«Σιδηρά Νεολαία»: αποκλειστική συνέντευξη με τον
Κωνσταντίνο Θ. Παπαδογιάννη
Γεννημένος στις αρχές της δεκαετίας του 2000 στην πόλη της Λαμίας. Πολιτικός Στρατιώτης με έντονη πολιτική και κοινωνική δράση αλλά και σημαντική εργασιακή εμπειρία.
Υπέρμαχος της «φαιάς» αισθητικής και της μουσικής παράδοσης αλλά και έμπρακτος υποστηρικτής της αγροτικής ζωής. Λάτρης των πολεμικών τεχνών με σημαντικές διακρίσεις σε πολλούς αγώνες.
Αρθρογράφος σε πατριωτικές και εθνικιστικές ιστοσελίδες και πρώην μέλος της νεολαίας του κόμματος του Ηλία Κασιδιάρη.
Δραστηριοποιείται στις τάξεις των Ανένταχτων/Αυτόνομων συναγωνιστών μέσα από την ομάδα «Lamia Casual Crew», μια συλλογική προσπάθεια τοπικού χαρακτήρα με κύριο εκπρόσωπο τον Κωνσταντίνο Μποβιάτσο, το προσωπικό ιστολόγιο του οποίου μπορείτε να δείτε εδώ ...
Η παρουσίαση του βιβλίου του «Για το Έθνος και την Ιδέα» - σύνδεσμος εδώ - προκάλεσε έντονο ενδιαφέρον και αρκετά σχόλια στις τάξεις της εθνικιστικής νεολαίας, όπως και η ηχογράφηση ενός ολιγόλεπτου podcast - σύνδεσμος εδώ - για το κανάλι της συντακτικής μας ομάδας «Μαύρες Φλόγες» το οποίο και έχει πλέον την πρώτη θέση στα στατιστικά δεδομένα.
Τον ευχαριστούμε για τον χρόνο και την τιμή.
Διάθεση από τις εκδόσεις «Πελασγός» - Απρίλιος 2022 - σελίδες 96
Θα το βρείτε και στο βιβλιοπωλείο «Πολιτεία»
Συλλογή κειμένων πάνω στον Εθνικό Κοινωνισμό
Πότε εντάχθηκες στις τάξεις του λεγόμενου «χώρου» και
τι ήταν αυτό που σε έκανε να νιώσεις την ουσία της έννοιας του Εθνοκοινωνισμού;
Βρίσκομαι ενεργά στον «χώρο» από το Γυμνάσιο και
συγκεκριμένα από το 2017. Τα ερεθίσματα ήταν πολλά και η δραστηριοποίηση -
διαφοροποίηση ήταν το λιγότερο αναγκαία και ένα κάλεσμα εσωτερικό. Το Έθνος ήταν
πάντα στο κέντρο της σκέψεως μου, ο κοινωνισμός και η αλληλεγγύη που φέρνει
μαζί του ήρθε μεταγενέστερα, όταν για διάφορα ζητήματα ιδεολογικού περιεχομένου
κλήθηκα να βρω τις σωστές απαντήσεις στις δικές μου εσωτερικές ερωτήσεις.
Το άρθρο σχετικά με το βιβλίο σου που δημοσιεύτηκε στον
«Μαύρο Κρίνο» προκάλεσε καταιγισμό επισκέψεων στο ιστολόγιο μας, αλλά και σχολίων/αντιδράσεων. Ποιος ήταν ο σκοπός
αυτής της κίνησης;
Εδώ και αρκετά χρόνια μελετώ με πολλή προσοχή τα
κείμενα που αναρτώνται από την συντακτική ομάδα και θέλησα να γίνω μέρος
αυτής. Να βάλω ένα λιθαράκι στην διάδοση των θέσεων της Ελληνικής «Τρίτης Θέσης»,
στην πιο ριζοσπαστική τάση του «χώρου» εν Ελλάδι. Οι αντιδράσεις και τα σχόλια
από όπου και αν προέρχονται είναι καλοπροαίρετα, διότι αν κάτι εκφράζει την «Εθνική
Αυτονομία» είναι η έλλειψη της αυστηρής λογοκρισίας. Συνεπώς χαίρομαι για αυτό!
Γιατί αποχώρησες από το κόμμα του Ηλία Κασιδιάρη; Τελικά
ένα ακόμη προσωπολατρικό μόρφωμα - με όνομα δανεικό από την ΕΠΕΝ … - ή μια αγνή
προσπάθεια «απογοητευμένων» εθνικιστών και ακροδεξιών που τον θεωρούν τον νο2 - της παλιάς γνωστής σε όλους κομματικής αυλής - ως «ηγέτη» και «σωτήρα»;
Αποχώρησα για ιδεολογικούς και ηθικούς λόγους. Δεν
συμβαδίζει το όραμα μου με εκείνο της πλειονότητας των στελεχών του εν λόγω κόμματος.
Δυστυχώς ή ευτυχώς η απάντηση στο δεύτερο μέρος της ερωτήσεως, βρίσκεται στην
ίδια την ερώτηση. Προσωπολατρία, ίδια συνταγή, ίδια συνθηματολογία, στείρα
επιχειρηματολογία πολλά χειροκροτήματα και τύποι που υπηρέτησαν με πάθος το καθεστώς για χρόνια, και προπαντός οι εκλογές σε πρώτη μοίρα και τίποτε άλλο μετά
από αυτό ...
Το βιβλίο σου έχει αξιόλογες πωλήσεις με κύριο αποδεκτή
την νεολαία. Ποια τα μηνύματα που λαμβάνεις μέχρι στιγμής;
Τα περισσότερα είναι θετικά και μόνο χαρά μου δίνει η
θέληση πολλών νέων, ανθρώπων της δικής μου γενιάς που αποφασίζουν να γνωρίσουν
μέσω των γραπτών μου την Ιδέα μας. Τολμώ να πω ότι ήδη μέσα από αυτό το μικρό
βιβλίο, ίσως έχουμε βρει κάποιους μελλοντικούς Πολιτικούς Στρατιώτες!
Δραστηριοποιείσαι πλέον στο «Lamia Casual Crew» (LCC) υπό την αρωγή του Κωνσταντίνου Μποβιάτσου
και άλλων συναγωνιστών. Πώς βλέπεις την κίνηση αυτή;
Η ομάδα που έχουμε είναι κάτι σαν το «σπίτι» μας. Συναγωνιστές με αρχές και ιδανικά που την πλαισιώνουν, έχουν όρεξη για μαχητικότητα στον δρόμο την κοινωνία αλλά και στο γήπεδο. Ο Κωνσταντίνος Μποβιάτσος που είναι τιμή μου να τον έχω γνωρίσει πρώτα ως άνθρωπο και μετά ως πραγματικό διανοητή και ακτιβιστή, είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για να δώσει τις σωστές κατευθύνσεις για τους νέους «αποστάτες» που μισούν θανάσιμα οι «προτεστάντες» των διαφόρων ακροδεξιών κομμάτων.
Λόγω της ηλικίας σου έχεις άμεση επαφή με νεολαίους. Τι
προτείνεις ως πυξίδα στην ζωή τους και στην πολιτική τους δράση;
Προτείνω αυτό που προσπαθώ να εφαρμόσω και εγώ ο ίδιος.
Μια πολύπλευρη «εξέγερση» (διαβάστε βιβλία) και όχι μία απλή φωνασκία, σε όλα τα μέτωπα και από
όπου μπορεί ο καθένας με το προτέρημα της φλόγας της νεότητος. Εμείς
καθορίζουμε το μέλλον μας, μέσω των βιβλίων, των συναυλιών, του πολιτισμού, του
αθλητισμού, της κουλτούρας και της πολιτισμικής μας ταυτότητας.
Ποιες οι κορυφαίες πολιτικές μορφές για εσένα από τον
ελληνικό/ευρωπαϊκό εθνικισμό και εθνικοσοσιαλισμό/φασισμό;
Είναι αρκετές οι μορφές, σίγουρα θα ξεχωρίσω κάποιους για μην
κουράσω τους συναγωνιστές, τον Αριστείδη Ανδρόνικο, την Σίτσα Καραϊσκάκη, τον Ίωνα Δραγούμη και τον
Ανδρέα Δενδρινό από τους Έλληνες. Και από την Ευρώπη σίγουρα τους Pier drieu la Rochelle, Martin Heideger, Knut Hamsun, Ferdinand Celine, Robert Brasillach. Είναι πολλοί
περισσότεροι όμως …
Προσφάτως το ρυπαρό Indymedia ασχολήθηκε με το πρόσωπο
σου. Ένα ακόμη δείγμα ότι ενοχλήθηκαν οι antifa και
οι δημοκράτες της Λαμίας. Τελικά όπως είπε και ο Mussolini «πολλοί
εχθροί μεγάλη τιμή»;
Διαφήμιση έκαναν στα λεγόμενα και τα γραφόμενα μου οι «κύριοι»
(;) και τους ευχαριστώ. Για την ενόχληση τους προτείνω να ακούσουν σε επανάληψη
την κυρία Μποφίλιου, να αποφασίσουν αν είναι woke σε όλα … και
να «τσακίσουν τους φασίστες» σε κάθε γειτονιά (γέλια). Τιμή θα ήταν αν
υπήρχε μία ξεκάθαρη ιδεολογική αντίκρουση εκ μέρους τους, που δεν υπήρξε ποτέ ... Όπως
λέει και το ρητό «όποιος δεν έχει εχθρούς κάτι κάνει λάθος». Ας μην ξεχνάνε λοιπόν, ότι
υπάρχουμε ακόμη παρά τις διώξεις και τους νεκρούς μας!
Τα τελευταία χρόνια λόγω του «Μακεδονικού» και της
καθημερινής επιβίωσης πολλοί νεολαίοι στρέφονται στην αναζήτηση απαντήσεων, μέσα
από την ιδεολογία την λεγόμενη «φασιστική». Τελικά ακόμη υπάρχει η φλόγα ή όλα τα έχει
σαρώσει ο δημοκρατικός άνεμος της κατανάλωσης και της ευημερίας;
Είδα την περίοδο 2017 - 2019 άτομα που δεν περίμενα
ποτέ να δω δίπλα μου, σε πορείες και συλλαλητήρια για την Μακεδονία. Κάποιοι εξαφανίστηκαν,
όσοι έμειναν όμως, ακόμα δεν ξέχασαν την προδοσία και βρίσκονται στις επάλξεις
και αναμένουν το κάλεσμα του πεπρωμένου.
Έννοιες όπως κράτος, κυβέρνηση, στρατός και θητεία τι
νόημα έχουν για σένα;
Το κράτος και η κυβέρνηση έχουν νόημα για μένα όταν
πρέπει να ονομάσω σε κάποιον δύο από τα μεγαλύτερα πλοκάμια του εχθρού. Ο
στρατός είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο όσον αφορά την ηγεσία του που είναι ξεκάθαρα
προδοτική και υπάκουη στις εντολές των πολιτικών, αλλά η ουσιαστική ένοπλη θητεία
είναι κάτι εντελώς αντίθετο. Προσωπικά, αναμένω με ανυπομονησία ώστε να «υπηρετήσω»
τον λαό μου που διαφέρει από τον «λαουτζίκο». Το τονίζω ξανά, όχι τον διεφθαρμένο
αξιωματικό, αλλά την Σημαία και τον συμβολισμό της που βαφτίστηκε στο αίμα των ηρώων των πολέμων!
Ποια η σχέση σου με την Ορθοδοξία; Πώς βλέπεις την
ηγεσία της ;
Είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος και μάλιστα πολύ πιστός, αλλά
θλίβομαι βαθύτατα όταν βλέπω τον έναν μετά τον άλλον ιεράρχη, που κατέχει μεγάλο
αξίωμα να παραμερίζει τον Χριστό και την Ελλάδα ή να επισκέπτεται τον πρέσβη των
ΗΠΑ και να συνομιλεί με τους εθνομηδενιστές ταλμουδιστές. Να αποσιωπά στα κοινωνικά ζητήματα στα
οποία επιβάλλεται να επέμβει, φτώχεια, μνημόνια, έξαρση διαστροφών αλλά και στα
εθνικά θέματα όπως το Αιγαίο και η Μακεδονία. Σκέτη απογοήτευση και το
φραγγέλιο χρήζει άμεσης χρήσης εντός των ναών ...
Το Ουκρανικό ζήτημα και η εισβολή της Μόσχας δείχνει να
«διχάζει» ένα μέρος του «χώρου». Ποια η άποψη σου για τον Βλαδίμηρο Πούτιν, το
ΝΑΤΟ και την ΕΕ;
Διχάζει όσους δεν είναι πραγματικοί Εθνικιστές και
ριζοσπάστες! Πούτιν: Μία φορά Καγκεμπίτης πάντα πράκτορας, το «ξανθό γένος» πήγε περίπατο … μαζί με τους μισθοφόρους
Τσετσένους στην ερειπωμένη Μαριούπολη. Ορθοδοξία και μισθοφόροι του Καντίροφ δεν πάνε μαζί. Το ΝΑΤΟ και η ΕΕ είναι εκτελεστικά όργανα της «νέας τάξης πραγμάτων» και
έπρεπε η χώρα μας να έχει βγει από τις ζώνες επιρροής τους εδώ και δεκαετίες.
Τελικά η Αυτονομία όπως διαμορφώθηκε στην χώρα μας,
είναι η φυσική πορεία μετά την φυγή από ένα ακροδεξιό προσωπολατρικό κόμμα ή
μια λύση ανάγκης ίσως και με ... αδιέξοδο κυρίως λόγω των συνθηκών;
Ξεκάθαρα ναι, όποιος θέλει να αγωνιστεί πρέπει να
πετάξει από πάνω του τον βραχίονα των «πατριωτικών» κομμάτων που τον
εφησυχάζουν κάθε τέσσερα χρόνια, εμπαίζοντας τον με το εθνικό του συναίσθημα. Η
αυτόνομη αντίσταση και πολιτική πρακτική είναι η μόνη πραγματική διέξοδος ευτυχώς το κατάλαβα νωρίς!
Άτομα της ηλικίας σου προάγουν το τραπ. Ποια η σκέψη
σου για αυτή την μουσική παρωδία;
Προερχόμενος από πατέρα μουσικό και έχοντας τελειώσει
το Μουσικό Σχολείο, δεν θα ήταν ποτέ δυνατόν να χαρακτηρίσω αυτή την μόδα ως «μουσική».
Είναι απλά μία τάση δημιουργημένη από το σύστημα, για την προώθηση ενός καθαρά
υλιστικού, εκφυλιστικού και βαθιά αντιαισθητικού τρόπου ζωής στην γενιά μου και
όχι μόνο.
Ποια τα σχέδια σου για το μέλλον; Τελικά υπάρχει λόγος
να σε δούμε σε άλλο κόμμα … ή ο κοινοβουλευτικός εμετός αρκεί την πρώτη φορά;
Το μέλλον το ορίζω μέρα με την μέρα για τον εαυτό μου
και δεκαετία με δεκαετία για τους ομόαιμους μου. Θα δείξει αν θα υλοποιηθούν τα
σχέδια μου. Αν με δείτε δεν θα είναι για καλό ... (γέλια).
Ένα Ιταλικό μεταπολεμικό σλόγκαν γράφει «Θάλασσα - Ήλιος - Φασισμός».
Τελικά έχει διακοπές φέτος ή όχι;
Τα δύο τελευταία τα έχουμε, τα υπόλοιπα τα παραμέρισα
για να βιοποριστώ και να βοηθήσω την οικογένεια μου όσο μπορώ, αφού δεν
σιτίζομαι από τις ξένες πρεσβείες ή την Κατεχάκη όπως άλλοι ούτε έχω φυσικά χορηγούς. Η
καλοπέραση μπορεί να περιμένει, η επιβίωση όμως εν καιρώ δημοκρατίας και
καπιταλισμού όχι ...
Κάποιοι στην ηλικία σου οι γιοι της Ευρώπης, πολέμησαν
στις γέφυρες του Ρήνου, άφησαν την ζωή τους στα δάση της Βαλτικής, υπέστησαν τα
πάνδεινα στα βουνά της Αλγερίας ή θάφτηκαν ζωντανοί στα ορύγματα του
στρατοπέδου της ΕΛΔΥΚ. Τι σημαίνει Ευρώπη για εσένα τελικά και ποιος ο κύριος
εχθρός;
Η Ευρώπη είναι η οικογένεια με τα πολλά όμορφα παιδιά,
και εμείς θέλουμε να μεγαλώσουμε αυτή την οικογένεια ομοιομορφίας, παράδοσης,
τιμής και πολιτισμού. Για τους νεκρούς και τους αγέννητους της Φυλής και του
Ευρωπαϊκού Αίματος!
Είμαστε σε φυλετικό, εθνικό και πολιτικό επίπεδο στο
πάρα πέντε ή … στο και πέντε;
Η ώρα έφτασε όποια και να είναι είτε το θέλουμε είτε
όχι. Το προσωπικό συμφέρον επιβάλλεται να πεθάνει στον βωμό της επιβίωσης του
Έθνους, της Φυλής και της Ευρωπαϊκής μας Ταυτότητας και Ιστορίας. Οτιδήποτε μας
συνέδεσε και μας έφτασε στο σημερινό επίπεδο που κάποτε ήμασταν πλέον πεθαίνει
κάθε μέρα, και δυστυχώς απειλεί και εμάς τους επαίσχυντους απογόνους πανάξιων
προγόνων με τον θάνατο. Όχι μόνο τον βαθιά ψυχικό, αλλά και τον βιολογικό μας
πλέον.
Νιώθεις ότι ζεις ανάμεσα στα ερείπια ... όπως είπε και ο Ιούλιος Έβολα;
Γίναμε συλλογικά ως έθνος αριθμοί χωρίς όραμα, ηθικούς φραγμούς και όρεξη
για δημιουργία τάσεων, θέσεων και λύσεων. Χωρίς να πέσει ούτε μία τουφεκιά ως
έθνος μιλάω πάντα, σηκώσαμε ψηλά τα χέρια και όχι για να αποδώσουμε τιμή στους νεκρούς ήρωες
της Λευκής Φυλής, αλλά για να παραδοθούμε αμαχητί στους παγκόσμιους εξουσιαστές
της αστικής δημοκρατίας και των στοών.
Βλέπεις να πραγματοποιείται τελικά η αντικατάσταση πληθυσμού;
Καθημερινά, πλέον σε κάθε γειτονιά, όχι μονάχα στην
Αθήνα ή το Παρίσι και το Βερολίνο, αλλά παντού σε όλη την Ελλάδα και την Ευρώπη
βλέπουμε τον βιασμό της κουλτούρας και της αισθητικής με τον πιο χυδαίο τρόπο.
Κάθε είδους περίεργα πλάσματα έχουν εισβάλλει με την δική μας ανοχή στο σπίτι
μας, στην ζωή μας και απειλούν την ύπαρξη και την ζωτικότητα μας. Εύλογα θα πει
κάποιος μα γιατί ενώ σε «κανέναν» δεν αρέσει αυτό το κατάντημα γιατί δεν
βλέπουμε μεγάλες αντιδράσεις αν και κάποιοι πρόσφατα έδειξαν τον δρόμο …
Καπιταλισμός, ποια η άποψη σου;
Πάνω από την όποια αξία και δόμηση του κόσμου που
μεγαλώσαμε που πλέον κινδυνεύει με αφανισμό, είναι το χρήμα και η οικονομική
ανάπτυξη της πλουτοκρατικής ελίτ. Καθένας από εμάς έγινε ένα πλάσμα
καταναλωτικό και γίναμε ένα υπόλειμμα, που μόλις θα βρεθεί το επόμενο, θα μας
ξεβράσει το ίδιο το καπιταλιστικό σύστημα που μας συντηρεί με το κλέψιμο της
Γης μας. Η διαγραφή μας είναι δεδομένη από τον χάρτη, λόγω της επιβολής της
ασχήμιας και της αηδίας στις ζωές μας. Ιδέες άχρηστες και ανεφάρμοστες,
ακατάλληλες, σκοπίμως αναφερόμενες για συμφεροντολογικούς λόγους από άθλιους
υπηρέτες της τρίτης ελληνικής δημοκρατίας.
Εμείς οι «καταραμένοι» γιατί συνεχίζουμε να
υπερασπιζόμαστε ιδανικά και αξίες;
Όσοι λέμε ότι μείναμε, όσο απογοητευμένοι και να είμαστε
έχουμε την κυριαρχία του πεπρωμένου με το μέρος μας. Σε δέκα, είκοσι ίσως και
πολλά περισσότερα χρόνια από τώρα, όταν ίσως η νέα γενιά που ανήκω θα βρίσκεται
στα βαθιά γεράματα ή δεν θα βρίσκεται καν εν ζωή, η θλιβερή αυτή κατάσταση θα
αλλάξει και η αλλαγή δεν θα έρθει από άλλους, αλλά από εμάς. Είναι μία πρόκληση
με τον εαυτό και την ιστορία μας, που δεν γίνεται να μην απαντήσουμε αν θέλουμε
να παραμείνουμε στιβαροί στις θέσεις και τις προθέσεις μας. Ας γίνει ο καθένας
από εμάς κοινωνός του προβλήματος, ας βάλουμε έναν θεμέλιο λίθο διατήρησης,
ανάδειξης και συνέχισης της πολιτιστικής μας ταυτότητας. Μέχρι αυτός ο
απαιτητικός νοητικός και επικοινωνιακός (προς το παρόν αγώνας), να μην μας βρει
αφανισμένους και κατακρεουργημένους από τις κατάρες του χώματος και των ηρώων.
Τελικά «μην ρωτάς αν θα νικήσουμε, πολέμα!» που λέει και
ο Καζαντζάκης;
Δεν θα τελειώσουμε, είναι υπόσχεση εσωτερική και
μεταφυσική στον Θεό και σε όποιον δεν πρόδωσε αυτόν τον Ιερό Σκοπό, εκπλήρωσης
του προαιώνιου καλέσματος για την επιβίωση της καλαισθησίας. Σύντροφοι, γίνεται
η φλόγα που θα κατακάψει τα ερείπια της δημοκρατίας τους ώστε όταν έρθει το
κάλεσμα, εκείνη την νύχτα να γίνουμε ξανά οι τιμωροί και όχι οι τιμωρημένοι.
Να μην παραλείψουμε ένα τελευταίο μήνυμα σου για τους εχθρούς μας
τα γνωστά όρκς της καθεστωτικής κυριαρχίας που πιστεύουν ότι μας … τέλειωσαν;
Τέλος, θα ήθελα να κλείσω με ένα μήνυμα προς όλους, εχθρούς και «φίλους». Την ημέρα που θα επανέλθει ο «Μαύρος Ήλιος» λαμπερός όσο ποτέ θα είναι και η στιγμή του δικού σας τέλους. Η καθεστωτική κυριαρχία και οι υπηρέτες της θα συντρίβουν, όπως αξίζει σε κάθε προδότη που η δειλία και ο εγωισμός του γνωρίζουν μόνο την άγονη καταστροφή.
Μπορεί να καούμε αλλά θα αναγεννηθούμε! Ευχαριστίες στην συντακτική ομάδα του «Μαύρου Κρίνου» για την φιλοξενία. Έσσεται Ήμαρ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπήρχε ένα κίνημα στον Βόλο Σιδηρά Πατρίς που έβγαζε περιοδικό.Διαλυθηκαν και αυτοί όπως πολλά άλλα μικρά κινηματα. Τους απορρόφησαν η Χ.Α και άλλα κόμματα του χώρου; Το μεγάλο πρόβλημα του εθνικισμού! ΤΟΥΣ ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΓΙΑΤΙ ΜΑΥΡΕ ΚΡΙΝΕ...ΕΙΧΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ. ΤΟ ΣΙΔΗΡΑ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΞΕΚΙΝΑΣ!!! ΜΟΝΟ Ο ΚΡΙΝΟΣ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ. ..... ..... .....
Δεν ήταν κίνημα αλλά μια αυτόνομη ομάδα με εξαιρετικά άτομα. Όταν είχαν μπει στο στόχαστρο του κράτους οι αυτόνομοι τους στήριξαν. Κάποιοι άλλοι τους κατήγγειλαν δημοσίως και ζήτησαν την δίωξη τους, επειδή είχαν να πάρουν επιδόματα από επιτροπές και μισθούς. Δεν απορροφήθηκαν τουλάχιστον οι τέσσερις που γνωρίζουμε. Το "Σιδηρά Νεολαία" ήταν τίτλος ενός φανζιν που έβγαζαν την εποχή εκείνη αλλά και τίτλος του γνωστού hatecore συγκροτήματος. Ο Βόλος είναι μια πόλη με έντονο το εθνικιστικό στοιχείο και όχι μόνο αυτό ...
ΔιαγραφήΈχει μείνει ένας λογαριασμός τους στο ινσταγκραμ
ΔιαγραφήΜαυρε κρινε εισαι χρονια στη φαση και εξαιρετικα καταρτισμςνος ιδεολογικά αυτονδεν αμφισβητειται.Μηπως θα ηταν καλυτερα αυτοι που δεν ανηκουν σε κομματα αντι για αυτονομοι να λεγονται διαφορετικα,διοτι το αυυονομοι παραμπεμπει σε αναρχικους και μπολσεβικους.Φιλικη παρατηρηση χωρις να κρυβεται τιποτα λλο
ΔιαγραφήΑν κάποιος θέλει να συσχετίσει την αυτονομία της αναρχίας ή τις θεωρίες του Καστοριάδη με την εθνικιστική αυτονομία σφάλλει. Έχουν ήδη παραχωρηθεί αρκετά για να κάνουμε έκπτωση και στις εννοιολογικές αναφορές. Ο όρος χρησιμοποιείτε από τους εθνικιστές από τα τέλη της δεκαετίας του '60. Αν κάποιος ενοχλείτε μπορεί να χρησιμοποιήσει τον όρο εξωκοινοβουλευτικός ή ανένταχτος. Όποιος δεν είναι μέλος ενός κόμματος είναι πολιτικά ασκεπής.
ΔιαγραφήΚαλο ειναι να βγαλουμε τις παρωπιδες, τον συντηριτισμο και να διωξουμε απο μεσα μας τα μπατριωτικα ταμπου. Αυτονομια, ριζοσπαστισμος, παλη και άλλες λέξεις εχουν χρησιμοποιηθει απο εθνικο επαναστατικα κινηματα και δεν τα χαριζουμε στην Αριστερα. Αρκετά τους χαρισε η δεξια τα παντα..ακόμη και την ψυχη μας.
ΔιαγραφήΦιλικα
https://samuraithsdyshs.wordpress.com/
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαιρετικός ιστότοπος. Τα κείμενα είναι άκρως ενδιαφέροντα και καλογραμμένα, η δε θεματολογία υπόσχεται πολλά. Ένα εγχείρημα αντάξιο της μόρφωσης, της διάθεσης, της ευφυίας και της αισθητική σας, Κωνσταντίνε. Συγχαρητήρια και καλή συνέχεια!
Διαγραφή(Επιτρέψτε μου μόνο μια "συντροφική" συμβουλή: προσέξτε τον ολισθηρό δρόμο του οπτιμισμού που δύσκολα τον αντιλαμβάνεται κανείς στην αρχή -- π.χ. "...πρέπει να ξεσηκωθεί ενάντια στο μοιραίο").
Eυχαριστώ αγαπητε για τα λογια. ..Ο οπτιμισμος του τεραστιου Venner, ειναι απλα για λιγους που καταλαβαινουν την ουτοπια αυτη και η οποια ηδη εγινε δυστοπια και φυσικα θα παραμεινει...
Διαγραφήhttps://mavreslegeones.blogspot.com/2022/07/blog-post.html
ΑπάντησηΔιαγραφήH ΕΠΕΝ τι σχέση έχει με το κόμμα του Η. Κασιδιάρη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Εθνική Πολιτική Ένωσις ιδρύθηκε στις 30 Ιανουαρίου 1984 με ιδρυτή και "πνευματικό" ηγέτη τον έγκλειστο στις φυλακές Κορυδαλλού, Γεώργιο Παπαδόπουλο. Στις 4 Απριλίου 1984, ο Παπαδόπουλος παραιτήθηκε της αρχηγίας της Ε.Π.ΕΝ., διότι διαφώνησε με τη συμμετοχή της στις επικείμενες ευρωεκλογές.
ΔιαγραφήΠρωτοεμφανίστηκε στις Ευρωεκλογές του 1984 και λαμβάνοντας το 2,3% των ψήφων, της έδωσε μία από τις 24 έδρες που κατείχε η Ελλάδα με τον νόμιμα δηλωμένο ως αρχηγό της Χρύσανθο Δημητριάδη.
Η συνέχεια δεν υπήρξε ανάλογη. Το κόμμα δεν κατάφερε να εκπροσωπηθεί στη Βουλή των Ελλήνων στις βουλευτικές εκλογές του 1985, του 1989, του 1990, και του 1996, καθώς και στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις ευρωεκλογές του 1989 και 1994.
Αν και τη δεκαετία του 1980 αυξήθηκε η υποστήριξη σε ακροδεξιά πολιτικά κόμματα στην Ευρώπη, η Ε.Π.ΕΝ. απέτυχε να διατηρήσει το 2,29%, γεγονός που αποδίδεται και στην ανάληψη της αρχηγίας της από το δικτάτορα.[2]
Μετά την απόσυρση της υποστηρίξεως του μέχρι τότε ηγέτη της Γεωργίου Παπαδόπουλου και των υπολοίπων εγκλείστων Απριλιανών προς το κόμμα, η Ε.Π.ΕΝ. μετονομάστηκε. Στις εθνικές εκλογές του 1990, υπό την ηγεσία πλέον του μέχρι τότε γραμματέα της Χρύσανθου Δημητριάδη, κατήλθε με την ονομασία "Εθνικό Κόμμα". Σε επόμενες εκλογικές αναμετρήσεις θα εμφανιστεί ως "Εθνικό Κόμμα - Ε.Π.ΕΝ.".[3]
Το κόμμα ανέστειλε τη λειτουργία του το 1996.
Ένας άνθρωπος με θέσεις παρόμοιες η ταυτόσημες με αυτές του Κ.Παπαδογιαννη τι είναι τελικά; Δεξιός; Ακροδεξιός; Κεντρώος; Αριστερός;Τίποτε από αυτά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦασίστας, επαναστάτης αντιδημοκράτης.
ΔιαγραφήΈλληνας Εθνικιστής ή Εθνικοκοινωνιστής
ΔιαγραφήΗ κομμουνιστική νοοτροπία είναι ένα σύμπτωμα, συμβεβηκος του 20ου αιώνος, η εποχή άλλαξε εισερχόμεθα σε κυβερνο-κομμουνισμο , ακόμα πιο ισχυρό, οι έως τώρα φυλετικές συγκρούσεις θα ενταθούν, εάν δεν ηττηθεί η Ανατολή, δεν θα ανθίσει η Ευρώπη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟις οιωνός άριστος, αμυυνεσθαι περί Πατρης
Ο όρος κυβερνο-κομμουνισμος είναι κατοχυρωμενος
Δωριεύς
Ωραίος ο Κωνσταντίνος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕύγε Κωνσταντίνε, το τελευταίο σου άρθρο με παρέπεμψε στην πολύ ωραία συνέντευξη σου. Πώς μπορούμε να προμηθευτούμε το βιβλίο σου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκδόσεις Πελασγός
Διαγραφή