- Τί γίνεται μὲ τὸν ἀναρχίζοντα Ζᾶν Μαρὶ Λεπέν;
Δὲν εἶμαι ἀναρχικός, ἀλλὰ
εἶμαι ἐλευθεριακός (libertario). Μοῦ ἀρέσει νὰ ἀποκαλῶ τὸν ἑαυτό μου «ἐθνικὸ ἐλευθεριακό»
(libertario nacional). Ὅταν ἤμουν παραγωγὸς δίσκων, πουλοῦσα σὲ δώδεκα δίσκους
τὰ τραγούδια τῆς Παρισινῆς Κομμούνας, τὴν ἑκατονταετηρίδα τῶν τραγουδιῶν τοῦ
Μποτρὲλ καὶ τὶς ὁμιλίες τοῦ Σάρλ ντὲ Γκῶλ... Μολονότι εἶμαι πολιτικὸς μὲ σαφῆ ἰδεολογικὴ
τοποθέτηση, εἶμαι ἀπολύτως ἱκανὸς νὰ βάλω τὸν ἑαυτό μου στὴν θέση τοῦ ἀντιπάλου
μου, ἂν ὄχι τοῦ ἐχθροῦ μου, πρᾶγμα πού -πιστεύω, θὰ συμφωνήσετε μαζί μου-
διαμορφώνει τὴν ἠθικὴ κρίση ποὺ κάνουμε γιὰ τοὺς ἀνθρώπους.
Ἐπέστρεψα στὸ πανεπιστήμιο γιὰ νὰ κάνω τὸ διδακτορικό μου στὶς
Πολιτικὲς Ἐπιστῆμες, στὰ τέλη τῆς δεκαετίας τοῦ ἑξῆντα, καί, καθὼς εἶχα ἐπαφὴ μὲ
ἀνθρώπους ἀπὸ τὴν γαλλικὴ Ἀναρχικὴ Ὁμοσπονδία (Fédération Anarchiste), σκέφτηκα
νὰ γράψω τὴν διδακτορική μου διατριβή, μὲ θέμα «Ὁ Ἀναρχισμός: Ἀπὸ τὴν Ἀπελευθέρωση
(ἀπὸ τὴν γερμανικὴ κατοχή) μέχρι τῆς μέρες μας» (L'Anarchisme, de la Libération
à nos jours).
(..) Τὴν ὁμάδα ἐργασίας τοῦ πανεπιστημίου στὴν ὁποία συμμετεῖχα
διηύθυνε ἡ Ἐβελὺν Πισιέ (Évelyne Pisier), ἀδελφὴ τῆς ἠθοποιοῦ Μαρὶ Φράνς
(Marie-France), φεμινίστρια καὶ ὀπαδὸς τοῦ Φιντὲλ Κάστρο. Γιὰ νὰ σᾶς δώσω μία ἰδέα
περὶ τῆς ἀτμόσφαιρας ποὺ ἐπικρατοῦσε, ἡ Πισιὲ ἀπέκλεισε τρεῖς φοιτητὲς ἀπὸ τὴν ὁμάδα,
ἁπλῶς καὶ μόνον ἐπειδὴ ἐργάζονταν πάνω στὸ κοινωνικὸ δόγμα τοῦ Ντὲ Γκώλ! Μὲ τὸ
θέμα μου γιὰ τὸν ἀναρχισμὸ δὲν μποροῦσε νὰ φέρει εὔκολα ἀντίρρηση.
- Πῶς ἐξηγεῖτε ὅτι οἱ μεγάλοι συγγραφεῖς... ποὺ διαμόρφωσαν
τὴν λογοτεχνία τοῦ Μεσοπολέμου, γιὰ νὰ μὴν ἀναφέρουμε τὸν Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, ἔχουν
ἐξοριστεῖ ἀπὸ τὴν δημόσια σφαῖρα; Δὲν συγχωροῦνται γιὰ τὶς πολιτικές τους ἰδέες,
ἐνῷ ἡ ὠδὴ τοῦ Ἀραγκὸν στὴν ρωσικὴ Γκέ-Πέ-Οῦ (GPU, ἀρχικὰ τῆς ὑπηρεσίας
κατασκοπείας τῆς ΕΣΣΔ καὶ τῆς διαβόητης πολιτικῆς ἀστυνομίας τοῦ Στᾶλιν)
συγχωρεῖται εὔκολα;
«Ζήτω ἡ Γκέ-Πέ-Οῦ ἐνάντια σὲ ὅλους τοὺς ἐχθροὺς τοῦ Προλεταριάτου», ἔγραψε ὁ Ἀραγκὸν στὸ Προελούδιο τοῦ ἔργου «Ἡ ἐποχὴ τῶν κερασιῶν»... Ἡ κοινωνικὴ καὶ πολιτική μας ζωὴ ἐξακολουθεῖ νὰ κυριαρχεῖται ὕπουλα ἀπὸ τὸν κομμουνισμό. Ὑπάρχει ἕνας ἐφησυχασμὸς ἀπέναντι στὴν κομμουνιστικὴ ἰδεολογία καὶ τὶς διάφορες μορφὲς ἔκφρασής της. Ἔχω μία νόστιμη ἄγνωστη ἱστορία σχετικά.
Μιὰ μέρα μὲ ἐπισκέφτηκε ὁ Λουὶ Λεκουᾶν (Louis Lecoin), ἕνας πολὺ γνωστὸς ἀντιρρησίας συνείδησης τὴν δεκαετία τοῦ 1950. Ἀποφάσισα νὰ ἠχογραφήσω ἕνα ἄλμπουμ μὲ ἀναρχικὰ τραγούδια, σχετικὰ ἄγνωστα στὸ γαλλικὸ κοινό. Δούλεψα μαζί του τὰ κείμενα ποὺ συνόδευαν τοὺς δίσκους, ὄχι μόνο τὸ κείμενο τῶν τραγουδιῶν, ἀλλὰ καὶ τὴν ἐπεξήγηση τοῦ ἱστορικοῦ πλαισίου. Μιὰ μέρα, καθὼς βγαίναμε καὶ οἱ δυὸ ἀπὸ τὰ γραφεῖα τοῦ SERP (ἡ δισκογραφικὴ ἑταιρεία τοῦ Λὲν Πέν) καὶ ἐκεῖνος μὲ κρατοῦσε ἀπὸ τὸ χέρι, τυφλὸς ὢν, πέσαμε πάνω σὲ ἕναν ἀπὸ τοὺς ἀρχισυντάκτες τῆς Le Monde.
Πίστευα ὅτι
θὰ ἔπεφτε ξερός ὅταν μᾶς εἶδε, τὸν ἀλεξιπτωτιστὴ καὶ τὸν ἀναρχικὸ ἀγκαζέ... Μὴν
σᾶς ἀπατοῦν τὰ φαινόμενα: ὁ Λουὶ Λεκουᾶν δὲν ἦταν μία προσωπικότητα ποὺ
βρισκόταν πολὺ μακριὰ ἀπὸ ἐμένα. Ἄν μοῦ ἐπιτρέπετε νὰ κάνω τὴν διάκριση,
σεβάστηκα τὸν ἀντιρρησία συνείδησης, ἐνῷ εὐχαρίστως θὰ εἶχα πυροβολήσει τὸν
λιποτάκτη.
ἀπόσπασμα ἀπὸ τὴν τελευταῖα συνέντευξη τοῦ Ζᾶν Μαρὶ Λὲ Πὲν
στὸ περιοδικὸ Eléments
Πηγή: https://elmanifiesto.com/homenaje-a-jean-marie-le-pen.../
ΥΓ1: Ὁ ὅρος «ἐλευθεριακός» χρησιμοποιήθηκε ἀπὸ τοὺς ἀναρχικοὺς
στὴν Γαλλία ἀπὸ τὴν δεκαετία τοῦ 1890, ὅταν οἱ ἀναρχικοὶ Σεμπάστιαν Φῶρ καὶ
Λουίζ Μισέλ ἐξέδοσαν τὴν ἐφημερίδα Le Libertaire («Ὁ Ἐλευθεριακός») στὴν Γαλλία
τὸ 1895.
ΥΓ2: Οἱ γεροντοκόρες τῆς -κάθε εἴδους!- πολιτικῆς ὀρθότητας ἔχουν ἀνέκαθεν πολὺ πλάκα!
Εύχομαι ο καινούργιος χρόνος να σας δώσει φώτιση ώστε να απαλλαγείτε επιτέλους από τις σοσιαλιστικές πλάνες.Η καρδιά του κόσμου χτυπάει πλέον εθνικό καπιταλιστικά,ακόμη και εμείς οι Αμφίβιοι παλαιοί της καλυμενης με φύκια και κοραλλιογενείς σχηματισμους βυθισμένης Λεμουρίας αγκαλιάσαμε τον επελαύνοντα εκσυγχρονισμό της ιδιωτικής πρωτοβουλίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ότι σε ανέχονται οι ρομαντικοί δεν σημαίνει ότι θα σου δώσουμε και αξία στην φόρμα σχολιασμού.
ΔιαγραφήΚόψτε τον αυτόν τον μαλακα. Μην ανεβάζετε τα σχόλια του.
ΔιαγραφήΓιατί αρνείστε τον διάλογο όταν ο συνομιλητής σας διαφωνεί; Πρέπει να με αποκαλέσεις μαλάκα επειδή λέω αλήθειες;
ΔιαγραφήΚόψτε και την ανάρτηση που δημοσιεύσατε αν το πάμε έτσι, αφού μας λέτε ότι ο εθνικισμός δεν ταιριάζει με τον φιλ-ελευθερισμό όπως τον ταύτιζε ο Λεπέν! Αποφασίστε λοιπόν: Ή απορρίψτε τον Λεπέν γιατί δεν συμπλέει ο εθνικοφιλελευθερισμός του με τον εθνικοσοσιαλισμό σας ή δηλώστε και εσείς εθνικοφιλελεύθεροι για να μην αντιφάσκετε!
Διαγραφή- προβοκάτωρ
Μα δεν υποστήριξε τον εθνικοφιλελευθερισμό ο Λεπέν, φίλτατε προβοκάτωρ. Τον αναρχοφασισμό υποστήριξε. Σε πόσα ταμπλό το παίζετε με τα διαφορετικά ψευδώνυμα επιτέλους;
ΔιαγραφήΟ Ζαν Μαρί Λεπέν συνέβαλε ικανοποιητικά στην εμπέδωση της αντιδημοκρατικής σκέψεως. Ουδέποτε επιχείρησε να πραγματοποιήσει τον ανώμαλο συνδυασμό δύο εκ διαμέτρου αντιθέτων ιδεολογιών, του εθνικισμού και του φιλελευθερισμού. Θα ήταν σαν να δοκίμαζε να παντρέψει δύο παθητικούς πόλους του ρεύματος. Σε αυτή την υποθετική περίπτωση το βραχυκύκλωμα θα ήταν μονόδρομος. Ας αφήσουμε το βραχυκύκλωμα να περιοριστεί στο κεφάλι του άνωθεν προβοκάτορα, επιλέγοντας την περιφρούρηση της παρούσας ενδιαφέρουσας συζητήσεως.
ΔιαγραφήΑναδημοσίευση άρθρου από τον χριστιανοεβραίο, πουτινικό, τροτσκιστή; Δεν μας τα λέτε καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧριστιανοί είναι Εβραίοι δεν είναι. Φιλορώσοι είναι τροτσκιστές δεν είναι πλέον δηλώνουν εθνικιστές. Ποιοι είστε εσείς αλήθεια; Και στην τελική θα πάρουμε την άδεια σου;
ΔιαγραφήΕβραίοι δεν είναι πράγματι. Αλλά στην σύγκρουση στην Μέση Ανατολή έχουν πάρει φανατικότερη φιλοσιωνιστική τοποθέτηση και από τον Φριζή. Δεν γίνεται να μην το παραδεχόμαστε αυτό επειδή μας αρέσουν οι πολιτικές εκδόσεις τους.
ΔιαγραφήΠροκαλεί προβληματισμό η στάση τους απέναντι στο Ισραήλ. Σωστή η επισήμανση. Είναι οι μόνοι που δημοσίευσαν το εν λόγω απόσπασμα και για αυτόν τον λόγο έγινε η αναδημοσίευση. Η ύλη του περιοδικού είναι ενδιαφέρουσα αν και με ενστάσεις. Οι εκδόσεις είναι εξαιρετικές. Στον διαδικτυακό κομμάτι διαφωνούμε πλήρως σχετικά με Ισραήλ κλπ.
ΔιαγραφήΟυδέποτε δήλωσαν εθνικιστές. Πατριώτες, ελληνοκεντριστές, αντιφασίστες δηλώνουν οι εκδόσεις Έξοδος.
Διαγραφήαν θυμαμαι σωστά πριν ενα μηνα στηλιτευατε τους κοσερ εθνικιστες
ΔιαγραφήΗ Εκδόσεις έξοδος/ένζυμο είναι κλασική περίπτωση εισοδισμου αριστεριστών στον Εθνικιστικό χωρο. Απορώ πως κάποιοι δεν το εχουν αντιληφθεί ακόμα.
Διαγραφή"Τα παιδιά της Αντιγόνης" είναι και ακραιφνείς χριστιανοί. Δεν έχει πάτο αυτό το βαρέλι που ξεκινάει ήδη από την εποχή πριν τα Μηδικά με εισαγωγή Ορφισμού, Διονυσιακής λατρείας, Αρμόδιο και Αριστογείτονα, "δημοκρατικά" καθεστώτα και πιθανώς το ίδιο το αλφάβητο. Εξαιρούνται Λακεδαιμόνιοι και Μακεδόνες.
ΔιαγραφήΤα παιδιά της Αντιγόνης είναι μπολσεβίκοι όπως και όλοι οι αυτοχθονιστές ακροδεξιοί που παριστάνουν τους "εθνικοσοσιαλιστές".
ΔιαγραφήΕίμαστε αναρχοφασίστες
ΑπάντησηΔιαγραφή11:43 τα κείμενα τους κατά της αντιφα υπάρχουν. Ταυτοτιστές είναι ο σωστός όρος. Δες λίγο τις εκδόσεις κάθε άλλο παρά αντιφασιστικές είναι. Η συντακτική μας ομάδα στο παρελθόν βοήθησε στην έκδοση του Καντάφι και του Μούρος. Δυστυχώς ακολούθησε ένας ορυμαγδός φιλοισραηλινών αναρτήσεων και σταματήσαμε την προβολή των εκδόσεων.
ΑπάντησηΔιαγραφή