Μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη: η Άρτεμις μέλος της Εθνοφυλετικής κοινότητας «ΚΙΝΗΜΑ» απαντάει στις ερωτήσεις της συντακτικής ομάδας του «Μαύρου Κρίνου»


Η συντακτική ομάδα του «Μαύρου Κρίνου» που εκφράζει από το 2007 την Ελληνική «Τρίτη Θέση», δίνει τον λόγο σε μια «Αμαζόνα» μιας «ορθόδοξης» κοινότητας του Ελληνικού Εθνοφυλετισμού και προβάλλει την σκέψη ενός μέλους του «Κινήματος» που είναι γνωστό για την πολύπλευρη κοινωνική δράση του κυρίως στην Βόρεια Ελλάδα. 

Η εν λόγω ιδεολογική και ακτιβιστική κίνηση δεν εντάσσεται στην «Εθνικοεπαναστατική» τάση (Third Position - NR) αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα αγνοήσουμε την ποιοτική σκέψη καθώς και την διάθεση για συμπόρευση και αλληλεγγύη μπροστά στον κοινό εχθρό του Λαού και της Πατρίδας. 

Μέσα από την διαλεκτική και την διαφωνία βρίσκουμε την συμφωνία και τα κοινά πεδία σκέψης και δράσης, χωρίς αποκλεισμούς και πολιτικούς «εγωισμούς» προωθώντας όχι μια απροσδιόριστη και θολή «ενότητα» που έχει γίνει μια λεκτική μόδα στην καθημερινή δυσώδη ρητορεία της αστικής ακροδεξιάς και των γνωστών παραφυάδων της, αλλά τον αυθεντικό πυρήνα της Αντιδημοκρατικής βιοθεωρίας και της Αντικαθεστωτικής πάλης. 

Κύριος στόχος όλων των αναρτήσεων και δράσεων είναι η προσέγγιση της νεολαίας που μάχεται για ένα καλύτερο αύριο μέσα από τις Αυτόνομες/Ανένταχτες ομάδες και κινήσεις.

Για όποιον ενδιαφέρεται είχε προηγηθεί συνέντευξη με απόψεις μέλους του συντονιστικού της κοινότητας την οποία μπορείτε εδώ - γεγονός που προκάλεσε αίσθηση - ενώ στο άρθρο εδώ μπορείτε να διαβάσετε για την «Γυναίκα ενάντια στον Φεμινισμό». 

Ευχαριστούμε την Συναγωνίστρια για τον χρόνο και την τιμή.

  Μια νέα Ελληνίδα στις τάξεις του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ. 

         Γιατί, από πότε και πώς συμμετέχεις;        

Πιστεύω για όσες κοπέλες συμμετέχουν στο κίνημα, όπως και για μένα, υπήρξαν δύο βασικά κίνητρα. Αρχικά η απογοήτευση για την πλήρη διαφθορά της κοινωνίας, στην οποία μεγαλώνουμε και θα μεγαλώσουν και τα παιδιά μας, και δεύτερο και σημαντικότερο, η θέληση μας να δράσουμε όπως μπορούμε και να μην μείνουμε απαθείς σε όλο αυτό που γίνεται. Προσωπικά συμμετέχω με το να θίγω, μέσω κειμένων, θέματα που αφορούν την ιδεολογία μας και να διατυπώνω τις θέσεις μας πάνω σε σύγχρονα φαινόμενα και επίκαιρα θέματα, ώστε όλο αυτό να αποτελέσει μια "καθοδήγηση" για όσα νέα παιδιά τα διαβάσουν. Ο καθένας έχει τον δικό του ρόλο μέσα στο κίνημα και όλοι μαζί συνεργαζόμαστε για έναν κοινό σκοπό.           

                              

Τι σημαίνει για σένα Εθνοφυλετισμός;   
                                


Για να προσδιορίσω το περιεχόμενο του Εθνοφυλετισμού θα χρησιμοποιούσα μια λέξη: αγώνας. Αγώνας για την φυλή, απόρριψη του διεθνισμού και του υλιστικού τρόπου σκέψης. Σε αντίθεση με άλλες ιδεολογίες έχει βαθύτερο πνευματικό νόημα, το οποίο αποκτά από τις σταθερές, αναλλοίωτες και ανώτερες ιδεαλιστικές του βάσεις. Η βάση του Εθνοφυλετισμού είναι η φυλή, το αίμα δηλαδή, και η έμπρακτη εκδήλωση της μέσω του πολιτισμού που δημιουργεί. Υπάρχει μια πνευματική ενότητα με τους προγόνους και μια αίσθηση καθήκοντος και χρέους, και για αυτούς που πέρασαν πριν από εμάς αλλά και για αυτούς που θα έρθουν μετέπειτα , τις επόμενες γενιές. Σε αντίθεση με την δημοκρατία, δίνεται βάση στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα, στο σύνολο - έθνος και όχι στο άτομο. Μέσα από την υγιή σωματική, πνευματική και ψυχική ανάπτυξη του κάθε ατόμου θα δημιουργηθεί ένα υγιές σύνολο του οποίου όλες οι ενέργειες και οι σκέψεις θα καταλήγουν σε έναν σκοπό: την πρόοδο της Φυλής και του Έθνους. Ο εθνοφυλετισμός είναι ένα κίνημα για τους ανθρώπους της δράσεως, για αυτούς που δεν θα υποχωρήσουν, για τους στρατιώτες της Ιδέας. Όσοι το νιώθουν μέσα τους δεν χρειάζεται να διαβάσουν κανένα κείμενο για να καταλάβουν τι είναι η ιδέα μας. Είναι ο ίδιος ο λόγος της ύπαρξής τους.


Ποια η θέση σου απέναντι στις ομάδες και στις αντιλήψη του                Φεμινισμού;                              

Νομίζω πως η απάντηση είναι αυτονόητη. Οι σύγχρονες φεμινιστικές ομάδες και οι θεωρίες τους έρχονται σε πλήρη αντίθεση με τα δικά μας πιστεύω. Η διαρκής εικόνα θυματοποίησης που προβάλλουν, η διαρκής μεταβολή και διαστρέβλωση των χαρακτηριστικών των φύλων και των ρόλων τους, αλλά και η στήριξη τους σε πολιτικές ανοιχτών συνόρων και συμφώνων συμβίωσης δεν γίνεται να υποστηρίζονται από υγιείς ψυχικά ανθρώπους. Δεν χρειάζεται να είσαι καν εθνικιστής για να καταλάβεις την αρρώστια που προωθούν. Σαν κοπέλα θεωρώ πως οι γυναίκες δεν χρειαζόμαστε καμία απελευθέρωση από κανέναν, πάρα μόνο από την προπαγάνδα και την πλύση εγκεφάλου του δημοκρατικού συστήματος.                                                                                                                             
Είδαμε να εκτυλίσσεται μία ιστορία με βιασμούς προσφάτως, στον χώρο του θεάτρου. Ποια η θέση σου για το θέμα, πώς μπορεί μία Ελληνίδα να αντιμετωπίσει την κατάσταση αυτή;                                                                                                                     

Είδαμε όντως, ένα πλήθος καταγγελιών για σεξουαλική παρενόχληση και για βιασμούς. Αρκετές κοπέλες διάσημες και μη, βγήκαν, μετά από χρόνια βέβαια, να μιλήσουν. Όλο αυτό συνδέθηκε στη συνέχεια με το κίνημα me too. Κάποιος άλλος ίσως το έβλεπε όλο αυτό καλοπροαίρετα, καθώς όλοι συμφωνούμε στο αυτονόητο πως πρέπει πάντα να καταγγέλλονται τέτοια περιστατικά και να υπάρχει σεβασμός προς τη γυναίκα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως είδαμε μεγάλη υποστήριξη του φεμινιστικού κινήματος στο me too και ξαφνικά ακούσαμε και συνθήματα του τύπου "ο λευκός, ο οικογενειάρχης, είναι ο βιαστής και όχι ο έγχρωμος, ο μετανάστης, ο μουσουλμάνος" κλπ. Αυτό, την ίδια στιγμή που καθημερινά υπάρχουν περιστατικά βιασμών από τους μουσουλμάνους λαθρομετανάστες που έχουν κατακλύσει την Ευρώπη. Συμπέρασμα: όλη η "ιστορία" έγινε, για άλλη μια φορά, για την προπαγάνδα, για την γνωστή νοοτροπία που θέλουν να επιβάλλουν. Ακόμα και αν ισχύουν όλες οι καταγγελίες, οδηγούμαστε σε δύο συμπεράσματα. Αρχικά ότι ο χώρος της τέχνης, που αποτελείται κυρίως από άτομα με αριστερή ιδεολογία, και όχι τυχαία, είναι σε μεγάλο βαθμό διεφθαρμένος. Δεύτερον ότι παρόλα αυτά βλέπουμε πολλές από τις καταγγέλλουσες να έχουν κάνει τελικά μια λαμπρή καριέρα. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Η κάθε κοπέλα πρέπει να μάθει να κρατάει μια σωστή στάση, βάζοντας σε πρώτη θέση πάντα την αξιοπρέπεια της.
                                                            

Ποια τα αγαπημένα σου βιβλία και ποιες ταινίες;                                                                                                    

Δύσκολο να διαλέξω αγαπημένα βιβλία, υπάρχουν πολλά που μου αρέσουν. Θα έλεγα σίγουρα την Ιλιάδα του Ομήρου. Κάποια άλλα ωραία είναι “η φιλοσοφία της ζωής” του Ιωάννη Συκουτρή, το “Why We Fight" του Guillaume Faye και το “Μανιφέστο για μια Ευρωπαϊκή Αναγέννηση” των Αλαίν ντε Μπενουά και Charles Champetier. Υπάρχει τεράστιος αριθμός βιβλίων και θεματολογίας σχετικά με την ιδεολογία μας που ο καθένας μπορεί να βρει το είδος που του “ταιριάζει”. Πάντως καλό θα ήταν μια από τις δραστηριότητες μας να είναι και το διάβασμα. Πρώτα είναι η σκέψη και μετά η δράση.                                                                              

Από την μια οι Ταλιμπάν, ενάντια στις γυναίκες, από την άλλη οι πολυεθνικές προωθούν τον καταναλωτισμό στην Ελληνίδα σήμερα. Ίδιοι εχθροί τελικά;                                                              

Δεν είναι οι Ταλιμπάν ενάντια στις γυναίκες. Είναι η ίδια τους η θρησκεία (σουνίτες κυρίως). Σε αυτήν την θρησκεία πιστεύουν και οι γυναίκες εκεί. Αυτοί απλά εφαρμόζουν κατά γράμμα τη Σαρία, αυτό είναι το πραγματικό πρόσωπο αυτής της μορφής του Ισλαμισμού. Από χώρες με ίδιο θρήσκευμα, όπως το Αφγανιστάν, και ίδια κουλτούρα, προέρχονται και τα εκατομμύρια αλλοφύλων εισβολέων που κατακλύζουν την Ευρώπη και τη χώρα μας. Όποιος πιστεύει ακόμα σε ουτοπίες, δεν έχει παρά να διαβάσει τις θέσεις του Κορανίου για τη γυναίκα. Έτσι είναι το αληθινό Ισλάμ. Οι πολυεθνικές προωθούν το καταναλωτικό πρότυπο στην σύγχρονη Ελληνίδα εδώ και πολλά χρόνια. Είναι το ακριβώς ανάποδο από αυτό που συμβαίνει στο Αφγανιστάν. Η πλήρης ανελευθερία εκεί σε αντίθεση με την πλήρη «απελευθέρωση» εδώ, και γενικά στις δυτικές κοινωνίες. Η ρίζα του κακού είναι κοινή και για τα δύο φαινόμενα. Το πρώτο ότι προωθούνται μάζες ανθρώπων από μουσουλμανικές χώρες στη Λευκή Ευρώπη με σκοπό να «ενσωματωθούν». Το δεύτερο είναι ο καταναλωτικός και, σε υπερβολικά μεγάλο βαθμό, υλιστικός τρόπος σκέψης άρα η παραμέληση οποιασδήποτε άλλης αξίας από τις σύγχρονες γυναίκες. Το 2ο θα οδηγήσει στο 1ο . Όταν οι ίδιες οι Ελληνίδες αδιαφορούν για οτιδήποτε άλλο πέρα από τον καφέ και τα νύχια τους, δεν πρόκειται να υπάρξει καμία αντίσταση στον εποικισμό. Και, πραγματικά, δεν θα είναι οι μουσουλμάνες της Σαρίας που θα προσαρμοστούν στη δυτική κουλτούρα, αλλά αυτή η τελευταία «θα πρέπει» να «συμμορφωθεί» με αυτές. Αυτός που προκαλεί και τα δύο, μάλλον «αυτοί» είναι γνωστοί σε όλους μας δεν χρειάζεται να τους αναφέρω. Δεν μας ενδιαφέρει τι γίνεται στο Αφγανιστάν ή οπουδήποτε αλλού παρά μόνο πως θα επηρεαστεί προς το καλό, η Φυλή και η πατρίδα μας.                                                                                                                               
Ποιος ο ρόλος της γυναίκας ως μητέρας αλλά και μέσα στην οικογένεια, από την οπτική του Εθνοφυλετισμού για σένα;                                                                                                                                                 

Ο ρόλος της γυναίκας στην οικογένεια είναι σαφής. Είναι η ανατροφή υγιών σωματικά και πνευματικά απογόνων, άρα η διαιώνιση της φυλής. Παράδειγμα για την σύγχρονη Ελληνίδα πρέπει να είναι η αρχαία Σπαρτιάτισσα. Φροντίδα για σωστή σωματική διάπλαση, εξάσκηση του πνεύματος και ηθικός χαρακτήρας. Η Σπαρτιάτισσα ήταν παράδειγμα μητέρας και συζύγου. Θα πρέπει, οι γυναίκες σήμερα, να προσαρμόσουν αυτές τις αρχαίες αξίες στις ανάγκες του σήμερα. Ο ιδανικός τρόπος ζωής δεν μπορεί να επιτευχθεί από καμιά μας σε απόλυτο βαθμό, επιβάλλεται όμως να προσπαθήσουμε για το καλύτερο. Έτσι, μέσω της ανατροφής των παιδιών, θα πρέπει να τους μεταδοθούν όλες αυτές οι αξίες και τα ιδανικά, ώστε να γίνουν ολοκληρωμένα άτομα με πλήρη ενσυναίσθηση τους χρέους τους απέναντι στη Φυλή. Δεν αναφερόμαστε σε κάτι ουτοπικό για όσους μας θεωρήσουν πολύ ρομαντικούς, και έχουμε πολλά λαμπρά παραδείγματα του παρελθόντος, στην ιστορία μας.

Ποια η θέση σου για την κρατική πολιτική των αμβλώσεων πού προώθησε πρώτη η Μαργαρίτα Παπανδρέου;                                                                                                

Η νομιμοποίηση των αμβλώσεων έγινε στην Ελλάδα το 1986 μετά από έντονη επιμονή της Μαργαρίτας Παπανδρέου επί ΠΑΣΟΚ. Η εν λόγω κυρία ήταν πρόεδρος, τότε, της Ένωσης Γυναικών Ελλάδος. Η Ε.Γ.Ε ήταν και είναι μια ΜΗ Κυβερνητική Οργάνωση, μέλος του ευρωπαϊκού Λόμπι γυναικών με έδρα τις Βρυξέλλες και εκπροσωπεί 2.000+ γυναικείες οργανώσεις πανευρωπαϊκά σε όλα τα κράτη μέλη. Όταν λέμε γυναικείες οργανώσεις όλοι καταλαβαίνουμε ότι εννοούνται οι φεμινιστικές οργανώσεις, οι οποίες ανοιχτά στηρίζουν το δικαίωμα στην άμβλωση. Γιατί τα είπαμε όλα αυτά; Έχουν γίνει πολλές έρευνες για τα ποσοστά των αμβλώσεων στην Ελλάδα, η οποία δυστυχώς κατέχει και την πρώτη θέση στην Ευρώπη. Με έρευνα της Ελληνικής Εταιρείας Περιγεννητικής Ιατρικής το 2019, οι εκτρώσεις στη χώρα μας αγγίζουν τις 250.000 ετησίως εκ των οποίων οι 40.000 αφορούν κορίτσια κάτω των 18 ετών. Ο πληθυσμός μας μειώνεται δραματικά. Δεν γίνεται παρά να είμαστε κάθετα αντίθετοι σε αυτή την πολιτική, σε αυτή τη σιωπηλή γενοκτονία. Το ίδιο το σύστημα που «φωνάζει» ότι υπερασπίζεται τα ανθρώπινα δικαιώματα και το δικαίωμα στην ζωή είναι το ίδιο που θεσμοθετεί νόμους υπέρ των εκτρώσεων, που με σκληρά οικονομικά μέτρα αποτρέπει πολλές οικογένειες να αποκτήσουν παιδιά, που με την πλύση εγκεφάλου και την φιλελεύθερη πολιτική του έχει απαξιώσει πλήρως τον θεσμό της μητρότητας και της οικογένειας. Αυτό το ίδιο το κράτος είναι που χρηματοδοτεί τις φεμινιστικές οργανώσεις ώστε να κάνουν την προπαγάνδα τους, το ίδιο το κράτος εξαφανίζει τη Φυλή. Το κάθε παιδί που γεννιέται είναι πολύτιμο. Πώς γίνεται να προωθείται ο φόνος εμβρύων; Και να υποστηρίζεται από γυναίκες! Από αυτές που ο πραγματικός σκοπός τους είναι να φέρουν στον κόσμο ένα παιδί.                                                                                                                                            
Ποια η άποψη σου για την περιβόητη ένωση των Εθνικιστών;                                                                            
Αν θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές δεν μπορούμε να ελπίζουμε σε ένωση του χώρου. Αρχικά δεν υπάρχει κοινή ιδεολογική βάση. Δεν γίνεται να ενωθούν απλοί Πατριώτες, με Εθνικιστές, Εθνικοσοσιαλιστές κλπ. Δεν υπάρχει κοινή νοοτροπία και κοινό πρότυπο, δεν υπάρχει εμπιστοσύνη μεταξύ των ατόμων αφού υπάρχουν και αυτοί που κοιτάζουν μόνο να επωφεληθούν από τις καταστάσεις και μόνο να κάνουν φιγούρα για τον δήθεν αγώνα που κάνουν. Ο χώρος δεν χρειάζεται πειθήνια άτομα που θα μαζευτούν μόνο για να φωνάξουν και να κάνουν επεισόδια σε πορείες αλλά δυστυχώς βλέπουμε πως σε μεγάλο ποσοστό αυτό ισχύει τώρα. Δεν γίνεται να ενωθούν άτομα που περιμένουν από ένα κόμμα να τους σώσει, χωρίς καμιά προσωπική διάθεση δράσης με άτομα που θα θυσίαζαν τα πάντα για τον αγώνα που κάνουν. Υπάρχουν τόσα πολλά κενά και διαφορές μεταξύ των ατόμων και των ομάδων που απαρτίζουν τον χώρο που μια ένωση όλων μαζί παραμένει στο στάδιο της φαντασίας κάποιων. Συνεργασία μεταξύ των ομάδων ναι. Έχουμε μια κοινή ιδέα, μπορούμε και πρέπει να βοηθάμε ο ένας τον άλλο αλλά ο καθένας θα πορευτεί με τον δικό του τρόπο στο δικό του δρόμο, ώστε να μην υπάρχουν συγκρούσεις. Οι εθνικιστικές ομάδες θα κινούνται παράλληλα προς έναν κοινό στόχο.                                                                                                     

Πες μας την δική σου οπτική, για τα γεγονότα στην Σταυρούπολη.                                                                    
Αυτά που έγιναν στη Σταυρούπολη ήταν πρωτόγνωρα. Δεν είχαμε ξαναδεί τόσο εκτεταμένα και έντονα επεισόδια στον χώρο των σχολείων. Οι μαθητές επιτέλους αντέδρασαν στην νεομαρξιστική προπαγάνδα που γίνεται από άτομα της ΚΝΕ έξω από τα προαύλια των περισσοτέρων σχολείων με τις ευλογίες του κράτους. Εκεί φάνηκε και το πραγματικό πρόσωπο όλων αυτών των «ανθρωπιστών» όταν άτομα 25 - 30 χρονών απειλούσαν 16 και 17 χρονών παιδιά, τα οποία τελικά τους έδωσαν ένα μάθημα. Πολύ κρίμα να είσαι 30 χρονών αιώνιος φοιτητής, να σε θρέφει ο πατέρας σου αλλά να σε βλέπει στην τηλεόραση να τρως ξύλο από 17χρονα πιτσιρίκια. Τα συστημικά ΜΜΕ δεν άργησαν να στοχοποιήσουν ακόμα και τα παιδιά και να επιβάλλουν διώξεις. Το θέμα πρέπει να αντιμετωπιστεί προσεκτικά ώστε οι μαθητές να έρθουν με το μέρος μας, αφού δεν έχουν όλα τα παιδιά σαφή ιδεολογικό προσανατολισμό. Έγινε το πρώτο βήμα. Η αντίδραση. Τώρα πρέπει να προσανατολιστεί στην σωστή πλευρά η νεολαία και να γίνει τρόπος ζωής για τα νέα παιδιά. Είμαστε δίπλα σε κάθε μαθητή και μαθήτρια, σε κάθε παιδί που έχει κουραστεί από την αντεθνική παιδεία της κυβέρνησης.                                                                                                      

Τι είναι αυτό πού θεωρείς ότι λείπει σήμερα από τον Έλληνα και την Ελληνίδα;                                 

Από τους σημερινούς Έλληνες λείπει κυρίως το θάρρος. Θάρρος να αναλάβουν ευθύνες, θάρρος να δράσουν για να βελτιώσουν οι ίδιοι τις ζωές τους, θάρρος να ακούσουν την αντίθετη πλευρά και να ξεφύγουν από τον κομφορμισμό, θάρρος να κρίνουν τον ίδιο τους τον εαυτό και να τον βελτιώσουν. Όπως έλεγε και ο Ευριπίδης «τους αγώνες τους τολμούν οι ανδρείοι ενώ οι δειλοί δεν είναι τίποτα και πουθενά». Αν κάτι χρειαζόμαστε τώρα, αυτό είναι αγώνας. Μακάρι όλοι οι νέοι να αφήσουν τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, τον ψεύτικο κόσμο, να τολμήσουν και να δράσουν. Δράση όμως με συγκεκριμένο σκοπό, το δικό μας σκοπό. Η τόλμη ωφελεί αν έχεις γνώση, αν δεν έχεις βλάπτει.                                                                                                                              
Ένα μήνυμα σου στους αναγνώστες και κυρίως στις γυναίκες συναγωνίστριες αλλά και τις γυναίκες αντιφασίστριες.                                                                                                                                          
Για όσους συναγωνιστές και συναγωνίστριες το διαβάσουν, θα ήθελα να τους πω να έχουν πίστη στο σκοπό μας. Είναι το κυριότερο. Όταν έχεις πίστη δεν επηρεάζεσαι από τις όποιες δυσκολίες προκύψουν, γιατί έχεις στο μυαλό σου εκείνο, εκείνο το υψηλό ιδανικό για το οποίο αγωνίζεσαι. Αγώνας λοιπόν χωρίς ηττοπάθεια και μοιρολατρία. Είμαστε η νέα γενιά, είναι στο χέρι μας να αλλάξουμε το μέλλον. Οι καιροί απαιτούν να είμαστε μια γενιά σκληρή και αποφασισμένη σε όσα πιστεύει. Για τις κοπέλες αντιφασίστριες θα αναφέρω τα λόγια του Έζρα Πάουντ: «πραγματικά ελεύθερος και νικητής έναντι στην πλύση εγκεφάλου θα θεωρηθεί ένας άνθρωπος όταν μπορέσει να κρίνει ο ίδιος, μόνος του, μία προς μία τις ιδέες του". Αυτό καλώ και αυτές τις κοπέλες να κάνουν, να σκεφτούν αυτόνομα, να ξεφύγουν από τις ψευδαισθήσεις που τους έχει δημιουργήσει το δημοκρατικό σύστημα χωρίς να «παπαγαλίζουν» τα λόγια των ανθρώπων που ουσιαστικά τις ελέγχουν.

75 χρόνια από την εκτέλεση της θανατικής ποινής της δίκης της Νυρεμβέργης που δεν ήταν τίποτα άλλο παρά μια παρωδία & το απαγορευμένο βιβλίο του Alfred Rosenberg


3/4 του Αιώνα συμπληρώνονται σήμερα από τον ταλμουδικό απαγχονισμό, στη Δίκη της Ντροπής, του κοσμοθεωρητικού της Εθνικοσοσιαλιστικής πεμπτουσίας, Alfred Rosenberg. 

Τα χρόνια περνάνε αλλά δεν ξεχνάμε την Πύρινη Μνήμη, τα ιερά και τα όσια της Μαχόμενης Ευρώπης, την αιχμαλωσία και την «Οδύσσεια» των Αντιδημοκρατών αγωνιστών της Νυρεμβέργης αλλά και σε δεκάδες χώρες που δεν λύγισαν μπροστά στα βασανιστήρια και τα αποσπάσματα θανάτου. 

Τους κατηγόρησαν με σαθρές κατηγορίες και πλαστογραφημένα έγγραφα, τους φυλάκισαν σε ανήλιαγα κάτεργα μέσα σε ανυπόφορες συνθήκες, τους απομόνωσαν από τις οικογένειες τους, τους έκαψαν τις στολές και τα παράσημα, αποτέφρωσαν τα σώματα τους για να μην θαφτούν δίπλα στους προγόνους τους, δολοφόνησαν αυτούς που αψήφησαν τις απειλές και δεν υπέγραψαν τις δηλώσεις μετανοίας. 

Μπροστά στον αιμοβόρο δήμιο είχαν το θάρρος να φτύσουν κατάμουτρα την αστική δημοκρατική πλουτοκρατική «ηθική» και αρνήθηκαν τον ελάχιστο συμβιβασμό, προσπάθησαν να σπάσουν τα δεσμά τους σηκώνοντας για τελευταία φορά το χέρι σε έναν Ηλιακό χαιρετισμό, βροντοφώναξαν ότι αυτή η παρωδία δίκης δεν ήταν παρά ένα νέο Purim του 1946!

Οι Μελανοπόρφυρες καρδιές τους ακούστηκαν μέχρι την αίθουσα των πολεμιστών που κοσμούν οι ασπίδες του Βορρά, εκεί που τα κοράκια του Odin μαζί με τους Λύκους ανέμεναν να δειπνήσουν οι ήρωες  μαζί με τους Θεούς! 

Η σ.ο. του Μαύρου Κρίνου προτείνει σε κάθε συναγωνιστή ένα από τα σημαντικότερα βιβλία της εθνικοσοσιαλιστικής βιβλιοθήκης: Το έργο «Αγάπη και Τιμή», που αποτελεί τον δεύτερο τόμο του Opus Magnum του Alfred Rosenberg  «Ο Μύθος του 20ου Αιώνος». 

Για περισσότερες λεπτομέρειες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον μεταφραστή του βιβλίου στο xnikas@yahoo.com.

Το Φασιστικό κράτος είναι ένα αντι-κράτος


Μετάφραση από την σελίδα στο facebook: Patriotic Socialism

«Το Φασιστικό κράτος είναι ένα αντι-κράτος, αν θέλετε να συντρίψετε το κράτος, φορέστε τον μελανό χιτώνα: Οι αναρχικοί φωνάζουν: "Συντρίψτε το κράτος!" ("Smash the state!")

Τι εννοούν όμως πραγματικά με αυτό; Ρωτήστε έναν σύγχρονο αναρχικό και πιθανότατα θα λάβετε μια ποικιλία πολύ αόριστων απαντήσεων, οι περισσότεροι από αυτούς είναι απλώς ριζοσπάστες φιλελεύθεροι.

Ωστόσο, οι αναρχικοί στα τέλη του 19ου και στις αρχές του 20ου αιώνα μπήκαν στα εργατικά συνδικάτα και είδαν στο συνδικαλισμό και την γενική απεργία μια μέθοδο για να συντρίψουν το κράτος και τον καπιταλισμό. Απέρριψαν την άποψη των Μαρξιστών Σοσιαλδημοκρατών ότι ο καπιταλισμός και η δημοκρατία σταδιακά μετατρέπονταν σε σοσιαλισμό, ότι ο κρατικός μηχανισμός ήταν έτοιμος για το προλεταριάτο, ότι η επανάσταση συνίστατο μόνο σε μια αλλαγή στο κυβερνητικό προσωπικό.

Άντρες από την επαναστατική συνδικαλιστική παράδοση αποτέλεσαν τον πυρήνα της αρχικής Fasci d'Azione Rivoluzionaria του Mussolini. Εξέλιξαν τον συνδικαλισμό σε ένα λειτουργικό σύστημα και συνεργάστηκαν με συντηρητικούς αντιδημοκράτες για να δημιουργήσουν μια συνεκτική κοσμοθεωρία που ενσωμάτωσε τον συνδικαλισμό, αυτή είναι η προέλευση του Φασισμού.

Πότε οι αναρχικοί θα συνειδητοποιήσουν ότι η ημέρα που θα κινήσουμε για την οργάνωση του συντεχνιακού κράτους θα είναι η ημέρα που θα αρχίσουμε να συντρίβουμε το αστικό φιλελεύθερο - δημοκρατικό κράτος και το καπιταλιστικό σύστημα;

Η Φασιστική επανάσταση είναι μια επανάσταση ενάντια στην πολιτική. Τα Φασιστικά συνδικάτα, που βασίζονται στη βιομηχανική και επαγγελματική εκπροσώπηση, αντικαθιστούν την αστικοδημοκρατική κατάσταση των πολιτικών κομμάτων που βασίζονται στη γεωγραφική εκπροσώπηση.

Οι αντίπαλοί μας θα ισχυριστούν ότι το Φασιστικό κράτος είναι σαφώς ολοκληρωτικό και δικτατορικό. Αλλά το κράτος μας είναι κοινωνικό και μετασχηματιστικό, μέσω αυτού οι άνθρωποι απαιτούν ενότητα και δράση. Δεν μοιάζει με καμία προηγούμενη κατάσταση, είναι ένα αντι-κράτος με κάθε έννοια της λέξης»

πηγή

Θα το απαγορεύσει η λογοκρισία της Λιάνας και του Νίκου μετά από εντολή στους αρλεκίνους της Καραμανλικής δεξιάς;

 

Πολλοί Εχθροί Μεγάλη Τιμή: Άρθρο του Άρη Αρίωνος για τα γεγονότα της Σταυρούπολης


Απέναντι στις ρητορείες και τα ψεύδη του συστήματος που βρωμάει δυσωδία και πτωμαΐνη, δεν έχουμε παρά να θυμηθούμε τα λόγια της Φασίστριας ποιήτριας Valeria Marchi αγαπημένης μαθήτριας του D’ Annunzio που πέθανε πολεμώντας. 

Όταν την περικύκλωσαν οι Αμερικανοσιωνιστές σε αγροτική κατοικία λίγο πριν επιχειρήσει ηρωική έξοδο με τα ελάχιστα πυρομαχικά που της απέμειναν φώναξε δυνατά: «Αδιαφορώ εάν αύριο οι αντιφασίστες θα μου εξαπολύσουν επίθεση με όλα τα μέσα. Εγώ θα φωνάζω στους πάντες την αλήθεια».

Γράφει ο Άρης Αρίων

Ήδη εγράφησαν και ελέχθησαν τόσα πολλά για τα γεγονότα στο 1o  και 2ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης, όπου είναι περιττό να υπεισέλθω σε μια ανούσια λεπτομερή επανάληψη λίγο ή πολύ γνωστών στοιχείων. Γι' αυτό, στον απόηχο των γεγονότων της Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης, θα προβώ σε μια συνοπτική αναφορά.

Γεγονότα, διαπιστώσεις και παραδειγματισμός:

Πρόσχημα, η δήθεν "επίθεση" κάποιων μαθητών των ΕΠΑΛ Σταυρούπολης σε Κνίτες φοιτητές που μοίραζαν φυλλάδια, προκειμένου να έχουν δικαιολογία οι κινητοποιήσεις των αριστερών κομματικών προβάτων της διεθνούς καπιταλιστικής άρχουσας ελίτ. Ασφαλώς, δεν γίνονται ολόκληρες οργανωμένες πορείες από το ΚΚΕ ΑΕ και την ΑΝΤΙΦΑ του Τζωρτζ Σόρος, γιατί απλά έτυχε να γίνει κάποιος τσαμπουκάς από κάποιους μαθητές που δεν γούσταραν, οι Κνίτες να προπαγανδίζουν παρανόμως έξω από το σχολείο τους.

Είναι προφανές, ότι οι ρουφιάνοι του αστικού καθεστώτος είχαν εντοπίσει ότι υπήρχαν ομάδες πατριωτών και εθνικιστών στο 1ο και 2ο λύκειο ΕΠΑΛ Σταυρούπολης που τους χάλαγαν την συνταγή, τουτέστιν, τα ανθελληνικά τσοπανόσκυλα της νεοταξικής νατοϊκής αριστεράς αδυνατούσαν να στρατολογήσουν μαθητές στα κομματικά τους μαντριά.

Όπως γνωρίζουμε η συντριπτική πλειοψηφία που πηγαίνουν στα ΕΠΑΛ, προέρχονται από οικογένειες με χαμηλό οικονομικό εισόδημα, ενώ οι γονείς τους αγωνίζονται και εργάζονται σκληρά για να μπορέσουν να βγάλουν τα αναγκαία προς το ζειν και να καλύψουν τις υποχρεώσεις τους. Με δυο λόγια είναι φτωχοί προλετάριοι και όχι εύποροι μπουρζουάδες.

Πέραν τούτου, μεγάλο μέρος αυτών των μαθητών προέρχεται από ομογενείς και ξένους μετανάστες (Λευκούς Ευρωπαίους) από χώρες του πρώην σιδηρούν παραπετάσματος της Ανατολικής Ευρώπης και της πρώην Σοβιετικής Ένωσης. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο το δημοσίευμα του «Πρώτου Θέματος» με τίτλο ‘’Τι τρέχει στην Σταυρούπολη: Από «κόκκινο κάστρο», μαύρος θύλακας;’’ που δείχνει την έντονη αγωνία κάποιων να μην ζήσουν κάποιον μελλοντικό εθνικό και ταξικό πολιτικό εφιάλτη καθώς και η προσπάθεια της Λιάνας Κανέλλη του ΚΚΕ να θολώσει τα νερά με την αναφορά της στην αγωνιστική συλλογικότητα «Propatria» και την σ.ο. του «Μαύρου Κρίνου» την 7η Οκτωβρίου 2021 σε εκπομπή της κρατικής τηλεόρασης προκαλώντας τον γέλωτα στους νοήμονες τηλεθεατές ...

Μαθήματα πατριωτισμού, πολιτικής ιστορίας και κοινωνικής δικαιοσύνης δεν θα δεχτούμε από την κυρία Κανέλλη, που είχε παραλάβει παλαιότερα το βραβείο «Ιπεκτσί» ενώ ως πρώτη παρουσιάστρια δελτίου ειδήσεων της 21ης Απριλίου όφειλε να γνωρίζει ότι όταν κατηγορεί κάποιος έναν πολιτικό αντίπαλο δημοσίως οφείλει να δεχτεί και την ανάλογη απάντηση, εκτός αν θέλει να μας οδηγήσει στα κρατητήρια της κυβερνητικής KGB με συνοπτικές διαδικασίες όπως έκανε το ίνδαλμα της ο Λαβρέντι Μπέρια στα χρόνια της παντοδυναμίας του.

Οι μαθητές πριν από λίγα μόλις χρόνια διαδήλωσαν μαζικά βροντοφωνάζοντας "Η Μακεδονία είναι Ελλάς". Η συγκεκριμένη πορεία έγινε λοιπόν για όλους τους ανωτέρω λόγους με σκοπό την άσκηση ωμής βίας και απροκάλυπτης τρομοκρατίας εναντίον των ανήλικων μαθητών, προκειμένου να κατασταλεί κάθε αυτόνομη εθνικιστική αντίσταση και για να "παραδειγματιστούν" και οι μαθητές άλλων σχολείων.

Όμως τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα ήθελαν. Όχι μόνο δεν επέτυχαν τον εκφοβισμό των εθνικιστών μαθητών, αλλά οι μαθητές πέρασαν δυναμικά στην αντεπίθεση και έκαναν τα οργανωμένα αριστερά πιόνια να τραπούν σε άτακτη φυγή ουρλιάζοντας για βοήθεια και συνδρομή της ελ.ας. Μετά τα επεισόδια της πρώτης ημέρας, το διεφθαρμένο κατοχικό κατεστημένο, αποφάσισε να μετατρέψει "τα επεισόδια/κρίση" σε "ευκαιρία" για δημοσιότητα, αστυνομική και δικαστική καταστολή των αδούλωτων εθνικιστών μαθητών, και αντιφασιστική/αντιναζιστική υστερία καθώς και για ξεθάψιμο του νεκρού (;) ακροδεξιού μορφώματος της ΧΑ από την πολιτική ΜΕΘ του συστήματος.

Σε αυτό το θέατρο, συμμετείχαν όλα τα ΜΜΕ, οι μηχανισμοί του κατοχικού κράτους (αστυνομία, υπουργείο παιδείας, υπουργείο δικαιοσύνης και η γνωστή ΠτΔ) και όλα τα κόμματα συμπεριλαμβανομένου του Βελόπουλου, ο οποίος αναίσχυντα αποκάλεσε τους μαθητές στη Βουλή ως "ναζισταριά", ας το θυμάται αυτό κάποιος έμπορος ιδεών δήθεν radical και γνωστός συκοφάντης του διαδικτύου που είχε βγάλει με το δεξί του χέρι και χαμογελαστός μάλιστα μια αλησμόνητη φωτογραφία ...!

Έτσι λοιπόν, η αστυνομία δεν διέλυσε τις επόμενες ημέρες τις παράνομες πορείες τραμπούκων, οι οποίοι σε δημόσια θέα έφεραν κράνη, ρόπαλα, και οι οποίοι εκστόμισαν απάνθρωπη ρητορική μίσους για χαντάκια και πηγάδες εναντίον ανήλικων μαθητών και μάλιστα προέβησαν σε βιαιότητες. Φυσικά, η αστυνομία δεν απέκλεισε τους δρόμους γύρω από τα εν λόγω ΕΠΑΛ. Έτσι ώστε, οι επίδοξοι κατευθυνόμενοι κομμουνιστές να έχουν ελεύθερη πρόσβαση σε αυτά. Η αστυνομία όλες τις ημέρες των επεισοδίων εμφανίστηκε κατόπιν εορτής και όπως ήταν αναμενόμενο δεν συνέλαβε κανέναν από τους κυρίους της ΚΝΕ και της antifa.

Τα λαμόγια του συστήματος, τα είχαν υπολογίσει όλα, εκτός από την αδάμαστη θέληση και την ακλόνητη αποφασιστικότητα της νιότης που ήταν έτοιμη να πολεμήσει σώμα με σώμα για να προασπίσει το ιδανικό της ελευθερίας και της πατρίδας. Το τι συνέβη τις επόμενες ημέρες το γνωρίζουμε όλοι και έλαβε τεράστια δημοσιότητα. Οι νέοι του 1ου και 2ου ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης, που δεν είχαν διαβάσει Carl Philipp Gottlieb von Clausewitz ούτε καν τον «Τσελεμεντέ του Αναρχικού» ...  για να γνωρίζουν ότι "η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση", το έκαναν πράξη.

Οι μαθητές, έδρασαν αυτόνομα (χωρίς να είναι καπελωμένοι από κάποιο κομματομάγαζο), αυθόρμητα, ενωμένοι με συντροφικότητα και εφάρμοσαν στην πράξη την ιδεολογία του "Ριζοσπαστικού Εθνικισμού" και όλες τις ημέρες επιτέθηκαν με γενναιότητα και νίκησαν τους θρασύδειλους παρακρατικούς αριστερούς μπουρζουάδες. Λαμπρό παράδειγμα προς μίμηση, οι ανδρειωμένοι εθνικιστές μαθητές του 1ου και 2ου ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης για τους μαθητές όλων των σχολείων, αλλά και για όλους μας!

Υ.Γ. Δεν αναφέρθηκα ιδιαιτέρως στην ιταμή και άνανδρη επίθεση από τα ΜΜΕ εναντίον ανήλικων μαθητών. Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται. Εν πάση περιπτώσει, δεν αποκλείω το ενδεχόμενο ορισμένοι εκ των εθνικιστών μαθητών να είναι Φασιστές ή Εθνικοσοσιαλιστές διόλου κατακριτέον. Κατακριτέον και απορριπτέον είναι η φαύλη κομματοκρατία και η επιβολή ιδεών μέσω βίας και τρομοκρατίας είτε βιολογικής ή και ψυχολογικής.

Κάποτε «Κόκκινος» και «Ερυθροφρουρός» σήμερα «Αυτόνομος» και «Φαιός»: Από τον Λένιν & τον Στάλιν … στην Τρίτη Θέση! (του Χρήστου Χρανιώτη)

Γρίβα Ζεις τους τρομοκρατείς: η σκευωρία της Κοφίνου (Λεωνίδα Φ. Λεωνίδου)


Natvre's - Wrath - (Full Album) - 2016

 


Μπάτσοι - TV - Αριστεροί

 

Θὰ μᾶς «ζαλίσουνε» τώρα μὲ τὴν Σταυρούπολη οἱ πολύχρωμοι ταγοὶ τοῦ συστήματος, μὲ μπροστάρη τὰ κανάλια τῶν ὀλιγαρχῶν, ποὺ θὰ ἀνακαλύπτουν δεκαπεντάχρονους βάφεν ἐς-ἐς καὶ θὰ σερβίρουν αὐγὰ τοῦ φιδιοῦ στὸ φιλοθεάμον κοινὸ τῶν τσιμπιμένων μικροαστῶν, ποὺ ἡ ἀστικὴ δημοκρατία εἶναι ἕτοιμη νὰ καταβροχθίσει ἀλύπητα.

Τὸ περίφημο «Τεῖχος τῆς Δημοκρατίας» ὀρθώνεται ξανά, αὐτὴ τὴν φορὰ γιὰ νὰ ρίξει τὴν βαριά σκιά του σὲ μερικὲς δεκάδες πιτσιρικάδες, ἀρνητὲς τοῦ νεοραγιαδισμοῦ, καὶ νὰ τοὺς προβάλλει ὡς τὸν μεγάλο κίνδυνο γιὰ τὴν «δημοκρατία μας», ποὺ ἐδῶ καὶ μία δεκαετία καὶ βάλε ἔχει κάνει τὸ ἴδιο τὸ Σύνταγμά της πατσαβούρι, γιὰ νὰ ἐφαρμόζει μνημόνια ἐπὶ μνημονίων, καὶ ἐσχάτως (δηλαδὴ τὸν τελευταῖο ἑνάμιση χρόνο) ἀπαγορεύσεις κυκλοφορίας καὶ μέτρα ὑγειονομικῆς τυραννίας.

Ὁ φίλος στὴν ἀνάγκη φαίνεται, κι ἔτσι ἐπιστρατεύτηκαν οἱ «ἐρυθροφρουροὶ» τοῦ καθεστῶτος, ποὺ μὲ τὴν ἀνοχὴ τῆς ἀστυνομίας, ἀνέλαβαν νὰ συνετίσουν δεόντως τοὺς ἀνυπάκουους μαθητές, ποὺ τόλμησαν νὰ ἀναρτήσουν τὴν ἐπάρατο γαλανόλευκη, ἐπεδράμοντας στὸ σχολικὸ συγκρότημα μὲ τὰ ἀνάλογα ὄργανα σωφρονισμοῦ, χωρὶς ἰδιαίτερη -εἶναι ἀλήθεια- ἐπιτυχία. «Ἀλληλέγγυοι» ἀπὸ τὴν πλευρὰ τῆς ἀστυνομίας προχώρησαν σὲ προσαγωγὲς καὶ συλλήψεις μαθητῶν, ἐνῶ γιὰ τὰ περαιτέρω θὰ ἀναλάβει ἡ ἀδέκαστη δικαιοσύνη, ἀφοῦ ἡ Ὑπουργὸς Παιδείας ζήτησε εἰσαγγελικὴ παρέμβαση ἐν μέσω τῆς ἤδη ἐξελισσόμενης μεγάλης εἰσαγγελικῆς ἔρευνας γιὰ τοὺς «ἀντιεμβολιαστές».

Κάπως ἔτσι ἡ Νέα Δημοκρατία δείχνει ἐμπράκτως ὅτι «τιμᾶ τοὺς ἀγῶνες τῆς Ἀριστερᾶς», μὲ τὴν ὁποία στὴν πραγματικότητα συγκυβερνᾶ ἀτύπως ἀπὸ τὴν ἐποχὴ ποὺ ἐνέσκηψε ὁ κορωνοϊός, μὲ σύσσωμη τὴν Ἀριστερὰ νὰ κάνει ὅ,τι περνᾶ ἀπὸ τὸ χέρι της γιὰ νὰ στηρίξει τὶς ἀπαγορεύσεις κυκλοφορίας, τὸν ὑποχρεωτικὸ ἐμβολιασμὸ καὶ τὰ πιστοποιητικὰ ὑγειονομικῶν φρονημάτων φωνάζοντας καὶ τὸ «δῶστε λεφτὰ γιὰ τὴν ὑγεία» γιὰ νὰ μὴν μᾶς πάρουν καὶ τελείως χαμπάρι.

Τὸ νόστιμο εἶναι ὅτι οἱ ἀριστεροὶ τοῦ φραπὲ κατὰ τὴν ἐπιδρομή τους στὸ σχολεῖο φώναζαν τὸ σύνθημα «λευτεριὰ στὸν λαό, θάνατος στὸν φασισμό», πού, πέραν τοῦ ὅτι προδίδει τὸ μέγεθος τῆς πολιτικῆς τους ἠλιθιότητας, τὸ ἔχουν πάρει ἀπὸ τοὺς Τούρκους καὶ Κούρδους πολιτικοὺς πρόσφυγες, ποὺ ἔχουν ἑκατοντάδες νεκροὺς καὶ χιλιάδες φυλακισμένους, γιατὶ στὴν Τουρκία ἡ «ἐπανάσταση» δὲν εἶναι ἀπασχόληση γιὰ καλοζωισμένους φοιτητές, ἐπαγγελματίες συνδικαλιστὲς καὶ κομματόσκυλα ταϊσμένα ἀπὸ τὸν κρατικὸ κορβανά.

Αὐτὸ ποὺ διαφεύγει, πάντως, τῆς προσοχῆς, καὶ μᾶλλον εἶναι καὶ τὸ κοινωνικὸ «ζουμὶ» τῆς ὑπόθεσης, εἶναι ὅτι ἡ Ἀριστερὰ ἐπιτίθεται ἀνοικτὰ σὲ μαθητὲς τεχνικοῦ λυκείου, καὶ αὐτὸ λέει πολλὰ γιὰ μία παράταξη ποὺ αὐτοπροβάλλεται ὡς ὑπερασπιστῆς τοῦ ἐργαζόμενου λαοῦ καὶ τὰ τοιαῦτα.

Ὅπως καὶ νἄχει, ἡ Ἀριστερὰ τοῦ ἐθνομηδενισμοῦ ἔχει πάρει πρὸ πολλοῦ (ὁριστικὸ) διαζύγιο ἀπὸ τὰ πληβειακὰ στρώματα τῆς κοινωνίας, τὰ ὁποῖα ἀντιλαμβάνονται ἐνστικτωδῶς ὅτι ἡ ὑπεράσπιση τῆς κοινωνικῆς τους θέσης περνάει ἀναγκαστικὰ μέσα ἀπὸ τὴν ὑπεράσπιση τῆς ἐθνικῆς τους ταυτότητας.

Ἡ πολιτικὴ σημασία τοῦ ἐπεισοδίου στὴν Σταυρούπολη θὰ φαίνεται ὅλο καὶ πιὸ καθαρὰ στὸ ἄμεσο μέλλον, μέσα σὲ ἐθνοπληβειακὰ τμήματα τῆς νεολαίας καὶ τοῦ γενικοῦ πληθυσμοῦ, ποὺ θὰ στρέφονται ὅλο καὶ περισσότερο στὸν πατριωτισμὸ (πεῖτε το «ἐθνικισμό», πρόβλημα οὐδὲν) ὡς ἀσπίδα ἀπέναντι στὸν κοινωνικὸ καὶ ἐθνικό τους ἐπαπειλούμενο ἀφανισμό, ποὺ τοὺς ἐπιφυλάσσουν Δεξιὰ καὶ Ἀριστερά, ἀφοῦ ἔχουν γίνει πλέον οἱ δύο ὄψεις τοῦ ἰδίου συστημικοῦ νομίσματος.

Ὁ τίτλος τῆς ἀνάρτησης εἶναι παραφθορὰ ἀπὸ κάποιο παλιὸ ἀναρχικὸ σύνθημα. Ὅποιος τὸ γνωρίζει, ξέρει  τὴν κατάληξη (καὶ τὴν κατάντια).

πηγή

Propatria Εκπομπή - Επεισόδια Σταυρούπολη και Στοχοποιήσεις


 

Νεκρολογία που γράφτηκε από τον Κωνσταντίνο Μποβιάτσο για τον Γάλλο Συναγωνιστή Gilles Soulas (1955 - 2021)

Adieu, camarade !

Νεκρολογία που γράφτηκε από τον Κωνσταντίνο Μποβιάτσο για τον Γάλλο Συναγωνιστή Gilles Soulas (1955 - 2021)

του Κωνσταντίνου Μποβιάτσου

Έφυγε από την ζωή ο Γάλλος Gilles Soulas, ένας  μεγάλος  συναγωνιστής, μαχητής από όλες τις πλευρές. 

Ένας εθνικιστής που μέσα από το πεζοδρόμιο με τον ακτιβισμό του από νεαρή ηλικία, στις δύσκολες και αιματηρές εποχές των συγκρούσεων στην Γαλλία την δεκαετία του ‘60 και ‘70, μάχες σώμα με σώμα όχι μόνο με τους αριστερούς αλλά και με το σύστημα. 

Το 1976 πήγε εθελοντής στο Λίβανο μαζί με άλλους Ιταλούς νεοφασίστες όπου και πολέμησε στο πλευρό των Μαρωνιτών. 

Τεράστιος και στο μυαλό με δράση πνευματική, βιβλία, ομιλίες και τα τελευταία χρόνια την μεταπολιτική. 

Τον γνώρισα στην Provence, στην Νότια Γαλλία σε εθνικιστική κατασκήνωση το 2019 και εντυπωσιάστηκα από τον τρόπο που νικούσε, τις γνώσεις και το παράστημα που ήταν σαν μια βελανιδιά. 

Είχε ανοίξει και εκδοτικό οίκο καθώς και ένα φοβερό βιβλιοπωλείο το “Nouvelle Librairie” από το οποίο παρέλασαν μεγάλα ονόματα του Γαλλικού εθνικισμού και διανοούμενοι εθνικιστές μεγάλου βεληνεκούς της Ευρώπης.

Συναγωνιστή Gilles Soulas: Αθάνατος!

Αλληλεγγύη σε αυτούς που αντιστέκονται στον εθνομηδενισμό: ΕΠΑΛ Ευόσμου


 

Με τεταμένη την Δεξιά: Θέλουμε για γείτονες Εθνίκια και Λευκούς, Δασκάλους στα σχολεία μας Φασίστες Αυθεντικούς (η εκδίκηση για την πολυφυλετική κοινωνία είναι η συσπείρωση στις γραμμές της antiantifa δράσης)

 



γράφει ο Wood Brother

Μετά την πτώση του Σοβιετικού συνασπισμού που επετεύχθη μέσω της συμφωνίας της αόρατης κομματικής μαφίας με τα γεράκια των ΗΠΑ τα οποία χρηματοδοτούσαν το Κρεμλίνο με τα «κόκκινα δολάρια», άνοιξε ο δρόμος για την πλήρη κυριαρχία του καπιταλισμού και της ελεύθερης αγοράς. Όμως παρά το γεγονός της μετακίνησης πληθυσμών λόγω της εξαθλίωσης που προκάλεσε ο φιλελευθερισμός, αυτό που δεν μπόρεσε να αποτρέψει η νέα πλανητική εξουσία ήταν η υπόγεια συμπόρευση μερίδας των λευκών πληθυσμών της Ανατολικής Ευρώπης που βρήκαν καταφύγιο σε χώρες της Δυτικής Ευρώπης με τους γηγενείς υπερασπιστές της παράδοσης.

«Πιστεύω πως η σημαία έχει υψωθεί. Τώρα σπεύδουμε να την υπερασπιστούμε χαρούμενα, ποιητικά. Υπάρχουν μερικοί που μπροστά στην ξεκινημένη επανάσταση πιστεύουν ότι για να μαζευτούν οι εθελοντές χρειάζονται να προσφερθούν οι πιο ανώδυνες λύσεις, πιστεύουν ότι η προπαγάνδα πρέπει να αποκρύπτει όλα όσα μπορούν να προκαλέσουν συγκινήσεις ή να φανερώνουν μια στάση ενεργητική και εξτρεμιστική. Τι αυταπάτη! Οι λαοί δεν σπρώχνονται μπροστά παρά μόνον από τους ποιητές. Αλίμονο σ’ εκείνον, που μπροστά στην ποίηση που καταστρέφει, δεν ξέρει να αντιπαρατάξει την ποίηση που υπόσχεται»

Jose Antonio Primo de Rivera

Έτσι η Μάγδα από την Ουκρανία βρέθηκε στην Θεσσαλονίκη και η Ελένη από την Ρουμανία βρέθηκε στην Αθήνα, όπως και η Χρύσα από την Πολωνία άνοιξε μια νέα ζωή στην Λάρισα. Λευκοί πληθυσμοί που υπήρξαν φορές που κατάφεραν να στήσουν με επιτυχία ενα νέο σπιτικό και την αξιοπρέπεια τους αν και κάποιες φορές δεν άντεξαν και λύγισαν από την γραικυλική συμπεριφορά και το κλίμα της ανθρωποφαγίας. Όμως τελικά χιλιάδες λευκά παιδιά ανατράφηκαν και μεγάλωσαν σε μια χώρα που παρά την ευλογία των Θεών ρέπει προς την καταστροφή. Μεγάλος αριθμός λευκών παιδιών των μεταναστών που έκαναν μικτές οικογένειες ή απλά παρέμειναν στην χώρα αποποιήθηκαν την καταγωγή τους έως ένα σημείο και σήμερα δηλώνουν μόνο Έλληνες. Γοητεύτηκαν από την εσωτερική δύναμη του Ελληνισμού που επιβάλλεται μέσα από το κάλεσμα της νέας Βαράγγιας Φρουράς που ασυναίσθητα δημιουργήθηκε σε πόλεις και χωριά της ελλαδικής δυστοπίας.

Που θα τους βρεις τους ξένους που νιώθουν όμως και Έλληνες;  Στα γήπεδα να έχουν τατουάζ με σβάστικες και κέλτικους, θα τους δεις το 2018 στα συλλαλητήρια για την Μακεδονία να συμμετέχουν στην πρώτη γραμμή ενάντια στους συριζαίους και τους μπάτσους, θα τους γνωρίσεις σε χώρους δουλειάς και σε σχολές να προσπαθούν για την μόρφωση και την προσωπική τους εξέλιξη, θα τους χαιρετίσεις την αυγή που πάνε για το μεροκάματο και μοχθούν για το αύριο. Θα τους δεις ακόμη και σε αυτόνομες ομάδες και εθνικιστικούς πολιτικούς σχηματισμούς να αποδέχονται τον συγκερασμό της ξένης νοοτροπίας με την ελληνική ταυτότητα τους πέρα από τις έγγραφες κρατικές διατάξεις και τους αντιδραστικούς αφορισμούς. Από την Βαλτική μέχρι τον Καύκασο χιλιάδες λευκά παιδιά ανάμεσα μας με μια ιδεολογική καρδιά να χτυπάει ξέρουν να μισούν το ανθελληνικό κράτος επειδή τους αγνοεί και τους πολεμάει ενώ προωθεί μονόπλευρα και με πλάνο τον Νιγηριανό μπασκετμπολίστα και τα λοιπά κυβερνητικά φερέφωνα. Δεν ξεχνούν ποτέ τι τράβηξαν τα σόγια τους τόσο στον κομμουνισμό όσο και στον καπιταλισμό νιώθουν περήφανοι για την καταγωγή τους και οι φυσικοί τους σύμμαχοι δεν είναι άλλοι φυσικά από τους Έλληνες νεοφασίστες και εθνικοσοσιαλιστές παρά το μίσος που υπάρχει λόγω των παλαιών μικροεθνικισμών.

Δεν είναι κρυφό γεγονός η παρουσία Αρμενίων και Πολωνών στην παλιά «Χρυσή Αυγή», η μετέπειτα συνδρομή Ουκρανών και Ρώσων σε παρέες και ομάδες που δεν είχαν και την καλύτερη άποψη για την δημοκρατία. Μια δημοκρατία που ρίχνει στην ανεργία τους γονείς τους όπως και τους ντόπιους Έλληνες, που προωθεί το αποκρουστικό ξόανο της Αμάλ και τα δικαιώματα του κάθε ανώμαλου εθνομηδενιστή, που χρηματοδοτεί αφειδώς τις ΜΚΟ για να γίνουν όλες οι γειτονιές της Αθήνας συνοικίες που θα θυμίζουν στο τέλος λαϊκή αγορά της Καμπούλ. Απέναντι σε αυτή την νέα πραγματικότητα της αντικατάστασης πληθυσμού από τους ασιατικούς πληθυσμούς και τους πιστούς οπαδούς του Σαλαφιστικού Ισλαμισμού, κάποιοι Έλληνες και ξένοι μαθητές λένε ΟΧΙ και αυτό το ΟΧΙ ακούστηκε και στο ΕΠΑΛ της Σταυρούπολης πριν λίγες ημέρες!

Έλληνες και Ξένοι όλοι Λευκής καταγωγής χωρίς κομματική ή πολιτικάντικη καθοδήγηση, Αυτόνομοι και Ελεύθεροι, Άναρχοι και με μια πρωτόλεια Αντιδημοκρατική Σκέψη, με Τεταμένη την Δεξιά σε έναν προκλητικό αλλά υπερήφανο Χαιρετισμό μπροστά στον άνανδρο εχθρό όπως χαιρετούσαν και οι παππούδες πριν τους εκτελέσουν οι πράκτορες και τα τσιράκια τους, αλύγιστοι νεολαίοι μπροστά στις καθοδηγούμενες συμμορίες της κομματικής σαπίλας, με μόνο Οδηγό το Αίμα τους και την Ταυτότητα τους αντιστάθηκαν δυναμικά στις απειλές των εθνομηδενιστών αριστεριστών που με λοστάρια απειλούσαν μικρά παιδιά και έριχναν νερό στον μύλο του κρατικού αντιφασισμού τον οποίο γέννησε η αμερικανική πρεσβεία στο Δυτικό Βερολίνο και είναι γνωστή ως antifa

Απέναντι τους βρήκαν και τα προδοτικά ΜΜΕ που τους ξέπλυναν για τα καλά και την αντιτρομοκρατική καθώς και τα λοβοτομημένα πιόνια της ΚΝΕ και των ΕΑΑΚ που φαντασιώνονται ότι είναι μέλη των μπολσεβίκων ενώ πολλές φορές έσπευσαν να υπερασπιστούν την υγειονομική δικτατορία και το αστικό καθεστώς αλλά ποτέ δεν βγάζουν μιλιά ή δεν διαδηλώνουν για τα σιωνιστικά εγκλήματα των ΗΠΑ και των Σαούντ σε Λίβανο, Συρία, Υεμένη και Λιβύη ή για την μετατροπή της χώρας μας σε χώρο και σε αποθήκη ψυχών ακόμη και σε στρατιωτική Ισραηλινή βάση. Αυτά τα πλάσματα με τον Γκεβάρα στο μπλουζάκι που αν ζούσε ο Αργεντίνος επαναστάτης της Κουβανικής Επανάστασης θα τους πέταγε με συνοπτικές διαδικασίες στους καρχαρίες της Καραϊβικής ή όπως έλεγε ο προσφάτως αποθανών μουσικοσυνθέτης Θεοδωράκης «θα τους κρεμούσαν πρώτους οι Σοβιετικοί αν είχε κερδίσει ο Στάλιν στα Δεκεμβριανά» άρχισαν και πάλι να ζητούν ως άλλοι Ιακωβίνοι τον θάνατο για τους μικρούς σε ηλικία αντιπάλους τους και να απειλούν με ένα μελλοντικό Νέο Ηράκλειο νομίζοντας ότι είναι η νέα δολοφονική ΟΠΛΑ.

Οι άναρθρες κραυγές υποχώρησης και απόγνωσης όμως μπροστά στους νεολαίους που αντέδρασαν αυθόρμητα και με το εθνόσημο στην καρδιά και ουσιαστικά ήταν άοπλοι και ολιγάριθμοι απέναντι σε μια σχεδιασμένη επίθεση ενήλικων και μελών κομμάτων της νατοϊκής αριστεράς είναι μια ακόμη μουσική πανδαισία στα αυτιά μας. Άλλωστε για εμάς τους Αντιδημοκράτες της «Τρίτης Θέσης» αλλά και για όλους τους συναγωνιστές μας που μισούν την αστική δημοκρατία η μάχη δεν τελείωσε το ’45 και συνεχίζεται σε όλο τον κόσμο απέναντι στις δυνάμεις της σήψης και της υποτέλειας. Θα δώσουμε την τελευταία μάχη ακόμη και αν χάσουμε! 

Παντού μια νέα Σταυρούπολη πρέπει να γεννηθεί, περήφανα να ανεμίζουν τα λάβαρα της Νίκης και του Αίματος, στηρίξτε με κάθε τρόπο τους συλληφθέντες, βοηθήστε οικονομικά τις οικογένειες τους απέναντι στα δικαστικά έξοδα, μην περιμένετε τίποτα από τους βολεμένους ακροδεξιούς λακέδες, απαντήστε με Ιδεολογική Λύσσα και Αυτόνομη Συνείδηση απέναντι στα δημοσιογραφικά τσιράκια και τις κίτρινες φυλλάδες που ευλογεί πάντα η Καραμανλική δεξιά και προωθεί η γερμανική πρεσβεία μέσω των ιδρυμάτων.

Ζήτω η Σιδηρά Νεολαία!

Με το Σπαθί και το Σφυρί: Προμηθευτείτε από το βιβλιοπωλείο «Ορφικός» την σημαία της «Τρίτης Θέσης» και του «Μαύρου Μετώπου»


Με το Σπαθί και το Σφυρί: Προμηθευτείτε από το βιβλιοπωλείο «Ορφικός» την σημαία της «Τρίτης Θέσης» και του «Μαύρου Μετώπου»

Με πρωτοβουλία Αυτόνομων και την καίρια συνδρομή του παλαίμαχου Συναγωνιστή και εκδότη Αθανάσιου Γιαλαμά μπορείτε να προμηθευτείτε από το βιβλιοπωλείο «Ορφικός» την σημαία της «Τρίτης Θέσης» και του «Μαύρου Μετώπου», ελληνικής κατασκευής και άριστης ποιότητας σε διάσταση 70x100 εκατοστά.

Τιμή 11 ευρώ συν τα έξοδα αποστολής

Για να την προμηθευτείτε καλέστε στο βιβλιοπωλείο «Ορφικός» στο κινητό 6988055650 ή στείλτε mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: gialamas1960@hotmail.gr

facebook

http://thrakikosoionos.blogspot.com/

Αποκλειστικό: συνέντευξη με τον εκδότη και παλαίμαχο συναγωνιστή Αθανάσιο Γιαλαμά

Στηρίξτε το αγροτοβιβλιοπωλείο «Ορφικός» και τις εκδόσεις «Θρακικός Οιωνός» (6988055650) ΙΙ

Στηρίξτε το αγροτοβιβλιοπωλείο «Ορφικός» και τις εκδόσεις «Θρακικός Οιωνός» (6988055650) I

Ενάντια σε Δεξιά και Αριστερά, ενάντια στον κόσμο της φιλελεύθερης νεωτερικότητας


Έχουμε γράψει αρκετές φορές ότι ο Αριστερός είναι ένας διεθνιστής αντίπαλος που τον αντιμετωπίζουμε κατά πρόσωπο. Ενώ ο Δεξιός ένας διεθνιστής αντίπαλος που χτυπά πισώπλατα. Και τούτο γιατί μέσω των επικοινωνιακών μηχανισμών και των ιστορικών συγκυριών η Δεξιά έχει εγκλωβίσει στο πολιτικό της πεδίο κοινωνικά στρώματα συντηρητικών πολιτών, που κανονικά θα έπρεπε να υποστηρίζουν κάποιο παραδοσιοκρατικό ή εθνικιστικό πλαίσιο.  Έχει, δηλαδή, ο Δεξιός μηχανισμός προπαγάνδας κάνει πιστευτή στον δημόσιο λόγο την ψευδή θέση ότι η Δεξιά είναι πολιτική δύναμη εθνοκεντρικά πατριωτική. Ασφαλώς αυτό είναι ένα χυδαίο ψεύδος!

Ιδίως στην Ελλάδα, αλλά και στην υπόλοιπη Ευρώπη, οι Δεξιοί πολιτικοί κραυγάζουν για τα εθνικά δίκαια και την υπεράσπιση των παραδοσιακών ταυτοτήτων όσο βρίσκονται στην αντιπολίτευση. Και τα ξεχνούν όλα αυτά μόλις κυβερνούν. Πρόκειται για κάτι νομοτελειακά αναμενόμενο για όποιον έχει τις βασικές γνώσεις της ιστορίας των πολιτικών ιδεών. Γιατί εφόσον ο όρος Δεξιά συμπεριλαμβάνει ανάμεσα στις άλλες θέσεις και την πίστη στην ελευθερία της αγοράς, τον ατομικισμό και την ελευθερία που θεμελιώνεται πάνω στην πολιτική ανθρωπολογία του ατόμου (και όχι του έθνους ως συλλογικού οργανισμού), είναι αυτονόητη προέκταση η κατάληξη σε διεθνιστικές πολιτικές θέσεις.

Ένα χαρακτηριστικό ελληνικό παράδειγμα αυτής της κατάστασης δικαίωσε τα όσα γράφουμε πριν λίγες μέρες. Ο Άδωνις Γεωργιάδης είναι ο τυπικός φανφαρόνος πολιτικός της Δεξιάς, που μπορεί την ίδια στιγμή να αναπαράγει τις κούφιες κλασικιστικές ρητορείες περί της αξίας των αρχαίων μας παραδόσεων και, ταυτοχρόνως, να υπηρετεί τα πιο σκληρά διεθνιστικά συμφέροντα της παγκόσμιας ελίτ των μεγαλοαστών καπιταλιστών. Πριν λίγες μέρες η συγκεκριμένη περσόνα του πολιτικού βίου δήλωσε ότι οι μικρομεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις δεν θα έχουν την δυνατότητα τραπεζικού δανεισμού αν δεν συγχωνευτούν. Στην ουσία εννοούσε αν δεν εξαγοραστούν από κάποιο ισχυρό επιχειρηματικό όμιλο.

«Επιχειρήσεις με δύο-τρεις εργαζομένους στην Ευρωπαϊκή Ένωση δεν έχουν πρόσβαση στις τράπεζες. Τι να κάνουμε τώρα;», αυτή ήταν η επιχειρηματολογία του εν λόγω υπουργού.  Ας αποκωδικοποιήσουμε το πολιτικό περιεχόμενο αυτής της φράσης προκειμένου να εξάγουμε τα συμπεράσματά μας.

Πρώτα και κύρια ο Δεξιός πολιτικός (όπως κάνουν και οι ομοϊδεάτες του ανά τον κόσμο) αγνόησε επιδεικτικά την ιδιαιτερότητα του ελληνικού εθνικού μας οικονομικού περιβάλλοντος με το επιχείρημα ότι έτσι γίνεται στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Όχι μόνο παρέβλεψε ότι στην Ευρωπαϊκή Ένωση υπάρχουν πολλά και διαφορετικά οικονομικά περιβάλλοντα, αλλά προδιέγραψε ότι όλα αυτά τα διαφορετικά εθνικά περιβάλλοντα θα προσαρμοστούν σε μια γενική υπερθενική νόρμα, η οποία υπαγορεύεται από την α-εθνικά παγκόσμια ελίτ των αγορών. Αν μη τι άλλο εδώ έχουμε να κάνουμε με την πιο σκληρή εκδοχή του διεθνισμού.

Ας υποθέσουμε ότι το όραμα των Δεξιών πατριδοκάπηλων γίνει πραγματικότητα. Οι μικρές οικογενειακές εταιρίες θα απορροφηθούν από τους ισχυρούς ομίλους της καπιταλιστικής ελίτ. Τότε δεν θα έχουμε ψιλικατζίδικα και περίπτερα στην γειτονιά μας, αλλά μόνο υποκαταστήματα μεγάλων (ενδεχομένως και υπερεθνικών brands). Δεν θα έχουμε ελληνικά βιβλιοπωλεία αλλά τοπικές εκδοχές πολυκαταστημάτων. Δεν θα έχουμε συνεργεία και καταστήματα ρούχων αλλά μόνο αντιπροσωπείες μεγάλων εταιριών. Όλο αυτό δεν συνιστά απλά μια συγκέντρωση κεφαλαίου. Προϋποθέτει, ταυτόχρονα, και έναν πολιτισμικό μετασχηματισμό που θα χτυπά κατευθείαν την καρδιά της εθνικής μας ιδιαιτερότητας. Το πολυεθνικό brand, μέσω της αισθητικής (ταμπέλες, διαφημίσεις,) και του τρόπου παραγωγής (εργασιακοί αυτοματισμοί, ντύσιμο εργαζομένων κλπ) θα επιβάλει τα «οικουμενιστικά» μοντέλα συμπεριφοράς και αισθητικής αντίληψης για τον κόσμο ακόμη και στην κάθε γωνιά μιας ελληνικής γειτονιάς. Αυτό, ασφαλώς, δεν ενοχλεί τους Δεξιούς κομπορρήμονες, που κατά τα άλλα παπαγαλίζουν τις φιλολογικές τους ανοησίες περί της αξίας «των αρχαίων ημών προγόνων».

Ο πατριωτισμός των Δεξιών είναι ένας πατριωτισμός τουριστικός. Ένα κάλπικο φολκλόρ για να στολίζουν τον ραγιαδισμό τους προς το μοντέλο οργάνωσης του δυτικού κεφαλαίου. Προφανώς και όταν μιλάμε για Δεξιούς δεν αναφερόμαστε μόνο στους πολιτικούς του κόμματος που κυβερνά την χώρα. Τα τελευταία δέκα χρόνια έχει οργανωθεί μια γενικευμένη αλλοίωση των ιδεολογικών νοημάτων του ελληνικού εθνικιστικού χώρου. Οι περισσότεροι σχηματισμοί (από κόμματα μέχρι αυτόνομες ομάδες και εκδοτικούς οίκους) που βρίσκονται δεξιότερα της Νέας Δημοκρατίας χρησιμοποιούν τον όρο «εθνικισμός» απλά ως σουβενίρ στην βιτρίνα. Στην πραγματικότητα είναι ακρο-Δεξιά συμπληρώματα της Νέας Δημοκρατίας. Δεν έχουν τίποτε το εθνικιστικό. Απλώς υιοθετούν μια δήθεν ακραία ζητωπατριωτική ρητορική αλλά στην πράξη υπηρετούν τα συμφέροντα των υπερεθνικών ελίτ του δυτικού κεφαλαίου και αναπαράγουν τον τουριστικό πατριωτισμό του φιλολογικού κλασικισμού. Αυτό είναι προφανές για τα νεοδεξιά και «νεοεθνικιστικά» σχήματα. Ισχύει όμως και για κάποια που εμφανίζονται με το προσωπείο του σκληρού «ναζί». Ψάξτε λίγο προσεκτικά τις θέσεις τους πάνω στην τρέχουσα επικαιρότητα και θα αντιληφθείτε τι εννοούμε.

Αλλά και ο κοινωνισμός των Αριστερών είναι εξίσου επιδερμικός. Δεν έχει τίποτε το σοσιαλιστικό και αναλώνεται σε επιδείξεις υπέρμετρης προοδευτικότητας. Η Αριστερά αποτελεί σήμερα το «προοδευτικό» σκέλος του εξουσιαστικού φιλελευθερισμού. Αριστεροί και Δεξιοί σκύβουν το κεφάλι μπρος στην παγκόσμια κυριαρχία της καπιταλιστικής αντι-εθνικής ελίτ.

Έχει ενδιαφέρον ότι μετά τις δηλώσεις του Άδωνι Γεωργιάδη για της μικρομεσαίες επιχειρήσεις Αριστεροί κύκλοι έγραψαν ότι «κυβερνά σαν Λουδοβίκος». Τα ανδρείκελα της Αριστεράς φοβούνται ακόμη και να ψελλίσουν μια κριτική προς τον εξουσιαστικό φιλελευθερισμό και φορτώνουν τις καπιταλιστικές παθογένειες στο...Παλαιό Καθεστώς της προνεωτερικής εποχής!! Λοιπόν, κύριοι της Αριστεράς, θα σας κάνουμε άλλο ένα μάθημα πολιτικής ιστορίας. Οι «Λουδοβίκοι» του Παλαιού Καθεστώτος, όταν σκέπτονταν σωστά, ρύθμιζαν την οικονομία των χωρών τους στο σύστημα των συντεχνιών. Μια μορφή μεσαιωνικού οργανιστικού προ-κοινωνισμού, το οποίο παρείχε ασφάλεια στους εργαζόμενους και δημόσιο έλεγχο στις οικονομικές δραστηριότητες. Οι «Λουδοβίκοι» του Παλαιού Καθεστώτος, όταν σκέφτονταν λαθεμένα, επέτρεπαν φυσιοκρατικές ελευθερίες που έστρωναν τον δρόμο για την έλευση του κεφαλαιοκρατικού φιλελευθερισμού. Πάντως αποφάσεις όπως αυτές του Άδωνι δεν λάμβαναν (ασχέτως αν χρεώθηκαν επικοινωνιακά λάθη με αναφορές στο παντεσπάνι κλπ).

Ενάντια σε Δεξιά και Αριστερά, ενάντια στον κόσμο της φιλελεύθερης νεωτερικότητας, υπάρχουν ακόμη κάποιες σκιές που αναδεύονται στο λυκαυγές των καιρών μας. Φέροντας τις μνήμες της Βανδέας και των Λουδιτών. Βαστώντας τα φλάμπουρα της πατρίδας και του κοινωνιστικού οργανικισμού. Σιγοσφυρίζοντας σκοπούς παλιούς και νοσταλγώντας τους πολέμους του μέλλοντος.

πηγή