Η Εθνική Αυτονομία στην Αθήνα (άρθρο του Nero Valois)

 

Μέρος Α: Εισαγωγή

Ζούμε και πεθαίνουμε στην Μεταμοντέρνα Μητρόπολη, αυτός είναι ο χώρος που διαμορφώνεται η Βιοπολιτική Παγκοσμιοποίηση, που υλοποιείται το Κάτεργο της τεράστιας υποβάθμισης της έννοιας «ζωή» από το ιστορικό-συμβολικό και παραδοσιακό της φορτίο σε μια ασήμαντη μονάδα ύλης με ημερομηνία λήξης. Ο πλανήτης ολόκληρος είναι δεμένος πια με τεράστιες ζώνες μεγαλουπόλεων που συγκεντρώνουν όλο και περισσότερο την συντριπτική πλειοψηφία του παγκόσμιου πληθυσμού, πνίγοντας με την ακραία ετερογένεια τους κάθε κυρίαρχη εθνική, θρησκευτική και πολιτισμική παράδοση, επιβάλλοντας ένα περιβάλλον που ευνοεί από την μια τον ανελέητο φιλελεύθερο ατομικισμό και από την άλλη την εξαφάνιση της Ταυτότητας του κυρίαρχου εθνικού πολιτισμού κάθε χώρας.

Μιλάμε  για πόλεις με μάζες φτωχών και ανέργων, αοράτων στην παραγωγή και αχρήστων για το νέο μεταβιομηχανικό καπιταλιστικό μοντέλο οικονομίας. Μάζες που φτάνουν στο επίπεδο της  σπαταλημένης ζωής, συγκεντρώνονται δηλαδή στα τεράστια αστικά πεδία χωρίς την πάλαι ποτέ ελπίδα της βιομηχανικής απασχόλησης που διέκρινε τους παλιούς προλετάριους .

Η διάλυση του ιστορικού κοινωνικού κράτους της Ευρώπης μετά το 90’, η διάλυση των μεγάλων βιομηχανικών κέντρων και η ιδεολογική επικράτηση ενός ανελέητου αμερικανισμού, κατέληξε στην ρευστοποίηση των κοινωνικών παραδόσεων των κυρίαρχων ευρωπαϊκών εθνών, επιβάλλοντας μια νέου τύπου κοινωνική συνύπαρξη μέσα στο χώρο των μητροπόλεων ανάμεσα σε διαφορετικές εθνικές πολιτισμικές ομάδες με διαφορετικά στοιχεία κοινοτικής συγκρότησης στην καθημερινή ζωή τους.

Απέναντι στην διάλυση ιστορικών ταυτοτήτων της Ευρωπαϊκής εθνικής κοινωνικής ζωής (θεσμός της οικογένειας, Θρησκευτικές δομές, συνδικάτα, πολιτικά κινήματα με εθνικό-λαϊκές βάσεις , εμπορευματοποίηση των αθλητικών συλλόγων) η νέα γενιά των μητροπολιτικών πληθυσμών που προέρχονται εκτός Ευρώπης, Ασιάτες και Αφρικανοί,  διατηρεί ισχυρές μορφές θρησκευτικού, οικογενειακού και εθνικού κοινοτισμού, κάνοντας αισθητή την αντίθεση δυο φαινομένων που στο κοντινό μέλλον θα ενεργοποιήσει μεγάλες πολιτικές κρίσεις και εξελίξεις.

Το εγχείρημα της δημιουργίας ενός οργανισμού της Τρίτης Θέσης, που ριζώνει εκεί που ζει και απειλείται η πλειοψηφία του έθνους, που αναγνωρίζει ότι ο αγώνας για εθνική ταυτότητα, ανεξαρτησία και κοινωνική δικαιοσύνη θα κριθεί μέσα στις μητροπόλεις, αυτό το εγχείρημα είναι καθοριστικό για το πως θα περάσει ο πνευματικός αγώνας μέσα στο σώμα του έθνους, εκεί που ζουν τα παιδιά του, εκεί που νιώθουν παρατημένοι και αόρατοι στον κυρίαρχο πολιτικό κόσμο οι Έλληνες, ο δικός μας Λαός.

Πως μπορεί να διατηρηθεί η Εθνική ταυτότητα μέσω ενός νέου κοινοτισμού στις μεγάλες μητροπόλεις ;

Η απάντηση στο ερώτημα αυτό θα κρίνει την μοίρα των Ευρωπαϊκών εθνών, το αν μπορεί να δημιουργηθεί δηλαδή ένα αντί-κράτος εθνικοσοσιαλιστικό που θα αποτελεί κύτταρο αντίστασης στην ατομική μοναξιά, κοινοτικής ένταξης στις παραδόσεις και τα ιδανικά της Ιστορίας μας και εργαστήρι αλληλεγγύης, ενότητας και δεσμού σε κάθε μέτωπο της οικονομικής, κοινωνικής και εθνικής καθημερινότητας. Ένα Αντί-Κράτος που θα δημιουργεί δίκτυα μετάδοσης γνώσης και αλληλεγγύης, δράσης υποστήριξης του λαού, δομές λαϊκής υγείας, εθνικής προστασίας από την φτώχεια και πνευματικής δημιουργίας για την νέα γενιά.

Ο αγώνας για ένα τέτοιο Αντί-Κράτος μόνο θα φέρει ένα νέο κύμα εθνικού κοινοτισμού που θα γεννήσει τότε τις προϋποθέσεις εμφάνισης μιας πραγματικής επαναστατικής ελίτ, μετατρέποντας  την μεταμοντέρνα μητρόπολη σε χώρο επιβίωσης και ανάπτυξης μιας νέας Σοσιαλιστικής Ιδέας για το μέλλον του Ελληνισμού ανάμεσα στα Έθνη της Ευρώπης. Αυτός είναι ο μεγάλος σκοπός μιας σύγχρονης Εθνικής Αυτονομίας.

ΜέροςΒ: Το Ρίζωμα ενός Εθνικοσοσιαλιστικού Αντί - Κράτους στην Αθήνα

Οι πρωτεύουσες κάθε Έθνους είναι σημαδεμένες από την Ιστορία στο να καθορίζουν την τραγωδία αλλά και την ανάσταση των λαών τους. Για αυτό το λόγο υπήρξαν πάντοτε οι πρώτοι στόχοι κατάκτησης κάθε εχθρού, εξωτερικού ή και εσωτερικού αλλά και κάθε επαναστατικού κινήματος που αποσκοπούσε στην εθνική και κοινωνική αναγέννηση του Λαού. Η Αθήνα με την ιδιαίτερη ιστορική, συμβολική, οικονομική και κοινωνική και πληθυσμιακή σημασία της είναι το μεγάλο πεδίο που κρίνεται όχι μόνο η λειτουργία της ξενόδουλης φιλελεύθερης αστικής κρατικής μηχανής αλλά δυστυχώς αποτελεί μέρος, όπως αναφέρεται και στην εισαγωγή του κειμένου αυτού, της σταδιακής μεταμοντέρνας παρακμής της Εθνικής ταυτότητας και ταχύτατης μετάδοσης αυτής της παρακμής σε όλο το σώμα της Ελλαδικής επικράτειας λόγω της υδροκέφαλης πληθυσμιακής κατανομής που έχει η χώρα με το μισό ελληνικό λαό να ζει μέσα στα όρια του λεκανοπεδίου.

Η Αθήνα επιπλέον είναι ο μεγαλύτερος χώρος συγκέντρωσης της ελληνικής εργατικής τάξης, της ελληνικής νεολαίας, των ανέργων και των κατώτερων μικρομεσαίων τάξεων του λαού. Αποτελεί δηλαδή την ταξική δεξαμενή της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας. Μέσα σε αυτήν στοιβάζονται μόνιμα πια μεγάλες μάζες ξένων μεταναστών που κυριολεκτικά διαμορφώνουν το εθνικό προφίλ του κέντρου της πόλεως σε ένα τεράστιο βαθμό.

Στην Αθήνα αυτή του 21ου αιώνα αναπτύσσονται ραγδαία όλα τα φαινόμενα επικράτησης και κυριαρχίας της μεταμοντέρνας πολιτιστικής αριστεράς που μέσω της βιομηχανίας των νέων μίντια, την μουσική βιομηχανία, τη ιδεολογία της διάλυσης κάθε ταυτότητας ως αυτοσκοπό του ατόμου, διαμορφώνει ένα νέο καταστροφικό αντεθνικό μηδενισμό μέσα στη νέα γενιά, ταΐζοντας την antifa στρατιά του κρατικού συστήματος με νέα μέλη και κρατώντας ζωντανή στην εντατική μια υποτυπώδη πολιτική ύπαρξη της ετοιμοθάνατης από αστικό συστημισμό αριστεράς.

Αυτή η Αθήνα πρέπει όμως για όλους τους παραπάνω λόγους να γίνει η «κατάκτηση του Βερολίνου» μας, το έδαφος για την σπορά της ιδέας ενός Εθνικού Σοσιαλισμού της Tρίτης Xιλιετίας, το πεδίο που πρέπει να ριζώσει το Αντί-Κράτος της Εθνικής Αυτονομίας. Δεν αρκεί ούτε να αναζητήσουσε την λύση για μια τέτοια προσπάθεια στην αντιγραφή ξερά κορυφαίων παραδειγμάτων από την σύγχρονη εποχή όπως αυτό της Casa Pound από την γειτονική Ιταλία. Αν και δυστυχώς όσοι την αντέγραψαν το έκαναν για να μεγαλώσουν τις εκλογικές τους δεξαμενές όταν πνίγονταν στον κοινοβουλευτισμό τους και όχι για να αφήσουν πίσω δομές στήριξης της νέας γενιάς του ελληνικού λαού.

Δεν αρκεί όμως και η παράδοση σε μια απαισιοδοξία για το ότι δεν υπάρχει απάντηση στο ποιοι, πως και ποτέ μπορούν να τα καταφέρουν να μετατρέψουν την Αθήνα σε ένα στρατηγικό χώρο μακροχρόνιας ανάπτυξης ενός δικτύου λαϊκών και νεολαιίστικων κοινοτήτων εθνικής αντίστασης. Αυτή την στιγμή προέχει να μεταδοθεί η ιδέα πως σήμερα όσο ποτέ άλλοτε όσο και αν φαίνεται άτοπο είναι ρεαλιστικό να δημιουργηθούν πρωτοβουλίες που να υπηρετούν το ρίζωμα της «Εθνικής Αυτονομίας» και της «Τρίτης Θέσης» μέσα στην πρωτεύουσα.

Γιατί είναι πιο ρεαλιστική από ποτέ μια τέτοια ιδέα ;

Γιατί όσο ποτέ άλλοτε το πολιτικό κομματικό σύστημα βρίσκεται σε απόσταση οργανικής σχέσης με τις τάξεις του ελληνικού λαού και έχει μετατραπεί από τα μνημόνια και μετά σε ένα καθαρά εκτελεστικό μηχανισμό εξουσίας του ξένου και εγχώριου κεφαλαίου χωρίς οργανωτική  και ιδεολογική ηγεμονία μέσα στο λαό.

Η επιβολή, η αστυνομική τρομοκρατία, η επιστημονική τρομοκρατία στα χρόνια της πανδημίας, το μηντιακο σύστημα και η πλήρη συναίνεση όλων των δυνάμεων του αστικού κοινοβουλευτισμού δημιουργούν μια πλασματική εικόνα που δεν κρύβει την πλήρη αποξένωση τους από την σύγχρονη εθνική και λαϊκή καθημερινή ζωή σε όλους τους τομείς.

Όσο ποτέ άλλοτε μετά και την διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ η Αριστερά θεωρείται μέρος του αστικού πολιτικού συστήματος εξουσίας και όχι μόνο αντιπολίτευσης και η ιστορική μονοπώληση της ιδέας της ανατροπής κ επανάστασης είναι απλά καρικατούρα και εξαφανισμένη ακόμα και στα εξωκοινοβουλευτικά της μορφώματα. Η ιδέα του Σοσιαλισμού και της Εθνικής επανάστασης ως απαραίτητη για την προσέγγιση του σήμερα είναι ορφανή και αναζητά νέες δυνάμεις να την υπερασπιστούν και να την συνδέσουν με την καθημερινή ζωή του λαού και των νέων. Όσο ποτέ άλλοτε η κάθε είδους δεξιά και ακροδεξιά  ιδιαίτερα του συστήματος έχει εξαντλήσει τα ένσημα της και δεν αποτελεί καμία αξιόπιστη επιλογή για κανένα κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας. 

Όσο ποτέ άλλοτε η ζωή στην Αθήνα έχει γίνει απάνθρωπη από την πίεση οικονομικά, από την εγκληματικότητα, από την απώλεια κάθε εθνικής και κοινωνικής βάσης στήριξης στην σύγχρονη λαϊκή οικογένεια. Όσο ποτέ άλλοτε ο μηδενισμός στα νέα παιδιά παίρνει ένα βίαιο χαρακτήρα που εκφράζεται στις συμπεριφορές τους, στην ταύτιση τους με την ραπ κ τράπ μουσική που εξυμνεί την λατρεία του εγκλήματος και της ατομικής αυτοκαταστροφής. Σε αυτή την γενιά όμως αυτή η βία και η οργή μπορεί να αποτελέσει την βάση για μια άλλη συμπεριφορά που να χρησιμοποιήσει την μουσική, τους νέους κώδικες επικοινωνίας των νέων και να μιλήσει για το έθνος, την μνήμη του, την λαϊκή περηφάνια απέναντι στους πλούσιους και το σύστημα τους. 

Αυτή η γενιά μέσα στην Αθήνα αναζητά ταυτότητα, χώρους έκφρασης και μια βάση να διαχωριστεί και να εκφράσει την δύναμη και τα όνειρα της. Μπορεί να αποτελέσει το λίκνο μιας αφύπνισης μέσα από την αντίστροφη του μηδενισμού της σε μια νέα σύγχρονη αυτόνομη αντί-κουλτούρα σύγκρουσης με το σύστημα και κοινότητας με την οικογένεια, τους φίλους, τους εκτός συστήματος συμπατριώτες.

Όσο ποτέ άλλοτε οι νέες τεχνολογίες μπορούν να δημιουργήσουν εύκολα και ποιοτικά νέες εκδόσεις, περιοδικά και γεγονότα πολιτισμού με μια αισθητική που να συνομιλεί με τον απλό κόσμο αλλά και τους νέους χωρίς να κρύβει αρχές και πεποιθήσεις. Η Αθήνα μπορεί να γεμίσει με τέτοιες πρωτοβουλίες κοιτάζοντας πρώτα τις φτωχές γειτονιές, εκεί που είναι δύσκολα να ζεις όχι μόνο κοινωνικά αλλά και εθνικά.

Όσο ποτέ άλλοτε ο κάποτε υλικός χώρος εξάπλωσης των «αντιεξουσιαστών» είναι απογοητευμένος διασπασμένος και συρρικνωμένος σε σχέση με το παρελθόν. Στέκια, χώροι, καταλήψεις σχεδόν φυτοζωούν παντού στην Αθήνα. Η στιγμή του να μπορούσε με συγκεντρωμένες όλες τις δυνάμεις η «Εθνική Αυτονομία» να επιχειρούσε την δημιουργία ενός χώρου προπύργιο έκφρασης, αλληλεγγύης και δράσης μέσα στην Αθήνα μπορεί να μην φαντάζει αδύνατη. 

Παρά τον φόβο για την κρατική και antifa καταστολή ένα τέτοιο εγχείρημα συνδεδεμένο με μια περιοχή λαϊκή θα άνοιγε νέα σελίδα στον αγώνα εξόδου από την εσωστρέφεια και το ιδεολογικό περιθώριο και θα έβαζε σε πραγματική δοκιμασία την επικαιρότητα των ιδεών του καθένα σε σχέση με την αληθινή ζωή του λαού, τα προβλήματα του και τα εμπόδια που τον φοβίζουν να προχωρήσει στην στράτευση σε μια νέα εθνικό-επαναστατική ιδέα για το μέλλον της χώρας του.

Δεν υπάρχουν Επαναστάσεις χωρίς Επαναστατικά κινήματα και δεν υπάρχουν επαναστατικά κινήματα χωρίς να βγαίνουν μέσα από το λαό και να καταλήγουν σε αυτόν. Πέρα και ενάντια στην Δεξιά και την Αριστερά, πέρα και ενάντια του Φιλελευθερισμού και Μαρξισμού, πέρα και ενάντια των αστικών θεσμών εκπροσώπησης της λαϊκής ψυχής και ζωής όπως τα κόμματα, τα συνδικάτα και το συστημικό πνευματικό παράρτημα που ονομάζεται «Εκκλησία». Πέραν αυτών μέσα στην Αθήνα του σήμερα περιπλανιέται μόνος πλάι σε μάζες αλλοεθνών, αποστραγγισμένος οικονομικά, εκμηδενισμένος πνευματικά και ταπεινωμένος εθνικά ο κάθε Έλληνας, κάθε ηλικίας, γενιάς και πολιτικής και ιδεολογικής απόχρωσης. Μέσα του ξέρει πως όλοι απέτυχαν και μηχανικά προσπαθεί να υπερασπίσει μόνο το εγώ του για να τα βγάλει πέρα, να επιβιώσει, να μην αρρωστήσει ασυνείδητα από αυτή την ζωή που του χάρισε τελικά η αστική αμερικανοειδής εγχώρια παρασιτική ελίτ.

Η Αθήνα είναι η δεξαμενή της εθνικής κατάθλιψης του λαού που την βγάζει με ψέματα, ανήμπορος ακόμα να δει όχι μόνο τις οικονομικές αλλά και τις εθνικές καταστροφές που με βεβαιότητα θα φέρει το μέλλον. Όμως εκεί βρίσκεται ακόμα η μεγάλη ελπίδα και η δύναμη του Ελληνισμού. Σε αυτόν που απέμεινε μόνος με τον μηδενισμό του μπορεί να ριζώσει η Ιδέα, να στηριχθεί και να στηρίξει το Αντί-Κράτος της Εθνικής Αυτονομίας, σε αυτόν μόνο μπορεί η Ιδέα να πάρει την μορφή κινήματος και από πνευματική φλόγα να γίνει εθνική και κοινωνική φωτιά.

Η Αθήνα πρέπει να γίνει δική μας !

47 σχόλια:

  1. Εύγε. Εξαιρετικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραιο αρθρο.
    Ας ξεκινησουμε κανοντας ενα νεοκλασικο του κεντρου της πρωτευουσας καταληψη.
    Απλα και ομορφα.Οριζοντια οργανωση, συνελευσεις και ακτιβισμος.
    Ουτε καπετανιλικια ουτε δογματισμοι.
    Ελευθερος κοινωνικος χωρος για εθνικα σκεπτομενους αγωνιστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/1/22 2:19 μ.μ.

      Υπήρχε αυτόνομη εθνικιστική κατάληψη στο σπίτι του Παλαμά νομίζω , ξέρει κανεις αν υπήρξαν αλλες παρομοιες καταλήψεις;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/1/22 3:19 μ.μ.

      Τόσες αναρχοαριστεριστικες καταλήψεις εχει στο κέντρο. Ακομα μια ίδιας ιδεολογίας τι θα προσφέρει;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος14/1/22 3:58 μ.μ.

      Αυτό είναι δύσκολο. Θα μας μαζέψουν αμέσως. Έχει αποτύχει στο παρελθόν το εγχείρημα.
      Ας προηγηθεί το αυτονόητο. Οι συναντήσεις σε συγκεκριμένα σημεία, περιοχές, στέκια. Να δούμε αρχικά ποιοι και πόσοι είμαστε.
      Πρώτα η παρέα, μετά η σύνδεση παρεών, μετά το κίνημα.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος14/1/22 5:44 μ.μ.

      Καλή η ιδέα σου αλλά την κατάληψη ποιος θα την κάνει και ποιος θα την στηρίξει; Είδες σχόλιο ο 3:19. Με κάτι τέτοια ακροδεξιά "χιτλερικά" φυντανια στην αυτονομία δεν βλέπω φως στου τούνελ.

      Διαγραφή
  3. Η Αθήνα στο σύνολο της σα πόλη, δεν έχει να δώσει τίποτα το ελπιδοφόρο, το επαναστατικό με εθνοφυλετικό πρόσημο. Έχει τελειώσει. Ίσως κάποιες γειτονιές ή προάστια κι αυτό πολύ δύσκολα. Ο λόγος είναι αμιγώς πρακτικός όσο και ρεαλιστικός. Βιολογικά γερασμένος πληθυσμός κοινώς γιαούρτι, φρυγανιές και τηλεόραση... Επιπροσθέτως, η εγχώρια νεολαία στη πλειονότητας δεν ενδιαφέρεται για μεγάλες Ιδέες. Κάπου χαμένη μεταξύ ατερμονων σπουδών, στις ψευδαισθήσεις των ουσιών και στον ναρκισσισμό της. Διαζύγια στο φουλ και οι περισσότερες οικογένειες με έναν απόγονο για να μην μας χαλάει και την καλοπεραση. Κι όλα αυτά με τον αντιφασισμο προπύργιο και καταφύγιο του κάθε πικραμένου και μοιραίου. Σε αντίθεση με τους νέους επιλυδες. Προσέξατε μέσο όρο ηλικίας των "συμπολιτών" μας στο Σύνταγμα τη πρωτοχρονιά;
    Κατ εμέ επιβάλλεται σύμπραξη με τους λευκούς νεολαίους μετανάστες πρωτίστως της Βαλκανικής και κατόπιν των υπολοίπων ευρωπαϊκών χωρών, ως επί το πλείστον ανατολικοευρωπαίων. Έχει τα κοτσια ο χώρος για τέτοια υπέρβαση;

    Κατά τα άλλα αν προκύψει κάτι η δική μου η αίσθηση είναι ότι θα έρθει απ' την επαρχία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/1/22 2:20 μ.μ.

      Μην υποτιμας τα ελληνικά νιάτα των Αθηνών

      Διαγραφή
    2. Δεν υποτιμώ κανέναν και τίποτα. Για τις συνθήκες μιλώ. Καλά τα ευχολόγια και οι περιστασιακές εξάρσεις. Όμως θωρώ απολύτως ρεαλιστικά τα όσα συμβαίνουν γύρω μου. Ο γηγενής πληθυσμός είναι γηρασμενος, πνευματικά και ηθικά παρηκμασμένος. Δεν υπάρχει ούτε η διάθεση ούτε οι συνθήκες που ευνοούν για τη διαιώνιση του Γένους.
      Αντιθέτως οι ξενόφερτοι πληθυσμοί ειναι ακμαίοι, σφιζουν από ζωή και γεννοβολούν αβερτα. Και το κυριότερο. Οι αφροασιατικής καταγωγής όχι μόνο δεν δύναται να μπολιαστουν στον κυρίως φυλετικό κορμό της χώρας στην οποία βρίσκονται αλλά επιθυμούν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο την μετάλλαξή του σε κάτι άλλο.

      Πληθυσμιακά αιμορραγουμε εδώ και δεκαετίες. Επιβάλλεται μετάγγιση αίματος απ' το Βορρά. Συνέβη στο παρελθόν. Δεν μιλώ πολιτικά, είναι ζήτημα βιολογικής επιβίωσης πλεον. Θα πρέπει να αναλάβουμε τις ευθύνες μας ως εθνικιστές όσον αφορά το μεταναστευτικό. Ας μετατρέψουμε ένα μειονέκτημα στο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα. Ναι στους Ευρωπαίους μετανάστες. Ναι στη φυλετική μείξη μαζί τους.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος14/1/22 7:43 μ.μ.

      Πολύ πατριωτική θέση να αναμιχθουμε με οσους κανουν τη κότα της μεγαλης αλβανιας στις ΕΔ με τα βρωμοχερα τους και με τους σλάβους που υποσκάπτουν κάναν αιωνα τώρα την ελληνικότητα στη Μακεδονία.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος14/1/22 8:08 μ.μ.

      Εντάξει "αστέρα" να υιοθετήσουν οι εθνικιστές την ανάμιξη. Αυτό μας λες. Να μπερδευτούμε με Αλβανούς που θα ζητήσουν και λίγη Ήπειρο. Να μπερδευτούμε και με Σκοπιανούς να κλέψουν λίγη ιστορία μας. Ο φυλετισμός χωρίς εθνικιστικό σοσιαλισμό δεν μας κάνει. Ευχαριστούμε δεν θα πάρουμε.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος14/1/22 8:17 μ.μ.

      Σε ποιους ευρωπαίους μετανάστες αναφέρεσαι; Να ανακατευτούμε με Πολωνούς; Με Αλβανούς; για ποιους λες; Εγώ ξέρω παπούτσι από τον τόπο σου κι ας είναι μπαλωμένο. Λευκός διεθνισμός; Ελληνες με Ελληνίδες μόνο.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος14/1/22 10:45 μ.μ.

      Για να τα λες αυτά Αστήρ μάλλον δεν ξέρεις πολλά από την ελληνική επαρχία. Πιο αμερικανοβλαχος της Ευρώπης και από τον Αλβανό έχει γίνει ο επαρχιώτης Έλληνας. Αν του μιλήσεις για εθνικοσοσιαλισμό θα νομίζει ότι ήρθες από το διάστημα. Στην καλύτερη περίπτωση.
      Καμία αγάπη για την ύπαιθρο. Κανένα ενδιαφέρον για τη γη. Μόνο για τουριστικές αρπαχτές είναι. Άσε που και οι αγροτικές δουλειές είναι στημένες για να ευνοούν μεσάζοντες και τρωκτικά της αγοράς. Ξέχνα το αίμα και γη. Δεν πιάνει εδώ.
      Ο μόνος δρόμος είναι να δείξουμε ότι η δεξιά και η αριστερά προδίδουν το μόνο συναίσθημα που έμεινε στον επαρχιώτη. Τον πατριωτισμό. Αν αυτό συνδυαστεί με οικονομικές δυσκολίες τότε μπορεί να έχει τύχη η προπαγάνδα μας.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος15/1/22 1:27 μ.μ.

      Το ίδιο που προτείνει ο δήθεν λευκός φυλετιστης του ωλου προτείνει σε εκπομπές του και λαιβ ο ακροδεξιός, αντιφασίστας φιλελεύθερος Τέρρυ χατζημεριας, το νεο είδωλο της γαλανολευκης αντιφα και περήφανο μέλος του κόμματος του σουπερ Ηλία.

      Διαγραφή
    8. 10.45
      Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου στα περισσότερα. Όμως υπάρχει μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων στη περιφέρεια και λιγότερος έλεγχος απ' το Κέντρο. Οι διαπροσωπικές σχέσεις και οι μνήμες συμβάλλουν στην ανάδειξη κινημάτων. Δεν χρειάζεται πολιτικοποιηση. Αυτά τα κανουν οι αριστεροί. Υπάρχει κι ο πάντα γόνιμος χώρος του λαϊκου μας πολιτισμού που θα ξυπνήσει κυτταρικές μνήμες...

      Εσύ βλέπεις σύμβολα επεκτατισμού εις βάρος μας. Εγώ βλέπω το σύμβολο της σημαίας τους. Έχουν κάθε δικαίωμα να αγαπούν το τόπο καταγωγής τους. Κι αν είχες ένα σοβαρό κράτος, θα έπρεπε να είχε συστήσει εθελοντική φρουρά Ελλήνων αλβανικής καταγωγής με την ονομασία "Γ.Καστριωτης" εντός των Ε.Δ.!
      Δεν χρειάζεται να μπερδεύτουμε με κανένα. Ήδη υπάρχει μείξη μαζί τους. Ανοίξτε τα μάτια σας, συντελείται ήδη ένα νέο ελληνικό Έθνος. Πόσο πια θα εθελοτυφλουμε; Το '21 είχε και μια τέτοια διάσταση... Όσο για τα σύνορα και τις διεκδικήσεις, εκατέρωθεν πρέπει να μπουν στην άκρη. Όπου κι αν βρεθείς σε χώρα Βαλκανική είτε μιλούν την ελληνική είτε την κατανοούν. Ο χώρος αυτός είναι ενιαίος πολιτισμικά. Έτσι τον αντιμετωπίζουν οι εχθροί μας - έτσι πρέπει να το οραματιστουμε και μεις. Τα παιδιά των Ευρωπαίων μεταναστών που ζουν στη χώρα μας επιβάλλεται να πολιτογραφηθουν Έλληνες. Μέχρι το 2050-60 όχι Έλληνες δεν θα υπάρχουν ίσως ούτε καν λευκοί πληθυσμοί ως πλειοψηφία στην Ευρώπη.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος15/1/22 1:50 μ.μ.

      Αν δεν κάνω λάθος "αστέρα" σε ένα άλλο σχόλιο σου δεν είχες ζητήσει πολυφυλετική παμβαλκανική ομοσπονδία; Τελικά τι είσαι εθνικιστής ή διεθνιστής;

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος15/1/22 3:07 μ.μ.

      "Αστερα" ειλικρινά θέλω να σε γνωρίσω ρε φίλε. Δυστυχώς, βλέπεις από τις απαντήσεις που παίρνεις ότι ο χώρος όχι απλά δεν είναι έτοιμος γι' αυτήν την ζωτική υπέρβαση που λες, αλλά θα σε βγάλουν και προδότη στο τέλος. Μεγάλοι καιροί, πολύ μικροί άνθρωποι τελικά. Ζουνε σε φούσκα, δεν έχουν καταλάβει τι έρχεται. Οι νυν αλβανοφάγοι σλαβοφάγοι κτλ, το 2060 θα βλέπουν κανέναν Αλβανό στην σκουρόχρωμη γειτονιά τους και θα αγαλλιάζει η καρδιά τους σαν να βλέπουν τον αδερφό τους. Αλλά τότε θα είναι πολύ αργά. Η ζύμωση θα έπρεπε ήδη να είχε ξεκινήσει. Μίλησες πολύ σοφά.

      Διαγραφή
    11. 1.50
      Πολύ φυλετικό κράτος ποτέ. Πολυεθνικό είχα πει.

      3.07
      Φίλε, καμμία σημασία δεν έχει αν θα με βγάλουνε προδότη φιλοσιωνιστη ακροδεξιό κοκ. Αυτά που γράφω δεν είναι η γνώμη μου. Τα λένε άνθρωποι σαφώς πιο καταρτισμένοι και πιο ουδέτεροι πολιτικά από μένα. Αρκεί μια αναζήτηση στα αρχεία της ΕΛΣΤΑΤ για να καταλάβει κάποιος το τί μέλλει γενέσθαι. Όσοι εμμένουν σε ρητορείες ξύλινες ξενοφοβικές γνωρίζουν καλύτερα από μένα τί συμβαίνει. Στους δρόμους, στις δουλειές, στις πλατείες, στα γήπεδα, ίσως για μερικούς και στο κρεββάτι τους... Οι "ξένοι" είναι παντού και δεν πρόκειται να φύγουν. Τέλος χωνέψτε το επιτέλους! Τί θα κάνουμε λοιπόν. Ποιους θα δεχθούμε και ποιους όχι; Ποιο 2060; Ήδη συμβαίνει αυτό με τα παππουδια στο κέντρο της Αθήνας. Οι Αλβανοί φεύγουν για τα προάστια μη μπορώντας να ανεχθούν το μωσαϊκό των φυλών. Η ζωή φεύγει μπροστά και μεις ομφαλοσκοπουμε με διάθεση μεσημεριαναδικου τηλεοπτικού πάνελ, αρνούμενοι να δεχθούμε το προφανές. Για τη κατάντια αυτή φταίμε και εμείς και ίσως πρώτοι απ'όλους εμείς, οι σούπερ πατριώτες, σούπερ ιδεολόγοι κλπ κλπ... Σ' ευχαριστώ για τις ειλικρινείς κουβέντες σου. Κι γω θα χαιρομουν.

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος15/1/22 8:10 μ.μ.

      Εγώ θα περάσω στις προοπτικές του σχεδίου που θέλει να εφαρμόσει ο Αστέρας. Αφού θα χαλαρώσουμε τις εθνικές διαφορές και θα γίνουμε ένα βαλκανικό ανακάτεμα λευκών, μετά θα μας πει ότι και οι Τούρκοι έχουν πολλούς λευκούς ελληνικής καταγωγής ανάμεσα τους. Να μην τους δεχτούμε και αυτούς; Κρίμα δεν είναι; Να χαλαρώσουμε και με τους Τούρκους τις εθνικές μας διαφορές. Να φτιάξουμε μια βαλκανική "λευκή" ομοσπονδία. Μετά όλοι μαζί να προφυλάξουμε τα συμφέροντα του Ισραήλ από τον κίνδυνο των ρωσοκινητων Παλαιστινίων. Δεν δε λένε τυχαία φιλοσιωνιστή φίλτατε Αστέρα. Εσύ έχεις δηλώσει τέτοιος. Όχι πολύ παλιά.

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος15/1/22 8:16 μ.μ.

      Όχι κύριε αστήρ. Θα φύγουν ό ξένοι. Με πρώτο όλων εσένα.

      Εσένα που χειροκροτούσες τον ιππέα όταν έλεγε ότι οι Έλληνες είμαστε μπάσταρδοι και ότι ο Φαλμεράυερ είχε δίκιο, στην εκπομπή της ΕΣΑ. Μήπως τα ξέχασες αυτά Αστήρ των Αιγών; Τουλάχιστον είσαι συνεπής στην αποστολή σου. Συνδέονται άμεσα αυτά που προτείνεις με αυτά που πιστεύεις. Μόνο που τα λες με απόκλιση χρόνου. Ελπίζοντας να ξεχάσουν οι αναγνώστες.

      Διαγραφή
    14. Ανώνυμος16/1/22 2:23 μ.μ.

      O Ίων Δραγούμης κι όλοι οι εθνικιστές στις αρχές του 20ου αιώνα καταλάβαιναν ότι έπρεπε να έχουμε αδερφικές σχέσεις με τους Αλβανούς εν όψει πανσλαβικού κινδύνου. Οι σημερινοί εθνικιστές δεν καταλαβαίνουν ότι εν όψει αφροασιατικής αντικατάστασης επιβάλλεται να μετατρέψουμε σε πλεονέκτημά μας την ύπαρξη Αλβανών Ουκρανών και άλλων λευκών μεταναστών στην Ελλάδα.

      Διαγραφή
    15. Ανώνυμος16/1/22 9:08 μ.μ.

      Εσύ γράφεις τα σχόλια στο μπλογκ της Φ.ΛΕ.ΦΑ.ΛΟ υπέρ των σλαβόφωνων; Εθνικιστής υπέρ των μακεντόντσι τα έχουμε δει όλα πια οι πρεσβείες δεν σταματάνε να μας εκπλήσσουν. Από Αιγές μάλλον καμιά μακεντσόντσι γιαγιά παίζει εε;; Κανόνας όσοι λένε για αναμείξεις με άλλους λευκούς ο ένας τους γονέας σίγουρα δεν είναι Έλληνας ηρεμήστε λίγο τα ημίαιμα μου έχετε και άποψη.

      Διαγραφή
    16. Ανώνυμος17/1/22 10:56 π.μ.

      Ποιος είναι ο κίνδυνος του πανσλαβισμού σήμερα ρε 2:23? Μήπως φύγουν τα Σκόπια από το ΝΑΤΟ και υποστηρίξουν τον Πούτιν στην κατάλυση του ανατολικού σκέλους της συμμαχίας? Σήμερα υπάρχει ο κίνδυνος της μεγάλης Τουρκαλμπάνας από το βορρά.

      Διαγραφή
  4. Μπραβο, συμφωνω και κατα τον Drieu la Rochelle και τηε ταση της σκεψης του, μιλαμε για αντεπανασταση πλεον, μια επανασταση στην επανασταση του 1789...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος14/1/22 4:24 μ.μ.

    Να κάνουμε κ πάλι την Αθήνα πόλη εθνικιστική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος14/1/22 5:54 μ.μ.

    Μάγκες μου για να γίνουν αυτά που λέτε πρέπει κάποιος να αρχίσει να προβάλει την αυτονομία έτσι ώστε και απήχηση και κόσμο καινούργιο να έχει. Μόνο με τα ιστολόγια δουλειά δεν γίνεται. Υλικό προς διάδωση υπάρχει; Καμία αφίσα, κανένα αυτοκόλλητο; Κανέναν τοίχο βάφετε που και που; Φυλλάδια έχει ρίξει κανείς; Δράσεις σε σχολεία και σε νεολαιίστικα στέκια έχει κάνει κάποια ομάδα του χώρου; Γενικά όλοι εσείς εδώ που σχολιάζετε κάποια πρωτοβουλία έχετε πάρει; Έχετε κάνει κάποια μοναχική δράση; Και για ποια ακριβώς αυτονομία μιλάμε όταν οι μισές αυτόνομες ομάδες βρίζουν τις άλλες μισές; Έχετε πάρει χαμπάρι πως δουλεύουν οι ριζοσπάστες και οι Εθνικοσοσιαλιστές στην Γαλλία και την Ιταλία; Θα σας πω εγω: καμία σχέση με τα εδώ ξεφτιλίκια. Υπάρχει περίπτωση να πετύχει κάποιο εγχείρημα με την παρούσα κατάσταση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος14/1/22 8:45 μ.μ.

    Είναι γνωστή η ιστορία με τα ποντικια. Έκαναν συνέδριο (Εθνικοσοσιαλιστικό;) για να αντιμετωπίσουν τη γάτα. Αφού μίλησαν πολλοί ένας νεαρός ποντικός είχε την ιδέα να βάλουν ένα κουδούνι στη γάτα ώστε να την ακουνε όταν έρχεται... Όλοι σηκώθηκαν και χειροκρότησαν εκτός από ένα γέρο ποντικο που ρώτησε: Ποιος θα κρεμάσει το κουδούνι στη γάτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος15/1/22 1:20 μ.μ.

    Πέρα από συνέδρια και συνέδρους ο λαγός στερήθηκε ένα χρόνο δικαίωμα στην εργασία επειδή είπε ότι ο Πλεύρης τον πούλησε. Οι αξιότιμοι συναγωνιστές της ΕΣΑ και όσοι διατηρούν επαφές με το περιβάλλον Πλεύρη δεν πρέπει να πάρουν θέση για το γεγονός αυτό; Οι υπόλοιπες ομάδες τι έχουν να πουν ότι μετά τις δηλώσεις για τον ηγέτη Κούλη ακολούθησε το κρέμασμα ενός πολιτικού κρατούμενου από τον δικηγορίσκο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/1/22 1:26 μ.μ.

      Και εσενα ρε φιλε τι σε νοιάζει; ακροδεξιός προδότης του ΕΣ δεν ηταν τοσα χρόνια ο λαγός και ο κάθε λαγός για σένα; από ποτε είναι συναγωνιστής σου; που τους υποσχοσασταν όλους αυτούς αναποδες νύχτες μαχαιριών και μόλις εφτυσαν τον χοντρό τους βαφτισατε και συναγωνιστές σας

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/1/22 1:52 μ.μ.

      1:26 κανένας στρασσερικός δεν εκθείασε ούτε βάφτισε συναγωνιστή τον Λαγό. Οι δικοί σου του "χιτλερισμού" τον έφεραν σε εκπομπές τους και του έπλεκαν το εγκώμιο κάθε φορά. Τώρα που ο Πλεύρης τον πούλησε γιατί δεν βγάζετε αχνά όπως δεν βγάλατε όταν έγινε οι δηλώσεις για τον Κούλη;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος15/1/22 11:28 μ.μ.

      Η μόνη σχέση που έχει η ΕΣΑ με το περιβάλλον Πλευρη είναι να του πηγαινει τη πάπια όποτε ο γέρος θέλει να κατουρήσει τους ακροδεξιούς οπαδούς του...

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος15/1/22 1:45 μ.μ.

    https://mavreslegeones.blogspot.com/2022/01/blog-post_15.html

    καιρός να ειπωθούν πράγματα γνωστά στο εξωτερικό άγνωστα στην Ελλάδα. Καιρός να πάρει απάντηση ο κάθε εμποράκος που βγάζει μεροκάματο από τον δήθεν ριζοσπαστισμό.


    ακόμη θυμάμαι το 2015 την Ουρανία σε συνάντηση του μ.ν. να κράζει τον μκ επειδή επηρέαζε μυαλά. Τότε δεν ήξερα τι παίζει αλλά διαφήμιζαν την φάση χωρίς να το καταλάβουν.

    Σήμερα βλέπω ότι και άλλοι ενοχλούνται. Οι νεοεθνικιστές των στοών και του Ορμπάν θυμήθηκαν τον εθνικοαναρχισμό και οι δήθεν ορθόδοξοι τον ιρλανδικό μυστικό στρατό.

    Ευτυχώς που ανάμεσα τους υπάρχουν και ποιοτικά άτομα και κάποιοι ξυπνάνε και περνάνε στις γραμμές της πραγματικής αυτονομίας.

    Πάρτε απάντηση σε όλα τα σημεία και αν σας έμεινε κάνα πιάτο από την κουζίνα καλή χώνεψη

    Μποβιάτσε είσαι ο μόνος που μπορεί να επηρεάσει την αυτονομία πάρε πρωτοβουλίες όλοι οι άλλοι τελείωσαν οι οπαδοί την πάτησαν από τον γερό Πλεύρη οι χρυσαυγίτες απεγνωσμένοι οι Εθνικιστές θέλουν ηγέτη όπως πάντα καιρός να βρεις τον δρόμο σου όπως σε καλεί ο καιρός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος15/1/22 1:52 μ.μ.

    Ειδικά η ΕΣΑ πρέπει να πάρει θέση γιατί ο παρουσιαστής μας είχε ζαλίσει στις εκπομπές του με το πόσο πολύ εκτιμάει τον Λαγό και πόσο αγωνιστή και ανυποχώρητο τον θεωρεί. Αλλά δεν περιμένω και πολλά από τους ακροδεξιούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος15/1/22 1:53 μ.μ.

    να με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος αλλά η εσα δεν φιλοξενήσει τον Σ.Δ. ; Από ότι ξέρω τρέχει με δικαστήρια αυτό τον καιρό γιατί δεν έγινε ένα κάλεσμα από την εκπομπή να στηρίξουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος15/1/22 2:38 μ.μ.

    δηλαδή είναι λογικό να είναι κάποιος στην μπουζου έστω και ο Γιάννης και να έχει τον Πλεύρη δικηγόρο και ξαφνικά αυτός να τον κρεμάει στεγνά προς.οφελος.της δεξιάς και αυτοί που τον εμφάνισαν ως τον φιλόσοφο του σύγχρονου εθνικοσοσιαλισμού να μην λένε τίποτα; και τον τέλη άστον τον ξέρουμε και ξέρει και αυτός αλλά οι Ταλιμπάν του χώρου με Γύπαρη Βενιζέλο και άλλα παιδιά ένα σχόλιο θα κάνουν ή πάλι θα πουν για την μωβ σαλαμάνδρα και τον καφετί αρκούδο του Σέιχ Σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος15/1/22 3:22 μ.μ.

    Εχει δίκιο ο μαυρες λεγεώνες Ο συναγωνιστής μποβιατσος πρεπει να αναλάβει αρχηγός του νέου ΑΥΤΟΝΟΜΟΥ Εθνικιστικού κινήματος. Μακριά απο ...... και λοιπούς ..... της ακροδεξιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/1/22 5:13 μ.μ.

      η αυτονομία δεν έχει αρχηγό για την καρέκλα η αυτονομία δεν νοιάζεται για θεοποίηση προσώπων θεωρεί την ατομική παρουσία μέσο και όχι αυτοσκοπό η αυτονομία είναι ο στόχος όλων ακόμη και αυτών που δηλώνουν αυτόνομοι και κοιτάνε για κάλπη η αυτονομία δεν σου ανοίγει το Μονοπάτι σου λέει άνοιξε το μόνος σου η αυτονομία έχει εχθρό τον μπάτσο που σπρώχνει πρέζα τον παπά που τρώει τα λεφτά του λαού τον πολιτικό που εξαγοράζει συνειδήσεις η αυτονομία είναι όλα αυτά που δεν λένε στις εκπομπές τους οι φανατικοί του χώρου αυτονομία δεν είναι κομματάρχες λαμόγια της δεξιάς εκδότες με ποδιές και έμποροι ιδεών

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/1/22 5:30 μ.μ.

      Αρχηγός και αυτόνομο κίνημα δεν πάνε μαζί. Μην φουσκωνετε μυαλά και ψάχνετε νέους Μιχαλολιάκους όπως κάποιοι άλλοι ψευδο-αυτονομοι που θέλουν όρκους πίστης. Ο συναγωνιστής Μποβιάτσος έχει φοβερή πένα, έχει απήχηση στο εξωτερικό, κρίνοντας από τα λίγα που βλέπω πρέπει να είναι ανιδιοτελής αλλά μην γλείφετε και γράφετε ανοησίες. Άλλο κάποιος να αναλάβει να διεκπεραιώσει μια προσπάθεια (συνέδριο πχ) άλλο να ζητάμε αρχηγούς και ζήτω.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος16/1/22 4:49 μ.μ.

      Ο μόνος που μπορεί να ηγηθεί αυτόνομου ΕΣ κινήματος είναι ο φυλετιστης , αντικαπιταλιστής ζώης μπεχλης που είναι ο μόνος αρχηγός κινήματος που μιλάει ΞΕΚΑΘΑΡΑ για εξοδο απο ΕΕ Ευρώ και ΝΑΤΟ. Ολα τα άλλα είναι ανοησίες..

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος17/1/22 3:41 μ.μ.

      4:49 έλα τρολλαρεις δεν παίζει

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος15/1/22 6:17 μ.μ.

    Μια απάντηση δώσε κ. παρουσιαστή στους ακροατές σου, γιατί φιλοξενήσατε στην εκπομπή σας που την βλέπουν χιλιάδες τον κ. Πλεύρη ενώ τον γνωρίζατε όπως ότι ήταν στο ακροδεξιό κόμμα ΛΑΟΣ, γιατί δεν κάνατε μια εκπομπή εδώ και είκοσι μέρες που ο προβεβλημένος ιδεολόγος είπε ηγέτη τον κ. Δράκουλα, γιατί δεν τον στρίμωξες με ερωτήσεις για ΝΑΤΟ ΕΕ και καπιταλισμό και κυρίως για την ΝΔ, γιατί και τώρα που τον ξέπλυνε ο κ. Συμιγδαλάς δεν είπατε και πάλι τίποτα. Για τον Στράσσερ τον Ρέμ και τον Χίτλερ έχετε χρόνο αλλά για τον δικηγόρο μελετητή ιστορικό όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/1/22 3:30 μ.μ.

      Επίσης απάντηση πρέπει να δοθεί από την πλευρά της ΕΣΑ όσον αφορά τις κατηγορίες του Λαγού εναντίον του Πλεύρη. Πρόδωσε όντως ο πατριάρχης τον Λαγό; Έχει στοιχεία να κατηγορήσει τον Λαγό για την στάση του και την εξέλιξη της σχέσης τους; Και τελικά γιατί όλοι τσακώνονται στον χώρο και δεν μπορούν να μείνουν ούτε ένα χρόνο μονιασμένοι πριν χωρίσουν με υπονοούμενα και αλληλοκατηγορίες; Πρέπει να λάβει θέση και η ΣΟ για αυτό το ζήτημα, συμβαίνει ΠΑΡΑ πολύ συχνά

      Διαγραφή
  15. Gr. Nationalist Socialist16/1/22 11:00 π.μ.

    Η Αθήνα η Θεσσαλονίκη η Πάτρα,
    Η Ελλας να γίνει ξανά δικιά μας !

    Για το Έθνος και την Φυλή με τον Σοσιαλισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος16/1/22 12:07 μ.μ.

    Πολύ ωραία όσα γράφονται. Πότε ξεκινάμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/1/22 1:43 μ.μ.

      Γιατί δεν ξεκινας κάτι μόνος σου;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/1/22 2:59 μ.μ.

      Εσύ πότε θα είσαι έτοιμος?

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος18/1/22 6:26 μ.μ.

    Πανσλαβικός κίνδυνος είπα στα χρόνια του Δραγούμη. Σήμερα δεν υπάρχει ούτε σλαβικός ούτε αλβανικός κίνδυνος και άλλες παρανοϊκές ακροδεξιές φαντασιώσεις. Σήμερα επιβάλλεται για λόγους βιολογικής επιβίωσης μια γενναία στρατηγική μακροχρόνιας εκεχειρίας μεταξύ Αλβανών Ελλήνων Σλάβων μέχρι να εξουδετερώσουμε την απειλή του κοινού μας αφανισμού ως Λευκών ανθρώπων. Μετά ξαναπλακωνόμαστε πάλι αν το ζητάει τόσο πολύ ο οργανισμός μας. Στην παρούσα φάση όμως οι .......... (όχι μόνο από την πλευρά μας αλλά και απ' την πλευρά Αλβανών και Σλάβων κολλημένων σε Τσαμουριές και Κομιτατζήδες) είναι τόσο πρόβλημα όσο και οι αντιφά ή η φιλελεύθερη ελίτ. Μπορεί και περισσότερο, γιατί αποκοιμίζει και αποπροσανατολίζει τη μόνη ελπίδα μας, τους εθνοφυλετικά σκεπτόμενους νέους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.