Εισαγωγικό σημείωμα:
του Αλεξόπουλου Στέλιου.
Στην συντριπτική του πλειοψηφία ο λεγόμενος «αναρχικός χώρος» στην Ελλάδα διακρίνεται τόσο για την πολιτική του υποκρισία και τις συνεχείς αντιφάσεις του , όσο και για τις σχέσεις του με προσωπικότητες και μηχανισμούς που διαμορφώνουν την κοινή γνώμη και εξυπηρετούν άμεσα και έμμεσα τα συμφέροντα της παγκοσμιοποίησης και της πλουτοκρατίας.
Χωρίς να παραβλέπουμε το αναμφισβήτητο γεγονός ότι ανάμεσα σε όλους αυτούς που στηρίζουν και προασπίζονται τον ελληνικό «αναρχικό χώρο» υπάρχουν άτομα που είναι ιδεαλιστές , οι πρακτικές και οι πολιτικές διαδρομές των περισσοτέρων αναρχικών συνεισφέρουν στην εξασθένηση της εθνικής συνείδησης και των άλλων πολύμορφων δυνάμεων που αντιστέκονται στον οδοστρωτήρα της νέας παγκόσμιας τάξης.
Σύμφωνα με πηγές που δημοσιεύτηκαν σε έντυπα που είναι φιλικά προς το λεγόμενο «αναρχικό κίνημα» το τελευταίο διάστημα μια μικρή μερίδα του αναρχικού χώρου αρχίζει να σκέφτεται με έναν διαφορετικό τρόπο σε σχέση με το θέμα των «ανοιχτών συνόρων» και το μεταναστευτικό.
Αυτό το γεγονός από μόνο του αναδεικνύει κάτι πολύ σημαντικό. Ότι ακόμα και εκεί που σήμερα βασιλεύει το πολιτικό μίσος προς κάθε τι ελληνικό και εθνικό υπάρχουν κάποιοι που δεν δέχονται να παίξουν το στημένο παιχνίδι της σιωνοκρατούμενης εξουσίας και αντιδρούν «προς αποκατάσταση της βλάβης».
Σημαντική λεπτομέρεια ότι στο πρόσφατο παρελθόν «αναρχική» ομάδα των Αθηνών που δεν ακολούθησε τις επιταγές των «αναρχοπατέρων» των Εξαρχείων αλλά προσπάθησε να αναπτύξει αντισιωνιστική σκέψη και δράση διαλύθηκε από άλλη συνιστώσα που διατηρεί επαφές με φιλοαναρχικές καθεστωτικές εφημερίδες και γνωστούς δημοσιογράφους.
Δεν χρειάζεται κανένας Κουνταρδάς για να μας πει τι συμβαίνει στον αναρχικό χώρο. Τα πράγματα σήμερα είναι πολύ απλά και ξεκάθαρα.
Όποιος διαθέτει την στοιχειώδη λογική μπορεί να καταλάβει ποιοι είναι αυτοί που ενοχλούν τον παγκόσμιο σερίφη και ποιοι είναι αυτοί που στο όνομα της δήθεν «ελευθεριότητας» προάγουν πολλές φορές χωρίς να το καταλάβουν την καπιταλιστική κατοχή.
Έτσι λοιπόν παρόλο την προπαγάνδα που έχει καταφέρει να διοχετεύσει και να επιβάλλει το καπιταλιστικό σύστημα ακόμα και στον αναρχικό χώρο κάποιοι δείχνουν να αντιδρούν και να ξυπνούν από τον λήθαργο έστω και αργά.
Το εν λόγω εισαγωγικό σημείωμα δεν έχει στόχο να προχωρήσει σε ανάλυση σε σχέση με την πολιτική σκέψη και παρουσία των αναρχικών αλλά να προβάλλει κάποιες σκέψεις του γράφοντος.
Αν διαβάσει κάποιος τα έντυπα ή τις εφημερίδες του εν λόγω πολιτικού χώρου θα βρει πολλά σημεία στα οποία δημιουργούνται εύλογες απορίες για την πολιτική τακτική και σκέψη των ελλήνων «αντιεξουσιαστών».
Οι φράσεις και λέξεις που κυριαρχούν στα έντυπα των «αντιεξουσιαστών» ή «αναρχικών» έχουν να κάνουν με την αντικαπιταλιστική ρητορική , την κοινωνική ελευθερία , την δικαιοσύνη και την αγάπη προς τον συνάνθρωπο.
Και όμως πολλές φορές πίσω από τα έγχρωμα εξώφυλλα και τις θεωρητικές αναλύσεις , πίσω από τα πολυσέλιδα φυλλάδια και τις μπροσούρες μια διερευνητική ματιά μπορεί να βρει πολλά σημεία στα οποία αξίζει να σταθούμε και να αναλογιστούμε πολλά και διάφορα.
Δεν είναι τυχαίο ότι καταναλώνονται τόνοι μελανιού για ζητήματα που απασχόλησαν στο παρελθόν τον εν λόγω πολιτικό χώρο μέχρι σήμερα αλλά ποτέ δεν υπάρχει αναφορά σε θέματα που πραγματικά έχουν να κάνουν με την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και την κοινωνική δικαιοσύνη.
Ζητήματα όπως η καταπίεση των Πομάκων της Θράκης και των Ελλήνων της Βορείου Ηπείρου όχι μόνο δεν έχουν την παραμικρή αναφορά στα έντυπα του εν λόγω χώρου αλλά κρύπτονται επιμελώς πάντα και σε όλα τα έντυπα.
Ούτε μια «δημοσιογραφική» αναφορά στην γνωστή «Διαδρομή» , ούτε μια ομιλία σε πανεπιστήμια και σχολές ποτέ και πουθενά !
Σαν μην υπάρχουν αυτοί οι άνθρωποι , τους αντιμετωπίζουν όλοι αυτοί που αναλύουν τους «θεωρητικούς» του αναρχισμού αλλά δεν ξεχνούν την ίδια στιγμή να νοιάζονται και να τρέχουν σε γελοιότητες όπως τα gay parade και ανάλογου περιεχομένου νεοφιλελεύθερες φιέστες.
Δεν είναι άξιο απορίας γιατί δεν είναι στην ίδια μοίρα για όλους αυτούς η καταπίεση για παράδειγμα των Ζαπατίστας και των Πομάκων ;
Και στις 2 περιπτώσεις υπάρχει καταπίεση από τους κρατικούς μηχανισμούς , εγκατάλειψη από την πολιτεία , αυξανόμενη ανέχεια και φτώχεια.
Και όμως οι καμπάνιες των «αναρχικών» σε δεκάδες στέκια συναυλίες και «αυτοοργανωμένους» χώρους έχουν να κάνουν ΜΟΝΟ για παράδειγμα με την υποστήριξη των Μεξικανών ιθαγενών κ.α. αλλά ποτέ με ομάδες και τοπικές κοινωνίες που βιώνουν στο πετσί τους της καταπίεση του ανθελληνικού «ελληνικού» κράτους ή στην περίπτωση των Βορειοηπειρωτών του Αλβανικού κράτους.
Είναι πολύ εύκολο να βρει κάποιος σε αναρχικά έντυπα και ιστότοπους δεκάδες αναφορές για ύπαρξη «σλαβομακεδονικής μειονότητας» , ή ακόμα πιο σημαντικό κάποιοι αναφέρουν τα κατεχόμενα στην Κύπρο ως τουρκική δημοκρατία !!!
Ακόμα και άλλες περιπτώσεις όπου αποδεικνύεται περίτρανα ότι στην συντριπτική του πλειοψηφία αυτός ο χώρος αναπαράγει τις θεωρίες και προπαγάνδες τόσο των αμερικανών όσο και των σιωνιστών.
Στην συντριπτική του πλειοψηφία ο λεγόμενος «αναρχικός χώρος» στην Ελλάδα διακρίνεται τόσο για την πολιτική του υποκρισία και τις συνεχείς αντιφάσεις του , όσο και για τις σχέσεις του με προσωπικότητες και μηχανισμούς που διαμορφώνουν την κοινή γνώμη και εξυπηρετούν άμεσα και έμμεσα τα συμφέροντα της παγκοσμιοποίησης και της πλουτοκρατίας.
Χωρίς να παραβλέπουμε το αναμφισβήτητο γεγονός ότι ανάμεσα σε όλους αυτούς που στηρίζουν και προασπίζονται τον ελληνικό «αναρχικό χώρο» υπάρχουν άτομα που είναι ιδεαλιστές , οι πρακτικές και οι πολιτικές διαδρομές των περισσοτέρων αναρχικών συνεισφέρουν στην εξασθένηση της εθνικής συνείδησης και των άλλων πολύμορφων δυνάμεων που αντιστέκονται στον οδοστρωτήρα της νέας παγκόσμιας τάξης.
Σύμφωνα με πηγές που δημοσιεύτηκαν σε έντυπα που είναι φιλικά προς το λεγόμενο «αναρχικό κίνημα» το τελευταίο διάστημα μια μικρή μερίδα του αναρχικού χώρου αρχίζει να σκέφτεται με έναν διαφορετικό τρόπο σε σχέση με το θέμα των «ανοιχτών συνόρων» και το μεταναστευτικό.
Αυτό το γεγονός από μόνο του αναδεικνύει κάτι πολύ σημαντικό. Ότι ακόμα και εκεί που σήμερα βασιλεύει το πολιτικό μίσος προς κάθε τι ελληνικό και εθνικό υπάρχουν κάποιοι που δεν δέχονται να παίξουν το στημένο παιχνίδι της σιωνοκρατούμενης εξουσίας και αντιδρούν «προς αποκατάσταση της βλάβης».
Σημαντική λεπτομέρεια ότι στο πρόσφατο παρελθόν «αναρχική» ομάδα των Αθηνών που δεν ακολούθησε τις επιταγές των «αναρχοπατέρων» των Εξαρχείων αλλά προσπάθησε να αναπτύξει αντισιωνιστική σκέψη και δράση διαλύθηκε από άλλη συνιστώσα που διατηρεί επαφές με φιλοαναρχικές καθεστωτικές εφημερίδες και γνωστούς δημοσιογράφους.
Δεν χρειάζεται κανένας Κουνταρδάς για να μας πει τι συμβαίνει στον αναρχικό χώρο. Τα πράγματα σήμερα είναι πολύ απλά και ξεκάθαρα.
Όποιος διαθέτει την στοιχειώδη λογική μπορεί να καταλάβει ποιοι είναι αυτοί που ενοχλούν τον παγκόσμιο σερίφη και ποιοι είναι αυτοί που στο όνομα της δήθεν «ελευθεριότητας» προάγουν πολλές φορές χωρίς να το καταλάβουν την καπιταλιστική κατοχή.
Έτσι λοιπόν παρόλο την προπαγάνδα που έχει καταφέρει να διοχετεύσει και να επιβάλλει το καπιταλιστικό σύστημα ακόμα και στον αναρχικό χώρο κάποιοι δείχνουν να αντιδρούν και να ξυπνούν από τον λήθαργο έστω και αργά.
Το εν λόγω εισαγωγικό σημείωμα δεν έχει στόχο να προχωρήσει σε ανάλυση σε σχέση με την πολιτική σκέψη και παρουσία των αναρχικών αλλά να προβάλλει κάποιες σκέψεις του γράφοντος.
Αν διαβάσει κάποιος τα έντυπα ή τις εφημερίδες του εν λόγω πολιτικού χώρου θα βρει πολλά σημεία στα οποία δημιουργούνται εύλογες απορίες για την πολιτική τακτική και σκέψη των ελλήνων «αντιεξουσιαστών».
Οι φράσεις και λέξεις που κυριαρχούν στα έντυπα των «αντιεξουσιαστών» ή «αναρχικών» έχουν να κάνουν με την αντικαπιταλιστική ρητορική , την κοινωνική ελευθερία , την δικαιοσύνη και την αγάπη προς τον συνάνθρωπο.
Και όμως πολλές φορές πίσω από τα έγχρωμα εξώφυλλα και τις θεωρητικές αναλύσεις , πίσω από τα πολυσέλιδα φυλλάδια και τις μπροσούρες μια διερευνητική ματιά μπορεί να βρει πολλά σημεία στα οποία αξίζει να σταθούμε και να αναλογιστούμε πολλά και διάφορα.
Δεν είναι τυχαίο ότι καταναλώνονται τόνοι μελανιού για ζητήματα που απασχόλησαν στο παρελθόν τον εν λόγω πολιτικό χώρο μέχρι σήμερα αλλά ποτέ δεν υπάρχει αναφορά σε θέματα που πραγματικά έχουν να κάνουν με την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και την κοινωνική δικαιοσύνη.
Ζητήματα όπως η καταπίεση των Πομάκων της Θράκης και των Ελλήνων της Βορείου Ηπείρου όχι μόνο δεν έχουν την παραμικρή αναφορά στα έντυπα του εν λόγω χώρου αλλά κρύπτονται επιμελώς πάντα και σε όλα τα έντυπα.
Ούτε μια «δημοσιογραφική» αναφορά στην γνωστή «Διαδρομή» , ούτε μια ομιλία σε πανεπιστήμια και σχολές ποτέ και πουθενά !
Σαν μην υπάρχουν αυτοί οι άνθρωποι , τους αντιμετωπίζουν όλοι αυτοί που αναλύουν τους «θεωρητικούς» του αναρχισμού αλλά δεν ξεχνούν την ίδια στιγμή να νοιάζονται και να τρέχουν σε γελοιότητες όπως τα gay parade και ανάλογου περιεχομένου νεοφιλελεύθερες φιέστες.
Δεν είναι άξιο απορίας γιατί δεν είναι στην ίδια μοίρα για όλους αυτούς η καταπίεση για παράδειγμα των Ζαπατίστας και των Πομάκων ;
Και στις 2 περιπτώσεις υπάρχει καταπίεση από τους κρατικούς μηχανισμούς , εγκατάλειψη από την πολιτεία , αυξανόμενη ανέχεια και φτώχεια.
Και όμως οι καμπάνιες των «αναρχικών» σε δεκάδες στέκια συναυλίες και «αυτοοργανωμένους» χώρους έχουν να κάνουν ΜΟΝΟ για παράδειγμα με την υποστήριξη των Μεξικανών ιθαγενών κ.α. αλλά ποτέ με ομάδες και τοπικές κοινωνίες που βιώνουν στο πετσί τους της καταπίεση του ανθελληνικού «ελληνικού» κράτους ή στην περίπτωση των Βορειοηπειρωτών του Αλβανικού κράτους.
Είναι πολύ εύκολο να βρει κάποιος σε αναρχικά έντυπα και ιστότοπους δεκάδες αναφορές για ύπαρξη «σλαβομακεδονικής μειονότητας» , ή ακόμα πιο σημαντικό κάποιοι αναφέρουν τα κατεχόμενα στην Κύπρο ως τουρκική δημοκρατία !!!
Ακόμα και άλλες περιπτώσεις όπου αποδεικνύεται περίτρανα ότι στην συντριπτική του πλειοψηφία αυτός ο χώρος αναπαράγει τις θεωρίες και προπαγάνδες τόσο των αμερικανών όσο και των σιωνιστών.
Πρωτεύοντα ρόλο στην αναπαραγωγή θεμελιωδών δογμάτων που καθορίζουν σήμερα «όλως τυχαίως» και την τουρκική και αμερικανική ιμπεριαλιστική πολιτική , έχει η οργάνωση terminal 119 η οποία και πρωτοστατεί σε φιλοσιωνιστικές θέσεις και απόψεις. Για την εν λόγω οργάνωση έχουμε αναφερθεί σε παλαιότερα κείμενα μας.
Παράλληλα ο αναρχικός χώρος προσπαθεί να εκμεταλλευτεί πολιτικά ζητήματα , ιστορικές προσωπικότητες και απελευθερωτικά κινήματα που όχι μόνο δεν έχουν σχέση με τον αναρχισμό αλλά αντίθετα πολλές φορές σχετίζονται άμεσα με τον εθνικισμό ή τον πατριωτισμό.
Σε πολλούς - ακόμα και ανάμεσα στους αναρχικούς - προκαλεί έκπληξη η φανατική ενασχόληση μερίδας των «αντιεξουσιαστών» με τον Ιρλανδικό Εθνικιστικό Κίνημα ή τους Βάσκους αυτονομιστές. Ιδιαίτερα οι αναφορές στα αραβικά κινήματα αντίστασης π.χ. Χαμάς και Χεζμπολάχ δημιουργούν «εμφύλιους» ανάμεσα στους «αντιεξουσιαστές» οι οποίοι αδυνατούν να καταλάβουν την πραγματικότητα της κατάστασης στην μέση ανατολή.
Φυσικά όλα αυτά τα χρόνια ο Ελληνικός Εθνικισμός αντιμετωπίζεται ως η αιτία όλων των δεινών αλλά στα θέματα του IRA ή της γης των Βάσκων και των μελών της Χεζμπολάχ υπάρχει αλλαγή πλεύσης και ιδιότυπη «ανοχή» των εθνικών πολιτικών χαρακτηριστικών και του λαϊκού εθνικισμού που πηγάζει από την ανάγκη για την λευτεριά και την δικαίωση.
Εκεί όλοι αυτοί που μισούν τον Εθνικισμό και καίνε εθνικά σύμβολα όπως πρόσφατα στο Παλαμήδι έχουν υιοθετήσει απίστευτες αντιφάσεις που προκαλούν πραγματικά το γέλιο και τηρούν εντελώς διαφορετική γραμμή από την συνηθισμένη.
Την ίδια στιγμή που κάποιοι προβάλλουν το κίνημα των Ταμίλ στην Σρι Λάνκα ... και προσπαθούν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των αναγνωστών τους με αναφορές στην πολεμική προσπάθεια των εκεί ανταρτών , τηρούν εκκωφαντική σιωπή όσον αφορά το αντάρτικο κίνημα του - διασπασμένου - Κουρδικού PKK και των αγώνα αυτόνομων Κούρδων ανταρτών ενάντια στους Κεμαλιστές που έχουν κάψει περισσότερα από 3.000 κουρδικά χωριά και έχουν ξεκληρίσει με ξιφολόγχες μικρά παιδιά και εγκύους.
Δεκάδες άρθρα δημοσιεύονται κατά καιρούς και δεκάδες ταινίες και βιβλία παρουσιάζονται και διαφημίζονται - ακόμα και από τον ΔΟΛ - για θέματα που όλοι γνωρίζουν ( η αποτυχημένη «πράσινη επανάσταση στο Ιράν για παράδειγμα ) όμως κανένα από αυτά δεν έχει να κάνει με τον αυξανόμενο αλβανικό ιμπεριαλισμό στα Βαλκάνια και την καταπίεση των Ελλήνων στην Χειμάρρα , το ξεκλήρισμα των Σέρβων στο Κοσσυφοπέδιο , τους βομβαρδισμούς με απεμπλουτισμένο ουράνιο στην Βοσνία και την Σερβία.
Αντίθετα γεμίζει η Αθήνα από πολύχρωμες αφίσες για πορείες σε σχέση με την υποτιθέμενη «σφαγή» στην Σρεμπρένιτσα αλλά ούτε κουβέντα για τις «νέες» σφαγές στο Κοσσυφοπέδιο , στο ορεινό Κουρδιστάν και αλλού. Τεράστια οργή και αγανάκτηση διακατέχει τους «αναρχικούς» μόνο όταν τα θύματα πράξεων βίας είναι μη ελληνικής καταγωγής.
Ένα πρώτο σύντομο συμπέρασμα είναι ότι ο «αναρχικός χώρος» ουσιαστικά αποτελεί ένα πολιτικό αντίπαλο πολύ πιο αδύνατο από ότι φαντάζονται κάποιοι. Πρώτιστη σημασία στην αντιπαράθεση με τους «αναρχικούς» που στέκονται απέναντι στους Εθνικιστές και Εθνικοσοσιαλιστές πρέπει να έχει η πολιτική απάντηση η οποία θα έχει να κάνει με την αποκάλυψη των πραγματικών θέσεων των «αναρχικών» στα μάτια της κοινωνίας και κυρίως της νεολαίας.
Αυτό ο στόχος όμως δεν πρέπει να μας αποπροσανατολίζει από τον κύριο εχθρό σήμερα που είναι το τερατόμορφο πλάσμα που γέννησε η συφιλιδική «νεοελληνική» κοινοβουλευτική δικτατορία και η σιωνιστική Σκύλα και Χάρυβδη.
Φυσικά δεν περιμένουμε από διάφορους «αρχηγίσκους» του λεγόμενου «εθνικιστικού χώρου» να αντιληφθούν την ουσία του ζητήματος αφού αρέσκονται επί χρόνια να αναλώνονται μόνο σε εκφράσεις του τύπου «οι άπλυτοι αναρχικοί» κλπ που όχι μόνο μειώνουν την αξία και ουσία της σύγχρονης πολιτικής αντιπαράθεσης αλλά ουσιαστικά δημιουργούν ένα προπέτασμα καπνού στην παρατήρηση του πολιτικού φαινομένου που ονομάζεται «αναρχικός χώρος».
Οι ίδιοι είναι αυτοί που υπερτονίζουν - όχι τυχαία - ΜΟΝΟ την σημασία της καθημερινής βίαιης αντιπαράθεσης σε όλα τα επίπεδα με τους λεγόμενους «αντιεξουσιαστές» με στόχο να καλύψουν την καθιερωμένη πολιτική τους ανεπάρκεια σε επίπεδο καίριων πολιτικών επιχειρημάτων.
Σήμερα είναι πασιφανές ότι το εξουσιαστικό σύστημα χρησιμοποιεί ως πολύτιμη εφεδρεία την πλειοψηφία όλων αυτών που αυτοαποκαλούνται «αντιεξουσιαστές» και «αναρχικοί».
Κάποιοι λίγοι επιλέγουν να μην παίξουν τον ρόλο του άβουλου υπηρέτη ή κομπάρσου αλλά αναζητούν έστω και σε ουτοπικά μονοπάτια την δική τους επανάσταση και μερικές φορές πέφτουν νεκροί από τα γαμψά νύχια του «πιο ψυχρού τέρατος από όλα τα τέρατα» όπως έγραψε ο μέγας φιλόσοφος.
Όμως οι Εθνικιστές και οι Εθνικοσοσιαλιστές είναι αυτοί που παραμένουν σήμερα στο στόχαστρο των τυράννων περισσότερο από ποτέ και όσο περνάει ο καιρός όλο και περισσότεροι θα το αντιλαμβάνονται έστω και αν σήμερα εθελοτυφλούν.
Όσο ο Τζέφρυ και η παρέα του με τα γλοιώδη χαμόγελα και τα πανάκριβα κουστούμια θα μας σπρώχνουν στην αγκαλιά του νεοοθωμανισμού και θα υποτάσσουν τον ζαλισμένο από τις ηδονές «νεοέλληνα» στις αγκαλιές των ιουδαίων χρηματιστών τόσο περισσότεροι θα αντιδρούν και θα προσπαθούν να κάνουν πράξη την δική τους κραυγή αντίστασης.
Οι δικές μας ιδέες - οι ιδέες των αληθινών Πατριωτών των Εθνικιστών των Φασιστών και των Εθνικοσοσιαλιστών - δεν θα παρουσιαστούν ποτέ και χαιρόμαστε ιδιαίτερα για αυτό , σε γελοία ένθετα της άθλιας «ελευθεροτυπίας» , του «βήματος» και των «νέων» διότι πολύ απλά είναι ιδέες που στάζουν αίμα από αγώνες και μάχες συντρόφων μας σε όλη την γη , φεγγοβολούν αλήθεια τιμή και λευτεριά και καίνε σαν φωτιά τα ρυπαρά έντυπα των καθεστωτικών.
Ακολουθεί το άρθρο συντρόφου και μέλους της σ.ο. του «Μαύρου Κρίνου».
Προς «αντιεξουσιαστές» το ανάγνωσμα.
άρθρο του Μαύρου Γάτου.
Εσείς με ποιόν είστε;
του Μαύρου Γάτου
Όσοι από εσάς δεν είστε πράκτορες, δηλαδή η πλειοψηφία όσων συμμετέχει σε πορείες, σε συγκεντρώσεις και σε εκδηλώσεις ενάντια σε κάθε εξουσία και κάθε αυθαιρεσία..
Ανοίξτε τα μάτια σας!
Αν δεν θέλετε να είστε μαζί μας, είναι δικαίωμά σας. Αυτό εξάλλου δεν είναι το μείζον. Εμείς δεν είμαστε εξουσία. Άλλοι είναι τα αφεντικά.
Προσπαθήστε όμως να βγάλετε τις παρωπίδες σας και σκεφτείτε ελεύθερα, μακριά από επίδοξους υποβολείς.
Αυτός ο τόπος χρειάζεται ριζικές ανατροπές που θα εκδιώξουν αυτό το σάπιο κατεστημένο.
Για να μπορέσει ο λαός αυτός να σπάσει τις αλυσίδες του, χρειάζονται αγώνες από τα λαϊκά στρώματα, τους εργαζόμενους, τη νεολαία.
Απαραίτητη ωστόσο προϋπόθεση είναι ν’ αγαπάμε οι ίδιοι τον εαυτό μας και τον τόπο μας, διεκδικώντας ένα καλύτερο αύριο και όχι να αυτόμαστιγωνόμαστε, αισθανόμενοι ενοχές που είμαστε Έλληνες. Πιστεύοντας στον εαυτό μας σίγουρα μπορούμε να περιμένουμε ένα καλύτερο αύριο.
Όπως και οι Ιρλανδοί, οι Σέρβοι, οι Αλγερινοί, οι Παλαιστίνιοι, οι Ιρακινοί, οι Βιετναμέζοι, οι αυτόχθονες Βολιβιανοί, όπως και τόσοι άλλοι λαοί –θύματα του ιμπεριαλισμού ανά τον κόσμο, έτσι και εμείς οι Έλληνες έχουμε το δικαίωμα στη λαϊκή κυριαρχία, την εθνική αντίσταση και αυτοδιάθεση.
Εμείς δεν είμαστε μία δυτική-ιμπεριαλιστική χώρα, είμαστε κι εμείς ένας μικρός πληθυσμιακά λαός, θύμα των ιμπεριαλιστών (εμφύλιος 1946-49, αγγλική κατοχή Κύπρου 1878-1959), που σήμερα, υποτακτικοί των Αμερικάνων και των Ευρωπαίων και ουρά του ΝΑΤΟ, έχουμε φθάσει στο σημείο να υποχρεωνόμαστε να στέλνουμε στρατεύματα στο Αφγανιστάν, όπως τη δεκαετία το ’50 στην Κορέα.
Γίναμε μία χώρα έρμαιο των παγκόσμιων οικονομικών κερδοσκοπικών παιχνιδιών, μία χώρα περιορισμένης εθνικής και λαϊκής κυριαρχίας. Καταντήσαμε μία χώρα που μας κυβερνά μία κλίκα διεφθαρμένων ολιγαρχών, ενός καταστημένου που ελέγχει την πολιτικό-οικονομική ζωή του τόπου, τα ΜΜΕ και τα πανεπιστήμια, με τις ευλογίες της Ουάσινγκτον και των Βρυξελλών.
Εμείς λοιπόν ως λαός και ως νεολαία, ποιες ιδέες, ποιες αξίες και ποια ιδανικά έχουμε να αντιτάξουμε σε αυτό το σάπιο κατεστημένο;
Ποια είναι η ιδεολογία αυτών που λένε ότι αντιμάχονται το κατεστημένο και ότι θέλουν ν’ αλλάξουν τον κόσμο;
Πάντως οι ινστρούχτορές σας, υποτιθέμενοι «αντιεξουσιαστές» και «αγωνιστές» οι ίδιοι, κάθε άλλο παρά διάκεινται ενάντια στη καθεστωτική ιδεολογία.
Σας έχουν παραμυθιάσει με την κυρίαρχη ιδεολογία του εθνομηδενιστικού κοσμοπολιτισμού, το θεμελιώδες δόγμα των προσκείμενων στη Νέα Τάξη.
Εσείς οι ίδιοι που αυτοπροσδιορίζεστε ως αντιεξουσιαστές, έχετε τις ίδιες απόψεις με εύπορους καθηγητές του πανεπιστημιακού κατεστημένου, οι οποίοι πληρώνονται αδρά γι’ αυτό το σκοπό, εισπράττοντας παχυλούς μισθούς και αρμέγοντας χρυσοφόρα κονδύλια από «ευαγή» ευρωπαϊκά και αμερικανικά ιδρύματα.
Έχετε τις ίδιες απόψεις με εκείνους που μας λένε ότι «γίναμε Έλληνες λόγω του κράτους» και ότι όλα τα έθνη είναι «τεχνητά κατασκευάσματα» της αστικής τάξης, προϊόντα της εποχής της νεωτερικότητας, όπως διδάσκει ο Λιάκος, ο φίλος του Σημίτη και η παρέα του, στα πανεπιστήμια και στο «έγκριτο» «Βήμα».
Αντιφάσκετε, γιατί από την μία τιμάτε στα λόγια και επικαλείστε την Ε.Ο. 17 Νοέμβρη, ενώ από την άλλη στην πράξη υιοθετείτε τα αντίθετα. Η 17 Νοέμβρη (άσχετα αν συμφωνεί κανείς ή όχι με τη δράση της) διακηρύσσει την προαιώνια ελληνικότητα των νησιών του Αιγαίου και της Κύπρου και τα 4.000 του πολιτισμού μας, ενώ εσείς αναμασάτε τα παραμύθια των εκσυγχρονιστών ότι δήθεν το κράτος έφτιαξε το έθνος και όχι το αντίστροφο.
Λες και δεν υπάρχει η έννοια της κοινής καταγωγής, της κοινής γλώσσας και του κοινού πολιτισμού των ιστορικών λαών, όπως πολύ εύστοχα την είχε ορίσει ο Ηρόδοτος, λες και δεν υπήρχαν έθνη πριν την εποχή της νεωτερικότητας.
Σαν να μην υπήρξε ποτέ εθνικός αυτοπροσδιορισμός των λαών πριν την Γαλλική Επανάσταση. Σαν να μην υπήρχαν τον Μεσαίωνα Φράγκοι, Άγγλοι, Γερμανοί, Ρώσοι, Σέρβοι, Κροάτες, Βούλγαροι, Ρωμιοί, Τούρκοι, Πέρσες, Άραβες. Περίμεναν εσάς να μας πείτε, συμπλέοντας με τη Διαμαντοπούλου και τη Δραγώνα (συζύγου του θεωρητικού του εκσυγχρονισμού, Ν. Μουζέλη), τη Φραγκουδάκη και τον Γιαννουλόπουλο και άλλους εκλεκτούς του πολιτικού και ακαδημαϊκού κατεστημένου, ότι όλα είναι τεχνητά και άρα όλα ψεύτικα.
Γιατί εφόσον δεν υπάρχουμε ως εθνικές οντότητές, τότε η γη μας δεν είναι δική μας και δεν μπορούμε να την ορίζουμε. Σαν νέοι Ινδιάνοι θα πρέπει να εξαφανιστούμε από προσώπου γης, αφού η ύπαρξή μας και μόνο αποτελεί εμπόδιο στο ολοκληρωτική διάλυση των εθνικών κρατών, όπως οραματίζονται οι πολυεθνικές, οι δυνάμεις του νεοφιλελευθερισμού και του ιμπεριαλισμού.
Εσείς αντιθέτως ,ως δήθεν αντιεξουσιαστές, συμπράττετε με τα εγχώρια και διεθνή κέντρα εξουσίας, έχοντας στήσει τη νέου τύπου Ιερά Εξέταση της αντιπατριωτικής υστερίας. Χαλαρώστε και λίγο.
Υποτίθεται ότι είστε κατατρεγμένοι, αλλά έχετε την αμέριστη συμπαράσταση, σε πολλά ζητήματα, διαφόρων ισχυρών παραγόντων.
Στην περίπτωση π.χ. της Στέλλας Πρωτονοταρίου είχατε την πρωτοφανή υποστήριξη από το μέλος της Λέσχης Μπίντελμπεργκ, Άννας Διαμαντοπούλου.
Αλήθεια, γιατί δεν διαδηλώσατε εναντίον της διαβόητης Λέσχης, όταν αυτή συνεδρίασε πέρυσι στην Αθήνα;
Ενώ στρέφεστε εναντίον του κράτους και της εξουσίας, εντούτοις στην πράξη δράτε υπό την άτυπη ιδεολογική ομπρέλα καθεστωτικών ΜΜΕ και συστημικών δημοσιογράφων (Τσίμα, Κούλογλου, Θεοδωράκη, Τσαπανίδου, Ακριβοπούλου και άλλων), που προπαγανδίζουν μία ιδεολογία σε πολλά σημεία ταυτόσημη με τη δική σας (π.χ. οι «μύθοι» του 1821, η κατάργηση των παρελάσεων, η πολυπολιτισμική εκπαίδευση, η «τεχνητή» εθνική ταυτότητα κ.ά.).
Όταν συγκρούεστε βίαια με αντίπαλες πολιτικά ομάδες σε οδομαχίες, κανείς από εσάς δεν συλλαμβάνεται ή αυτό γίνεται σπάνια. Προστατεύεστε από ένα είδος άτυπης ασυλίας. Έχετε τεράστια και μεροληπτική υποστήριξη από το «βαθύ κράτος», όχι από τους «μπάτσους» αλλά από τη δικαιοσύνη, τα κανάλια και τους δημοσιογράφους, τους καθηγητές όλων των βαθμίδων.
Ακόμη και βουλευτές και άνθρωποι του καθεστωτικού συγκροτήματος Λαμπράκη σας υποστηρίζουν ενεργά. Αντιθέτως, οι αντίπαλοί σας «φασίστες» αντιμετωπίζονται ως πολίτες β΄ κατηγορίας: φυλακίζονται με το παραμικρό και με εξοντωτικές ποινές, ενώ τα ΜΜΕ τους αντιμετωπίζουν εντελώς εχθρικά. Έτσι λοιπόν ένας αντιεξουσιαστής είναι πάντοτε «ήρωας» και υποστηρίζεται από τα κανάλια, τις αντιρατσιστικές ΜΚΟ και τον.. Λαζόπουλο και δεν μπαίνει φυλακή, ενώ o «φασίστας» πηγαίνει στο πυρ το εξώτερον.
Υποστηρίζετε επίσης ατύπως σε γενικές γραμμές ότι: «προκειμένου να καταπολεμηθεί ο εθνικισμός των Ελλήνων, ας μην κατακρίνουμε τον επιθετικό εθνικισμό και ιμπεριαλισμό των Αμερικάνων και των Άγγλων, μιάς και αυτοί αγωνίζονται για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Γι’ αυτό εξάλλου έχουν στήσει Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις στην ανατολική Ευρώπη, στο Ιράν, στη Βενεζουέλα. Για το καλό της ανθρωπότητας».
Ακόμη και το αγγλοαμερικανικής έμπνευσης ιμπεριαλιστικό σχέδιο Ανάν το υποστηρίξατε.
Η ταύτιση απόψεων με αυτά τα κέντρα της παγκόσμιας εξουσίας δεν σας προβληματίζει καθόλου;
Δεν έχετε σκεφτεί ποτέ ότι μπορεί να έχετε γίνει άθελά σας πιόνια της εξωτερικής πολιτικής Αμερικανών και Ευρωπαίων;
Στην πράξη, απ’ ό,τι φαίνεται, εσείς οι κατά τα άλλα «αντιεξουσιαστές» και «αγωνιστές», είστε με το κατεστημένο, αφού δεν υπάρχουν εμφανείς και ουσιώδεις ιδεολογικές διαφορές ανάμεσά σας. Το βασικότερο πρόβλημά σας είναι ο αμυντικός πατριωτισμός του ελληνικού λαού και όχι ο ιμπεριαλισμός του παγκόσμιου πολιτικό-οικονομικού κατεστημένου.
Αυτή την εικόνα τουλάχιστον βγάζετε προς τα έξω πολλοί από εσάς. Αναρωτηθείτε όμως και σκεφθείτε,
Πιστεύετε ειλικρινά ότι με τον τρόπο που σκέφτεστε και λειτουργείτε, αποτελείτε αντίπαλο για την καθεστηκυία τάξη;
Πιστεύετε ότι αγωνίζεστε για το λαό;
Πιστεύετε ότι ο ελληνικός λαός έχει το δικαίωμα στην εθνική αυτοδιάθεση;
Επιθυμείτε την ομαλή ενσωμάτωση των αλλοδαπών μεταναστών που ζουν στην Ελλάδα; Αν ναι, πιστεύετε ότι αυτό μπορεί να γίνει μέσα από την πρόσληψη εκ μέρους τους της ιθαγενούς κουλτούρας; Ή μήπως προτιμάτε την πλήρη αποδόμησή της ιθαγενούς ταυτότητας, ώστε να μην υπάρχουν πολιτισμικές διαφορές μεταξύ ιθαγενών και εποίκων, άρα και «ρατσισμός»;
Τι γνώμη έχετε για την καθιέρωση της αγγλικής ως επίσημης γλώσσας;
Ποια είναι γνώμη σας για την Άννα Διαμαντοπούλου και τη Θάλεια Δραγώνα;
Ποια είναι η θέση σας για τη Λέσχη Μπίλντερμπεργκ;
Ποια είναι η γνώμη σας για τις ΜΚΟ για τα ανθρώπινα δικαιώματα που δραστηριοποιούνται στην ανατολική Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική;
Ποια είναι γνώμη σας για το ξαναμοίρασμα των σφαιρών επιρροής των ιμπεριαλιστών στα Βαλκάνια τα τελευταία 20 χρόνια; Τι πιστεύετε για την «ανεξαρτησία» του Κοσσυφοπεδίου;
Ποια είναι γνώμη σας για την κατοχή στην Κύπρο;
Γνωρίζετε μήπως τις απόψεις της οργάνωσης 17 Νοέμβρη περί ελληνικού έθνους;
Αναρωτηθήκατε ποτέ μήπως έχετε παγιδευτεί από επιτήδειους και οδηγηθεί σε έναν στείρο και αντιλαϊκό αντιπατριωτισμό;
Σκεφτήκατε ποτέ μήπως κινδυνεύετε να γίνετε άθελά σας πιόνια των Αμερικάνων; Ή μήπως αυτό δεν σας ενδιαφέρει, αφού προέχει η καταπολέμηση του ελληνικού «εθνικισμού»;
Θέλετε να φύγουν τα νατοϊκά στρατεύματα κατοχής και η ευρωαμερικανική επικυριαρχία από την Ελλάδα ή μόνο από το Ιράκ και το Αφγανιστάν;
Όσοι από εσάς έχετε ίχνος εντιμότητας και δεν είστε σάπιοι, ξυπνήστε!
Μη γίνεστε πιόνια τους. Αγαπήστε τον ελληνικό λαό. Αγαπήστε τον τόπο σας και την κοινωνία.
Αγωνιστές δεν είναι οι διανοούμενοι του κώλου, που ενδιαφέρονται μόνο για την αυτοοργάνωση του μικρόκοσμου τους και τη ζωούλα τους.
Αγωνιστές είναι οι εργαζόμενοι που η εργοδοσία τους στύβει σαν λεμονόκουπες, οι μικροκαταστηματάρχες και οι αυτοαπασχολούμενοι που αφανίζονται από τον αθέμιτο ανταγωνισμό των πολυεθνικών, οι πολύτεκνοι βιοπαλαιστές που αγωνίζονται να θρέψουν τα παιδιά τους.
Δεν είναι οι βολεμένοι ινστρούχτορες της σάπιας διανόησης, οι τελειωμένοι «μπαφάκηδες», οι ελευθεριακοί και τα κοπρόσκυλα που ζουν εις βάρος των άλλων, πουλώντας παράλληλα «επανάσταση».
Αυτοί είναι παράσιτα που ζουν εις βάρος της κοινωνίας.
Αγωνιστές είναι οι χιλιάδες των απλών ανθρώπων, των εργαζόμενων, των βιοπαλαιστών, π.χ. στην Πάτρα, που αντιστάθηκαν στην επίθεση των «επαγγελματιών επαναστατών» τραμπούκων και υπερασπίστηκαν το βιός τους, κυνηγώντας τους μέχρι το στέκι τους, τον Δεκέμβρη του 2008.
Αυτή είναι μία μορφή πραγματικής λαϊκής αυτοοργάνωσης. Από εκεί θα ξεπηδήσουν οι λαϊκές δυνάμεις που τελικά θα διώξουν το σάπιο κατεστημένο από αυτόν τον τόπο, και όχι οι συνοδοιπόροι των ανθρώπων του ΔΟΛ, της Διαμαντοπούλου και των υποτιθέμενων «Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (ΜΚΟ) για τα ανθρώπινα δικαιώματα», των προαγωγών της πολυπολιτισμικής-δουλοκτητικής κοινωνίας, των συμμάχων του ιμπεριαλισμού.
Μην σας πιάνουν κορόιδα.
Η λέξη «πατρίδα» δεν είναι ντροπή. Σημαίνει τον τόπο μας, τη λαϊκή κοινότητα, τη λαϊκή κυριαρχία, την κοινωνική αλληλεγγύη.
Το κεφάλαιο δεν έχει πατρίδα. Ο λαός όμως έχει. Οι λαοί μπορούν να επιτύχουν πολλά μαζί, ενωμένοι.
Η υπομονή του λαού μας έχει πλέον εξαντληθεί. Εσείς διαλέξτε με τίνος την πλευρά θέλετε να είστε.
Με την πατρίδα και το λαό ή με το κεφάλαιο και τον κοσμοπολιτισμό;
Ή ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ Ή ΜΕ ΤΟΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟ!
Διαβάστε επίσης:
Οι σχεδιαστές των «επαναστάσεων»:
http://www1.rizospastis.gr/story.do?id=2926714&publDate=3/7/2005
Επαναστάτες με το αζημίωτο:
http://www.enet.gr/online/online_text/c=111,dt=19.02.2006,id=90466160
Άγγλοι πράκτορες στην Ρωσία και ο ρόλος των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων:
http://www.noitikiantistasis.com/wordpress/?p=73
Σόρος, “χρώμα” και “επανάσταση”:
http://stavrochoros.pblogs.gr/2008/07/tz-soros-hrwma-kai-epanastash-.html
Δήλωση imc argentina για τον Σόρος:
http://thessaloniki.indymedia.org/index.php?page=7
Ποιά είναι τελικά η σχέση της antifa με τον ιμπεριαλισμό;
http://mavroskrinos.blogspot.com/2008/11/antifa.html
Διαδηλώσεις, ΜΚΟ, ΜΜΕ και «μεταμοντέρνα πραξικοπήματα»:
http://mavroskrinos.blogspot.com/2008/12/blog-post_9537.html
Φιλελεύθεροι υποστηρίζουν και διαφημίζουν αντισερβική πορεία της Antifa στην Αθήνα:
http://leftliberalsynthesis.blogspot.com/2008/10/antifa-18-1830-srebrenitsa.html
Indymedia εναντίον Τσάβες:
http://mavroskrinos.blogspot.com/2009/12/indymedia.html
O ρόλος των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (ΜΚΟ) στην προώθηση της αμερικανικής εξωτερικής πολιτικής:
http://metopo.gr/article.php?id=2369
Οι θέσεις της Ε.Ο. 17 Νοέμβρη για τα εθνικά μας θέματα:
http://faiokokkinometwpo.blogspot.com/2008/04/quiz.html
Παράδειγμα εκδήλωσης σε «αυτόνομο στέκι» με αντικείμενο την αποδόμηση της Ελληνικής Επανάστασης , με ομιλητές μέλη του ακαδημαϊκού κατεστημένου:
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1145499
Το μέλος της Λέσχης Μπίλντερμπέργκ Άννα Διαμαντοπούλου στο πλευρό της «αντιρατσίστριας» δασκάλας Στέλλας Πρωτονοταρίου:
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=53479
και
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=124115
Κατάλογος συμμετεχόντων στην περσινή σύνοδο της Λέσχης Μπιλντερμπέργκ στην Αθήνα:
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=268290&dt=16/05/20
Η «Λέσχη των ισχυρών» συνεδρίασε. Εκκωφαντική σιωπή από τους «αντιφασίστες»:
http://mavroskrinos.blogspot.com/2009/05/blog-post_20.html
Εσύ με ποιούς τελικά είσαι;
Μην σας πιάνουν κορόιδα.
Η λέξη «πατρίδα» δεν είναι ντροπή. Σημαίνει τον τόπο μας, τη λαϊκή κοινότητα, τη λαϊκή κυριαρχία, την κοινωνική αλληλεγγύη.
Το κεφάλαιο δεν έχει πατρίδα. Ο λαός όμως έχει. Οι λαοί μπορούν να επιτύχουν πολλά μαζί, ενωμένοι.
Η υπομονή του λαού μας έχει πλέον εξαντληθεί. Εσείς διαλέξτε με τίνος την πλευρά θέλετε να είστε.
Με την πατρίδα και το λαό ή με το κεφάλαιο και τον κοσμοπολιτισμό;
Ή ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ Ή ΜΕ ΤΟΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟ!
Διαβάστε επίσης:
Οι σχεδιαστές των «επαναστάσεων»:
http://www1.rizospastis.gr/story.do?id=2926714&publDate=3/7/2005
Επαναστάτες με το αζημίωτο:
http://www.enet.gr/online/online_text/c=111,dt=19.02.2006,id=90466160
Άγγλοι πράκτορες στην Ρωσία και ο ρόλος των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων:
http://www.noitikiantistasis.com/wordpress/?p=73
Σόρος, “χρώμα” και “επανάσταση”:
http://stavrochoros.pblogs.gr/2008/07/tz-soros-hrwma-kai-epanastash-.html
Δήλωση imc argentina για τον Σόρος:
http://thessaloniki.indymedia.org/index.php?page=7
Ποιά είναι τελικά η σχέση της antifa με τον ιμπεριαλισμό;
http://mavroskrinos.blogspot.com/2008/11/antifa.html
Διαδηλώσεις, ΜΚΟ, ΜΜΕ και «μεταμοντέρνα πραξικοπήματα»:
http://mavroskrinos.blogspot.com/2008/12/blog-post_9537.html
Φιλελεύθεροι υποστηρίζουν και διαφημίζουν αντισερβική πορεία της Antifa στην Αθήνα:
http://leftliberalsynthesis.blogspot.com/2008/10/antifa-18-1830-srebrenitsa.html
Indymedia εναντίον Τσάβες:
http://mavroskrinos.blogspot.com/2009/12/indymedia.html
O ρόλος των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (ΜΚΟ) στην προώθηση της αμερικανικής εξωτερικής πολιτικής:
http://metopo.gr/article.php?id=2369
Οι θέσεις της Ε.Ο. 17 Νοέμβρη για τα εθνικά μας θέματα:
http://faiokokkinometwpo.blogspot.com/2008/04/quiz.html
Παράδειγμα εκδήλωσης σε «αυτόνομο στέκι» με αντικείμενο την αποδόμηση της Ελληνικής Επανάστασης , με ομιλητές μέλη του ακαδημαϊκού κατεστημένου:
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1145499
Το μέλος της Λέσχης Μπίλντερμπέργκ Άννα Διαμαντοπούλου στο πλευρό της «αντιρατσίστριας» δασκάλας Στέλλας Πρωτονοταρίου:
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=53479
και
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=124115
Κατάλογος συμμετεχόντων στην περσινή σύνοδο της Λέσχης Μπιλντερμπέργκ στην Αθήνα:
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=268290&dt=16/05/20
Η «Λέσχη των ισχυρών» συνεδρίασε. Εκκωφαντική σιωπή από τους «αντιφασίστες»:
http://mavroskrinos.blogspot.com/2009/05/blog-post_20.html
Εσύ με ποιούς τελικά είσαι;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com
Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.
Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.
Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.
Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.
Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.
Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.
Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.
Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.
Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.
Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.
Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.