των : Πολυπέρχονα , Μαύρου Λύκου , Red Byron.
Μέρος πρώτο : Η Νεοταξική μετάλλαξη της αριστεράς και τα ακροδεξιά σκιάχτρα.
Αριστερά και αναρχισμός.
Ο όρος «αριστερά» , παρότι στην πραγματικότητα αρκετές οργανώσεις και κόμματα που τον χρησιμοποίησαν έπραξαν ή πράττουν σήμερα ακριβώς τα αντίθετα από το περιεχόμενό του , τουλάχιστον στο μυαλό των αριστερών κάποτε σήμαινε «το πολιτικό και κοινωνικό ρεύμα που αγωνίζεται ενάντια στην πλουτοκρατία προς όφελος της εργατικής τάξης». Ανεξάρτητα με ποια πολιτική θέση παίρνει κανείς σχετικά με τα διάφορα ρεύματα της αριστεράς , είναι γεγονός ότι μέσα από την αριστερά αναπτύχθηκαν σε διάφορες χώρες αρκετά κινήματα που έδωσαν κοινωνικούς αγώνες και πέτυχαν εργατικές κατακτήσεις , όπως και ότι σε διάφορες χώρες και εποχές η αριστερά συνεισέφερε θετικά σε εθνικοεπαναστατικά κινήματα.
Ο όρος «αναρχικός» , στο μυαλό των αναρχικών κάποτε σήμαινε «το κίνημα που παλεύει για την συντριβή του αστικού κράτους και τη δημιουργία μιας αταξικής κοινωνίας». Και εδώ ανεξάρτητα με το τι συνέβαινε στην πράξη και με ποια πολιτική θέση έχει κανείς για τον αναρχισμό , είναι γεγονός ότι οι πρωταγωνιστές στην εξέγερση που κατάφερε να κερδίσει το οκτάωρο , στο Σικάγο των ΗΠΑ το 1886 , ήταν αναρχικοί.
Η νεοταξική μετάλλαξη της «αριστεράς».
Η μεγαλύτερη μερίδα αυτών των πολιτικών ρευμάτων στην Ευρώπη έχει πλέον μεταλλαχθεί εντελώς. Οι έννοιες «αριστερά» και «αναρχισμός» σήμερα , έχουν αλλάξει περιεχόμενο και έχουν καταλήξει να θεωρούνται ως το πολιτικό και κοινωνικό ρεύμα που αγωνίζεται για «ανοιχτά σύνορα» και «πολυπολιτισμικές κοινωνίες» ενάντια στον «εθνικισμό , το ρατσισμό και το φασισμό». Η πάλη ενάντια στον καπιταλισμό , την αστική τάξη και όλα τα συναφή κοντεύουν να εξαφανιστούν τελείως , όχι μόνο όσον αφορά ζητήματα δράσης αλλά ακόμα και ως ιδεολογικές αναφορές από αυτούς τους χώρους.
Ο Συνασπισμός για παράδειγμα, και οι περισσότεροι δορυφόροι του μέσα και έξω από το ΣΥΡΙΖΑ έχουν καταδικάσει τελείως ή έχουν παραπέμψει για να τις διεκδικήσουν στο μακρινό μέλλον όλες τις παραδοσιακές μπολσεβίκικες απόψεις για ανατροπή του καπιταλιστικού συστήματος και για «δικτατορία του προλεταριάτου» και αντίθετα μιλούν για «κοινωνικό κράτος» , «δημοκρατικά δικαιώματα» και «κοινωνία των πολιτών» μέσα στην «Ευρωπαϊκή Ένωση» της συνθήκης του Μάαστριχτ.
Η προβαλλόμενη ως «ακροαριστερή» Γαλλική LCR με τη σειρά της , έσβησε πρόσφατα από το καταστατικό της την αναφορά στη «δικτατορία του προλεταριάτου» και μιλάει για «δημοκρατία του προλεταριάτου». Το ίδιο έχει συμβεί παντού , σε όλη την Ευρώπη. Επίσης οι περισσότερες οργανώσεις της νεοταξικής αριστεράς , όχι μόνο καταδικάζουν ανοιχτά πλέον επαναστατικά μαρξιστικά κινήματα όπως αυτά της Λατινικής Αμερικής για παράδειγμα τους «FARC-EP» της Κολομβίας ή το «Φωτεινό Μονοπάτι» του Περού , αλλά κατακρίνουν ακόμα και δημοκρατικά φιλομαρξιστικά καθεστώτα όπως η κυβέρνηση Τσάβες για «απολυταρχισμό».
Αντίστοιχα οι διάφορες συμμορίες «αντιφασιστών» , όχι μόνο δεν κάνουν καμιά πολεμική εναντίον του συστήματος , αλλά κάνουν ακριβώς το αντίθετο. Φτάνουν στο σημείο να διαδηλώνουν στους δρόμους με τις σημαίες των ΗΠΑ και του Ισραήλ , να επιτίθενται σε όποιον είναι ενάντια στην Ευρώπη των πολυεθνικών ως «εθνικιστή» και να στηρίζουν τη νέα τάξη ενάντια σε όλες τις κυβερνήσεις στις οποίες επιτίθεται , ακόμα και τις μαρξιστικές , τις οποίες παρουσιάζουν σαν «επικίνδυνα» κράτη εξτρεμιστών και «δολοφόνων φασιστών» δικτατόρων. Ας θυμηθούμε τι έλεγαν για δήθεν «γενοκτονίες» του Μιλόσεβιτς , για δήθεν «εκτελέσεις αντιφρονούντων» της Βόρειας Κορέας , για τα «ανθρώπινα δικαιώματα» που έλεγαν ότι παραβίαζε ο Κάστρο.
Ένα από τα πολλά παραδείγματα που έχει ενδιαφέρον , είναι η κολεκτιβοποίηση της γης από τον Στάλιν. Οι οικογένειες των κουλάκων (μεγαλογαιοκτημόνων) είχαν στην ιδιοκτησία τους αχανείς εκτάσεις γης , και τους κατοίκους της να δουλεύουν εκεί ως δουλοπάροικοι. Με την κολεκτιβοποίηση της γης , η σοβιετική εξουσία ζήτησε από κάθε οικογένεια κουλάκων να κρατήσει κάποια στρέμματα γης για λογαριασμό της , και τα υπόλοιπα να διανεμηθούν σε όσους τα καλλιεργούσαν και τα κατοικούσαν ώστε να αποκτήσουν δικαιώματα πάνω στην ίδια τη γη και πατρίδα τους.
Η κολεκτιβοποίηση ήταν μια πολιτική που μετέτρεψε τους δουλοπάροικους σε ελεύθερους πολίτες , κυρίαρχους πάνω στη γη που κατοικούσαν. Ανέβασε κατακόρυφα το βιοτικό επίπεδο των Σοβιετικών και από την καλλιέργεια της γης με ξύλινα αλέτρια και 90% αναλφαβητισμό , οδήγησε σε υπερσύγχρονη αγροτική παραγωγή , ανάπτυξη σύγχρονης βιομηχανίας , και πολύ ψηλό βιοτικό επίπεδο. Λίγα χρόνια μετά την κολεκτιβοποίηση άλλωστε και λόγω της οικονομικής ισχύος που αυτή τους επέφερε , οι Σοβιετικοί απέχτησαν τη δυνατότητα να αντιμετωπίσουν πολύ αποτελεσματικά ακόμα και τις υπερσύγχρονες δυνάμεις τις Χιτλερικής Γερμανίας στο Β παγκόσμιο πόλεμο.
Οι κουλάκοι όμως δεν δέχθηκαν την πρόταση του Στάλιν , εξηγέρθησαν ενάντια στο καθεστώς, έδιωξαν τους επαναστατημένους χωρικούς από τη γη τους, η παραγωγή σταμάτησε , κλάπηκε ή καταστράφηκε , κάτι που οδήγησε κάποιες περιοχές σε λιμό , ενώ εξαπλώθηκε επιδημία. Σύμφωνα με τα διάφορα ντοκουμέντα από το δυτικό στρατόπεδο , οι νεκροί εκείνης της περιόδου ως αποτέλεσμα της εξέγερσης των κουλάκων ενάντια στο Σοβιετικό καθεστώς , ήταν από 40 έως 100 χιλιάδες άνθρωποι σύμφωνα με τις διάφορες πηγές , οι περισσότεροι από τους οποίους πέθαναν από επιδημία , και κάποιοι από φυσικό θάνατο λόγω γηρατειών.
Τη δεκαετία του ‘90 όμως το νούμερο των δήθεν «θυμάτων της κολεκτιβοποίησης» φθάνει τα 6.500.000 από οπαδούς της «δημοκρατίας» της CIA και του Σιωνισμού. Όμως το ρεκόρ καταρρίπτεται στην Ελλάδα , την ημέρα της «ανεξαρτησίας» των ΗΠΑ την 4η Ιουλίου 2008 από ιστοσελίδα εφημερίδας που κινείται στον «εθνικιστικό» χώρο , και που έχει προβάλλει κατά περιόδους από συνεργασία με το ΛΑΟΣ και ανοιχτές αναφορές σε Μεταξά και Απριλιανούς , μέχρι Έβολα και Εθνικοσοσιαλισμό όταν κινδύνευε να φύγει κόσμος από το «μαγαζί».
Η εφημερίδα αυτή , ζηλεύοντας τις τακτικές προπαγάνδας των Εβραίων και τα φτιαχτά νούμερα και ιστορίες που παράγουν για το «ολοκαύτωμα» , όχι μόνο τις εφάρμοσε , αλλά τις ξεπέρασε κατά πολύ ! Πρόσθεσε πλήθος ασύλληπτων για τον ανθρώπινο νου μυθοπλασιών όπως ότι κολεκτιβοποίηση σημαίνει ότι οι γυναίκες έκοβαν τα παιδιά τους τεμάχια , τα έβαζαν στις κατσαρόλες και τα έβραζαν να τα φάνε , και ότι έκοβαν τα κεφάλια από τα νεκρά άλογα και τα έτρωγαν ωμά δαγκώνοντας τα όλες μαζί ! Το παγκόσμιο Αμερικάνικο και Σιωνιστικό μαζί ρεκόρ «θυμάτων» της κολεκτιβοποίησης του Στάλιν , έσπασε η συγκεκριμένη εφημερίδα δίνοντας νούμερο υποτιθέμενων νεκρών τα 7 εκατομμύρια ! Και όλα αυτά ενώ ο συνολικός πληθυσμός που κολεκτιβοποιήθηκε στο συγκεκριμένο τόπο και χρόνο που αναφέρεται στην εφημερίδα , ήταν περίπου ένα εκατομμύριο άτομα !
Κατά τα άλλα οι ίδιοι που τα έγραψαν αυτά , και συκοφαντούν με τον πιο αισχρό και χυδαίο τρόπο την κολεκτιβοποίηση της γης , λένε ταυτόχρονα ότι είναι «ενάντια στον καπιταλισμό» και μας μιλάνε για «σοσιαλισμούς» και μας πουλάνε παραμύθια. «Σοσιαλισμός» ή ως «εθνικοσοσιαλισμός» είναι γι αυτούς μάλλον ότι θα πρέπει ελάχιστες οικογένειες ανθρώπων να κατέχουν αχανείς εκτάσεις γης , τις οποίες να κατοικεί περίπου ένα εκατομμύριο άνθρωποι που να εργάζονται ως δούλοι για τις οικογένειες αυτές, χωρίς δικαίωμα ιδιοκτησίας στη γη τους , την πατρίδα τους και ούτε πάνω στο ίδιο το σπίτι που κατοικούν και την παραγωγή που παράγουν. Κατά τα άλλα οι ίδιοι λένε ότι είναι «ενάντια στο σύστημα».
Εδώ όμως έρχεται η έκπληξη. Η νεοταξική αριστερά στο Ελληνικό Ιντυμίντια , χωρίς να αναφέρεται σε καμιά απολύτως ιστορική πηγή , ανέφερε αρχικά ότι τα θύματα ήταν 60 εκατομμύρια , μετά 80 εκατομμύρια και συνεχίζει να αυξάνει τα νούμερα ακάθεκτη ! Την ιστορία πλέον δεν την γράφουν ούτε οι ιστορικοί , ούτε «οι νικητές όπως θέλουν αυτοί». Φτάσαμε στο σημείο το κάθε αστόπαιδο να μπαίνει στο Ίντερνετ από τη βίλλα του πατέρα του , και ανάλογα με τη δόση ναρκωτικών που έχει πάρει να βγάζει από το μυαλό του διαφορετικά κάθε φορά νούμερα και γεγονότα , τα οποία έπειτα να γίνονται κοινή πεποίθηση όλων , και να αναδημοσιεύονται σε «ιστορικά αφιερώματα» και ένθετα ακόμα και σε εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας , ώστε να γίνονται «κοινή ιστορική μνήμη». Μέχρι την επόμενη ιστορική αναθεώρηση που θα γίνει ξανά και ξανά , με παρόμοιους τρόπους και τα «θύματα του Στάλιν» να αυξάνονται συνέχεια !
Το γεγονός όμως είναι ότι η νεοταξική αριστερά δίνει επίσημα πλέον όσον αφορά τα θύματα του Στάλιν υπερδεκαπλάσια νούμερα από αυτά που δίνει η Ελληνική ακροδεξιά , η οποία με τη σειρά της δίνει υπερδεκαπλάσια νούμερα από ότι έδιναν οι ίδιες ΗΠΑ στις αρχές τις εποχής του ψυχρού πολέμου ! Αυτό και μόνο κάποιους θα έπρεπε να τους προβληματίσει.
Να τονίσουμε επίσης ότι την προώθηση και παρουσίαση στην Ελλάδα της «Μαύρης Βίβλου του Κομμουνισμού» δεν την έκαναν ακροδεξιοί , αλλά κυρίως αυτοαποκαλούμενοι ως «αριστεροί». Εφόσον αυτή είναι η στάση της νεοταξικής αριστεράς απέναντι σε μαρξιστικά καθεστώτα , καταλαβαίνετε ποια είναι απέναντι σε όσα μη μαρξιστικά καθεστώτα αμφισβήτησαν τον καπιταλισμό ή τα συμφέροντα του Σιωνισμού.
Παρουσιάζουν τους ηγέτες τους ως μετενσάρκωση του ίδιου του Σατανά , και τις κοινωνίες τους ως κάτι πολύ χειρότερο από την «τιμωρία στην κόλαση» όπως την παρουσίαζε η καθολική εκκλησία το μεσαίωνα. Και παρουσιάζουν τη νέα τάξη και το δολοφονικό καπιταλισμό , ως «παράδεισο» συγκρινόμενο με αυτά τα καθεστώτα , και ως την αναγκαία «λιγότερο κακή» μορφή κοινωνικής οργάνωσης , εφόσον όλες τις άλλες τις έχουν δαιμονοποιήσει , κάνοντας τον κόσμο να τρέμει από φόβο ακόμα και στο άκουσμά τους.
Οι νέοι εχθροί της μεταλλαγμένης «αριστεράς».
Οι νεοταξικές και «αντιφασιστικές» συμμορίες δεν αντιτίθεται λοιπόν στον καπιταλισμό και την πλουτοκρατία, αλλά ανακάλυψαν νέους εχθρούς. Δηλώνουν ότι πρέπει να χτυπηθούν ως «εθνικιστές» και «φασίστες» όλοι όσοι αρνούνται την υποταγή του λαού της πατρίδας τους στη νέα τάξη πραγμάτων και τις παγκοσμιοποιημένες δομές διακυβέρνησης και παλεύουν για εθνική ανεξαρτησία και λαϊκή κυριαρχία.
Δηλώνουν ότι πρέπει να χτυπηθούν ως «ρατσιστές» όλοι όσοι διαφωνούν με τη χρησιμοποίηση των μεταναστών από τους καπιταλιστές ως μέσο για μείωση των μισθών σε επίπεδο πείνας , και για διάλυση των κοινωνικών ιστών και άρα των δυνατοτήτων για λαϊκή αντίσταση και ανάπτυξη κινημάτων εθνικής ανεξαρτησίας , εφόσον αυτά για να υπάρξουν και να αναπτυχθούν , χρειάζονται να στηριχτούν πάνω σε ομοιογενείς και συνεκτικές κοινωνικά ομάδες. Αντίθετα η νέα τάξη προωθεί την ατομική απομόνωση μέσα από τη μετατροπή των κοινωνιών σε «πολυπολιτισμικές» , στην ουσία δηλαδή κοινωνίες που το μόνο πολιτισμό που θα φέρουν θα είναι ο «πολιτισμός» της υποταγής στη νεοταξική βαρβαρότητα.
Αυτά όμως τα πολιτικά χαρακτηριστικά που περιγράψαμε παραπάνω και αποδίδουν οι νεοταξίτες «αριστεροί» και οι «αντιφασιστικές» συμμορίες σε όσους ονομάζουν «εθνικιστές» , «φασίστες» και «ρατσιστές» , η μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου , θα τα έβλεπε ως πολιτικές αρετές και άρα ως κίνητρο για να συμπορευθεί και να αγωνιστεί μαζί τους. Και όχι ως αιτία και αφορμή για να συμμετέχει σε συμμορίες προσπαθώντας να τους χτυπήσει και να διοργανώνει μαζικές «αντιφασιστικές» συγκεντρώσεις, πορείες , φεστιβάλ , κάμπινγκ αλλά και να στήνει εναντίον τους Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις , και μάλιστα με χρηματοδότηση του κράτους , της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μεγάλων πολυεθνικών και του Σόρος.
Η αιτία που κάνει τόσο αρνητική την αντιμετώπιση των εθνοκοινωνικών κινημάτων από τη μεγαλύτερη μερίδα του κόσμου , είναι τα ακροδεξιά σκιάχτρα και οι προβοκάτσιες τους καθώς και η εγκληματική αντιλαϊκή και αντεθνική ιστορία και έργο αρκετών ακροδεξιών κυβερνήσεων.
Τα ακροδεξιά σκιάχτρα ως άλλοθι της νεοταξικής αριστεράς.
Με βάση τη σημερινή πολιτική οικονομική και κοινωνική κατάσταση , θα περίμενε κανείς από τη μια πλευρά να υπάρχει ένα μέτωπο πάλης ενάντια στο σύστημα που είναι ο καπιταλισμός και η ιμπεριαλιστική νέα τάξη πραγμάτων και από την άλλη πλευρά να υπάρχει ένα μέτωπο κρατικής και παρακρατικής καταστολής. Η νεοταξική αριστερά όμως, με τη βοήθεια των ελάχιστων ακροδεξιών σκιάχτρων , καταφέρνει να χωρίσει τα λαϊκά στρώματα , όπως και το κοινωνικό περιθώριο , σε δύο μέτωπα πάλης πολύ διαφορετικά με τα παραπάνω. Δύο μέτωπα που αντί να συγκρούονται με το σύστημα, ενσωματώνουν στην ιδεολογία τους τα συμφέροντα του συστήματος και βάζουν όσους έχουν εγκλωβίσει να συγκρούονται μεταξύ τους τροφοδοτώντας και συντηρώντας το καθένα την ύπαρξη του άλλου.
Καταλύτης για αυτή τη διαδικασία είναι κάποια φτιαχτά από το ίδιο το σύστημα ιδεολογήματα και «κίνδυνοι». Τέτοιους «κινδύνους» τροφοδοτούν τα ακροδεξιά σκιάχτρα που η νεοταξική αριστερά αποκαλεί «ρατσισμό» και «φασισμό». Το περιεχόμενο όμως που αποδίδουν σε αυτές τις έννοιες , όπως θα δούμε παρακάτω , δεν έχει καμιά απολύτως σχέση ούτε με την πραγματική πολιτική προέλευση των όρων αυτών , ούτε καμιά υπαρκτή κοινωνική υπόσταση ούτε καν στα μέλη των ακροδεξιών οργανώσεων , πλην ελαχίστων προβοκατόρων και ελαχίστων ατόμων με ψυχολογικά και κοινωνικά προβλήματα τους οποίους και οι πρώτοι εκμεταλλεύονται.
Και όταν μιλάμε για ακροδεξιούς προβοκάτορες , δεν αναφερόμαστε στα μέλη των ακροδεξιών οργανώσεων και ομάδων , που εκτός από τις όποιες αρρωστημένες περιπτώσεις , που άλλωστε δεν υπάρχουν μόνο στην ακροδεξιά , στην πλειοψηφία τους είναι νέα παιδιά με όνειρα και ιδανικά για μια ελεύθερη πατρίδα σε ένα ελεύθερο κόσμο , και αναρωτιούνται πως είναι δυνατόν να υπάρχει τόσο μίσος εναντίον τους από ανθρώπους που δεν τους έχουν γνωρίσει ποτέ προσωπικά , ενώ όταν βρίσκονται χτυπημένοι από τις παρακρατικές συμμορίες «αντιφασιστών» δεν βρίσκουν τίποτα στο οποίο να έχουν οι ίδιοι φταίξει.
Αναφερόμαστε σε πολύ μικρή μειοψηφία παρακρατικών που βρίσκονται μέσα σε ακροδεξιές ομάδες , και συνήθως σε στρατηγικά σημεία ελέγχου , και που δεν έχουν στόχο να αναπτύξουν τον «κοινωνικό εθνικισμό» ο οποίος σήμερα είναι κύριος εχθρός των συμφερόντων της πλουτοκρατίας και του κράτους , αλλά αντίθετα να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντά αυτά , πολλές φορές παρουσιάζοντας τα ως «εθνικά» , και να παίζουν παρακρατικά παιχνίδια του συστήματος στις πλάτες νέων παιδιών. Ακριβώς το αντίστοιχο συμβαίνει και στους χώρους της νεοταξικής και «αντιφασιστικής» αριστεράς.
Και με βάση αυτά και μόνο τα ιδεολογήματα , η εργατική τάξη αλλά και τα στρώματα του περιθωρίου , αντί να παλεύουν μαζί ενάντια στο σύστημα , έχουν καταλήξει να χτυπιούνται και να σφάζονται μεταξύ τους , αφήνοντας το σύστημα και την άρχουσα τάξη σχεδόν ανενόχλητους και εντελώς στο απυρόβλητο ! Η κατάσταση αυτή τροφοδοτεί μάλιστα πολλές φορές και την έντονη αρνητική προβολή των εφημερίδων και των τηλεοπτικών καναλιών , που πρώτον προσπαθούν έτσι να δυσφημίσουν τα κοινωνικά κινήματα , και δεύτερον προβάλλουν τέτοια γεγονότα ιδιαίτερα όταν υπάρχουν νέες αντιλαϊκές «μεταρρυθμίσεις» για να τραβήξουν μακριά από αυτές την προσοχή του κοινού, στην «τηλεοπτική» «δημοκρατία» που έχουν κατασκευάσει.
Και μάλιστα η κατάσταση αυτή στην Ελλάδα , όσο οξύνεται η οικονομική κρίση και άρα ελαττώνεται και η υπομονή του κόσμου απέναντι στο σύστημα, τροφοδοτείται έντεχνα από παρακρατικούς κύκλους, ώστε να πολώνεται ακόμη περισσότερο ο κόσμος γύρω από αυτού του είδους το μέτωπο «ρατσιστών» - «αντιρατσιστών» και να συνεχίζει να βασιλεύει η αστική τάξη ανενόχλητη !
Η παλιά τακτική του «διαίρει και βασίλευε» εμπλουτισμένη με μπόλικη προπαγάνδα , παρακρατικά μαγαζάκια , ασφαλίτες, Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, ξένες και ντόπιες υπηρεσίες , μεγάλες εφημερίδες και τηλεοπτικά κανάλια , μικρές εφημερίδες παρακρατικών , κόμματα , δεκάδες οργανώσεις μια για κάθε γούστο με μέλη από 10 άτομα έως αρκετές χιλιάδες , τεράστια ποσά χρημάτων , στημένα υπαρκτά και ανύπαρκτα παρακρατικά χτυπήματα και από τις δύο πλευρές , και μπόλικη προβοκάτσια.
Οι περισσότεροι από αυτούς ανήκουν στο νεοταξικό «αντιρατσιστικό» στρατόπεδο , ενώ υπάρχουν και μερικοί , αν και ελάχιστοι , που δρουν μυστικά μέσα στο ακροδεξιό στρατόπεδο ώστε να τροφοδοτούν σκόπιμα αυτό το παιχνίδι. Η τροφοδότηση γίνεται με προβοκατόρικα χτυπήματα όπως μαχαιρώματα εντελώς άσχετων με το πολιτικό σκηνικό μεταναστών , η «αριστερών» που δεν έχουν ενοχλήσει κανένα και πήγαν σε αριστερές ομάδες γιατί εκεί είναι οι φίλοι τους είτε γιατί φοβούνται να πάνε σε εθνικιστικές γιατί νομίζουν ότι θα τους δείρουν ή θα τους βάλουν να μαχαιρώνουν αριστερούς και μετανάστες, και που δεν έχουν διαβάσει ποτέ ούτε Μαρξ.
Έτσι απαξιώνουν και ρεζιλεύουν κάθε εθνικοεπαναστατική ιδέα , διώχνοντας όσο γίνεται πιο μακριά τον κόσμο από τον κοινωνικό εθνικισμό , εξευτελίζοντάς τον σε τέτοιο σημείο που η κατάσταση να είναι πλέον πολύ δύσκολα αναστρέψιμη , και γίνονται το ακροδεξιό άλλοθι της νεοταξικής αριστεράς που τους προβάλλει ως απειλή για να δικαιολογεί την αντεθνική δράση της.
Παράλληλα συμβάλλουν και στην ποινικοποίηση του κοινωνικού εθνικισμού , τόσο ηθικά στην κοινωνία , όσο και από το κράτος , στην απαγόρευση εκδηλώσεων , και δίνουν τη δυνατότητα στους νεοταξίτες να μαζεύουν στρατιές στις αντισυγκεντρώσεις τους και στα «αντιρατσιστικά» τους φεστιβάλ , στα οποία αν δεν υπήρχαν αυτά τα υπαρκτά η κατασκευασμένα χτυπήματα σε αριστερούς και μετανάστες , δεν θα πατούσε σχεδόν κανείς !
Διευκρινίζουμε βέβαια ότι τα παραπάνω υπαρκτά προβοκατόρικα χτυπήματα είναι ελάχιστα μπροστά στις δεκάδες απόπειρες δολοφονιών που γίνονται κάθε μήνα από νεοταξικές συμμορίες, σε άτομα τυχαία , ακόμα και σε μικρά παιδιά , γιατί για παράδειγμα φορούσαν απλά μπλουζάκι με την Ελληνική σημαία.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η επίθεση συμμορίας «αντιφά» σε μια μητέρα με τα δύο ανήλικα παιδιά της στη Θεσσαλονίκη , επειδή το παιδάκι φορούσε στη μπλούζα του την Ελληνική σημαία. Προσπάθησαν να κρυφτούν σε κοντινό κατάστημα ρούχων , το οποίο οι παρακρατικοί έκαψαν ολοσχερώς στέλνοντας μητέρα και παιδιά τραυματίες στο νοσοκομείο και φυσικά δεν συνελήφθη κανείς ως συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις ούτε ανέφερε τίποτα η τηλεόραση ! Άλλο παράδειγμα, ήταν ο άγριος ξυλοδαρμός στρατιώτη, με κίνδυνο για τη ζωή του, επειδή είχε τατουάζ με την Ελληνική σημαία. Και εκατοντάδες ακόμη απόπειρες δολοφονίας, που ποτέ δε βλέπουν το φως της δημοσιότητας παρά μόνο στα ψιλά των εφημερίδων και ποτέ δεν έχει συλληφθεί κανείς για αυτές.
Δείτε εδώ :
Αντίθετα οποιοσδήποτε τραυματισμός «αριστερού» που αποδίδεται σε «εθνικιστή», απασχολεί τα ντόπια ΜΜΕ από μήνες μέχρι δεκαετίες.
Κάποια επίσης από τα χτυπήματα που αποδίδονται στην ακροδεξιά δεν έχουν καμιά σχέση με ακροδεξιούς. Ακόμα και συγκρούσεις μεταξύ μεταναστών προσπάθησαν πολλές φορές να αποδώσουν στον «ρατσισμό των Ελλήνων» πολλές φορές οι νεοταξίτες. Τα πραγματικά ακροδεξιά προβοκατόρικα χτυπήματα λοιπόν μπορεί να είναι ελάχιστα μπροστά σε αυτά των νεοταξικών συμμοριών, όμως είναι υπαρκτά και το σύστημα τα προβάλλει εκτενώς με κάθε μέσο που έχει , ενώ τα νεοταξικά παρακρατικά χτυπήματα τα αποκρύπτει εντελώς.
Αυτά τα ακροδεξιά χτυπήματα μαζί με διάφορα δημοσιεύματα και κείμενα ακροδεξιών ομάδων που γίνονται επίτηδες για να εξυπηρετούν συγκεκριμένα παιχνίδια , δεν οφείλονται σε κανένα «ρατσισμό» και «φασισμό» αλλά σε σκόπιμες προβοκάτσιες παρακρατικών. Αυτοί πολλές φορές είναι συγγενείς στελεχών της αστυνομίας , έχουν πλάτες στον κυβερνητικό ή σε κομματικούς μηχανισμούς και σε κρατικές υπηρεσίες , και στέλνουν κόσμο του περιθωρίου να παίζει παρακρατικά παιχνίδια του συστήματος. Αυτοί έφτιαξαν το «μαγικό φίλτρο» που βοήθησε τη ταξική αριστερά να μεταλλαχθεί σε νεοταξική. Και σήμερα είναι αυτό το φίλτρο που συνεχίζουν να φτιάχνουν για να της δίνει ζωή να αναπτύσσεται και να συνεχίζει τη δράση της. Χωρίς αυτό θα ήταν σήμερα νεκρή.
Έτσι λοιπόν συντηρείται και γιγαντώνεται ο εγκλωβισμός του κόσμου από το στρατόπεδο των «αντιρατσιστών» και ποινικοποιείται και εμποδίζεται κάθε είδους εθνικοεπαναστατική δράση από τις νεοταξικές συμμορίες. Έτσι προσπαθούν να εξαφανίσουν οριστικά κάθε ιδέα για εθνική ανεξαρτησία και λαϊκή κυριαρχία , και να συντηρούν ένα μέτωπο «αριστερών» δυνάμεων που θα διεκδικεί ακριβώς τα αντίθετα από αυτές τις ιδέες. Αντί να διεκδικεί λαϊκή κυριαρχία και εθνική ανεξαρτησία , η εργατική τάξη θα διεκδικεί «ανοιχτά σύνορα» για το κεφάλαιο και για το δουλεμπόριο μεταναστών , στήριξη σε παγκοσμιοποιητικές δομές όπως η Ευρωπαϊκή Ένωση , καταδίκη και χτύπημα όλων των εθνικοεπαναστατικών κινημάτων , εξαφάνιση όλων των πολιτιστικών εθνικών ιδιαιτεροτήτων και αντικατάστασή τους με μια «έθνικ» «ατομικότητα».
Το αποτέλεσμα ; Μια Ευρώπη όπου ο καθένας θα είναι μόνος του , δεν θα κατάγεται από πουθενά και δεν θα έχει πατρίδα του παρά τη «Γη» (και αύριο ίσως και τη Σελήνη και τον Άρη σε αποικίες δούλων που θα έχουν πλήρη «ίσα ανθρώπινα δικαιώματα» μόνο όμως όσον αφορά το γάμο μεταξύ ομοφυλοφίλων) και θα κινείται από χώρα σε χώρα ψάχνοντας για δουλειά , με δικά του έξοδα φυσικά , ανάλογα με το πώς αλλάζει η κατανομή πάνω στη γη κάθε χρονική στιγμή των θέσεων εργασίας από το ίδιο το μεγάλο κεφάλαιο έτσι ώστε να έχει συνεχώς μέγιστο κέρδος.
Ένας άνθρωπος απομονωμένος , αποξενωμένος από την ίδια τη φύση του και τους συνανθρώπους του , ξένος ανάμεσα σε ξένους , που δεν θα έχει καμιά πολιτιστική , πνευματική και φυλετική ομοιογένεια με το περιβάλλον γύρω του , ακόμα και στον ίδιο τον τόπο που έχει γεννηθεί. Άρα δε θα χει και καμιά απολύτως δυνατότητα και ευκαιρία να συσπειρωθεί με άλλους κατοίκους μιας περιοχής ονόματι «πατρίδας» ώστε να αυτονομηθούν οι ίδιοι και η περιοχή τους από το καπιταλιστικό σύστημα.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ …