Η αψίδα του Τίτου: τα λάφυρα της Ιερουσαλήμ
του Σταύρου Λιμποβίση
H φράση του Δάντη μου ήρθε στο μυαλό βλέποντας την γνωστή εκπομπή των φιλοσιωνιστών «εθνικιστών» που νομίζουν ότι με απαλές περιγραφές και διακήρυξη καλών προθέσεων μειώνουν στο ελάχιστο τις ευθύνες τους για την υποταγή τους στον Διεθνή Σιωνισμό. Βέβαια αναμενόμενη η παρουσία του γνωστού φιλοσιωνιστή και κορυφαίου στελέχους των «συντηρητικών» μετά την προβολή της μνήμης του αστού Κανελλόπουλου, τους ύμνους προς τον αλκοολικό και γενοκτόνο Τσόρτσιλ, καθώς και τις πομφόλυγες για την δήθεν κοινή κληρονομιά Σπαρτιατών και Μακκαβαίων που θυμίζει τις πιο σκοτεινές και προσεκτικές psy op επιχειρήσεις της γνωστής πρεσβείας.
Κυριαρχεί στην ελληνική ακροδεξιά η παραπληροφόρηση - χαμηλής ποιότητας μέχρι στιγμής - αλλά και σχετική αρθρογραφία υπέρ του εγκληματικού παράνομου κράτους του Ισραήλ και της επικοινωνιακής ναυαρχίδας της εξωτερικής πολιτικής του σιωνιστικού κράτους, στενές επαφές με στελέχη πρεσβειών και εκπροσώπους των Σιωνιστικών γερακιών της Wall Street, συντονισμένη εμετική πολεμική απέναντι στην αντιδημοκρατική παράδοση με στόχο τις αυτόνομες/ανένταχτες ομάδες η οποία είτε γίνεται έμμεσα με διασπορά φημών και πληροφοριών είτε άμεσα με καταθέσεις στην κρατική ασφάλεια και σε άμεση συνεργασία με τις δυνάμεις καταστολής.
Χιλιοπαιγμένο εργάκι με γαλανόλευκο πρόσημο που θυμίζει μερικά ιστορικά σκηνικά για τα οποία υπάρχουν παλαιότερα δημοσιεύματα και στοιχεία: την συνεργασία της άκρας δεξιάς με τους περιούσιους προστατευόμενους του διοικητή της αστυνομίας πόλεων Άγγελου Έβερτ, την συμπόρευση μερίδας της Απριλιανής δικτατορίας με τους Αμερικανοσιωνιστές, τον εναγκαλισμό και την ένταξη της προσωπολατρικής Παπαδοπουλικής ΕΠΕΝ στον «Όμιλο Φίλων του Ισραήλ» στην Ευρώπη και την τοποθέτηση του κάδρου του Ισραηλινού στρατιωτικού Σιωνιστή Μοσέ Νταγιάν στα κεντρικά γραφεία της, τις επαφές του Καρατζαφέρη και των τριών προβεβλημένων στελεχών του που σήμερα είναι στην ΝΔ και μαζί με τους Σιωνιστές συνεργάτες σε μια σειρά συμφωνιών με κορυφαία κατάληξη την συμβολική επίσκεψη ενός εξ αυτών στο Άουσβιτς ... ώστε να εξιλεωθούν για τις «κακές παρέες» του παρελθόντος, την έντονη αγωνία του Νίκου Μιχαλολιάκου να πανηγυρίσει την εκλογή του φανατικού φίλου του Ισραήλ και Σιωνιστή Donald Trump μέσα σε μια πολυτελή αθηναϊκή μπουζουκλερί αλλά και στα έδρανα της βουλής, την προώθηση του υιού του Σπύρου Μαρκεζίνη - που βραβεύτηκε με τον τίτλο του Sir από την αιμοδιψή βασίλισσα της Αγγλίας - μετά από την επίσημη πρόταση του κόμματος της «αγίας οικογενείας» της Πεύκης επειδή το απαίτησαν τα παιδιά με τις περίεργες ποδιές - και ίσως ο παλιός κολλητός του οξύθυμου γενικού γραμματέα δεξί χέρι του τότε πρωθυπουργού ο φανατικός νεοδημοκράτης Μπαλτάκος, την αρθογραφία της «Ακρόπολης» στο εξώφυλλο υπέρ του ελληνοισραηλινού άξονα δίπλα ακριβώς σε κεντρικό άρθρο του Μανιάτη «αρχηγίσκου». Γεγονότα που δεν εκπλήσσουν αφού είχε προηγηθεί ακόμη και η διαρροή φωτογραφιών μελών της Παλαιστινιακής κοινότητας που είχαν συμμετάσχει σε αντισιωνιστική εκδήλωση με ευθύνη φυσικά των ακροδεξιών που αργότερα έσπευσαν να αποποιηθούν το ιδεολογικό παρελθόν τους.
Επίσης για όσους γνωρίζουν και δεν ξεχνούν τις γνωριμίες και εμπορικές συνεργασίες γνωστού ακροδεξιού πάμπλουτου κηφήνα και πρώην βουλευτή φίλου της ελ.ας με τον πολυπράκτορα Βαβύλη ο οποίος καταδικάστηκε για εμπόριο ηρωίνης και είχε ιδιαίτερες άκρες στο πατριαρχείο Ιεροσολύμων ενώ στην κατοχή του βρέθηκε μια συστατική επιστολή του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου. Ο διάσημος ιεράρχης που είχε βραβευτεί στην συναγωγή του Βόλου και είχε κατηγορηθεί ότι η ανθρωπιστική οργάνωση του έστελνε σάπια κρέατα στα παιδιά του Ιράκ που πέθαιναν από το εμπάργκο - η φωτογραφία του κοσμεί σήμερα γνωστή φυλλάδα της ακροδεξιάς - είχε ως υπεύθυνο στην ομάδα "φίλων των 100" που τον στήριζε τον γνωστό δικηγόρο Φιλοκλή Ασημάκη.
Υπήρξε το πρόσωπο αυτό ο πρώτος δικηγόρος του ακροαριστερού Σάββα Ξηρού της 17Ν ενώ είχε υπερασπιστεί και τους κατηγορουμένους της ΜΑΒΗ το '94. Στήριξε δημοσίως την Αμερικανοσιωνιστική εξωτερική πολιτική και τον τότε ύπατο αρμοστή των ΗΠΑ σε συνέδριο της "Πατριωτικής Συμμαχίας" στις 13/14 Δεκεμβρίου του 2005 προκαλώντας έντονες αντιδράσεις σε κύκλους των εθνικιστών εντός της αίθουσας γνωστού αθηναϊκού ξενοδοχείου. Πασίγνωστα πρόσωπα που υπήρχαν τότε στην κομματική αυλή του Μιχαλολιάκου μετά από εντολή είχαν σπεύσει να απομονώσουν και να εκδιώξουν από την εκδήλωση όσους αρνήθηκαν την επικοινωνιακή υποταγή στον Αμερικανισμό. Καλό είναι επίσης να γνωρίζουν κάποιοι την άγνωστη σε πολλούς προκλητική διαφημιστική πολιτική δημοσίευση γνωστού αστέρα της κομματικής άκρας δεξιάς σε εφημεριδάκι δεξιού κόμματος που ήταν υπό τον πλήρη έλεγχο της τοποτηρήτριας της Mossad στην Ελλάδα με τον εν λόγω να επιτίθεται άνευ λόγου σε δημόσια ομιλία στον αντισιωνιστή Σύριο πρόεδρο Bashar al-Assad στην πιο κρίσιμη φάση του πολέμου, να επιζητά στην συνέχεια συνεργασία στο Αιγαίο για τα πετρέλαια και με τις Σιωνιστικές εταιρίες εξόρυξης αφού πρώτα δεν ξέχασε όμως σε μια επίδειξη γραικυλισμού να προτείνει την παράλληλη άμεση άνευ όρων πρόσκληση για μόνιμη εγκατάσταση του στρατού της Μόσχας σε ακριτική πόλη, μέχρι και την νέα εσοδεία «νεοεθνικιστών» που σαν καλοί περιούσιοι έμποροι βγάζουν μεροκάματο και από τα «ναζιστικά» βιβλία αλλά προωθούν παράλληλα τον «αντιφασισμό» μέσα από τις τις τρύπες τους τις γραφικές φυλλάδες και τις κωμικές εκπομπές.
Εγχώρια εθνικιστική «Εδέμ». Όλοι οι καλοί χωράνε. Αν θα ρωτούσε κάποιος σήμερα τι είναι αυτό που κάνει τον εγχώριο «εθνικισμό» να ξεχωρίζει, αναμφίβολα η απάντηση θα ήταν: ο φιλοσιωνισμός του. Τα σημάδια είχαν φανεί από καιρό. Μετά από μία μακρά περίοδο «στείρου και άγονου» αντισιωνισμού που ήταν προϊόν υπηρεσιών πολλές φορές και για αυτό τον λόγο άνευ κεντρικού σχεδιασμού, δημιουργήθηκε επιτέλους η εγχώρια εθνικιστική «Εδέμ» και βρήκε τον ... Μωυσή της σε έναν προβεβλημένο από τους τέκτονες και τους υποτακτικούς τους προκλητικό εγωπαθή ακροδεξιό σαλτιμπάγκο που κατάφερε να εκμεταλλευτεί και την ριζοσπαστική τάση και σκέψη ενώ όλα αυτα τα χρόνια απολαμβάνει την πλήρη προστασία αφού έχει κανάλι επικοινωνίας και με γνωστό Σιωνιστή του εξωτερικού. Αλλά και τους διάσημους ταγούς της σε ένα δήθεν συντηρητικό και πάντα «νεοδεξιό» ρεύμα.
Ένα ρεύμα «ιουδαιοχριστιανικό» και ανοιχτά Τραμπικό, με έντονη ή και καταγεγραμμένη την ροπή προς τον φιλοσιωνισμό και την πλήρη υποταγή στο Τελ Αβίβ (που αρχίζει ενδεικτικά από το ποίημα Misrael του αστροφυσικού Χρίστου Γούδη που στήριξε ο Μιχαλολιάκος και ο οποίος γρήγορα ξέχασε τα βιβλία που έγραψε για τον κορυφαίο Φασιστή ποιητή Ezra Pound, περνά στο πρόσφατο «I stand with Israel» του «καταδρομέα» και φίλου της IDF Φαήλου Κρανιδιώτη και καταλήγει στις φιλοσιωνιστικές κορώνες γνωστών «εκδοτών» που φωτογραφίζονται χαμογελαστοί μαζί με υποστηρικτές του Βελόπουλου, ημιμαθών παρουσιαστών πρώην αφισοκολλητών της Καραμανλικής δεξιάς και διαφόρων κομματαρχών οι οποίοι φυλάσσονται από αλλοδαπούς με ιδιαίτερη σωματοδομή και προφορά που θυμίζει καταγωγή από χώρα της Μέσης Ανατολής ενώ εκτός εκδηλώσεων ενισχύονται από τις επίλεκτες δυνάμεις της ελ.ας. Οι θέσεις τα προγράμματα και τα άρθρα που ενοχλούσαν αφαιρέθηκαν σαν ενοχλητικά αγκάθια από αχινό μέσω νυχτερινών επισκέψεων και απειλών και στη θέση τους σφηνώθηκε από συγκεκριμένους κύκλους η τάση του «χριστιανικού φιλοσιωνισμού» με τους νευρώνες της χρονομηχανής μεταφοράς στις πρωτόλειες εθνικιστικές φάσεις να έχουν αντικατασταθεί από τελευταίας τεχνολογίας ισραηλινά συστήματα οπτικών ινών ...
Ατζέντες και επικοινωνιολόγοι της νέας γενιάς των «νεοεθνικιστών» ονόματα που δεν θυμίζουν Δελφούς αλλά κάποιους που ζουν κοντά στο όρος της Σιών όπως Ραφαήλ, Ηλίας, Ιωνάθαν, Ησαίας, οι περισσότεροι απόφοιτοι ξένων πανεπιστημίων και αμερικανικών κολλεγίων εν Ελλάδι που προετοιμάζουν την μελλοντική άρχουσα τάξη … Η εγχώρια εθνικιστική «Εδέμ» έχει χώρο για όλους και όλοι προτείνουν την πολιτική «περιτομή» προς όλους με προαγωγό τον δημοσιογράφο και καλεσμένο σε εκπομπές Θόδωρο Χατζηγώγο που δηλώνει φίλος του εκάστοτε πρέσβη της Αμερικής και θαυμαστής των Ιουδαίων ενώ είναι ο άνθρωπος που ζητάει κάθε στιγμή «να τα βρούμε» με τους Σιωνιστές σε κάθε επίπεδο όταν δεν δημοσιεύει εμετικές αναρτήσεις που τις ονομάζει πικάντικες ιστορίες.
Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που είναι το
προτιμώμενο πεδίο «δράσης» εξ αιτίας έλλειψης πόρων μεταπηδούν από εκπομπή σε
εκπομπή με χαρακτηριστική άνεση, πίνουν επικοινωνιακό πικρΑΜΥΓΔΑΛΟ από άνθρωπο των δικαστικών αιθουσών - γνωστός ως Πατριάρχης - που παλιά θεωρούσε τιμή του να συνεργάζεται με
την κρατική ασφάλεια ... και κάθε Κυριακή δεν παραλείπει να παίζει σκάκι με τους Ιουδαίους φίλους του όπως έχει
δηλώσει, τριγυρνάνε από ομιλία σε ομιλία και από εκδήλωση σε εκδήλωση με
κινητό, βιντεοκάμερα και το κοντάρι για την σέλφι παρά πόδα όπως στην εκδήλωση
τον Γενάρη του 2020 σε γνωστό κεντρικό ξενοδοχείο των Αθηνών όπου φιλοσιωνιστές δεξιοί και ακροδεξιοί στρατηγοί, διπλωμάτες, πολιτικοί, επιχειρηματίες, εκδότες βρέθηκαν μαζί να
διαβάζουν το πολιτικό «ταλμούδ» τάχα προς αντίθεση στον Κούλη και την πολιτική
του στο μεταναστευτικό αλλά ουσιαστικά υπέρ της ιχνηλάτησης για την μελλοντική δημιουργία μιας
ακόμη κομματικής εφεδρείας του συστήματος εξουσίας με πρόσωπα που δεν έχουν πολιτικά βαρίδια αλλά άνεση στο να στηρίξουν τις ξένες πρεσβείες και τις πολιτικές των πολυεθνικών.
Και ποιον δεν θα συναντήσεις στην νεοπαγή εγχώρια «Εδέμ».
Περίοπτη θέση κατέχει η Λαϊκή Ορθόδοξη κληρονομιά του προέδρου (Καρατζαφέρη) και των στελεχών του με τα πολλά δημοσιογραφικά πλοκάμια, έπονται οι «Συντηρητικοί» όψιμοι αντιναζιστές και αντιφασίστες «πατριώτες» ή ακόμη και κάποιοι πρώην δήθεν ακραίοι φασίστες και αστοί ακροδεξιοί αλλά και κανονικοί δεξιοί (πρώην μέλη ακροδεξιού κόμματος, κουμπάροι, συνεργάτες, βαστάζοι ή και υπεύθυνοι του πολιτικού γραφείου του εκκεντρικού Μάκη Βορίδη όλοι όμως υμνητές του γνωστού και μη εξαιρετέου μεγάλου αντιναζί Μπογδάνου που εξύμνησε παλαιότερα ακόμη και τον νεολαίο καλλιτέχνη γκραφιτά που καμιά σχέση δεν είχε με την καθεστωτική δεξιά), περιχαρακωμένοι αυτοί από τους δίγλωσσους Ρεπουμπλικανούς τοποτηρητές της Σιών τους στενούς συνεργάτες του Σαμαρά και τους πρώην αριστεριστές συμβούλους του που έδιναν υπογείως κατευθυντήριες εντολές στην ακροδεξιά πινακοθήκη των χρήσιμων ηλίθιων, ενώ δεν υστερούν και τα βαριά σαν ιστορία (της ντροπής) επώνυμα από ενιαίο ιστορικό εθνικιστικό κόμμα που ο αρχηγός του το έκλεισε νύχτα για να ευνοηθεί εκλογικά η ΝΔ και ο ίδιος να βαδίσει με την σειρά του στον δρόμο της μετάνοιας. Και εκεί θα συναντήσεις ομιλητές σε εκδηλώσεις των Ρεπουμπλικάνων, πιστούς φιλοσιωνιστές χριστιανούς και υψηλόβαθμους τέκτονες για πνοή στις συγκεντρώσεις με εμπνευσμένα συνθήματα που μπροστά τους ο κοσμοκαλόγερος Κλεομένης και ο γυρολόγος Φώτιος φαντάζουν επιστήμονες.
Στο σταυροδρόμι
των παραπάνω θα ήταν αδύνατον να μην προσέλθουν για ένα ποτό στα όρθια και οι
εκδότες που καπηλεύονται δρόμους και παραδρόμους του όρους των ελαιών, διάφορα
στελέχη του πρώην υπουργού αμύνης του Τσίπρα και κολλητοί της πασίγνωστης δημοσιογράφου «αμαζόνας»
του Μακεδονικού που αφού φωτογράφισε τους πάντες στις κινητοποιήσεις μετά έτρωγε μαζί με συγκεκριμένα κυβερνητικά πρόσωπα σε ακριβά εστιατόρια στην παραλιακή, άνθρωποι σκοτεινοί και στενοί φίλοι των πρώην κορυφαίων στελεχών του ΝΓΜ και οι επίδοξοι διάδοχοι του, όλοι
πέρασαν από τον επικοινωνιακό «συντηρητικό» ναό του Σολομώντα κάποιοι μάλιστα προ
φυλακής. Η θέση στα πάνελ τώρα έχει καταληφθεί από βολικότερα «παιδιά» με μεγαλοαστικό ντύσιμο κρυφή χρηματοδότηση και απεριόριστη ελευθερία κινήσεων και μετακινήσεων, νέα φυντάνια που όταν δεν σβήνουν ιστολόγια και αναρτήσεις που τους εκθέτουν, γράφουν στα άρθρα τους με νόημα και ύφος περισπούδαστο «τέλειωσε
η παλιά ακροδεξιά» και «δεν είμαστε ακροδεξιοί» κάνοντας τον νέο αρθρογράφο της εφημερίδας «Δημοκρατία» και γνωστό ανθρωπιστή σχετικά με τους Παλαιστίνιους ... ραβίνο Φριζή ο οποίος τυγχάνει και φανατικός αναγνώστης του ιστολογίου μας να σκάει από τα γέλια με τα γαλανόλευκα πολιτικά goyim όταν στο
ελεύθερο χρόνο του δεν ακούει την αγαπημένη του black metal μπάντα Burzum στο πολυπολιτισμικό Τελ
Αβίβ το οποίο ελπίζουμε να γίνει σύντομα ο μελλοντικός στόχος των ιδεών και επαναστατικών πρακτικών των Φρουρών της Ιρανικής Επανάστασης …
Η προσπάθεια που καταβάλλεται για να πεισθεί ο ταλαίπωρος και προδομένος από όλους έλληνας εθνικιστής πως το μέλλον του ελληνικού εθνικισμού είναι μια Neue Rechte, μια «νέα δεξιά» - που καμιά σχέση δεν έχει με την νεοφασιστική «Νέα Δεξιά» του Μπενουά κ.α. - με αδρά προτεσταντικά φιλοσιωνιστικά φιλοκαπιταλιστικά πολιτικά χαρακτηριστικά και φυσικά συνεχώς υποταγμένη στο ΝΑΤΟ και την Ευρωπαϊκή Ένωση, με δεδηλωμένη την αποστροφή προς κάθε μορφή κοινοτικής αυτοοργάνωσης των λαϊκών στρωμάτων και με έντονη απέχθεια προς τον εθνικοεπαναστατικό αυθεντικό αυτόνομο αντιδημοκρατικό χώρο και τις αντιδημοκρατικές απόψεις και πρακτικές είναι ξεκάθαρη.
καταδρομέα» Φαήλου Κρανιδιώτη
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος είναι καταδρομέας;Ο Φαήλος;Οι μόνες καταδρομές που έχει κάνει αυτός είναι στην πιτσαρία της γειτονιάς του.
Εξαιρετικό. Με μια ένσταση. Ο συστημικός ακροδεξιός χριστιανισμός που αναφέρεις δεν είναι οποιοσδήποτε χριστιανισμός. Δεν είναι ο χριστιανισμός των ελληνικών αγροτικών επαναστάσεων του 19ου αιώνα. Δεν είναι ο χριστιανισμός των καθολικών φασιστών. Δεν είναι ο χριστιανισμός των ορθοδόξων εθνικιστών της ανατολικής Ευρώπης. Δεν είναι ο χριστιανισμός των λατινικών αντιαποικιακών κινημάτων του 20ου αιώνα. Δεν είναι ο προτεσταντικός χριστιανισμός του Χέρντερ και του Καρλάιλ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ο προτεσταντικός "χριστιανισμός" των αμερικανικών στοών. Είναι ο καλβινιστικός "χριστιανισμός" του Σόιμπλε και της γερμανικής χρηματικής ολιγαρχίας. Άσχετα αν παρουσιάζεται με ελληνικό ή άλλο περιτύλιγμα.
Τους ξεφεύγει και των ίδιων και το λένε. Ο Χατζή go go μια δηλώνει αντικληρικαλιστής, μια αντιχριστιανός, μια χριστιανός Ορθόδοξος.
Μια χαρά όνομα είναι το Ραφαήλ. Σε παρακαλώ πολύ συναγωνιστή να είσαι προσεκτικός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν δεν εισαι σιγουρος για τον εαυτο σου και για τις ιδεες σου τοτε αναζητας δηθεν συμμαχιες για να σταθεις στα ποδια σου. Ιουδαιοχριστιανισμος . Μια λυση για ανθρωπακια που δεν αξιζουν αλλα επιζουν εις βαρος μας. Ομως Μαυρε Κρινε καλο ειναι εκτος απο την κριτικη και την προβολη των αναξιων πρεπει να προβληθουν και οι σωστοι. Γιατι δεν μπορει θα υπαρχουν και σωστοι σ'αυτον τον χωρο. Που ειτε εχουν σωστη τοποθετηση ειτε εχουν μελλοντικη διαθεση για προσφορα. Ας αφησουμε τους διαφορους γραφικους 'παραγοντες' και ας ασχοληθουμε με τα νεα παιδια που ειναι τοαυριο. Ως καταγγελτικος λογος παντος μου αρεσε.Α.Γ.
ΑπάντησηΔιαγραφή...ΠΛΗΘΩΡΙΚΟ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΨΟΓΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ,ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟΥ ΑΞΙΑΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΡΙΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΒΟΗΘΗΜΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΚΤΗΚΟΤΗΤΟΣ *****
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταρχας οι τυποι επιχειρουν την απλοποιηση του σιωνισμου (κατι που ειναι εμφανως εκ του πονηρου). Μας παραμυθιαζουν οτι σιωνισμος δηθεν ειναι ο εβραϊκός εθνικισμος που επιθυμει δημιουργια κρατους του Ισραηλ και ολοι οι Εβραιοι του κοσμου να ριζωσουν στην Παλαιστινη. ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ. Σιωνισμος ειναι ο εβραϊκος ιμπεριαλισμος που δεν περιοριζεται στο Ισραηλ αλλα επιθυμει την κυριαρχια των Εβραιων επι της ανθρωποτητας και αναδειξη τους σε αρχοντα λαο. Επισης δευτερο ψεμα που ακουστηκε στην εκπομπη με τον .......... ειναι οτι οι "ελιτ" στρεφονται εναντιον των Εβραιων. Πραγματικα αυτο που το ειδαν; Ολα τα δυτικα αστικα κεφαλαιοκρατικα κρατη τασσονται αναφανδον υπερ του Ισραηλ. Απο τις ΗΠΑ μεχρι την Γερμανια ολοι ειναι προτεκτορατα του Ισραηλ που εξυπηρετουν τα εβραϊκά συμφεροντα. Τα μεγαλα παγκοσμιοποιητικα κεντρα της Δυσης οπως τραπεζες, ΜΚΟ, φορεις και ιδρυματα ειτε χρηματοδουνται απο Εβραιους ειτε ελεγχονται απο αυτους. Δεν χρειαζεται να αναφερω παραδειγματα ειναι χιλιαδες και καραμπινατα. Οι τυποι ειναι βαλτοι, οπως βαλτοι ειναι και οι ...... του ...... και του εστιατοριου που ταυτιζουν τον εθνικοσοσιαλισμο με παραγκονισμενους καμμενους φετιχιστες και ανθελληνες προκειμενου να μην μας πλησιαζει κανεις. Ειναι οι δυο οψεις του ιδιου νομισματος και η υπαρξη του ενος εξαρταται απο την υπαρξη του αλλου. Αυτη την στιγμη ο ΜΑΥΡΟΣ ΚΡΙΝΟΣ ειναι ΟΑΣΗ στον βοθρο που εχει πεσει ο N/S χωρος και να ξερετε οτι ειμαστε πολλοι εκει εξω που δηλωνουμε ΜΑΥΡΟΚΡΙΝΙΚΟΙ. Πρεπει να παρουν και οι δυο ποδι αμεσα
πάλι με άλλους ασχολείσαι εσύ; χαμπάρι σε πήραμε βαλτέ.
Διαγραφήπερισσότερο κόσμο έχουν φέρει αυτοί οι βαλτοί όπως λες παρά εσύ εντωμεταξύ, αλλά καλή προσπάθεια.
ΔιαγραφήΠου τον είδες τον κόσμο; Οι τρεις της εκπομπής ή οι πέντε μπροστά στην βουλή; Να μου πεις για προπατρια που κατεβάζει άνετα μια διακοσαριά πιτσιρίκια ή το κίνημα στην Σαλονίκη ακόμη και τους Ταλιμπάν του Ανδρέα ή την διαλυμένη χα των είκοσι νεολαίων τότε ναι
ΔιαγραφήΠοιον κόσμο ρε ανυπαρκτε; Η μόνη σας δράση ήταν ο βανδαλισμός ενός μνημείου από ένα άτομο. Εκπομπή κάνετε μια φορά τον χρόνο και την μετατρέπετε σε Δελφινάριο χωρίς να λέτε τίποτα ουσιαστικό. Εδώ ούτε να μείνετε ενωμένοι δεν μπορείτε, έχετε σπάσει σε πόσες διακλαδώσεις που λένε τα ίδια. Διώχνετε κόσμο με τις ανοησίες που ανεβάζετε για Πόντιους, Κύπριους, Παύλο Μελά. Βαλτοί από την ακροδεξιά είστε για να κάνετε ζημιά στον Ε/Σ.
Διαγραφήβαλτός δεν είναι αυτός που θεωρεί αντιφυλετικό τον εθνικοσοσιαλισμό; ή ότι οι ακροδεξιοί μιλάνε για την ευγονική; ξαναλέω, πολλοί περισσότερους έφεραν παρά εσείς.
ΔιαγραφήΔεν νομίζω ότι υπάρχει αντιφυλετιστής Ε/Σ. Φυλετισμός πάντως δεν είναι ο Χουλιγουντιανός ρατσισμός της Κλουξ-Κλουξ-Κλαν
Διαγραφήσημασία πολλές φορές δεν έχει πόσοι είναι αλλά ποιοι είναι και αν κρίνω από την ανάρτηση κατά του Καντάφι τελικά κάποιοι είναι απλά αντιδραστικοί και καλύπτονται πίσω από θεωρίες περί φυλετισμού. τα είχα πει και στους ίδιους στην πρώτη ομάδα αλλά ποιος είχε αυτιά και μυαλό είναι το θέμα. ο εθνικοσοσιαλισμός δεν έχει πλαίσια όπως ο μαρξισμός και απορώ με κάποιους που το παίζουν αυθεντίες
Διαγραφήεδώ πάντως πολλοί θα σου μιλήσουν κ υπέρ του μαρξισμού οπότε θα απορήσεις κ πάλι.
Διαγραφή2:52 χαχαχα καλό. Εγώ ξέρω κάτι σκληρούς ναζί που μιλάνε υπέρ του φιλελευθερισμού
Διαγραφή5:48 είναι πολλά τα λεφτά της Νέας Δημοκρατίας. Πώς να ζήσουν οι άνθρωποι; Έχουν και επιχειρήσεις. Ξέρεις που έχουν φτάσει οι εισφορές;
Διαγραφή5:48 κ δήθεν ναζί υπάρχουν που μιλάνε υπέρ προσωπικοτήτων που στηρίζουν τον εξισλαμισμό της Ευρώπης εντωμεταξύ.
Διαγραφή10:37 σε ποιους αναφέρεσαι?
Διαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε αναμονή εποπτείας
Eίσαι σωστός στις γενικές διαπιστώσεις αλλά πραγματικά έχεις την αγκύλωση να χρησιμοποιείς τον όρο "ιουδαιοχριστιανισμό" που έιναι σαν να λες αριστεροδεξιός. Ο Ιουδαϊσμός διέπεται από το Ταλμούδ το οποίο περιγράφει ότι ο Ιησούς βράζει σε περιττώματα στην κόλαση. Έχουμε 2021 και η πληροφορία είναι άπλετη πλέον. Είναι γνωστό πέραν αμφιβολίας ότι ο νεοπαγανισμός του ΠΑΣΟΚου χίπη Ρασσιά ή του Δαυλού ήταν από τα μεγαλύτερα psy-op της Μεγάλης Στοάς. Τα ωέμματα, η ημιμάθεια που έσπειραν προκαλεσαν μεγαλη πληγή στον εθνικοσοσιαλιστικό χώρο. Εφόσον είσαι εναντίον των Τεκτόνων, τουλάχιστον, λάβε υπόψη σου αυτό. Ειδάλλως αρχαιολατρεία υπήρχε πάντα (από τον καιρό του Πλήθωνα κλπ), το θέμα είναι να μη γίνεται αιτία διαίρεσης μεταξύ ατόμων που τα βρίσκουν ιδεολογικά σε 95% των θεμάτων. Φιλικά
Πες τα! Είναι γεγονός ότι ο εθνικοσοσιαλιστικός χώρος έχει υιοθετήσει ένα ψευτοκλασσικιστικό αρχαιοπληκτο παραλήρημα το οποίο έχει τις ρίζες του στο Τρίτο Ράιχ. Ο Χίτλερ εγκατέλειψε το μέχρι τότε κυρίαρχο ρεύμα στην Γερμανία που ήταν ο ρομαντικός εθνικισμός των Χερντερ, Νοβαλις, Χαλντερλαιν που πίστευε σε μια συνέχεια του γερμανικού έθνους από τον παγανισμό στον χριστιανισμό (ότι ακριβώς δηλαδή έκανε στην Ελλάδα ο Παπαρρηγόπουλος) και υιοθέτησε την διαφωτιστική φιλελεύθερη αντίληψη της "Δύσεως", της ανωτερότητας του δυτικού πολιτισμού, τον ιμπεριαλισμό, την φυλετική ιεράρχηση (που έχει επίσης διαφωτιστικές ρίζες) και μαζί ένα υστερικό μίσος για την Ανατολή. Έτσι έχουμε σήμερα εστιάτορες και λοιπούς να μας λένε "ανήκουμε στην Δύση", "η Ανατολή είναι ο εχθρός" και να μιλάνε για αρχετυπικές συγκρούσεις των δύο κόσμων. Φυσικά στο βάθος ΝΑΤΟ και ΕΕ. Πέραν αυτού εξυμνούνται κάτι φαιδροι τύποι όπως ο Λιαντίνης που ουδεμία σχέση έχουν με τις ιδέες μας απλώς ανακεύτηκαν λόγω παγανισμού.
Διαγραφήhttps://e-didaskalia.blogspot.com/2020/04/pathi.html?m=1
ΔιαγραφήΚαλό είναι να προσέχουν τη λένε, μπορούν να πιστεύουν όπου θέλουν αλλά να προσέχουν τη λένε...
Όσο για ιουδαιοχριστιανισμο που γράφουν και ξανά γράφουν μάλλον αντλούν πληροφορίες από το Wikipedia και διάφορα ύποπτα σάιτ, ανοιχτέ κάνα τετρα ευαγγέλιον για να μην γράφετε ότι να είναι, οι Ιουδαίοι διέταξαν την Σταύρωση του Ιησού Χριστού λέτε μετά να έγιναν Χριστιανοί;
Δεν υπάρχει αντιχριστιανος που να μισή τον Χριστό και την Ορθοδοξία περισσότερο από τους Ιουδαίους...
Το ότι κάποιος κάποιοι ακόμα και σε θέσεις κλειδιά που διοικούν την Εκκλησία και το κλήρο είναι προδότες και ανθελληνες, πρέπει να στρέφονται άπαντες εναντίων αυτών κι όχι του Ιησού Χριστού δεν φταίει ο Θεός επειδή κάποιοι τον καπηλευονται για δικά τους συμφέροντα...
Ο στυγνός αντιχριστιανισμος δεν θα οδηγήσει πουθενά....
δυστυχως φιλε εαν δεν υπαρξει μια συνοδος αληθινα ελληνοψυχων ιεραρχων η οποια να απαλοιψει το συνολο της παλαιας διαθηκης απο την ορθοδοξια τοτε αυτη θα κουβαλαει αιωνιως αυτην την ρετσινια του ιουδαιοχριστιανισμου.
ΔιαγραφήΜπορεί να υπάρξει κι άμεσα, ειρηνικά πάντως δεν μπορεί να γίνει...
ΔιαγραφήΣτην κατάλληλη στιγμή το άρθρο τώρα που ο γνωστός εκδότης απειλεί με νομικά μέσα και ολοκληρωτικές λύσεις (σιγά ρε σκληρέ) όσους διαφωνούν μαζί του. Αφού έχει και άποψη για τον Ιουλιανό τι άλλο θα διαβάσουμε τελικά. Τελικά ο Ντεγκρέλ είχε δίκιο για τους δεξιούς
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν νομίζω ότι ο εκδότης μπορεί να κάνει κάποια μήνυση, η κριτική του Μαύρου Κρίνου είναι εντός πολιτικών πλαισίων ούτε συκοφαντεί, ούτε βρίζει, ούτε χυδαιολογεί, ούτε γκόμενες και παιδιά πιάνει στο στόμα του. Ούτε το όνομα του καλά καλά δεν αναφέρει πουθενά στο κείμενο. Αυτά τα κάνουν κάποιοι άλλοι που είναι εξίσου ελεεινοί με τον αναφερόμενο
ΔιαγραφήΝαι γιατί η Σ.Ο του Μ.Κ βγαίνει με ονοματεπώνυμα και θα τους βρει να τους κάνει μήνυση, άντε ρε ακροδεξιοί μαλακές τρεχτε στους φίλους σας τα στρουμφάκια
Διαγραφή2:05 ενώ εσείς μιλάτε όλοι επώνυμα
Διαγραφή10:56 δεν το λέω ειρωνικά
ΔιαγραφήΟ Ιωνάθαν είναι αυτός που πήγαινε χαλαρά σε συγκεντρώσεις της λαέ του ΣΥΡΙΖΑ και για την αναρχοκομμουνίστρια Ηλένια χαχαχααχαχχ δεν είναι μόνο κόπανοι οι δεξιοί και οι ακροδεξιοί αλλά και οι αναρχικοί και οι ακροαριστεροί. Τους γλεντάει ο μπάρμπα σαμ
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλή η κριτική απλώς κατηγορίες για στοές κ πρεσβείες χωρίς στοιχεία καλό είναι να μην λέγονται έτσι, όλοι προσπαθούν να βοηθήσουν όπως μπορούν ουσιαστικά, δεν είναι ότι καλύτερο να ακούγονται αυτά έτσι εύκολα, όποιος κ αν είναι ο άλλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήστοιχεία υπάρχουν για όσους είναι στον χώρο δεν είναι σαν άλλους που τα γράφουν επίτηδες στο ιντυμίντια και το βράδυ φοράνε την στολή των Ες Ες
Διαγραφήγια κανέναν δεν υπάρχουν, εκτός αν είσαι κ εσύ χωμένος πουθενά κ γνωρίζεις, που στην προκειμένη περίπτωση σε καθιστά κ εσένα το ίδιο.
Διαγραφήμην παίρνεις και όρκο συναγωνιστή πολλά είναι φανερά μυστικά πλέον και όλοι ξέρουν τι πως που ποιοι πότε εγώ θυμήθηκα μετά το σχόλιο με τον Ασημάκη τα μαλλιοτραβήγματα του Μιχαλολιάκου στην συγκέντρωση της πατριωτικής συμμαχίας ωραίες εποχές με λάιβ τσακωμούς όχι πισι και μαλακίες
Διαγραφήτο άρθρο ειναι ξεκάθαρο μιλάει για τους ΙΟΥΔΑΙΟχριστιανούς τύπου δυτικής Ευρώπης που πριν βομβαρδίσουν την ορθόδοξη Σερβία έκαναν και τον σταυρό τους μην προσπαθείτε να βρείτε κάτι να πετάξετε την μπάλα στην εξέδρα για την ταμπακιέρα κανείς δεν μιλάει εγώ δεν ήξερα ότι η επεν που προωθεί ο Ιανός εκδότης είχε μπει στην ομάδα φίλων Ισραήλ ποιος άλλος τα γράφει αυτά; Ούτε ήξερα ότι η χα είχε επαφές με Μπαλτάκο μέχρι που έμαθα ότι ο χοντρός είχε κάνει βιβλιοπαρουσιίαση ενός βιβλίου του όταν ήταν ενεργό μέλος της νδ! Για τέκτονες κλπ δεν θα σχολιάσω αλλά ήμουν μπροστά που επί ΠΣ ο αρχηγός υπερασπίστηκε τον δικηγόρο Ασημάκη που όλοι ήξερα τι ρόλο βαράει
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν θέλεις να μάθεις ποιοι κινούν το νήματα της ακροδεξιάς, μπορείς να περάσεις από το κεντρικό δρόμο του Γέρακα και σε όροφο πολυκατοικίας τύπου εταιρείας θα δεις να κυματίζει μία σημαία με τον παντεπόπτη οφθαλμό εκεί έχει παππούδες κι από την ΕΠΕΝ ψαξου
Διαγραφήhttps://larnakaonline.com.cy/2016/09/16/%CE%B7-%CE%BA%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CF%85%CE%BC%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B7-%CE%BC%CE%B1%CF%83%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%AC-p2-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%AE%CF%84%CE%B1%CE%BD/
ΔιαγραφήΠηγή για προηγούμενο θέμα, ποιοι χρηματοδοτούσαν ακροδεξιά κόμματα και'φασιστες' της εποχής και διαμόρφωσαν εν τέλει το πολιτικό σκηνικό σε άκρως φιλωσιονιστικη ακροδεξιά
Από την ΕΠΕΝ ξεκίνησε ο φιλοϊουδαϊσμός στον χώρο. Μέχρι τότε υπήρχε μια αντισημιτική ρητορική. Ο Ζουρντατζης έβαλε την ΕΠΕΝ στην "Ομάδα Φίλων Ισραήλ" και αυτή ήταν η αιτία που αποχώρησε ο Μιχαλολιάκος απο την ηγεσία της Νεολαία της Οργάνωσης όπου τον διαδέχθηκε ο Βορίδης
ΔιαγραφήΟλα αυτά καλα. Για τον φιλο σου τον Southgate που βγαζει φωτογραφιες με Ραβινους, έχεις να πεις κατι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια ζωή τα ίδια θα λέμε ρε αντιφα; Έχει κολλήσει η κασέτα; Ο ραββίνος Κοέν είναι αντισιωνιστης Εβραίος που καλεί σε διάλυση του κράτους του Ισραήλ! Έχει δεχθεί μέχρι και βομβιστική επίθεση από εθνικιστές Ιουδαίους. Αυτός είναι ο λόγος που ο Σαουθγκειτ έβγαλε φωτογραφία μαζί του. Σας πονάει ο Troy επειδή τσακίζει την ακροδεξιά
ΔιαγραφήΠερσινά ξινά σταφύλια. Έχει απαντηθεί η ερώτηση πέντε φορές. Αφού σου άρεσε πάλι καλά είχε και την έγκριση του πολιτικού γραφείου. Γράψε και εσύ κάτι ανάλογο
ΔιαγραφήΔηλαδή με τους "αντισιωνιστες" εβραίους δεν υπάρχει πρόβλημα;
Διαγραφή12:54 ναι δεν υπάρχει. Δεν είναι όλοι οι Εβραίοι a priori κακοί. Άλλο ο βλαμμένος αντισημιτισμός του Πλεύρη "οι Εβραίοι έπιναν αίμα παιδιών στον Μεσαίωνα" και άλλο ο υγιής αντισιωνισμός που στρέφεται ενάντια στον εβραϊκό ιμπεριαλισμό και στην ιουδαϊκή τάση για κυριαρχία
ΔιαγραφήΕάν τον ήθελαν νεκρό θα ήταν ήδη, ελεγχόμενη βομβιστική επίθεση λέγεται και θέλει πολύ προσοχή κι από τον Σαουθγκεητ κι από όλους που δραστηριοποιούνται με Εβραίους...
ΔιαγραφήΔεν λέω, μπορεί να είναι κι έτσι τα πράγματα να είναι αντισιωνιστες, μπορεί κι ο ρόλος τους όμως να είναι η συλλογή πληροφοριών και εξόντωση κινημάτων εκ των έσω...
Η Μοσάντ έχει πολλά ποδαρια
Πράγματι οι υπηρεσίες έχουν ποδαράκια και σε κόμματα και σε ιδεολογικές σέχτες κλειστές λέσχες που το παίζουν αυθεντικές και σε έντυπα που βρίζουν τον εχθρό του φιλελευθερισμού Δραγούμη
Διαγραφή2:10 Μην τους λες τέτοια αυτά τα έλεγε ο εθνικοσοσιαλιστής david lane αλλά αυτοί ξέρουν καλύτερα από τον συναγωνιστή της Αμερικής είναι σκληροί αυθεντικοί νορδικοί υπεράριοι μαχητές που ήρθαν από την Θούλη και πηγαίνουν μόνο διακοπές σε παγωμένα δάση ξέρουν και για τον σαουθγκειτ τα παιδιά τα έχουν διαβάσει σε παλιό ιστολόγιο
ΔιαγραφήΓια κάτι τέτοια άρθρα βόμβες έκοψα με γνωστή ομάδα της φάσης και πλέον δηλώνω μαυροκρινίτης και αυτόνομος
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλά μην νομίζεις δεν είσαι ο μόνος που έκοψες από τις διασπάσεις έχουν γίνει ουράνιο χίλιες φορές αυτόνομος παρά γραφικός και με τσοπάνη
ΔιαγραφήΤους μόνους που δεν έχουμε δει στην εκπομπή της αντικαθεστωτικής είναι Φιλίππου και Πλεύρης. Ο πρώτος προμοτάρει και πάλι κας μέσω άρθρου στον λευτεράκη και προτείνει για συνεργασία Καραμπελιά που εδώ και χρόνια στηρίζει πτέρυγα της ΝΔ αλλά και τον πρώην κυπατζή Καλεντερίδη. Άσε μας ρε Ίωνα που και εσύ από τον πολύ σκληρό εθνικοσοσιαλισμό το συμπέρασμα σου είναι ο ανιψιός του χοντρού
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιας και είδα τον Θανασάκη στη φωτογραφία παραθέτω τα εξής:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Πλεύρης έγινε υπουργός υγείας για τρεις κυρίως λόγους.
Α) Είσοδος ιδιωτών κερδοσκόπων στην δημόσια υγεία.
Β) Οριστικό ξέπλυμα Αντώνη Σαμαρά, Άδωνι και λοιπών που τα τσεπωσαν από την φαρμακευτική βιομηχανία Novartis.
Γ) Κυβερνητική απόπειρα επαναπροσέγγισης των ακροδεξιών-εθνικοπατριωτων ψηφοφόρων στους τομείς της υγείας που αρνούνται τον υποχρεωτικό εμβολιασμό. Είδαμε ότι πολλοί εξ αυτών ήταν στη μαζική συγκέντρωση της πλατείας Συντάγματος την προηγούμενη εβδομάδα. Όλως τυχαίως μετά την υπουργοποιηση του Θανασάκη δεν πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση αυτή την Κυριακή. Άραγε πως θα αντιδράσουν τώρα οι ηγήτορες του κινήματος κατά του υποχρεωτικού εμβολιασμού, που στο υπουργείο βρίσκεται ο φίλος τους και υιός του εξίσου φίλου τους Πατριάρχη; Αναμένουμε...
Εμένα οι διαμάχες δεν μου αρέσουν αλλά επειδή μου κάνει εντύπωση το θέμα θα αναφέρω κάποια ονόματα και θέλω να μου πείτε σε ποια ιστολόγια του χώρου υπάρχει πολιτική κριτική για την πορεία τους. Ξεκινάω: ποιητής μέγας δημοσιογράφος του στόχου Χατζηγώγος μπλογκεριστας μέγας αντιφα μπατριοτεν Πανούσης βελοπουλικός μπατριώτης σπίνος εκδότης παρουσιαστής περφορμερ του πατριάρχη Συμιγδαλάς αυτόν τον χώρο θέλουμε συναγωνιστές??? στα τρένα για μεταφυσικές ανησυχίες που έλεγε και ο αγαπητός Νίκος
ΔιαγραφήΣε όλα τα τριτοθεσιτικα ιστολόγια τους περνούν γενεές δεκατέσσερις όλους αυτούς που γράφεις 5:13 μ.μ. Το ίδιο και την άλλη όψη του ίδιου νομίσματος τους νεοφιλελεύθερους "χιτλερικούς".
Διαγραφή5:07 ο David Lane επίσης αποδοκίμαζε τον ρατσισμό και έλεγε ότι δεν μισεί κανέναν λόγω εθνικότητας, χρώματος και καταγωγής και ότι απλώς επιδιώκει την διατήρηση της διαφορετικότητας των φυλών αλλά ο .... και ο ....... ξέρουν καλύτερα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜία χαρά τα έλεγε,που το παράλογο;
ΔιαγραφήΌλοι αυτοί οι "εθνικιστές" που είναι υπέρ της δημοκρατίας δείχνουν καθημερινά πόσο φιλοεβραίοι είναι απλά και μόνο από την παραδοχή τους ότι είναι υπέρ της δημοκρατίας
ΑπάντησηΔιαγραφήἈφροδεξιοί: κατ' ἐπιλογὴν ἄκαπνοι καὶ ἀπόλεμοι, χαμηλόφρονες ἐπιβιωτές, οἰ κρυφθομοφυλόφιλοι ἀρουραῖοι τῆς ᾀείποτε δημοκρατικῆς Μπουρζουαζίης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια σου Θανασαρα, καλα τα λες. Ψηφιζε ομως και κανα οχι, μας εχεις τρελάνει στα "γες σερ"
ΔιαγραφήΠΟΥ μὲ κατάλαβες ῥὲ θηρίο ἀνώνυμε;; Ὅσο κεκαλυμμένα καὶ νὰ ἐκφράστηκα τελικά, ἀποκαλύφθηκα... Εἶσαι τσακάλι φίλε, ἔχεις κάνει στὴν ΚΥΠ; Ἂν δὲν ἔχῃς πάρῃ ἐκπαίδευση εἶσαι τρελλὸ ταλέντο.
ΔιαγραφήΟ Χριστόδουλος είχε γράψει κατά του εθνικισμού και Εθνοφυλετισμού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυδείς άλλος τολμάει να δημοσιεύσει κάτι ανάλογο. Όλοι οι άλλοι τσαρλατάνοι περιφέρονται γύρω από συστημικούς. Εύγε ΜΚ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι μας λες; Αυτά που έχουν κάνει η ομάδες του ξανθού εσείς ούτε να τα διανοηθείτε δε μπορείτε
ΔιαγραφήΜπράβο τους αν πράττουν ενωτικά και όχι διασπαστικά. Αν λέω αν. Διότι οι πράξεις των έχουν δείξει το ακριβώς αντίθετο και σου θυμίζω μια κίνηση τους που τους έφερε αντιμέτωπους με το 95% του χώρου. Η δυναμική τους εξαντλείται στην κακόπιστη κριτική μέσα από το πρίσμα ενός wannabe χιτλερισμού που όχι μόνο μειώνει την αξία του Αυστριακού ανδρός αλλά και δίνει πάτημα στην κριτική των επικριτών του οι οποίοι χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Η μία εκ αυτών είναι οι πολιτικοί απόγονοι της εσωκομματικής αντιπολιτεύσεως τους οποίους δεν θεωρώ απέναντι μας αλλά τάση και έκφραση του κινήματος που φρονώ ότι θα πρέπει να είναι πολυσυλλεκτικό και οι έτεροι οι γνωστοί γλοιώδεις αντιφα. Μέγιστη έκπληξη μου έχει προκαλέσει το γεγονός της πλήρης σιωπής του αρχηγού του άρματος Στέφανου Γκέκα ο οποίος σιωπά επιδεικτικά απέναντι στις αποκαλύψεις του συντάκτη.
ΔιαγραφήΟ Στέφανος Γκέκας θα πρέπει να μνημονεύεται για την αντρίκεια ανάλυση του φυλετικού ζητήματος. Πόθεν και ποιοι οι Άριοι; Ποια η καταγωγή του Ελληνικού Έθνους; Ποια στοιχεία συγκροτούν την ελληνικότητα και την αριανικότητα κ.ο.κ.
ΔιαγραφήΚαλά θα κάνουν όσοι επιδιώκουν να εμβαθύνουν στην Ιδέα να τα μελετήσουν. Οι υπόλοιποι ας μείνουν στη γνωστή μπουρδολογία του αυτοχθονισμού.
Αρίστο σε βαρέθηκε ο χώρος
ΔιαγραφήΕν τω μεταξύ τώρα που μιλήσατε για Γκέκα και ομάδες Περίανδρου θυμήθηκα παλιότερα στο FB που Απελλιτες κραζαν τον Γκέκα επειδή αυτοί ήταν αυτοχθονιστες και ο Γκέκας ινδοευρωπαϊστής. Τον έλεγαν γέρο με εμμονές και τον μείωναν συνεχώς. ΜΚ μην το κόψεις
ΔιαγραφήΜιλώντας περι Στέφανου Γκέκα. Περιμένουμε ποτε θα κάνει αφιέρωμα στον Μακη Θεοδωράκη αφου οπως ειχε δηλώσει είναι μεγάλος θαυμαστής του. Ειδικά στα τραγούδια που έβγαλε με τον Καζαντζίδη.
ΔιαγραφήΟ Ινδογερμανισμός και ο Αντιχριστιανισμός έχουν πάντα την ίδια κατάληξη. Διώχνουν τους φουκαράδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνεχίστε ακάθεκτοι.
Και μετά ξύπνησες
ΔιαγραφήΈκαψε εγκεγάλους το άρθρο. Σας ενόχλησε η αλήθεια; Βγάλε τις παρωπίδες, αυτοί είναι οι ακροδεξιοί. Μόνο αυτό το ιστολόγιο τα γράφει αυτά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίκαιρο άρθρο που αξίζει εκτύπωση και μοίρασμα σε δικούς μας. Ακόμη πιο επίκαιρο τώρα που ο Αλέκος και ο Θάνος ενώθηκαν και επίσημα εις σάρκα μία. Εκπομπή για γερά νεύρα και γέλια αν κρίνει κανείς από τις απαντήσεις. Άξιος απόγονος της σχολής που έμαθε σε λίγα τετραγωνικά να αλλάζει πολιτικό δέρμα ανάλογα με το περιβάλλον. Λίγο σκόρδο από το Νις λίγη μπύρα από το Μπράουναου λίγο άνηθο από την Κατεχάκη μπόλικο διαδίκτυο αρκετή ακροδεξιά χαζομάρα σερβίρεις και καλή σας όρεξη
ΑπάντησηΔιαγραφή«Ημουν ανάμεσα στους ναζί και τους ξέρω καλά αυτούς, είναι εχθροί μας μην τους ακούτε απλά μηνυστε τους και δείρτε τους. Ήμουν ανάμεσα στους δωδεκαθεϊστές τους ξέρω καλά αυτούς, είναι εχθροί μας μην τους ακούτε απλά μηνυστε τους και δείρτε τους. Ήμουν ανάμεσα στους φασίστες τους ξέρω καλά αυτούς, είναι εχθροί μας μην τους ακούτε απλά μηνυστε τους και δείρτε τους. Ήμουν ανάμεσα στους εθνικιστές τους ξέρω καλά αυτούς, είναι εχθροί μας μην τους ακούτε απλά μηνυστε τους και δείρτε τους. Ήμουν ανάμεσα στους πατριώτες τους ξέρω καλά αυτούς, είναι εχθροί μας απλά μηνυστε τους και δείρτε τους»
ΔιαγραφήΤώρα έχουμε σταματήσει στους φασίστες. Στο άμεσο μέλλον θα ακούσετε και τα υπόλοιπα από τον Αλέκο
Υπάρχει Εθνικοσοσιαλιστής/Φασίστας/Εθνικιστής με σώας τας φρένας που να λέει ότι ο Ινδοευρωπαϊσμός είναι ανθελληνικό παραμύθι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνθελληνικό παραμύθι δεν είναι όταν όμως γίνεται εμμονή παρακάμπτοντας επιστημονικά στοιχεία καταντάει κωμικός και όταν καταλήγει στον νορδικισμό τότε γίνεται όντως ανθελληνικός
ΔιαγραφήΥπάρχει άνθρωπος με σώας τας φρένας που θέλει να ανατρέψει την παγκοσμιοποίηση και αντί να στοχεύσει στο φιλελευθερισμό, το διεθνισμό, τους διεθνείς οργανισμούς, το ΝΑΤΟ, την ΕΕ κλπ, ασχολείται με λεπτομέρεις της ανθρωπολογίας ή της βιολογίας;
Διαγραφή11:02, ποια επιστημονικά στοιχεία ρε καραγκιόζηδες;
ΔιαγραφήΣτούρνοι είσασταν και στούρνοι παραμένετε.
Αθεράπευτοι ηλίθιοι.
12:16, εκεί είναι το ζουμί.
Και η παγκοσμιοποίηση και οι οργανισμοί που γράφεις πρώτα την ανθρωπολογία και την βιολογία υποσκάπτουν.
Κάτι ξέρουν αυτοί!
φιλε 4:11 κρειττον εστι σιγαν.
ΔιαγραφήΣυναγωνιστή, τα "επιστημονικά δεδομένα" τα έμαθαν οι αυτοχθονιστές από το δημοτικό που εδέησαν μετά κόπου να αποφοιτήσουν.
ΔιαγραφήΑυτοί οι "επιστήμονες" στις δέκα ελληνικές λέξεις που γράφουν οι πέντε είναι λάθος συντακτικά και ορθογραφικά, τα δε σημεία στίξεως είναι άφαντα.Κατά τα άλλα μου θέλουν και περισπούδαστες αναλύσεις με "νέα δεδομένα" στη βιολογία, την προϊστορία, την αρχαιολογία που ανατρέπουν την ινδογερμανική θεωρία...τρομάρα τους.
Αυτοχθονιστές και λοιποί 'μπατριώτες". Λούκυ-Λουκ και πολύ σας είναι...
Οι "ινδογερμανοί" (φαντάσου ούτε καν ινδοευρωπαίοι) εστιάτορες παρακαλώ να ποσταρουν εδώ ένα PCA η οποιαδήποτε μελέτη που δείχνει γενετική ταύτιση Γερμανών και Ινδών. Μέχρι τότε ας σταματήσουν τις ανοησίες διότι η γενετική έχει προχωρήσει και έχει αφήσει πίσω τα κριτήρια γλώσσας και ιστορίας τα οποία εσείς θεωρείτε "βιολογία"
ΔιαγραφήΠοια επιστημονικά δεδομένα έχετε ρε ινδογερμανέ μπαρουφολόγε;
ΔιαγραφήΟ Γκύντερ έστησε μια έρευνα βασισμένη μόνο σε λογοτεχνικές πηγές.
Οι μεταπολεμικοί ανθρωπολόγοι κάνουν έρευνα σε κρανία. Οι βιολόγοι με το dna δουλεύουν ακόμα πιο βαθιά στο θέμα της καταγωγής.
Ποιες είναι οι πηγές σας; Ο Γκύντερ και ο φιλελές Φαλμεράυερ που έγραψε τον 19ο αιώνα;
Άσε που πιο μπατριωτες και ουρές της φιλελεύθερης δεξιάς είστε οι ινδογερμανοί ψευτοναζιστές.
12:38 οι τύποι νομίζουν ότι η βιολογία λειτουργεί ακόμη με κρανιομετρησεις όταν πλέον μπορούμε να βρούμε μέχρι και το dna της τυρόπιτας
ΔιαγραφήΑγράμματε ΣΤΟΥΡΝΕ 12:38 και 12:39, ποιον άκουσες ποτέ να μιλά για "γενετική ταύτιση Γερμανών και Ινδών";
ΔιαγραφήΔεν θα σου εξηγήσω εδώ αυτά που δεν θέλεις και δεν μπορείς να καταλάβεις, όργιο.
Μα ακριβώς η Γενετική και η Αρχαιογενετική έρχεται σήμερα να επιβεβαιώσει θριαμβευτικά την Αρία Ομοεθνία κλπ! Ελληνικά δεν φαίνεται να καταλαβαίνεις, αν τυχόν και καταλαβαίνεις λίγο αγγλικά, διάβασε πχ https://www.armahellas.com/2020/05/20/%e1%bc%80%cf%81%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%b3%ce%ad%ce%bd%ce%b5%cf%83%ce%b9%cf%82-2-new-podcast-from-nordic-radio-for-nmr-arma/
Χώρια την τελευταία μεγάλη γενετική έρευνα που δημοσιεύτηκε φέτος και έδειξε πάνω από 55% γενετική σύνθεση προερχόμενη από τους ΙΕ Γιαμνάγια σε αρχαίους ελληνικούς σκελετούς.
Το ότι ο Γκύντερ και άλλοι επιφανείς ανθρωπολόγοι ήταν ικανοἰ να εξαγάγουν παρόμοια συμπεράσματα με βάση την κλασική φυσική ανθρωπολογία είναι στοιχείο που τους δοξάζει ακόμα περισσότερο!
Τώρα, το τι δουλειά έχει ο Φαλμεράυερ σ αυτή την κουβέντα, μόνο το μπουρδουκλωμένο ατροφικό μυαλουδάκι αυτοχθονιστών μπορεί να συνταιριάσει!!!
Ανώνυμος10/9/21 3:21 μ.μ.
ΔιαγραφήΑμα η μονη σου πηγη για θεματα βιολογιας ειναι το ΑΡΜΑ καηκες
Φίλε πρόσεχε. Μη θέτεις επιχειρήματα σε αυτοχθονιστές. Θα βραχυκυκλώσουν. Είναι κλασική περίπτωση Αδελφών Ντάλτον στο πιο χαζό.
Διαγραφήεσυ λοιπον που εισαι ο εξυπνος της παρεας να σε ρωτησω το εξης: εαν δεχθουμε οτι τευτονες και δωριεις ηταν φυλετικα συγγενεις και προερχονταν απο γερμανικα φυλα που ζουσαν στην λιμνη της βαικαλης, γιατι οι μεν που εποικισαν τον ρηνο ζουσαν σαν αγριογουρουνα πανω στα δεντρα και οι δε που εποικισαν τον αργολικο καμπο και τον ευρωτα δημιουργησαν πολεις πολιτικοκοινωνικες δομες, πολιτισμο, φιλοσοφια στις μηκυνες και στην σπαρτη? γιατι οι δωριεις αυτα δεν τα εκαναν στην βαικαλη και τα εκαναν στον αργολικο καμπο και στην κοιλαδα του ευρωτα? περιμενω σοβαρη λογικη και τεκμηριωμενη απαντηση και οχι ασυναρτησιες που εγραψε ενας ομοιδεατης σου παραπανω. επισης να σε πληροφορησω οτι στο ελληνικο αργολιδας υπαρχει πυραμιδα που χρονολογειται απο το 3000 π.χ τουλαχιστον. αυτο και μονο το αρχαιολογικο ευρημα αρκει για να απαντησει στο ερωτημα εαν οι δωριεις ηταν αυτοχθονες η ηρθαν απο καπου βορειοτερα.
ΔιαγραφήΜάθε την πραγματική ιστορία των αδελφών Ντάλτον και μετά φερετους ως παράδειγμα,όχι ότι διαστρεβλώσεις διαβάζεις στα κόμικς...
Διαγραφή11:04 τις περισσότερες φορές ο πολιτισμός οφείλεται στο κλίμα και στην ικανότητα ενός λαού να προσαρμοστεί σε αυτό. Το να λες ότι οι Γερμανοί ήταν αγριογούρουνα είναι υπερβολή. Άλλωστε ούτε οι Σπαρτιάτες δημιούργησαν κάποιον αξιόλογο πολιτισμό και ούτε είχαν φιλοσοφία. Καλό θα ήταν να διαβάσεις την Γερμανία του Τακιτου όπου θα διαπιστώσεις ότι οι Αρχαίοι Γερμανοί ήταν εγγύτερα στον τρόπο ζωής των Σπαρτιατών από ότι οι Αθηναίοι. Τέλος μην αναφέρεις τις Μυκήνες, οι Δωριείς όταν κατέβηκαν στην Πελοπόννησο άλωσαν όλες τις μυκηναϊκές πολιτείες και υπέταξαν ντόπιους πληθυσμούς όπως οι Μεσσήνιοι
Διαγραφή3:21 είπες γάιδαρε τον πετεινό κεφάλα. Αφού παραθέτεις πηγές του Άρματος τι να σου πω; Με έχεις αποστομωσει. Η κωμωδία δεν έχει όρια. Σε λίγο θα μου αναφέρεις και τις εκπομπές της γνωστής τριάδας των και καλά ε/ς με τον ΑΗΚ.
ΔιαγραφήΜάθε άσχετε ότι η λέξη ομοεθνία είναι προβληματική για την Ινδοευρωπαϊκή θεωρία. Γιατί οι έρευνες των σοβαρών ακαδημαϊκών που υποστηρίζουν την Ινδοευρωπαϊκή θεωρία αναφέρουν ότι οι Ινδοευρωπαίοι είναι ΓΛΩΣΣΙΚΗ ομοεθνία και όχι φυλετική. Για φυλετική ινδοευρωπαϊκή ομοεθνία μιλούσαν οι κομματικοί ανθρωπολόγοι στη Γερμανία πριν τον ΒΠΠ. Πλέον έχει καταρρεύσει αυτή η θεωρία. Ακόμη και οι δικοί σας επιστήμονες για γλωσσική συγγένεια μιλούν.
Που να το καταλάβεις ότι δουλεύεις σαν άβουλο φερέφωνο των πρακτόρων της δεξιάς που ψηφίζουν τα μνημόνια της Μέρκελ.
Ας μας πουν τα παιδιά του Άρματος και οι υπόλοιποι θαμώνες των εστιατορίων που υποστηρίζουν τους υπόλοιπους διωγμένους υπαρχηγούς, όλοι αυτοί οι σκληρά φυλετιστές και ρατσιστές ας μας πουν, γιατί οι νορδικοί Γερμανοί έγιναν ο πιο φιλελεύθερος και χίπικος λαός (έχω προσωπική εμπειρία) μετά τον πόλεμο, στα 60's και τα 70's; Γιατί παραμένουν σήμερα ο βραχίονας του φιλελεύθερου καπιταλισμού και της μεταναστολαγνείας στην Ευρώπη; Τόσο πολύ άλλαξε η φυλετική τους σύσταση σε δύο δεκαετίες; Ή μήπως άλλαξε το πολιτισμικό τους πλαίσιο από το οποίο ξεριζώθηκε η εθνικιστική φιλοσοφική και λογοτεχνική τους παράδοση; Πόσο ρόλο έπαιξε η φυλετική σύσταση και πόσο η πολιτική προπαγάνδα στην παρακμή τους; Εκτός και αν οι σκληροί ρατσιστές της Ινδοευρωπαϊκής γερμανικότητας δεν θεωρούν ότι υπάρχει αυτή η παρακμή στη Γερμανία σήμερα και τη βλέπουν σαν συνέχεια της εθνικοσοσιαλιστικής.
ΔιαγραφήΝα μας εξηγήσουν επίσης γιατί οι νορδικότεροι των Γερμανών Σκανδιναβοί δεν αναπτύσσουν σοβαρά εθνικοσοσιαλιστικά κινήματα και άριο πολιτισμό ενώ αντίθετα αποτέλεσαν τη μήτρα της ευρωπαϊκής σοσιαλδημοκρατίας.
Όλη η πρεμούρα των "ινδοάριων" είναι να μας αποδείξουν ότι και άλλοι λευκοί πληθυσμοί έχουν μερίδιο στον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό.
Εσύ βρε φουκαρά έχει και το θράσος να ανταπαντάς θέλοντας να μας πείσεις για την αυτοχθονική σου μπουρδολογία και δεν ξέρεις καν να γράφεις ελληνικά; Τόνους ρε φουκαρά δεν έχει η ελληνική; Κεφαλαία δεν βάζει ρε φουκαρά στην αρχή της προτάσεως, στα εθνικά ονόματα και στις τοπικές ονομασίες;
ΔιαγραφήΚόψε ρε την πλάκα. Σιγά μην είσαι Έλληνας. Και δημοτικό να είχες πάει θα τα ήξερες. Πολιτογραφημένος πρέπει να είσαι και μπαίνεις εδώ και κάνεις πλάκα.
Εκτός αν είσαι προσχολικής ηλικίας παιδάκι και δεν έχεις πάει σχολείο, οπότε έχεις το ακαταλόγιστο.
11:20 π.μ αφού ο πολιτισμός ενός λαού οφείλεται στο κλίμα πρέπει να είναι αντιφατική η φυλετική μονομέρεια στην ερμηνεία της πολιτικής που υιοθετείτε οι "ινδοάριοι" του Άρματος.
Διαγραφή12:54 ευχαριστώ εσένα και τον αρχηγό σου για την ευχάριστη νότα διασκέδασης που προσφέρετε στον χώρο. Αφού είστε τόσο αρχαιοπρεπή πολιτικά όντα θα έπρεπε να μην στέκεστε στους τόνους και τα σημεία στίξης. Στην αρχαία αττική διάλεκτο και στις υπόλοιπες αρχαίες ελληνικές διαλέκτους δεν υπήρχαν. Προστέθηκαν στα μετά τον Αλέξανδρο χρόνια για να εξυπηρετήσουν την παγκοσμιοποίηση της ελληνικής γλώσσας που έπρεπε να μιλούν και χιλιάδες βάρβαροι. Παρεμπιπτόντως δεν υπάρχουν ούτε αυτά τα λάθη που αναφέρεις στα παραπάνω σχόλια. Είναι τέτοια η επιχειρηματολογία του Άρματος που με κάνει να διασκεδάζω σοβαρά σου μιλάω.
ΔιαγραφήΚατ' αρχήν αγαπητέ το φορουμ του ΜΚ δεν είναι πανελλήνιες στην έκθεση για να μας λες αν θα βάλουμε τόνους κεφαλαία και σημεία στίξεως. Αλλωστε εσύ που αυτοπροσδιορίζεσαι ως ινδογερμανός και οχι αυτόχθονας έλληνας δεν θα έπρεπε να σε απασχολούν αυτά. Εν πασει περιπτώσει, τεχνικό θέμα υπάρχει γι αυτο που συνεχώς αναφέρεις και για να αστειευτώ, ως στρασσερικός έχω και λιγο ψυχή μπολσεβίκου μέσα μου. Απο κει και πέρα οτι γράφω το γράφω χάριν της ιστορικής αληθείας και μονο. Κανέναν δεν φιλοδοξώ να πείσω ουτε και με ενδιαφέρει. Ο καθένας άλλωστε εχει το δικαίωμα να ειναι βυθισμένος στο βούρκο της αμάθειας. Γενικώς μιλάω μην το παρεις προσωπικά.
ΔιαγραφήΡε φουκαρά εσύ θα ανατρέψεις τους Διεθνείς Οργανισμούς, την παγκοσμιοποίηση και τον Καπιταλισμό... Τον καπιταλισμό τον πολέμησαν, όχι με παρόλες, αλλά με αίμα αυτά που πίστευαν με φανατισμό στον Ινδογερμανισμό και έπεφταν στην Νορμανδία και στο Στάλινγκραντ κατά χιλιάδες. Αυτός είναι ο των SS και του Εθνικοσοσιαλισμού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας φλομώσατε στις ανατροπές πατριώτες του γλυκού νερού.
Είμαι σίγουρος πως είναι πολύ επικίνδυνο για το σύστημα η ενόχληση με αριοσοφιες και ινδοευρωπαϊσμούς. Το σύστημα απειλείται ξεκάθαρα όταν τρεις γραφικοί προσπαθούμε να λύσουμε ένα ζήτημα που έχει ελάχιστη σημασία αφού η εθνική μας σύσταση έχει διαμορφωθεί εδώ και πόσα χρόνια
Διαγραφή*ενασχόληση με αριοσοφιες και ινδοευρωπαϊσμούς
ΔιαγραφήΟ Ιανός είναι απίστευτος. Δηλώνει εχθρός του ολοκληρωτισμού και πολέμιος του αλλά ταυτόχρονα πιστεύει ότι οι ναζί πρέπει να αντιμετωπίζονται με ολοκληρωτικές τακτικές. Η αντίφαση, της αντιφασης, ω αντίφαση
ΑπάντησηΔιαγραφή11:05 πμ, πράγματι, κι εγώ θυμάμαι με πόση αναίδεια και λίγδα χτυπούσαν τον Γκέκα. Και ο τυπάκος της ...... είχε στυλάκι γυφτοσάτυρου. Τώρα μας το παίζει σοβαρός... Ευτυχώς κάποιοι ακόμα μπορούν να βλέπουν και να θυμούνται!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασικά εξακολουθεί να έχει στυλακι γυφτοσατυρου. Ο κλόουν του εθνικοσοσιαλισμού είναι ο τύπος
ΔιαγραφήΚαλά κάνει, από τι στιγμή που δεν βρέθηκε ένας να του το βούλωση
ΔιαγραφήΕπιβεβαιώνω τα περί Ασημάκη στο Συνέδριο της ΠΣτον Δεκ. του 2005 στο ξενοδοχείο President. Ήμουν ένας από τα στελέχη που αντέδρασαν για την φιλοαμερικανική ομιλία του και τις σχέσεις του με τον ανθύπατο Μπερνς. Αυτό είχε προκαλέσει την οργή του Μιχαλολιακου και την αποχώρησή μας από την αίθουσα μετά από πολύ έντονη αντιπαράθεση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΚΑΤΑ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΞΕΝΟΦΟΒΙΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://xristodoulos.antibaro.gr/minimata/prosfg.html
Είχε γράψει και άρθρο κατά του εθνοφυλετισμού.
Ο λεγόμενος "χώρος", είτε εν γένει αφορά "πατριώτες", "εθνικιστές", "φασιστές", ή "εθνικοσοσιαλιστές", είναι διαβρωμένος από τον σιωνιστικό παράγοντα εδώ και αρκετές δεκαετίες. Έτσι έχουμε τα φαινόμενα όπως "παγανιστές" σιωνιστές, "χριστιανούς" σιωνιστές, "άθεους" σιωνιστές, "σθνικιστές" σιωνιστές, "φασιστές" εθνικιστές, "εθνικοσοσιαλιστές" σιωνιστές κλπ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην πραγματικότητα όλος αυτός ο πολιτικός παρακμιακός σιωνιστοκρατούμενος αχταρμάς, συνιστά την επιτομή του ορισμού της ξενόδουλης αστιικής ακροδεξιάς..., η οποία σπεύδει πρόθυμα να προσκυνήσει αμερικανοσιωνιστές, ρωσοσιωνιστές, αγγλοσιωνιστές, γερμανοσιωνιστές κοκ.
Τέλος, δεν είναι λίγοι του "χώρου" που είναι μέλη και φίλοι εβραιοσιωνιστών, νεοταξικών λεσχών, πρεσβειών και διεθνών οργανισμών..., δεν είναι λίγοι εκείνοι που λειτουργούν ως πράκτορες της ΚΥΠ/ΕΥΠ, των ΗΠΑ, Αγγλίας, Γερμανίας, Τουρκίας, Ρωσίας, Ισραήλ κα..., δεν είναι λίγοι αυτοί που είναι ταλμουδιστές, καβαλιστές και νεοεποχίτες σατανιστές.
Μακριά λοιπόν από τον "χώρο" της άθλιας ακροδεξιάς... για το καλό τόσο το δικό μας όσο και της πατρίδας.
Καζαντζίδη μάλλον εσύ θα χρειάζεσαι αγχωμένε .......... 7:01 για να κλαις τη μοίρα σου! Απ το στόμα σου και στου θεού τ αυτί, όμως! Αφού σου έλειψε ο Γκέκας, πάρε τα ΒΣ 12, https://www.youtube.com/watch?v=cLw-LjqSYX0&t=2s&ab_channel=%CE%92%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%B9%CE%BD%E1%BD%B0%CE%A3%CE%B1%CE%BB%CF%80%CE%AF%CF%83%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ για τον συνδεσμο. Ενδιαφέρον εκπομπη! Εκτός από τον Θεοδωράκη που μιλησε στο τελος (και δεν μας ξεκαθάρισε αν προτιμάει Καζαντζίδη η Μπιθικωτση και επίσης αν του αρεσε το μπουζούκι του Χιωτη η τα τραγούδια της Μούσχουρη) μάθαμε και για διάφορα γλωσσικά θέματα πως είναι, μεταξύ άλλων,και στην αλβανική. Μπραβο του, καλο ειναι που τιμάει και την καταγωγή του. Γιατί τοσα χρόνια μας λεει για τα Άγραφα. Ενώ ολοι γνωρίζουν οτι δεν είναι απο εκεί.
Διαγραφή"Ενδιαφέρον εκπομπή". Άλλος φουκαράς από εδώ. Στην οικογένειά σου ελληνικά δεν μιλάγανε; Άλλος ένας αλλοεθνής που μπαίνει στο μπλογκ για να πει τις μπούρδες του.
Διαγραφή@@ "Ενδιαφέρον εκπομπη" 8:56, εσύ μαθήματα ελληνικών χρειάζεσαι, τι προσπαθείς να κατακαλάβεις την συγκριτική ΙΕ γλωσσολογία του Γκέκα, κακομοίρη!!!
ΔιαγραφήΤώρα, και σε ινδικά αναφλερθηκε, τον κόβεις μήπως γιά Ινδό, ούγκανε;
Τα αλβανικά αλήθεια που κολλάνε; μια Θεοδωράκη, μια Μαρκόπουλο με μπουζουκι, και μια αύτα τωρα. Μιλαμε για βαθιά Βαλκάνια!
ΔιαγραφήΣτο τελος τον βλέπω να μας μιλάει για την τσιγγάνικη μουσική παράδοση.
*αναφλερθηκε, *μιλάγανε
ΔιαγραφήΕυχαριστούμε πολύ για τα μαθήματα ελληνικών μάγκες.
Τον καπιταλισμό τον πολέμησαν εκείνοι που πούλησε ο δεκανέας της Βιέννης την νύχτα των μεγάλων μαχαιριών. Κατάλαβες ........ ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό το Μπραουναου ήταν
ΔιαγραφήΣιγά,από την Βιέννη ήταν χαχαχα
ΔιαγραφήΔεν είναι περίεργο ότι σε αυτά που γράφει συναγωνιστής στο άρθρο σιώπησε και ο Γκέκας και ο Τέλης και όλοι όσοι το παίζουν φανατικοί εχθροί της άκρας δεξιάς; Τελικά μήπως κάποιοι προβεβλημένοι δεν τολμούν να δουν την ουσία και την προέλευση της ακροδεξιάς και την σύνδεση της με τον σιωνισμό; Με είχε εντυπωσιάσει η εκπομπή με τον Χατζηδάκη για την χούντα τώρα με εντυπωσίασε και το άρθρο που είναι καταπέλτης στα μούτρα των αρχηγίσκων της φάσης που μιλάνε για ώρες αλλά από ουσία ελάχιστα
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην παροιμία ο κόσμος καίγεται και το νιμου χτενίζεται την ξέρεις?
Διαγραφή2:45 την παροιμία όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμασταρια την ξέρεις;
ΔιαγραφήΈτσι, γυμνοσάλιαγκες. Να παρακολουθείτε μέχρι τέλους τις εκπομπές του Γκέκα. Να τις παρακολουθείτε, για να εμπεδώσετε την φυσική σας θέση. Τους υπονόμους του λεκανοπεδίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκριβώς, φίλε 2:00!
ΔιαγραφήΑρουραίοι των υπονόμων του λεκανοπεδίου είναι.
Και προσπαθούν να ρίξουν τα ξερατά τους σε αετούς των αιθέρων, όμως επιστρέφουν επάνω τους!
Καλά θα κάνει ο κύριος που ηγείται του Άρματος να προσέχει με τα ξερατά. Μάλλον δεν πέταξε αρκετά ψηλά και τον βρήκαν το φτερό. Η λάσπη τον έχει πετύχει και πολλοί στον χώρο πιστεύουν αυτά που κυκλοφορούν εναντίον του τα γνωστά κέντρα. Θέλει προσοχή και σωστή αντιμετώπιση η κατάσταση. Αν δεν βουλώσει άμεσα τα στόματα εκείνων που τον κακολογούν θα έχει μεγάλο πρόβλημα να σταθεί στο χώρο προσεχώς.
ΔιαγραφήΚανείς απολύτως δεν δίνει σημασία στα γνωστά ροζ τρολάκια, 4:29. Που όλα τους είναι μεταμφιέσεις του γνωστού ανισόρροπου αργόσχολου τυπάκου.
ΔιαγραφήΟύτε καν ο ίδιος δεν τολμάει δημόσια και αντρίκια να κάνει πως παίρνει σοβαρά τα ίδια του τα ξερατά.
Κοίτα μόνο πως μίλησε για τον Γκέκα όταν τον κάλεσε ο αστείος καραφλός παρουσιαστής.
Τον οποίο μέχρι πριν ένα μήνα αποκαλούσε με κατάληξη -ούλα ο καλεσμένος του.
Με τι ασχολείται αυτός ο ηλίθιος χώρος!
Φίλε του Άρματος μακάρι να είναι έτσι. Εγώ έχω άλλη εικόνα. Είμαι από Θεσσαλονίκη και βρέθηκα σε μια συζήτηση με άλλα παιδιά του χώρου. Μιλούσαμε για τις συγκεντρώσεις ενόψει της ΔΕΘ. Από σπόντα η συζήτηση ήρθε στα όσα συμβαίνουν στο χώρο. Τότε κατάλαβα πόσο δύναμη έχει η προπαγάνδα των κέντρων με το παρενδυτικό μασκαριλίκι. Όλα τα παιδιά της παρέας λάμβαναν υπόψη τις βλακείες που ακούγονται για τον αρχηγό σας. Επειδή πιστεύω ότι όλα αυτά είναι ψέματα τους είπα να είναι επιφυλακτικοί με όσα κυκλοφορούν στην πιάτσα. Ξέρεις τι μου απάντησαν; Έλα μωρέ κάπου σπάσανε τα νταλαβέρια τους αυτοί οι δύο για αυτό βρίζονται τώρα. Ποιος ξέρει τι μαγείρευαν στο παρελθόν. Για αυτό σου λέω συναγωνιστή. Χρειάζεται άμεση απάντηση. Η προπαγάνδα έχει διαβρώσει την εικόνα του αρχηγού σου. Όσο συνεχίζεται αυτή η κατάσταση θα έρθει μια ώρα που δε θα μπορείτε να σταθείτε στο χώρο. Καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα.
ΔιαγραφήΗ Αντικαθεστωτική Επικαιρότητα γιατί δεν έκανε εκπομπή κράξιμο - χωσιμο στον Ιανό και την κουστωδία του; Σιγή ιχθύος από τους πάντες, ο ΜΑΥΡΟΣ ΚΡΙΝΟΣ βαστάει έναν N/S χώρο μόνος του. Ντροπή σε όλους τους άλλους
ΑπάντησηΔιαγραφήΕναν σοσιαλδημοκρατικό χώρο εννοείς
ΔιαγραφήΆσε μας ρε γαλείφη 2:34, σιγά μη κάθονται σοβαροί άνθρωποι να ασχολούνται με Ιανούς, εστιατόρια, ακουαρέλες πως το λένε και με το κάθε νούμερο που την είδε κάπως...
ΔιαγραφήΣυνεχίστε τις σκιαμαχίες σας στην VIRTUAL REALITY όπου είστε εγκλωβισμένοι...
https://youtu.be/LGq6sfBQbug
ΔιαγραφήΑν ο πράσινος ήλιος του ΠΑΣΟΚ ήταν μαύρος κάτι θα γινόταν 3:55
Διαγραφήhttps://youtu.be/IympBCD-igI
Δίκιο έχεις αδερφέ σιγά μην ασχοληθείτε με το γεγονός ότι ο Χατζηγώγος έπινε ντρινκς στην αυλή της πρεσβείας. Σιγά μην ασχοληθείτε που ο Σπίνος είναι antinazi. Σιγά μην ασχοληθείτε που ο Πανούσης δηλώνει antifa. Σιγά μην ασχοληθείτε που ο Λάγος δεν νοιάστηκε τι κάνει ο Δεβελέκος. Σιγά μην ασχοληθείτε που ο Συμιγδαλάς είναι ο συνεργάτης του Πλεύρη που κατέβαινε με ΛΑΟΣ και πάντα είχε επαφές με την ΝΔ. Ασχολείστε μόνο με τον στρασσερ τον Ρεμ τους φλεφαλο τους εξωγήινους τον Καντάφι τον Μίκη Μάους τον Τιραμόλα τον Μπομπ τον μάστορα και τον μικρό ήρωα
ΔιαγραφήΤο πρόβλημα με εσάς 3:58 είναι ότι ποτέ δεν έχετε χρόνο να ασχοληθείτε με σοβαρά θέματα. Έχετε χρόνο μόνο κάθε 28η Οκτωβρίου, κάθε 6η Απριλίου και κάθε 30η Ιουλίου να κάνετε μια εκπομπή για τον Μεταξά, τους Γερμανούς και τον Δραγούμη. Φυσικά η μισή ώρα θα είναι γελάκια με τα νηπιακου επιπέδου αστεία του καραφλου. Αναβαθμείστε την ποιότητα των εκπομπών σας, φέρτε κανένα καλεσμένο της προκοπής (τόσοι αυτόνομοι υπάρχουν) αποκτήστε και ένα τακτικό πρόγραμμα και όχι οπότε σας καυλωσει και μετά κάνετε κριτική στους άλλους
Διαγραφήείσαι καλά ρε που θα φέρουν αυτόνομους; αφού υπάρχει ο Λευτέρης ο Θόδωρος το ψυχοπαίδι του γέρο Πλεύρη τι να τους κάνουν; Αφού τα ξέρουν όλα για τα πάντα και τους πάντες κάνε μας την χάρη ρε φασίστα
ΔιαγραφήΌλοι εμείς οι εθνικοσοσιαλιστές παραξενευόμαστε που στην Αντικαθεστωτική Επικαιρότητα δεν έχει κληθεί ας πούμε ο Λουκάς Σταύρου, ο Μποβιάτσος, ο Άρης Αρίων, ο Γιάννης Γιαννόπουλος, οποιοδήποτε μέλος από την ΣΟ του Μαύρου Κρίνου, ο Αλέξανδρος Τζούλιος, τα παιδιά της PROPATRIA ή (γιατί να μην το πούμε;) ο Ανδρέας Γενιάς του Ιερού Λόχου με τον οποίον έχουν κάνει κοινή δράση στο παρελθόν αλλά μόλις αναρτήθηκε εδώ στα σχόλια του ΜΚ έτρεξαν να την σβήσουν. Εδώ δεν έχει εμφανιστεί ούτε καν ο ίδιος ο Περίανδρος του οποίου καμώνονται τους συνεχιστές. Και σε παρακαλώ κρινε μην κόψεις το σχόλιο ή βάλεις τελιτσες. Καλό είναι να το δουν μήπως και ταρακουνηθουν κάλλιο αργά παρά ποτέ
Διαγραφή"Επισημαίνω πως θα δημοσιευθούν μόνο όσα άρθρα ταιριάζουν με την Ιδεολογία, τις Αρχές και τις Αξίες, του Ελληνικού Εθνικού Σοσιαλισμού. Όχι άρθρα που αφορούν γερμανοπληξίες, εσωτερισμούς, σατανισμούς, θεοσοφισμούς, ινδοευρωπαϊσμούς, στρασσερισμούς, αριστερισμούς και άλλου είδους ψυχασθενισμούς"
Διαγραφήγια να μην απορούν κάποιοι το παραπάνω ανέβηκε σε ιστολόγιο που δηλώνει εθνικοσοσιαλιστικό και υπέρ της ιδεολογικής καθαρότητας όπως την αντιλαμβάνονται οι ίδιοι φυσικά. Τι να σχολιάσει μετά κάνεις και τι να πει που από την μια μιλάνε για αυτονομία και από την αλλά τι κάνεις Γιάννη κουκιά σπέρνω
Θα γράψω κάτι σχετικό με το θέμα με μια απλή αναζήτηση βρίσκει κάποιος σχόλιο του Δανού Γκέκα στο οποίο κατηγορεί γνωστό πιλότο του χώρου για σχέσεις με την Μοσάντ και ότι το 2003 - 2005 είχε κάνει δηλώσεις υπέρ της ελληνοισραηλινής προσέγγισης. Ισχύει αυτή η πληροφορία; Αν ναι πόσο τυχαία είναι η πρόσφατη προσέγγιση μελών ομάδας του χώρου με τον πιλότο τον οποίο έβριζαν όμως παλιότερα; πόσο τυχαία είναι η δήλωση σε εκπομπή γνώστης ομάδας για τους Παλαιστινίους στην κορύφωση της πρόσφατης διαμάχης; Πόσο τυχαία είναι η παράλληλη δημοσίευση άρθρου υπέρ των Μακκαβαίων από τον εκδότη της γραβάτας; Πόσο τυχαίο είναι ότι και οι δύο πλευρές ήταν κολλητοί και βγήκαν από τα σπλάχνα δήθεν εθνικοσοσιαλιστικού εκδοτικού οίκου που ο επικεφαλής μιλάει συχνά πυκνά με Ισραηλινό εγγονό νεκρού του ελληνοαλβανικού πολέμου; πολλοί λένε στον χώρο ότι αυτός έδωσε πληροφορίες για το βίντεο του ισραηλινού που καρφώνει στους μπάτσους όλους τους αυτόνομους
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις πληροφορίες για όλα αυτά; Ο Γκέκας μπορεί να είπε μια βλακεία για να πικάρει την ίδια περίοδο που ο Καλέντζης του εσουρε τα εξ' αμάξης.
Διαγραφή5:19,δεν ξέρω για δηλώσεις αλλά η συνεργασία του τότε και με ισραηλινούς αρχαιολόγους που έψαχναν στο Αιγαίο είναι αρκετά γνωστή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓενικά οι απόψεις του για το Ισραήλ, για την ΧΑ, για τους αναρχικούς, για το δικαιώματα των προσφύγων, των ομοφυλοφίλων και των γάμων τους κλπ είναι πασίγνωστα.
Τώρα για τα τρόλια, τις ψυχώσεις και τα γνωστά του ξερατά, όσοι ακόμα δεν έχουν καταλάβει για τι είδους άτομο πρόκειται έχουν αντίληψη πολύ κάτω του ηλιθίου.
Άρα είναι έτσι κι αλλιώς αδιάφοροι.
Εννοώ ότι οι απόψεις του και για την ΧΑ ήταν με τα φεγγάρια.
ΔιαγραφήΈγλυφε, έγλυφε μέχρι που έφαγε ξύλο και από τότε είδε το φως της αλήθειας για την ΧΑ!
Για ομοφυλόφιλους και πρόσφυγες τι έχει πει δηλαδή πείτε και σε εμάς που δεν ξέρουμε;
Διαγραφή7:19, απροκάλυπτα υπέρ των δικαιωμάτων τους και των δικαιωμάτων των προσφύγων. Για τα .............. δεν γράφω, όμως για παράδειγμα χαρακτήριζε μισάνθρωπο, βάρβαρο και απολίτιστο τον ....... από ....... επειδή τότε στην ομιλία του Περίανδρου είχε πει πως πρέπει να τρυπάνε τα φουσκωτά με τα οποία ἐρχονται οι "πρόσφυγες"... Δεν ήταν μια και δυο, τάγραφε ξανά και ξανά. Και όχι πίσω από τις συνήθεις χαζές του μάσκες και ψευδώνυμα αλλά σε φανερά πρώτο πρόσωπο
ΑπάντησηΔιαγραφήO Καλέντζης 5.46 βγάζει τα εσώψυχα του, θα σκάσει αλλιώς από την πίεση ...... 5.19 γιατί ακριβώς τον λες Δανό τον Γκέκα; Δεν σου κάνει για Έλληνας δηλαδή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των σχολιαστών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή είναι η μόνη δουλειά που ξέρει ο ............. μασκαράς και τα τσιράκια του, 11:27. Δεν βλέπουν και δεν καταλαβαίνουν αυτοί που δεν θέλουν να δουν. Ο Γκέκας έχει δηλώσει ότι τον εν λόγω ........ τον συνάντησε 2-3 φορές όλο κι όλο πριν πολλά χρόνια, τώρα τα βρώμικα μυαλά σκέφτονται βρώμικα. Έχεις δίκιο, ο χώρος μας δεν αξίζει ένα Γκέκα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς έτσι είναι φίλε 8:35. Αλλά και εσείς πρέπει να δείξετε την αξία σας για να σας αποδεχτεί ο χώρος και να κλείσουν τα στόματα. Δε μπορεί να επιτρέπετε να συνεχίσουν να σας φορτώνουν κατηγορίες που δεν σας αξίζουν. Ο απλός κόσμος είναι ευκολόπιστος. Πρέπει εσείς να βγείτε μπροστά. Να κλείσετε τα στόματα αυτών που σας κατηγορούν. Όσο δεν το κάνετε οι φήμες θα αιωρούνται. Πώς θα φανεί η αξία σας άμα δεν υπερασπιστείτε την ηθική σας καθαρότητα. Για να το πω πιο ξεκάθαρα πως θα αντιμετωπίσετε τους μεγαλύτερους εχθρούς του κινήματος αν δεν εξουδετερώσετε τους ποντικούς των υπονόμων.
ΔιαγραφήΜα νομίζω φίλτατε, πως το Άρμα δεν απευθύνεται στον ΄΄απλό κόσμο΄΄. Σιγά μην αγχώνεται και τρέχει να αποδείξει τα αυτονόητα ο καθείς ΄΄θιγόμενος΄΄ από τις μύγες της πλατείας, όπως είχε γράψει ο Νίτσε. Το τί είναι ο καθένας, φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού πια.. γι΄ αυτό μην ΄΄ανησυχείς΄΄.
ΔιαγραφήΈτσι είναι αγαπητέ δεν μπορεί ο Γκέκας να κάνει τον μυγοδιωκτη που έλεγε και ο αγαπημένος του Νίτσε. Είναι προορισμένος για άλλα πράγματα ανώτερα
Διαγραφήεκτος απο τον στεφανο γκεκα και ο αριστοτελης καλεντζης εχει πει οτι ειναι κτηνωδης ενεργεια και δεν αρμοζει στην ε/σ κουλτουρα η βυθιση βαρκων που εχουν μεσα γυναικοπαιδα. και συμφωνω απολυτα μαζι τους. εστω και αν αυτα τα παιδια ειναι μελλοντικοι τζιχαντιστες. εκεινη την στιγμη ομως ειναι παιδια. για μενα η ριζα του προβληματος ειναι η διαχρονικη κρατικη πολιτικη οχι μονο της ανοχης αλλα και της ενσωματωσης των αλλοφυλων εισβολεων. αυτη η πολιτικη ειναι που τους βαζει μεσα στις βαρκες. διοτι εαν υπηρχε ενα ελληνικο κρατος το οποιο να ασκουσε μια αυστηρη πολιτικη απελασεων των λαθραιων εποικων τοτε ολοι αυτοι οι αφροασιατες, που φιλοδοξουν να περασουν απο τα παραλια της τουρκιας στις απεναντι ελληνικες ακτες, θα ηξεραν οτι αυτο θα ηταν ματαιος κοπος και δεν θα το επιχειρουσαν. επι τη ευκαιρια θα ηθελα να πω οτι προσωπικως, παρα τις καποιες επιμερους διαφωνιες, τρεφω απεριοριστο σεβασμο και στον γκεκα και στον καλεντζη και στον περιανδρο. τους θεωρω τους φυσικους ηγετες του ελληνικου εθνικοσοσιαλισμου και για μενα ειναι πληγμα που δεν ειναι αρκουντως ενεργοποιημενοι στα δρωμενα του χωρου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι οι τρεις κρίνονται αποτυχημένοι. Από την ημέρα που αποχώρησαν από την ΧΑ μέχρι σήμερα δεν έχουν κάνει τίποτα (πρέπει να αναγνωρίσουμε βέβαια ότι ο Γκέκας έκανε κάποιες αξιόλογες προσπάθειες όπως ο Βορεινός Οίαξ). Ειδικά ο Περί το γεγονός ότι δεν βγήκε μπροστά από την στιγμή που όλοι οι αυτόνομοι κρέμονταν από τα χείλη του αποτελεί έγκλημα. Τώρα για τον ΑΗΚ τι να πούμε ο τύπος δεν αξίζει μια πόσο μάλλον να θεωρείται φυσικός ηγέτης. Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο εθνικοσοσιαλισμός δεν εκπροσωπείται στην Ελλάδα. Είναι τρομερό το ότι όλοι διάλεξαν τον ελιτισμό, την απομόνωση και την εύκολη κριτική
ΔιαγραφήΟ προβοκάτορας που έγραψε το 10:40 είναι ολοφάνερα ο αρ. 2 από την "φυσική ηγεσία", εσύ προβοκάτορα είσαι ο κωμικοτραγικός διάβολος του χώρου!
ΔιαγραφήΆσε λοιπόν τα σάπια και τα πονηρά που ξέρεις, σ έχουν πάρει είδηση καημένε!
Ακόμα και τα πρόβατα κάποτε ξυπνάνε λιγάκι!
Πότε είπε τέτοιο πράμα ο Γκέκας ρε πανέξυπνε;;;
Εγώ πιστεύω ότι η καλύτερη σύνθεση θα ήταν αρχηγός του εθνικοσοσιαλιστικού χώρου να γίνει ο Αριστοτέλης, υπαρχηγός ο Γκέκας και επικεφαλής νεολαίας ο Περίανδρος. Πρέπει να τους πείσουμε να αποδεχτούν αυτή την ιεράρχηση. Για το καλό του χώρου.
Διαγραφή1:10 να σαι καλά που μας χαρίζεις και λίγο γέλιο στις ζοφερές στιγμές του χώρου
ΔιαγραφήΡε 1:10 άντε να πείσουν τον Περίανδρο να γίνει υπεύθυνος νεολαίας. Άντε να πείσουν με τα χίλια ζόρια τον Αριστοτέλη να γίνει αρχηγός του κινήματος. Ποιος θα πείσει το Γκέκα να γίνει υπαρχηγός όταν θα τον βάλουν ανάμεσα σε δυο ανταγωνιστές του?
Διαγραφή2:49 μιλάμε σοβαρά τώρα θα βάλουμε τον Καλέντζη αρχηγό Ε/Σ κινήματος;
Διαγραφή3:21μμ, βλέπεις τι βλήματα κυκλοφορούν στον χώρο;
ΔιαγραφήΘα τον βάλουμε για καρνάβαλο σε καμιά εναλλακτική επιθεώρηση...
Αφού πολλοί συναγωνιστές υποστηρίζουν ότι είναι ο φυσικός ηγέτης.
Διαγραφή3:21, ο ίδιος το γράφει για τον εαυτό του στο 2:49, όπως και πάμπολλες ακόμα πονηρές σφήνες εδώ μέσα. Ποιος άλλος θάγραφε τέτοια αρλούμπα.
ΔιαγραφήΚάποιοι αδίκως τον θεωρούν έξυπνο, όμως είναι βλάκας εντελώς.
Γιαυτό και δεν λέει να το χωνέψει ότι ο χώρος όλος, όσο ηλίθιος και νάναι, τον έχει πια καταλάβει.
Και σιχαθεί.
Λέτε συναγωνιστές να έχει ξεπέσει σε τέτοιο κατάντημα και απαντά στον εαυτό του επί τόσες μέρες? Αν ισχύει αυτό τότε μιλάμε για φυσικό ηγέτη του ψυχιατρείου. Πρόχειρες τις έχει τις στολές. Ας βάλει και μία του μεγάλου κορσικανού.
ΔιαγραφήΕίναι τοίς πάσι γνωστό ότι ο αρχηγός του Άρματος γράφει με διαφορετικά ψευδώνυμα -ή και ανώνυμα- σχόλια στα ιστολόγια του χώρου. Απαντά ο ίδιος σε σφήνες που έχει παραθέσει προηγουμένως για να δημιουργήσει ευνοϊκό κλίμα για τον εαυτό και την οργάνωση του. Από την άλλη είναι εξίσου απαράδεκτο να του προσάπτουν άδικα περισσότερες κατηγορίες. Αυτό με τις στολές αγγίζει τα όρια της προσωπικής εμπάθειας. Μην ξεχνάτε συναγωνιστές ότι τα σχόλια είναι ανοικτά στον καθένα. Δεν είναι εικόνα αυτή του χώρου που προβάλλεται προς τα έξω.
ΔιαγραφήΤέλη, όσο και να προσπαθείς με αστείες και ξεπερασμένες τακτικές να μπερδεύεις πρόσωπα και γεγονότα, δυστυχώς για ΄σένα υπάρχουν πρόσφατες εκπομπές στο διαδίκτυο με εικόνα και ήχο, όπου εκεί φαίνεται ξεκάθαρα ποιος εκπροσωπεί τον Όλυμπο και ποιος τον Λυκαβηττό.
ΔιαγραφήΣυμφωνώ. Είναι γεγονός ότι οι εκπομπές του Άρματος έχουν μικρή απήχηση. Για αυτό και δεν τις ρίχνουν τα κοράκια του youtube. Αντίθετα εκείνες του κυρίου Καλέντζη άγγιξαν τις 10.000 θεάσεις μέσα σε λίγες μέρες. Τι άλλο θα μπορούσαν να κάνουν οι υπερβόρειοι του Ολύμπου από το να τις ρίξουν με συνεχείς αναφορές;
ΔιαγραφήΠρος 3:33.
Διαγραφή10.000 θεάσεις ! Καταπληκτικό ! Γι΄ αυτό κατατάσσεσαι στον δημοκρατικό όχλο κι ας καμώνεσαι τον εθνικοσοσιαλιστή. Ο Rene Guenon στο μνημειώδες έργο του Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΣΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ, σκιαγραφεί την δική σου περίπτωση και των 10000 θεατών σου.
Ζουζούνι 10:40 ο ελιτισμός είναι το καταφύγιο του κάθε αποτυχημένου.
ΔιαγραφήΗ εκλογική πλειοψηφία του Φύρερ ήταν και αυτή σκιαγραφημένη από το Γκενόν?
Λαϊκέ τύπε 12:37, εσύ στην ζωή σου πού είσαι πετυχημένος, και κρίνεις τους άλλους με τόση ευκολία και έπαρση;
ΔιαγραφήΟ Φύρερ πριν απευθυνθεί στα λαϊκά στρώματα, είχε μελετήσει και αναγνωρίσει πολλούς πνευματικούς ανθρώπους σαν τον Γκενόν.
12:37 άλλο χυδαιότητες, γαμολογήματα και καραγκιοζιλίκια όπως αυτά που συνηθίζει να κάνει η γνωστή ομάδα (αν και έχω αμφιβολία για κατά πόσο είναι αληθινές οι προβολές) και άλλο εκπομπές ποιότητας, με λόγο και πρέπον ύφος. Είναι γνωστό ότι ο κόσμος "διψάει για αίμα". Και το Δελφινάριο κατάμεστο είναι. Για να γελάσουν πάνε, όχι για να τον πάρουν στα σοβαρά
ΔιαγραφήΆντον Ντρέξλερ! Ο άνθρωπος που μίλησε από τους πρώτους ανοιχτά και στο βιβλίο του για το πρόβλημα του διεθνή σιωνισμού,μην ξεχνάμε τους προπάτορες τις ΕΣ ιδέας!
ΔιαγραφήΟ Άντον Ντρέξλερ μαζί με τους αδερφούς Στρασσερ θα έφταναν το κίνημα σε απόλυτη ισχύ...
Έτσι ακριβώς 11:59. Για αυτό δεν πέφτουν από το YouTube οι εκπομπές του Άρματος. Κατατάσσονται στην κατηγορία των χιουμοριστικών και θεωρούνται ανώδυνες. Σαν τις επιθεωρήσεις.
ΔιαγραφήΝα τος πάλι ο Τορέαδορ. Οι δικές σου εκπομπές που έκανες βαθυστόχαστη ανάλυση για την επαλήθευση της θεωρίας Φαλμεράυερ ήταν επικίνδυνες δηλαδή; Όχι απλώς η κομπανία σου δεν ξέρει να χειρίζεται το θέμα. Όταν εμφανίζεσαι με μπλουζα με αετό του Βραδεμβούργου και χρησιμοποιείς λεξούλες που κάνουν τζιζ χωρίς να τις καλύψεις λίγο είναι λογικό οι εκπομπές να πέφτουν σωρηδόν. Όταν ασχολείσαι με την τεχνολογία καλό είναι να ξέρεις και λίγα πράγματα
ΔιαγραφήΣυναγωνιστή 11/9/21 7:06 μ.μ. μη τσιμπάς! Είναι ολοφάνερο ότι ο "ανησυχών συναγωνιστής" που απαντάς και που ξαναγράφει μετά στο 11:27 είναι ο ίδιος ο γνωστός παμπόνηρος ..... ! Έχει στριμωχτεί βλέπεις πολύ άσχημα και κάνει απεγνωσμένες κινήσεις, όπως και εδώ παραπάνω ως 10:40. Παίζει τα τελευταία του χαρτιά .............
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι παμπόνηρος είναι αφού τον έχουν πάρει πρέφα όλοι?
Διαγραφή2:45, γιατἰ όσο παμπόνηρος και νάναι, το ψέμα και το ψεύτικο έχουν κοντά ποδάρια!
ΔιαγραφήΚαι ΠΟΛΥ παρατράβηξε!
Μας λες ότι παίζει ο Καλεντζής τα τελευταία του χαρτιά στο διακοσιοστό σχόλιο μιας παλιάς ανάρτησης του Μαύρου Κρίνου? Μα καλά για τόσο λίγο τον έχεις? Σίγουρα κάποιο άσο κρύβει στο μανίκι. Να είστε εν εγρήγορση συναγωνιστή.
ΔιαγραφήΝαι κρύβει έναν άσσο. Να υποθέσω ένα από τα γνωστά αφιερώματα του καθιδρύματος για τον Γκέκα.
ΔιαγραφήΤελικά ο χώρος έχει πολύ γέλιο. Ορισμένοι πιστεύουν ότι ο Καλέντζης παίζει τα τελευταία του χαρτιά στα τελευταία σχόλια μιας παμπάλαιας ανάρτησης του Μαύρου Κρίνου. Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω όμως αυτοί που απορρίπτουν τον Αριστοτέλη και δεν τον θεωρούν φυσικό ηγέτη έχουν να αντιπροτείνουν κάποιον καλύτερο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑριστοτέλης, Γκέκας, Περίανδρος είναι κορυφές. Με τον Αριστοτέλη ένα κλικ πιο πάνω.
Διαγραφή"Αριστοτέλης, Γκέκας, Περίανδρος είναι κορυφές. Με τον Αριστοτέλη ένα κλικ πιο πάνω"...έγραψε ο ένας φυσικός αρχηγός του χώρου και έπεσε για ύπνο.
ΔιαγραφήΦιλε 1:07 χαλαρωσε και μην βλεπεις φαντασματα γυρω σου. Μια αποψη εγραψα για τον καλεντζη τον γκεκα και τον περιανδρο τους οποιους ουτε απο μακρια δεν τους εχω δει. Ουτε για κομμα μιλησα ουτε για αρχηγιλικια και υπαρχηγιλικια. Αλλα να μην διαμαρτυρεστε κιολας που ο χωρος μας αυτην την στιγμη ειναι κυριολεκτικα ανυπαρκτος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘερμές ευχαριστίες προς την ΣΟ για τον συντονισμό αυτού του γόνιμου διαλόγου στα σχόλια. Πράγματι φάνηκε πως μπορεί να υπάρξει πολιτισμένη συζήτηση μεταξύ παλαιών συναγωνιστών σε ένα αυθεντικά ουδέτερο και σοβαρό πεδίο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά ο Μαύρος Κρίνος έχει γίνει το εθνικιστικό indymedia
ΔιαγραφήΠρώτος ο Περίανδρος, δεύτερος ο Καλέντζης και τρίτος ο Γκέκας στην top τριάδα για μένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πιστέυω πρώτος Αριστοτέλης, δεύτερος Περίανδρος και τρίτος ο Γκέκας. Αν μπορούσε να υποστηρίξει το project και ο κύριος Χαραλαμπόπουλος σαν σύμβουλος θα ήταν μια πολύ δυνατή κίνηση.
ΔιαγραφήΤέλη μην γράφεις και απαντάς στον εαυτό σου. Δεν πείθεις κανένα
ΑπάντησηΔιαγραφή