Μετάφραση: Ιάσονας Δράγος
Συνηθίζεται να κρίνουμε την Πλατωνική αντίληψη για το κράτος ως ουτοπία, η οποία μπορεί να ενδιαφέρει μόνο όσους μελετούν την ιστορία της φιλοσοφίας ως αξιοπερίεργο. Τα πράγματα είναι διαφορετικά, από διπλή σκοπιά.
Πρώτα απ' όλα, αυτή η αντίληψη, στα ουσιαστικά της χαρακτηριστικά, αντανακλούσε το πνεύμα των Δωρικών φυλών, δημιουργών της Σπάρτης, όχι χωρίς κάποια αναφορά στη νομοθεσία του ίδιου του Λυκούργου και είναι γνωστό πώς αυτές οι φυλές σχετίζονταν με πολλές άλλες Ινδοευρωπαϊκής προέλευσης, συμπεριλαμβανομένης της πρώτης Ρώμης. Και ο ίδιος ο Πλάτωνας, στον Τίμαιο, αναφέρει ότι η σύλληψη του επαναλαμβάνει τις αρχές που καθόριζαν μια σειρά από κοινωνικοπολιτικούς οργανισμούς που υπήρχαν στην πραγματικότητα και όχι μόνο στη Δύση.
Νέα κυκλοφορία για πρώτη φορά στα ελληνικά:
Ιούλιος Έβολα «Καβαλικεύοντας την τίγρη»
Το δεύτερο και
σημαντικότερο σημείο είναι ο κανονιστικός χαρακτήρας που αποδίδει ο Πλάτωνας
στην αντίληψή του για το κράτος. Ο Πλάτων κάνει λόγο για μια «Αιώνια
Πολιτεία», η οποία υπάρχει ως ιδέα πάνω και
πριν από κάθε συγκεκριμένη πραγματική κατάσταση, και με την οποία καθένα από τα
πράγματα πρέπει να μετρηθεί ως προς τη νομιμότητα του.
Μιλάει επίσης για ένα ιδανικό που ανήκει σε αυτό το αιώνιο κράτος πριν από κάθε
κράτος που υπόκειται σε ιστορικές και ανθρώπινες προϋποθέσεις - δηλαδή: είναι
απαραίτητο μερικοί άνθρωποι, ενώ ζουν σε ασυμβίβαστες πολιτικές μορφές, διαρκώς
και ακλόνητα να διατηρούν αυτό το πολιτικό ιδανικό ως νόρμα και μέτρο, χωρίς να
αφήνει κανείς τον εαυτό του να παραβιάζεται από την πραγματική πραγματικότητα.
Που διαφέρει αρκετά από την «ουτοπία».
Τούτου λεχθέντος, εδώ μπορεί να έχει ενδιαφέρον να θυμηθούμε γρήγορα ποια είναι η ουσία του Πλατωνικού κράτους. Το πρώτο του χαρακτηριστικό είναι η οργανικότητα, παίρνει τον ανθρώπινο οργανισμό ως πρότυπο, επομένως θα μπορούσε να ονομαστεί «φυσικός» με μια ξεχωριστή έννοια. Στον άνθρωπο υπάρχουν, ιεραρχικά διατεταγμένες, τρεις κύριες δυνάμεις: το ένστικτο σε συνδυασμό με τη φυσική ζωή, η θέληση ή η ψυχή, το πνεύμα. Αντίστοιχα, κάθε αληθινή κατάσταση πρέπει να είναι μια οργανική και ιεραρχική τάξη που περιλαμβάνει τρεις ξεχωριστές ανθρώπινες ομάδες, αποτελούμενες από άτομα στα οποία κυριαρχεί η μία ή η άλλη από αυτές τις τρεις ικανότητες και που επομένως έχουν ξεχωριστές διαθέσεις και κλήσεις από μόνες τους: είναι οι άνθρωποι (εργάτες και αστοί), οι «πολεμιστές», οι πνευματικοί ηγέτες.
Επομένως, δεν έχουμε να κάνουμε με τάξεις με τη σύγχρονη έννοια, τουλάχιστον με την οικονομική έννοια. Στην καλύτερη περίπτωση, μπορούμε να μιλήσουμε για «λειτουργικές τάξεις», σε σχέση με τις συγκεκριμένες δραστηριότητες τους. Η θεμελιώδης απαίτηση, όμως, είναι οι κοινωνικοί διαχωρισμοί, αν και ξεκάθαροι, να μην είναι τεχνητοί αλλά φυσικοί, να βασίζονται, δηλαδή, στην «ορθή φύση» των διαφόρων ατόμων, διαφορετικών στο καθένα. Όμως, κατά τη γνώμη μας, η αρχή που, χθες όπως και σήμερα, πρέπει να συμμορφώνεται με κάθε υγιή κοινωνική τάξη δεν διαφέρει.
Για τον Πλάτωνα, οι τρεις ομάδες δεν είναι άκαμπτα κλειστές με το πρόσχημα της κάστας με την υποτιμητική έννοια. Αναφέρει τον μύθο σύμφωνα με τον οποίο αρχικά οι άνδρες, ως παιδιά της κοινής Μητέρας Γης, θα ήταν όλοι ίδιοι (αυτό, μπορεί να ειπωθεί, είναι το νατουραλιστικό στάδιο στο οποίο θα μπορούσε να επιβεβαιωθεί η ακέφαλη και ισότιμη αντίληψη της κοινωνίας). Αλλά οι ουράνιοι Θεοί προνόησαν να βάλουν χρυσό, ασήμι και σίδηρο στους ανθρώπους, κάνοντάς τους τόσο διαφορετικούς, σύμφωνα με μια ποικιλομορφία που είναι ακριβώς αυτή των τριών προαναφερθέντων λειτουργικών καστών ιεραρχικά διατεταγμένων στην αληθινή κατάσταση.
Τώρα, ο Πλάτων αναγνωρίζει ότι σε ορισμένες περιπτώσεις η ιδιότητα του «χρυσού» μπορεί να μην υπάρχει σε έναν δεδομένο αριθμό ατόμων της ανώτερης κάστας, και αντίθετα εμφανίζεται εξαιρετικά σε άτομα των άλλων τάξεων, που χαρακτηρίζονται από ασήμι και σίδηρο. Σε τέτοιες περιπτώσεις, το όριο πρέπει να αφαιρεθεί, οι ανάξιοι πρέπει να αφαιρεθούν, οι άξιοι πρέπει να συγκεντρωθούν ώστε σε κάθε κάστα να βασιλεύει η αρχή που της αντιστοιχεί και να ισχύει πραγματικά για όλα η δικαιοσύνη: αυτό που θέλει ο καθένας να έχει τη θέση, την λειτουργία και την αξιοπρέπεια σύμφωνα με την πραγματική του φύση.
Χθες ο Pareto, σήμερα ο Toynbee υιοθέτησαν αυτήν την ιδέα, αναγνωρίζοντας σε αυτήν την προϋπόθεση να εξασφαλιστεί η σταθερότητα σε ένα ιεραρχικό κράτος και να αποτραπεί οποιαδήποτε ανατροπή, οποιαδήποτε διαστρεβλωτική «κίνηση των ελίτ». Η ιδέα της δικαιοσύνης εφαρμόζεται στην πολιτεία του Πλάτωνα επίσης με την έννοια ότι η πολιτικοκοινωνική ιεραρχία είναι ποιοτική, αντανακλά την ύπαρξη μεταξύ ανώτερων ανθρώπινων συμφερόντων και κατώτερων ανθρώπινων συμφερόντων. Αυτό δεν εμποδίζει να είναι δυνατή η επίτευξη μιας αντίστοιχης «αρετής» ή τελειότητας μέσα σε κάθε ομάδα, στο δικό της επίπεδο.
Εάν, όπως ειπώθηκε, τα τρία τμήματα - στο κάτω μέρος, τα στρώματα στα οποία κυριαρχούν μόνο υλικά, ζωτικά και οικονομικά συμφέροντα, πάνω από αυτά οι «πολεμιστές», στην κορυφή οι ηγέτες - αντιστοιχούν αναλογικά στο ένστικτο, τη θέληση και το πνεύμα. Σε αυτές τις ικανότητες αντιστοιχούν, με τη σειρά τους, τρεις αρετές που πρέπει να αναπτυχθούν: στο επίπεδο των ενστίκτων, η εγκράτεια και ο αυτοέλεγχος. Σε αυτό της θέλησης υπάρχει το θάρρος και η ανδρεία («ανδρεία»), η ικανότητα να διακρίνεις τι πρέπει να φοβάσαι ηθικά από αυτό που δεν πρέπει να φοβάσαι και τέλος στο επίπεδο της πνευματικής ιερής σοφίας, της υπερ-λογικής γνώσης του «είναι» (όχι «φιλοσοφία», όπως συχνά, κυριολεκτικά αλλά αμήχανα, φυσικά), της οποίας, σύμφωνα με τον Πλάτωνα, θα έπρεπε να είναι και οι ηγέτες, και ο εξαιρετικά προικισμένος να διατάσσει τα πάντα σύμφωνα με μια ανώτερη αρχή. Μόνο όταν ενσωματώνουν αυτές τις αρετές, οι τρεις κάστες ανταποκρίνονται στην αρχή ή την «ιδέα» τους και το κράτος έχει μια καλοσχηματισμένη, σταθερή δομή, που να αποκλείει κάθε αταξία και κάθε κατάχρηση εξουσίας.
Η Πλατωνική τάξη των «πολεμιστών» ή «φυλάκων» αξίζει ιδιαίτερης προσοχής. Έχει τα χαρακτηριστικά ενός «Τάγματος», μιας αρρενωπής «ελίτ». Κάποιος σωστά το όρισε: «η ένοπλη συνείδηση του κράτους». Για αυτήν την κάστα δεν πρέπει να υπάρχει ιδιωτική, ατομική ιδιοκτησία αγαθών. Αλλά δεν πρόκειται για μια οικονομική αρχή, αλλά για μια ασκητική αρχή, όπως ο όρκος της φτώχειας, της μη ιδιοκτησίας στα μοναστικά τάγματα. Και, επιπλέον, όποιος έχει εξουσία - όπως αυτή η κάστα - δεν χρειάζεται πλούτη, δεν ενδιαφέρεται για τον πλούτο. Είναι λοιπόν απολύτως λανθασμένο να θεωρούμε το Πλατωνικό κράτος ως «κομμουνιστικό», και γι' αυτό γιατί σε αυτό γίνεται αποδεκτή η ατομική ιδιοκτησία έξω από την κάστα των πολεμιστών υπό τον έλεγχο της. Επιπλέον, για «ασκητισμό» μπορεί να γίνει λόγος και σε σχέση με την ιεραρχική σύνοδο, την κάστα εκείνων που αποτελούν το αληθινό κέντρο του κράτους, όπως το αντιλαμβάνεται ο Πλάτωνας.
Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με τον Πλάτωνα, εκείνοι για τους οποίους η πολιτική εξουσία σήμαινε άνοδο και προσωπική ανέλιξη, δεν θα ήταν άξιοι της υπέρτατης εξουσίας για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Όποιος το αναλαμβάνει εξ ανάγκης αξίζει πραγματικά την υπέρτατη εξουσία - γιατί δεν υπάρχουν ίσοι ή ανώτεροι άνδρες για να την εμπιστευτούν - που έχουν ξεπεράσει τη «λίμπιντο κυριαρχία» και έχουν συνειδητοποιήσει μέσα τους την απρόσωπη ιδέα της δικαιοσύνης. Έχοντας το βλέμμα καρφωμένο σε μη πρόσκαιρα πράγματα, γι' αυτούς η εξουσία - λέει ο Πλάτων - σημαίνει περισσότερο απάρνηση παρά αγορά, αλλά μόνο σε αυτά μπορεί η ανωτερότητα να είναι το θεμέλιο της δύναμης, παρά η δύναμη να είναι το θεμέλιο (εφήμερη και εξωγενής) της υπεροχής της κυριαρχίας.
Ακόμη και
περιοριζόμενοι σε αυτά τα λίγα πολύ ουσιώδη σημεία, βλέπουμε όλα όσα προσφέρει
η σύλληψη του Πλάτωνα να ισχύουν πέρα από τη δική του εποχή. Ούτε υπάρχουν προειδοποιήσεις για μια
μοναδική συνάφεια. Να ένα: «Από κανένα άλλο καθεστώς δεν προκύπτει και δεν
ριζώνει η τυραννία αν όχι από τη δημοκρατία, δηλαδή από την ακραία ελευθερία η
πληρέστερη και πιο σκληρή δουλεία». Και εδώ, ένα από τα λόγια του ισχύει για
όσους σήμερα, παρ' όλα αυτά, μένουν πιστοί στην Ιδέα: «Δεν υπάρχει τίποτα
σπουδαίο που να μην είναι επικίνδυνο».
ΕΛΕΩΣ..... ΚΑΙ ΕΔΩ ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΙΟΙ... ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΚΤΟΝΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΠΕΡΕΛΛΑΝΙΟΣ ΜΑΧΗΤΗΣ!
Άλλος ένα προφέσορας του "αυτοκτονισμού"... τρομάρα του! Με τέτοιους ηλίθιους και γραφικούς που είναι πρακτικώς αναλφάβητοι αλλά μας ενημερώνουν δίκην καθηγητών πανεπιστημίου πως έχει "καταρριφθεί" η Ινδοευρωπαϊκή θεωρία,πώς να πάει μπροστά ο "Χώρος"; Πώς να γίνουν εκδόσεις, πως να επιβιώσουν βιβλιοπωλεία, πως να μην γελάνε και τα τσιμέντα μαζί μας.
ΔιαγραφήΕθνικιστές που ούτε καν την ιστορική αφετηρία του έθνους τους δεν γνωρίζουν. Καλά, για τον τραγέλαφο ανάμειξης εθνικοσοσιαλισμού με αυτοχθονισμό, εκεί ακόμη και η ψυχιατρική επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά. Αυτοί ούτε με ηλεκτροσόκ δεν σώζονται.
Και ο Έβολα "σιωνιστής". Πιστεύει στους Ινδοευρωπαίους και όχι στους Αρχανθρώπους και στους εξωγήινους από την Ανδρομέδα.
ΔιαγραφήΔε θέλω να σας χαλάσω το ινδοευρωπαϊκο όνειρο που ζείτε, αλλά τα σύγχρονα επιστημονικά ευρήματα δειχνουν ότι υπήρχε ελληνική παρουσία στον ελλαδικό χώρο,
Διαγραφήπολύ πριν την έλευση των βορείων φύλων. Στοιχειώδη έρευνα αν είχατε κάνει στο θέμα, θα το γνωρίζατε. Συνεχίστε να αναπαράγετε θεωρίες που χρησιμοποιήθηκαν για συγκεκριμένους λόγους, τους προηγούμενους αιώνες. Προσφέρετε γέλιο τουλάχιστον
Φουκαρά "αυτόκτονε", ηλεκτροσόκ και νάνι. Θα σου κάνει καλό.
ΔιαγραφήΘα αυτοκτονήσεις σήμερα;
ΔιαγραφήΌχι, κρατήσου. Σε θέλουμε για πειράματα.
Διαγραφήο Ρόζενμπεργκ είχε πει για τον μύθο ότι "μπορεί να κάνω και λάθος". οι εν Ελλάδι σκληροί "χιτλερικοί" (δεν εννοώ τα σοβαρά άτομα αλλά τα εγγόνια του Πλεύρη) θεωρούν ότι πάντα έχουν δίκιο και μάλιστα σε θέματα που δεν γνωρίζουν. το έχουν μάθει καλά το έργο από τον .... .... .... ή και Ρασπούτιν των Αμπελοκήπων που τον φιλοξένησαν. αυτός τους άδειασε σε σημεία ο Πατριάρχης όμως τους έκανε να εκτεθούν. για αυτό και ο αγιογράφος του μπάρμπα Γιάννη το έπαιζε δύσκολος αρχικά στην πρόσκληση αλλά μετά πήγε με ύφος Καίσαρα. κομπιναδόρος μεγάλος έριξε γέλιο μετά στις εκδόσεις με το καραμανλικό ψυχοπαίδι όταν είπε υπέρ του αρχηγού της ΝΔ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς αφήσουμε στην λήθη του χρόνου τους υπέργηρους πράκτορες δήθεν ναζιστές (δικηγόρους και αλογατάρηδες), κι ας χτίσουμε το νέο εθνικιστικό αυτόνομο κίνημα!
ΔιαγραφήΠότε ξεκινάμε 2:28;
ΔιαγραφήΔεν ξέρω 4:41. Ξέρω όμως ότι θα γίνει χωρίς εσένα.
ΔιαγραφήΗ πλάκα είναι ότι προσπαθείτε να δημιουργήσετε "ντόρο" μέσω ανωνύμων σχολίων γιατί κάτι που ουδέποτε είπε κάποιος, έτσι όπως πουστικα και διαστρεβλωμένα το παρουσιάζετε. Καλή η εργολαβία σπιλωσης προσώπων, αλλά σας βλέπει και κόσμος που καταλαβαίνει τις σκοπιμότητες.. συνεχίστε έτσι.
ΔιαγραφήΤο αυτόνομο Εθνικιστικό,ΕΣ,ΦΑ, κίνημα ξεκινά από την αυτό οργάνωση του ατόμου,των ατόμων,των γκρούπ σε κάθε περιοχή της Ελλάδος, όσο αυτό διαρκέσει,το αποτέλεσμα θα φανεί σε πανελλαδικό κάλεσμα αυτόνομων,για αυτό 1;9 μην βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα ...
Διαγραφή1:44μ.μ. αυτό θα είναι το δεύτερο συνέδριο του χώρου της αυτονομίας
Διαγραφή"Ο πρόεδρος του ΕΠΟΚ, Μάνος Χατζηδάκης, εκφωνεί την ομιλία του δίπλα στον Τάφο του Αρχηγού της 21ης Απριλίου. Ακριβώς δίπλα του, σε απόσταση αναπνοής, είναι σταθμευμένη η μεγάλη «σκουπιδιάρα» του Πρώτου Νεκροταφείου, για να εισπνέουν «ευωδιαστό» αέρα οι υπερήλικες Πατριώτες που παρέστησαν στο Μνημόσυνο!"
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάνο παλικάρι μπαίνεις και του βγάζεις χειρόφρενο. Αν δεν μπορείς το ανάβεις τότε. τι διάολο επαναστάτες είστε εσείς της 21ης; θα σας φτύσει ο Ντερτιλής και δεν θα προλάβει να σου δώσει χαρτομάντιλα ο εικοσάχρονος ιστορικός. ένας Μπακογιάννης σε έκανε καλά ρε. φαντάσου πολιτικό μνημόσυνο του Έβολα με τέτοια φάση. θα είχε πάει στο ποτάμι της Ρώμης σε δέκα λεπτά
Η αυτο-χθονια σας, θα είναι και ή σωτηρία μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγάλος Evola, μπράβο ΜΚ
ΑπάντησηΔιαγραφήσυγνώμη που ρωτάω αλλά ο συντάκτης του αστείου άρθρου για την αυτοχθονία είναι ο Σ .... Λ ... της γνωστής γκρούπας; δηλαδή πέρα από βενιζελικό οίστρο έχουμε και κριτική στον ινδοευρωπαϊκό "μύθο"; αυτοί οι άνθρωποι που τα γράφουν αυτά είναι ανθρωπολόγοι ή έστω γλωσσολόγοι; το να πούμε ότι απλά ότι από πίσω είναι η δεξιά και οι υπηρεσίες όπως λένε κάποιοι πέρα από αναπόδεικτο είναι και κωμικό. αυτό το μπλογκ δεν είχε πέσει;
ΑπάντησηΔιαγραφήότι μετά την κατάρρευση της χα θα ζούσαμε την απόπειρα διάσπασης του χώρου με εμπροσθοφυλακή τις θέσεις μελών του ΚΚΕ δεν το περίμενα. οτι κάποιοι θα προωθούσαν άρθρα για αυτόχθονες αντιγράφοντας τις θεωρίες των μαρξιστών και των ακροδεξιών που είχαν σχέσεις με το παράρτημα της KGB πάει πολύ. παραπληροφόρηση παντού και τα μυαλά στα κάγκελα. οι ίδιοι άνθρωποι έχουν το θράσος να ονομάζουν τους Στράσσερ μπολσεβίκους. δυστυχώς κρέμασαν τον Ρόζενμπεργκ αλλιώς αν ζούσε θα τους έστελνε διακοπές άνευ επιστροφής στην Μαδαγασκάρη
ΑπάντησηΔιαγραφήοι μαρξιστές και οι Ε/Σ του 1933 ήταν εξίσου ινδοευρωπαίστές, και μάλιστα Φαλμεραϋεριστές, είτε διαβάσεις Ρόζενμπεργκ είτε Μεγάλη Σοβιετική Εγκυκλοπαίδεια για την καταγωγή των Ελλήνων τα ίδια λέγανε.
Διαγραφήπάλι κουβά τα παιδιά
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://ethnologic.blogspot.com/2011/01/blog-post_02.html?m=1
και ξέρετε ε ο αρθρογράφος δεν είναι Στράσσερ κλπ αλλά δέκα χρόνια πριν τα έχει γράψει
διαβάστε λίγο πριν φτάσει το σκορ 4-0
Φαινοτυπικά και διανοητικά πάντως οι "αυτόκτονες" φαίνεται να έχουν δίκιο. Μοιάζουν με αρχανθρώπους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞαναλέω: όποιος αρνείται τον ινδοευρωπαϊσμό δεν τίθεται θέμα για το αν είναι ακροδεξιός ή εθνικοσοσιαλιστής. Τίθεται θέμα για το αν έχει βγάλει σχολείο και για το αν έχει βασική αντιληπτική ικανότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞερολα ελληναρα...
ΔιαγραφήΥπερελλάνιοι Μαχητές, "αυτόκτονες" Αρχάνθρωποι με ουρά, "χιτλερικοί" εκ Σοβιετίας, προφέσορες απόφοιτοι παιδικού σταθμού... όλοι μαζί μας αποκαλύπτουν την ιστορική αλήθεια και ετοιμάζονται να σώσουν το ελληνικό έθνος για μια ακόμη φορά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝούμερα, σούργελα και παλιάτσοι. Τι άλλο να πούμε;
Εγώ που χω τελειώσει πανεπιστήμιο και εν μέρει ασπάζομαι τις θεωρίες των αρχαίων Ελλήνων περί αυτοχθονισμου ή αν θες η λεγόμενη ινδοευρωπαϊκή θεωρία περί φυλών παρουσιάσει ασυνέπειες, αντιφάσεις και αντιεπιστημονικες προσεγγισεις θα βρω σωτηρία;
ΔιαγραφήΒενιζελικούς, χιτλεροδαπίτες, νατοτσολιάδες, αλβανολάγνους ξέχασες. Όχι επίτηδες, θέλω να πιστεύω.
Διαγραφή5:11, αφού έβγαλες ελληνικό πανεπιστήμιο του 2000, είσαι έγκυρος και σοβαρός μελετητής. Εξ άλλου το συμπέρασμά σου περί πίστεως των αρχαίων ότι είναι αυτόχθονες, το αποδεικνύει περίτρανα.
Διαγραφή10,05
ΔιαγραφήΤόσο η γραμματεία τους όσο και η μυθιστορία τους αυτό υποστηρίζει. Εσύ ινδοαριος ε;
Δεν θα κάτσω να γράψω εδώ αναφορές από την αρχαία γραμματεία για να σε πείσω. Τόσο τα εξωτερικά, όσο και τα εσωτερικά μου χαρακτηριστικά, τείνουν στην Αρία Φυλή, αν κι έχουν περάσει χιλιάδες χρόνια και οι επιμιξίες είναι αναπόφευκτες. Εσύ υποθέτω είσαι Έλληνας τουλάχιστον 30.000 χρόνια, έτσι;
ΔιαγραφήΚαι μόνο το ύφος σου καταλαβαίνω πόσο παπάρειος και αγράμματος όπως οι πλείστοι των εθνικιστών άλλωστε, εισαι...
Διαγραφή3:57, για να συνδέεις παπάρια με τη γνώση, μάλλον είσαι συγκεκριμένης συνομοταξίας.
Διαγραφήδεν χρειάζονται μομφές την ευθύνη την έχουν όσοι γνωρίζουν και δεν πράττουν ή να απαντήσουν στα παιδιά αυτά. όπως ο ... .... κάποιοι δυστυχώς φαντασιωνονται ότι είναι οι ακαδημαϊκοί του χώρου και τελικά ούτε για κλητήρες δεν κάνουν τόσα χρόνια. Ελλάς το μεγαλείο σου
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι συντάκτες της ... είναι "αυτόκτονες" ή αριανιστές/ινδοευρωπαϊστές; Ή ακόμη το ψάχνουν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλεος ΜΚ, με τόση ανούσια λογοκρισία ενώ εκεί που θα έπρεπε αφήνεις το μογγολικό ... ιππικό να καλπάζει ανενόχλητο!
ΔιαγραφήΣτο τέλος μόνο η Πυθία θα καταλαβαίνει τα σχόλια. Ή ο καθένας θα καταλαβαίνει ό τι θέλει...
Αυτός ο ΣΟΥ ΛΟΥ μήπως είναι τελικά ο ΘΟΥ ΒΟΥ του "χώρου"; Χαρίζει άφθονο γέλιο σε όλο το φιλοθεάμον "πατριωτικό" κοινό.
Διαγραφή"Εθνικοσοσιαλιστικές" αυτοχθονικές περιπέτειες "... Μαδιάμ" της "Αχ Βαχ Φιλμ". Από Αύγουστο στους θερινούς κινηματογράφους. Είσοδος ελεύθερη εις άπαντας του Αρχανθρώπους. Αυστηρώς ακατάλληλοι για έμφρονες.
ΑπάντησηΔιαγραφή