του Κωνσταντίνου
Μποβιάτσου
Τον Ιούνιο
του 1970, μόλις πριν από μισό αιώνα, ο Tom Wolfe ένας Αμερικανός συγγραφέας,
κομψός αστός και σύγχρονος δανδής, από την Βιρτζίνια εκ γενετής αλλά
Νεοϋορκέζος μέχρι το κόκκαλο στην νοοτροπία, έγραψε ένα άρθρο στο “New York Magazine”
που άφησε ιστορία. Στο άρθρο αυτό χρησιμοποίησε μια έκφραση που εξαπλώθηκε
αμέσως σε όλο τον κόσμο: radical chic. Δεν ήταν ακόμη διάσημος αυτός ο
σαραντάχρονος δημοσιογράφος που θα έγραφε αργότερα κάποια επιτυχημένα
μυθιστορήματα όπως το “The Bonfire of the Vanities” (1987) και άλλα πολλά. Παρά
τις δεκαετίες ακούραστης δουλειάς, ο λαμπρός συγγραφέας θα μείνει στη μνήμη πάνω απ' όλα για αυτό το
άρθρο και αυτόν τον κεραυνοβόλο ορισμό.
Είχε
παρευρεθεί με κομμένη την ανάσα σε μια δεξίωση της νεοϋορκέζικης κουλτούρας της
υψηλής κοινωνίας, στο πολυτελές διαμέρισμα σε
ένα ρετιρέ στην κεντρική Λεωφόρο Παρκ, του εβραϊκής καταγωγής μαέστρου
Leonard Bernstein. Η σύζυγός του Felicia, πρωταγωνίστρια των σαλονιών της
υψηλής κοινωνίας, σκόπευε να
συγκεντρώσει κεφάλαια για τους “Black Panthers”, ένα επαναστατικό μαρξιστικό
πολιτικό κίνημα που αποτελείται από νεαρούς μαύρους, ή μάλλον Αφροαμερικανούς.
Ήταν η εποχή που το πνεύμα του ‘68 με τους χίππυς, γεννήθηκε στα πανεπιστήμια της αμερικανικής
δυτικής ακτής και διαχύθηκε στην υπόλοιπη Αμερική και την Ευρώπη και έγινε η
κοινή λογική των νέων γενιών και το δηλητήριο που τρέχει ακόμη στις φλέβες.
Οι συμμετέχοντες όλοι πλούσιοι, όλοι ανήκαν στην ανώτερη μεσαία τάξη, ισχυροί άνθρωποι με τραπεζικούς λογαριασμούς εκατομμυρίων, ενθουσιάστηκαν από την παρουσία κάποιων αδιάκριτων και οπλισμένων επαναστατών. Τότε άφησαν τους εαυτούς τους πιο ελεύθερους και πράγματι έδειχναν χαρούμενοι να μοιράζονται το μίσος των Μαύρων Πανθήρων, ενάντια στην ίδια τους την φυλή, την λευκή, που ανήκαν οι περισσότεροι στην εκδήλωση. Τι περίεργα πράγματα...! Αυτό το μίσος ήταν ένα μίσος για τον εαυτό τους, μια προσμονή του καταστροφικού πνεύματος του πολιτισμού μας που ο Roger Scruton, (κοινωνικός φιλόσοφος) στις αρχές του 21ου αιώνα θα αποκαλούσε «οικοφοβία».
Φίλοι του εχθρού τους, περιφρονητές του εαυτού
τους και της τάξης της οποίας τα προνόμια φρόντιζαν να μην εγκαταλείψουν, αυτά
τα μέλη της ανώτερης τάξης είχαν από τότε, έναν αστραφτερό συλλογικό ορισμό: το
radical chic. Ριζοσπάστες ναι, ακόμη και εξτρεμιστές - φυσικά μόνο στα
λόγια - αλλά παρόλα αυτά κομψοί, σνομπ (που σημαίνει εξευγενισμένος, χωρίς
αρχοντιά ...) εκλεπτυσμένοι, διαφορετικοί από τη μάζα, από τον πληθυσμό. Ίσως
όπως θα λέγαμε σήμερα και διαμορφωτές γνώμης των λαών.
Το radical chic δεν ήταν παρά ένα μοδάτο γκρουπ που καμάρωνε τρόπους, γοητείες, γλώσσα της άκρας αριστεράς, αλλά παρέμενε πολύ προσεκτικό για να μπορεί να διατηρήσει τα πλεονεκτήματα της κοινωνικής εμφάνισης και του οικονομικού πλούτου. Ταυτόχρονα καθόλου πρόθυμο να το μοιραστεί με τους αποκληρωμένους, τους καταραμένους της γης και όποιον χρειάζεται βοήθεια. Στο πλευρό του λαού για την επανάσταση, αλλά πάντα σε απόσταση ασφαλείας μακριά από την πραγματική ζωή, ντυμένοι με ακριβή μόδα, να τους υπηρετούν πάντα κάποιοι υπηρέτες, κατά προτίμηση από τον Τρίτο Κόσμο. Πολύχρωμοι, πονηροί απατεώνες, αλλά τελικά νικητές.
Ο Tom Wolfe τους ξεσκέπασε, έδειξε την υποκρισία τους και
με κάποιο τρόπο, υπέδειξε έναν δρόμο επίθεσης στην πολιτική και πολιτιστική
δεξιά που δυστυχώς, παρέμεινε νεκρή στις αντιδράσεις της. Στην Eυρώπη
είχαμε άλματα προς τα αριστερά σε όλα τα
επίπεδα του πνεύματος και κυρίως με υπεύθυνους τους δημοσιογράφους που μέσα από
την μίζερη πραγματικότητα που ζουν, παίζουν τον ποιο βρώμικο ρόλο προωθώντας
την νοοτροπία αυτή. Στην πραγματικότητα εκείνα τα χρόνια είχε δημιουργηθεί μια
δηλητηριώδης συμμαχία σε όλη τη Δύση μεταξύ του κυρίαρχου πολιτιστικού
μαρξισμού (που είχε ήδη εξαγνιστεί σε μεγάλο βαθμό από τον αγώνα ενάντια στη
μεγάλη ιδιωτική ιδιοκτησία, μετά τη μακρά περίοδο που κυριαρχούσε η Σχολή της
Φρανκφούρτης) και των ανώτερων τάξεων, των μεγάλων ιδιοκτήτων καπιταλιστών που
έγιναν «αντιαστοί» για να διατηρήσουν καλύτερα την κυριαρχία τους στην κοινωνία
και να αυξήσουν τον πλούτο και την εξουσία
τους. Είναι ένας ανθρώπινος τύπος ο radical chic, ο υπεύθυνος για τη μετατόπιση της
αριστεράς από την εργατική πλευρά και από την αντικαπιταλιστική πάλη σε αυτή
των δικαιωμάτων κάθε δήθεν προσβεβλημένης μειονότητας, που δηλητηριάζει κάθε
κομμάτι της κοινωνίας.
Το έτος μετά το άρθρο του Tom Wolfe, ο John Lennon θα έγραφε τον «ύμνο» του μεταμοντέρνου πολιτικά ορθού, το “Imagine”, ένα radical chic τραγούδι όπως ο συγγραφέας του, που μετακόμισε στη Νέα Υόρκη από τη γενέτειρα του το Λίβερπουλ, πλούσιος, τοξικομανής, μαριονέτα στα χέρια της δεύτερης συζύγου του, της δήθεν διανοούμενης Yoko Ono. «Φανταστείτε ότι δεν υπάρχει παράδεισος, είναι εύκολο αν προσπαθήσεις. Δεν υπάρχει κόλαση από κάτω μας, μόνο ουρανός από πάνω μας. Φανταστείτε όλους τους ανθρώπους να ζουν για το σήμερα. Φανταστείτε ότι δεν υπάρχουν χώρες. Δεν είναι δύσκολο να κάνεις, τίποτα για να σκοτώσεις ή να πεθάνεις, ούτε θρησκεία».
Το τέλειο radical chic πρόγραμμα ενός ανεύθυνου,
εξαντλημένου, καταστροφικού, παρακμιακού, μηδενιστικού πολιτισμού. Με την
πάροδο του χρόνου ένας ισχυρός πολιτιστικός μηχανισμός ενήργησε υποστηριζόμενος
από κορυφαίες κοινωνικές ομάδες, στραμμένος αποκλειστικά σε περιθωριακές
ταυτότητες. Τις τελευταίες δεκαετίες, αυτές οι ταυτότητες έχουν γίνει ένα
κρίσιμο πεδίο μεταπολιτικής σύγκρουσης. Τα δικαιώματα των γυναικών, των
μεταναστών, της ομοφυλοφιλικής κοινότητας και κάθε άλλης προβληματικής
μειονότητας βρίσκονται στην κορυφή της ατζέντας όλων των κομμάτων που
ισχυρίζονται ότι είναι προς τα αριστερά. Είναι πάντα θέμα δικαιωμάτων -και
ιδιοτροπιών- των πλούσιων, των μετα-αστικών τάξεων: οι radical chic, ας το παραδεχτούμε άφοβα, έχουν
κυριαρχήσει στο γήπεδο. Είναι αυτοί που υπαγορεύουν την πολιτική ατζέντα και
πάνω από όλα αυτή των μοδών. Όλοι όσοι προσπάθησαν να κρούσουν τον κώδωνα του
κινδύνου, πέρασαν στο περιθώριο. Κανείς δεν σηκώθηκε για να αντιμετωπίσει τη
δηλητηριώδη ηγεμονία του «μετααστικού ριζοσπαστισμού».
Η «radical chic»
κοινωνία του Wolfe, είναι οι νικητές του
μισού αιώνα kulturkampf, του πολιτισμικού πολέμου. Η παλιά ιδιοκτησιακή
ανώτερη μεσαία τάξη κατάλαβε εκ των προτέρων ότι η μεταμοντέρνα κοινή γνώμη,
για να κυβερνηθεί και να κρατηθεί κάτω από τα συμφέροντά της, έπρεπε να
παρασυρθεί με νέα συνθήματα και με νέο στόχο. Έτσι είχαμε τη συνεχή αλλαγή, τις
καινοτομίες, τον μύθο της προόδου, την εφήμερη χαρά. Τα υπολείμματα των αρχών του χθες, όπως η
πατρίδα, η οικογένεια, η θρησκεία, η εργασία, τα δικαιώματα και η κοινωνική
δικαιοσύνη, η ηθική και η πραγματική εργατική και αγροτική τάξη, θα αποτελούσαν
πλέον παρελθόν ή το απόλυτο κακό. Έτσι
θα είχε διευκολυνθεί η διαιώνιση της εξουσίας στα συνήθη χέρια.
Το είδαμε
και από τους μεγάλους καπιταλιστές δεξιούς, που αφού κυριολεκτικά διέλυσαν
χιλιάδες αγροτικές οικογένειες στην
Νότια Ιταλία και σε πολλές περιοχές της Γαλλίας, τις συγκέντρωσαν μέσα στις
θλιβερές και ζοφερές μητροπόλεις ως εργατικό δυναμικό για τα μεγάλα εργοστάσια,
δημιουργώντας ψεύτικες ζωές, ψεύτικη ευμάρεια μέσα στο σκοτάδι του
φιλελευθερισμού. Στις πρώτες κρίσεις – με τη «συγκυρία» στα τέλη της δεκαετίας
του 1960 – ήταν πολύ καλοί όλοι αυτοί οι καρχαρίες στη μεταφορά του κόστους
στον δημόσιο προϋπολογισμό, πραγματοποιώντας μια μακρά συμφωνία με την πολιτική
αριστερά, που εγκατέλειπε τον κομμουνιστικό μύθο και με τις διανοητικές τάξεις
μαρξιστικής καταγωγής της και διέλυσε κάθε κοινωνικό ιστό της Παράδοσης.
Τηλεόραση, Ραδιόφωνα, εφημερίδες και ενημέρωση γενικά, ανατέθηκαν στα ματωμένα
χέρια της αριστεράς, με τα καπιταλιστικά κεφάλαια, την δεξιά αδερφούλα τους να
πατρονάρει τον αργό θάνατο μας.
Εκείνη την
εποχή η δεξιά δεν κατανοούσε τη στρατηγική της ιστορικής σημασίας αλλαγών που προωθούσαν οι «radical chic»
ομάδες. Μια αμυντική, νωχελική, φοβισμένη στάση στην οποία η δεξιά πολιτική,
αντίθετη δήθεν προς την αριστερά, δεν παρείχε λύσεις ή σχέδια εναλλακτικών
ενεργειών. Το radical chic θριάμβευσε λόγω της απουσίας του αντίπαλου που
επιδόθηκε σε στρατηγικές υποχωρήσεις, σε μάχες οπισθοφυλακής, σε ψάρεμα
εκλογικών ευκαιριών, όπως στη δεκαετία του '80 με τον φιλελεύθερο ατομικισμό
του Reagan και της Thatcher. Το αποτέλεσμα τελικά είναι δραματικό και συμπυκνώνεται
στον θρίαμβο της πολιτικής ορθότητας, δηλαδή στην απαγόρευση των λέξεων και των
σκέψεων και στο νέο ευαγγέλιο, τον «αντιρατσιστικό ρατσισμό» που βλέπουμε να
εξαπλώνεται τα τελευταία χρόνια όπως με
την περίπτωση του George Floyd στις ΗΠΑ και του νεκρού μετανάστη στην Γαλλία.
Ειδικά για την περίπτωση του Floyd, ο ρατσισμός που αποδίδεται κατ' επέκταση
σε κάθε λευκό άτομο από τον οποίο κάποιος έχει την ηθική υποχρέωση να
εξαγνιστεί γονατίζοντας ντροπιασμένος για κακοποιήσεις που δεν διαπράχθηκαν,
γίνεται χαρακτηριστικό ολόκληρης της κοινωνικής δομής, κάτι που υπερβαίνει την
ικανότητα του καθενός να σκεφτεί.
Ο radical chic κόσμος στην καταστροφική του δράση, έχει καταλάβει ότι ο άνθρωπος είναι ένα συμβολικό ζώο, ένα ον που «ονομάζει τα πράγματα με άλλο όνομα» και ξέρει πώς να συμπυκνώνει τις πιο ιλιγγιώδεις πραγματικότητες σε απλουστευμένα αντικείμενα και όρους. Πριν από πενήντα χρόνια, η πλούσια καπιταλιστική αστική τάξη, στο δρόμο της να γίνει «κάτι», δάμασε την επανάσταση, ή μάλλον έγινε ο επίσημος σπόνσορας της κάθε επανάστασης, από αυτές των φοιτητών, μέχρι αυτές των εργατών. Αυτό συνέβη με την ψευδοεξέγερση του 1968. Απέρριψε την εξουσία, πέταξε τα σύμβολα στη λάσπη, διατήρησε τον μύθο της Προόδου και αντικατέστησε την οικονομική ισότητα - στόχο του παλιού μαρξισμού - με την ισοδυναμία των ιδεών, των φυλών, των πολιτισμών, των φύλων, των πάντων εκτός από το πορτοφόλι. Σε μισό αιώνα, λίγο πάνω από δύο γενιές, μας γονάτισε κυριολεκτικά, πεισμένους να μισούμε αυτό που είμαστε. Εκείνοι, οι radical chic, συνεχίζουν να πίνουν στην υγεία των κορόιδων στις βίλες τους. Έχουν αλλάξει το χρώμα στις μίζερες ζωές των υπηρετών τους, σε χρώματα ουράνιου τόξου, βασιλεύουν σε ένα ανόητο κοπάδι, αλλά έχουν -περισσότερο από πριν- τον κόσμο στα χέρια τους.
Ένα πικρό
χειροκρότημα σε αυτούς, νικητές ενός τελειωμένου πολιτισμού, ανάθεμα σε αυτούς που
δεν σήκωσαν το δάχτυλο για να τους πολεμήσουν. Όπως πάντα, αλίμονο στους
νικημένους, εμάς.
http://redskywarning.blogspot.com/2012/03/white-guilt.html
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://youtu.be/lNb0BQb8RDg
ΔιαγραφήΤο έγραψα σε προηγούμενο σχόλιο και το επαναλαμβάνω. Αν δεν τεθεί θέμα ηγεσίας στο Εθνικό Μέτωπο δεν έχει μέλλον ο εθνικιστικός χώρος. Σκεφτείτε πόσο δυνατότεροι θα ήμασταν με άλλον επικεφαλής στο Μέτωπο και με παιδιά σαν τον Μποβιάτσο οδηγούς στην αυτονομία. Έλεος πια με τους αμετανόητους λάτρεις της καρέκλας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιά καρέκλα ρε φίλε, σιγά μην είναι χρυσός θρόνος! Το θέμα είναι να ανανεωθεί ο χώρος και όχι να τρώμε στη μάπα τους ίδιους παλαιοκομματικούς της χα, που έτρωγαν κι έπιναν από την ελλαδική αλλά και ευρωπαική βουλή.
ΔιαγραφήΚαι τι θα γίνει ρε ψηλέ αν αναλάβει το Εθνικό Μέτωπο ο ΔΖ?Θα αναστηθεί ο χώρος?
ΔιαγραφήΦιλε σοβαρα τα λες αυτά για το μετωπο;;; πηγαινε στον καθρεφτη, κοίτα τον εαυτό σου και αναρωτησου.... Μηπως κατι δεν παει καλα; 2000 ψηφοι με το ζορι... Ημαρτον! Τι φυντανια κυκλοφορουν εδω μεσα;
ΔιαγραφήΝα μην τρώμε στη μάπα τους παλιούς χρυσαυγίτες. Το ίδιο πρέπει να πούμε και για τους παλιούς ακροδεξιούς φίλους του Βορίδη. Η ηγεσία του Ε.Μ. φέρει όλη την ευθύνη για το ντροπιαστικό αποτέλεσμα.
ΔιαγραφήΟ γνωστός σαλτιμπάγκος βρήκε νέο βιολακι με το τρολάρισμα του Εθνικού Μετώπου. Η ΣΟ συνεχίζει να σφυρίζει αμέριμνη
ΔιαγραφήΟ ΔΖ είναι ο μοναδικός που μπορεί να αποτελέσει ιδεολογικό αντίβαρο στον Κασιδιάρη. Αλλαγή ηγεσίας στο ΕΜ ΧΘΕΣ.
Διαγραφή250000 ψηφοι χωρις να ειναι υποψηφιος ο μεν..... 2500 ψηφοι ο αλλος
ΔιαγραφήΠοιο αντιβαρο ρε φίλε; πλακα μας κανεις;
Στο γιατρό γρήγορα...
Ο ΔΖ με τον Ελιγιάχου την ίδια ιδεολογία έχουν.Νεοεθνικιστές είναι.Αντίβαρο μπορεί να αποτελέσει μόνο το αριανικό κοσμοείδωλο του εθνικοσοσιαλισμού.
ΔιαγραφήΗ διαφορά των ψήφων ήρθε γιατί ο Μαροκινός είχε αντίπαλο τον λάθος αρχηγό.
Διαγραφή11.28 μιλαμε πρέπει να κανεις χρηση πολυ σκληρων ουσιων.
Διαγραφή8.12 μιλαμε για κλινικη περίπτωση.
2:26 πμ μιλάμε για πολύ κομματόσκυλο.
ΔιαγραφήΑν τεθεί θέμα ηγεσίας στο Εθνικό Μέτωπο είναι μια καλή ευκαιρία να αναζητήσουν τη βοήθεια του Αθανάσιου Σφήκα. Αποτελεί μια χρυσή εφεδρεία των δυνάμεων της αυτονομίας.
ΔιαγραφήΚαλές οι 'βαρειές' ιδεολογικές συζητήσεις καί αναρτήσεις στο διαδίκτυο, καλό καί το παρελθόν αλλά οί εθνικιστές ((όσο γιά τα άλλα 'βαρειά' χαρτιά τους εθνικοσοσιαλιστές ουδέν σχόλιο μόνο μειδίαμα)) έχουν/έχουμε αποκοπεί από τήν καθημερινότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς έτσι δεν υπάρχει προοπτική καί παραμένουν μικροί κλειστοί πυρήνες χωρίς τίποτε περαιτέρω καί χωρίς καμία προοπτική.
Καθημερινότητα..Εδώ ρε μεγάλε οι αναρχικοί με χρόνια παράδοση στους δρόμους, με δομές, με ποικίλη υποστήριξη κι έχουν χάσει την γη κάτω από τα πόδια τους με αυτά που συμβαίνουν καθημερινά, οι εθνικιστές τι θες να κάνουν; Καλώς ήρθατε στον ψηφιακό κόσμο !
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι "Αναρχικοί" έχουν χάσει το μπούσουλά τους όχι από αυτό που πιστεύεις αλλά από την ενσωμάτωση στο χώρο τους αμιγώς ποινικών στοιχείων χωρίς ιδεολογικό έρεισμα και υπόβαθρο, δυστυχισμένων υπάρξεων με κρίση ταυτότητας και συστηματικών χρηστών ουσιών. Κατ ουσίαν δρέπουν τα σπειρώματα της στάσης τους απ'το 90 και μετά....
ΔιαγραφήΥπάρχουν όμως κι εκει μυαλά καθαρά και ιδεολόγοι...
Η επικείμενη εφαρμογή της λεγομένης "Κάρτας του Οπλίτη" θα πρέπει να κινητοποιήσει όχι μόνο τους Χ.Ο. ανάμεσά μας αλλά και τους πάσης φύσεως φιλελεύθερους από οποιονδήποτε πολιτικό χώρο ή κοσμοθεώρηση κι αν ανήκουν. Επιπλέον κτηνώδεις αντιλήψεις σχετικά με τα εργασιακά δικαιώματα, βλ. σάπιοκοιλιά φίλο Άδωνη, θα πρέπει να απαντώνται όχι μόνο από τους εργολάβους συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ αλλά κι από μας εν είδει Ρουβίκωνα...
Ιδού πεδίο συνεργασίας λαμπρό.
Όλα αυτά είχαν ειπωθεί από τους διανοουμενους του 1900. Σύντομα όσοι διαβάσετε Junger, θα μάθετε πολλά...και μπορούμε να τα συζητήσουμε. Να είστε καλά και καλή δύναμη
ΔιαγραφήΟι πυρήνες μπορεί να συντονιστούν, κάτω από μια συνεννόηση μεταξύ τους. Τουλάχιστον μέσω της τεχνολογίας, μέσω της τεχνικής διευκόλυνσης με το διαδίκτυο, σε πρώτη φάση θα μπορούσε να γίνει έστω μια γνωριμία με σκαιπ η άλλο σύστημα ταυτόχρονης παρουσίας.Επεοτα επιβάλλεται και μια φυσική συνάντηση. Με αυτόν τον τρόπο βάζουμε.κατω ιδέες, σκέψεις, προτάσεις.. δημιουργείται και ένα συντονιστικό σαν φασιστικό τύπου επιτροπή και βλέπουμε. Ούτε αρχηγηλικια, ούτε εκμεταλευση..
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλώνω παρών σε κάθε αγνή κίνηση.
ΔιαγραφήΤο σπαθόσφυρο...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://mavreslegeones.blogspot.com/2023/07/blog-post_12.html
Ωραίο το άρθρο του Μποβιάτσου. Με αφορμή τώρα την εκδήλωση-βόμβα του ΑΡΜΑτος είναι ενδιαφέρον το πώς τα φέρνει η ζωή. Ο εθνικοσοσιαλιστής Knudsen, γιος στρατιώτη στα δανέζικα SS, έχει παντρευτεί Ρωσίδα είναι μέχρι κάποιο βαθμό υπέρ του Πούτιν φωτογραφίζεται με μπλούζα Ζ ακόμα έχει παρακολουθήσει στη Μόσχα την παρέλαση της 9 Μαη. Δεν είναι κουτσομπολίστικο σχόλιο ούτε ως αιχμή ούτε ως έπαινος αλλά μια διαπίστωση και αφορμή για σκέψη. Το ούτε Ουάσιγκτων ούτε Μόσχα είναι εφικτό ή μια παγίδα τελικά; Από την άλλη είναι σωστό εμείς της Ευρώπης να εναποθέσουμε τις ελπίδες μας σε μία ευρασιατική Ρωσία όπως ο παλαίμαχος Δανός; Καλό είναι να υπάρξει μια συζήτηση κάποια στιγμή χωρίς τις φωνασκίες των ρωσοφάγων και των ουκρανοφάγων. Μακάρι να υπήρχε μια ευρω-ρωσική συμμαχία, ούτε δυτικός ευρωατλαντισμός ούτε ρωσοσινικός ευρασιατισμός. Νομίζω όλοι θα συμφωνούσαμε ότι κάτι τέτοιο θα ήταν το πραγματικά σωτήριο για τη λευκή φυλή και τις ιδέες μας αλλά ειναι ουτοπικό προς το παρόν. Τώρα τι κάνουμε λοιπόν;
ΑπάντησηΔιαγραφήείναι απορίας άξιο αν γνωρίζουν οι συναγωνιστές τι πραγματικά εστί Πούτιν και Μόσχα. τα έχει πει και ο Άρης Αρίων χιλιάδες εσ φυλακισμένοι στα κάτεργα ο κοντός υπέρ λοκνταουν εμβολίων ενώ είχε συναντηθεί και με τον σβαμπ. καμία διαφορά με τα δυτικά καθεστώτα. η σύγκρουση είναι ανάμεσα σε δύο καπιταλιστικά καθεστώτα με τους μεν Ουκρανούς να παλεύουν για τα πατρώα εδάφη με εκπαίδευση και όπλα ΝΑΤΟ και από την άλλη Μογγόλοι και Τσετσένοι στο πλευρό της Μόσχας. αν δεν κάνω λάθος ο Γκέκας και το άρμα και παράλληλα το ιστολόγιο ιστός έχουν πάρει πλέον προς έκπληξη πολλών την φιλορωσική πλευρά. ενδιαφέρουσα όμως αν μη τι άλλο η ομιλία του παλαίμαχου Δανού ελπίζουμε και σε δημοσίευση της ομιλίας
ΔιαγραφήΟύτε Ουάσιγκτον ούτε Μόσχα. Είμαστε με τον άνθρωπο 🤡
ΔιαγραφήΤύπε είσαι υπέρ της γεωπολιτικής ενδυνάμωσης των ΗΠΑ; Στηρίζεις Ουκρανία. Είσαι υπέρ την γεωπολιτικής αποδυνάμωσης των ΗΠΑ; Στηρίζεις Ρωσία. Τέλος.
Διαγραφήποια ήταν η στάση της Ρωσίας στο πόλεμο του Μπους; πλήρη στήριξη στον αμερικανικό παράγοντα. τι έκανε για τον πόλεμο σε Σερβία Λιβύη και Παλαιστίνη. απολύτως τίποτα φιλαράκια με το Ισραήλ. έχει την βάση στην λαττάκεια αλλιώς θα είχε πουλήσει και τον Άσαντ. πάντως οι εσ του βορρά υπέρ Ρωσίας και μητρική ομάδα και η διάσπαση της
ΔιαγραφήΣιγά που ήταν υπέρ του Μπους ρε στραβάδι. Ήταν υπέρ του Μπους όταν είχε τον αχυρανθρώπο των ΗΠΑ Γέλτσιν στην προεδρία. Τον Μητσοτάκη της Ρωσίας.
Διαγραφήρε ζαγάρι όταν λέει ο άλλος πόλεμο του Μπους εννοεί τις επιθέσεις σε Ιράκ και Αφγανιστάν. είναι γνωστό ότι οι Ρώσοι πήραν το μέρος της συμμαχίας και δεν εναντιώθηκε ο Πούτιν στους σχεδιασμούς των ΗΠΑ
ΔιαγραφήΕσένα σε ενοχλεί περισσότερο αυτός που δεν εναντιώθηκε από αυτόν που έκανε τις επιθέσεις αμερικανοτσολιά;
Διαγραφή4:43 στον πόλεμο του Αφγανιστάν στήριξαν τις ΗΠΑ. Και πως θα έκαναν αλλιώς όταν ο Μπιν Λάντεν ήταν εχθρός τους και στήριζε τους Τσετσένους; Στον πόλεμο του Ιράκ είχαν αντιταχθεί στις ΗΠΑ. Χρόνια αργότερα πάντως, οι Ρώσοι προσπάθησαν να προσεγγίσουν τους Ταλιμπάν.
ΔιαγραφήΚαταπληκτικό άρθρο. Τα ρεφορμιστικά, νεοαριστερά ρεύματα δεν απειλούν τις τσέπες των μεγαλοαστών. Το ίδιο συμβαίνει και με τα ακροδεξιά κόμματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρατηρώ την εμμονη με τη Ρωσια σε πολλούς. Ονειροπόλοι που νομιζουν οτι αν αλλαξει η Ελλαδα στρατόπεδο θα ερθει καποιος παραδεισος. Λοιπον παψτε να ειστε τετοιοι... Παψτε τις μεσσιανικες προσεγγίσεις... Η Ελλας ειναι εκει που πρέπει να είναι. Αυτο δεν της απαγορευει να ασκησει την πολιτικη που εμεις οι εθνικιστες θελουμε. Οπως την θελουμε. Οταν φυσικά ερθει η εξουσια στα χερια μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαφως ειμαι και εγω θαυμαστης του πολιτικου ανδρος Πουτιν. Σαφως και δεν τον βλεπω σαν εχθρο οπως οι δυτικοι ηγετες του παροντος.... Ομως δεν θα καψω τη χώρα μου για να μπω στο δικο του μπλοκ. Στην τελικη μονο πετρελαιο μπορει να μας παρεχει φθηνα. Τιποτε μα τιποτε αλλο. Ουτε στρατιωτικα ουτε τίποτα. Μη συγκρινουμε ΝΑΤΟ με Ρωσια. Την που με την βούρτσα. .
Μην παραμυθιαζεστε λοιπον. Γιατι μια πραγματικα εθνικη κυβέρνηση θα εξορυξει το δικο μας πετρελαιο. Θα ασκησει εθνικη και κοινωνικη πολιτικη χωρις να χρειαστεί να αλλαξουμε συμμαχιες καιι αλλες τετοιες κουτες και επικινδυνες προσεγγισεις
Είσαι εθνικιστής εσύ τώρα και θες να μείνουμε στη συμμαχία των Εβραίων; Θεέ LGBT, θες Μαρινάκηδες και Βαρδινογιάννηδες, θες πρωινάδικα στην τηλεόραση, θες το Δημητριάδη να παρακολουθεί μέχρι και τον τελευταίο θυρωρό με κοριούς, θες ναρκωτικά μέχρι και στο δημοτικό; Αυτό είναι το πακέτο που παρέχει η συμμαχία της κοινωνίας των των δυτικών. Πήγαινε το απεριτίφ στον Τσούνη και τα λέμε αύριο πάλι.
ΔιαγραφήΣτη Ρωσια δηλαδη δεν εχει αυτά που περιγραφεις, ουτε αδερφες, ουτε ναρκομανεις, αλκολικους, ουτε μαρινακηδες, ουτε βαρδινογιαννηδες, ουτε εβραιους. Ρε τι φυντανι εισαι εσυ;
ΔιαγραφήΔεν είναι αγγελικά πλασμένη η Ρωσία. Έχει όλα τα εγκλήματα όπως κάθε άλλη χώρα. Όμως η επίσημη ιδεολογία του κράτους της θεωρεί την ομοφυλοφιλία ψυχική νόσο, οι Ρώσοι Βαρδινογιάννηδες και Μαρινάκηδες βαράνε προσοχή στο στρατό και το κράτος, οι Εβραίοι της δεν προτείνουν την μοιρασιά του Αιγαίου όπως οι δικοί μας. Με οποιοδήποτε τρόπο και αν το δεις δεν έχει την αντεθνική υπόσταση των δυτικών δημοκρατιών η Ρωσία. Κατάλαβες σερβιτόρε?
ΔιαγραφήΟ φωτογράφος, σε μια έξαρση μίσους και σκατοψυχιάς, συνεχίζει να καρφώνει τους εθνικιστές. Κάνει μπαμ πως δεν πρόκειται για κείμενο αναρχικού. Συχνά πυκνά δίνει υλικό στο indymedia, από εκδηλώσεις και στοιχεία αυτόνομων ομάδων.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://athens.indymedia.org/post/1607983/?page=3
Όλοι να υποστηρίξουμε την εκδήλωση της Παρασκευής !
καλή επιτυχία στην εκδήλωση του άρματος ας μην ξεχνάμε ότι ο Δανός είχε γράψει το "εθνικοσοσιαλισμός ένα κίνημα της αριστεράς"
ΔιαγραφήΤο έγραψε πριν 40 χρόνια συναγωνιστή. Από τότε άλλαξαν πολλά.
ΔιαγραφήΕίναι ευπρόσδεκτοι και φυσικά θα τους αναμένει με μεγάλη αγωνία σύμπασα η επιτροπή επί της υποδοχής... αρκεί αυτή τη φορά μπροστινούς μην βάλουν τίποτα τελειωμένες ταττουλεσβίες με μωβ τσουλούφια, καμμένους φούστηδες και ξοπισω τους μαστουρωμενους κωλομπαραδες να φωνάζουν πάλι αφήστε τα κορίτσια...
ΔιαγραφήΟι παραμένοντες οικειοθελώς, μετά το περγαμόντο θα χουν ξύρισμα και λούσιμο! Ελάτε...
Ο 4:21, είναι ο τυπικός νεοέλληνας, που εύχεται να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα του. Αυτός μπορεί να επικαλείται και τον χιτλερισμό ακόμα για να κρύψει την ψυχική του ασθένεια.
ΔιαγραφήΑυτά τα ημικαλιαρντά σου τέλη μου..
ΔιαγραφήΡε Αριστοτέλη (Των Αιγών) όλα τα έχεις κάνει. Να κάνεις και το θαυμαστή του Γκέκα δεν το περίμενα. Πόσες άλλες διαολιές θα βάλει το μυαλό σου ήθελα να ξερα.
ΔιαγραφήΤο ενδιαφέρον είναι ότι ο ρουφιάνος υπογράφει ως Μπαντέρα σαν να έχει πρώτα διαβάσει εδώ την κουβέντα για την ρωσοφιλία ή όχι του Κνουντσεν και του Γκέκα. Ή αναρχικός είναι που μας τρολάρει κιόλας ή δικός μας που ρουφιανεύει λόγω ουκρανοφιλίας. Είτε πιθανόν κάποιος που χέστηκε για τη ρωσία και την ουκρανία αλλά βάζει υπογραφή μπαντέρα ακριβώς λόγω της συζήτησης εδώ για να ρίξει λάδι στη φωτιά σαν καλός προβοκάτωρ που είναι. Από αυτά ζει.
Διαγραφή4:07, τελικά ξύρισμα, λούσιμο κι ελάτε αν τολμάτε ή τρολ που από αυτά ζει;
ΔιαγραφήΕπίσης ο Μπαντέρα γράφει για ''εμπαιγμό του κράτους προς το αναρχικό κίνημα και για ηθική εξόντωση'' λες και οι αναρχικοί είναι τίποτα χριστιανοί μάρτυρες. Άσε τέλη δεν το έχεις ως αναρχικός, φόρα άλλη μουτσούνα.
ΔιαγραφήΠίσω ρουφιάνε, εμπρός συναγωνιστές !
Φίλτατε τέτοιες υπηρεσίες στους εχθρούς του χώρου δεν έχει προσφέρει ούτε η ΕΥΠ
ΔιαγραφήΟ κύριος ΑΗΚ είναι εκλεκτικός. Ουδέποτε θα προσέφερε καρπούς της πνευματικότητος και ακριβείς πληροφορίες του σε διαδικτυακά χαμαιτυπεία υπανθρώπων της δημοκρατίας.
ΔιαγραφήΓιατί αρνείστε να δεχτείτε ότι ο...έχει μετατρέψει τον παρόντα ιστότοπο σε ρόμπα ακομβίωτη?
ΔιαγραφήΕίναι εκλεκτικός ρουφιάνος !
ΔιαγραφήΡουφιάνος δεν ξέρω αν είναι. Νάρκισσος είναι σίγουρα.
ΔιαγραφήΡε Τέλη, αφού εσύ "ξε-κομβίωσες" αυτό το ιστολόγιο. Γιατί το προμοτάρεις μέσα από ανώνυμο σχόλιο σαν να είναι κάποιο κατόρθωμα? Σου αρέσει ρε man να σε βλέπουν σαν πρωτοπόρο ακόμα και αν πρόκειται να αναφερθούν στις διαολιές σου. Δεν αντέχεις την αφάνεια. Θες ντε και καλά να ασχολούνται όλοι μαζί σου έστω και αν είναι να σε αναγνωρίσουν σαν αρχιδιαπλεκόμενο. Παθολογικό βεντετιλίκι είναι αυτό. Να το ξέρεις.
Είναι ρουφιάνος, εξακριβωμένα συναγωνιστή.
ΔιαγραφήΜπορεί να είναι εκλεκτικός, νάρκισσος κι ένα σωρό άλλα προσωπικά του χαρακτηριστικά και θέματα. Αυτό που πρέπει να μας ενδιαφέρει και προβληματίζει ως εθνικιστές, είναι ότι είναι ρουφιάνος στο indymedia και δεν ξέρω και πού αλλού.
ΔιαγραφήΆρχισε πάλι το σπαμάρισμα με το Σφήκα στο πιο πάνω νήμα.
ΔιαγραφήΡε σεις μην το περνάτε έτσι αψήφιστα. Ο συγκεκριμένος τύπος έχει κάνει πολλά σε αυτόνομες ομάδες, και δίνει συνεχώς στοιχεία στο indymedia σχετικά με τα ''νέα'' του χώρου. Μακριά από τον συγκεκριμένο, συναγωνιστές.
ΔιαγραφήΤον έχει ερωτευτεί δεν εξηγείτε αλλιώς
ΔιαγραφήΔεν είναι αφελής να ποντάρει σε κουτσό άλογο. Μας τελείωσε ο Σφήκας από υποψήφιος ηγέτης. Δεν τον θυμάται κανένας πια. Το άστρο του έσβησε γρήγορα.
ΔιαγραφήΧωρίς καμιά αιδώ, ο τρολοτέλης το τερματίζει στο indymedia, γράφοντας σενάρια επιστημονικής φαντασίας περί ακύρωσης της εκδήλωσης του ΑΡΜΑτος. Λοιπόν, η εκδήλωση έγινε κανονικά, εκεί που είχε ορισθεί και καλή χώνεψη σε όσους δεν το αντέχουν. Δύο εκδηλώσεις με ξένους καλεσμένους σε διάστημα 3 μηνών, καθόλου άσχημα δεν είναι.
ΔιαγραφήΜια φορά κι έναν καιρό, ήταν ένα αντιφασιστικό τσουνάμι στην Θεσσαλονίκη. Μια μέρα διέλυσε την ομιλία του Γκέκα, και ζήσαν αυτoί καλά κι ένιωσε ο τέλης καλύτερα. Ρε γεροφωτογράφε τι πίνεις;
ΔιαγραφήΚαλές οι κατηγορίες εναντίον του Γάτου αλλά πρέπει να μιλήσουμε κάποια στιγμή για την εχεμύθεια στον χώρο και για το πώς επιτρέπουμε να διαρρέουν εμπιστευτικές πληροφορίες διευθύνσεις κλπ
ΔιαγραφήΤον βαράει μεγάλη ανωμαλία. Βρίσκεται για εκπαιδευτικό ταξίδι στο εξωτερικό, κι αυτός ρουφιανεύει στο indy.
ΔιαγραφήΡε 11:54 τώρα κατάλαβες ότι ο άνθρωπος τη βρίσκει με τέτοιες φάσεις? Με τέτοια φτιάχνεται αυτός.
ΔιαγραφήΠρόκειται για προβοκάτσια, ο συγκεκριμένος μπορεί να τρολάρει, να γράφει με ψευδώνυμα, να ξεφτιλίζει άτομα του χώρου, να βωμολοχεί αλλά δεν ρουφιανεύει.
ΔιαγραφήΝαι μωρέ, είναι παρεξηγημένη περσόνα ο νεαρός.
ΔιαγραφήΟ τέλης πρέπει να καταλάβει πως τα χρόνια που δεν τον υποπτεύονταν κανείς, έχουν περάσει. Τα νήματα ''Μιχαλολιάκος + ΚΥΠ'' κτλ., όπου ξεσάλωνε, τελείωσαν. Όλοι τώρα πια γνωρίζουν. Οι δε διαδικτυακές του ρουφιανιές, είναι ατελείωτες.
ΔιαγραφήO νεαρός ξέρει πόσο ρουφιάνος είσαι και μη προσπαθείς να τον μπλέξεις στα ρουφιανιλίκια σου
ΔιαγραφήΡόμπες, ανακλιντρα και εσωτερική γυναίκα ο γάτος
ΔιαγραφήΜιλάμε για έναν τύπο ο οποίος δεν δίστασε να βγει σε εκπομπή του Βαξεβάνη, μαζί με τον Άδωνι Γεωργιάδη, τον Τατσόπουλο κι έναν αντιφασίστα δημοσιογράφο της Ελευθεροτυπίας, που δεν θυμάμαι τώρα το όνομα του, για να μιλήσουν κατά της χα ! Εντάξει, όλοι την βρίζουμε και όλοι ξέρουμε πόσο κακό έκανε στον εθνικισμό, αλλά δεν θα βγούμε ποτέ μαζί με αστούς φιλελέδες και αριστερούς παπατζήδες να μιλήσουμε για τα εσωτερικά μας θέματα.
ΔιαγραφήΠαλιά και ύποπτη η σχέση του συγκεκριμένου με τον Κώστα Βαξεβανη. Έπινε μαζί του καφέ, όπως και με τον Αχιλλέα Πεκλάρη, για τον οποίον όταν τα χάλασαν έκανε ειδική ανάρτηση - πορτραίτο στο Καθίδρυμα και έγραψε καμία πενηνταριά σχόλια από κάτω.
ΔιαγραφήΕσύ που γράφεις όλα τα σχόλια και στήνεις διαλόγους με τον εαυτό σου μη ξεχνάς ποτέ από πού έμαθες αυτά τα κόλπα. Κάποια στιγμή θα σε βρω, θα σε ξεσκεπάσω και θα σε ξεφτιλίσω σε τέτοιο βαθμό που θα ντρέπεσαι να κοιτάξεις τον εαυτό σου στον καθρέφτη. Αργώ αλλά δεν ξεχνώ.
ΔιαγραφήO ιππέας διεκδικεί τα σκήπτρα από το alter ego του στο 11:33 π.μ.
ΔιαγραφήΑς μιλήσουμε επιτέλους ξεκάθαρα. Ναι, ο ιππέας μπορεί να έκανε πλάκα στο μιχαλολίακος και κυπ και μετά να αποδόμησε όλα τα πρόσωπα του χώρου στην σελίδα του μέσω ακραίων σχολίων που ίσως έγραφε ο ίδιος για καθαρά αισθητικούς λόγους. Για τις πράξεις του αυτές έχει αναθεωρήσει, είπε τα καλύτερα λόγια για τις παραπονούμενες προσωπικότητες σε συγκεκριμένη δημοφιλή συνέντευξη που υπάρχει ακόμη, και έχει αποσυρθεί από το καθίδρυμα εδώ και χρόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως αυτό στο οποίο γινόμαστε μάρτυρες από τότε που έκλεισε το ΕΕΚΚ είναι μια δολοφονία χαρακτήρος, με συνεχείς προβοκάτσιες, ψεύτικα σχόλια, ρουφιανιές με σκοπό την στοχοποίηση του ιππέα ως υπευθύνου και εν τέλει μια αποκαθήλωση κάποιου που καλώς ή κακώς υπήρξε είδωλο των Ελλήνων εθνοκοινωνιστών.
Ο ίδιος με την στάση του έδειξε πως βάζει στην άκρη τις παρεξηγήσεις και τις πλάκες του παρελθόντος. Γιατί συνεχίζεται το σφυροκόπημα;
Θα σου απαντήσω Αριστοτέλη 7:58. Από αυτά που καταλαβαίνω διαβάζοντας τα νήματα είναι ότι ορισμένοι γράφουν σχόλια μόνο για λόγους χαβαλέ. Δεν έχουν τίποτα εναντίον σου. Απαντούν στα δικά σου "κεντήματα" για να περνά η ώρα ευχάριστα σε ένα διαλυμένο κίνημα. Άλλοι νομίζουν ότι εσύ εξακολουθείς να διαχειρίζεσαι στα κρυφά το ιστολόγιο του Μαύρου Κρίνου και σου την πέφτουν γιατί τους τη σπάει η νοοτροπία της κουκούλας πίσω από την ανωνυμία. Κάποιοι σε σφυροκοπούν γιατί σε κατηγορούν ευθέως ότι έβγαλες τις φωτογραφίες τους στο indy και κατέγραψες στον ίδιο βόθρο όσα σου εκμυστηρεύτηκαν. Υπάρχουν και άλλοι που θεωρούν ότι εσύ είσαι ένας από αυτούς που δίνει κάθε πληροφορία του εθνικιστικού χώρου στους antifa και τους μπάτσους. Όλοι αυτοί στο κομμάτι της αυτονομίας. Υπάρχουν και άλλοι με τους οποίους έχεις προηγούμενα από δοσίματα που τους έκανες σε παλιότερες ή πρόσφατες εποχές. Χρυσή Αυγή, ΑΡΜΑ και ο κατάλογος είναι μακρύς. Είναι και η παρέα των ακροδεξιών του Θόδωρα Χ. στα άτομα που τραβάνε ζόρια μαζί σου γιατί τους έχεις ξεφτιλίσει στο παρελθόν.
ΔιαγραφήΚάπως έτσι εμφανίζονται οι απαντήσεις στα σχόλια. Αν τα προσθέσεις όλα αυτά βγάζουν τη σούμα που βλέπουμε.
Μπορείς λίγο να εξηγήσεις τον στοχασμό σου, έχει πολι ενδιαφέρον
ΔιαγραφήΣτον εξήγησα ρε Τέλη. Πόσο παραπάνω; Το πολύ να προσθέσω ότι υπάρχουν και κάποιοι που δεν γουστάρουν την "αδερφίστικη" νοοτροπία. Να λες άλλα και να εννοείς διαφορετικά. Να μην ανοίγεις ποτέ συζήτηση για καλό παρά μόνο σχεδιάζοντας τι μπαγαποντιά θα μεταχειριστείς. Αν στο παρελθόν υπήρχαν εθνικοσοσιαλιστές που αποδέχονταν τέτοια άτομα σαν πρότυπα τώρα οι εποχές άλλαξαν. Βάλε στη σούμα και τους αντιφασίστες που κάνουν εισοδισμό στα blogs του χώρου και προκαλούν μπάχαλα στα σχόλια, βάλε και αυτά που σου έγραψα στην πρώτη απάντηση και το έχεις το συμπέρασμα που ψάχνεις.
ΔιαγραφήΓια τους κλασσικιστές, σας ενημερώνω ότι παρακολουθείτε τον μονόλογο από το αθάνατο έργο ''Το ημερολόγιο ενός τρελού''.
Διαγραφή11:20 σε ζηλεύουν γιαφτο στα κάνουν. Εσύ να είσαι υπεράνω όπως πάντα
ΔιαγραφήΠέσε μας και μας ποιος είναι ο τρελός αριστο, ξεσκέπασε τον λίγο γιατί τοχει παρακάνει
ΔιαγραφήΈνας παρανοϊκός ιπποκόμος, άεργος μια ζωή εάν εξαιρέσεις τις ολονυχτιες υπηρεσίες του στα ίντερνετς, στήνει κόντρες μεταξύ 16χρινων και απειλεί τον εαυτό του για να το παίξει θύμα.
ΔιαγραφήΑυτή η δίποδη μύξα παριστάνει τον αγωνιστή εναντίον της δημοκρατίας και τον εστέτ ιδεολόγο.
Όσοι σε καλέσαμε σε εκπομπές καταλάβαμε σύντομα τι κουμασι είσαι αν και πρόλαβες να 0εριγελασεις να ρουφιανεψεθις ακόμη και διευθύνσεις γονέων. Δεν πειράζει ζουζούνι μου, βαθιά βροντή κοντή... βροχή...
Όλοι μαζί κινούμε συρφετός γυρεύοντας ομοιοκαταληξία...
ΔιαγραφήΔίποδη μύξα ! Γειά σου Χάρη με τα πετυχημένα σου !
ΔιαγραφήΝατος κι ο καβαφις, μια αναφορά στον Μάνο λείπει
ΔιαγραφήΜήπως 7:58, γιατί εξασκεί το αγαπημένο του σπορ, 24/7;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντα ρουφιάνος και κακόψυχος !
Μα και αυτό που γράφετε είναι προβληματικό κύριε Καλέντζη. Επωνύμως τους λέτε αξιόλογους και ανωνύμως στα σχόλια ξερνάτε χολή εναντίον τους. Είμαι 26 ετών κι εσείς είστε άνω των 70. Μπορείτε να συμβαδίσετε λίγο με την ηλικία σας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ένας νεανίας παππούς, ένα τρελόπαιδο με χωρίστρα
Διαγραφή