Τα άγνωστα θραύσματα της ιστορίας: Όταν η «ιέρεια» του «Εσωτερικού Εθνικοσοσιαλισμού» Savitri Devi αφιέρωνε την διδακτορική της διατριβή στον πρωτοφασιστή διανοητή Ίωνα Δραγούμη


"Με ρώτησε κάποιος τι είναι αυτό που με προσέλκυσε στον Εθνικοσοσιαλισμό. Χωρίς κανένα δισταγμό του απάντησα: η ομορφιά του"

Savitri Devi

γράφει ο Wolverine

Όσο και αν κάποιοι αρνούνται την ιστορική πραγματικότητα ο Εθνικοσοσιαλισμός υπήρξε στην ρίζα του επαναστατικός, αντικαπιταλιστικός, αντικομφορμιστικός, φιλεργατικός και αντιπλουτοκρατικός. Οι πρωταρχικές θέσεις και απόψεις του αρχικού κινήματος που έφτιαξε ένας προλετάριος και μετονομάστηκε στην συνέχεια, ήταν ένα αγκάθι στα πλευρά της ηγεσίας τόσο και της γερμανικής αριστεράς όσο και της γερμανικής δεξιάς. 

Παρά το γεγονός ότι η πλειοψηφία των  συναγωνιστών απορρίπτει τον πολιτικό διαχωρισμό που επιβλήθηκε στα σπλάχνα της Γαλλικής επανάστασης με τους «Ορεινούς» αν ήμασταν αναγκασμένοι να ορίσουμε σε ποια πλευρά θα σταθούμε θα επιλέγαμε με ευκολία το αριστερό σκέλος αν «αριστερά» σημαίνει την ανατροπή και την εξέγερση και αν φυσικά «δεξιά» σημαίνει μουχλιασμένη συντήρηση και προστασία των καταπιεστών του λαού μας. 

Αν υπήρχε μια μηχανή του χρόνου να μας γυρίσει στα πρώτα χρόνια του εθνικοσοσιαλιστικού κινήματος και ρωτούσαμε έναν άνεργο βετεράνο απλό μέλος των προλεταριακών «Ταγμάτων Εφόδου» με καταγωγή από το Αμβούργο για την κοινωνία, την θρησκεία, την οργάνωση της οικονομίας, την μοναρχία, τις σχέσεις των τάξεων και την επανάσταση το μόνο σίγουρο είναι ότι στην απάντηση οι δεξιοί θα ένιωθαν ίλιγγο και τρόμο από την αποφασιστικότητα και το «πολιτικό μίσος» καθώς και την λατρεία της εξέγερσης και οι αριστεροί απορία και έκπληξη μπροστά στην «εκτροπή της αριστεράς» όπως ονόμασε τον Εθνικοσοσιαλισμό ένας αντίπαλος μας ο Βλάσης Ρασσιάς και ο οποίος είχε χαρακτηρίσει εύστοχα τον «Στρασσερισμό» ως την «προμαρξιστική αριστερά». 

Για όποιους ενδιαφέρονται ένας διανοητής που έβλεπε σε παλαιότερες εποχές τον Εθνικοσοσιαλισμό μέσα από το «αριστερό» πρίσμα ήταν ο Δανός Povl Heinrich Riis - Knudsen του οποίου το γνωστό βιβλίο μπορείτε να βρείτε με μια απλή αναζήτηση, ενώ η πρόσφατη παρουσία του ως καλεσμένου στην διαδικτυακή εκπομπή του Στέφανου Γκέκα προκάλεσε ιδιαίτερη εντύπωση και αντιδράσεις στους κύκλους των Εθνικοσοσιαλιστών. 

Ο Εθνικοσοσιαλισμός όσο και αν κάποιοι προσπαθούν να μας πείσουν για το αντίθετο είναι όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που αναφέρθηκαν και σίγουρα δεν είναι μόνο η λατρεία του Ανωτάτου Ηγέτη όπως επέβαλλε ο Χιτλερισμός. Δεν είναι απλά ένας οργανωτικός μιλιταρισμός ή ένας ανηλεής επεκτατισμός με γεωπολιτικές βλέψεις. Δεν είναι ένας ακόμη ιμπεριαλισμός ή ένας «ρατσισμός» όπως διατείνονται οι σκοτεινοί κύκλοι των φιλοσιωνιστών ακροδεξιών εκδοτών και κομματαρχών. 

Ο Εθνικοσοσιαλισμός για όσους έχουν μάτια να δουν είναι ένας βιοθεωρητικός φιλοσοφικός ιδεολογικός και πολιτικός «ιριδισμός» ένας «Μαύρος Ήλιος» με «διεθνιστικό» πυρήνα που έστειλε πολιτιστικές αποστολές στις Άνδεις για την οργάνωση και την βοήθεια των ιθαγενών, απέρριψε τις πολιτικές τακτικές των αστών WASP της Βορείου Αμερικής, προσέγγισε τα ασιατικά πολεμικά έθνη με πρώτο το Αυτοκρατορικό έθνος των Ιαπώνων που πρωτοστάτησε στην προσπάθεια για την απελευθέρωση της Ασίας από τους καπιταλιστές, ανίχνευσε τα μυστηριώδη ορεινά μονοπάτια στο λίκνο του Θιβέτ και του Βουδισμού για την ανώτερη γνώση. 

(και έλαβε ενίσχυση από τους Θιβετιανούς μοναχούς στο λυκόφως των μαχών, μπορεί όμως κανείς να φανταστεί την έκπληξη των μαχητών του σοβιετικού στρατού όταν μπήκαν στο Ανατολικό Βερολίνο το 1945 και ανακάλυψαν τα πτώματα περίπου 1.000 Θιβετιανών που ήταν ντυμένοι με γερμανικές στολές, αλλά δεν έφεραν διακριτικά βαθμού;) 

Δημιούργησε οργανισμό για την έρευνα σχετικά με την ιστορία και την άγνωστη κληρονομιά των ευρωπαϊκών λαών τα αρχεία του οποίου καταστράφηκαν στο σύνολο τους, επηρέασε ακόμη και μαύρους εθνικιστές ηγέτες που δεν αποδέχτηκαν τις επιταγές των ΗΠΑ και της ΕΣΣΔ και των Σιωνιστών, ενώ τέλος προσπάθησε να προσεγγίσει την μαγική Ινδία των χιλιάδων Θεών. 

Με την γη του Κάλκι του Εκδικητή έχει να κάνει το άρθρο αυτό.

Σάβιτρι Ντέβι (Savitri Devi) ή Maximiani Portas η ελληνοαγγλικής καταγωγής ιέρεια του Εσωτερικού Εθνικοσοσιαλισμού που έντυσε τον «Χιτλερισμό» με έναν θρησκευτικό μανδύα, γεγονός όμως που δεν ήταν απαγορευτικό για να προβληθεί ο βίος της ακόμη και σε έντυπα της «Τρίτης Θέσης».  Μια γοητευτική προσωπικότητα που αν και δεν είχε στενή σχέση με την «Στρασσερική» τάση επηρέασε βαθύτατα το σύνολο του «χώρου». 

Γνώρισα τα έργα της σε νεαρή ηλικία και εντυπωσιάστηκα από τον φανατισμό και την αποφασιστικότητα της να απαντήσει στις προκλήσεις των καιρών. Γεννήθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου 1905 στη Λιόν της Γαλλίας και πέθανε λίγο μετά τα μεσάνυχτα της 22ας Οκτωβρίου 1982 στο Sible Hedingham της κομητείας του Essex στην Αγγλία. 

Εξαιρετικά μορφωμένη, με πολλές σπουδές, άριστη γνώση πολλών ξένων γλωσσών και πολυγραφότατη. Μιλούσε τουλάχιστον επτά γλώσσες, μεταξύ των οποίων αγγλικά, γαλλικά, Νέα Ελληνικά, Ιταλικά, Γερμανικά, Ισλανδικά, Χίντι και Μπενγκάλι, ενώ είχε γνώση άλλων είκοσι, όπως Αρχαία Ελληνικά, Ουρντού, και άλλες ινδικές γλώσσες. 

Υπερασπίστρια του φυλετισμού και της «βαθιάς οικολογίας» ή του «οικοφασισμού», των δικαιωμάτων των ζώων με ιδιαίτερη έμφαση ενάντια στην πρακτική του kosher, μαθήτρια του Νίτσε, πολιτική ακτιβίστρια, φιλόσοφος και συγγραφέας, χορτοφάγος και κατά των ταυρομαχιών, λάτρης της αρχαίας Ελλάδος και της Βεδικής Ινδίας, εχθρός του χριστιανισμού του ιουδαϊσμού της δημοκρατίας και του μαρξισμού. 

Έγραψε με κιμωλία στο σιδηροδρομικό σταθμό της Λυών συνθήματα εναντίον της Αντάντ (Κάτω οι Σύμμαχοι, Ζήτω η Γερμανία) ως διαμαρτυρία για την παράνομη εισβολή των Συμμαχικών (αγγλικών και γαλλικών) στρατευμάτων στην ουδέτερη Ελλάδα τα οποία απέκρουσαν οι πρωτοφασίστες «Επίστρατοι». Στην αρχή της ιδεολογικής της αναζήτησης περιέγραφε τον εαυτό της ως «Εθνικίστρια κάθε κράτους» ...

Ήρωας της ήταν ο Αλέξανδρος που κυρίευσε την Βακτριανή και ο Αυτοκράτορας και μάρτυρας Ιουλιανός στον οποίο και αφιέρωσε και ένα από τα βιβλία της, είχε προσωπικές σχέσεις με κορυφαία πρόσωπα του Ελληνικού Εθνικισμού όπως τον Περικλή Γιαννόπουλο, Άγγελο Σικελιανό και την Εύα Πάλμερ - Σικελιανού. 

Στις 28 Μαΐου του 1928 πήρε την Ελληνική υπηκοότητα και τον Ιούνιο του 1928 συμμετείχε σε διαγωνισμό στην Αθήνα για μια θέση καθηγητή της Γαλλικής γλώσσας σε Γυμνάσιο των Αθηνών. Υπήρξε καθηγήτρια Γαλλικών του Κορνήλιου Καστοριάδη. Το 1997, λίγο πριν το τέλος της ζωής του, ο μαρξιστής φιλόσοφος αναφέρθηκε με λόγια ευγνωμοσύνης σ' αυτήν σε γαλλική ραδιοφωνική του συνέντευξη. 

Έγινε αυτόπτης μάρτυρας της συγκρούσης μεταξύ Παλαιστινίων και Εβραίων εποίκων και συντάχθηκε με το μέρος των Παλαιστινίων ενώ ομολόγησε ότι εκεί στην σκιά του Αντίοχου του Δ’ του Επιφανούς συνειδητοποίησε τον Εθνικοσοσιαλισμό της και την ανάγκη να μην υπάρξει στο μέλλον ένα ξεχωριστό εβραϊκό κράτος. Υπήρξε βασικό μέλος της κίνησης του ιστορικού αναθεωρητισμού και του δικτύου στήριξης των γυναικών της Γερμανίας που είχαν χάσει τους άντρες τους στα πολεμικά μέτωπα.

Το 1932 ταξίδεψε στην Ινδία, «την ανατολικότερη και νοτιότερη πατρίδα της Άριας Φυλής» όπως τη θεωρούσε η ίδια, αναζητώντας τον πολιτισμό της, θεωρώντας ότι οι ινδοευρωπαίοι παγανιστικοί θεοί της και οι δοξασίες της διατηρούνταν αμόλυντες από τον μονοθεϊσμό. Εγκαταστάθηκε στην Καλκούτα, και ξεκίνησε να προσφέρει τις υπηρεσίες της στην εθνικιστική οργάνωση Ινδουιστική Αποστολή, μέσω της οποίας ήρθε σε επαφή με το εθνικιστικό Ινδουιστικό Κόμμα «Μαχασάμπα», το οποίο είχε υιοθετήσει φιλογερμανικές απόψεις. 

Δεν θα μπορούσε να μην συνδράμει στον μοναχικό αγώνα του θρυλικού σεβαστού ηγέτη (Νετατζί) της Ινδικής Εθνικής Αντίστασης Subhas Chandra Bose που ήταν ο εκπρόσωπος του πολεμικού Ινδουισμού και των συνεργατών των Ιαπώνων. Συνδέθηκε σε έναν εικονικό γάμο με τον φίλο της Άσιτ Κρίσνα Μουχέρτζι, Ινδό Βραχμάνο εκδότη του «Νέου Ερμή» γνωστό ακτιβιστή και πληροφοριοδότη του Άξονα ώστε να μην απελαθεί και να της παρέχει προστασία και ευκολία κινήσεων στις κινήσεις της υπέρ του Άξονα. 

DOWNLOADS: Σάβιτρι Ντέβι – Η Κόρη Του Ήλιου…! #88 (PDF)

Σάβιτρι Ντέβι - Παύλος της Ταρσού, ή Χριστιανισμός και Ιουδαϊσμός

DOWNLOADS: Σάβιτρι Ντέβι – Ινδία Και Εθνικοσοσιαλισμός…! #130 (PDF)

Μετά τον πόλεμο διένειμε μαζί με ένα πρώην μέλος των επίλεκτων στρατιωτικών σχηματισμών Waffen - SS χιλιάδες Εθνικοσοσιαλιστικά φυλλάδια στις κατεχόμενες από τους Δυτικούς ζώνες με συνέπεια να περάσει από δίκη και να φυλακιστεί μαζί με άλλους αξιωματικούς και γυναίκες του καθεστώτος τους οποίους και στήριξε μετά την αποφυλάκιση της. Μέσα στην φυλακή δημιουργεί μια ιδιαίτερη σχέση με μια άλλη φυλακισμένη την Marie Françoise Suzanne Dior ανιψιά του γνωστού σχεδιαστή. 

Είχε επαφές και προσωπική φιλία με τον πιλότο των βομβαρδιστικών Stukas τον Σμήναρχο Hans-Ulrich Rudel ο οποίος ήταν οπαδός του Χίτλερ, όμως αυτό δεν τον εμπόδισε να στηρίξει τόσο τον ηγέτη της Αργεντινής Juan Peron και την Evita όσο και τα «Στρασσερικά» πολιτικά σχήματα στην μεταπολεμική Γερμανία. Επέδρασε μέσα από τα έργα της στον κορυφαίο συγγραφέα «NaziMaoist» Claudio Mutti οπαδό του Χομεϊνί και εκπρόσωπο της «Τρίτης Θέσης» καθώς και τον πρωτοπόρο του ένοπλου αντάρτικου Francο Freda που κατηχεί έως σήμερα τους νεοφασίστες μέσα από τις εκδόσεις του. 

Έζησε για λίγο καιρό στην Ισπανία και φιλοξενήθηκε από τον Εθνικοσοσιαλιστή Otto Skorzeny, ο οποίος υπήρξε σύμβουλος του «Τριτοθεσίτη» Juan Peron. Επισκέφτηκε Κάιρο, Βαγδάτη, Δαμασκό και Τεχεράνη για να συναντηθεί με τους εξόριστους Εθνικοσοσιαλιστές. Είχε επαφές με τους George Lincoln Rockwell, Ernst Zündel, William Pierce, Miguel Serrano, Colin Jordan, Matt Koehl, Johann von Leers, David Myatt, Leon Degrelle, ενώ σε αυτή έχει αφιερώσει το βιβλίο του ο James Mason το γνωστό «Siege». 

Τα βιβλία της γνωρίζουν όλο και ευρύτερη διάδοση στους κύκλους των παγανιστών, των skinheads και των οπαδών της μουσικής χέβι μέταλ στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη ενώ κυκλοφορούν εδώ και χρόνια και από ελληνικούς εκδοτικούς οίκους.

Σύμφωνα με την δική της πεποίθηση χαρακτηριστικά παραδείγματα ιστορικών φυσιογνωμιών που χαράσσουν το ιστορικό γίγνεσθαι φέρνει τον λευκής καταγωγής βασιλιά Ακενατών της Αιγύπτου, που απαρνήθηκε τους αιγυπτιακούς θεούς και ανέπτυξε μιαν ηλιακή λατρεία μη βίας. Αυτός ήταν, κατά την άποψη της «ήλιος». Ακολουθεί ο Μογγόλος κατακτητής Τζένγκις Χαν, αποστασιοποιημένος από τις αιώνιες δυνάμεις και τους νόμους του σύμπαντος. Αυτός ως δύναμη καταστροφής ήταν «αστραπή». Και τέλος, ο Χίτλερ, ήταν μαζί «αστραπή και ήλιος»


Ο Χίτλερ είναι, κατά το ινδουιστικό πρότυπο της Devi, ο Αβατάρ, ο διάμεσος μεταξύ του θεϊκού και του ανθρώπινου, αυτός που, όπως υπόσχεται o Κρίσνα στη Μπαγκαβαντγκίτα: 

«Όταν η δικαιοσύνη συντρίβεται, όταν το κακό θριαμβεύει, τότε επανέρχομαι. Για την προστασία του καλού, για την καταστροφή όσων απεργάζονται το κακό, για την εγκαθίδρυση της βασιλείας της Δικαιοσύνης, γεννιέμαι ξανά και ξανά, σε κάθε εποχή». 

Για τις παραδοσιοκρατικές διδασκαλίες ο άνθρωπος που σφράγισε την μοίρα της Ευρώπης και ο μεγαλύτερος εχθρός του τελικά ήταν ο ίδιος ο εαυτός του ήταν ο Κάλκι ο εσχατολογικός Βισνού, δηλαδή ο Μεσσίας πάνω στο λευκό άλογο, σύμφωνα με τους Βραχμάνους. Κατά τους Βουδιστές είναι ο Μαϊτρέγια Βούδας, επίσης ο Σαοσιάντ, ο Σωτήρας των Πάρσων, και ο Χριστός των Χριστιανών της Δευτέρας Παρουσίας, ο Imam Mehdi των Ισλαμιστών για αυτό και τον ονόμασαν με τον τιμητικό τίτλο του Χατζή (Προσκυνητή) και τον συμπεριέλαβαν στις προσευχές τους. 

Ο Δημήτριος Κιτσίκης που είναι μελετητής του Φασισμού, κορυφαίος όμως και στην τέχνη της πρόκλησης και σε αντίθεση με εμάς υπέρ της συνεργασίας με τους Τούρκους θεωρεί ότι στο πρόσωπο της διανοήτριας του Εθνικοσοσιαλισμού «...συναντήθηκαν το ελληνικό Ομηρικό ιδεώδες, η αγάπη για τα ζώα, οι οικολογικές ευαισθησίες, η ινδική εθνική αυτοσυνειδησία και η αντιδυτική ιδεολογία...». 

Ο ιεραποστολικός ζήλος της μετά το 1945, την ανέδειξε σε μορφή - σύμβολο της μεταπολεμικής πορείας του Εθνικοσοσιαλισμού, τον οποίο προσπάθησε να φέρει σε επαφή με την Παραδοσιοκρατία του Ρενέ Γκενόν και του δάσκαλου του Mussolini του φιλοσόφου Ιουλίου Έβολα.

Αυτή η αινιγματική ή μπορεί και υπερβολική για κάποιους στις απόψεις της προσωπικότητα που όμως επηρέασε τους μυστικιστές του Εθνικοσοσιαλισμού αλλά και του Φασισμού μέσα από την μανιχαϊστική κοσμολογία της, κάποιοι επαγγελματίες κερδοσκόποι και απατεώνες την ονόμασαν «αλλοπρόσσαλη» επειδή ήταν αμετανόητη και πίστεψε στο δικό της όραμα για μια Νέα ΕυρώπηΕίχε το θάρρος όμως να υπερασπιστεί της δική της ιστορική εκδοχή ότι ο Αυστριακός ζωγράφος και δεκανέας και αυτός που δυστυχώς επικράτησε στην εσωκομματική διαμάχη, ο Αδόλφος Χίτλερ ήταν ο «Τελευταίος Άβαταρ» και η μετενσάρκωση του Ινδού Θεού Βισνού. 

Σε αντίθεση φυσικά με κάποιους ελάχιστους σε πολιτική αξία που νοιάζονται μόνο για τις κυβιστήσεις και την μίζερη αυτοπροβολή τους ή την οικονομική τους ενίσχυση ακόμη μέσα και από έργα ή πρόσωπα εθνικοσοσιαλιστικά τα οποία όμως την ίδια στιγμή έχουν το θράσος να καθυβρίζουν και να διαστρεβλώνουν δημόσια!


Τέλος καλό είναι να προβληθεί προς όλους αυτούς που θέλουν να γνωρίζουν την αλήθεια και να απορρίπτουν τις ιστορικές παρωπίδες των κύκλων της παραπληροφόρησης ότι διαβάζοντας την βιογραφία που έγραψε  ο Nicholas Goodrick - Clarke για την Σάβιτρι Ντέβι με τίτλο «Hitler's Priestess, Savitri Devi The Hindu Aryan Myth and Neonazism» υπάρχει στην σελίδα 22 η αναφορά ότι η «Ιέρεια του Μυστικιστικού Εθνικοσοσιαλισμού» είχε αφιερώσει την διδακτορική της διατριβή το 1929 στον πρωτοφασιστή διανοητή και εχθρό του Βενιζελισμού τον μάρτυρα της Εθνικοεπαναστατικής Ιδέας, αυτόν που εξυμνούσαν κορυφαίοι αντιδημοκράτες συγγραφείς και μεταπολεμικά γνωστά Ελληνικά Εθνικοσοσιαλιστικά περιοδικά, τον Ίωνα Δραγούμη. 

«Έτσι πέρασε το τελευταίο μισό του 1929 ολοκληρώνοντας τη διατριβή της, η οποία προλογίστηκε κατάλληλα με ένα μνημόσυνο στον Ίων Δραγούμη, έναν διανοούμενο και Έλληνα Πατριώτη που δολοφονήθηκε στην Αθήνα το 1920»


47 σχόλια:

  1. Ανώνυμος28/8/21 4:25 μ.μ.

    Προμαρξιστικο σοσιαλισμό ονόμασε τον Στρασερισμο ο φωστήρας ο Ρασιάς; Μόνο που ο Μαρξ έγραψε τον προηγούμενο αιώνα από τους Στρασερ. Το κομμουνιστικό κίνημα ξεκίνησε επίσης έναν αιώνα πριν. Ωραία αναγνώσματα έχει ο χώρος. Πολύ ωραία.

    Εκτός από τους γραφικούς ξέρετε μάγκες υπάρχουν και οι κανονικοί διανοούμενοι. Μια βόλτα μέχρι το βιβλιοπωλείο της γειτονιάς μας αρκεί για να το καταλάβουμε. Αρκεί να κλείσουμε και λίγο το μπουρδέλο το Ίντερνετ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/8/21 7:05 μ.μ.

      Έχεις διαβάσει το κεφάλαιο "Στον Ρυθμό της Ιστορίας" από το Germany Tomorrow του Όττο Στράσσερ; Διάβασε το να σου λυθούν οι απορίες και να καταλάβεις που έχεις τις ρίζες του ο εθνικός σοσιαλισμός. Σε κοινοτικές μορφές οργάνωσης της κοινωνίας στην αρχαϊκή και μεσαιωνική εποχή. Αυτό εννοούσε με το "προμαρξιστικός σοσιαλισμός" ο Ρασσιάς

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος28/8/21 8:38 μ.μ.

      Δεν το έθεσε ως προμαρξιστικό σοσιαλισμό. Δες το βίντεο. Ο Ρασσιάς ήταν ένας πολύ ποιοτικός αντίπαλος (στα πολιτικά φυσικά, όχι στα θρησκευτικά). Άλλοι είναι οι "γραφικοί", πολλοί και ανάμεσά μας.

      https://www.youtube.com/watch?v=zlgsiIv2rHw

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος29/8/21 2:17 π.μ.

      Οι κοινοτικές μορφές οργάνωσης της αρχαίας και της μεσαιωνικής εποχής είναι τελείως διαφορετικές από εκείνες των βιομηχανικών κοινωνιών της εποχής του Στρασερ. Πολλές φορές οι εθνικιστές πολιτικοί του μεσοπολέμου κατέφευγαν σε παραδείγματα της αρχαιότητας και του μεσαίωνα για να φανεί η παραδοσιοκρατία τους. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι δυνατόν να μεταφυτευτεί ένα σύστημα του παρελθόντος στη νεωτερική εποχή. Ο Στράσερ καλά έκανε και τα έγραφε. Δημιουργούσε συγκίνηση και έδινε έναν προσανατολισμό. Έδειχνε ότι έψαχνε έναν εναλλακτικό σοσιαλισμό. Πολιτικός ήταν. Δεν περιμένουμε επιστημολογική ορθότητα από τον πολιτικό. Ο Ρασσιάς όμως έκανε πολιτική ανάλυση. Ο σοβαρός αναλυτής δεν αναμασά το σύνθημα ενός πολιτικού. Δυστυχώς η έννοια προμαρξιστικος σοσιαλισμός δεν χρησιμοποιείται πουθενά στην πολιτική ανάλυση. Ή μάλλον χρησιμοποιείται σε ελάχιστες περιπτώσεις που μπορεί να αφορούν τον Σιμόν, τον Φουριέ και τους λεγόμενους ουτοπιστές σοσιαλιστές που έγραψαν λίγα χρόνια πριν τον Μαρξ. Το ερώτημα λοιπόν είναι εμείς τι θέλουμε; Να αναπαράγουμε τα συνθήματα της ιδεολογίας μας ή να κάνουμε σοβαρή ανάλυση στα κείμενα της για να αποκτήσουμε σοβαρό πολιτικό λόγο στην εποχή μας. Και τα δύο μας είναι χρήσιμα και καλά. Απλά ρωτάω για τη συγκεκριμένη κουβέντα που κάνουμε. Πάντως είτε θέλουμε να αναπαράγουμε συνθήματα είτε θέλουμε να αναλύσουμε με ουσιαστική αμεροληψία τα κείμενα των πολιτικών της ιδεολογίας μας, ο Ρασσιάς μας είναι άχρηστος. Ένας αμπελοφιλόσοφος του καφενέ ήταν ο Ρασσιάς. Μπορώ να το αναλύσω το θέμα με όποιον δεν βαριέται να κάνει μια τέτοια συζήτηση.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος29/8/21 2:24 π.μ.

      Δεν υπάρχει ο όρος αυτός ρε μάγκες. Τι να κάνουμε τώρα. Στον μεσαίωνα και στην αρχαιότητα υπήρχε κοινοτικό μοντέλο οργάνωσης των περισσότερων κοινωνιών. Ναι ο κοινοτισμός είναι σημείο αναφοράς των συντηρητικών και των εθνικιστών σοσιαλιστών. Αλλά και ο όρος σοσιαλισμός έχει την ιστορία του.Ας μην επιτρέπουμε στον κάθε φιλόσοφο της γειτονιάς, όπως ήταν ο μακαρίτης, να τον κάνει λάστιχο.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος29/8/21 3:35 π.μ.

      2.17 και 2.24 Αν είδατε το βίντεο ο Ρασσιάς δεν λέει τον όρο προμαρξιστικός σοσιαλιασμός. Λέει για "σοσιαλισμό των Στράσσερ" και ότι γενικά ο φασισμός και ο εθνικοσοσιαλισμός ειναι εκτροπές της αριστεράς, σ' αντίθεση με το μοναρχικό κληρικαλιστή Φράνκο που ηταν καθαρή δεξιά. Μάλιστα λέει ότι από Γαλλική Επανάσταση μέχρι Κομμούνα, η Αριστερά είχε θετικό πρόσημο με ελληνορωμαϊκές ανθρωπιστικές αναφορές μέχρι που καπελώθηκε απο τους Εβραίους, ετσι λέει, μαρξιστές κι εγινε στείρος οικονομισμός μακριά από την κληρονομιά Ελλάδας και Ρώμης. Μέσα σε λίγα λεπτά τα ανάλυσε πολύ καλά, το "αμπελοφιλόσοφος του καναπέ" είναι υπερβολικό και προδίδει αντιπάθεια. Μάλλον για το σημαντικό έργο του μακαρίτη για τη γνωστοποίηση των καταστροφών που προξένησαν οι Χριστιανοί "Ρωμαίοι" στον Ελληνισμό;

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος29/8/21 11:40 π.μ.

      2:17 και 2:24 στην Αρχαία Σπάρτη δεν υπήρχαν κοινωνικές τάξεις, όλοι ήταν ίσοι απέναντι στον νομό και για αυτό ονομάζονταν ΟΜΟΙΟΙ. Στους ομοίους γινόταν συσσίτιο κάθε μεσημέρι έτσι έτρωγαν. Την τροφή τους την είχε αναλάβει εξ'ολοκληρου η Πολιτεία και όλοι απολάμβαναν ίσες μερίδες. Στην Αρχαία Γερμανία κάθε χρόνο γινόταν αναδασμός γης. Εγώ έπαιρνα για ένα χρόνο τα χωράφια σου, εσύ τα χωράφια μου δηλαδή μοιραζόμασταν την γαιοκτησία (όλα αυτά τα γράφει ο Τάκιτος). Αυτά που αναφέρω δεν είναι προμαρξιστικός σοσιαλισμός;

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος29/8/21 6:29 μ.μ.

      11:40 π.μ αν εσύ θες να το ονομάσεις σχηματικά έτσι μπορείς το κάνεις. Όμως ο όρος σοσιαλισμός δεν υπήρχε τότε. Έχει συγκεκριμένη "ληξιαρχική" εμφάνιση και αντίστοιχη εννοιολογική αφετηρία. Αυτές που αναφέρεις μπορεί να ήταν όντως περιπτώσεις που ενέπνευσαν τους θεωρητικούς που δημιούργησαν τον όρο. Ως εκεί όμως. Ο όρος έχει επιπλέον σημασιοδοτησεις. Φυσικό εξάλλου να αποκρυσταλλώνει τα δεδομένα της εποχής του.

      Για το ότι δεν ανέφερε ο Ρασσιάς τον όρο μπορεί να έχεις δίκιο. Δεν είδα το video. Τον όρο σχολίασα όταν διάβασα το άρθρο. Συνεπώς αναγνωρίζω ότι για αυτό το θέμα τον αδικώ. Τόσο αυτόν όσο και εσένα. Με μπέρδεψε ο αρθρογράφος.

      Για το ότι ήταν αμπελοφιλόσοφος είμαι πεπεισμένος. Έχω άλλα παραδείγματα. Θες να τα συζητήσουμε;

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος28/8/21 4:29 μ.μ.

    ωραιοτατο το αρθρο. Αφορμη για να ασχοληθουν οι σημερινοι συναγωνιστες με Σικελιανο και Δραγουμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος28/8/21 4:32 μ.μ.

    Τι ρουκέτα πέταξες ρε Μαύρε Κρίνε! Βιάστηκαν κάποιοι φουκαρραδες να την βγάλουν αλλοπρόσσαλη, βιάστηκαν κάποιοι άλλοι εστιάτορες αντιδραγουμικοί να την εκμεταλλευτούν. Η αλήθεια όμως πάντα λάμπει στο τέλος. Η Σαβιτρι Ντεβί αφιέρωσε διδακτορική διατριβή στον ΙΩΝΑ ΔΡΑΓΟΥΜΗ. Το καταλάβαμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/8/21 11:20 π.μ.

      Πίστεψέ με το κατάλαβαν καλά. Για αυτό και τα τηλέφωνα και τα δάκρυα στις ομάδες. RPG7

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/8/21 11:33 π.μ.

      11:20 για πες

      Διαγραφή
  4. Εστιατορες και Εκδοτες ΠΟΥΛΟ28/8/21 4:40 μ.μ.

    Εδω το βιβλιο για οποιον ενδιαφερεται πηγαινει σελ.22 και του λυνονται οι αποριες
    https://books.google.gr/books?id=5_ETCgAAQBAJ&printsec=frontcover&redir_esc=y#v=onepage&q&f=false

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος28/8/21 4:44 μ.μ.

    Και όλο κλαίνε τα εστιατόρια και οι τρίτοι βόθροι. Συνεχίστε παιδιά τους γ@μ@τ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος28/8/21 4:51 μ.μ.

    Η Σαβιτρι Ντεβί είναι μια παρεξηγημένη προσωπικότητα κυρίως από τους ίδιους τους N/S. Υπάρχουν ακόμη μερικοί που την λοιδορούν και την βρίζουν μέχρι και στα σχόλια εδώ πριν μερικές μέρες. Ήταν πρωτοπόρος και ιδρυτής του οικοφασισμου και είχε μια παράφορη αγάπη για τα ζώα και την Ανατολή προς απαγοήτευση ορισμένων "χιτλερικών" που έχουν «αφυσικο σιωνιστικό μίσος για τους αλλοφυλους» ακριβώς όπως έλεγε ο Σερράνο αλλά από ότι φαίνεται δεν είναι καλοί μαθητές των δασκάλων τους. Το ακόμη πιο συνταρακτικό της σημερινής δημοσίευσης είναι ότι λάτρευε τον Ίωνα Δραγούμη κάτι που σίγουρα παραξενεύει ορισμένους ταβερνιαρηδες που έσπευσαν να την εκμεταλλευτούν. Η σημερινή δημοσίευση παραλύει επίσης κάποιους άλλους ακροδεξιούς εκδότες που έσπευσαν να την βρισουν χωρίς από ότι φαίνεται να έχουν διαβάσει αρκετά για αυτή ή ακόμη και αν έχουν διαβάσει να μην έχουν καταλάβει τίποτα όντας αστοιχείωτοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/8/21 8:15 μ.μ.

      Σωστός. Θα σχολιάσω μόνο το "παράφορη αγάπη για την Ανατολή" γιατί είναι παρεξηγήσιμο. Η Savitri Devi δεν πήγε στην Ανατολή λόγω ενός αφηρημένου οριενταλισμού της εποχής. Αντιθέτως δεν εκτιμούσε καθόλου την φυλετική-πολιτισμική χαβούζα της Orient Mέσης Ανατολής ήδη από το νεανικό ταξίδι της στα Ιεροσόλυμα. Αυτό που αγαπούσε η Savitri ήταν κάθε μορφή και έκφραση της ινδοευρωπαϊκής θρησκευτικότητας. Όταν απέτυχε η προσπάθειά της στην Αθήνα να αναβιώσει τη λατρεία των Ολύμπιων, λόγω των λοιδοριών που αντιμέτώπισε από τους συμπατριώτες της, πήγε στην Ινδία όπου έδρασε ενάντια σε μουσουλμάνους και χριστιανούς ιεραπόστολους, και σε κομμουνιστές, που απειλούσαν την τελευταία ζωντανή μορφή ινδοευρωπαϊσμού, τον Ινδουισμό. Aυτό δεν ήταν μια εκκεντρική ιδιορρυθμία της Savitri. Όλοι οι Εθνικοσοσιαλιστές Αριανιστές της εποχής της, όπως Günther και Rosenberg, υμνούσαν την Βεδική Ινδία όπως υμνούσαν και την Ελλάδα και τη Ρώμη. Ούτε και θεωρούσε η Savitri ότι όλοι οι Ινδοί της εποχής της ήταν Άριοι, κάθε άλλο. Δεν ήταν αφηρημένα "ινδολάγνα". Το άριο πνεύμα της παλιάς ινδοευρωπαϊκής Ινδίας εκτιμούσε. Στο τέλος της ζωής της είπε οτι δεν είναι καν Ινδουίστρια, ότι πάντοτε υπήρξε μια "Ευρωπαία Παγανίστρια" και μαχήτρια του ινδοευρωπαϊσμού όπου γης.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/8/21 11:49 π.μ.

      Πολύ σωστή η παρατήρηση σου. Ο Δραγούμης αντιθέτως ήταν φυλετικά και πολιτισμικά ανατολικολαγνος, όπως φαίνεται στα γραπτά του. Το λέω γιατί όποτε το αναφέρουν οι ΕΣ, οι ακροδεξιοί χρησιμοποιούν ως απάντηση την δήθεν ανατολικολαγνια της Ντεβι, λες και είναι όμοιες περιπτώσεις

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος29/8/21 1:35 μ.μ.

      Ανώνυμος29/8/21 11:49 π.μ.


      "Λίγο πριν τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο, ξεκίνησα τις εβδομαδιαίες επισκέψεις μου στο Musee Guimet. Hταν ασιατικό μουσείο. Η μάλλον, ήταν το υποκατάστημα της Λυών του μεγάλου ασιατικού μουσείου του Παρισιού. Έπαιζα και έφτιαχνα λασπόπιτες στον δημόσιο κήπο. Αρχισε να βρέχει. «Μάνα», είπα, «βρέχει τώρα. Δεν έχουμε ομπρέλες. Πού πρέπει να πάμε;» Η μητέρα μου μου είπε: «Πρέπει να καταφύγουμε κάπου. Μπορούμε να καταφύγουμε στο μουσείο». Μπήκαμε λοιπόν στο μουσείο, γλιτωσαμε από τη βροχή. Και η μητέρα μου με ρώτησε: «Θα ηθελες να δείς τις αρχαιότητες ή τα ζώα;» Είπα, «Θα προτιμούσα να δω την αρχαιότητα επειδή τα ζώα είναι βαλσαμωμενα. Δεν μου αρέσει να βλέπω βαλσαμωμενα ζώα. Μου αρέσει να βλέπω ζωντανά». Η πρώτη αίθουσα ήταν ασσυριακά γλυπτά. Υπήρχε μια μούμια εκεί. Είδαμε αιγυπτιακές αρχαιότητες, ασσυριακές αρχαιότητες, και μετά ανεβήκαμε στον επάνω όροφο. Μύριζε σανδαλόξυλο και θυμίαμα. Και το εισέπνευσα βαθιά. Μου άρεσε. Και υπήρχαν Θιβετιανές εικόνες, και υπήρχαν Σιαμέζικες εικόνες. Μου άρεσε επίσης το στυλ. Ηταν ένα πολύ ωραιο μέρος. Ενιωθα σαν να ημουν αμεσως στην Ανατολη. Μου άρεσε. Είδα το ινδικό δωμάτιο, και το κινέζικο δωμάτιο, και το ιαπωνικό δωμάτιο και τα πάντα. Και με ενδιέφερε πολύ. Και ρώτησα: «Μαμά, μπορώ να έρχομαι εδώ κάθε Κυριακή;» Και η μητέρα μου είπε: «Ναι, κάθε Κυριακή από τις 2:00 έως τις 5:00 είναι ανοιχτό. Μπορείς να έρχεσαι εδώ. Θα ησυχάσουμε». Γιατί συνήθιζα να κάνω αρκετό θόρυβο οταν βρισκομουν στο σπίτι. Και πήγαινα εκεί κάθε Κυριακή για δέκα ή σχεδόν δεκα χρονια. Και ετσι επηλθε η ασιατικη μου διαμορφωση. Εμαθα την ιστορία της Ασίας, τα λίγα που ήξερα για εκείνες τις μέρες, από το μουσείο. Είχα ένα βιβλίο, το Musee Guimet, που καλύπτει όλη την ιστορία, τη μυθολογία και τις δημοφιλείς θρησκείες της Ιαπωνίας και της Κίνας, της παλιας Κινας πριν τον Μαο φυσικα. Μου άρεσε. Η Ασία δεν μου φάνηκε ποτέ ξένη. Δεν νιωθω περισσοτερο ξενη εδω απο οσο νιωθω στην Ευρωπη"

      And the time Rolls on σελ 4-5. Eνταξει σερβιτορε;

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος28/8/21 6:07 μ.μ.

    Νταξει παιδιά, αυτή η επιχειρηματολογία εντυπώσεων έχει καταντήσει κουραστική . Καταρχάς δεν αποδέχονται όλοι οι ΕΣ την Ντεβι ως "ιέρεια". Δεύτερον, γράφετε στον βαρυγδουπο τίτλο σας ότι αφιέρωσε την εργασία της στον Δραγούμη, ενώ ουσιαστικά (αν ισχύει αυτό που γράφει ο Clarce, γιατί δεν υπάρχει κάτι πιο χειροπιαστό) έκανε απλώς αναφορά στην εισαγωγή. Από την στιγμή μάλιστα που δεν έχετε την εργασία της ή κάποιον τίτλο ή κάποιο εξώφυλλο της είναι αυθαίρετο το να το παρουσιάζετε ως "είδηση".
    Αν θέλετε να αποδομησετε όσους τον απορρίπτουν, κάντε μια σοβαρή μελέτη των γραπτών του Δραγούμη και δείξτε με πηγές ότι είπε τα αντίθετα από αυτά που παρουσιάζουν. Έτσι γίνεται η αποδόμηση.
    Αν και σε τελική ανάλυση μικρή σημασία έχουν αυτά την σήμερον εποχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/8/21 7:10 μ.μ.

      «Έτσι πέρασε το τελευταίο μισό του 1929 ολοκληρώνοντας τη διατριβή της, η οποία προλογίστηκε κατάλληλα με ένα μνημόσυνο στον Ίων Δραγούμη, έναν διανοούμενο και Έλληνα Πατριώτη που δολοφονήθηκε στην Αθήνα το 1920»

      Κανονικότατα την αφιέρωσε στον Δραγούμη. Ολόκληρο μνημόσυνο του έκανε στον πρόλογο. Πιες ξύδι

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος28/8/21 6:17 μ.μ.

    Τη μια την θεωρείτε ημιτρελη που θεωρούσε τον Χίτλερ Αβαταρ και τώρα την χρησιμοποιείτε σαν δήθεν απόδειξη του ότι ο Δραγούμης ήταν πρωτοφασιστας; Περίεργα μας τα λες τελευταία κρίνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/8/21 7:15 μ.μ.

      Ο Μαύρος Κρίνος ουδέποτε την είχε πει τρελή. Ανώνυμοι σχολιαστές το έκαναν. Αν δεν σε συγκινεί η αφιέρωση της φανταστικής χιτλερικής Ντεβί στον Δραγούμη είσαι άξιος της μοίρας σου

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/8/21 2:20 π.μ.

      Ο κουστουματος εκδότης με την φιλοεβραικη πολιτική πρόταση την λέει τρελή. Κανείς τριτοθεσιτης. Εντάξει γκαρσόν;

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος28/8/21 10:18 μ.μ.

    Εδώ και το διδακτορικό της που ήταν για τον Καιρη
    https://www.worldcat.org/title/essai-critique-sur-theophile-kairis/oclc/492449543

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος29/8/21 11:15 π.μ.

    Μεγαλύτερη η έκπληξη και από την επίθεση στο αεροδρόμιο της Καμπούλ. Άρθρο που δίνει απαντήσεις επανατοποθετεί την ιστορική σκέψη και λύνει απορίες. Και έχουν χαθεί και ο μοκασινο και ο άγνωστος και ο πιστός. Τους κατάπιε η κούφια γη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/8/21 11:25 π.μ.

      Ο πιστός είναι γιαλατζι πιστός από ότι φαίνεται. Άλλοι πιο πιστοί από αυτόν είχαν σε εκτίμηση πρόσωπα για τα οποία εκείνος χυδαιολογεί. Θα τους πάρει καιρός να ξαναβγούν από τις τρύπες τους

      Διαγραφή
  11. Πολύ ενδιαφέρον κείμενο, η δική μου ένσταση βρίσκεται μόνο ως προς το ψευδεπιγραφο δίλημμα μεταξύ αριστεράς και δεξιάς όπως αυτές οι έννοιες έχουν οριστεί μετά το 1789 καθώς αυτή η ίδια η απαρχή είναι που πρέπει να απορριψουμε. Η αριστερή επαναστατικότητα της καταστροφής είναι εξίσου αρνητική με τη δεξιά συντήρηση νεκρών αξιών. Εγώ ζώντας μέσα στα ερείπια του πρώην κραταιου δυτικού πολιτισμού προτιμώ τη συντηρητική επανάσταση και την επαναφορά της εκτροπής που ζούμε στην αιώνια κανονικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. !!! ΝΑΣΤΕ ΚΑΛΑ , ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣΑΣ ΕΠΕΝΔΗΣΑ ΤΟ ΠΡΩ'Ι'ΝΟΜΟΥ*** ... ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΑ 70 ΜΟΥ ! ΤΗΝ ΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΟΣ , ΒΕΒΑΙΑ , ΣΤΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΜΑΣ ΒΑΘΡΟ , ΤΟΝ ΜΑΥΡΟ ΚΡΙΝΟ , ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ *** ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος29/8/21 1:47 μ.μ.

    Καλά ρε δεν σέβεστε την ηλικία και τον καημό του Μποντρίνοβιτς; Δεν σκέφτεστε τις προσπάθειες των wannabe τσικό; Γιατί σπάτε τα νεύρα στον κουστουμάτο εκδότη; Κανένας σεβασμός πια; Τόση εργολαβία έχουν ρίξει τα τελευταία τρία χρόνια και έρχεται ο Βισνού πάνω στο άλογο (όχι αυτό των Αμπελοκήπων) να τα ισοπεδώσει όλα! Λίγη τσίπα ρε εθνοκομμούνια μην χαλάτε τα όνειρα της ακροδεξιάς Ντίσνεϋλαντ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος29/8/21 1:52 μ.μ.

    Μαύρε Κρίνε η αλήθεια είναι ότι η δεξιά είναι λίγο παρεξηγημένη αλλά δεν φταίς εσύ, φταίνε αυτοί που σκόπιμα έχουν προκαλέσει αποσυναρμολόγηση των πολιτικών ιδεών. Πρώτα από όλα πρέπει να ξεκινήσουμε με το ότι η δεξιά στο εξωτερικό έχει εντελώς άλλη σημασία από αυτή που έχει εδώ. Η Νέα Δεξιά στην Γαλλία ας πούμε με τον Μπενουά και τον Βεννέρ ή η Neue Rechte στην Γερμανία με τους ριζοσπαστικούς εθνικιστές στρασσερικούς δεν έχουν σχέση με την Νέα Δεξιά του Φαήλου και του Τζημερου. Οι δεξιοί και συντηρητικοί της περιόδου της γαλλικής επανάστασης ουδεμία σχέση είχαν με τον φιλελευθερισμό. Οι περισσότεροι αντιμετώπιζαν με καχυποψία την αστικοποίηση, την άνοδο των μηχανών και την εκβιομηχανιση που απειλούσε τα φεουδαλικα προνόμια, την φιλελεύθερη διαφωτιστική ανερχόμενη ελίτ που ερχόταν σε ρήξη με τους προνεωτερικους θεσμούς όπως εκκλησία, μοναρχία,κλπ. Συνεπώς οι δεξιοί της εποχής ούτε καπιταλιστές ήταν, ούτε δημοκράτες. Επιθυμούσαν μια κορπορατιβιστική μορφή οικονομίας με συντεχνιακή αποκέντρωση. Μην ξεχνάμε ότι ο πατέρας του κορπορατισμού ο Χιλερ Μπελοκ ήταν δεξιός συντηρητικός. Απλά αργότερα έγινε αυτό που περιγράφει ο Κονδύλης στο βιβλίο του "Συντηρητισμός". Η προνεωτερικη φεουδαλική, μοναρχική ελίτ ενώθηκε με τους φιλελεύθερους αστούς και αποτέλεσαν αυτό που βλέπουμε σήμερα. Τότε ξεκίνησε το σημερινό έκτρωμα. Ας πούμε δεξιοί όπως ο Έντμουντ Μπεργκ, ο Άνταμ Μύλλερ, ο Νοβαλις, ο Χάινριχ Φον Τραιτσκε δεν νομίζω να έχουν σχέση με τον Άδωνι και τον Βορίδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/8/21 6:35 μ.μ.

      Φίλε 1:52μμ αν αποκαλούσες τον Μπερκ και τον Νοβαλις δεξιό θα σε κοιτούσαν σαν εξωγήινο. Όσο για τον Άνταμ Μύλλερ μπορεί να σε πυροβολούσε. Ξεκίνησε ως θιασώτης του ελευθεριακού Διαφωτισμού και κατέληξε ριζοσπάστης συντηρητικός ίσως ο πρώτος προδρομος του φασισμού.

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος29/8/21 2:38 μ.μ.

    Aυτή η ανάρτηση αν γινόταν να καρφιτσωθεί θα έπρεπε να γίνει για να το δουν όλοι. Δραγούμης και Σαβίτρι Ντέβι, ο ένας αγαπημένος κάποιων αντιναζί που βρίζουν τη Ντέβι ως μουρλόγρια και ασχετη με την Ελλάδα, και η άλλη αγαπημένη κάποιων χιτλερικών που βρίζουν τον Ίωνα. Τελικά αυτά τα δύο πρόσωπα συναντιούνται. Ανατροπή από τις λίγες! Ένα καλό μάθημα αυτό, μπορεί να ανήκουμε σε διαφορετικές τάσεις, αλλά πρέπει να σταματήσει το θάψιμο μορφών, είτε αυτός λέγεται Περικλής Γιαννόπουλος είτε Χίτλερ, είτε Στράσσερ είτε Ρόζενμπεργκ, είτε Έβολα είτε Ίωνας. Κριτική ναι, κατινίστικοι αφορισμοί όχι, ιδίως όταν όλοι μας στο χώρο είμαστε διανοητικά ένα τίποτα μπροστά σε όλους αυτούς που οπαδικά είτε θεοποιούμε είτε αφορίζουμε. Με ρέγουλα οι αποθεώσεις και η λάσπη γιατί επιφυλάσσονται εκπλήξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος29/8/21 11:12 μ.μ.

    προσωπικως στην ερωτηση τι με προσελκυσε στον εθνικοσοσιαλισμο χωρις δισταγμο θα απαντουσα: Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος29/8/21 11:37 μ.μ.

    Η Σαβίτρι Ντεβί είναι μια παραγνωρισμένη προσωπικότητα, από τις πιο εικονοκλαστικές του 20ου αιώνα. Πάντα υπήρχε η τάση και μέσα στον ίδιο τον ΕΣ χώρο να κάνουν πλάκα μαζί της (επειδή ήταν οικολόγος, χορτοφάγος, μιλούσε για Ινδοευρωπαίους, και γυναίκα μαζί;) συνήθεια που την πήραν και μη-ΕΣ εθνικιστές που συνεχίζουν το βιολί ότι ήταν τρελή. Πέρα από τον Skorzeny, τον von Leers και άλλους Γερμανούς ΕΣ που την εκτιμούσαν, ή τον Αμερικανό Rockwell, η Savitri Devi είχε προσωπική αλληλογραφία με τον πασίγνωστο Άγγλο συγγραφέα Αldus Huxley,ενώ την προσωπικότητά της αναγνώριζε και ο Κορνήλιος Καστοριάδης, ο οποίος και την φιλοξένησε στο σπίτι του τo 1982, μαζί με ένα άλλο στέλεχος του Γαλλικού νεοναζισμού, ένα μήνα πριν πεθάνει πάμφτωχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/8/21 9:28 μ.μ.

      Πόσα δεν ξέρουμε και πόσα έχει κρύψει ο Νίκος στα συρτάρια του πύργου της Μάνης. γράψε και άλλα αν ξέρεις για αυτή την συνάντηση. Προβλέπω νεύρα σε πλατεία Εξαρχείων και σε ακροδεξιά καφενεία με παρακρατικό μενού της Κατεχάκη

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/8/21 10:21 μ.μ.

      9:28 πέραν από αυτό που αναφέρει ο 11:37 υπάρχουν και επιστολές που ανταλλασαν μεταξύ τους Καστοριάδης και Ντεβί αλλά δεν νομίζω ότι είναι εύκολο κάποιος να τις βρει. Πρέπει να υπάρξει πρόσβαση σε αρχείο

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος30/8/21 7:30 μ.μ.

    Κάποια στιγμή ο Στέφανος Γκέκας καλό είναι να αναφέρει δημόσια αυτό που είχε υποσχεθεί πριν απο πάρα πολλά χρόνια. Το τι του είπε ο διάδοχος του Ρόκγουελ,Mathias Koehl, για τη Savitri Devi η οποία και ηταν φίλη του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος30/8/21 9:24 μ.μ.

    Επανεμφάνιση του Περδικάρη στον Πανούση που υβρίζει και πάλι Δραγούμη και Γιαννόπουλο σε μια ένδειξη ιδεολογικής καθαρότητας της πλάκας την στιγμή που ο εν λόγω δεν μας εξήγησε ποτέ γιατί του πήρε μια εικοσαετία μέχρι να προσκυνήσει και πάλι τον λαϊκό μαχαραγιά της Πεύκης. Αν είναι αυτοί οι ιδεολογικοί πολέμαρχοι της φάσης στην Ελλάδα άντε γειά! Δεν είναι μόνο ότι ανεχτήκαμε την οικογένεια των παχύσαρκων adams έχουμε και το κάθε γκομλιν που θυμήθηκε να το παίξει Χάιντεγκερ στα γεράματα χωρίς ίχνος αυτοκριτικής. ΜΚ στο έγραψα και παλιά συνέχισε δυνατά και παρτους το σκαλπ και ας είναι με λευκές τρίχες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος31/8/21 1:51 π.μ.

    Ο Πέρδικαρης είναι κλασική περίπτωση φαφλατά που ολο μιλαει και γράφει αλλα στην ουσία πότε δεν λέει τίποτα. Περα απο τα ψέματα που γράφει για την παλιά ΧΑ, είναι και υμνητής του Ψαρρά και μάλίστα ο ιδιος είναι που παραδέχτηκε οτι του εδωσε το ψευτικο καταστατικό της χα που χρησιμοποίησαν στην δική. Κοινός ..... δηλαδή. ....... ανθρωπάκι που δεν μπορέσε ποτε να ξεφύγει απο την σκια του χοντρόπευκιωτη και απο τοτε το φέρει βαρέως. Τωρα τελευταία εχει ξεπέσει στον Πανούση. Το γαρ πολύ της θλίψεως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/8/21 10:18 π.μ.

      Έλληνες "εθνικοσοσιαλιστές" που γλείφουν τον Νικόλα και την ΧΑ, γράφουν στον Πανούση στον οποίον κάνουν συνεχώς κομπλιμεντα για το "πόσο αξιόλογος είναι" και αποθεώνουν Πλεύρη ως "μοναδικό φυσικό ηγέτη του χώρου". Η απόλυτη κατάντια

      Διαγραφή
  21. Ανώνυμος31/8/21 12:24 μ.μ.

    https://www.bitchute.com/video/3nkKxhA58rxr/

    βίντεο: Η SAVITRI DEVI ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος31/8/21 10:42 μ.μ.

    https://www.ebay.fr/itm/153875753866

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος1/9/21 12:15 π.μ.

    Την ώρα που η Ευρώπη και ο Άριος Άνθρωπος ατιμάζονται οφείλουμε εμείς να δείξουμε ένα μεγάλο ιστορικό παράδειγμα. Ένα παράδειγμα που είναι και το πιο σπουδαίο από την εποχή των Σταυροφοριών.
    Πρέπει να ψάλλουμε και πάλι την ηρωική ιπποσύνη των Waffen SS. Αυτοί που έχυσαν το αίμα τους για να αποτρέψουν τη δημοκρατική Βαβυλώνα που σήμερα δεσπόζει σε ένα κόσμο ερειπίων.
    Ευρώπη που δεν γονατίζει στο παράδειγμα της Μαύρης Τάξεως δεν είναι Ευρώπη!
    Πατρίδα που δεν πιστεύει στον Αγκυλωτό Σταυρό δεν είναι Πατρίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/9/21 8:25 μ.μ.

      Άντε στο ψυχιατρείο παιδί μου...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/9/21 3:55 π.μ.

      8:25, μια χαρά τα λέει "το παιδί"!
      Ας είναι και λίγο συμβολικά.
      Τρελλάδικο είναι ο σύγχρονος κόσμος, μόνο που δεν έχει ψυχίατρο...

      Διαγραφή
  24. Ανώνυμος8/9/21 10:20 π.μ.

    εξαιρετικό κείμενο Μαύρε Κρίνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.