link: Όταν ο Fidel Castro διάβαζε Jose Antonio Primo de Rivera και ο Guevara ήταν λαϊ(κι)στής*
link: Όταν ο Fidel Castro συνάντησε τα Waffen - SS
«Η ΣΕΛΛ, η ΕΣΣΟ και η ΤΕΞΑΚΟ του φίλου μας, του Ροκφέλλερ, με μια μαχαιριά μας έσπρωξαν στην αγκαλιά της Σοβιετικής Ένωσης»
Το εμβληματικό εξώφυλλο του περιοδικού "Έλληνας Εργάτης" το οποίο εξέφραζε την εποχή εκείνη την "αριστερή" πτέρυγα του κόμματος της "Χρυσής Αυγής" και το οποίο προκάλεσε αντιδράσεις στους κύκλους της αστικής ακροδεξιάς και των αριστεριστών.
Ο Νίκος Μιχαλολιάκος όταν βρέθηκαν τα οστά του Γκεβάρα και ακολούθησε η μεταφορά τους στην Κούβα, έγραψε υμνητική νεκρολογία στην τελευταία σελίδα της κομματικής εφημερίδας.
Μετάφραση για την συντακτική ομάδα:
Στέφανος Καρδιτσιώτης
Από την οπτική γωνία της Φαλαγγίτικης ιδέας, ο Τσε είναι το παράδειγμα ενός ολικού συμβιβασμού με τον Λατινοαμερικάνικο κόσμο. Η θυσία του δεν έγινε επί ματαίω, γιατί ο καθένας που αισθάνεται το καθήκον της ένωσης με τον λαό του, πρέπει να έχει μια επαναστατική συμπεριφορά αποφεύγοντας κάθε είδους ελαφρότητα στην ζωή του. Το να πεθάνεις νέος, δεν σημαίνει τίποτα εάν στο σύντομο αυτό διάστημα της ζωής σου μπορέσεις να σταθείς στο ύψος των προσδοκιών των καταπιεσμένων λαών και εθνών, καθώς και των αιτημάτων τους για θυσία της νεολαίας στο βωμό του απελευθερωτικού αγώνα.
Ο Jose Antonio Primo de Rivera είχε πει ότι «Η επανάσταση είναι δουλεία μιας τολμηρής, αμείλικτης μειονότητας με ανοσία στην αποθάρρυνση, μιας μικρής ομάδας ανθρώπων που οι πρώτες τους ενέργειες δεν θα γίνουν κατανοητές από τις μάζες, αφού αυτές αποτελούν τα θύματα μιας μακράς περιόδου φθοράς και θα αντικαταστήσουν την σύγχυση της ύπαρξης τους, από την χαρά και την καθαρότητα της νέας τάξης».
Ο Τσε Γκεβάρα άνηκε ακριβώς σε αυτό το είδος επαναστατικής μειονότητας, που αγωνίζονταν για την ολοκληρωτική απελευθέρωση των Ισπανόφωνων πληθυσμών από την επικυριαρχία εγκάθετων κυβερνήσεων ελεγχόμενων από τους παρασιτικούς γιάνκηδες. Η αντίληψη του άνηκε στον ηρωικό τρόπο ζωής.
Η σκέψη του και η δράση του είναι ένα φωτεινό παράδειγμα αυτού του τρόπου όταν έλεγε «Το να βρεις τον τρόπο να διαιωνίσεις την ηρωική επαναστατική συμπεριφορά στην καθημερινή ζωή, είναι από ιδεολογικής πλευράς η πιο κρίσιμη αποστολή. Το εργαλείο κινητοποίησης του λαού πρέπει απαραίτητα να είναι πρώτα απ΄ όλα ηθικό». Έτσι, αυτή η μειονότητα έγινε η επαναστατική εμπροσθοφυλακή που σκοπό είχε να χτίσει στο μέλλον ένα ελεύθερο έθνος και να του προσφέρει μια κοινωνική δικαιοσύνη ανύπαρκτη μέχρι τότε.
Γιατί αυτή η Φαλαγγίτικη προσκόλληση στον Τσέ; Πάνω απ’ όλα γιατί η θυσία του είναι αυτό που ο επαναστατικός Φαλαγγιτισμός πιστεύει ότι είναι το παράδειγμα που πρέπει να ακολουθηθεί από όλους αυτούς, που βλέπουν την ζωή τους σαν υπηρεσία σε μια πολιτική κοινότητα που αναζητά την κοινωνική δικαιοσύνη και που η νεοφιλελεύθερη πλάνη τους την έχει αρνηθεί.
Ο Τσέ Γκεβάρα είχε συνειδητοποιήσει απόλυτα την συμβιβαστική σχέση μεταξύ μιας ζωής δοσμένης σε ένα σκοπό σχετιζόμενο με την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και των λαών που αναζητούσαν την απελευθέρωση τους από το τοκογλυφικό κεφάλαιο. Τα λόγια του αντηχούν ξεκάθαρα «Ο καθένας μας θα κληθεί να πληρώσει εν΄ ευθέτω χρόνο το μερίδιο του στην θυσία, αισθανόμενος ικανοποίηση για το καθήκον που έχει εκτελεστεί, αντιλαμβανόμενος την συλλογική πρόοδο προς τον νέο άνθρωπο».
Ο αγώνας είναι αέναος, δεν υπάρχει τέλος γιατί κάθε λεπτό η ύπαρξη των επαναστατών του σαλονιού μπορεί να γίνει αιτία άρνησης του επαναστατικού θριάμβου. Γι΄αυτό, πλήρης ήθους του Jose Antonio διακηρύσσουμε ότι όποιος κάνει μια επανάσταση, δεσμεύεται και για την ολοκλήρωση της. Ο Τσε Γκεβάρα πρώτα ολοκλήρωσε την Κουβανική επανάσταση και μετά προσπάθησε σαν μια ηθική και επαναστατική αναγκαιότητα να κάνει την επανάσταση στην Λατινική Αμερική.
Ο τελευταίος του αγώνας έμεινε στην μέση, εξαιτίας του θανάτου του και των λαθών κάποιων κομμουνιστικών κομμάτων της Λατινικής Αμερικής που διοικούνταν από δικτακτορίσκους. Γι΄αυτό, τα επαναστατικά οράματα στην Λατινική Αμερική προήλθαν από τα εθνικοεπαναστατικά κινήματα, που έβαλαν την εθνική και κοινωνική απελευθέρωση πάνω από αυτούς τους δικτακτορίσκους, που ήθελαν να βάλουν την ήπειρο κάτω από τον ζυγό ενός νέου ιμπεριαλισμού. Ο μόνος τρόπος να αποφευχθεί αυτό το αποτέλεσμα ήταν ο θρίαμβος της επανάστασης σε ηπειρωτικό επίπεδο ως εργαλείο της Λατινοαμερικανικής ενότητας. Έτσι ο Τσε θα έκανε το Μπολιβαριανό όνειρο πραγματικότητα.
Ο Τσε Γκεβάρα θα αποτελεί πάντα το παράδειγμα μιας ζωτικής ωριμότητας στο πεδίο της επαναστατικής δράσης. Παραθέτοντας τον Μουνιέρ: «Κάποιος επιτυγχάνει την πλήρη ωριμότητα, την στιγμή που επιλέγει ιδανικά ανώτερα της ζωής της ίδιας». Γι΄αυτό η πρώτη επανάσταση του Τσε ήταν προσωπική. Το γεγονός ότι άνηκε στην μεγαλοαστική τάξη δεν τον εμπόδισε από το να αφιερώσει την ζωή του σε όλους αυτούς που υπέφεραν από την καταπίεση των ανδρείκελων των γιάνκηδων.
Το να είσαι συνειδητοποιημένος για την
ανάγκη ριζοσπαστικών κοινωνικών αλλαγών
είναι το πρώτο βήμα ενός επαναστάτη ακτιβιστή. Πρέπει να βαδίσουμε μπροστά. Η
ειλικρίνεια της επαναστατικής δράσης και δυσκολίας, μπορεί να μας οδηγήσει
κάποιες φορές στο εκτελεστικό απόσπασμα ή
σε κάποια θανατηφόρα ενέδρα, ένας τέτοιος θάνατος όμως μας κάνει να
ανήκουμε στον πυρήνα της ιδέας.




Ποδόσφαιρο και καταστολή, μια απαίσια κόκκινη κλωστή
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://mavreslegeones.blogspot.com/2025/03/blog-post.html?m=1
Ίσως κάποτε πρέπει να γραφτεί ένα άρθρο για τον παραλληλισμό του επαναστατικού τρόπου ζωής του Τσε Γκεβάρα με την υπαρξιακή στάση που προτάσσει ο Ιούλιος Έβολα ειδικά στην «Μεταφυσική του Πολέμου».
ΑπάντησηΔιαγραφήΜία μεγάλη μόρφη, ένας Αέτος της Επανάστασης που οι λίγοι και οι μικρόψυχοι εκατέρωθεν αδυνατούν να κατανοήσουν και να αγγίξουν. Όσον αφορά τα δικά μας τώρα... Αλήθεια ποιός εθνικιστής συγκινήθηκε από την φωτιά στο κουβούκλιο του αγνώστου στρατιώτη; Ποιός εθνικιστής δάκρυσε για τους εύζωνες που βαράνε προσοχές στους «Προέδρους της Δημοκρατίας» και φυλάσσουν το άντρο του κοινοβουλευτισμού; Και όποιος από εσάς το έκανε καλύτερα να το ξανασκεφτεί. Πατρίδα δεν είναι το Κράτος. Το Κράτος είναι αντι-Πατρίδα στους σκοτείνους καιρούς που ζούμε. Κάποιοι θυμηθείτε τους στίχους των straightline: κράτος σημαίνει πατρίδα σκλαβωμένη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην στάση του φαντάρου που φυλάει το μνημείο την είδες; Απλά ένστολες κότες
ΔιαγραφήΕνάντια σε κράτος και antifa για την εθνική αυτονομία
Στα συγκεκριμένα κουβούκλια οι Εύζωνες φυλάνε (και τιμούν) το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη και όχι το κοινοβούλιο.
ΔιαγραφήΤο Σώμα λέγεται Προεδρική Φρουρά επειδή έχεις Πρόεδρο. Όταν είχες Βασιλιά λεγόταν Βασιλική Φρουρά. Έχει αναλάβει την φύλαξη του πρώτου πολίτη της Χώρας (όπως κι αν λέγεται αυτός) τιμητικά λόγω της ένδοξης Ιστορίας και της συμβολής του σε όλους τους απελευθερωτικούς αγώνες του Έθνους.
Είναι συγκλονιστική η Ιστορία των Ευζώνων (από τα Ομηρικά Έπη μέχρι και σήμερα) καθώς και οι συμβολισμοί της ενδυμασίας, του βηματισμού μέχρι και των κινήσεων που ενεργούν κατά την φύλαξη του Μνημείου.
ξύπνα τιμούν την Κατίνα. τέλος με τις αυταπάτες. ακόμη και η σημαία καθιερώθηκε από το αντιφασιστικό καθεστώς το ΄78.
Διαγραφήαυτόνομοι και άναρχοι
@Ανώνυμος 3/03. Εγώ λέω ότι το Σώμα των Ευζώνων έχει Ιστορία χιλιάδων ετών και ότι αξίζει σεβασμού ειδικά από κάποιον που αυτοπροσδιορίζεται ως Εθνικιστής κι εσύ μου λες πότε βγήκε η τελευταία σημαία κι αν στέκεται προσοχή μπροστά στον εκάστοτε πρόεδρο του καθεστώτος. Να κάψουμε τα κουβούκλια και να καταργήσουμε το Σώμα λοιπόν επειδή τα τελευταία πενήντα χρόνια έχει αρχηγό την κάθε Κατίνα. ΟΚ...
ΔιαγραφήΟ τσε αν ζούσε σήμερα μπορεί να έιχε χαρακτηριστεί φασίστας από τα παρτάλια της μετακομμουνιστικής, γουόκ νεοαριστεράς. Μαχητής για εθνική ελευθερία, κοινωνική δικαιοσύνη και λαϊκή κυριαρχία. Όχι για το δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζομαι ως κρουασάν με πραλίνα φουντουκιού και το να μπορώ να χρησιμοποιώ τις γυναικείες τουαλέτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ο Τσε Γκεβάρα είπε αυτά για τον φασισμό με βλέπω να κατεβάζω την αφίσα από το δωμάτιο. Τώρα κατάλαβα γιατί στο κβοξ μας έλεγαν μην διαβάζετε μκ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφίσα Νίνο να βάλεις.
Διαγραφήμκ ο διαδικτυακός εφιάλτης του κάθε αντιφα :)
ΔιαγραφήΔεν υπάρχει διαφορά φίλε. Τα ίδια πράγματα λέμε. Γιατί ο Λενιν , Στάλιν τι ήταν;
Διαγραφήhttp://mavroskrinos.blogspot.com/2007/09/blog-post_24.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν ο φασίστας Περόν έμαθε για την δολοφονία του Γκεβάρα
Μόνο αν η οργή γίνει Αντίσταση Εθνική...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://antepithesi.gr/temph-2025.html/
Τσε Γκεβάρα ο πατέρας της Τρίτης Θέσης. Κατα την γνώμη μου δεν χρειάζεται να μαλώνουμε αν ήταν αριστερος ή φασίστας. Ηταν κατι πέρα απο αυτα τα δύο. Ηταν Εθνοεπαναστάτης. Εχει έρθει η ώρα να κανουμε το επόμενο βήμα..και κάπου θα βρεθουμε ολοι μαζί στον ιδιο δρόμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήπου τον βλέπεις τον τσακωμό? ο μκ είναι το μόνο πεδίο διαλόγου με παιδιά που επέλεξαν την αναρχία ως αντίδραση αλλά ακόμη νιώθουν κάτι να τους συνδέει με την παράδοση και την γη τους. και τους φασίστες της διπλανής πόρτας που σιχαίνονται τον άδωνη αλλά είναι εργάτες και αυτοί. αναμένω με ενδιαφέρον την παρουσία μελών της σο στην εκπομπή του χάρη να πάρω απαντήσεις πέρα από τις αηδίες του τέλη και του χατζηγώγου
ΔιαγραφήΓια την πατρίδα και τον σοσιαλισμό, ενάντια στη φιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση, αφήνοντας πίσω αντικομμουνισμούς δεκαετίας '50. Ναι 100%. Αλλά. Με ποιους θα βρεθούμε στον ίδιο δρόμο ακριβώς; Με αυτους που κοπανούσαν ξεμπαρκους με σημαίες στις συγκεντρώσεις προχθες; Εμεις ειπαμε κατεβαονουμε αλλα δεν ειναι μερα για ξεκαυλωματα με αναρχικους γιατι σεβομαστε τη μερα, ουτε συντεταγμενα ουτε κουκουλες. Οι αλλοι ομως βρηκαν ευκαιρια για κυνηγι φασιστων.Είδες κανα γνωστό "παντελονάτο και μη αντιφα" αναρχικό να τοποθετείται ενάντια σ' αυτό, ενάντια και στον ανθελληνισμο, αλλα εναντια και στην πουστια αυτή; Υπάρχει μισό τουί ας πούμε να μου δείξεις;Μόνο στα σχόλια του ΜΚ υπάρχει αυτή η τάχα ζύμωση των δυο "άκρων". Τα μάτια μας δεκατέσσερα ακόμα και με όσους παντελονατους αναρχικούς απέμειναν. Τρέφουμε ελπίδες συνεργασίας με κάποιους που θα 'θελαν να μας κρεμάσουν ανάποδα;
ΔιαγραφήΆντε ρε με τα φλωρακια της ΕΟΝ. Καλά τους έκαναν και τους βαρεσαν.
ΔιαγραφήΥπάρχουν αναρχικοί που ειναι ενάντια στον ανθελληνισμό και έχουν μια αγάπη για την πατριδα τους ,οπως ο Ματαράγκας μέλος του Ρουβίκωνα που πήγε στην Συρία και πολέμησε στην Ράκκα τον isis. υπάρχει και συνέντευξη που μπορεις να δεις.
ΔιαγραφήΡώτησα με τη συγκεκριμένη αφορμή των συγκεντρώσεων. Εγώ δεν είδα ούτε μισο τουιτ στο antireport καποιος δικός τους να ασκησει έστω μια κριτική στις προτεραιότητες κάποιων άλλων δικών τους να κυνηγάνε γαλανόλευκες, ρε χαιβάνια να τους πει ακόμα και για τα τέμπη...
ΔιαγραφήΓια τον Ματαράγκα πόσες φορές έχω ακούσει να αναφέρεται με θαυμασμό από δικούς μας, όπως αναφέρεται π.χ. ενα καλό άρθρο που γράφτηκε από τους πυργίτες. Και λέμε να ρε δεν είναι όλοι οι αναρχικοί αντιφαδες κτλ, υπάρχουν ακόμη τίμιοι. Εδώ ακριβώς ειναι το πρόβλημα. Δεν έχω ακούσει ποτέ κάποιος αναρχικός, κάποιο αναρχικό μπλογκ, κάποιο σχόλιο κάπου, youtube, τουιτερ, ιντιμυντια, να πει να ρε καλά τα λέει ο ΜΚ ή οι ρομαντικοί ή ποιοι άλλοι, δεν είναι όλοι ουρά της καπιταλιστικης δεξιάς, στοκοι ακροδεξιοι κτλ, ωραίοι τύποι αυτοί, δυνατό άρθρο και ανάλυση, να υπάρχουν και παντελονάτοι αυθεντικοί εθνικιστές φασίστες εθνικοσοσιαλιστές που θα βρεθούμε μαζί κάποια στιγμή στα οδοφράγματα κτλ. Και από όσους αναρχικούς/αναρχίζοντες συναναστράφηκα στα φοιτητικά μου χρόνια ποτέ δεν άκουσα κάτι τέτοιο. Σε παρακαλώ πολύ αν έχεις δει έστω και υπόνοια κάτι τέτοιου να μου γράψεις εδώ το λινκ.
Γιατί μόνο εμείς αυτή την ανοιχτοσύνη και τις ευγενικές χειρονομίες; ενώ αν μπορούσαν όλοι αυτοί οι "όχι ανθέλληνες" Ματαραγκες δεν θα είχαν κανένα δισταγμό να κόψουν τα χέρια μας, ακόμα κι αυτών που ξέρουν ότι είναι αυθεντικοί αντικαθεστωτικοί εθνικιστές αλλά ποτέ δεν έχουν τολμήσει να παραδεχτούν ότι υπάρχουμε.
Μακάρι να υπήρχε μια τέτοια σύμπλευση, ειλικρινά, ότι αγαγνωρίζουμε τις θεμελιώδεις διαφορές μας, αναγνωρίζουμε ο ένας την αυθεντικότητα του άλλου κι ότι αρνούμαστε να σκοτωνόμαστε μες στη δυστοπία του σήμερα μεταξύ μας αντι να παλεύουμε ενάντια στον κοινό εχθρό, μοιράζοντας μπούλους σε αποσκελετωμένους μαρξιστογενεις αντιφασιστες και εθνικόφρονες αντικομμουνιστές αλλά και σε μεταμοντέρνους νεοαριστερους αντιφα και νεοεθνικιστες τραμπικους. Όνειρο θα ταν αυτό. Αλλά αποτελούν ευσεβείς πόθους μόνο εθνικιστών και κανενός αναρχικού. Αυτό μάλλον δείχνει και την ανωτερότητά μας και το πόσο πιο ελεύθερο είναι το δικό μας πνεύμα. Αλλά αυτό ας μη καταντά αφέλεια και αδυναμία μέσα από ένα μονόπλευρο δόσιμο. Γιατι στα μάτια ενός τρίτου ή ενός πιτσιρικά που ψάχνεται φαίνεται σαν οι φασίστες να έλκονται από την αναρχία, να πάρουν κάτι από το γόητρό της, άρα η αναρχία είναι καλύτερη, η πραγματική αντίσταση.
Θα σου απαντήσω σύντομα αναλυτικά αλλά πριν ας διαβάσουν οι απέναντι αυτό από έναν Γάλλο πρώην αριστεριστή και μετά φασιστή:
Διαγραφή"Ο αντιφασισμός είναι η διατήρηση του πνεύματος της Γιάλτας στην Ευρώπη. Είναι η πολιτική εγγύηση που σκοπό έχει να αποτρέψει την εξέγερση των Ευρωπαίων κατά των Ρώσων και των Αμερικανών. Ο αντιφασισμός είναι παραίτηση, είναι δειλία, είναι η ύπτια αποδοχή της καταστροφής του 1945. Αυτός ο αντιφασισμός θα τίθεται πάντα μπροστά μας, όταν υπάρχει ανάγκη να προδοθούμε και να αρνηθούμε τα συμφέροντα της Ευρώπης"
Adriano Romualdi
Μα και ο Μουσολίνι σαν αναρχικός ξεκίνησε. Αν δεν βάλουμε ταμπέλες θα δεις οτι μοιαζουν στην ουσία, πχ. περι συνδικαλισμού, το πνεύμα της εξέγερσης , αυτό των αυτόνομων κοινοτήτων , την προ νεωτερικότητα., και σαφώς εθνικόεπαναστατικά κινήματα. Απλα βάζουν το εθνικό σε δευτερη μοίρα απέναντι στον παγκόσμιο καπιταλισμό. Για να είμαι και εγω ειλικρινής αυτή η σύμπραξη είναι περισσότερο απο την δική μας πλευρά, και δεν βλέπω να μιλάνε ανοιχτά αυτοι για αυτα τα θέματα τουλάχιστον προς το παρόν.Αν γίνει σωστή προσέγγιση ισως και ναι..Και τον Μουσολινι να είχαμε τώρα στην εξουσία αν δεν υπήρχε κοινωνική δικαιοσύνη, εξάλειψη των ταξικων διαφορών και ηταν υπέρ των βιομηχάνον τι να το κάνω..Αλλα και τι να μας νοιάζει, ας γίνουμε εμεις η πρωτοπορία, η φλόγα της επανάστασης, οι λύκοι ανάμεσα στα πρόβατα της αστικής δημοκρατίας ας είμαστε οι Αποστάτες.
ΔιαγραφήΥπάρχουν κοινά σημεία, όπως αυτά που αναφέρεις, ναι, και ειδικά στο σήμερα που είμαστε αντιμέτωποι με το θηρίο της τεχνοκρατικής φιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης και της επικείμενης εξάλειψης της ίδιας της ανθρώπινης συνθήκης, μέσω τεχνητής νοημοσύνης και μετανθρωπισμού. Θα 'πρεπε από καιρό να είχαμε καταλάβει ότι υπό αυτές τις συνθήκες είμαστε δύο φράξιες της ίδιας αντίστασης, κι όχι να θρηνούμε νεκρούς σε μεταξύ μας συμπλοκές. Αλλά τα πρακτοράκια μοχλεύουν καλά τους χώρους μας, και υπάρχουν άπειροι χρήσιμοι ηλίθιοι εκατέρωθεν που έχουν μείνει στον Μελιγαλά και στο Γράμμο Βίτσι φωνάζοντας περισσότερο για φασίστες κουφάλες και μπολσεβίκους που αυτή η γη δεν τους ανήκει παρά για τους διεθνείς επικυρίαρχους του πλούτου και εκμαυλιστές των ψυχών όλων των λαών της γης.
ΔιαγραφήΑλλά, αν αφαιρέσουμε το σκηνικό της σύγχρονης δυστοπίας, και δούμε την αναρχία και τον εθνικισμό αυτό καθαυτό, υπάρχουν θεμελιώδεις διαφορές σε ζητήματα ουσίας. Για να μιλήσω με μεταφυσικούς όρους (να, ήδη κι ένας αυθεντικός αναρχικός θα σταματούσε κάπου εδώ την ανάγνωση του σχολίου μου), η αναρχία είναι γέννημα της εποχής του Σιδηρού Γένους, της Κάλι Γιούγκα, και βολεύεται να ζει και ν' αναπνέει μεσα σ' αυτό, επί της ουσίας υπάρχει μόνο και μόνο λόγω αυτού του πνεύματος σύγχυσης και αναποδογυρίσματος του κόσμου. Ο εθνικισμός είναι η νοσταλγία του Χρυσού Γένους/Σατυα Γιούγκα που υπήρξε, μαζί και η πυρετώδης προετοιμασία για την επιτάχυνση του ερχομού του νέου Χρυσού Γένους, όπου οι αιώνιες αξίες, και η Τάξη θα αποκατασταθεί, η Τάξη ως αντανάκλαση της θεϊκής ιεραρχίας. Το θέτω σχηματικά, από αυτό απορρέουν πάρα πολλές επι μέρους αγεφύρωτες διαφοροποιήσεις. Ο εθνικισμός είναι η μόνη ιδεολογία που όντως δεν είναι αυτού του κόσμου. Έρχεται απο το παρελθόν και μαρτυρά την πεπρωμένη επιστροφή ενός μέλλοντος που δεν μπορούν να μαντέψουν οι αναλυτές ούτε του φιλελευθερισμού, ούτε του μαρξισμού, ούτε του αναρχισμού.
Δεν φιλοξενείται η άποψη σου σε εθνικιστικό ιστολόγιο αλλά σε νεοφασιστικό και μάλιστα της τρίτης θέσης δεν έχεις καταλάβει καν που γράφεις. Στην τελική μέσα από το χάος η τάξη. Όταν ο ρουβι μιλούσε για οργάνωση πειθαρχία κλπ λόγω του πακέτου στο Μοναστηράκι που δέκα έκαναν καλά σαράντα δεν ήταν τυχαίο
ΔιαγραφήΓια πειθαρχία κι οργάνωση είπε ο Ρουβίκωνας για ν' αντιστρέψει την φλωροποίηση του χώρου τους εξαιτίας των μεταμοντέρνων περίεργων μαλθακών που τους έχουν φυτέψει. Ακριβώς την επαύριο του σκηνικού στο Μοναστηράκι το είπε. Δεν ήταν ιδεολογική αναφορά για κάποια αυταξία της Πειθαρχίας με πι κεφαλαίο. Τακτική παρουσίασε ο Καλ για να μη τους παίρνουμε σκηνικά οι εθνικιστές, που θα θελε να μας θάψει όλους, απλούς εθνικιστές μέχρι τριτοθεσίτες νεοφασίστες που λες. Σιγά μη τον χρίσουμε και θεωρητικό της Ιδέας της Πειθαρχίας τον τύπο.
ΔιαγραφήΗ τάξη του εθνικισμού δεν είναι ούτε η τάξις κι η ασφάλεια των εθνικοφρόνων, παλιότερα, ή νεοφιλελεύθερων, σήμερα, αστών ούτε αναρχικά τσιτάτα σε τοίχους για κάποια αφηρημένη τάξη μέσα από το χάος, χωρίς κανένα πραγματικό υπόβαθρο που κανείς αναρχικός δεν είναι σε θέση να την περιγράψει.
Μέσα από το Χάος ειναι βέβαιο ότι θα ανατείλει ξανά η Τάξη, γι' αυτό μαχόμαστε και προετοιμαζόμαστε. Μια Τάξη, με όλη τη σημασία της λέξης, ούτε αστική ούτε αναρχική αλλά Παραδοσιακής, υπερβατικής...τάξεως.
Δεν είναι τυχαίο ότι οι αναρχικοί της Ουκρανίας υποτάχθηκαν οργανωτικά και στο πεδίο της μάχης στις τακτικές των Ουκρανών εθνικοσοσιαλιστών. Οι αναρχικοί δεν θέλουν κράτος οι φασίστες Λαϊκό κράτος που στην ουσία είναι αντί κράτος αφού ο προορισμός είναι η πολιτεία και όχι η δημοκρατία
ΔιαγραφήΔεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλες αυτές οι φαντασιώσεις και αμπελοφιλοσοφίες για...συμπόρευση με τον Ρουβίκωνα ή τους αναρχικούς. Είδατε ποτέ αυτοί να εκφράζουν καμμία τέτοια πρόθεση; Ποιο το νόημα να φιλοσοφείτε για συμπόρευση με κάποιους που σας εχθρεύονται φανατικά; Νομίζετε ότι αυτοί βλέπουν τα πάντα απο την σκοπιά σύστημα-αντισύστημα; Όχι, δεν το βλέπουν έτσι. Αυτοί βλέπουν τί εξυπηρετεί τις ιδέες τους και με αυτό τον άξονα πορεύονται. Αν κρίνουν ότι αυτό εξυπηρετείται απο συνεργασία με το σύστημα, θα συνεργαστούν με το σύστημα. Μην ξεχνάτε ότι οι Ρουβίκωνες ήταν έξω απο το εφετείο για να εκβιάσουν μαζί με τους αριστερούς καταδίκη της Χρυσής Αυγής. Άλλοι αναρχικοί ομοϊδεάτες τους πάλι, πήγαιναν μάρτυρες κατηγορίας στην δίκη, συνεργαζόμενοι με το κράτος με τον πιο απροκάλυπτο τρόπο. Κι εσείς έχετε φαντασιώσεις για συμπόρευση; Γιατί; Για να την πείτε σε κανέναν γραφικό χουντικό που σας υποστηρίζει κι εσείς τον βλέπετε σαν "τον μέγιστο εχθρό"; Αυτές οι φαντασιώσεις θα παραμείνουν φαντασιώσεις. Δεν υπάρχει σημείο επαφής.
ΔιαγραφήΑν θέλετε να κάνετε κάτι σοσιαλιστικό ασχοληθείτε εντονότερα με τα κοινωνικά ζητήματα. Η ιστορία εκδηλώσεων του χώρου στην Μεταπολίτευση είναι κυρίως ιστορικές επέτειοι. "Μνημόσυνα" όπως τα λένε ειρωνικά οι αναρχικοί. Η μεγαλύτερη κινητοποίηση του χώρου στον δρόμμο ήταν για αυτά. Μόνο εαν προέκυπτε κάποιο εθνικό θέμα ή συνέβαινε κάτι με το μεταναστευτικό υπήρχε καμμιά κινητοποίηση για θέματα επικαιρότητος. Η Χρυσή Αυγή άρχισε λίγο να κάνει την διαφορά κυρίως απο την προηγούμενη δεκαετία. Και πλέον το κάνουν και οι αυτόνομοι. Ασχοληθείτε με ζέση με τα κοινωνικά ζητήματα. Υπάρχουν παιδιά απο το τρένο των Τεμπών με εθνικιστικές απόψεις. Το ξέρετε; Ψάξατε ποτέ να τους βρείτε; Να τους δείξετε την αλληλεγγύη σας; Να τους συμπαρασταθείτε;
Ο Τσε έπινε καφέ ισπανικό στην Μαδρίτη με χορηγία του Φράνκο δίπλα στον Περόν που έκρυβε τα Ες Ες ενδιαφέρον εντάξει μαζικά εγκεφαλικά ο Μκ για ακόμη μια φορά
ΑπάντησηΔιαγραφή