται να δημοσιοποιήσει συνδέσμους παρακρατικών μέσων "αντιπληροφόρησης" ή να διαφημίσει σάιτ άεργων που επιδοτούνταν κατά καιρούς από πρεσβείες, την αυτοδιοίκηση της δεξιάς και τις εφημερίδες της άκρας δεξιάς.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος9/5/22 10:45 π.μ.

      Άσε την κριτική σε τρίτους Μαύρε Κρίνε. Πού είναι η αυτοκριτική σου όταν τον είχες βιτρίνα στην σελίδα σου, του δημοσίευες άρθρα και του έπαιρνες συνεντεύξεις? Τότε ήταν καλός και ωραίος?

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος9/5/22 11:35 π.μ.

      Βρωμάει πολύ πουστιά η κατάσταση

      Διαγραφή
    5. επειδή το υφάκι που έχεις είναι εμμονικό εδώ και καιρό καλύτερα να το αλλάξεις. δεν υπάρχει καμιά διάθεση απολογίας για τον εν λόγω. αυτοκριτική έχει γίνει δημοσίως. γράψε και ένα άρθρο να σου πάρουμε και μια συνέντευξη αφού έχεις παράπονο.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος15/5/22 4:59 μ.μ.

      Η αυτοδιοίκηση της ΝΔ χρηματοδότησε τον Ιππέα; ποτε έγινε αυτό;

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος8/5/22 6:05 μ.μ.

    Γίνεται να υμνολογείτε επαναστάτες γειτονικών χωρών και να μην αναφέρεστε σε αλύγιστους Έλληνες αγωνιστές που νίκησαν τη δημοκρατία στο κάτεργο των φυλακών?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος9/5/22 10:41 π.μ.

      Κλαει και οδυρεται η ηττημενη δημοκρατια

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος9/5/22 3:17 μ.μ.

      Αλύγιστος το εννοείς μεταφορικά ή κυριολεκτικά;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος9/5/22 3:46 μ.μ.

      Άστα.. Μην τα ρωτάς...

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος9/5/22 6:32 μ.μ.

      Εντάξει μη λέμε κι ότι θέλουμε

      Διαγραφή
    5. Εεε παρακαλω; που ; ποιοι; ποτε;

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος9/5/22 9:11 π.μ.

    Ήταν αναμενόμενο, όσοι μπλέκουν με τον .... καταλήγουν ή στο indymedia ή στην γαδα. Ας πρόσεχαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος9/5/22 9:16 π.μ.

    Απο την 1η Μαίου έχουν διαρρεύσει πληροφορίες σε ομάδες στο facebook σχετικά με τους προσκεκλημένους στην συνάντηση. Ξαφνικά έγινε ανάρτηση στο Athens Indymedia όπου αποκαλύπτονται πρόσωπα που συμμετείχαν στην εκδήλωση ακριβώς όπως έγινε και στο παρελθόν. Είναι τυχαίο που όσοι συναντώνται με τον .... έχουν τις φωτογραφίες τους δημοσιευμένες στην σελίδα του και μετά στο Indymedia?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος9/5/22 12:34 μ.μ.

    Κατά καιρούς προκύπτουν ορισμένα σχόλια τα οποία αναφέρονται ή απευθύνονται στον συναγωνιστή Α.Κ. με τρόπο περιπαικτικό, υποτιμητικό ή και εμφανώς προσβλητικό.

    Δεν γνωρίζω προσωπικά τον κύριο, ξέρω όμως τη δημόσια ιστορία και παρουσία του, καθώς και το γεγονός ότι χαίρει γενικώς εκτίμησης, ακόμη και από πολιτικούς αντιπάλους του.

    Ένα άνθρωπος ο οποίος καταδικάστηκε σε πολύχρονη φυλάκιση για τις ιδέες του και υπέμεινε το βάρος όλων αυτών των χρόνων χωρίς να κάνει τις "απλούστατες" ενέργειες που θα τον γλίτωναν, δεν μπορεί παρά να είναι άξιος σεβασμού.

    Και ο σεβασμός που του οφείλεται είναι τελείως άσχετος με το εάν κάποιος διαφωνεί ιδεολογικά μαζί του, εκνευρίζεται από τον τρόπο δημόσιας έκφρασής του, τον αντιπαθεί για οιονδήποτε λόγο, ή θεωρεί ότι δημιουργεί προβλήματα.

    Είναι προφανές (όχι για όλους, βέβαια) ότι οποιαδήποτε ελαφριά, περιπαικτική ή προσβλητική αναφορά σε ένα τέτοιο πρόσωπο είναι αήθης, κακόγουστη και εξόχως... πληκτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος9/5/22 3:39 μ.μ.

      12:34, ξέχασες να αναφέρεις πως δεν είσαι εθνικοσοσιαλιστής, φασίστας ή πλατωνιστής. Επίσης άλλαξε λίγο το τροπάρι περί βαρεμάρας και πλήξης, σε ξεσκεπάζει και 10χρονο παιδί πια !

      Διαγραφή
    2. Γ. Σαιντ9/5/22 4:11 μ.μ.

      Είναι προφανές ότι κάποιος/οι επιχειρούν να παίξουν μαζί σας (κύριοι της σ.ο. και λοιποί σχολιαστές). Επειδή το ύφος μου δεν αντιγράφεται, αντέγραψε/αν όλη την ανάρτησή μου. Απλώς βλακώδες και... βαρετό!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος9/5/22 4:44 μ.μ.

      Ο τρόπος σκέψης σας είναι τετράγωνος και δεν αφήνει κανένα ερωτηματικό, μακάρι τον ίδιο τρόπο σκέψης να είχαν και τα ζώα εδώ μέσα που έκαναν το θέμα τσίρκο

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος9/5/22 4:59 μ.μ.

      Ε​​χει κατακλυσθεί η ελλαδική ακροδεξιά με ανθρωπόμορφα σκύβαλα που φιλοδοξούν να μας προσελκύσουν γύρω τους νομίζοντας ότι ο βόθρος χρήζει διογκώσεως αντί αποξηράνσεως! Εντρεπόμενοι να υπογράψουν επωνύμως τις όποιες ανοησίες τους και, πολύ περισσότερο, αισχυνόμενοι να εμφανίσουν το πρόσωπό τους το οποίο αποκρύπτουν με φλουταρίασματα και λοιπούς … «φερετζέδες» της τεχνολογίας, καταδύονται σε αβύσσους ανοησίας δια αθλίων διαδικτυακών σχολίων συμβάλλοντας στην, συνακόλουθη παντοδαπή κατερείπωση των ήδη ερειπίων της, πάλαι, Αισθητικής της κοινωνίας των γραικύλων ως γνήσια παράγωγά της. O Eθνικοσοσιαλισμός, όπως και ο Φασισμός, ως λαμπρές και τεράστιες κοσμοθεάσεις, είναι φυσικό, μεταξύ ομοίως λαμπρών και τεράστιων νοών, να προσελκύουν και άφωτα ασήμαντα ανθρωπάρια τα οποία θέλγονται από το μεγαλείο των εν λόγω κοσμοθεάσεων και θέλουν να "κλέψουν" λίγο από αυτό ώστε να αναπληρώσουν τα δικά τους υπαρξιακά κενά.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος9/5/22 7:07 μ.μ.

      Ευγνόμωνες ευχαριστίες προς το καθόλα φίλτατο Γ. Σαιντ για την παρέμβασή του. Αν κάποιος επιθυμούσε να γνωρίσει από κοντά όλη την νεοελληνική βλακεία και υπεροψία ποιο πιστεύετε ότι θα ήταν το καταλληλότερο μέρος να τον στείλετε; Προφανώς στο παρόν ιστολόγιο! Ωστόσο, όσοι παροικούντες περί την τραγελαφική νεογραικύλικη πραγματικότητα, πίσω από αυτές τις αλανικές ή, μάλλον, αλανιάρικες συμπεριφορές δεν βλέπουμε μεμονωμένα άτομα ή γκρούπες αλλά το ίδιο το κράτος. Συνεπὠς δεν σκοπεύουμε να αναλύσουμε τις ανοησίες διαφόρων προσώπων καθώς θα καταλήγαμε να συγγράψουμε την ...Μαχαμπαράτα της ηλιθιότητος.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος9/5/22 7:17 μ.μ.

      Κε Σαιντ, κρατάτε και από τον γνωστό μαρκήσιο εκτός από την παλαιά ευγενή βυζαντινή φάρα των Kalenzi; Όχι τίποτε άλλο μην μπερδευτούν τα οικόσημα σας.

      Διαγραφή
    7. Γ. Σαιντ10/5/22 12:14 π.μ.

      Ο Φράνκο Φρεντα (στον οποίο ήταν αφιερωμένη η αρχική ανάρτηση προτού παρεκτραπεί από τον συνήθη καφενειοκαυγά), ο Ράουτι, ο Έβολα, όπως και οι άλλοι σημαίνοντες νεο- και παλαιο-φασίστες διανοούμενοι, πρόταξαν ένα ήθος, ένα ύφος και μια αισθητική που χαρακτηρίζουν τον "ανώτερο άνθρωπο", συγχρόνως όμως διαμόρφωσαν και μια θεωρία του φασισμού ικανή να αντιπαρατεθεί ιδεολογικά και φιλοσοφικά στις πιο προωθημένες εκδοχές της φιλελεύθερης και αριστερής διανόησης.

      Σε τούτη τη χώρα όλα αυτά είναι ψιλά γράμματα, αχρείαστες και ενοχλητικές λεπτομέρειες. Ο "χώρος" σας, αγαπητοί κύριοι, έχει ανέκαθεν μια αυθόρμητη, εγγενή ροπή στη σκαιά προβοκάτσια, τον λεκτικό και φυσικό "τσαμπουκά", και το πολύ-πολύ σε μερικούς κλισέ μύθους. Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα και αποδεικνύεται συνεχώς, παρά το αξιοσημείωτο αλλά μάταιο έργο ορισμένων λίγων, στους οποίους αναμφίβολα ανήκει και η σ.ο. του Μαύρου Κρίνου.

      Σχετικά με το πρόσφατο σχόλιό μου για τον Αριστοτέλη Καλέντζη, το οποίο αναπαράχθηκε ως προβοκάτσια παραπάνω, ήταν προφανές (για τους νοήμονες) ότι επ' ουδενί αποτελούσε ιδεολογική ή άλλου είδους υπεράσπιση του εν λόγω κυρίου. Σκοπός μου ήταν να επισημάνω ένα ζήτημα ηθικής τάξης, και τίποτε περισσότερο. Κάποιοι δεν το κατάλαβαν, και κάποιοι άλλοι έκαναν πως δεν το κατάλαβαν. Όπως και να έχει, ο προβοκάτορας αλλά και εκείνοι που ανταποκρίθηκαν στην προβοκάτσια, αποκάλυψαν απλώς τη διανοητική τους ένδεια.

      Και μια συμβουλή προς τους φερέλπιδες είρωνες. Προσέξτε, γιατί η ειρωνεία έχει δύο βασικές προϋποθέσεις: πολύ καλή χρήση της γλώσσας, και ευφυΐα. Εάν λείπει ένα από αυτά, πολλώ δε μάλλον εάν απουσιάζουν και τα δύο, ο wannabe είρων δεν κάνει τίποτε άλλο από το να προδίδει την ανεπάρκειά του.

      Yours Sincerely

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος10/5/22 12:40 μ.μ.

      Mr cent,

      Τον Καλέντζη τον υπερασπίζεστε αλλά δεν τον ξέρετε, υμνείτε τον Ράουτι τον Έβολα αλλά δεν είστε φασίστας-ε/σ, με τον πληβειακό χώρο δεν ασχολείστε αλλά γράφετε συνεχώς, μήπως να to κοιτάξετε σε κανέναν ψυχίατρο;

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος10/5/22 12:43 μ.μ.

      Σύμφωνώ και επαυξάνω με το συμπέρασμα του Γ. Σαιντ. Πάνω από όλα πρέπει να μπαίνουν τα ζητήματα ηθικής τάξης. Ο συναγωνιστής που ίδρυσε το καθίδρυμα είναι το πιο πετυχημένο παράδειγμα πλατωνικού τρόπου ζωής με ηθικές βάσεις.

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος10/5/22 6:47 μ.μ.

      Πολύ κουραστικά τα πλακώματα των ακροδεξιών όπου συναντηθούν στο ίντερνετ. Αμέτρητες μονοψήφιες ομαδούλες, ηγετίσκοι της πλάκας και παράγοντες ούτε καν του εαυτού τους, βγάζουν ότι χειρότερο μια γυφτιά που λερώνει αυτό που υποτίθεται εκπροσωπούν. Ντροπή ρε ξεπεράσατε και τις πρωινατζούδες του Αντένα κι ύστερα μιλάτε για πούστηδες όταν εσείς είσαστε χειρότεροι κι από τραβέλια. Όταν καμιά γκόμενα δε παίζει στη ζωή σας παίχτε τον μόνοι σας να στανιάρετε. Άντε μη πω.

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος10/5/22 6:55 μ.μ.

      Αξιολογότατε Γ. Σαιντ,

      Οι ολίγιστοι εναπομείναντες Έλληνες είμαστε ευγνώμονες για τις σοφές διδαχές σου προς τις ανελλήνιστες λαότητες που ομνύουν για θρηνητικά φραπεδομπυρομπουζουκοσούβλακα. Ενέσκηψε ω πρεπόζιτε! Οι πλείστες όσες ιδιαιτερότητές σου δικαιολογούν πλήρως την Υψηλή αισθητική του βίου σου.

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος10/5/22 7:04 μ.μ.

      Φίλε Γ. Σαιντ ανάμεσα σε όλα αυτά τα τυχάρπαστα καραγκιοζάκια λάμπει με την περιφρόνηση του προς αυτό τον άρρωστο χώρο ο μόνος που στάθηκε άξιος ΗΓΕΤΗΣ του σύγχρονου Ελληνισμού θυσιάζοντας 12 χρόνια από τη ζωή του στις φυλακές του Καραμανλή χωρίς ποτέ να θελήσει να εξαργυρώσει αυτή τη μοναδική θυσία με οφίκια ο ΗΡΩΑΣ Αριστοτέλης Καλέντζης που έκλεισε τα αφτιά του σε φωνές επί φωνών που του ζητούσαν και του ζητάνε να εμφανιστεί στο πολιτικό προσκήνιο. Μπορεί κάποτε να πρέπει να δώσε λόγο για τη στάση του αυτή όμως κανένας δεν θα ξεχάσει το ηρωικό παράδειγμα της ζωής του και τη σταθερότητα του απέναντι στην ελληνική κοσμοθέαση που όλοι προσπαθούμε να πλησιάσουμε αλλά εκείνος είναι στο πυρήνα της.

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος10/5/22 7:15 μ.μ.

      Κε φωτογράφε - ιππέα, ακολουθήστε την υψηλή αισθητική και τους ευγενείς τρόπους του λόρδου σαιντ, και μην χυδαιολογείτε ! Κρατηθείτε λίγο, φοβούμαι πως το Γκύζη υπερτερεί εντός σας έναντι της Κηφισίας.

      Διαγραφή
    14. Γ. Σαιντ10/5/22 7:15 μ.μ.

      Προς Ανώνυμο 6:55
      Δεν αυταρέσκομαι ακκιζόμενος για την ευφυία μου! Ένας μέσος νους είμαι και τίποτε παραπάνω! Όταν όμως, απλώς, σκέφτεσαι σταθμίζοντας όλες τις παραμέτρους χωρίς παρωπίδες και δεν "σφαλίζεις" το μυαλό σου σε κανένα "συρτάρι", τότε μοιραία, οδηγείσαι σε ορθά συμπεράσματα, κάτι που καταφέρνω κι εγώ σε όλη την διάρκεια του βίου μου κατά κανόνα, διότι το λάθος είναι πάντοτε ανθρώπινο!

      Διαγραφή
    15. Ανώνυμος11/5/22 12:07 π.μ.

      Γ. Σαιντ (the original!)

      Διαγραφή
  9. Σχόλια που είναι υβριστικά ή αφήνουν τα γνωστά υπονοούμενα καλό είναι μην γράφονται κατά επανάληψη. Διαθέτει τηλέφωνο μπορείτε να του πείτε και από κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος9/5/22 3:40 μ.μ.

      Πάντως η μετάβαση από το Καθίδρυμα στην σελίδα σου έγινε ομαλά και αθόρυβα

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος9/5/22 4:00 μ.μ.

      αντί η μομφή να είναι προς τον παμπόνηρο φωτογράφο που συνηθίζει να ανεβάζει τα πρόσωπα των συναγωνιστών χωρίς ποτέ να τους ρωτήσει κάποιοι αναρωτιούνται γιατί δεν φιλοξενείτε εδώ ο σύνδεσμος; είστε ηλίθιοι ή βαλτοί; καλώς δεν ανεβαίνει το λινκ

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος9/5/22 7:30 μ.μ.

      Προτείνω από εδώ και πέρα τον ιππέα να τον αναφέρουμε φωτογράφο. Τίμια δουλειά και συγκαταλέγεται και στις ευγενείς τέχνες, οπότε ο θιγόμενος δεν θα είχε καμία αντίρρηση.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος10/5/22 7:35 μ.μ.

      Η τακτική του κ. Καλέντζη είναι γνωστή. Παραμονεύει σαν το φίδι και παγιδεύει τα ποντικάκια. Μόνο που κάποια ποντικάκια δεν χρειάζονται τον κ. Καλέντζη και παγιδεύονται από μόνα τους. Ηθικό ή ανήθικο αυτή είναι η αλήθεια. Τώρα το πως ο κ. Καλέντζης καταφέρνει πάντα να παρασύρει τα ποντικάκια στο δικό του χώρο στα δικά του νερά για να τα χάψει αυτό είναι άλλο πράμα. Ας μη κάνουμε εχθρούς ακόμα και όταν δεν μπορούμε να κάνουμε φίλους και αυτό είναι το συμφέρον μας. Ας θυμόμαστε ότι τα φίδια είναι ακίνδυνα αν δεν τα ενοχλούμε.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος10/5/22 11:09 μ.μ.

      Το ιστολόγιο του ΜΚ είναι χώρος του ποντικοφάγου κ. ΑΗΚ? Σε περίπτωση που ισχύει κάτι τέτοιο κάτι γνωρίζει ο σχολιαστής που ανέφερε ότι γίνεται πολύ ομαλά η μετάβαση από το ένα ιστολόγιο στο άλλο.

      Διαγραφή
    6. το ιστολόγιο της σ.ο. δεν έχει κάποια σχέση με το Καθίδρυμα και τον Α.Κ.

      Διαγραφή
  10. Δεν υπογράφουν πάντως όλοι ανώνυμα. Κάποιοι φροντίζουν να γράφουν με διακριτό ψευδώνυμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/5/22 12:52 μ.μ.

      μπάρμπα άρχισες να αντιγράφεις σχόλια από περασμένες αναρτήσεις για να εμπεδώσουμε την πλατωνική σου φιλοσοφία?

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/5/22 7:24 μ.μ.

      Νομίζω πως τεχνηέντως η μπάλα πάει στην εξέδρα με αστείους διαξιφισμούς, ενώ υπάρχει σοβαρό θέμα παρακρατικής υφής. Ήδη στο indymedia γράφτηκε και δεύτερο σπιούνικο σχόλιο για συγκεκριμένη ομάδα του χώρου.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος10/5/22 8:50 μ.μ.

      Πρόκειται περί του ίδιου προβοκάτορα που αντέγραψε το σχόλιο του Γιώργου Σαιντ. Κάποιοι από ότι φαίνεται ηδονίζονται με το να συκοφαντούν τον μεγαλύτερο Έλληνα μεταπολεμικό εθνικοεπαναστάτη. Εκτός και αν υπάρχει κάτι πολύ πιο βαθύ και ύποπτο αφού είναι γνωστό ότι ο κύριος Καλέντζης αποτελεί βραδυφλεγη βόμβα για τα θεμέλια του δημοκρατικού κράτους.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος10/5/22 11:04 μ.μ.

      Που το ξέρετε ότι ο Σαιντ λέγεται Γιώργος; Συνήθως υπογράφει με το αρχικό Γ. Τον γνωρίζετε προσωπικά φίλτατε;

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος10/5/22 7:20 μ.μ.

    εύγε σε όσους βοήθησαν στο να βγει αυτό το βιβλίο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος10/5/22 9:27 μ.μ.

    Οσο πιό πολύ γνωρίζω τούς ακροδεξιούς , τόσο περισσότερο συμπαθώ τούς ''απέναντι''....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος10/5/22 9:56 μ.μ.

    κύριε Καλέντζη ισοπεδώσατε το σύμπαν στον εθνικιστικό χώρο, Π....., Δ....., Μ......, Γ....., Μ....., Σ....., Χ....., Κ..... τι να πρωτοθυμηθώ τους φτυαρίσατε και δυστυχώς ο τρόπος που τα δικαιολογείτε δεν αφήνει περιθώριο συζήτησης. Το ερώτημα είναι αν υπάρχει κάτι να αξίζει από την εθνικιστική παράταξη στην Ελλάδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος10/5/22 9:59 μ.μ.

    Τέλη στην σχολή Κάρολος Κουν έπρεπε να έχεις πάει που είχε και επίσημη άδεια από την Βέρμαχτ επί κατοχής. Αν και ναζί θα σου ταίριαζε η σκηνή και τα παρασκήνια των Ιουδαίων αλλά ποτέ δεν είχε σχέση με αυτούς ... ή κάνω λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/5/22 10:49 μ.μ.

      Δηλαδη τι θελετε να πειτε; Οτι ενας Αριστοτελης Καλεντζης, μυστης της Ουγγρικης Εφιποτοξοτικης τεχνης και εκλεκτος μαθητης του Δακαλου Κassai Lajos ξημεροβραδιάζεται στα ιντερνετς, μαγειρευει σχολια οπου ειτε βριζει ειτε εξυμνει τον εαυτο του και στα οποια απαντα ο ιδιος δημιουργωντας τσακωμους και ιντριγκες; Οτι ενας Αριστοτελης Καλεντζης που δινει καθημερινα μαχες για μια Ιδεα Τιτανων βριζει και συκοφαντει προσωπικοτητες του χωρου; Οτι τρολαρει ως νοητικη ασκηση;;;; Και τα υποστηριζετε αυτα με σοβαροτητα δημοσιως;
      Η ΣΟ του ΕΕΚΚ εχει πολλακις δημοσιευσει φωτογραφιες των αριθμων επισκεψεων οι οποιες αποδεικνυουν την εξωπραγματικη επισκεψιμοτητα των αναρτησεων, για ποιον λογο την αμφισβητειτε; Επισης παλι η ΣΟ δημοσιευει τακτικα φωτογραφιες των μηνυματων που λαμβανουν αποδεικνυοντας οτι ειναι ολα αληθινα. Σας καλω να τις εξετασετε μετα προσοχης και μπορειτε να εξαγετε τα συμπερασματα σας.
      Ο συναγωνιστης Αριστοτελης παρα την ηλικια του δεν δικαιουται συνταξης απο το ανελληνιστο ελληνικο κρατος και ειναι αναγκασμενος να εργαζεται ακομη και περαν του συμβατικου 8ωρου για να λυσει το βιοποριστικο του ζητημα. ΠΩΣ θα μπορουσε ανωνυμοι σχολιαστες να ασχολειται τοσο πολυ με τα ιντερνετς οπως χωρις αποδειξεις υποστηριζετε αφου εργαζεται καθημερινα για να βγαλει τα προς το ζην; Κατι τετοιο θα μπορουσε να κανει μονο καποιος συμπλεγματικο αεργος συνταξιουχος που εχει λυσει το βιοποριστικο του προβλημα. Ο Αριστοτελης Καλεντζης εχει ελαχιστο χρονο για ξεκουραση καθως περαν της εργασιας του ασχολειται πληρως εθελοντικα με την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΦΙΠΟΤΟΞΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ της οποιας αποτελει ιδρυτη.
      Δεν ειστε υποχρεωμενοι να σεβεστε την ζωντανη ιστορια του ελληνικου εθνικισμου αλλα τουλαχιστον ας εχετε σοβαρα επιχειρηματα. Εγω παροτι εχω θητευσει διπλα του ως ασκουμενος εφιππος τοξοβολος διατηρω την ενσταση μου ως προς την ιστορικη του διαδρομη, αδυνατωντας να καταλαβω γιατι αυτος ο Πολεμιστης δεν δημιουργησε κινημα μετα την αποφυλακιση του, οταν ειχε την αμεριστη υποστηριξη του μεγαλυτερου μερους των ελληνων εθνικιστων τους οποιους μπορουσε να ενωσει και επι των οποιων αξιζε να ηγηθει. Ωστοσο ο συναγωνιστης Αριστοτελης ακομη και σημερα απαντα με το αποστωμοτικο: "Σε ανάξιους όχλους οι οποίοι δεν είναι καν λαοί όπως ο παρών που εποικεί την σημερινή γραικία ουδείς ΑΞΙΟΣ Ηγέτης μπορεί να αναδειχθεί διότι ουδέν ΑΞΙΟ άτομο καταδέχεται να διεκδικήσει την Εξουσία!"

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος10/5/22 11:26 μ.μ.

    Είναι ντροπή. Είναι πραγματικά ντροπή! Σε μια ανάρτηση για έναν από τους μεγαλύτερους μεταπολεμικούς διανοητές, για τον απίστευτο τιτάνα του Ριζοσπαστικού Εθνικισμού και της εθνικοεπαναστατικής ιδεολογικής πάλης, να γεμίζει η φόρμα με 62 σχόλια ξεκατινιασματος και διαδικτυακού ρουφιανολογήματος που όλα περιστρέφονται γύρω από ένα πρόσωπο! Αυτός ο χώρος δεν είναι απλά βόθρος. Είναι το απόλυτο σιχαμα και ένα απέραντο ψυχιατρείο. Διαβάζεις τα κείμενα του Ραμουαλντι και του Φρεντα και από κάτω τα σχόλια των εν Ελλάδι "εθνικοσοσιαλιστών" και αντιλαμβάνεσαι το πόσο μικροί, λίγοι, ανίκανοι και γελοίοι είναι οι "συναγωνιστές" μας. Μάγκες είστε όλοι για το πέος και να ανάβετε κεράκια στον ΜΚ που σας ανέχεται. Αντιφασίστες, κράτος, παρακράτος γελάνε με τα χάλια μας και εσείς παρόλα αυτά επιμένετε να κάνετε τους κλόουν. Η ζωή είναι εκεί έξω και όχι στα σχόλια του μπλογκ. Αλλά εκεί έξω είστε όσο άφαντοι, όσο λαλιστατοι είστε πίσω από το πληκτρολόγιο. Αηδιαστικοί απλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος11/5/22 10:24 π.μ.

    «Έχω τον έλεγχο των πιο κρυφών κυττάρων σου , του οργασμού , της φίνας σου της μάρκας των τσιγάρων σου ...»

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.