Περὶ τοῦ ἐξόχου κειμένου τοῦ Adriano Romualdi (εκτενές σχόλιο του Στέφανου Γκέκα)

Μόλις εἶδα τὸ κείμενο τοῦ Ρομουάλντι. Ὅ,τι καλλίτερο ἔχω δεῖ ἐδῶ καὶ χρόνια! Φοβερὸ κείμενο - καὶ 100% στὸ πνεῦμα τοῦ Ἅρματος. Συγχαίρω τὸν ἀγαπητό μου Κωνσταντῖνο Μποβιάτσο γιὰ τὴν ἐπιλογὴ τοῦ κειμένου· τὸν καλῶ ὅμως ἐκ παραλλήλου νὰ ξαναδουλέψῃ τὸ κείμενο μὲ λεπτολόγο ἐννοιολογικὴ ἀκρίβεια, ὅπως ἀξίζει καὶ στὸ κείμενο ἀλλὰ καὶ στὴν καταταλαιπωρημένη μας γλῶσσα. Ἔχω ξεχωρίσει μερικὰ χαρακτηριστικὰ ἀποσπάσματα, ποὺ ἔχουν νὰ μᾶς διδάξουν πολλὰ καὶ οὐσιώδη – μὲ κάποιες μου τροποποιήσεις τῆς προκειμένης μεταφράσεως.

Ὅπως ἔχω ἐπισημάνει καὶ στὶς ἐκπομπές μου (“Βορεινὰ Σαλπίσματα”), ἡ ἔννοια τῆς “Δεξιᾶς” δὲν εἶναι κατ᾿ ἀρχὴν αὐτὴ ποὺ κατήντησε. Ἀρκεῖ νὰ θυμίσω τὸ κριτικὸ ἔργο τοῦ Ἰουλίου Ἔβολα “Ὁ Φασισμὸς κρινόμενος ἐκ δεξιῶν”! Ὑπ᾿ αὐτὴν τὴν ἔννοιαν “Δεξιᾶς” οἱ συνήθεις “(ἀκρο-)δεξιοὶ” εἶναι στὴν πραγματικότητα ἀριστερώτατοι – ἢ στὴν καλλίτερη περίπτωσι λειτουργοῦν ὡς Δούρειος Ἵππος πρὸς καθυπόταξιν τῶν ὑγιῶν, αὐθεντικῶν ἀξιῶν – ποὺ κατ᾿ αὐτὴν τὴν ὁρολογίαν συνιστοῦν τὴν ἀληθῆ Δεξιάν. Ὁ δὲ φιλελευθερισμὸς εἶναι δίδυμο ἀδελφάκι τοῦ χειρίστου τύπου Μαρξισμοῦ καί, κατὰ συνέπειαν, σφόδρα ἀντιδεξιός, ἀτρεκῶς διακρίνοντες.

Ἡ γλωσσικὴ Βαβυλωνία εἶναι ἀλληλένδετος πρὸς τὴν μερικὴν καὶ ὁλικὴν νοητικὴν Σύγχυσιν – καὶ δὲν ὑπάρχει καμμία ἀπόλυτος γλωσσικὴ ἄμυνα: Ἡ Σῆψις, ἡ Σύγχυσις, ἡ δειλία, ἡ ποταπὴ ἰδιοτέλεια, ἀκόμη καὶ ἡ χειρίστη νοσηρὰ ψύχωσις δὲν δυσκολεύεται καθόλου νὰ φορέσῃ οἱονδήποτε γλωσσικὸν (καὶ οὐ μόνον) ἀπατηλὸν ἔνδυμα, τὸ λέγει ἄλλως τε καὶ ὁ Ρομουάλντι ἐδῶ: Θέλετε Ἐθνικοσοσιαλισμό, θέλετε Φασισμό, θέλετε … Πλατωνισμὸ κ.ο.κ. - ἡ νοσηρὰ ἀναίδεια οὐ μόνον πρὸ μηδενὸς ὀρρωδεῖ ἀλλ᾿, ἀπεναντίας, ὅσῳ μᾶλλόν τις νοσηρὸς καὶ ἀναιδὴς τυγχάνει, τόσῳ καὶ αὐθαιρέτως καὶ δολίως ἐνδύεται σεπτὰ ἐνδύματα διὰ νὰ στολίσῃ τὴν ποταπότητά του!

Ἡ δὲ ἐποχή μας, ὡς ἐποχὴ μεγίστης ἀδιακρισίας καὶ ἐλαχίστης αὐθεντικῆς ἀμέσου αἰσθήσεως καὶ ὁράσεως πού, κατὰ Ρομουάλντι, ἀκριβῶς κεῖται εἰς τὸν πυρῆνα τῆς ἀληθοῦς Δεξιᾶς, εἶναι ἰδεώδης διὰ τοιούτους καρναβάλους καὶ νοσηροὺς παρενδυσίας...

Ἡ μόνη πραγματικὴ ἄμυνα δύναται νὰ πραγματοῦται ὑπὸ μιᾶς αὐθεντικῆς Κοινότητος, ἐν ταὐτῷ ἀποτελούσης φυλετικὴν καὶ πνευματικὴν Ἀριστοκρατίαν καὶ πολεμικὴν κοσμοθεωρητικὴν Τάξιν!

Ἰδοὺ τὰ ἀποσπάσματα ποὺ ἐπέλεξα:

“... Το έργο του Gobineau θα βρει συνέχεια στα γραπτά των Γερμανών F. Clauss, Hans Günther, Alfred Rosenberg, του Γάλλου Vacher de Lapouge, του Άγγλου H. S. Chamberlain. Μέσα από αυτήν την γραμμή η έννοια της «καταγωγής», θεμελιώδους σημασίας για τον εθνικισμό, αποσπάται από την αυθαιρεσία των διαφόρων εθνικών μύθων και επανέρχεται στο νορδικό-ινδοευρωπαϊκό ιδεώδες ως αντικειμενικό απτό μέτρο του ευρωπαϊκού ιδεώδους.... έχουν προσδώσει στην εθνική ιδέα ένα χαρακτήρα παραδοσιακότητος, ἱεραρχίας, αὐθεντίας.

... Στην πραγματικότητα ο απροσδιόριστος (ασαφής) περί «λαού» μύθος εξακολουθεί να εξυπηρετεί την λαθραία διακίνηση μιας σειράς ιδεών που δεν είναι δεξιές. Εξ ού και η κακή πρόσφυση των Φασιστικών καθεστώτων της Ιταλίας και της Γερμανίας στον τομέα του πολιτισμού.

... Υπό αυτές τις συνθήκες ήταν φυσικό να αγνοηθεί το έργο ενός Julius Evola.

... Στη σκιά του Fascio, πίσω από την πρόσοψη των αετών και των  στολών, συνέχισε να ανθίζει μια ουδέτερη, ανόητη (ἐπιπολαίως ἐπαμφοτερίζουσα) κουλτούρα, μερικές φορές πιστή στο καθεστώς λόγω ενός οικείου μικροαστικού πατριωτισμού, πιο συχνά καταλήγουσα σε μια υφέρπουσα εχθρική και προκλητική στάση.

... η «Φασιστική Κουλτούρα», η επίσημη των Littoriali της νεολαίας, πίσω από μια πρόσοψη κολακευτικών αφιερωμάτων στον Ντούτσε, στο καθεστώς, στην Αυτοκρατορία, παρέμεινε ένα μείγμα «πατριωτικού» σοσιαλισμού, «εθνικού» φιλελευθερισμού και «ιταλικού» καθολικισμού.

... μεταξύ του '18 και του '33 άνθισε στη Γερμανία η λεγόμενη «Συντηρητική Επανάσταση» με συγγραφείς ευρωπαϊκής περιωπής: οι Oswald Spengler και Ernst Jünger, Othmar Spann και Moeller van den Bruck, Ernst von Salomon και Hans Grimm είναι γνωστά ονόματα ακόμη και εκτός γερμανικών συνόρων. Ο ίδιος ο Thomas Mann είχε παράσχει με τις “Θεωρήσεις ενός απολίτικου” (Betrachtungen eines Unpolitischen) μια θεμελιώδη συμβολή στην υπόθεση της Γερμανικής δεξιάς.

Κι εδώ, όμως, ο διαβόητος ασαφής περί «λαού» (ὡς σωροῦ καὶ περίπου ἀνόργανης μάζας) μύθος κατηύθυνε το χέρι των κυβερνώντων και η ισοπέδωση (Gleichschaltung) φίμωσε κάθε κριτική, ακόμη και εποικοδομητική. Αλλ ̓, απεναντίας προς τον Φασισμό, ο Εθνικοσοσιαλισμός είχε την εξυπνάδα να εξαναγκάσει την επαμφοτετρίζουσα κι απροσδιόριστη κάλπικη κουλτούρα να ενδώσει. Αυτός (ὁ Ε/Σ), πολύ περισσότερο από το Ιταλικό καθεστώς, είχε την συνείδηση ότι αντιπροσώπευε ένα αυθεντικό όραμα του κόσμου, βίαια εχθρικό προς όλην την σήψη και τις στρεβλώσεις της σύγχρονης Ευρώπης. Το ξεμπρόστιασμα της εκφυλισμένης τέχνης, το κάψιμο των βιβλίων είχαν, αν μή τι άλλο, ένα ιδεῶδες επαναστατικό νόημα, ένα χαρακτήρα ανοιχτής εξεγέρσεως ενάντια στα φετίχ ενός κόσμου σε αποσύνθεση.

... Ωστόσο, ήταν εντός Εθνικοσοσιαλιστικού περιβάλλοντος που σχεδιάστηκε το φιλόδοξο έργο προς δημιουργίαν ενός «Weltanschaulicher Stosstrupp», ήτοι μιας «κοσμοθεωρητικής μονάδος κρούσεως» (SS), για να διανοίξει ένα πέρασμα στον γκρίζο ορίζοντα της γλυκανάλατης αστικής κουλτούρας. Και η ίδια η αντίληψη των SS, η υπέρβαση του απλού Γερμανικού πατριωτισμού στον μύθο της Αρίας Φυλής (Artsgedanke), η σύλληψη του Κράτους ως κατευθυνομένου ὑπὸ ενός ανδροπρεπούς Τάγματος, η ιδέα μιας ευρωπαϊκής αυτοκρατορίας του Γερμανικού έθνους θέτουν τον Εθνικοσοσιαλισμό στην πρώτη γραμμή εν σχέσει προς την διατύπωση του ιδεακού περιεχομένου μιας καθαρής Δεξιάς.

... Πρέπει να καταστεί σαφές ότι για τον αυθεντικό άνθρωπο της δεξιάς οι πολιτιστικές αξίες δεν καταλαμβάνουν την υψηλή θέση στην οποία τις ανεβάζουν συγγραφείς με ορθολογικό (ρασιοναλιστικό) υπόβαθρο. Ο Δεξιός πολιτισμός και η τέχνη δεν μπορούν να ισχυρίζονται ότι είναι ο ναός αλλά μόνον ο προθάλαμος του ναού. Η ζώσα αλήθεια είναι πιο πέρα. Εξ ου και μια ορισμένη δυσπιστία του γνησίου ανθρώπου προς το επιτακτικῶς προβαλλόμενο “δικαίωμα συμμετοχής στον σύγχρονο πολιτισμό”, μια απρόσωπη περιφρόνηση για τον συνήθη κόσμο των συγγραφέων, των δημοσιογράφων. Θυμηθείτε τα λόγια του Νίτσε: «Κάποτε η σκέψη ήταν Θεός, μετά έγινε άνθρωπος, τώρα κατήντησε πληβείος. Άλλος ένας αιώνας αναγνωστών και το πνεύμα θα σαπίσει και θα βρωμήσει». Ο Χοσέ Αντόνιο συνέστησε στους Φαλαγγίτες του το «ασκητικό και στρατιωτικό αίσθημα της ζωής».

... Στο πεδίο της κοσμοθεωρίας ο ορισμός μιας οργανικής και όχι μηχανικής, μιας ποιοτικής και μη ποσοτικής αντιλήψεως, μιας ολιστικής μαθήσεως (Ganzheitslehre) ...

...Δεν πρέπει να παραλειφθεί η κριτική της επιστήμης και της μαθηματικής αντιλήψεως του σύμπαντος, στην οποία τόσο η κριτική της έννοιας του φυσικού νόμου από έναν Boutroux όσο και ακόμη και η ζῳογόνος ἐνόρμησις (Yélan vital) του Bergson μπορούν να χρησιμεύσουν ως στοιχεία για μια μη μαθηματική αλλά βουλησιοκρατική και πνευματική σύλληψη του σύμπαντος.

... Στο περιθώριο της επιστήμης βρίσκεται ένα από τα πιο συζητημένα θέματα σήμερα: η οικολογία. Λοιπόν, θα ήταν παράλογο για τη Δεξιά να εγκαταλείψει αυτό το θέμα προς τα αριστερά όταν ...

... Γενικά, δεν υπάρχει ιστορία της ανθρωπότητας, αλλά μόνο μια ιστορία των διαφορετικών γενεαλογικών γενεών και πολιτισμών, για παράδειγμα μια ιστορία της Ευρώπης ως δημιουργήματος των ινδοευρωπαϊκών γενεαλογικών γενεών μέσω των προϊστορικών, ελληνορωμαϊκών και μεσαιωνικών κύκλων. Αυτή η αντίληψη για έναν ευρωπαϊκό «πολιτισμό» είναι επίσης που μας βοηθά να κατανοήσουμε την πιο πρόσφατη ιστορία. Όλη η δεξιά ιστοριογραφία από τον 19ο αιώνα και μετά ήταν γραμμένη σε εθνικό και εθνικιστικό πνεύμα. Αυτό το σχήμα δεν ήταν μεν μεθοδολογικά λανθασμένο αλλά ήταν στενό. Έδειξε τα όριά του όταν ο Φασισμός παρουσιάστηκε ως ευρωπαϊκό κίνημα για την αναδιάρθρωση ολόκληρου του ευρωπαϊκού πολιτισμού.

... Δείτε για παράδειγμα το βιβλίο «Στα μαρμάρινα βράχια» (Auf den Marmorklippen) του Ernst Jünger. Αυτός ο συγγραφέας, αν και σε κάποια περίοδο ήταν πολύ κοντά στον Εθνικοσοσιαλισμό, αργότερα αποσπάστηκε από αυτόν υιοθετώντας κριτική στάση. Αλλά δύσκολα θα μπορούσαμε να βρούμε κάτι πιο «σωστό» από αυτό το παραμύθι: η αριστοκρατική απροσωπία της αφήγησης, το άψογο και αστραφτερό ύφος, η απουσία έστω και της παραμικρής νιφάδας αστικού ψυχολογισμού καθιστούν δύσκολο να ξεθωριάσῃ αυτό το πρότυπο. Γενικά τέτοιοι χαρακτήρες βρίσκονται σε καθένα από τα καλύτερα έργα του Ernst Jünger. 

... Όποιος είναι αληθινά δεξιός, που εσωτερικά χαρακτηρίζεται από ορισμένες αξίες, από ένα ιδιαίτερο ήθος, θα μπορέσει αμέσως να διακρίνει τις καλλιτεχνικές εντυπώσεις που ανήκουν στον κόσμο του. Η αισθητική προέρχεται από το αισθάνομαι, μια γνώση από την ΑΜΕΣΗ (απ ̓ εὐθείας) ΑΙΣΘΗΣΗ/ΑΝΤΙΛΗΨΗ.”

51 σχόλια:

  1. Ἀφοῦ εὐχαριστήσω ἐγκαρδίως τὸν ΜΚ γιὰ τὴν φιλοξενία, θὰ ἤθελα νὰ προσθέσω ἐδῶ κάτι ποὺ μοῦ διέφυγε:
    Τὸν σύνδεσμο γιὰ τὴν ταινία Die Nibelungen τοῦ Fritz Lang ποὺ μνημονεύει ὁ Ἀδριανὸς Ρομουάλδης (γιὰ νὰ τὸν ἐξελληνίσω - εἶμαι βέβαιος πὼς θὰ χαιρόταν γι᾿ αὐτό!)· ἔχει καὶ ἀγγλικοὺς ὑποτίτλους, ὁπότε μποροῦν νὰ τὴν παρακολουθήσουν καὶ οἱ μὴ γερμανομαθεῖς:

    https://www.youtube.com/watch?v=3x_j4VlEnRc

    (Λυποῦμαι μόνον γιὰ τὴν κακοποίησι τοῦ πολυτονικοῦ ἀπὸ τὴν πλατφόρμα τοῦ blogspot...
    Φυσικὰ δὲν εὐθύνεται ὁ ΜΚ γιὰ τὴν τεχνικὴν αὐτὴν ἀστοχίαν.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στεφανε, με τιμουν τα λογια σου. Ειναι πολυ σημαντικό για μενα,μα προσπαθω να δωσω ειδικα στους νεώτερους μια κάποια γνώση, από εργα ανθρώπων που αποτελούν την δυναμη και την πηγη της Ιδεας μας.
    Μεσα στα ερειπια της σηνερινης κοινωνιας αλλα ιδιαίτερα στην ολικη καταστροφή του χώρου μας, κείμενα και γραπτά διανοούμενων όπως ο Romualdi, La Rochelle, Degrelle, Celine, Junger , Evola και αλλων, αποτελούν την μοναδική ελπίδα μα βγάλουν τους νεους απο τον βάλτο και την κινούμενη αμμο της αντιφασιστικης ακροδεξιας και των θλιβερων εκπροσώπων της που απλα κάνουν κόμματα για ψήφους με κενές ιδέες και λαμογιες.
    Μια προσπάθεια δύσκολη αλλά υποχρεωτικη αφου καθημερινα δεχόμαστε λασπη απο τα σκουπίδια του διαλυμένου χωρου.
    Πισω δεν κανω ομως και θα συνεχίσω να μεταδίδω την κουλτούρα μας.
    Σε ευχαριστω και πάλι και πράγματι πιστεύω οτι ο Adriano Romualdi είναι κορυφη...καλή συνεχεια.
    Μποβιατσος Κων/ος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἀκριβῶς ἔτσι εἶναι...
      Καὶ ὅλα μποροῦν στὸν κόσμο νὰ γίνουν ἐκτὸς ἀπὸ ἕνα: Κάποιοι ἀπὸ ἐμᾶς νὰ ὑποστείλουμε τὴν σημαία...
      Βεβαίως ἐκεῖνοι ποὺ κάποτε ώρκίζονταν καὶ σήκωναν σημαῖες εὐκαιρίας γιὰ νὰ τὶς ἀνταλλάξουν μὲ κάτι πιὸ ... ἐμπορικό, μόλις μετεβλήθησαν οἱ ὅροι, εἶναι τελείως διαφορετικὲς περιπτώσεις καὶ ἱστορίες...

      Θὰ ἤθελα πολὺ νὰ βρεθοῦμε κάποια στιγμὴ κι ἐκ τοῦ σύνεγγυς, ἔχουν περάσει χρόνια ποὺ δὲν βρεθήκαμε.
      Ἔρρωσο!
      Στέφανος Γκέκας

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος11/4/22 4:25 μ.μ.

      Προοπτική εν Ελλάδι Εθνικοσοσιαλιστικού Συνεδρίου υφίσταται; Και αν ναι, δεν θα έπρεπε να τεθούν εκ των προτέρων βασικές κοσμοθεωρητικές αρχές καθώς και ζητήματα ηθικής, γιατί πλέον ο καθένας ό,τι δηλώσει (νομίζει πως) είναι;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος14/4/22 1:44 π.μ.

      Ακόμα εκεί είσαι 4:25? Τώρα το συνέδριο? Έγινε τον Μάρτη. Όσοι πρόλαβαν πρόλαβαν. Του χρόνου το επόμενο.

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος9/4/22 11:41 μ.μ.

    Δυναμική επιστροφη από τον viking του ελληνικού εθνικοσοσιαλισμού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος10/4/22 1:15 π.μ.

    Ο Γκέκας απότι φαίνεται στην παραπάνω φωτογραφία χρειάζεται να βάλει στο πρόγραμμά του και τους τρικέφαλους και να μην κάνει μόνο δικέφαλους .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/4/22 8:44 μ.μ.

      Tι δικεφαλους και τρικεφαλους λες μωρε παπαρα για εναν ανθρωπο 65 χρονων, εχεις κατεβασει ασφαλειες;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/4/22 9:38 μ.μ.

      Σιγά μην είναι και 85!

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος10/4/22 3:47 μ.μ.

    Να δούμε τωρα πως ο Στέφανος Γκέκας θα δικαιολογήσει στον παππού τα "Lamia Casual Crew" που ο ίδιος 10 ημέρες πριν κορόιδευε. Ειδατε πως το χαμηλό επιπέδο ...τελικα ανέβηκε.
    Ακριβως για αυτό ο χώρος στην Ελλάδα δεν πρόκειται να παρουσιάσει κάτι σοβαρό. Πλήρης ασυναρτησία, και χάος μεταξύ λόγων και έργων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/4/22 4:16 μ.μ.

      Μάλλον τα λάθη δικαιολογούνται μόνο στους Θεούς. Ο Γκέκας κίναιδος τρελαμένος δεν είναι, ρουφ της ΓΑΔΑ δεν είναι, παρακρατικός δεν είναι, έμπορος του χώρου δεν είναι, ναζί δηλώνει ακόμη όσο και αν βγάζουν αφρούς τα λυκόπουλα της μεσογείων, ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ είναι στις δημόσιες ομιλίες. Οι επικριτές του οι ανώνυμοι είναι τέλειοι σε όλα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/4/22 1:58 π.μ.

      Υπάρχει εθνικοσοσιαλιστής που να είναι κίναιδος, ρουφ της ΓΑΔΑ και τρελαμένος;

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος10/4/22 4:47 μ.μ.

    Συγχαρητήρια στον Στέφανο Γκέκα που με αυτό του κείμενο ουσιαστικά απολογείται για την άστοχη κριτική του στον Κωνσταντίνο Μποβιάτσο και τις δυναμικές δράσεις της ομάδος του στη Λαμία αλλά εγώ ο ανώνυμος σχολιαστής έχω μια ακόμη εύλογη απορία. Για ποιον λόγο στην τελευταία του δημόσια ομιλία ειρωνεύτηκε τα παιδιά του ΚΙΝΗΜΑτος και το μότο τους "σήκω και πολέμα"; Τι έχει εναντίον τους; Το θέμα είναι ιδεολογικό ή προσωπικό; Διότι αυτή τη στιγμή το ΚΙΝΗΜΑ είναι η πιο δραστήρια και ισχυρή ελληνική εθνικοσοσιαλιστική οργάνωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/4/22 10:48 π.μ.

      Με Hellenic existence propatria athens youth ενεθ casual lamia και αρμα δύσκολα να είναι πιο δραστήριοι

      Διαγραφή
    2. Αυτα πρεπει να σταματησουν. Ειναι κριμα. Ο εχθρος μας ειναι η αντιφασιστικη δεξια, με αρχηγισκους , με λαμογια με ψευτες και μαζι τους η ΧΑ που με οτι διανοητικα καθυστερημενα ατομα εχει , απλα βρίζουν ακόμη. Ο αρχηγουλης τους εχει φτιαξει μια περιουσια με μονο απο την Ευρωβουλη περίπου 900000 χιλιαρικα και αυτοι ακομη μαλακ...
      Ολοι μαζι πρεπει να βαλουμε στην ακρη καλοια χαζα θεματα. Εγω δεν εχω θεμα προσωπικο περα απο τους καθυστερημενους που ακομη με.βριζουν , αλλα εχω μαθει να σεβομαι τα ΑΜΕΑ και να μην υπολογιζω τους ανωνυμους δειλους. Ειναι πολυ μικροι για ΜΕΝΑ.
      Σας ευχαριστω και καλη συνεχεια σε ολους.
      Τεν τεν

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος10/4/22 8:37 μ.μ.

    Ο Γκέκας δεν έκραζε τον Χάρη που συμφιλιώθηκε με τον Καλέντζη, ενώ προηγουμένως είχαν τσακωθεί; Και τώρα λέει "τον αγαπητό μου" αυτόν που κορόϊδευε πριν λίγες μέρες σε ομιλία του (ειρωνικά γελάκια για την ονομασία της ομάδας, χαρακτηρισμός των μελών της ως "κοντόχοντρα μπαρμπαδέλια" κλπ). Αν αυτή είναι η "ελίτ" του χώρου, χίλιες φορές με τους πληβείους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/4/22 9:03 μ.μ.

      Έχει κάποια βάση αυτή η κριτική και καλό θα ήταν να απαντήσει ο Γκέκας με την ευθύτητα που τον χαρακτηρίζει. Αλλιώς θα καταλήξει να κάνει αυτά που έψεγε τον Χάρη ως προς τον τέλη.

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος10/4/22 9:48 μ.μ.

    "Στις 5 Μαρτίου 2022, μαζεύτηκαν έξω από τον Λευκό Πύργο με σημαίες της Ελλάδας και της Ρωσίας. Επανήλθαν με νέο κάλεσμα σχεδόν μία εβδομάδα αργότερα, ζητώντας καμία εμπλοκή της χώρας μας στον πόλεμο. Στις συνωμοσιολογικές ανακοινώσεις τους μιλούν για «σχέδια σιωνιστών και μασόνων» και για την περιβόητη «νέα τάξη πραγμάτων»[5], στην οποία εναντιώνονται. «Η νέα τάξη», ως παντοτινός αόριστος εχθρός, έχει ακουστεί πολύ τα τελευταία δύο χρόνια στη Θεσσαλονίκη, σε αντίστοιχες συγκεντρώσεις αντιεμβολιαστών και μασκομάχων. Μάλιστα, σε πλακάτ που κρατούσε κάποιος σε μία από τις πρόσφατες μαζώξεις για τον πόλεμο έγραφε ότι «η Ρωσία δεν πολεμά την Ουκρανία, αλλά τον διεθνή σιωνισμό». Πρόσφατα απηύθυναν νέο κάλεσμα για συμμετοχή στην αποκαλούμενη μοτοπορεία «κατά της ρωσοφοβίας». «Ελλάς – Ρωσία – Ορθοδοξία» φώναξαν στους κεντρικούς δρόμους της πόλης. Το ομόθρησκο λειτουργεί στον συλλογισμό τους ως ισχυρή βάση ταύτισης με τη ρωσική πλευρά. Ασχέτως εάν το μοιράζονται και με τους Ουκρανούς, ή εάν εκεί κατοικεί ένας σημαντικός αριθμός Ελλήνων ομογενών"

    Καθημερινή για ιερό λόχο

    Ποια η θέση του άρματος για την εθελοντική πολιτοφυλακή Azov

    Ποιες οι σχέσεις τους με Ουκρανούς συναγωνιστές

    Μήπως θα ήταν καλή ιδέα μια δράση του άρματος υπέρ της Ουκρανικής αντίστασης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος11/4/22 9:50 π.μ.

    Πραγματικα ειναι πολυ κριμα που ετυχε αρχηγος της χ.α να ειναι αυτος ........... αντι για ατομα μαχιμα οπως ο Γκεκας η ο Περιανδρος ... ισως να ειχε αλλη καταληξη οχι μονο ο χωρος αλλα και ολη η Ελλαδα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/4/22 6:07 μ.μ.

      Συμφωνώ φίλε ! Ο Περίανδρος ως υπαρχηγός έπρεπε να κάνει μια νύχτα των μεγάλων μαχαιριών και να διαολοέστελνε την καμαρίλα με τον αρχηγό της.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος11/4/22 9:12 μ.μ.

      Μα αγαπητέ αυτό που οραματίζεσαι μπορεί να γίνει σύντομα αν ευδοκιμήσουν οι συζητήσεις για τις οποίες κυκλοφορούν φήμες τον τελευταίο καιρό.

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος11/4/22 9:56 π.μ.

    Πάντως η γνώριμη πια τακτική του ......... έχει πια κουράσει και αηδιάσει. Γράφει ένα δήθεν σχόλιο επαινετικό για τον Γκέκα, και μετά ξερνάει χολή εναντίον του σε άλλα σχόλια που στέλνει. Πρέπει να ουρλιάζει τις νύχτες στο φεγγάρι το όνομα του ......., αλλιώς δεν εξηγείται τέτοια εμμονή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος11/4/22 12:38 μ.μ.

    αρίστο, ΔΕΝ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ, ΔΕΝ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμη και στον ύπνο σου τον βλέπεις. Φτάνει

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος12/4/22 9:10 μ.μ.

      Είμαστε σίγουροι πως τα προβοκατόρικα σχόλια στο νήμα είναι του αρίστου; Γιατί το αναγνωστικό κοινό τον έχει αποπέμψει από το ιστολόγιο εδώ και χρόνια.

      Διαγραφή
    3. ανωνυμος13/4/22 11:14 π.μ.

      μήπως έφτασε η στιγμή να παραδεχτεί το σφάλμα του το αναγνωστικό κοινό? δεν είναι κακό να μετανοήσουν αυτοί που σφάλουν

      Διαγραφή
    4. ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ13/4/22 1:00 μ.μ.

      Ω ναι.
      Σφάλαμε και μετανοούμε, ω άνδρα καβαλάρη !

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος11/4/22 9:09 μ.μ.

    Ο πανδαμάτορας χρόνος μας γυμνώνει άπαντες υπό το φως της αληθούς φύσης μας. Έφτασε η ώρα της αποκάλυψης για έναν από τους πλανόδιους σιέλ εθνικοσοσιαλιστές. Αποδέχεται τον προσδιορισμό του δεξιού και τολμά να κατηγορεί με συμπλεγματικό μίσος εκείνους που φυλάνε πιστά της Θερμοπύλες του εθνικοσοσιαλισμού. Εκείνους που έχουν την τόλμη να δηλώνουν φασίστες και να κοιτάζουν περήφανα τον ήλιο, υψώνοντας σε χαιρετισμό τη δεξιά χείρα. Η ντροπή είναι έννοια άγνωστη στους εντροπικούς. Μόνο αυτό έχω να πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος12/4/22 3:46 μ.μ.

    Πολλούς δεν μας ενδιαφέρει το τι λέει ο Καλ μας ενδιαφέρει όμως σίγουρα το γεγονός ότι άτομα μια μέσης ηλικίας βρίζονται και μετά συμφιλιώνονται σε άρθρα μπλογκ του χώρου.

    Αλήθεια αυτό είναι πρότυπο για την νεολαία;
    Και μετά λέμε γιατί επικρατούν οι διάφοροι άλλοι.
    Κρίμα κρίμα και πάλι κρίμα.
    Πρπει να βγει μπρος η νεολαία αλλιώς γαμηστε τα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/4/22 2:20 π.μ.

      Την είδαμε και τη νεολαία σας. Στα εύκολα σφαλιάρες στην Κανέλλη και στα δύσκολα αντιφασισμός και άγιος ο θεός. Καλύτερα με τους δοκιμασμένους και ας γέρασαν. Η γριά κότα έχει το ζουμί.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος13/4/22 10:52 π.μ.

      Σε ποια δύσκολα οι Athens youth το γύρισε σε αντιφασισμο ρε βλακα; Πρόσεχε δεν μιλάς με την Ουρανια εδώ. Οι γριές κότες δεν ασχολούνται καν με τον χώρο, οπότε αφήστε επιτέλους το νεο κίνημα της απέλλα και των αυτόνομων να ανθίσει..

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος13/4/22 3:49 μ.μ.

      Όποιος μπλέκει με τα πίτουρα τον τρώνε οι γριές κότες λέω εγώ.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος14/4/22 9:05 π.μ.

      Και μετά ψοφανε γιατί τα στομάχια τους δεν είναι για πολλά όπως και η φτιαξια τους

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος12/4/22 4:54 μ.μ.

    Πάλι θολώνεις τα νερά και ψαρεύεις ζαλισμένα κουτόψαρα .... 8:37... Θα μου πεις τώρα, παλιά μου τέχνη κόσκινο... Σωστό, τα χούια δεν φεύγουν και προπαντός η .... ! Εκεί δεν ήταν που είχες απλά "τσακωθεί" με τον Χάρη. Τον αποκαλούσες μέχρι λίγες μέρες πριν με θηλυκό όνομα (και αυτόν και μερικές δεκάδες ακόμα, καθώς ο ... είναι πασίγνωστο πως είναι ο ... μόνος αρσενικός στον χώρο!!!), τόν έλεγες "Χ..."! ... θα μας διασκέδαζες αν δεν μας είχες αηδιάσει χρόνια τώρα... Μια ζωή ......................... Τουλάχιστο σύνταξη σου δίνουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος12/4/22 4:56 μ.μ.

    9.09, Άντε πνίξου στον βόθρο σου ρε ..... !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος13/4/22 9:15 π.μ.

    9:09, συμφωνώ και επαυξάνω στον ποιητικό σου οίστρο με τα ακόλουθα αυθόρμητα λόγια. ΄΄Η μούσα άφησ΄ ένα σιδηροδρομικό ΄΄μμμμμμμμμ..΄΄, σκέψης εμβριθούς με τον δεξιό της δείχτη να πλανιέται αμήχαν΄ ανάμεσα στις δυο ολόιδιες παλαβογραφίες κι έτριβε το κριτικό της πνεύμα σ΄ετούτη της την αντιεπιλογή. Η αγωνία των Illuminati κορυφώνονταν ενώ η μούσα ετοιμάζονταν να χρησιμοποιήσει και πάλι τ΄ ατελείωτα της σκέλια στην κεράμωση της τελικής ΄΄εκλεκτής΄΄ ομοιομουτζουρογραφίας΄΄. Τρίψε κι άλλο το κριτικό σου πνεύμα ..... !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/4/22 3:58 μ.μ.

      οι ηλικιωμένοι άνθρωποι πρέπει να αποφεύγουν τις ερωτικές ταινίες σχολιαστή 9:15 π.μ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/4/22 8:59 μ.μ.

      Κι όμως 3:58, δεν πρόκειται για ερωτική ταινία της δεκαετίας του ΄80. Πρόκειται για απόσπασμα βιβλίου, το magnum opus του ...... Αυτά και άλλα τέτοια καλλιτεχνήματα έγραφε, μέχρι που στο τέλος τον σιχάθηκαν όλοι, και τώρα γράφει μόνος και ανώνυμος στα σχόλια των blogs,ικανοποιώντας τις αρρωστημένες του διαθέσεις.

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος13/4/22 5:24 μ.μ.

    Το γιατί ο χώρος είναι καταδικασμένος φαίνεται ξεκάθαρα από τα σχόλια. Μιλάμε για αρρώστους. Το πρόβλημα είναι ότι αν σας βάλουμε σε ένα δωμάτιο όλους θα φαγωθείτε μεταξύ σας άνετα. Μιλάμε για ανόητο διαγωνισμό ιδεολογικής καθαρότητας που περιορίζει τις προσδοκίες στο 0.01%

    Αντιεμβολιαστές, ψεκασμένοι, εθνικοσοσιαλιστές και παπάρια


    Μια βρεγμένη σανίδα θα σας έφερνε ίσως στα συγκαλα σας.

    Π.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/4/22 12:29 π.μ.

      Μάλιστα. Ο αρχισερβιτόρος συγγραφέας του εστιάτορα εναντιώνεται στην ιδεολογική καθαρότητα και μπερδεύει τον εθνικοσοσιαλισμό με ψακασμένους και με παπάρια. Αναρωτιέμαι αν υπάρχουν ακόμα βλαμμένοι που απευθύνονται στον βιβλιοπώλη υμνητή του ΝΑΤΟ και του Μπάιντεν και στους σερβιτόρους του σαν να μιλούν σε ομοϊδεάτες μας.

      Ένας πλάστης μαγειρικής στο κεφάλι που σας χρειάζεται χαφιέδες της νουδούλας.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/4/22 3:05 μ.μ.

      12:29 Και λιγα ειπες για τα τσιρακια του γουρλοματη.

      Διαγραφή
    3. Ρε ανωνυμε 12.29 εμβολιασμένος εισαι και τα λες αυτά;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος19/4/22 5:01 μ.μ.

      Ευτυχώς όχι unknown. Αρρώστησα και πήρα βεβαίωση νόσησης. Το γλίτωσα το μπόλι. Εσύ;

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος13/4/22 11:01 μ.μ.

    Ποια Απέλλα και Athens Youth ρε; Τι σχέση έχουν οι ...... της ΕΣΑ με τους αυτόνομους συναγωνιστές των Αθηνών; Μέχρι τον Χατζηγωγο φτάνετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/4/22 11:19 μ.μ.

      Αριστο αποτυχημένη η απόπειρα να σπειρεις διχόνοια αναμεσα σε ομαδες με ποιοτικούς συναγωνιστές

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/4/22 7:20 μ.μ.

      Ποιος αρίστος ρε βλαμμένε; Τι σχέση έχουν οι Άθενς γιαθ με την ΕΣΑ; Έχεις τεκμήρια; Εντελώς διαφορετικές οργανώσεις με μηδενικά σημεία επαφής. Αν η ΕΣΑ ενδιαφερόταν για τον εθνικοσοσιαλισμό στα αλήθεια θα είχε φροντίσει να αναδείξει την αυτόνομη πιτσιρικαρια που κάνει τρομερή δουλειά αλλά που καιρός για τέτοια αφού προέχει ο Ζωγράφος και ο Πανούσης.

      Διαγραφή
  19. Ανώνυμος14/4/22 2:08 π.μ.

    Ο ΑΗΚ είναι ότι καλύτερο έχει συμβεί στον εθνικοσοσιαλισμό μετά το 1945. Για ποιο λόγο μιλούν με τόσο μίσος εναντίον του διάφοροι τυχάρπαστοι ποτέ δεν κατάλαβα. Είναι ο αδιαφιλονήκητος ηγέτης του εθνικοσοσιαλισμού εδώ και πολλές δεκαετίες. Αν βγει μπροστά για να ηγηθεί πρέπει να στηριχτεί χωρίς δεύτερη σκέψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/4/22 12:28 μ.μ.

      Καλά τα λες 2:08 πμ. Τόσα χρόνια βλέπουμε αυτό τον άνθρωπο να αγωνίζεται στην πρώτη γραμμή για την ένωση των εθνικοσοσιαλιστών. Δυστυχώς ο κάθε πρώην χρυσαυγίτης την έχει δει ηγέτης και τον υπονομεύει με ανώνυμα σχόλια.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/4/22 6:54 μ.μ.

      Τι πίνεις ρε Αρίστο 2:08;

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος14/4/22 8:55 μ.μ.

    Ναι, είναι ο ίδιος που έχει γράψει το 9 στα δέκα σχόλια στο νήμα και ο ίδιος που λυσσάει σαν ........ όποτε υπάρχει άρθρο ή σχόλιο σχετικό με τον Γκέκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.