«Στη συνέχεια, πρέπει να δείξουμε τις πραγματικές συνέπειες, πάνω στη συγκυρία του εθνικού ζητήματος της θέσης της Γερμανίας και της Ιταλίας στην ιμπεριαλιστική αλυσίδα μετά τον Πρώτο παγκόσμιο πόλεμο. Στην περίπτωση της Γερμανίας το γεγονός, με ανυπολόγιστες συνέπειες, της συνθήκης των Βερσαλλιών, που χαρακτηρίζεται από τον Λένιν σαν η πιο μεγάλη πράξη ληστείας στην ιστορία.
Στην περίπτωση της Ιταλίας, που μπήκε με καθυστέρηση στην εξελικτική διαδικασία εγκατάστασης και αναπαραγωγής του καπιταλισμού, το γεγονός ότι υφίστατο τις πραγματικές συνέπειες μιας εκμετάλλευσης των λαϊκών της μαζών από τη μεριά του ιμπεριαλιστικού κεφαλαίου, που εγκαταστάθηκε μαζικά στην Ιταλία πολύ πριν από την άνοδο του φασισμού στην εξουσία πράγμα που, εξάλλου, στοίχισε στην Ιταλία να την μεταχειριστούν σα φτωχό συγγενή τη στιγμή του συμποσίου των νικητών του πολέμου 1914-1918 (ο «σοσιαλιστής» Μουσολίνι ήταν, στη διάρκεια του πολέμου, ο αντιπρόσωπος της τάσης «αριστερός επεμβατισμός», που υποστήριζε τη συμμετοχή της Ιταλίας στον πόλεμο).
Στηριγμένοι πάνω σ’ αυτά τα πραγματικά γεγονότα, οι φασισμοί μπόρεσαν να εκμεταλλευτούν σε βάθος το ιδεολογικό θέμα των «προλεταριακών εθνών», θέμα που, στη Γερμανία, πήρε, σε ορισμένους κύκλους της λεγόμενης «εθνικοσοσιαλιστικής αριστεράς», σημασία καθαρά αντιιμπεριαλιστική. O Gregor Strasser, που εκτελέστηκε εξάλλου, και όχι τυχαία, έγραφε τη νύκτα των μακριών μαχαιριών: «Η γερμανική βιομηχανία, η γερμανική οικονομία στα χέρια του διεθνούς χρηματιστικού κεφαλαίου, αυτό είναι το τέλος κάθε δυνατότητας κοινωνικής απελευθέρωσης, αυτό είναι το τέλος όλων των ονείρων για μια σοσιαλιστική Γερμανία... Εμείς, οι εθνικοσοσιαλιστές επαναστάτες, αρχίζουμε την πάλη ενάντια στον καπιταλισμό και τον ιμπεριαλισμό, του οποίου η ενσάρκωση είναι η συνθήκη των Βερσαλλιών... Εμείς, οι εθνικοσοσιαλιστές, αναγνωρίσαμε πως υπάρχει μια σχέση ανάμεσα στην εθνική ελευθερία του λαού μας και την οικονομική ελευθερία της γερμανικής εργατικής τάξης. Ο γερμανικός σοσιαλισμός δε θα είναι δυνατός και διαρκής παρά όταν θα είναι ελεύθερη η Γερμανία».
Εν ολίγοις, επίσης εδώ πρόκειται πολύ περισσότερο για μια κατά παρέκκλιση αποδοχή, στηριγμένη όμως σε πραγματικά γεγονότα, από τους φασισμούς ενός «αντιιμπεριαλιστικού» εθνικισμού, βαθιά ριζωμένου στις μάζες, ο όποιος εξηγεί, κατά ένα μέρος, τη λαϊκή απήχηση τους, παρά ο επίσημος εθνικισμός τους ανοικτά ιμπεριαλιστικός, επιθετικός και επεκτατικός»
Ο Γκράμσι μιλάει για την "βαθιά λαϊκή πεποίθηση" η οποία εν είδει "ιζήματος" στην ανθρώπινη συνείδηση περνάει από γενιά σε γενιά και δεν επηρεάζεται από τις αντικειμενικές συνθήκες. Σαν μυστικό ποτάμι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦοβερό κείμενο ΜΚ! Έχεις ταράξει την ακροδεξιά στην σφαλιάρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟτι να ναι... Εθνικοσοσιαλισμος= ακροδεξιά.... Ξυπνα!
ΔιαγραφήΜέχρι κι ο Πουλαντζάς σε διαψεύδει. Ο εθνικοσοσιαλισμός είναι επανάσταση.... ξύπνα!
ΔιαγραφήΝαι φυσικά ειναι επανασταση! Ακροδεξια... Ξυπνα
ΔιαγραφήΓια αυτό ενώθηκαν δεξιοί, ακροδεξιοί και αριστεροί ενάντια στον φασισμό από το 1930 μέχρι σήμερα. Επειδή είναι επανάσταση.
ΔιαγραφήTo Μανιφέστο για την Κατάργηση της Δουλείας του Τόκου (Μέρος Β)
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://mavreslegeones.blogspot.com/2023/09/to.html
Απορίας άξιο γιατί οι Μαύρες Λεγεώνες δεν δημοσιεύουν σχόλια...
ΔιαγραφήΑπορίας άξιο γιατί οι Μαύρες Λεγεώνες δεν δημοσιεύουν σχόλια...διερωτάται ο ιππέας φωτογράφος.
ΔιαγραφήΔημοσιεύουν, τρολιες δεν δημοσιεύουν
ΔιαγραφήΟ φωτογράφος θέλει να γεμίσει με σχόλια την ανόητη ζωή του
ΔιαγραφήΔεν είναι φωτογράφος, είναι ιδρυτής. Και δεν είναι ανόητη, είναι γεμάτη εμπειρίες.
Διαγραφήγιατί αρνείστε να παραδεχτείτε ότι σας παίζει στα δάχτυλα σαν τα κέρματα του στριφτού;
ΔιαγραφήΠάμε καλά στο πνεύμα. Επιτέλους στο φως κείμενα θησαυροί. Έτσι μπορεί ο καθένας να μελετήσει, να κρίνει και μετά να μπορεί να έχει κάποια γνώση για κουβέντα. Φυσικά και η ηλικία, οι εμπειρίες έχουν σχέση. Υπομονή τουλάχιστον σε αυτό το κομμάτι ξαναλέω, πάμε καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλπίζω μέσα στην απαισιοδοξια μου, ότι και τα τωρινά νεαρα θύματα των κομμάτων, θα ξεκαβλ...και θα αρχίσουν να μελετούν πέρα από ψήφους κι ασκοπες τέτοιες ενεργειες.
Όλοι λίγο πολύ το περάσαμε, μάθαμε και πάμε μπροστά. Σε ερώτηση αν ο Junger θέλει να κατέβει σε εκλογές, με σίγουρη εκλογή καρέκλας, κάπου εκεί στον μεσοπολέμου απαντα: "Καλύτερα να γράψω έναν στίχο, παρά να εκπροσωπησω 60000 ηλιθιους(τόσοι ψήφοι μάλλον χρειαζόταν να βγει καποιος)"
Θάτανε κρίμα νά έπεκταθώ σ' έπεξηγήσεις στείρες καί διαβρωτικές
ΑπάντησηΔιαγραφήκαί ν' άλλοιώσω τό θαυμάσιο νόημα πού έλεύθερα
ο καθένας δύναται νά συνθέση άκούγοντας τ' όνομα
τής Παρθένου, πλάι σ' αύτό τού Εζρα Πάουντ, τού μοναδικού.
Ποιός εlν' αυτός; Μπορεί πολλοί νά μέ ρωτήσουν.
Κι όμως όφείλατε νά τόν γνωρίζατε, οπως τόν γνώριζεν ο
νεαρός πού οταν δικάζονταν, έπικαλέσθη τ' όνομά του, μέ τήν ίδια άφέλεια
πού μιά γριούλα προσευχόμενη, έπικαλείται τό Χριστό
και τούς 'Αγίους, νά συμπαρασταθοϋνε γιά να μπει στόν
Παράδεισο . Καί Παράδεισος σημαίνει: Ένα διαρκές ξενοδοχείο
πολυτελείας γιά τούς φτωχούς, ενα δοχείο
πνεύματος γιά τόν νεαρο κι ενα κολχόζ, γιά τούς
κομμουνιστές, τούς ταλαιπωρημένους άπ' τήν παράταξή
τους.
Απολαμβάνω την αίσθηση ότι οι δυσφορικοί της αληθείας θα ενοχληθούν σε πολλά σημεία αυτού του κειμένου, αλλά δεν θα κρύψω την χαρά μου από την διασκέδαση που αυτή η ενόχλησή τους προσφέρει σε έναν δυσφορικότατο του ψεύδους, όπως ο γράφων!
ΔιαγραφήΌχι διασκέδαση, ηδονή κατόπιν νοητικής άσκησης
ΔιαγραφήΈχεις τρίσβαθα μάτια και πεταρίζει η νύχτα εκεί.
ΔιαγραφήΟλόδροσα έχεις άνθινα χέρια και αγκαλιά από τριαντάφυλλα.
Τα στήθη σου μοιάζουν με κατάλευκα όστρακα.
Ήρθε στην κοιλιά σου κι αποκοιμήθηκε ο ήσκιος μιας πεταλούδας.
Αχ, σιγαλινή μου εσύ!
Και να η μοναξιά εδώ, που λείπεις εσύ. Βρέχει.
Και ο μπάτης έχει στρώσει στο κυνήγι τους αδέσποτους γλάρους.
Πάμπλο Νερούδα
Παραλήρημα ιππέα στα σχόλια. Μαύρε Κρίνε κάπου έλεος
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί θες να μας στερήσεις την εκλεπτυσμένη αυτήν ψυχαγωγία; Είναι σαν ένα κονσέρτο με τον καλύτερο σολίστ βιολιού να ερωτοτροπεί δακτυλικά στις χορδές του οργάνου εμπρός στο κατάπληκτο κοινό, προερχόμενος από ελαφρά οινοποσία.
ΔιαγραφήΑχ αυτό το λεξιλόγιο σου ιδρυτή...
Διαγραφή3:55 τις δακτυλικές ερωτοτροπίες τις διδάχτηκες στα καραμανλικά κάτεργα μεταξύ τένις και τυρόπιτας?
ΔιαγραφήO άνθρωπος είναι ακομπλεξάριστος, ένας σύγχρονος φιλόσοφος, ένα αρχοντόπουλο
ΔιαγραφήΟι φίλοι της σοφίας τολμούν να βάζουν τον δάκτυλον εις τον τύπον των ήλων. Καινοτομούν και παραμένουν αληθώς ελεύθεροι έστω και φρουρούμενοι σε απάνθρωπα κελιά. Εν αντιθέσει με εξαπτέρυγα "πατριαρχών" και κλεπταποδόχους μαρκιζών εστιατορίων των οποίων τα δακτυλικά αποτυπώματα παραμένουν εμφανή σε σημαδεμένα χαρτονομίσματα αστυνομικών και ασφαλίτικων ταμείων.
ΔιαγραφήΚαλό το φληναφολογοτέχνημα κι ο νόστος αλλά μισό λεφτό καλέ πρόεδρε, απάνθρωπα κελιά και τένις γίνεται;
ΔιαγραφήΑχ αυτός ο δάχτυλος σου Αριστοτέλη... Ρίχνει κυβερνήσεις, διαλύει και συστήνει ομάδες, οργανώνει εκπληκτικές επιχειρήσεις, στήνει μουσεία στην Γερμανία, αποδίδει τίτλους ευγενείας, βγάζει ψυχιατρικές διαγνώσεις για απαγωγείς γαιδάρων και πολλά άλλα τρελό μου αγόρι!
Διαγραφήέτι βασανιστικότερη εν συγκρίσει με το δημοκρατικό κάτεργο η συνύπαρξη σε κοσμοθεωρητικώς παρά φύσιν συνάξεις σάρκινων σαμπρέλων και εθνικοσοσιαλιστικών μετεικασμάτων
ΔιαγραφήΠρόεδρε μαζέψου, δε σου φορτωθήκαμε εμείς οι σαμπρέλες μια ζωή με ακροδεξιούς συνεργαζοσουν και έκανες παρέα, είναι μεγάλη η λίστα. Μετά τα χαλαγατε και νοσταλγουσες τον Θόδωρο τον ... και τα βουτήματα του
ΑπάντησηΔιαγραφή