75 χρόνια από την εκτέλεση της θανατικής ποινής της δίκης της Νυρεμβέργης που δεν ήταν τίποτα άλλο παρά μια παρωδία & το απαγορευμένο βιβλίο του Alfred Rosenberg


3/4 του Αιώνα συμπληρώνονται σήμερα από τον ταλμουδικό απαγχονισμό, στη Δίκη της Ντροπής, του κοσμοθεωρητικού της Εθνικοσοσιαλιστικής πεμπτουσίας, Alfred Rosenberg. 

Τα χρόνια περνάνε αλλά δεν ξεχνάμε την Πύρινη Μνήμη, τα ιερά και τα όσια της Μαχόμενης Ευρώπης, την αιχμαλωσία και την «Οδύσσεια» των Αντιδημοκρατών αγωνιστών της Νυρεμβέργης αλλά και σε δεκάδες χώρες που δεν λύγισαν μπροστά στα βασανιστήρια και τα αποσπάσματα θανάτου. 

Τους κατηγόρησαν με σαθρές κατηγορίες και πλαστογραφημένα έγγραφα, τους φυλάκισαν σε ανήλιαγα κάτεργα μέσα σε ανυπόφορες συνθήκες, τους απομόνωσαν από τις οικογένειες τους, τους έκαψαν τις στολές και τα παράσημα, αποτέφρωσαν τα σώματα τους για να μην θαφτούν δίπλα στους προγόνους τους, δολοφόνησαν αυτούς που αψήφησαν τις απειλές και δεν υπέγραψαν τις δηλώσεις μετανοίας. 

Μπροστά στον αιμοβόρο δήμιο είχαν το θάρρος να φτύσουν κατάμουτρα την αστική δημοκρατική πλουτοκρατική «ηθική» και αρνήθηκαν τον ελάχιστο συμβιβασμό, προσπάθησαν να σπάσουν τα δεσμά τους σηκώνοντας για τελευταία φορά το χέρι σε έναν Ηλιακό χαιρετισμό, βροντοφώναξαν ότι αυτή η παρωδία δίκης δεν ήταν παρά ένα νέο Purim του 1946!

Οι Μελανοπόρφυρες καρδιές τους ακούστηκαν μέχρι την αίθουσα των πολεμιστών που κοσμούν οι ασπίδες του Βορρά, εκεί που τα κοράκια του Odin μαζί με τους Λύκους ανέμεναν να δειπνήσουν οι ήρωες  μαζί με τους Θεούς! 

Η σ.ο. του Μαύρου Κρίνου προτείνει σε κάθε συναγωνιστή ένα από τα σημαντικότερα βιβλία της εθνικοσοσιαλιστικής βιβλιοθήκης: Το έργο «Αγάπη και Τιμή», που αποτελεί τον δεύτερο τόμο του Opus Magnum του Alfred Rosenberg  «Ο Μύθος του 20ου Αιώνος». 

Για περισσότερες λεπτομέρειες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον μεταφραστή του βιβλίου στο xnikas@yahoo.com.

Το Φασιστικό κράτος είναι ένα αντι-κράτος


Μετάφραση από την σελίδα στο facebook: Patriotic Socialism

«Το Φασιστικό κράτος είναι ένα αντι-κράτος, αν θέλετε να συντρίψετε το κράτος, φορέστε τον μελανό χιτώνα: Οι αναρχικοί φωνάζουν: "Συντρίψτε το κράτος!" ("Smash the state!")

Τι εννοούν όμως πραγματικά με αυτό; Ρωτήστε έναν σύγχρονο αναρχικό και πιθανότατα θα λάβετε μια ποικιλία πολύ αόριστων απαντήσεων, οι περισσότεροι από αυτούς είναι απλώς ριζοσπάστες φιλελεύθεροι.

Ωστόσο, οι αναρχικοί στα τέλη του 19ου και στις αρχές του 20ου αιώνα μπήκαν στα εργατικά συνδικάτα και είδαν στο συνδικαλισμό και την γενική απεργία μια μέθοδο για να συντρίψουν το κράτος και τον καπιταλισμό. Απέρριψαν την άποψη των Μαρξιστών Σοσιαλδημοκρατών ότι ο καπιταλισμός και η δημοκρατία σταδιακά μετατρέπονταν σε σοσιαλισμό, ότι ο κρατικός μηχανισμός ήταν έτοιμος για το προλεταριάτο, ότι η επανάσταση συνίστατο μόνο σε μια αλλαγή στο κυβερνητικό προσωπικό.

Άντρες από την επαναστατική συνδικαλιστική παράδοση αποτέλεσαν τον πυρήνα της αρχικής Fasci d'Azione Rivoluzionaria του Mussolini. Εξέλιξαν τον συνδικαλισμό σε ένα λειτουργικό σύστημα και συνεργάστηκαν με συντηρητικούς αντιδημοκράτες για να δημιουργήσουν μια συνεκτική κοσμοθεωρία που ενσωμάτωσε τον συνδικαλισμό, αυτή είναι η προέλευση του Φασισμού.

Πότε οι αναρχικοί θα συνειδητοποιήσουν ότι η ημέρα που θα κινήσουμε για την οργάνωση του συντεχνιακού κράτους θα είναι η ημέρα που θα αρχίσουμε να συντρίβουμε το αστικό φιλελεύθερο - δημοκρατικό κράτος και το καπιταλιστικό σύστημα;

Η Φασιστική επανάσταση είναι μια επανάσταση ενάντια στην πολιτική. Τα Φασιστικά συνδικάτα, που βασίζονται στη βιομηχανική και επαγγελματική εκπροσώπηση, αντικαθιστούν την αστικοδημοκρατική κατάσταση των πολιτικών κομμάτων που βασίζονται στη γεωγραφική εκπροσώπηση.

Οι αντίπαλοί μας θα ισχυριστούν ότι το Φασιστικό κράτος είναι σαφώς ολοκληρωτικό και δικτατορικό. Αλλά το κράτος μας είναι κοινωνικό και μετασχηματιστικό, μέσω αυτού οι άνθρωποι απαιτούν ενότητα και δράση. Δεν μοιάζει με καμία προηγούμενη κατάσταση, είναι ένα αντι-κράτος με κάθε έννοια της λέξης»

πηγή

Θα το απαγορεύσει η λογοκρισία της Λιάνας και του Νίκου μετά από εντολή στους αρλεκίνους της Καραμανλικής δεξιάς;

 

Πολλοί Εχθροί Μεγάλη Τιμή: Άρθρο του Άρη Αρίωνος για τα γεγονότα της Σταυρούπολης


Απέναντι στις ρητορείες και τα ψεύδη του συστήματος που βρωμάει δυσωδία και πτωμαΐνη, δεν έχουμε παρά να θυμηθούμε τα λόγια της Φασίστριας ποιήτριας Valeria Marchi αγαπημένης μαθήτριας του D’ Annunzio που πέθανε πολεμώντας. 

Όταν την περικύκλωσαν οι Αμερικανοσιωνιστές σε αγροτική κατοικία λίγο πριν επιχειρήσει ηρωική έξοδο με τα ελάχιστα πυρομαχικά που της απέμειναν φώναξε δυνατά: «Αδιαφορώ εάν αύριο οι αντιφασίστες θα μου εξαπολύσουν επίθεση με όλα τα μέσα. Εγώ θα φωνάζω στους πάντες την αλήθεια».

Γράφει ο Άρης Αρίων

Ήδη εγράφησαν και ελέχθησαν τόσα πολλά για τα γεγονότα στο 1o  και 2ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης, όπου είναι περιττό να υπεισέλθω σε μια ανούσια λεπτομερή επανάληψη λίγο ή πολύ γνωστών στοιχείων. Γι' αυτό, στον απόηχο των γεγονότων της Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης, θα προβώ σε μια συνοπτική αναφορά.

Γεγονότα, διαπιστώσεις και παραδειγματισμός:

Πρόσχημα, η δήθεν "επίθεση" κάποιων μαθητών των ΕΠΑΛ Σταυρούπολης σε Κνίτες φοιτητές που μοίραζαν φυλλάδια, προκειμένου να έχουν δικαιολογία οι κινητοποιήσεις των αριστερών κομματικών προβάτων της διεθνούς καπιταλιστικής άρχουσας ελίτ. Ασφαλώς, δεν γίνονται ολόκληρες οργανωμένες πορείες από το ΚΚΕ ΑΕ και την ΑΝΤΙΦΑ του Τζωρτζ Σόρος, γιατί απλά έτυχε να γίνει κάποιος τσαμπουκάς από κάποιους μαθητές που δεν γούσταραν, οι Κνίτες να προπαγανδίζουν παρανόμως έξω από το σχολείο τους.

Είναι προφανές, ότι οι ρουφιάνοι του αστικού καθεστώτος είχαν εντοπίσει ότι υπήρχαν ομάδες πατριωτών και εθνικιστών στο 1ο και 2ο λύκειο ΕΠΑΛ Σταυρούπολης που τους χάλαγαν την συνταγή, τουτέστιν, τα ανθελληνικά τσοπανόσκυλα της νεοταξικής νατοϊκής αριστεράς αδυνατούσαν να στρατολογήσουν μαθητές στα κομματικά τους μαντριά.

Όπως γνωρίζουμε η συντριπτική πλειοψηφία που πηγαίνουν στα ΕΠΑΛ, προέρχονται από οικογένειες με χαμηλό οικονομικό εισόδημα, ενώ οι γονείς τους αγωνίζονται και εργάζονται σκληρά για να μπορέσουν να βγάλουν τα αναγκαία προς το ζειν και να καλύψουν τις υποχρεώσεις τους. Με δυο λόγια είναι φτωχοί προλετάριοι και όχι εύποροι μπουρζουάδες.

Πέραν τούτου, μεγάλο μέρος αυτών των μαθητών προέρχεται από ομογενείς και ξένους μετανάστες (Λευκούς Ευρωπαίους) από χώρες του πρώην σιδηρούν παραπετάσματος της Ανατολικής Ευρώπης και της πρώην Σοβιετικής Ένωσης. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο το δημοσίευμα του «Πρώτου Θέματος» με τίτλο ‘’Τι τρέχει στην Σταυρούπολη: Από «κόκκινο κάστρο», μαύρος θύλακας;’’ που δείχνει την έντονη αγωνία κάποιων να μην ζήσουν κάποιον μελλοντικό εθνικό και ταξικό πολιτικό εφιάλτη καθώς και η προσπάθεια της Λιάνας Κανέλλη του ΚΚΕ να θολώσει τα νερά με την αναφορά της στην αγωνιστική συλλογικότητα «Propatria» και την σ.ο. του «Μαύρου Κρίνου» την 7η Οκτωβρίου 2021 σε εκπομπή της κρατικής τηλεόρασης προκαλώντας τον γέλωτα στους νοήμονες τηλεθεατές ...

Μαθήματα πατριωτισμού, πολιτικής ιστορίας και κοινωνικής δικαιοσύνης δεν θα δεχτούμε από την κυρία Κανέλλη, που είχε παραλάβει παλαιότερα το βραβείο «Ιπεκτσί» ενώ ως πρώτη παρουσιάστρια δελτίου ειδήσεων της 21ης Απριλίου όφειλε να γνωρίζει ότι όταν κατηγορεί κάποιος έναν πολιτικό αντίπαλο δημοσίως οφείλει να δεχτεί και την ανάλογη απάντηση, εκτός αν θέλει να μας οδηγήσει στα κρατητήρια της κυβερνητικής KGB με συνοπτικές διαδικασίες όπως έκανε το ίνδαλμα της ο Λαβρέντι Μπέρια στα χρόνια της παντοδυναμίας του.

Οι μαθητές πριν από λίγα μόλις χρόνια διαδήλωσαν μαζικά βροντοφωνάζοντας "Η Μακεδονία είναι Ελλάς". Η συγκεκριμένη πορεία έγινε λοιπόν για όλους τους ανωτέρω λόγους με σκοπό την άσκηση ωμής βίας και απροκάλυπτης τρομοκρατίας εναντίον των ανήλικων μαθητών, προκειμένου να κατασταλεί κάθε αυτόνομη εθνικιστική αντίσταση και για να "παραδειγματιστούν" και οι μαθητές άλλων σχολείων.

Όμως τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα ήθελαν. Όχι μόνο δεν επέτυχαν τον εκφοβισμό των εθνικιστών μαθητών, αλλά οι μαθητές πέρασαν δυναμικά στην αντεπίθεση και έκαναν τα οργανωμένα αριστερά πιόνια να τραπούν σε άτακτη φυγή ουρλιάζοντας για βοήθεια και συνδρομή της ελ.ας. Μετά τα επεισόδια της πρώτης ημέρας, το διεφθαρμένο κατοχικό κατεστημένο, αποφάσισε να μετατρέψει "τα επεισόδια/κρίση" σε "ευκαιρία" για δημοσιότητα, αστυνομική και δικαστική καταστολή των αδούλωτων εθνικιστών μαθητών, και αντιφασιστική/αντιναζιστική υστερία καθώς και για ξεθάψιμο του νεκρού (;) ακροδεξιού μορφώματος της ΧΑ από την πολιτική ΜΕΘ του συστήματος.

Σε αυτό το θέατρο, συμμετείχαν όλα τα ΜΜΕ, οι μηχανισμοί του κατοχικού κράτους (αστυνομία, υπουργείο παιδείας, υπουργείο δικαιοσύνης και η γνωστή ΠτΔ) και όλα τα κόμματα συμπεριλαμβανομένου του Βελόπουλου, ο οποίος αναίσχυντα αποκάλεσε τους μαθητές στη Βουλή ως "ναζισταριά", ας το θυμάται αυτό κάποιος έμπορος ιδεών δήθεν radical και γνωστός συκοφάντης του διαδικτύου που είχε βγάλει με το δεξί του χέρι και χαμογελαστός μάλιστα μια αλησμόνητη φωτογραφία ...!

Έτσι λοιπόν, η αστυνομία δεν διέλυσε τις επόμενες ημέρες τις παράνομες πορείες τραμπούκων, οι οποίοι σε δημόσια θέα έφεραν κράνη, ρόπαλα, και οι οποίοι εκστόμισαν απάνθρωπη ρητορική μίσους για χαντάκια και πηγάδες εναντίον ανήλικων μαθητών και μάλιστα προέβησαν σε βιαιότητες. Φυσικά, η αστυνομία δεν απέκλεισε τους δρόμους γύρω από τα εν λόγω ΕΠΑΛ. Έτσι ώστε, οι επίδοξοι κατευθυνόμενοι κομμουνιστές να έχουν ελεύθερη πρόσβαση σε αυτά. Η αστυνομία όλες τις ημέρες των επεισοδίων εμφανίστηκε κατόπιν εορτής και όπως ήταν αναμενόμενο δεν συνέλαβε κανέναν από τους κυρίους της ΚΝΕ και της antifa.

Τα λαμόγια του συστήματος, τα είχαν υπολογίσει όλα, εκτός από την αδάμαστη θέληση και την ακλόνητη αποφασιστικότητα της νιότης που ήταν έτοιμη να πολεμήσει σώμα με σώμα για να προασπίσει το ιδανικό της ελευθερίας και της πατρίδας. Το τι συνέβη τις επόμενες ημέρες το γνωρίζουμε όλοι και έλαβε τεράστια δημοσιότητα. Οι νέοι του 1ου και 2ου ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης, που δεν είχαν διαβάσει Carl Philipp Gottlieb von Clausewitz ούτε καν τον «Τσελεμεντέ του Αναρχικού» ...  για να γνωρίζουν ότι "η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση", το έκαναν πράξη.

Οι μαθητές, έδρασαν αυτόνομα (χωρίς να είναι καπελωμένοι από κάποιο κομματομάγαζο), αυθόρμητα, ενωμένοι με συντροφικότητα και εφάρμοσαν στην πράξη την ιδεολογία του "Ριζοσπαστικού Εθνικισμού" και όλες τις ημέρες επιτέθηκαν με γενναιότητα και νίκησαν τους θρασύδειλους παρακρατικούς αριστερούς μπουρζουάδες. Λαμπρό παράδειγμα προς μίμηση, οι ανδρειωμένοι εθνικιστές μαθητές του 1ου και 2ου ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης για τους μαθητές όλων των σχολείων, αλλά και για όλους μας!

Υ.Γ. Δεν αναφέρθηκα ιδιαιτέρως στην ιταμή και άνανδρη επίθεση από τα ΜΜΕ εναντίον ανήλικων μαθητών. Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται. Εν πάση περιπτώσει, δεν αποκλείω το ενδεχόμενο ορισμένοι εκ των εθνικιστών μαθητών να είναι Φασιστές ή Εθνικοσοσιαλιστές διόλου κατακριτέον. Κατακριτέον και απορριπτέον είναι η φαύλη κομματοκρατία και η επιβολή ιδεών μέσω βίας και τρομοκρατίας είτε βιολογικής ή και ψυχολογικής.

Κάποτε «Κόκκινος» και «Ερυθροφρουρός» σήμερα «Αυτόνομος» και «Φαιός»: Από τον Λένιν & τον Στάλιν … στην Τρίτη Θέση! (του Χρήστου Χρανιώτη)

Γρίβα Ζεις τους τρομοκρατείς: η σκευωρία της Κοφίνου (Λεωνίδα Φ. Λεωνίδου)


Natvre's - Wrath - (Full Album) - 2016

 


Μπάτσοι - TV - Αριστεροί

 

Θὰ μᾶς «ζαλίσουνε» τώρα μὲ τὴν Σταυρούπολη οἱ πολύχρωμοι ταγοὶ τοῦ συστήματος, μὲ μπροστάρη τὰ κανάλια τῶν ὀλιγαρχῶν, ποὺ θὰ ἀνακαλύπτουν δεκαπεντάχρονους βάφεν ἐς-ἐς καὶ θὰ σερβίρουν αὐγὰ τοῦ φιδιοῦ στὸ φιλοθεάμον κοινὸ τῶν τσιμπιμένων μικροαστῶν, ποὺ ἡ ἀστικὴ δημοκρατία εἶναι ἕτοιμη νὰ καταβροχθίσει ἀλύπητα.

Τὸ περίφημο «Τεῖχος τῆς Δημοκρατίας» ὀρθώνεται ξανά, αὐτὴ τὴν φορὰ γιὰ νὰ ρίξει τὴν βαριά σκιά του σὲ μερικὲς δεκάδες πιτσιρικάδες, ἀρνητὲς τοῦ νεοραγιαδισμοῦ, καὶ νὰ τοὺς προβάλλει ὡς τὸν μεγάλο κίνδυνο γιὰ τὴν «δημοκρατία μας», ποὺ ἐδῶ καὶ μία δεκαετία καὶ βάλε ἔχει κάνει τὸ ἴδιο τὸ Σύνταγμά της πατσαβούρι, γιὰ νὰ ἐφαρμόζει μνημόνια ἐπὶ μνημονίων, καὶ ἐσχάτως (δηλαδὴ τὸν τελευταῖο ἑνάμιση χρόνο) ἀπαγορεύσεις κυκλοφορίας καὶ μέτρα ὑγειονομικῆς τυραννίας.

Ὁ φίλος στὴν ἀνάγκη φαίνεται, κι ἔτσι ἐπιστρατεύτηκαν οἱ «ἐρυθροφρουροὶ» τοῦ καθεστῶτος, ποὺ μὲ τὴν ἀνοχὴ τῆς ἀστυνομίας, ἀνέλαβαν νὰ συνετίσουν δεόντως τοὺς ἀνυπάκουους μαθητές, ποὺ τόλμησαν νὰ ἀναρτήσουν τὴν ἐπάρατο γαλανόλευκη, ἐπεδράμοντας στὸ σχολικὸ συγκρότημα μὲ τὰ ἀνάλογα ὄργανα σωφρονισμοῦ, χωρὶς ἰδιαίτερη -εἶναι ἀλήθεια- ἐπιτυχία. «Ἀλληλέγγυοι» ἀπὸ τὴν πλευρὰ τῆς ἀστυνομίας προχώρησαν σὲ προσαγωγὲς καὶ συλλήψεις μαθητῶν, ἐνῶ γιὰ τὰ περαιτέρω θὰ ἀναλάβει ἡ ἀδέκαστη δικαιοσύνη, ἀφοῦ ἡ Ὑπουργὸς Παιδείας ζήτησε εἰσαγγελικὴ παρέμβαση ἐν μέσω τῆς ἤδη ἐξελισσόμενης μεγάλης εἰσαγγελικῆς ἔρευνας γιὰ τοὺς «ἀντιεμβολιαστές».

Κάπως ἔτσι ἡ Νέα Δημοκρατία δείχνει ἐμπράκτως ὅτι «τιμᾶ τοὺς ἀγῶνες τῆς Ἀριστερᾶς», μὲ τὴν ὁποία στὴν πραγματικότητα συγκυβερνᾶ ἀτύπως ἀπὸ τὴν ἐποχὴ ποὺ ἐνέσκηψε ὁ κορωνοϊός, μὲ σύσσωμη τὴν Ἀριστερὰ νὰ κάνει ὅ,τι περνᾶ ἀπὸ τὸ χέρι της γιὰ νὰ στηρίξει τὶς ἀπαγορεύσεις κυκλοφορίας, τὸν ὑποχρεωτικὸ ἐμβολιασμὸ καὶ τὰ πιστοποιητικὰ ὑγειονομικῶν φρονημάτων φωνάζοντας καὶ τὸ «δῶστε λεφτὰ γιὰ τὴν ὑγεία» γιὰ νὰ μὴν μᾶς πάρουν καὶ τελείως χαμπάρι.

Τὸ νόστιμο εἶναι ὅτι οἱ ἀριστεροὶ τοῦ φραπὲ κατὰ τὴν ἐπιδρομή τους στὸ σχολεῖο φώναζαν τὸ σύνθημα «λευτεριὰ στὸν λαό, θάνατος στὸν φασισμό», πού, πέραν τοῦ ὅτι προδίδει τὸ μέγεθος τῆς πολιτικῆς τους ἠλιθιότητας, τὸ ἔχουν πάρει ἀπὸ τοὺς Τούρκους καὶ Κούρδους πολιτικοὺς πρόσφυγες, ποὺ ἔχουν ἑκατοντάδες νεκροὺς καὶ χιλιάδες φυλακισμένους, γιατὶ στὴν Τουρκία ἡ «ἐπανάσταση» δὲν εἶναι ἀπασχόληση γιὰ καλοζωισμένους φοιτητές, ἐπαγγελματίες συνδικαλιστὲς καὶ κομματόσκυλα ταϊσμένα ἀπὸ τὸν κρατικὸ κορβανά.

Αὐτὸ ποὺ διαφεύγει, πάντως, τῆς προσοχῆς, καὶ μᾶλλον εἶναι καὶ τὸ κοινωνικὸ «ζουμὶ» τῆς ὑπόθεσης, εἶναι ὅτι ἡ Ἀριστερὰ ἐπιτίθεται ἀνοικτὰ σὲ μαθητὲς τεχνικοῦ λυκείου, καὶ αὐτὸ λέει πολλὰ γιὰ μία παράταξη ποὺ αὐτοπροβάλλεται ὡς ὑπερασπιστῆς τοῦ ἐργαζόμενου λαοῦ καὶ τὰ τοιαῦτα.

Ὅπως καὶ νἄχει, ἡ Ἀριστερὰ τοῦ ἐθνομηδενισμοῦ ἔχει πάρει πρὸ πολλοῦ (ὁριστικὸ) διαζύγιο ἀπὸ τὰ πληβειακὰ στρώματα τῆς κοινωνίας, τὰ ὁποῖα ἀντιλαμβάνονται ἐνστικτωδῶς ὅτι ἡ ὑπεράσπιση τῆς κοινωνικῆς τους θέσης περνάει ἀναγκαστικὰ μέσα ἀπὸ τὴν ὑπεράσπιση τῆς ἐθνικῆς τους ταυτότητας.

Ἡ πολιτικὴ σημασία τοῦ ἐπεισοδίου στὴν Σταυρούπολη θὰ φαίνεται ὅλο καὶ πιὸ καθαρὰ στὸ ἄμεσο μέλλον, μέσα σὲ ἐθνοπληβειακὰ τμήματα τῆς νεολαίας καὶ τοῦ γενικοῦ πληθυσμοῦ, ποὺ θὰ στρέφονται ὅλο καὶ περισσότερο στὸν πατριωτισμὸ (πεῖτε το «ἐθνικισμό», πρόβλημα οὐδὲν) ὡς ἀσπίδα ἀπέναντι στὸν κοινωνικὸ καὶ ἐθνικό τους ἐπαπειλούμενο ἀφανισμό, ποὺ τοὺς ἐπιφυλάσσουν Δεξιὰ καὶ Ἀριστερά, ἀφοῦ ἔχουν γίνει πλέον οἱ δύο ὄψεις τοῦ ἰδίου συστημικοῦ νομίσματος.

Ὁ τίτλος τῆς ἀνάρτησης εἶναι παραφθορὰ ἀπὸ κάποιο παλιὸ ἀναρχικὸ σύνθημα. Ὅποιος τὸ γνωρίζει, ξέρει  τὴν κατάληξη (καὶ τὴν κατάντια).

πηγή

Propatria Εκπομπή - Επεισόδια Σταυρούπολη και Στοχοποιήσεις


 

Νεκρολογία που γράφτηκε από τον Κωνσταντίνο Μποβιάτσο για τον Γάλλο Συναγωνιστή Gilles Soulas (1955 - 2021)

Adieu, camarade !

Νεκρολογία που γράφτηκε από τον Κωνσταντίνο Μποβιάτσο για τον Γάλλο Συναγωνιστή Gilles Soulas (1955 - 2021)

του Κωνσταντίνου Μποβιάτσου

Έφυγε από την ζωή ο Γάλλος Gilles Soulas, ένας  μεγάλος  συναγωνιστής, μαχητής από όλες τις πλευρές. 

Ένας εθνικιστής που μέσα από το πεζοδρόμιο με τον ακτιβισμό του από νεαρή ηλικία, στις δύσκολες και αιματηρές εποχές των συγκρούσεων στην Γαλλία την δεκαετία του ‘60 και ‘70, μάχες σώμα με σώμα όχι μόνο με τους αριστερούς αλλά και με το σύστημα. 

Το 1976 πήγε εθελοντής στο Λίβανο μαζί με άλλους Ιταλούς νεοφασίστες όπου και πολέμησε στο πλευρό των Μαρωνιτών. 

Τεράστιος και στο μυαλό με δράση πνευματική, βιβλία, ομιλίες και τα τελευταία χρόνια την μεταπολιτική. 

Τον γνώρισα στην Provence, στην Νότια Γαλλία σε εθνικιστική κατασκήνωση το 2019 και εντυπωσιάστηκα από τον τρόπο που νικούσε, τις γνώσεις και το παράστημα που ήταν σαν μια βελανιδιά. 

Είχε ανοίξει και εκδοτικό οίκο καθώς και ένα φοβερό βιβλιοπωλείο το “Nouvelle Librairie” από το οποίο παρέλασαν μεγάλα ονόματα του Γαλλικού εθνικισμού και διανοούμενοι εθνικιστές μεγάλου βεληνεκούς της Ευρώπης.

Συναγωνιστή Gilles Soulas: Αθάνατος!

Αλληλεγγύη σε αυτούς που αντιστέκονται στον εθνομηδενισμό: ΕΠΑΛ Ευόσμου


 

Με τεταμένη την Δεξιά: Θέλουμε για γείτονες Εθνίκια και Λευκούς, Δασκάλους στα σχολεία μας Φασίστες Αυθεντικούς (η εκδίκηση για την πολυφυλετική κοινωνία είναι η συσπείρωση στις γραμμές της antiantifa δράσης)

 



γράφει ο Wood Brother

Μετά την πτώση του Σοβιετικού συνασπισμού που επετεύχθη μέσω της συμφωνίας της αόρατης κομματικής μαφίας με τα γεράκια των ΗΠΑ τα οποία χρηματοδοτούσαν το Κρεμλίνο με τα «κόκκινα δολάρια», άνοιξε ο δρόμος για την πλήρη κυριαρχία του καπιταλισμού και της ελεύθερης αγοράς. Όμως παρά το γεγονός της μετακίνησης πληθυσμών λόγω της εξαθλίωσης που προκάλεσε ο φιλελευθερισμός, αυτό που δεν μπόρεσε να αποτρέψει η νέα πλανητική εξουσία ήταν η υπόγεια συμπόρευση μερίδας των λευκών πληθυσμών της Ανατολικής Ευρώπης που βρήκαν καταφύγιο σε χώρες της Δυτικής Ευρώπης με τους γηγενείς υπερασπιστές της παράδοσης.

«Πιστεύω πως η σημαία έχει υψωθεί. Τώρα σπεύδουμε να την υπερασπιστούμε χαρούμενα, ποιητικά. Υπάρχουν μερικοί που μπροστά στην ξεκινημένη επανάσταση πιστεύουν ότι για να μαζευτούν οι εθελοντές χρειάζονται να προσφερθούν οι πιο ανώδυνες λύσεις, πιστεύουν ότι η προπαγάνδα πρέπει να αποκρύπτει όλα όσα μπορούν να προκαλέσουν συγκινήσεις ή να φανερώνουν μια στάση ενεργητική και εξτρεμιστική. Τι αυταπάτη! Οι λαοί δεν σπρώχνονται μπροστά παρά μόνον από τους ποιητές. Αλίμονο σ’ εκείνον, που μπροστά στην ποίηση που καταστρέφει, δεν ξέρει να αντιπαρατάξει την ποίηση που υπόσχεται»

Jose Antonio Primo de Rivera

Έτσι η Μάγδα από την Ουκρανία βρέθηκε στην Θεσσαλονίκη και η Ελένη από την Ρουμανία βρέθηκε στην Αθήνα, όπως και η Χρύσα από την Πολωνία άνοιξε μια νέα ζωή στην Λάρισα. Λευκοί πληθυσμοί που υπήρξαν φορές που κατάφεραν να στήσουν με επιτυχία ενα νέο σπιτικό και την αξιοπρέπεια τους αν και κάποιες φορές δεν άντεξαν και λύγισαν από την γραικυλική συμπεριφορά και το κλίμα της ανθρωποφαγίας. Όμως τελικά χιλιάδες λευκά παιδιά ανατράφηκαν και μεγάλωσαν σε μια χώρα που παρά την ευλογία των Θεών ρέπει προς την καταστροφή. Μεγάλος αριθμός λευκών παιδιών των μεταναστών που έκαναν μικτές οικογένειες ή απλά παρέμειναν στην χώρα αποποιήθηκαν την καταγωγή τους έως ένα σημείο και σήμερα δηλώνουν μόνο Έλληνες. Γοητεύτηκαν από την εσωτερική δύναμη του Ελληνισμού που επιβάλλεται μέσα από το κάλεσμα της νέας Βαράγγιας Φρουράς που ασυναίσθητα δημιουργήθηκε σε πόλεις και χωριά της ελλαδικής δυστοπίας.

Που θα τους βρεις τους ξένους που νιώθουν όμως και Έλληνες;  Στα γήπεδα να έχουν τατουάζ με σβάστικες και κέλτικους, θα τους δεις το 2018 στα συλλαλητήρια για την Μακεδονία να συμμετέχουν στην πρώτη γραμμή ενάντια στους συριζαίους και τους μπάτσους, θα τους γνωρίσεις σε χώρους δουλειάς και σε σχολές να προσπαθούν για την μόρφωση και την προσωπική τους εξέλιξη, θα τους χαιρετίσεις την αυγή που πάνε για το μεροκάματο και μοχθούν για το αύριο. Θα τους δεις ακόμη και σε αυτόνομες ομάδες και εθνικιστικούς πολιτικούς σχηματισμούς να αποδέχονται τον συγκερασμό της ξένης νοοτροπίας με την ελληνική ταυτότητα τους πέρα από τις έγγραφες κρατικές διατάξεις και τους αντιδραστικούς αφορισμούς. Από την Βαλτική μέχρι τον Καύκασο χιλιάδες λευκά παιδιά ανάμεσα μας με μια ιδεολογική καρδιά να χτυπάει ξέρουν να μισούν το ανθελληνικό κράτος επειδή τους αγνοεί και τους πολεμάει ενώ προωθεί μονόπλευρα και με πλάνο τον Νιγηριανό μπασκετμπολίστα και τα λοιπά κυβερνητικά φερέφωνα. Δεν ξεχνούν ποτέ τι τράβηξαν τα σόγια τους τόσο στον κομμουνισμό όσο και στον καπιταλισμό νιώθουν περήφανοι για την καταγωγή τους και οι φυσικοί τους σύμμαχοι δεν είναι άλλοι φυσικά από τους Έλληνες νεοφασίστες και εθνικοσοσιαλιστές παρά το μίσος που υπάρχει λόγω των παλαιών μικροεθνικισμών.

Δεν είναι κρυφό γεγονός η παρουσία Αρμενίων και Πολωνών στην παλιά «Χρυσή Αυγή», η μετέπειτα συνδρομή Ουκρανών και Ρώσων σε παρέες και ομάδες που δεν είχαν και την καλύτερη άποψη για την δημοκρατία. Μια δημοκρατία που ρίχνει στην ανεργία τους γονείς τους όπως και τους ντόπιους Έλληνες, που προωθεί το αποκρουστικό ξόανο της Αμάλ και τα δικαιώματα του κάθε ανώμαλου εθνομηδενιστή, που χρηματοδοτεί αφειδώς τις ΜΚΟ για να γίνουν όλες οι γειτονιές της Αθήνας συνοικίες που θα θυμίζουν στο τέλος λαϊκή αγορά της Καμπούλ. Απέναντι σε αυτή την νέα πραγματικότητα της αντικατάστασης πληθυσμού από τους ασιατικούς πληθυσμούς και τους πιστούς οπαδούς του Σαλαφιστικού Ισλαμισμού, κάποιοι Έλληνες και ξένοι μαθητές λένε ΟΧΙ και αυτό το ΟΧΙ ακούστηκε και στο ΕΠΑΛ της Σταυρούπολης πριν λίγες ημέρες!

Έλληνες και Ξένοι όλοι Λευκής καταγωγής χωρίς κομματική ή πολιτικάντικη καθοδήγηση, Αυτόνομοι και Ελεύθεροι, Άναρχοι και με μια πρωτόλεια Αντιδημοκρατική Σκέψη, με Τεταμένη την Δεξιά σε έναν προκλητικό αλλά υπερήφανο Χαιρετισμό μπροστά στον άνανδρο εχθρό όπως χαιρετούσαν και οι παππούδες πριν τους εκτελέσουν οι πράκτορες και τα τσιράκια τους, αλύγιστοι νεολαίοι μπροστά στις καθοδηγούμενες συμμορίες της κομματικής σαπίλας, με μόνο Οδηγό το Αίμα τους και την Ταυτότητα τους αντιστάθηκαν δυναμικά στις απειλές των εθνομηδενιστών αριστεριστών που με λοστάρια απειλούσαν μικρά παιδιά και έριχναν νερό στον μύλο του κρατικού αντιφασισμού τον οποίο γέννησε η αμερικανική πρεσβεία στο Δυτικό Βερολίνο και είναι γνωστή ως antifa

Απέναντι τους βρήκαν και τα προδοτικά ΜΜΕ που τους ξέπλυναν για τα καλά και την αντιτρομοκρατική καθώς και τα λοβοτομημένα πιόνια της ΚΝΕ και των ΕΑΑΚ που φαντασιώνονται ότι είναι μέλη των μπολσεβίκων ενώ πολλές φορές έσπευσαν να υπερασπιστούν την υγειονομική δικτατορία και το αστικό καθεστώς αλλά ποτέ δεν βγάζουν μιλιά ή δεν διαδηλώνουν για τα σιωνιστικά εγκλήματα των ΗΠΑ και των Σαούντ σε Λίβανο, Συρία, Υεμένη και Λιβύη ή για την μετατροπή της χώρας μας σε χώρο και σε αποθήκη ψυχών ακόμη και σε στρατιωτική Ισραηλινή βάση. Αυτά τα πλάσματα με τον Γκεβάρα στο μπλουζάκι που αν ζούσε ο Αργεντίνος επαναστάτης της Κουβανικής Επανάστασης θα τους πέταγε με συνοπτικές διαδικασίες στους καρχαρίες της Καραϊβικής ή όπως έλεγε ο προσφάτως αποθανών μουσικοσυνθέτης Θεοδωράκης «θα τους κρεμούσαν πρώτους οι Σοβιετικοί αν είχε κερδίσει ο Στάλιν στα Δεκεμβριανά» άρχισαν και πάλι να ζητούν ως άλλοι Ιακωβίνοι τον θάνατο για τους μικρούς σε ηλικία αντιπάλους τους και να απειλούν με ένα μελλοντικό Νέο Ηράκλειο νομίζοντας ότι είναι η νέα δολοφονική ΟΠΛΑ.

Οι άναρθρες κραυγές υποχώρησης και απόγνωσης όμως μπροστά στους νεολαίους που αντέδρασαν αυθόρμητα και με το εθνόσημο στην καρδιά και ουσιαστικά ήταν άοπλοι και ολιγάριθμοι απέναντι σε μια σχεδιασμένη επίθεση ενήλικων και μελών κομμάτων της νατοϊκής αριστεράς είναι μια ακόμη μουσική πανδαισία στα αυτιά μας. Άλλωστε για εμάς τους Αντιδημοκράτες της «Τρίτης Θέσης» αλλά και για όλους τους συναγωνιστές μας που μισούν την αστική δημοκρατία η μάχη δεν τελείωσε το ’45 και συνεχίζεται σε όλο τον κόσμο απέναντι στις δυνάμεις της σήψης και της υποτέλειας. Θα δώσουμε την τελευταία μάχη ακόμη και αν χάσουμε! 

Παντού μια νέα Σταυρούπολη πρέπει να γεννηθεί, περήφανα να ανεμίζουν τα λάβαρα της Νίκης και του Αίματος, στηρίξτε με κάθε τρόπο τους συλληφθέντες, βοηθήστε οικονομικά τις οικογένειες τους απέναντι στα δικαστικά έξοδα, μην περιμένετε τίποτα από τους βολεμένους ακροδεξιούς λακέδες, απαντήστε με Ιδεολογική Λύσσα και Αυτόνομη Συνείδηση απέναντι στα δημοσιογραφικά τσιράκια και τις κίτρινες φυλλάδες που ευλογεί πάντα η Καραμανλική δεξιά και προωθεί η γερμανική πρεσβεία μέσω των ιδρυμάτων.

Ζήτω η Σιδηρά Νεολαία!

Με το Σπαθί και το Σφυρί: Προμηθευτείτε από το βιβλιοπωλείο «Ορφικός» την σημαία της «Τρίτης Θέσης» και του «Μαύρου Μετώπου»


Με το Σπαθί και το Σφυρί: Προμηθευτείτε από το βιβλιοπωλείο «Ορφικός» την σημαία της «Τρίτης Θέσης» και του «Μαύρου Μετώπου»

Με πρωτοβουλία Αυτόνομων και την καίρια συνδρομή του παλαίμαχου Συναγωνιστή και εκδότη Αθανάσιου Γιαλαμά μπορείτε να προμηθευτείτε από το βιβλιοπωλείο «Ορφικός» την σημαία της «Τρίτης Θέσης» και του «Μαύρου Μετώπου», ελληνικής κατασκευής και άριστης ποιότητας σε διάσταση 70x100 εκατοστά.

Τιμή 11 ευρώ συν τα έξοδα αποστολής

Για να την προμηθευτείτε καλέστε στο βιβλιοπωλείο «Ορφικός» στο κινητό 6988055650 ή στείλτε mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: gialamas1960@hotmail.gr

facebook

http://thrakikosoionos.blogspot.com/

Αποκλειστικό: συνέντευξη με τον εκδότη και παλαίμαχο συναγωνιστή Αθανάσιο Γιαλαμά

Στηρίξτε το αγροτοβιβλιοπωλείο «Ορφικός» και τις εκδόσεις «Θρακικός Οιωνός» (6988055650) ΙΙ

Στηρίξτε το αγροτοβιβλιοπωλείο «Ορφικός» και τις εκδόσεις «Θρακικός Οιωνός» (6988055650) I

Ενάντια σε Δεξιά και Αριστερά, ενάντια στον κόσμο της φιλελεύθερης νεωτερικότητας


Έχουμε γράψει αρκετές φορές ότι ο Αριστερός είναι ένας διεθνιστής αντίπαλος που τον αντιμετωπίζουμε κατά πρόσωπο. Ενώ ο Δεξιός ένας διεθνιστής αντίπαλος που χτυπά πισώπλατα. Και τούτο γιατί μέσω των επικοινωνιακών μηχανισμών και των ιστορικών συγκυριών η Δεξιά έχει εγκλωβίσει στο πολιτικό της πεδίο κοινωνικά στρώματα συντηρητικών πολιτών, που κανονικά θα έπρεπε να υποστηρίζουν κάποιο παραδοσιοκρατικό ή εθνικιστικό πλαίσιο.  Έχει, δηλαδή, ο Δεξιός μηχανισμός προπαγάνδας κάνει πιστευτή στον δημόσιο λόγο την ψευδή θέση ότι η Δεξιά είναι πολιτική δύναμη εθνοκεντρικά πατριωτική. Ασφαλώς αυτό είναι ένα χυδαίο ψεύδος!

Ιδίως στην Ελλάδα, αλλά και στην υπόλοιπη Ευρώπη, οι Δεξιοί πολιτικοί κραυγάζουν για τα εθνικά δίκαια και την υπεράσπιση των παραδοσιακών ταυτοτήτων όσο βρίσκονται στην αντιπολίτευση. Και τα ξεχνούν όλα αυτά μόλις κυβερνούν. Πρόκειται για κάτι νομοτελειακά αναμενόμενο για όποιον έχει τις βασικές γνώσεις της ιστορίας των πολιτικών ιδεών. Γιατί εφόσον ο όρος Δεξιά συμπεριλαμβάνει ανάμεσα στις άλλες θέσεις και την πίστη στην ελευθερία της αγοράς, τον ατομικισμό και την ελευθερία που θεμελιώνεται πάνω στην πολιτική ανθρωπολογία του ατόμου (και όχι του έθνους ως συλλογικού οργανισμού), είναι αυτονόητη προέκταση η κατάληξη σε διεθνιστικές πολιτικές θέσεις.

Ένα χαρακτηριστικό ελληνικό παράδειγμα αυτής της κατάστασης δικαίωσε τα όσα γράφουμε πριν λίγες μέρες. Ο Άδωνις Γεωργιάδης είναι ο τυπικός φανφαρόνος πολιτικός της Δεξιάς, που μπορεί την ίδια στιγμή να αναπαράγει τις κούφιες κλασικιστικές ρητορείες περί της αξίας των αρχαίων μας παραδόσεων και, ταυτοχρόνως, να υπηρετεί τα πιο σκληρά διεθνιστικά συμφέροντα της παγκόσμιας ελίτ των μεγαλοαστών καπιταλιστών. Πριν λίγες μέρες η συγκεκριμένη περσόνα του πολιτικού βίου δήλωσε ότι οι μικρομεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις δεν θα έχουν την δυνατότητα τραπεζικού δανεισμού αν δεν συγχωνευτούν. Στην ουσία εννοούσε αν δεν εξαγοραστούν από κάποιο ισχυρό επιχειρηματικό όμιλο.

«Επιχειρήσεις με δύο-τρεις εργαζομένους στην Ευρωπαϊκή Ένωση δεν έχουν πρόσβαση στις τράπεζες. Τι να κάνουμε τώρα;», αυτή ήταν η επιχειρηματολογία του εν λόγω υπουργού.  Ας αποκωδικοποιήσουμε το πολιτικό περιεχόμενο αυτής της φράσης προκειμένου να εξάγουμε τα συμπεράσματά μας.

Πρώτα και κύρια ο Δεξιός πολιτικός (όπως κάνουν και οι ομοϊδεάτες του ανά τον κόσμο) αγνόησε επιδεικτικά την ιδιαιτερότητα του ελληνικού εθνικού μας οικονομικού περιβάλλοντος με το επιχείρημα ότι έτσι γίνεται στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Όχι μόνο παρέβλεψε ότι στην Ευρωπαϊκή Ένωση υπάρχουν πολλά και διαφορετικά οικονομικά περιβάλλοντα, αλλά προδιέγραψε ότι όλα αυτά τα διαφορετικά εθνικά περιβάλλοντα θα προσαρμοστούν σε μια γενική υπερθενική νόρμα, η οποία υπαγορεύεται από την α-εθνικά παγκόσμια ελίτ των αγορών. Αν μη τι άλλο εδώ έχουμε να κάνουμε με την πιο σκληρή εκδοχή του διεθνισμού.

Ας υποθέσουμε ότι το όραμα των Δεξιών πατριδοκάπηλων γίνει πραγματικότητα. Οι μικρές οικογενειακές εταιρίες θα απορροφηθούν από τους ισχυρούς ομίλους της καπιταλιστικής ελίτ. Τότε δεν θα έχουμε ψιλικατζίδικα και περίπτερα στην γειτονιά μας, αλλά μόνο υποκαταστήματα μεγάλων (ενδεχομένως και υπερεθνικών brands). Δεν θα έχουμε ελληνικά βιβλιοπωλεία αλλά τοπικές εκδοχές πολυκαταστημάτων. Δεν θα έχουμε συνεργεία και καταστήματα ρούχων αλλά μόνο αντιπροσωπείες μεγάλων εταιριών. Όλο αυτό δεν συνιστά απλά μια συγκέντρωση κεφαλαίου. Προϋποθέτει, ταυτόχρονα, και έναν πολιτισμικό μετασχηματισμό που θα χτυπά κατευθείαν την καρδιά της εθνικής μας ιδιαιτερότητας. Το πολυεθνικό brand, μέσω της αισθητικής (ταμπέλες, διαφημίσεις,) και του τρόπου παραγωγής (εργασιακοί αυτοματισμοί, ντύσιμο εργαζομένων κλπ) θα επιβάλει τα «οικουμενιστικά» μοντέλα συμπεριφοράς και αισθητικής αντίληψης για τον κόσμο ακόμη και στην κάθε γωνιά μιας ελληνικής γειτονιάς. Αυτό, ασφαλώς, δεν ενοχλεί τους Δεξιούς κομπορρήμονες, που κατά τα άλλα παπαγαλίζουν τις φιλολογικές τους ανοησίες περί της αξίας «των αρχαίων ημών προγόνων».

Ο πατριωτισμός των Δεξιών είναι ένας πατριωτισμός τουριστικός. Ένα κάλπικο φολκλόρ για να στολίζουν τον ραγιαδισμό τους προς το μοντέλο οργάνωσης του δυτικού κεφαλαίου. Προφανώς και όταν μιλάμε για Δεξιούς δεν αναφερόμαστε μόνο στους πολιτικούς του κόμματος που κυβερνά την χώρα. Τα τελευταία δέκα χρόνια έχει οργανωθεί μια γενικευμένη αλλοίωση των ιδεολογικών νοημάτων του ελληνικού εθνικιστικού χώρου. Οι περισσότεροι σχηματισμοί (από κόμματα μέχρι αυτόνομες ομάδες και εκδοτικούς οίκους) που βρίσκονται δεξιότερα της Νέας Δημοκρατίας χρησιμοποιούν τον όρο «εθνικισμός» απλά ως σουβενίρ στην βιτρίνα. Στην πραγματικότητα είναι ακρο-Δεξιά συμπληρώματα της Νέας Δημοκρατίας. Δεν έχουν τίποτε το εθνικιστικό. Απλώς υιοθετούν μια δήθεν ακραία ζητωπατριωτική ρητορική αλλά στην πράξη υπηρετούν τα συμφέροντα των υπερεθνικών ελίτ του δυτικού κεφαλαίου και αναπαράγουν τον τουριστικό πατριωτισμό του φιλολογικού κλασικισμού. Αυτό είναι προφανές για τα νεοδεξιά και «νεοεθνικιστικά» σχήματα. Ισχύει όμως και για κάποια που εμφανίζονται με το προσωπείο του σκληρού «ναζί». Ψάξτε λίγο προσεκτικά τις θέσεις τους πάνω στην τρέχουσα επικαιρότητα και θα αντιληφθείτε τι εννοούμε.

Αλλά και ο κοινωνισμός των Αριστερών είναι εξίσου επιδερμικός. Δεν έχει τίποτε το σοσιαλιστικό και αναλώνεται σε επιδείξεις υπέρμετρης προοδευτικότητας. Η Αριστερά αποτελεί σήμερα το «προοδευτικό» σκέλος του εξουσιαστικού φιλελευθερισμού. Αριστεροί και Δεξιοί σκύβουν το κεφάλι μπρος στην παγκόσμια κυριαρχία της καπιταλιστικής αντι-εθνικής ελίτ.

Έχει ενδιαφέρον ότι μετά τις δηλώσεις του Άδωνι Γεωργιάδη για της μικρομεσαίες επιχειρήσεις Αριστεροί κύκλοι έγραψαν ότι «κυβερνά σαν Λουδοβίκος». Τα ανδρείκελα της Αριστεράς φοβούνται ακόμη και να ψελλίσουν μια κριτική προς τον εξουσιαστικό φιλελευθερισμό και φορτώνουν τις καπιταλιστικές παθογένειες στο...Παλαιό Καθεστώς της προνεωτερικής εποχής!! Λοιπόν, κύριοι της Αριστεράς, θα σας κάνουμε άλλο ένα μάθημα πολιτικής ιστορίας. Οι «Λουδοβίκοι» του Παλαιού Καθεστώτος, όταν σκέπτονταν σωστά, ρύθμιζαν την οικονομία των χωρών τους στο σύστημα των συντεχνιών. Μια μορφή μεσαιωνικού οργανιστικού προ-κοινωνισμού, το οποίο παρείχε ασφάλεια στους εργαζόμενους και δημόσιο έλεγχο στις οικονομικές δραστηριότητες. Οι «Λουδοβίκοι» του Παλαιού Καθεστώτος, όταν σκέφτονταν λαθεμένα, επέτρεπαν φυσιοκρατικές ελευθερίες που έστρωναν τον δρόμο για την έλευση του κεφαλαιοκρατικού φιλελευθερισμού. Πάντως αποφάσεις όπως αυτές του Άδωνι δεν λάμβαναν (ασχέτως αν χρεώθηκαν επικοινωνιακά λάθη με αναφορές στο παντεσπάνι κλπ).

Ενάντια σε Δεξιά και Αριστερά, ενάντια στον κόσμο της φιλελεύθερης νεωτερικότητας, υπάρχουν ακόμη κάποιες σκιές που αναδεύονται στο λυκαυγές των καιρών μας. Φέροντας τις μνήμες της Βανδέας και των Λουδιτών. Βαστώντας τα φλάμπουρα της πατρίδας και του κοινωνιστικού οργανικισμού. Σιγοσφυρίζοντας σκοπούς παλιούς και νοσταλγώντας τους πολέμους του μέλλοντος.

πηγή

Ernst Röhm, ο Πολιτικός Στρατιώτης της Σοσιαλιστικής πτέρυγας του NSDAP που έπεσε θύμα της κομματικής πλεκτάνης.


«Όλες οι Επαναστάσεις καταβροχθίζουν τα παιδιά τους»

«Δεν είμαστε λέσχη μπουρζουάδων. Δεν φιλοδοξώ να ηγούμαι ανθρώπων που εκτιμούν οι νοικοκυραίοι, αλλά επαναστατών, που θα σύρουν την Πατρίδα πίσω τους»

Ernst Röhm


γράφει ο Ian Black

Ο Ernst Röhm γεννήθηκε στο Μόναχο, στις 28 Νοεμβρίου 1887. Προερχόμενος από οικογένεια της εργατικής τάξης και μεγαλώνοντας με αρκετές ελευθερίες, μπορούσε να ασχοληθεί με τα ενδιαφέροντα του, χωρίς η οικογένειά του να τον καταπιέζει και να του στέκεται εμπόδιο. Σε ηλικία 19 χρονών κατατάσσεται στον Βαυαρικό στρατό. Με το ξέσπασμα του πρώτου παγκοσμίου πολέμου, μεταφέρθηκε στην πρώτη γραμμή και τον Αύγουστο του ίδιου έτους τραυματίστηκε σοβαρά στο πρόσωπο, αφήνοντας του ουλές, που θα κουβαλούσε περήφανα μέχρι το τέλος της ζωής του. Δύο χρόνια αργότερα, στη μάχη του Verdun θα τραυματιστεί ακόμα μια φορά στο στήθος, με αποτέλεσμα τον παραλίγο θάνατό του. Έτσι μεταφέρθηκε για το υπόλοιπο του πολέμου στα μετόπισθεν και στην Ρουμανία σαν αξιωματικός. Οι σύντροφοι του στις μάχες, τον περιγράφουν σαν έναν φανατικό μαχητή που αψηφούσε τον κίνδυνο και πάντα μαχόμενο με θάρρος και ανδρεία. Με το τέλος του πολέμου κόλλησε την Ισπανική γρίπη, την οποία νίκησε παρά τις προβλέψεις των γιατρών.

Μετά τον πόλεμο, έχοντας τον βαθμό του λοχαγού, συμμετείχε στα "freikorps", ενάντια στους κομμουνιστές, υπό τον συνταγματάρχη Epp, καταφέρνοντας την ολοκληρωτική νίκη ενάντια στην Σοβιετική Δημοκρατία της Βαυαρίας, που είχε σχηματιστεί μετά τη λήξη του Μεγάλου πολέμου. Τον ίδιο χρόνο εντάσσεται στις τάξεις του Γερμανικού Εργατικού Κόμματος και γνωρίζει τον Αδόλφο Χίτλερ, με τον οποίο αναπτύσσει φιλία και συνεργασία καταφέρνοντας να κερδίσει σημαντικές θέσεις μέσα στο κόμμα και να καταφέρει σπουδαία οργανωτικά και πολιτικά επιτεύγματα.

Είχε ιδρύσει αρκετές παραστρατιωτικές ομάδες, άλλες ενταγμένες στο Εθνικοσοσιαλιστικό Εργατικό Κόμμα Γερμανίας, άλλες δορυφόροι σε αυτό και άλλες που συμμερίζονταν παρόμοια ιδεολογικά μοτίβα. Ακόμα, κατάφερε να εξασφαλίσει κονδύλια, που ενώ προορίζονταν για τον στρατό, κατέληξαν στο κόμμα αγοράζοντας τελικά την χρεοκοπημένη εφημερίδα Münchener Beobachter, μετονομάζοντάς την σε Völkischer Beobachter και μετατρέποντας την στο επίσημο προπαγανδιστικό όργανο του κόμματος μέχρι και τον Απρίλιο του '45. Ακόμα είχε καταφέρει να δημιουργήσει και να συντονίσει, έναν συνασπισμό ενιαίου μετώπου, ενάντια σε καπιταλιστές και κομμουνιστές, από διάφορες παραστρατιωτικές ομάδες και μικρότερα εθνικιστικά κόμματα, όλα έχοντας έμμεσο ή άμεσο αρχηγό τους τον Χίτλερ. Αποτέλεσμα αυτού του δύσκολου έργου ήταν η συγκέντρωση περίπου 100.000 μελών στην εκδήλωση της "Γερμανικής Ημέρας" τον Σεπτέμβριο του 1923, από το NSDAP.

Την ημέρα του "Πραξικοπήματος της Μπυραρίας" ο Ernst Röhm ήταν αυτός που, μέρες πριν, είχε οργανώσει την μεταφορά όπλων και στρατιωτών, υπό άκρα μυστικότητα και ήταν ένας από τους κύριους οργανωτές του σχεδίου. Είχε συγκεντρώσει και οπλίσει 2.000 άντρες και αφού τους ανακοίνωσε ότι ο Χίτλερ είχε καταλύσει την κυβέρνηση της Βαυαρίας και είχε κηρύξει εθνική επανάσταση, κινήθηκε προς το υπουργείο άμυνας, το οποίο κατέλαβε και οχύρωσε. Με την αποτυχία του πραξικοπήματος καταδικάστηκε σε 15 μηνών αναστολή.

Τον Απρίλιο του 1924, εξελέγει βουλευτής, χωρίς να καταφέρει να επανεκλεγεί ξανά στις επόμενες εκλογές του Δεκεμβρίου. Παράλληλα κατάφερε να δημιουργήσει και να οργανώσει από την αρχή καινούριες παραστρατιωτικές ομάδες, καθώς και τη δημιουργία νέων "S.A." μίας και αυτά είχαν τεθεί εκτός νόμου. Εκείνη την περίοδο ο Χίτλερ διαφωνούσε με τον Röhm, σε ότι αφορούσε τις παραστρατιωτικές ομάδες διότι θεωρούσε αδύνατο να γίνει δική τους η εξουσία με επαναστατικά μέσα όσο ο στρατός και η αστυνομία ήταν πιστές στην κυβέρνηση. Τον Απρίλιο του 1925, ήρθε η τελική ρήξη ανάμεσα τους όταν ο Χίτλερ δεν δέχτηκε την προσθήκη 30.000 μελών παραστρατιωτικών οργανώσεων του Röhm στα S.A. αναγκάζοντας τον τελευταίο να παραιτηθεί από τα πόστα του και να αποσυρθεί απογοητευμένος από τη δημόσια ζωή. Το 1928 θα δεχτεί πρόταση από τη Βολιβία να συμμετέχει στον στρατό της σαν σύμβουλος με τον βαθμό του αντισυνταγματάρχη. Δυο χρόνια αργότερα θα επιστρέψει στην αγαπημένη του πατρίδα έπειτα από τηλεφωνική παράκληση του Αδόλφου Χίτλερ.

Αφορμή της επιστροφής του ήταν το αποτυχημένο εσωτερικό πραξικόπημα του Walter Stennes ενάντια στον Χίτλερ. Ο Χίτλερ, αναγκάστηκε να αναλάβει γενικός αρχηγός των S.A. και διόρισε τον Röhm αμέσως επόμενο στην ιεραρχία. Ο Röhm αναδιοργάνωσε τα S.A, διόρισε άτομα της εμπιστοσύνης του σε σημαντικές ιεραρχικές θέσεις και έφερε νέες ριζοσπαστικές και επαναστατικές ιδέες στις τάξεις τους. Αυτές οι αλλαγές κατάφεραν να συγκεντρώσουν πάνω από 1.000.000 μέλη στα S.A. όπου τώρα σκοπός τους δεν ήταν η φύλαξη των συγκεντρώσεων και η προστασία των μελών του κόμματος, αλλά ο πεζοδρομιακός αγώνας ενάντια σε καπιταλιστές, κομμουνιστές και αντίπαλα κόμματα. Ακόμα τα S.A. γνωστά και ως «Τάγματα Μπιφτέκια» (κόκκινα από μέσα φαιά απέξω) διοργάνωναν απεργίες, προστάτευαν απεργίες που δεν διοργανώνονταν από τους ίδιους ή είχαν συμπαραστάτες μέλη του KPD, απειλούσαν δημόσια τους απεργοσπάστες και τα αφεντικά, επιτίθονταν στο χρηματιστήριο και σε λέσχες πλουσίων, διοργάνωναν συσσίτια για τους φτωχούς, παρείχαν καταφύγια για άστεγους και γενικότερα παρείχαν κοινωνικό έργο παράλληλα με το πολιτικό και το πολιτισμικό. 

Σκοπός ήταν να περάσουν ένα πραγματικά σοσιαλιστικό και επαναστατικό πρόσωπο στο κόμμα με σκοπό να προσελκύσουν περισσότερους υποστηρικτές. Η ραγδαία αύξηση στις δημοσκοπήσεις άρχισε τον πόλεμο λάσπης και επικριτικής από τα φιλελεύθερα δημοκρατικά μέσα, ένας κλασικός και διαχρονικός τρόπος τον φιλελεύθερων δημοκρατών όταν δεν μπορούσαν να σταθούν ενάντια στην πολιτική των αντιπάλων τους να τους κατηγορούν και να τους λασπολογούν, πολλές φορές ψευδώς, με σκοπό να στρέψουν τα βλέμματα σε ανθρώπινα πάθη και αδυναμίες, μακριά από το γεγονός ότι οι ίδιοι είναι ανίκανοι πολιτικά να διαχειριστούν τις εκάστοτε καταστάσεις. Ένας τέτοιος πόλεμος λάσπης ήταν ενάντια σε μέλη των S.A. όπου υπήρχαν φήμες ότι κάποιοι εξ αυτών ήταν ομοφυλόφιλοι κατηγορώντας και τον ίδιο τον Röhm αλλά και αφήνοντας αιχμές για κορυφαία ηγετικά στελέχη του κόμματος. Ο Röhm ήταν ο μόνος που αποκαλούσε τον Χίτλερ με το μικρό του όνομα ή με το χαϊδευτικό του "Άντι". Ένας λόγος που ο Röhm ήταν ιδιαίτερο μέλος του κόμματος ήταν το γεγονός ότι ούτε τον φοβόταν αλλά ούτε και είχε "μαγευτεί" ποτέ από αυτόν, σε αντίθεση με σχεδόν όλα τα υπόλοιπα μέλη.

Παράλληλα τα SA θεωρούσαν τους εαυτούς τους ως την σοσιαλιστική εμπροσθοφυλακή της επερχόμενης εθνικοσοσιαλιστικής επανάστασης και πίστευαν ότι έπειτα της εκλογικής νίκης τους, θα γινόντουσαν πράξη τα όνειρα και οι αγώνες τόσων ετών, των πλέον εκατομμυρίων μελών όλων των ηλικιών. Όμως ο Χίτλερ δεν χρειαζόταν πια τα SA για να ολοκληρώσει τις δικές του προσωπικές επιθυμίες, καθώς και των πλούσιων βιομηχάνων, γαιοκτημόνων, αριστοκρατών, στρατιωτικών και πολιτικών που χρηματοδοτούσαν το κόμμα και ήταν σημαντικοί πολιτικοί του σύμμαχοι.

Όσο συνέβαιναν αυτά πίσω από τις βαριές και δρύινες κλειστές πόρτες, ο Röhm, μαζί με άλλα μέλη των SA διαφόρων βαθμίδων, οργάνωναν και προωθούσαν την λεγόμενη "Δεύτερη Επανάσταση". Μια επανάσταση αντικαπιταλιστική, αντιαριστοκρατική, αντιαστική και αντιδημοκρατική. Μια επανάσταση ενάντια στην εκμετάλλευση του καπιταλισμού, ενάντια στα μονοπώλια και υπέρ της κρατικοποίησης της γης και των επιχειρήσεων. Σχέδια που πήγαιναν κόντρα στους νέους φανερούς φίλους αλλά και κρυφούς εχθρούς του Χίτλερ, όπου έσπευσε να τους καθησυχάσει ότι κάτι τέτοιο δεν θα συνέβαινε.

Τα περισσότερα μέλη των SA προέρχονταν από οικογένειες της εργατικής τάξης και μέσω αυτού, πολεμούσαν και ήλπιζαν για ένα τέτοιο όνειρο. Ακόμα ο Röhm, καθώς και η πλειοψηφία των SA ήθελαν να γίνουν αυτοί ο νέος επίσημος τακτικός στρατός της Γερμανίας και να απορροφηθεί σε αυτά η ήδη υπάρχων στρατός και να δημιουργηθεί ο "Λαϊκός Στρατός" υπό την ηγεσία του. Τα SA εκείνη την εποχή αριθμούσαν τα 3 εκατομμύρια ενώ η Reichswehr τα 100.000, οπότε η ένωση φάνταζε δυνατή και λογική. Κάτι τέτοιο τρομοκρατούσε την ηγεσία της αρτηριοσκληρωτικής Reichswehr όπου δεν ήθελε να χάσει τις παραδόσεις της και ούτε την εξουσία που είχαν τα υψηλόβαθμα μέλη του. Έτσι ο στρατός συμμάχησε με τον Χίτλερ ενάντια στα σχέδια του Röhm, φέρνοντας στον Χίτλερ ακόμα μεγαλύτερη υποστήριξη από το καθεστώς που υποτίθεται ότι αντιμαχόταν και θα άλλαζε.

Τον Απρίλιο του 1934 ο Χίτλερ συναντήθηκε με την στρατιωτική ηγεσία στο πλοίο "Deutschland" όπου τους πληροφόρησε για τον επερχόμενο θάνατο του Χίντεμπουργκ και τους πρότεινε να τον στηρίξουν στην διαδοχή του ως αντάλλαγμα για περιορισμό και την μείωση της αντικαπιταλιστικής δύναμης των SA και την αύξηση του στρατού. Μετά τα γεγονότα του Απριλίου ξεκίνησε μια εσωκομματική μάχη και δημιούργησε παρατάξεις είτε υπέρ του Χίτλερ είτε υπέρ του Röhm. Οι μεγαλύτεροι σύμμαχοι του Χίτλερ ήταν οι Γκέρινγκ, Γκαίμπελς, Χίμλερ και Ες.

Τον Ιούνιο του ίδιου έτους, έπειτα από παράπονα του στρατού και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στον Χίντεμπουργκ, ο Μπλόμπεργκ παραδίδει τελεσίγραφο, του πρώτου, στον Χίτλερ όπου του ανακοίνωνε ότι αν δεν σταματούσε αυτή η εσωκομματική πολιτική αστάθεια, θα κήρυττε στρατιωτικό νόμο και θα παρέδιδε την εξουσία στο στρατό. Κάτι τέτοιο ανάγκαζε τον Χίτλερ να επισπεύσει την καταστροφή των SA αλλά και των εσωκομματικών και εξωκομματικών του εχθρών. Έτσι οι Χίμλερ και Γκέρινγκ, όπου έχοντας πολλά να κερδίσουν από την πτώση του Röhm , ενορχήστρωσαν την "Nύχτα των Mεγάλων Mαχαιριών".

Στην προετοιμασία της κάθαρσης βοήθησε και ο Ράινχαρτ Χάιντριχ όπου πλαστογράφησε τα έγγραφα όπου αποδείκνυαν ότι ο Röhm είχε πληρωθεί 12.000.000 μάρκα από τη Γαλλία για να ρίξει τον Χίτλερ και κάποια άλλα πλαστά έγγραφα στα οποία ο Röhm σκόπευε να κάνει πραξικόπημα ενάντια στον Χίτλερ και να καταλάβει την εξουσία με τα SA. Κατόπιν εντολής του Χίτλερ σχεδιάστηκαν λίστες εντός και εκτός των SA με ονόματα εχθρών του που έπρεπε να πεθάνουν. Στις 25 Ιουνίου η Reichswehr τέθηκε σε κόκκινο συναγερμό. Την επόμενη μέρα ο Χίτλερ μετέβηκε στο Essen με αφορμή έναν γάμο και διέταξε ορισμένους ηγέτες των SA, συμπεριλαμβανομένου και του Röhm, να τον συναντήσουν την επόμενη μέρα στις 11:00. Στις 30 Ιουνίου ο Χίτλερ και μεγάλος αριθμός των SS και της αστυνομίας μέσα στην νύχτα μετέβησαν στο ξενοδοχείο όπου διέμενε η ηγεσία των SA και τους συνέλαβε. Ο δαιμόνιος Γκαίμπελς διάσημος αποστάτης της Στρασσερικής τάσης, εκμεταλλεύτηκε πολιτικά την φήμη, ότι στο ξενοδοχείο ο Edmund Heines βρισκόταν στο κρεβάτι με άλλο μέλος των SA, μιλώντας για ηθική παρακμή εντός των SA, γεγονός όμως που δεν αποδείχτηκε ποτέ.

Γυρίζοντας πίσω στα κεντρικά γραφεία του κόμματος στο Μόναχο, ο Χίτλερ έκανε λόγο για "την μεγαλύτερη προδοσία στην παγκόσμια ιστορία" αναφερόμενος στην υποτιθέμενη προδοσία των SA, παρόλο που αυτή η προδοσία είχε γίνει από τον ίδιο τον Χίτλερ στα πιστά μέλη του κόμματος που είχαν δώσει κυριολεκτικά το αίμα τους στην ιδέα και στον αγώνα όπου ο ίδιος ο Χίτλερ τους πούλησε για την φιλία με τον εχθρό της εθνικοσοσιαλιστικής επανάστασης, τους αστούς, πλούσιους, καπιταλιστές, δημοκράτες.

Την ίδια ημέρα ο Γκαίμπελς γύρισε στο Βερολίνο και έδωσε το ελεύθερο στον Γκέρινγκ να απελευθερώσει τα πιστά εκτελεστικά αποσπάσματα ενάντια σε όποιον ήταν γραμμένος στις λίστες του θανάτου αν και πολλοί έπεσαν θύματα προσωπικών αντιδικιών. Στην φυλακή Stadelheim όπου βρισκόταν η ηγεσία των SA φυλακισμένη, άρχισαν οι εκτελέσεις με δίκες παρωδίες που κρατούσαν λιγότερο από ένα λεπτό. Ο Röhm από το κελί του έβλεπε έναν έναν τους συντρόφους του να εκτελούνται. Στην αρχή ο Χίτλερ δίσταζε να διατάξει τη δολοφονία του Röhm αφού γνώριζε την τεράστια προσφορά του στο κίνημα και την πολύχρονη φιλία τους, για αυτό και του πρότεινε την αυτοκτονία, ο ίδιος όμως αρνήθηκε λέγοντας "αν είναι να πεθάνω, ας με σκοτώσει ο ίδιος ο Αδόλφος", έβγαλε τα πάνω ρούχα του και έδωσε έναν τελευταίο χαιρετισμό με τεταμένη την δεξιά φωνάζοντας Heil Hitler!, προτού εκτελεστεί μέσα στο κελί του.

Ενώ οι περισσότεροι Γερμανοί σοκαρίστηκαν με τα γεγονότα, άλλοι τα είδαν θετικά ως το τέλος μιας μακροχρόνιας πολιτικής αστάθειας ενώ σίγουρα χάρηκαν οι ξένες κυβερνήσεις και πρεσβείες. Ο Γκαίμπελς τα επόμενα χρόνια χρησιμοποιούσε συχνά την υποτιθέμενη σκοτεινή πλευρά του Röhm - μια φήμη που ξεκίνησε από τους σοσιαλοδημοκράτες - ως μια ηθική παρακμή στα SA αν και στο τέλος του πολέμου ομολόγησε ότι ήταν λάθος η κτηνωδία απέναντι στην «αριστερή» τάση του Εθνικοσοσιαλισμού.

Οι δολοφονίες που έγιναν μεταξύ των 30 Ιουνίου και 2 Ιουλίου, νομιμοποιήθηκαν με μία πρόταση που όριζε ότι τα μέτρα πάρθηκαν ως κρατική αυτοάμυνα (...) παρόλο που τα στοιχεία του υποτιθέμενου πραξικοπήματος ποτέ δεν βγήκαν στην δημοσιότητα και ποτέ δεν έγινε κάποια δημόσια αναφορά σε αυτά εκτός του κόμματος. Όλα τα αντίγραφα της ταινίας «Η νίκη της πίστης» (Der Sieg des Glaubens) καταστράφηκαν επειδή σε κάποιες σκηνές εμφανιζόταν ο Röhm. Η μητέρα του Röhm αρνήθηκε την σύνταξη του Χιτλερικού καθεστώτος και το ίδιο έπραξε και η γυναίκα του Gregor Strasser ενώ οι δυο γιοι του τελευταίου πέθαναν στην πρώτη γραμμή του ανατολικού μετώπου μετά από μερικά χρόνια.

Έτσι το όραμα μιας Εθνικοσοσιαλιστικής επανάστασης πέθανε πριν καν αρχίσει, προδομένο από τον ίδιο άνθρωπο που το υποσχέθηκε και εν τέλει όχι μόνο το ισοπέδωσε αλλά κατάφερε να φροντίσει ότι δεν θα υπάρξει κάτι τέτοιο ούτε ως όνειρο έπειτα από τις συνεχόμενες αποτυχίες του. Φαίνεται ότι τελικά ο άνθρωπος που πολλοί ακόμα φέρουν ως είδωλο, ήταν καλός στις δολοφονίες συμμάχων κακός απέναντι στους πραγματικούς εχθρούς του Εθνικοσοσιαλισμού.

Από το ημερολόγιο του Γιόζεφ Γκαίμπελς :

Απρίλιος 1933

''Ο λαός ζητά Δεύτερη Επανάσταση.

Πρέπει να κλείσουμε τους λογαριασμούς μας, με την Αντίδραση.

Η Επανάσταση δεν θα σταματήσει πουθενά''

Μάρτιος 1945

''Αυτά που ήθελε ο Röhm ήταν σωστά …

Στις 30 Ιουνίου, θα έπρεπε να είχαν εκτελεστεί καμιά εκατοστή στρατηγοί και όχι καμιά εκατοστή αξιωματούχοι των SA.

Εκείνα τα γεγονότα ήταν τραγικά και σήμερα βλέπουμε τις συνέπειες''